HCL.HR

Ancestors: The Humankind Odyssey imat će gameplay premijeru na Game Awards 2018

Zoran Žalac 04.12.2018.   •   12 komentara


Tri godine nakon najave igre Ancestors: The Humankind Odyssey napokon ćemo vidjeti kako ona izgleda u pokretu.

Prije tri godine tvorac Assassin’s Creed serijala predstavio je svoju novu igru zvanu Ancestors: The Humankind Odyssey. S tim projektom postavio si je prilično ambicioznu misiju – prikazati razvoj čovječanstva u nekoliko etapa. Prva etapa bit će smještena na afričkom kontintentu prije deset milijuna godina, a sudeći prema dosadašnjim materijalima, mi ćemo igrati u ulozi majmuna, pardon – dvonožnog hominima. Nemojte me uzeti za riječ – ne zna se još točno.

No, znat će se u petak jer je potvrđeno kako će Ancestors: The Humankind Odyssey imati premijerni prikaz gameplaya na ceremoniji The Game Awards 2018. Ne samo to – nakon ceremonije portal Gamespot imat će prošireni video u kojemu će nam Patrice Desilets iz Panache Digital Gamesa pojasniti kako će igračima dostaviti dokumentarni segment u ovoj akcijskoj igri.

The Game Awards 2018 počinje u petak po noći, u 2:30 po našem vremenu.

Komentari (12)

  • NeoGames

    04.12.2018 - 14:05

    Igra nemoze biti nista pre dobro i revolucionalno. Mislim moze no nije vjerojatno. Samo 33 zaposlenika

    • Zoran Žalac

      @NeoGames, 04.12.2018 - 14:17

      Malo za današnje pojmove, no prije 20 godina rijetko koji studio je imao više zaposlenika. Neke od ponajboljih igara napravljene su u grupi od 20-ak ljudi i manje. A danas je cijeli proces izrade kudikamo brži, imaš outsourcanje i sl.

    • Yippee-Ki-Yay

      @Zoran Žalac, 04.12.2018 - 15:18

      S obzirom na primitivnu tehnologiju i mogucnosti gaminga prije 20 god i 20 ljudi je bilo mnogo 🙂 Navedi mi makar jednu vrhunsku modernu igru koju je pravilo 20,30 dusa pa da shvatim da nisam u pravu. Sto je Neo napisao, dzaba talenat i ne znam kakav engine, GTA 6 ne moze napraviti 30 dusa. Odgledao sam ovaj trailer i mogu reci da je vizuelni prikaz jad i cemer. Tacno se vidi da ovo pravi 33 covjeka haha

    • Tony77

      @Yippee-Ki-Yay, 04.12.2018 - 16:08

      Glavni čimbenici igre za mene su:
      1. Setting
      2. Priča
      3. Gameplay
      4. Grafika

      33 čovika mogu prva tri čimbenika napravit bez problema samo treba talent i mašta ?

    • Tony77

      @Tony77, 04.12.2018 - 17:32

      Thank you mate?

    • vragec25cro

      @Tony77, 04.12.2018 - 18:55

      Za mene glavni čimbenik u igrama:1. gameplay,2 dobar gameplay,3zabavan gameplay,4 da nije monotona,5 optimizacija,6 priča s mogučnošću skip cut scena,7 grafika dobra i ne mora biti dobra

    • Yippee-Ki-Yay

      @Tony77, 04.12.2018 - 19:37

      Nisi mi naveo igru ali nije puno ni bitno. Ukusi su valjda drugaciji kod svih nas. Koliko god prica bila vanserijska ja je nikada necu staviti ispred gameplaya i grafike. Jer da mi pricu napise Sem Houser dzaba ako je gameplay primitivan, ako me ne moze zabaviti. Ako mi je prica najvaznija uclanicu se u biblioteku i citati knjige necu igrati video igre. Uzivanje u igranju je mozda i najvaznije a uziviti se ne mogu u istu ako je ruzna,nema sanse. Da je gameplay Red Deada, prica Witchera ako je grafika mizerija to nije to.

    • Tony77

      @Yippee-Ki-Yay, 04.12.2018 - 20:25

      Kad sam stavio priču na drugo misto nisam mislio na nju na banalan način kao ti nikad nebi igrao naracijaku igru sa dobrom pričom recimo telltale igre, ali idola mi nebi ni my little pony igru sa vrhunskom grafikom i odličnim gameplayom samo primjer ništa više od you kno what i mean. I igre mogu biti da u njima dok igraš pričaš svoju priču ali je ta priča opet bitna tu dolazi setting. Ovisno ko kakav setting voli ja volim fantasy i radije bi igra fable nego RDR2 o tom ti pričam tebi ako su pucačine draže od mačeva igrat ćeš te igre zato 1.setting 2. Priča 3. Gameplay 4. Grafa (što bolja to bolje naravno). I na ovu listu nemoj gledat s mog stajališta već sa svog šta ti voliš

    • Blood Raven

      @Yippee-Ki-Yay, 04.12.2018 - 21:53

      …onda si ti jako kratko u svijetu video igara ….

    • Yippee-Ki-Yay

      @Blood Raven, 05.12.2018 - 11:34

      Skoro 20 godina, da, malo je, kratko zaista….

    • Arioch

      @Tony77, 05.12.2018 - 12:24

      Ma i manje pathologic je indie kralj napravljen od malog ruskog tima

    • Zoran Žalac

      @Yippee-Ki-Yay, 04.12.2018 - 20:01

      Nisam rekao da je danas moguće radit vrhunsku modernu visokobudžetnu igru s 20 ljudi. Ali zato nije nemoguće napraviti dobru igru s 20 ljudi. Evo Hellbale kao primjer. Resident Evil 6 je radilo više od 800 ljudi i to je bila najgora igra u serijalu. Toliko o tome.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?