HCL.HR

Battlefield V – imamo prvi trailer i sve važne informacije

Zoran Žalac 23.05.2018.   •   134 komentara


Najimerzivniji Battlefield do sada najavljen je prvim trailerom. Provjerite kako izgleda povratak Battlefielda u 2. svjetski rat.

Electronic Arts i DICE danas su otkrili novu Battlefield igru pod nazivom Battlefield V. Potvrđeno je kako se serijal vraća ondje gdje je i počeo – u 2. svjetski rat. No, DICE si je zacrtao svjež pristup tom velikom sukobu, fokusirajući se na lokacije koje do sada nismo vidjeli u dvije tisuće i nešto WW2 igara.

Segment multiplayera bit će proširen novim modovima. Vidjet ćemo tako Airborne mod u kojemu ćemo stilom battle royalea u meč doći zračnim putem. Operations mod porast će na skali te će se zvati Grand Operations, podržavati 64 igrača te imati priče s tri do četiri meča. Od ostalih multiplayer modova potvrđeni su Conquest, Frontlines, Domination, TDM i Breakthrough.

Po prvi put nakon Battlefielda 3 vraća se  kooperativno igranje u modu zvanom Combined Arms, namijenjenom za četvero igrača. Prvi trailer bio je fokusiran upravo na taj co-op mod. Misije u ovom modu bit će proceduralno generirane.

Vraća se i singleplayer kampanja u formatu kakav je imao Battlefield 1, kroz tzv. War Stories koji će nam dostaviti priče iz perspektiva više različitih likova. Jedna od tih priča je o pripadnici norveškog pokreta otpora, a developeri ju opisuju kao priču o obitelji.

U igri ćemo koristiti široki asortiman oružja i vozila, standardnih za vrijeme 2. svjetskog rata, ali i arsenal koji će uključivati neka eksperimentalna oružja. Dakako, u igri će se moći voziti i zrakoplovi, tj. različite vrste letjelica. Ono što će razveseliti fanove jest dolazak penetracije metaka kroz različite materijale, kao i uklanjanje nasumične devijacije metaka prilikom ispaljivanja.

Veliki fokus bit će postavljen na postavljanje utvrda. Umjesto gas maske iz Battlefielda 1, u petici će svi igrači imati alate s kojima mogu popravljati stvari, graditi rovove i sl. Drugi fokus bit će na individualizaciji igrača kroz tzv. The Company; svojevrsni klan u sklopu kojega će igrači moći modificirati izgled svog lika – odjeću, kamuflažu i sl.. Kozmetički predmeti moći će se otključati igranjem ili kupovati mikrotransakcijama, a developeri poručuju kako Battlefield V neće biti pay 2 win igra. Vještina je i dalje ključ, kažu.

Što se novih mogućnosti tiče, sada će sve klase moći oživljavati suigrače iako Medic klasa nije nestala. Stacionarna oružja moći će se postavljati na vozila, a zgodno je i uvođenje okretanja na leđa u puzajućoj poziciji. Štoviše, animacije bacanja na tlo bit će realističnije pa će se igrači moći bacati u puzajuću poziciju u stranu, unatrag i sl.

Dobra vijest za fanove je što više neće biti premium sadržaja, odnosno premium passa. Drugim riječima, svi dodatni sadržaji bit će besplatni za kupce igre. Igra će se u multiplayeru konstantno razvijati kroz tzv. Tide of War servis koji će donositi razne eventove.

Igra u standardnom izdanju izlazi 19. 10. ove godine za PC, PS4 te XBOX. Ako ste pretplatnik Origin Accessa ili EA Accessa, igra će vam biti dostupna 11. 10. Delux Edition verzija bit će dostupna 16. 10. Naručivanjem igre prije izlaska dobiva se rani pristup beta testiranju. Igra će se moći isprobati u otvorenoj beti prije izlaska. Više detalja o njoj doznat ćemo u šestom mjesecu.

Komentari (134)

  • KhorneFlake

    23.05.2018 - 22:16

    Pa, dobro. Bila je i prije fora sa padobranom u Medal of Honor: Airborne. Mada u kampanji. Baš fino što su se sjetili ponekog segmenta iza sada sahranjene franšize, od sahranjenog studija…

  • Darcoolio

    23.05.2018 - 22:34

    “Vidjet ćemo tako Airborne mod u kojemu ćemo stilom battle royalea u meč doći zračnim putem. ”
    Da li je ovo neki novitet, nikad viđeno pre BR kuge?
    Inače svaka im čast na ukidanju premium pass, krajnje alava stvar.

    • VEK1NG

      @Darcoolio, 24.05.2018 - 00:44

      Verovatno nešto slično BR-u, ali iz provog lica.Očekujem da će stvari padati kao u Supplies Drop modu za BF1.

    • vragec25cro

      @Darcoolio, 24.05.2018 - 09:28

      Kako je gore napisao KhorneFlake medal of honor airbone imao to odavno,al pošto sad br tolko popularan pa i oni to ubacili u stilu br 🙂

  • Momentum

    23.05.2018 - 22:36

    Ma sranje

  • Pararera

    23.05.2018 - 22:38

    Mislim da će ovo biti fail. Dosta mi moderno izgleda za WWII, a i tematika BF V je dosta slična BF I

    • Stribor88

      @Pararera, 23.05.2018 - 23:36

      fail po cemu? što ti je to moderno? ti si svjestan da je bf1 ww1 a ovo ww2? iskreno nisam fan ww2 bas, imamo hrpu igara koje zele “vjerno” skinuti ww2, iako je bf bio uvijek arkada, nisu sf ww2 kao wolfenstein ali plesu po granici eksperimetalne tehnike (koje je bilo napretek) i “modernog” tribal urbanog stila koji je cak zazivio kod francuskog otpora … volio bih vidjeti i mlazne avione koji su nastali krajem rata, legendarna njemačka leteča zvona, američke šišmiš bombe i v-wingere, v2 rakete i slično

    • Pararera

      @Stribor88, 24.05.2018 - 11:21

      Ne bi se složio da je BF teška arkada, barem do sada. No ova petica mi jako vuče na CoD. Rekao sam da mi dosta moderno izgleda za WWII, mislim pogledaj onog tenka što se zaletio u kuću, malo nerealno djeluje. Previše arkadno vuče, nije to BF kakvog poznajem.

