Dead Space se radi bez rezova kamere, kao God of War
Ako je vjerovati izjavama kreativnog redatelja prerade Dead Spacea, igra će posuditi nekoliko trikova od God of Wara iz 2018.
Originalni Dead Space u svoje je vrijeme bio dosta specifična avantura po svom sučelju i načinu prezentiranja priče. Već smo čuli da će prerada ciljati na to da u igri ima što manje prekida, no sada je kreativni redatelj Roman Campos-Oriola između redaka poručio da ćemo vidjeti kontinuiranu prezentaciju bez rezova ili promjene kutova u kameri.
Takvom se izvedbom 2018. mogao pohvaliti God of War i premda je bilo igara koje su od tada nastojale napraviti isto, moglo bi se reći da je originalna Dead Space trilogija bila najbliže tome pa ima smisla da se prerada sada drži istih smjernica. Ne očekujte stoga neke totalno drugačije cutscene kakvih u originalu nije bilo.
No, ekipa koja radi na igri ističe da se neće slijepo držati svih točaka prijašnje igre.
“Pobrinut ćemo se da slijedimo priču, vizualni stil i sve drugo iz respekta prema originalnoj igri. Isto ćemo tako iskoristiti priliku da uklonimo neke stvari koje ne funkcioniraju i pobrinemo se da igra ostane relevantna za modernu publiku – ali čak i to moramo odraditi kirurški” – izjavio je Mike Yazijan iz EA Motivea.
Dick Johnson
06.08.2021 - 20:11Pa jel nije bilo tak i u orginalu? Vozilo se liftovima, tramovima itd.
Squall
07.08.2021 - 00:16Sva 3 dijela su mi odlicni.
Klaudio89
08.08.2021 - 05:31Prvi nastavak je bio najteži i najneizvjesniji,drugi nastavak je bio jednako težak(posebno pamtim dio na kojem se cijela ruta aliena pojavila 😮),a treći nastavak mi je malo izostao sa krajem priče