HCL.HR

Bivši voditelj Rockstara otkrio je zašto nismo dobili Bully 2

Zoran Žalac 29.09.2025.   •   6 komentara


Bivši Rockstarov voditelj Dan Houser u nedavnom je intervjuu izjavio kako do razvoja Bullyja 2 nije došlo jer je kapacitet tima bio problem.

HCL komentar: Izjava Dana Housera svakako stoji, ali je prvenstveno dokaz koliko je razvoj igara postao kompliciraniji pothvat nego prije dvadesetak godina. Rockstar Games je u svojim najproduktivnijim danima bio znatno manja tvrtka, a istovremeno su pored GTA igara lansirali Midnight Club, Manhunt, Red Dead Revolver, The Warriors i druge igre. Mislim, 2006. ne da nije bilo problema s kapacitetom nego je Rockstar imao vremena za igru stolnog tenisa. Halo!

Označeno sa: ,

Komentari (6)

  • MetalicStar

    29.09.2025 - 09:40

    Manhunt je bila jebena igra

  • BozanicJosip

    29.09.2025 - 10:03

    šmrc 🙁

  • Hadvar

    29.09.2025 - 10:15

    Mozda je i bolje da ne dobijemo bully 2. S obzirom an trenutno ozracje unutar i van gaming industrije.

  • Apocalypse4987

    29.09.2025 - 13:13

    ok, 2006. godina je bila kaotična, ali, ALI šta ako se razvoj igre mogao prebacit na možda 2007? 2008? 2009? Nakon 2013 kad su imali samo rdr2 na razvoju? *mindblown*

  • tuvvok1701

    29.09.2025 - 14:28

    Eeej, pa znate li vi koliko treba za razvit stolnotenisku igru

  • Sentiel FH-016

    29.09.2025 - 17:06

    Šteta memorije servera za ovaj “članak”… lol

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?