    • Stribor88

      @Pararera, 24.05.2018 - 01:20

      preporucam pogledati tarantinov Inglorious bastards mislim da je igre na tom tragu sto se tice co-op moda

    • VEK1NG

      @Stribor88, 24.05.2018 - 01:33

      Neće biti kao u tom filmu, jer će BFV biti cenzurisan i neće biti Hitlera. 🙂

    • Pararera

      @Stribor88, 24.05.2018 - 11:23

      Pročitaj komentar od BeLLicusa

    • Stribor88

      @Pararera, 24.05.2018 - 11:35

      procitao i komentirao… nezz sta da ti kazem na “…mislim pogledaj onog tenka što se zaletio u kuću, malo nerealno djeluje” recimo bf4 je po pisanju tu mnogih REALNA igra, u toj realnoj igri iskocis iz aviona bavis c4 na drugi avion u zraku dok padas razneses treci avion sa rpg-om u zraku i sekundu prije pada otvoris padobran i sigurno sletis … tako da bf NIJE uopce arkad hahaha,… što se tice realnosti, a tenkova je bilo raznih, pogotovo custom made i eksperimentalnih kao i u ww1 (iako tamo vecina je ostala na koncpetu) … fora je vidjeti nesto drugo kao ww2 tenk, a da nije panzer ili sherman iako su i oni imali brojne modifikacije… pogledaj NG dokumentarac Secret weapons of WW2 (ima vise nastavaka)

    • Irenicus

      @Pararera, 24.05.2018 - 12:44

      Jedino sto sam naucio od dice je da ljevicarski extremizam u svedskoj ne poznaje granice. Sta je slijedece cigan na omotu igre koja se bavi tematikom jugo partizana????

    • 312AE

      @Irenicus, 24.05.2018 - 13:17

      Zato su u Švedskoj zadovoljni i žive bolje nego ti… ?

    • Irenicus

      @312AE, 24.05.2018 - 14:10

      Potpuno nebitan podatak.

    • TeroXCro

      @312AE, 24.05.2018 - 16:53

      I nemaju niti malo ponosa prema vlastitome narodu više, dobar život uistinu…

    • 312AE

      @TeroXCro, 24.05.2018 - 18:11

      Da to je najvažnije u životu, nacionalni ponos. Zato imaju Power of Metal ?

    • TeroXCro

      @312AE, 24.05.2018 - 19:41

      Sabaton fan? Genijalna im je muzika to je nepobitno.

    • 312AE

      @TeroXCro, 24.05.2018 - 19:55

      Ne! Nebitan je nacionalni ponos, to svako, a bitna je muzika bez istog, pogotovo kod metal.

    • vragec25cro

      @312AE, 25.05.2018 - 14:56

      312AE pogledaj si dokumentarac swedish teory of love,pa onda reci jel bolježive ili lošije.S financijske i pravne strane možda,ali s društvene strane baš i ne

  • Marko Lukac

    23.05.2018 - 22:39

    Od srece sam poceo plakati kada je stream zavrsio

    • DjokaBA

      @Marko Lukac, 24.05.2018 - 00:16

      Omg kakva glupost..

    • VEK1NG

      @DjokaBA, 24.05.2018 - 01:37

      Možda čovek misli da je plakao od sreće, jer nije mogao da dočeka kraj strima. 😀

    • Marko Lukac

      @Marko Lukac, 24.05.2018 - 10:18

      A sta ocete,svako igra ono sto voli.

    • DjokaBA

      @Marko Lukac, 24.05.2018 - 13:36

      Tacno, al se retko ko proserava sa ovakvim komentarima.

    • VEK1NG

      @Marko Lukac, 25.05.2018 - 01:53

      Ne treba biti previše emotivan kad je EA u pitanju.

  • 312AE

    23.05.2018 - 22:41

    Yes, svidja mi se, gledala upravo Event i totalno se veselim. Taj Airborne mi zvuči okej,budemo probal. Svemu ostalom se veselim, dobri noviteti,pogotovo coop.

  • PsiHoGujaR

    23.05.2018 - 22:45

    Kad se najranije moze prednarucit i kad je rano beta testiranje ako znate???

    • KobaMaster

      @PsiHoGujaR, 24.05.2018 - 09:50

      Prva beta ti je 11.10 a prednaručit možeš i danas za 60€ / 80€ 😀

  • TeroXCro

    23.05.2018 - 22:45

    Opet nekakav SJW bullshit, ali eto barem konačno miću taj retardirani premium. Coop je super stvar, ali ti cosmetic itemi ce bit shit na hardcore serverima jer ce ljudi svoje prefireat.

    • pesfan

      @TeroXCro, 24.05.2018 - 08:52

      Battlefield V(agina)

  • Kosta99

    23.05.2018 - 22:47

    Nzm za igru ali grafika je bomba…

  • GAMEmaher

    23.05.2018 - 23:04

    Bit će dobro to al za sad poduže koju godinu ostajem na bf1 dok ga ne pročešljam skroz 🙂

  • Marko Lukac

    23.05.2018 - 23:21

    Kada dolazi open beta?

  • BeLLicus

    23.05.2018 - 23:28

    Ja sam krajnje nezadovoljan ovime, očekivao sam puno, puno više, samim time mislim na trailer, koji je ovo quarc, nabili sliku žene na najbrutalniji rat u povijesti ajde neka im to, ona robotska ruka proteza na karakteru wtf? Pofarbane face u plavo kao Mel Gibson u Brave Heart se nafarbali. Sve puno šarenila. Jel oni znaju šta je WW2 bio? Naravno nema premium passa zato će biti kustomizacija lika koja će od vojnika radit šarenilo ove robotske proteze za ruke… Šta glume fortnite? Idemo od igre napravit crtić i to od tako ozbiljnog povjesnog razdoblja. I to samo da zarade sa mikrotransakcijama, može jedna roza robotska ruka EA Games, moze zasto da ne i daj mi jednu farbu blago ljubičasto za facu da mi paše uz robotsku ruku. Duboko sam razočaran, kud nas iovako vozaju na PC kako stignu i fali nam multiplayer igara, i BTF igram još od BC i onda najave ww2 prije koji dan i budeš sretan jer ćeš imati šta prašit na jesen i onda vidiš ovo smeće od trailera. Nadam se duboko se nadam da je ovo najgore što su imali za pokazati i da će se nešto promjeniti… Ovo izgleda kao sve samo ne kao WW 2 igra.

