HCL.HR

Bojišnica Battlefielda 5 uskoro seli na legendarnu Wake Island mapu

Hrvoje Smoljić 07.12.2019.   •   11 komentara


Nakon Iwo Jime i Storma, pacifička bojišnica Battlefielda 5 dobiva još jednu mapu. Ovog puta se radi o omiljenom klasiku posljednji put viđenom u Battlefieldu 3.

 

Wake Island jedna je od mapa iz originalnog Battlefielda, a posljednji put je viđena u Battlefieldu 3. Omiljena među igračima, ova otočna mapa uskoro postaje naša bojišnica i u Battlefieldu 5 – u nikad većem i ljepšem izdanju.

Mapa ne samo da je dvostruko veća od originalne nego je i u potpunosti prilagođena modernim standardima. To podrazumijeva više ravnih područja za lakše upravljanje vozilima, ali i mnoštvo rovova i skrivenih puteljaka za efektivno skrivanje od snajpera. Zbog oblika otočja, uz obalu će biti dodana amfibijska vozila koja se mogu kretati po kopnu, ali i u vodi. Mapa će se moći zaigrati u Breakthrough, Conquest i Invasion modovima.

Prije nego se preselimo na Wake Island, u Battlefield stiže nekoliko manjih ažuriranja koja će popraviti balans muliplayer oružja. Sama mapa u igru stiže 12.12., a kako izgleda i što vas sve na njoj čeka, pogledajte u nabrijanom traileru:

Komentari (11)

  • Artyom

    07.12.2019 - 21:35

    Što je ovo na kraju? Vietnam?

    • Indigo83

      @Artyom, 08.12.2019 - 01:45

      Nije.WW2.Možeš zaključiti po modelima vozila i tenkova.A i Vijetnamski rat nije vođen na Wake otoku

    • Artyom

      @Indigo83, 08.12.2019 - 14:13

      Na kraju stari, na kraju. Ima jedan mini trailer na kraju Wake Island trailera. To me zanima?

    • Indigo83

      @Artyom, 08.12.2019 - 14:39

      Moja greška ,skužio sam te krivo.Čini mi se da je ovo na kraju isto WW2

    • LeftY

      @Artyom, 08.12.2019 - 17:27

      Solomon island, tako nekako. Pacificka bojisnica

    • doctorsparta

      @Artyom, 08.12.2019 - 17:32

      Traileri u Battlefiedu imaju već standard da zadnja sekvenca najavljuje što će se uvesti kroz sljedeći update. Sudeći po tome da su sada u igri bili Marshallovi otoci koji su većinom s niskom vegetacijom, a ovdje se radi o gustoj tropskoj vegetaciji slažem se da će biti Solomon otočje. Nadam se da će konceptualno biti slična Argonne forest mapi iz BF 1, koja je po meni vjerojatno najbolja mapa u FPS MP-u ikad, izuzev Iwo Jime u BF5.

  • PsiHoGujaR

    08.12.2019 - 10:06

    Stim da su s**** TTK sa novim updatom dzaba im sve ako ne vrate na staro…

    • doctorsparta

      @PsiHoGujaR, 08.12.2019 - 17:49

      EA nikako da shvati kako Live uslugom BfV zapravo upravlja core community i BF streameri poput JackFragsa i Westiea (koje čak i pozivaju na testiranja novih mapa). Oni su istina možda malobrojniji ali jako aktivni i agresivni kod bilo kakve promjene TTK-a. Ruku na srce, stari kraći TTK je išao na ruku BF veteranima, dok novi s dužim TTK iz 5.2. updatea pod krinkom specijalizacije i diferencijacije oružja (što je donekle postignuto s bullet dropom- koji je opet za neka oružja komedija sada) ide na ruku Božićnim noobovima koji „kao“ odustaju od igranja prebrzo jer umiru prebrzo. Jaz između veterana i noobova koje želi privući EA je prevelik da se nađe neko srednje rješenje za TTK. Ili će core communty biti vrlo vokalan na mreži ili će noobovi šutke odlaziti jer im je TTK prekratak. Tu se fino vidi koliko su CoD i BF zapravo totalno različiti shooteri.

    • PsiHoGujaR

      @doctorsparta, 09.12.2019 - 09:26

      Sto se tice puske za assault ne znam sa cim da igram koliko je sve smece, medic type 100 je ok, recon selb je ok, support sutgun, ali za assoult boze sacuvaj ….
      M1907f treba 21 metak da sprasim u coveka preko 30m daj me nemoj j ****

    • doctorsparta

      @PsiHoGujaR, 09.12.2019 - 11:03

      i to pod uvjetom da svih 21 metaka pogodi metu. No što ako si promašio koji puta pokretnu metu? Što ako je meta dalje od 40 m, kad je meta još manja i teže ju je pogoditi pa je i ljudska pogreška veća i još plus svemu tome dodati penale zbog bullet dropa koji je još izraženiji u ovom updateu. Stvari postaju presmješne. Nerf bullet dropa MG42 iznad 30m je 8DMG? ma dajte molim vas., zemlja se trese kada to čudo puca, a ono metci škakljaju protivnike, type 100 je OP sada s svojim 0% recoilom, i Jungle Carabine za medic je isto sada OP sa 2 shoot killom. Uglavnom, BFV je godinu dana htio biti fast-paced shooter kao CoD s malim mapama i kratkim TTK-om, a uopće nije bio dizajniran orginalno za tako nešto. I sada kada je s Pacific Warom s velikim mapama postao sandbox koji zapravo BF i je, onda je za noobove kratki TTK postao problem zbog bezglavog pretrčavanja po dugim ravnicama na velikim mapama. Jer noobovi igraju BFV kao CoD – kao brz jurišni shooter. To je bilo donekle možda uredu na manjim urbanim mapama, ali na velikim sandbox mapama to ne pali. I sada EA i Dice dođu do zaključka da je gunplay model kriv za to (koji je hvaljen od zajednice i po meni najbolji FPS gunplay model ikada). Bolje da su napravili pametni matchmaking za noobove. Opet repriza muka po TTK-u od prošlog Božića umjesto da se radujemo novom conntentu i community serverima.

  • deanHR

    08.12.2019 - 11:01

    Baš sam razmišljao da si malo odigram BF V i onda mi ovo naprave. Ma može, ljubica. Idemo u akciju 😀

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?