    • ck7

      @BeLLicus, 23.05.2018 - 23:40

      Hvala sto si napisao sve to tako da ne moram ja..meni razocaranje na max sa svime viđenim. Steta.

    • Stribor88

      @BeLLicus, 23.05.2018 - 23:43

      proteze su takve bile normalne u ww2, farbanje nije bio običaj za regularnu vojsku, ali spec opsi i pokreti otpora su se svakako farbali
      no jeli nam zaista treba jos jedan “real life” adaptacija ww2? wolfenstein je imao veliki uspjeh, ovo je nesto između real deala, eksperimentalinh tehnika i modernog tribala (samo kao farbe)… nitko ne ocekuje ucit povjest iz bf ni iz cod.a

    • VEK1NG

      @Stribor88, 24.05.2018 - 00:21

      Wolfenstein je igrica smeštena u alternativnu istoriju, nema to veze sa WW2.Osim ako si hteo da kažeš da ako je Wolf bio uspešan, da će i ovo.

    • Stribor88

      @VEK1NG, 24.05.2018 - 01:16

      naravno altertavina, ali opet povijest, zapravo budućnost, u wolfensteinu se spominje hitler gebels i vecina poznatih nacista s istim znakovljem i ideologijom jedino je tehnika uznapredovala značajno,,, sto ce biti vjerojatno kao i u bfv iako nece biti alternativna vec malo fizirana povjest sto se tice opreme

    • VEK1NG

      @Stribor88, 24.05.2018 - 01:29

      Pa po tome BFV neće biti ni alternativna istorija, ni stvarna istorija, što je glupo.

    • funky0308

      @VEK1NG, 24.05.2018 - 10:26

      Kaze covjek da smo sve te fore vec vidjeli i da je OK da se stvari mjenjaju, da ne kopiraju konstantno jedni druge. Hoce reci da smo neke fore vidjeli u Wolfensteinu i da je dobro da ih EA ne ubacuje takve u igru, nego da rade na necemu drugacijem. (Koliko sam ga ja barem shvatio)

    • SanKa

      @Stribor88, 24.05.2018 - 09:12

      ljudi u ww II s takvim protezama nisu bili borbeno sposobni. žene na fronti? bitch please…. ovo nema veze s realnoscu, jos takva plava brave heart boja..imali su maslinastvo zelenu boju ili crnu, to je to. prestani braniti s lošim argumentima.

    • vragec25cro

      @SanKa, 24.05.2018 - 09:31

      Bilo je dosta žena u pokretima otpora i u ruskim snajperskim jedinicama,al ovo kako oni prikazuju mislim da nije bilo 🙂

    • SanKa

      @vragec25cro, 24.05.2018 - 09:42

      na to sam i mislio. u staljingradu i kursku si imao zenske odrede..kao i francuski pokret otpora..ali british regulars ili komandosi? apsolutno ne.

    • funky0308

      @SanKa, 24.05.2018 - 10:36

      Prosle godine crnci, ove godine zene…dajte vise shvatite i naucite sto su bili svjetski ratovi i kakav kaos su donijeli. Svi su ratovali i pomagali na neki nacin. Zene su bile prisutne apsolutno svuda i jebeno su pridonijele tome da danas svi ne pricamo njemacki. Bilo ih je sigurno i ovim odredima jer je pomalo smijesno da bi Dice ili EA odabrao bas s tim trailerom ici van bez ikakvog istrazivanja. Pa na igrama ovakvih tema, na ACu i slicnim igramarade ekipe povjesnicara koji godinama istrazuju cinjenice i siguran sam da znaju sto rade i o cemu pricaju, u svakom slucaju, sigurno znaju vise od nas. Cak i da nije nesto bilo tako kako se u igri predstavlja, treba biti jasno da je igra fikcija i da je developeru bitno napraviti zanimljivu igru za oba spola. Da pricamo o Armi jos nekako ali ljudi ovo je Battlefield, zasto ocekujete da ce bas svaka sitnica biti povijesno tocna?

    • Stribor88

      @SanKa, 24.05.2018 - 10:03

      ma da? partizani su imali na strojnicama u rovovima i ljude bez noge, žene nisu bile u ratu? ma dajjjj nema pokreta otopora koji nije imao zene od grčke ruske vojske do francuske od prvih do zadnjih linija, ukljucujujci i partizane pa u zagrebu imas trg neznane partizanske junakinje!!!! pogledaj si top 10 nsajperista u ww2 3 su zene!!!! što se tiče boja lik je crnac, plemena koja su sudjeloval u afričkim bitkama su se bojali plavom bojom koja ja znak ratnika plemena … ne kazem da je realno bas ali nije ni daleko od istine, nategnuta istina ali opet nisu stvari potpuno besmislene

    • SanKa

      @Stribor88, 24.05.2018 - 11:16

      ok jesu u videu prikazani partizani, pokreti otpora ili britanska vojska ? nemoj me zajebavat. o tome pričam. u britanskim komandosima nije bilo žena.

    • Stribor88

      @SanKa, 24.05.2018 - 15:36

      pa onaj s katanom je francuski pokret otpora garant… ona zena nezz sta je… neki otpor je, nije komados hehe uglavnom milicija nije regularna vojska… nezz od kud ti da je to komado jedninica? pogotovo ne zelene beretke na koje misliš vjerojatno… koliko citam ovo je trailer za co-op tu moze doc do miksa saveznih jedinica tako da moze biti i zena koje su dio pokreta otpora nekoga, eventualno bi onaj irac moga biti zelena beretka, crnac je neka američka jednica po uniformi…uglavno svi su suradjivali oni u ratu, ali mislim da ipak tako duboko neide radnja, vec je neki arkadni miks saveznih jedinica ;D

    • funky0308

      @SanKa, 24.05.2018 - 10:30

      De jebote ovo nije simulacija, ovo je video igra koja nigdje ne govori da je vjerna u prenosenju rata. Igra se bazira na jednom od WWII bojista, sve ostalo je fikcija i ne vidim zasto bi nam smetale takve neke stvari. Ne kuzim sto vas pati sto je zena u glavnoj ulozi u traileru?! Zasto ne bi bila zena? Uostalom, mislim da je bitnije napomenuti da stize customizacija lika od toga da je prikazana zena s puskom i da su namazani plavim ratnim bojama?! Objasniti ce se u igri zasto su plavi, a mozda ces i sam moci moci birati koje boje nosis. Bavite se potpuno nevaznim glupostima. U cijwloj igri ti vidis plavu crtu pod okom? Hoce ti to bas toliko smetati u igri? Ako trazite simulaciju imate Armu.

    • SanKa

      @funky0308, 24.05.2018 - 11:17

      ne mozes mi se kurčiti da si realan prikaz WW II, uzimat taj setting i onda napravit cirkus od toga. Meni je to koma. Kakva customizacija, kuke, likovi izgledaju ko iz mad maxa. Meni se to osobno ne sviđa, tebi da. to je to. EOD

    • funky0308

      @SanKa, 24.05.2018 - 13:46

      A lijepo ste to srocili gospodine, Pulizerova pada sigurno 😉 . Vidjeti cemo kada izadje koliko je zapravo dobra ili losa i dalje je tu EA druzina koja od odlicne stvari zna napraviti govno pa nikad ne znas ali ne smetaju me takve stvari u igri (kada nije bas MSG V, to ne volim, cak i kada sve skupa pripada vremenu ili svijetu i uklapa se u pricu). Sto se mene tice, neka ne jbu sa otimacinom i neka daju ovo sto su obecali , a na povijesne “distorzije” sam se vec u igrama navikao. Tako da, molim da u zapisnik udje da se meni tu jos nista ne svidja i da cekam da igra izadje za bilo kakav sud ili kupnju. Svaka im cast ako su se opametili ili barem shvatili da onako ne ide ali pricekajmo jos malo.

    • SanKa

      @funky0308, 24.05.2018 - 13:53

      ne shvaćam što mi poručuješ sa Pulitzer komentarom? ako hoćeš, mogu ti i stručnije složiti komentar, nema problema 🙂

      ugl, imaš pravo..možemo mi sad tu lamentirati, a nismo ni zaigrali. ako igra bude užasno zabavna za igrati, detalji neće smetati većinu ljudi, tako i mene.

    • funky0308

      @SanKa, 24.05.2018 - 14:10

      I mislio sam da nisam bio dovoljno jasan 🙂 . Nista negativno nisam mislio, komentiram kako si zapoceo komentar pa mi smijesno 🙂 …za to mora pasti nagrada pa sto ne bi Pulitzer bio (nisam ni spelao dobro, eto bruke 😉 )

    • Irenicus

      @SanKa, 24.05.2018 - 12:46

      Ne raspravljaj se sa striborom vidis da je antifa.

    • Stribor88

      @Irenicus, 24.05.2018 - 15:29

      haha stribor antifa? pa je šta da ti kazem … srce partizana i nazi tehnika… hehe inace hcl bi trebao banati anti antifa postove mislim da je to i u zakonu o elektroničkim medijima ali ipak je to hcl pa ni mene nisu banali hahahaha

    • Irenicus

      @Stribor88, 24.05.2018 - 17:03

      Jako smjesno….

    • funky0308

      @Stribor88, 25.05.2018 - 13:16

      Zato se skratio na antifa …haha 😉 . Koliko mi u politiku zalazimo, mislim da je OK sto nas se pusta. Nema vrijedjanja (onog pravog) ,bas smo sareno drustvo i ima nas iz cijele regije. Iako se tu i tamo malo zavatriramo, mislim da je HCL, odnosno da su komentari na HCLu stvarno dobar primjer kako regija moze suradjivati i biti prijateljski nastrojena.

    • funky0308

      @Stribor88, 24.05.2018 - 10:24

      Ma igra izgleda odlicno. Svi oni koji vole pricati kako je svejedno u koliko se frejmova igre vrte i u da je 1080 dovoljno, neka pogledaju trailer u 1440p u 60fpsa i vidi kako igra izgleda. BF1 se jako lijepo vrtio (nisam ga igrao odmah po izlasku, nakon 2-3mj, kada sam je i nabavio, meni se igra odlicno vrtila. Tako fluidno izgleda animacija, brza je igra i predobro izgleda. Rekao sam vec u drugom komentaru da ukoliko odrade sve navedeno u tekstu, a igra bude ovako izgledala, zvucala i radila – mogao bih i online ove godine igrati. Dosta modova, coop mod, single player kampanja i dobar MP…odlicno. Bas sam happy sto se EA malo uozbiljio i shvatio da ne ide glavom kroz zid. Samo se nadam da ce ostati sve ovako i da se igra nece nakrcati nepostenim i lopovskim loot sustavima.

    • Alan Wake

      @BeLLicus, 23.05.2018 - 23:46

      Mene isto trailer nije dojmio. Da, grafika je vrh, ipak je to Frostbite engine, al ovo sve mi izgleda ne autentično i arkadizirano. Ne znam, valjda previše volim BF3/BF4

    • DjokaBA

      @Alan Wake, 24.05.2018 - 00:19

      Meni ovo izgleda kao stari Call of Duty, bukvalno sve nekako linearno i arkadno. Sa svih strana se puca, eksplozije, vatrometi, spektakl i to… sve u svemu ocaj. Mada kad bih poredio sa novim CoD-om, pre bih ovo igrao.

    • VEK1NG

      @BeLLicus, 24.05.2018 - 00:20

      I meni nije jasno što toliko guraju žene.Ako će u MP-u trčati samo žene uokolo i čuće se ženska vika, onda ovo nije igra za mene.I da najviše se bojim tih šarenih skinova.I isto se tako nadam da ova igra neće biti preplavljena mikrotransakcijama, kao SW Battlefront 2, ali izgleda da će biti.

    • BeLLicus

      @VEK1NG, 24.05.2018 - 00:29

      Preći ću i preko skinova za face, i skinova za puške i terminatorskih ruku ako gameplay bude dobar. I samo se nadam da se neće odora moći mjenjat. Tipa igram kao Hello Kitty natzi švaba. Nadam se da će bar odore ostati orginal a ne da imamo 64 igrača svako drugačije izgleda.

    • VEK1NG

      @BeLLicus, 24.05.2018 - 00:36

      E to bi bila katastrofa.Uniforme nek budu originalne.Mada mi smrdi da će biti tako kako si napisao.

    • TeroXCro

      @BeLLicus, 24.05.2018 - 16:55

      Stvorit će se gadan problem na hardcore serverima. Na bad COmpany dvojici ponekad slucajno ubijem svoje jer prefiream kad mi se ucini da nekoga cujem, ovdje ce bit jos gore kad svi razlicito izgledaju.

    • vragec25cro

      @BeLLicus, 24.05.2018 - 09:32

      Od kada fali fps multiplayer igara na pc?

    • KobaMaster

      @BeLLicus, 24.05.2018 - 09:51

      “ona robotska ruka proteza na karakteru wtf?” – u drugom svj. je bilo toga dosta ako pratis malo povijest 😀

    • delight353

      @BeLLicus, 24.05.2018 - 12:50

      Ovo je samo igra. Napravljena da nas zabavi. Za teske i realne stvari postoje dokumentarci, knjige… koje vjerno docaravaju WW2. I ja sam, kao i ti, nekada trazio od igara ozbiljnost. Ma zasto? Igra ce sigurno biti odlicna i garant FPS godine. Kao i BF 1.

  • PeroPoplava

    23.05.2018 - 23:28

    Izgleda… oprostite na izrazu, ali jeb***

  • ShalO

    23.05.2018 - 23:35

    Ljepse od sexa

    • Marko Lukac

      @ShalO, 24.05.2018 - 00:05

      Cijeli zivot bih bio nevin samo da ovo mogu zaigrati

    • VEK1NG

      @Marko Lukac, 24.05.2018 - 00:23

      Onda si brate u problemu.

    • SanKa

      @ShalO, 24.05.2018 - 09:12

      očito nikad nisi jebao onda

    • delight353

      @SanKa, 24.05.2018 - 12:55

      LOOOOOOL

    • ShalO

      @SanKa, 24.05.2018 - 18:43

      Ocito si slijep ili nisi odgledao klip. Sto se sexa tice jebem ne vadim

    • funky0308

      @SanKa, 25.05.2018 - 13:18

      Ili je zakacio nesto sto nije trebao, bude svakakvih akcija i kada si covjek malo izvrti film u nazad, mjenjao bi neke susrete i za No Man’s Sky 😀

  • VEK1NG

    24.05.2018 - 00:26

    Samo ne znam ko im pravi naslovnice.Za BF1 je bio neki Afro-Amerikanac, a sada žena.Nisam rasista ili seksista, ali zar je teško staviti nekog uobičajenog vojnika.

    • sgtbare

      @VEK1NG, 24.05.2018 - 01:31

      ne razumijes da je svijet otisao u krasan k**ac?
      danas sve MORA biti politically correct, za par godina ces opet vidit rehash coda ili battlefielda u WWII izdanju ali ovaj put ce na naslovnici biti neki trans vojnik ili stogod je vec danas “in”… mislim stvarno…koji bs…zasto nemogu igre biti NORMALNE ko stariji codovi ili bfovi, recimo igre kao days of infamy su odlican primjer cemu bi igre trebale teziti…a nazalost pate od premalog broja igraca…

    • vragec25cro

      @sgtbare, 24.05.2018 - 09:34

      Nisu aaa naslovi i nisu tolko izreklamirani zato fali igrača,a današnji klinci padaju na aaa,dobar marketing i grafiku

    • funky0308

      @VEK1NG, 24.05.2018 - 14:02

      Kada sam vidio Blazkovica (znam da se tako ne pise ali nema veze, mislim na lika iz Wolfensteina) u kolicima, vidio sam sve. Jos malo cemo imati i takve covere…i ne, ne mislim da je to nesto sto treba sakrivati ali malo je ta “politicka korektnost” otisla predaleko. Ispadne na kraju karikatura, a ne nesto pozitivno.

    • hdnxc

      @funky0308, 24.05.2018 - 14:59

      “Kada sam vidio Blazkovica, vidio sam sve.”
      A sigurno nidi vidio u Wolfu 2 kad Blazkoviceva zena koja trudna s njim 6 mjeseci skine se do toplesa i izreseta naciste da mu spasi život sve dok oko nje pada kisa krvi.

    • TeroXCro

      @hdnxc, 24.05.2018 - 16:56

      Prešao sam tu igru i takav bullshit nigdje jos nisam vidio kao što je ta scena.

    • hdnxc

      @TeroXCro, 24.05.2018 - 17:36

      Mislim, u njenoj obrani, u situaciji gdje te neprijatelji opkole i još te zapale, brz način da ne izgoriš jest da skines to odijelo koje ti gori.

    • funky0308

      @hdnxc, 25.05.2018 - 13:24

      Na radost svih pučana 🙂

    • funky0308

      @hdnxc, 25.05.2018 - 13:23

      E onda ipak nisam vidio sve…hahaha, nisam za to ni znao. Nisam (ocito) igrao dvojku ali imaju zanimljive ideje. Poceo zadnjeg Wolfa igrati i iako vidim da se i dalje drze dok nekog svog stila, meni se to ipak ne svidja (volim FPSove i jedan od drazih zanrova su mi ali Wolfika mi bas ne pase. Ne smetaju mi ni povjesne cinjenice izvrnute u nekim igrama, ne smeta mi mi alternativna ppvijest ali kada u sred igre trebas pronaci naciste na podmornici, maknes ormar, a iza ormara rupa koja vodi do milion nacista i jos “tri kata podmornice”… e jebiga. Malo prenaivno cak i za takve igre…ode ja, ako nastavim poceti cu prucati i o Divinityu 😛

    • hdnxc

      @funky0308, 25.05.2018 - 13:51

      Vjeruj mi, to je samo jedna stvar koju sam naveo, ima tu još ludosti koje ćeš viđati u The Old Bloodu i dvojci, pogotovo onaj plot twist u sredini dvojke će te ostavit bez riječi.

  • phoda2

    24.05.2018 - 01:56

    nekada su ljudi bili plaćeni da testiraju igru/program dok zadnjih godina ljudi plaćaju da bi testirali. baš me zanima kako će to izgledati za 5-10god

    • funky0308

      @phoda2, 24.05.2018 - 14:07

      Da, da..iako i dalje postoje ljudi koji za novac testiraju software pa i igre, u pravu si – umjesto da se ljude nagradi na neki nacin jer rade njihov posao, mi se trebamo osjecati posebnina ako dobijemo pozivnicu za testiranje neke pre alphe, a ako nisi te srece, onda daj pare unaprijed iako nemas pojma sto kupujes i za godinu dana ce ti biti omogucen pristup da vidis uopce sto si to platio. Treba malo rasmisliti o tim parama. Koliko se samo na kamati moze dobiti ako kroz preorder, god dana prije izlaska igre polozis 10ak milijuna dolara. Tri puta se opare na nasim parama. Ja i kada radim preorder, radim ga jedan dan prije izlaska igre, kada se zna sto izlazi i kada su i recenzije vani. Zato i je prva liga sto je HCL sve jaci i bitniji u regiji i sto imamo priliku vidjeti igre u razvoju, a i najbitnije, oni ih imaju prilike testirati i prenijeti nam info. Mislim da se jos ni jednom nisam zeznio kada sam ih poslusao oko neke igre..

  • hacksor1234

    24.05.2018 - 01:57

    Da, ostavili su los prvi utisak s tim SJW sranjima i svim tim sarenilom, ali definitivno gameplay promene zvuce dosta dobro, kozmetika mi nije bitna, glavno je da isprave silne boljke koje bf1 ima i da gameplay bude dobar, ako to urade sto se mene tice nek ubace i crnce u Nemacku vojsku ako hoce

    • vragec25cro

      @hacksor1234, 24.05.2018 - 09:35

      Kako kozmetika nije bitna u ww2? pa meni to najdraže u ww2 igrama kad ubijam japance švabe ruse ili amere i britance(zavisi na kojoj strani igram).Ako ww2 mora da budu švabe s kukastim križem

  • darkstar

    24.05.2018 - 06:22

    Nema premium pesa toooooo

  • snooker

    24.05.2018 - 06:48

    da nije smišno bilo bi žalosno

  • bojanum

    24.05.2018 - 06:59

    98% igraca BF su muskarci ali eto, moramo siliti spolnu jednakost pa cemo staviti glavnog lika zensku. Nemam nista protiv jednakosti, dapace. Ali, ne na ovakav prisilan nacin. Staviti zenu kao protagonista muske igre i k tome joj jos staviti protetiku umjesto ruke jer je opce poznato da su u WW2 zene bile u prvim redovima i kada bi izgubile ruku nisu isle kuci nego su im stavili sci-fi protetiku. Trailer je smece, izmisljena povijest od studia koji se kiti autenticnosti. Sto reci, osim da je gaming industrija otisla u 3 p.m.. Otisla u totalno krivom smjeru. Pod hitno zabraniti youtube streamerima bilo kakvo igranje igara i prezentiranje istih jer zbog njihovih zelja i zeljica, njihovih kritika i zahtjeva dosli smo ovdje gdje jesmo (barem u nekom dijelu ih krivim).

    • funky0308

      @bojanum, 24.05.2018 - 14:09

      Hahahaha…ne slazemo se oko trailera ali komentar je odlican.
      …jer je opce poznato da su u WW2 zene bile u prvim redovima i kada bi izgubile ruku nisu isle kuci nego su im stavili sci-fi protetiku. Haha 🙂

    • funky0308

      @bojanum, 24.05.2018 - 14:14

      Jbga, ne mogu editirati komentar. To sa zenama u prvom redu je stara turska taktika “zena tri metra ispred” najcecsce koristena pri prelascima minsko sumnjivih podrucja. Dice je u spomen na sve te hrabre “dobrovoljce” ovaj puta odlucio zenu ratnicu staviti u prvi plan i odati im priznanje… sto se takvi, tek smo ratificirali istambulsku, a vi tako po zenama 😉

    • bojanum

      @funky0308, 24.05.2018 - 15:02

      Hehehe ma ja sam za instambulsku i sve sto ide uz to. Liberal u dusi, u svim podrucjima osim u ekonomiji ali to je druga tema. Ma muka mi je vise od te prisilne ravnopravnosti. Ravnopravnost apsolutno ali ne na ovakav “forced” nacin. Ako se dicite autenticnosti, ovaj put ste podbacili i to zestoko. Inace nisam neki ljubitelj BF serijala. Grafika je bomba, gameplay mehanike isto ali ja jednostavno ne mogu nekako provariti BF. Ne znam zasto. Ne vidim razliku izmedju BF1 i ovoga.

    • funky0308

      @bojanum, 25.05.2018 - 13:29

      Lijepo se to vrti, sto je. A da se namecu glupe fore, namecu se, to je cinjenica. Odredjeni broj muskaraca i odredjeni broj zena mora biti zaposlen ili biti u Saboru, Vladi i sl?! Zasto se to tako gleda u 21st? Bitns je kompetencija, znanje i sposobnost, a da li nosis grudnjak ili brkove, da li crn, bijel i kako se cesljas, da li si u kolicima ili si maratonac…sve su te stvari ne bitne. Ali kako je kod nas krkanluk prisutan u apsolutno svemu, ocito tako mora biti. Neka maknu ekipu koja iz nekog razloga i dalje sece gradom, umjesto da u Remetincu guli krumpire i na njihova mjesta dovedu 50 zena, ako su sposobne i strucne – zasto ne? A trailer malo baca a BF1, ne znam zasto ali i meni se to cini. Jebiga, vjerojatno je isti emgine koristen, tu su igre negdje, nije prevelik ni vremenski razmak pa nas valjda i podsjecaju jedna na drugu. Nisam ni ja neki ljubitelj BFa ali ovo najavljeno mi se cini skroz OK. Coop i kampanja mene jedino i zanimaju ali ako bude dobar i MP mozda se konacno malo i u to upustim.

    • bojanum

      @funky0308, 25.05.2018 - 18:18

      E bas to, mora biti kvota pola-pola u saboru, u stranci. Zbog cega? Zato jer je netko zensko ili musko pa je automatski bolji od drugog spola. Gluposti. Tako je i sa ovim trailerom. Svi zele biti emancipirani ali na krivi nacin sa krivim razlogom. Boje se ako ne stave zensku da ce biti proglaseni seksistima, homofobima i sl. Boje se feministickog pokreta koji je u zadnje vrijeme po meni ipak malo prerastao u odredjenu militantnu skupinu koja ne vidi dalje od nosa i gazi sve sto smatra seksistickim. Najgore od svega je to sto su se velike kompanije pocele bojati i ja ih razumijem.

  • Oblakoder

    24.05.2018 - 07:37

    Kad je naucna fantastika ne valja, kad je sadasnjost ne valja, kad je ww1 ne valja, kad je ww2 opet ne valja… Gospodo pa sta vi ustvari hocete? Vratili su Battlefield korenima i izgleda mocno, a vama opet nista ne valja 🙂

    • vragec25cro

      @Oblakoder, 24.05.2018 - 09:36

      Nije bitno koje je razdoblje nego kako to naprave i prezentiraju

    • Oblakoder

      @vragec25cro, 24.05.2018 - 10:26

      Meni ovo izgleda ok, Battlefield kao Batlefield, cak mi deluje da ce biti najbolja igre u serijalu. WW2, pa zar moze bolja tematika za pusketanje? 🙂

    • josozg

      @Oblakoder, 24.05.2018 - 17:19

      bravo ,konačno jedan pozitivan komentar. ljudi moji pa ovo će sigurno biti super za igrati. sigurno uz rdr2 igra godine. pa koliko će samo noviteta imatu u gameplayu toliko jedan cod u 20 godina neće promjeniti. vjerujem da če vas većina kupiti tu igru. pa vidi se po broju komentara koliko je prašine digla. a tek će …

    • funky0308

      @Oblakoder, 25.05.2018 - 13:44

      Tako je.. smijesno je u igri koja nije simulator i koja nigdje ne kaze da se bavi povijesnim cinjenicama traziti tocnost. Ono sto je meni bitno je da sve u igri prati glavnu ideju i pricu i da sve skupa ima nekakvog smisla. Nije mi problem u WWII igri vidjeti pusku koja je u stvarnosti napravljena 1952god, stvarno me to ne pati ali da nam lik udje u telefonsku govornicu i izadje kao Superman, u sred WWII bojista – e to bi smatrao problemom. Dok se sve pokriva pricom i ima nekog smisla, nije mi bitno da li je taj “Hrast luznjak” rastao bas na tom podrucju i da li je puska izasla god dana prije ili poslije..

  • Slim1992

    24.05.2018 - 08:04

    Ovde jedino grafika ubija…ostalo, robotske ruke, britanci sa katanama u drugom svjetskom ratu…dobro neko rece zadnja dobra igra koju su napravili je bf4. Polako ostaju i oni bez ideja

  • SanKa

    24.05.2018 - 09:17

    znači koma. ovo nema veze s realnošću, s pameću. opet je SJW bullshit važniji od povijesnih činjenica. Od toga da je žena na fronti na prvoj liniji (a ne medic u backgroundu), do one terminatorske ruke (ni muski se nisu vracali na frontu s takvim ozljedama) pa do braveheart boji koje nisu bile standard, čak ni među britanskim komandosima. izgleda lijepo grafika, ali opet ko holivudski film.

    • Irenicus

      @SanKa, 24.05.2018 - 12:51

      Dice su svedjani ne treba biti iznenadjen.

    • funky0308

      @SanKa, 25.05.2018 - 13:50

      Bolje da su ovu dvojicu stavili…hahaha Full House :D

  • funky0308

    24.05.2018 - 10:15

    Nisam jos pogledao trailer ali po ovome sto si gore rekao, kapa dolje EAu. Ako ostane sve ovako, donesu sve najavljeno i ne bude uzasnih loot box sustava, barem ne onog nepostenog… ovo stvarno ok zvuci. I modovi i nacin na koji ce uvesti (vratiti) Battle Royal mod, coop, war stories mi je OK nacin pricanja price, pokao se OK u jedinici. Mogla bi se CODu ona odluka ipak malo obiti o glavu. Mislim da nisu ocekivali ovo u BFu i istrcali su se goloruki u ovaj fight. Da skratim, ako bude sve ovako kako se najavilo, mogli bi dobiti stvarno dobru igru za koju je studiju stalo da bude dobra, ne samo da pokupi pare. Kopanje rovova i ostake nove mehanike (skakanje u stranu i sl) zvuci stvarno dobro. Ne mogu vjerovati da ovo govorim ali bravo EA. (Ako sve ostane ovako kako sada izgleda). Ubrzo ce vidjeti sto ljudi stvarno zele i nadam se da ce i EA (Dice) i Activision iz ovoga, a i na primjeru nekoliko proslih FPSova nesto i nauciti.

  • undisputed_kiki

    24.05.2018 - 10:51

    Cini se meni da ce se locker,metro i shangai jos dugo peglati u bf4.. Bf1 casual usminkanishow za cod igracea ovo nece biti nista drugacije.. Zar je tako j tesko dati ljedina novi modern shooter nakon 5 godina u pic*u mat…

  • Ducktective

    24.05.2018 - 10:56

    Call of duty can Rust in peace now!

  • Tark

    24.05.2018 - 11:06

    Mislim da svim gaming kućama počelo nedostajati dašak inspiracije i kreativnosti.
    Ovo skoro pa nije ništa drugo nego što smo već vidli u drugim igrama(samo malo to uljepšano i ispolirano). Kad će netko od njih napraviti neku revolucijonarnu igru? A ne samo nizati nastavak za nastavak da bi samo pare dobili. Ja ovdje ne vidim apsolutno ništa novog. Jedina stvar koja mi se stvarno sviđa je što nema passa. Svaka ćast na tome jer je po meni to retardacija.

  • BaDly

    24.05.2018 - 11:39

    KATASTROFA za mene….preskacem !!! Dosta mi je WW2 vise i prostituiranja istog….bas se bio razveselio kad sam cuo da postoji sansa da bude vijetnam…ali ovo me razocaralo. CoD BO4 je novi FPS za mene….

  • funky0308

    24.05.2018 - 14:35

    Angry Joe je napravio dobar posao i intervjuirao lika iz EAa i bas mu pokazao koliko su gejmeri happy kada igra ima pricu i kampanju, coop i sl.

  • MoGaming

    24.05.2018 - 14:45

    Još jednom nikakve veze sa realnošću sve zbog neke prezentacije nabijene konstantnim padanjem nečeg u blizini a sve skriptirano i nerealno izgleda. 2. svjetski rat se može napraviti i realno i da bude ispunjen akcijom.

  • MAX3d

    24.05.2018 - 14:54

    Bolje da naprave animirani film,ovo mi djeluje prebrzo i vidjeno.

  • Momentum

    24.05.2018 - 15:47

    Vidim dosta jako čudnih komentara,ljudi moji ajmo mi malo realni bit,kao prvo ovo je “igrica” jeste smiješno viditi neka šarenila, ženu sa robotskom rukom itd ajde dobro to,ako bih to izdvojili kao neki fail ili minus valjalo bi da je samo to u pitanju,jer kada kreneš igrat neće ti past napamet ti neki sitni failovi nego ćeš se zabavit,cilj je se zabavit a igra stvarno obećava uz to ima brutalnu grafiku bar po meni e sad naravno bit će tu nekih stvari što će bit sranje al sigurno tko god voli Bf preći će preko toga 🙂 ja ću je vrlo vjerovatno kupiti dok se još izigram Bf1 bar neko vrijeme,svi će te vi na kraju krajeva igrati igricu prije ili poslije,al slažem se da trailer i nije nešto i ja sam bar mrvicu više očekivao.

  • Gastarbajter

    24.05.2018 - 16:55

    smrio serijal do jaja, svaki put sve isto, bolje da naprave film kao sto je ovaj trailer.

  • moordrak

    24.05.2018 - 18:02

    Ma oni su popizdili matere mi. Svaka čast ženama ali govorimo o sredini prošlog stoljeća kakva emancipacija i politička korektnost sunce im žarko. Žene se jedino pitalo kad će ručak i ništa drugo. Kava rambo sranja majke ti mile. Krvi do koljena, akcija iza svakog ćoška, avioni, tenkovi rakete sve nešto leta na sve strane ma sranje na kvadrat. Neka igra i kupuje tko hoće ja bježim od ovoga k’o od kuge.

  • Znidy

    24.05.2018 - 18:33

    Jedva sam dočeka da najava ovog “tzv. WW2 shootera” završi.

    Hell Let Loose, Post Scriptum, dečki, za sve koji žele realizam. Ja se držim te dvije igre. A ako ne te dvije, uvijek imamo dobru staru Red Orchestru 2 🙂

    A vi, koji želite igrati ovaj šit od igre… A šta da vam kažen? Uživajte LUL Za mene ova franšiza umrla s Battlefieldom 1. Krasna ušteda od 60 dolara u moj džep 🙂

    • zlakob

      @Znidy, 24.05.2018 - 18:43

      i Squad matori 😉

    • Znidy

      @zlakob, 24.05.2018 - 20:00

      Nisam ima prilike igrati Squad, znam da je Post Scriptum zapravo njegova modifikacija 🙂 Ali tko zna, možda uložim i u Squad u skoroj budućnosti, kao jako dobar moderan shooter 🙂

  • vrlika211

    24.05.2018 - 18:40

    Uvik su bili dobri sa grafikom…

  • Dukindra

    24.05.2018 - 19:58

    Hahahahaha,svima se sada ne svidja BF…A kada izadje Bo4 svi ce da ga porede I govoriti da je sranje u odnosu na Battlefield

    • bojanum

      @Dukindra, 24.05.2018 - 20:22

      2 totalno razlicite igre. Oni koji ih usporedjuju za mene nisu gameri niti 1% nego foliranti koji su negdje usput naculi neku usporedbu.

    • Dukindra

      @bojanum, 25.05.2018 - 15:16

      Tako je bilo I za WW2 I Bf1,zivi bili pa videli.

    • bojanum

      @Dukindra, 25.05.2018 - 22:56

      U WW2 imam preko 200 sati igranja i mogu sa sigurnoscu reci da je NAJGORI COD ikada. Najgori je zbog svega sto je SHG uspio zeznuti tijekom ovih par mjeseci. Izdati igru na kojoj radis 3 godine sa samo 9 mapa, sa 3 dodijeljena servera za cijeli svijet, sa milijun bugova itd. Ja sam PC igrac i nikada gori odnos prema kupcima/zajednici nisam vidio. Jednom rijecju, SRAMOTA. Treyarch je sasvim druga prica i COD BO4 ce biti bomba, zzapamti moje rijeci. COD i BF nemaju nista slicno. Nista slicno od same premise, gameplay mehanike, vizualnih efekata, tehnicke strane same igre pa sve do same gaming zajednice. Ne kazem da je COD bolji, BF bolji nego jednostavno za mene osobno ta dva naslova ne idu u istu recenicu.

  • Nijam Kaj

    24.05.2018 - 22:00

    0:24 Jbt. ova zenska umire i onda iznenadno ozivi i stalno se pojavljuje… Je li to najava “ultra skill” igraca zvanih “cheateri”?

    • VEK1NG

      @Nijam Kaj, 25.05.2018 - 02:00

      Ne, nego tu predstavljaju sposobnost oživljavanja za sve klase.

  • RaZeR162

    25.05.2018 - 00:18

    Iznenaden sam kolicinom negativnih komentara i argumentima kojima ih se opravdava. Najavljeno je toliko poboljsanja i novosti od co-opa, uklanjanja premium passa, fortificationa, do hrpe novih i poboljsanih gameplay mehanika i jos puno promjena koje je sam community trazio (pogledajte predzadnji video od Westia) a vama je najveci problem zena na naslovnici i medicinske proteze! Jel se vi salite??? Ako igra bude valjala, koga briga hoce li na slici bit zena, transvestit ili nilski konj…
    A i customizacija lika i kozmetika je vjerojatno najbolja stvar koju su mogli uvest. Nitko ne zeli premium pass, ne samo zato sto ispada kao da istu igru kupujemo 5 puta, nego i broj igraca na dlc mapama je znatno manji. Ako ne zelite da podrska za igru ne izumre nakon par mejseci mora imat neki nacin zarade i nakon prodaje a to znaci premium, dlcovi, p2w ili cosmetics. Mislim da je ocito sto je od toga najbolje.
    Ali izgleda da bi najbolje bilo da igra bude neki free isprdak u early accessu napravljen u besplatnom enginu s podrskom za modove tako da nitko ne ostane povrijeden sto je morao platit kako bi gledao u zene ili plave crte na licu.

    • Momentum

      @RaZeR162, 25.05.2018 - 01:16

      Najačii komentar definitivno haha,sve si upravu

    • funky0308

      @RaZeR162, 25.05.2018 - 13:54

      Uostalom, ako je customizacija lika dobra, tko kaze da se moras ofarbati plavom bojom? Ljudi se uhvate gluposti i onda u nedogled rastezu potpuno nevaznu informaciju.

    • RaZeR162

      @funky0308, 26.05.2018 - 16:59

      Upravo tako! Ustvari nitko nije prisiljen da to koristi uopće

    • funky0308

      @RaZeR162, 26.05.2018 - 18:13

      Kada najava neke igre ovdje napravi 130-140 komentara u 2-3 dana, onda ocito nesto tu i ima. Tuzno je i pogledati komentare kod nekih igara, 2 komentara u sedam dana (i to oba moja…hahaha 🙂 )

  • L3gi0naR

    25.05.2018 - 05:54

    Ajde barem neće biti Premium Pass-a.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?