HCL.HR

U Death Strandingu moći ćete se brinuti o bolesnom starcu, a i ne morate

Zoran Žalac 07.10.2019.   •   8 komentara


Hideo Kojima pojasnio je Rusima kako će igrač u Death Strandingu moći određivati sudbinu likova oko sebe.

Death Stranding u svom gameplayu ima svega i svačega, ali jednu stvar nema – mogućnost odabira što će glavni lik reći. Naime, gotovo svi dijalozi u igri su režirani pa to na prvu može zvučati kako će priča biti linearna i unaprijed zacrtana. Međutim, tvorac igre Hideo Kojima poručuje kako će igrači ipak moći utjecati na sudbine sporednih likova.

Za primjer je tako naveo lika kojega ćemo posjetiti u početku igre, a kasnije ćemo indirektno utjecati na to hoće li taj lik ostati živ ili postati pokojni. No, stvar će tu funkcionirati malo drugačije i neće biti svedena na odabir odluke u dijalogu. Umjesto toga igrač će svojim postupkom odlučiti o sudbini lika.

Konkretno, upoznat ćemo jednog bolesnog starca koji živi ispod površine i nikada ne napušta svoje odaje. No, da bi preživio potreban mu je lijek, a na igraču je hoće li mu ga stalno donositi tijekom igre ili će ga pustiti da umre.

Otežavajuća okolnost je ta što će se igrač sve više udaljavati od tog lika kako bude napredovao u igri, pa će morati odlučiti isplati li mu se svaki put vraćati do starca. Ovaj će ga na svakom povratku nagraditi nekom pričom iz svoje prošlosti pa se nadamo, za dobrobit njegovog zdravlja, da su mu priče zanimljive i vrijedne slušanja.

Inače, smrt protokom vremena nije nova ideja za igre Hidea Kojime. U Metal Gear Solidu 3 jedan je neprijatelj mogao umrijeti od starosti ako bi igrač zanemario igru na tjedan dana.

Označeno sa: ,

Komentari (8)

  • mili1985

    07.10.2019 - 13:35

    Nešto kao tamagotchi? :3
    Inače, sjećam se da si mogao ubrzati sat na Ps2 konzoli, pa bi taj stariji gospodin umro od starosti. Postojale su još neke fore kako ga maknuti na ne baš legit način.

    • U.M.O

      @mili1985, 07.10.2019 - 16:39

      Taj stariji gospodin ima ime,ime mu je End

  • vragec25cro

    07.10.2019 - 13:52

    Pa šta u igrama ne odlučujemo večinu vremena tko ¢e umrijeti a tko ne?(a neki i nas ubiju 🙂 )

  • Jokerhere

    07.10.2019 - 14:12

    Taman sam toga iz Mgs presao tako?

  • SonOfZeus

    07.10.2019 - 15:15

    Onaj starac invalid sa snajperom 🙂 Mislim da se the end zvao. Sto je najbolje moze ga se “pobjediti” na dodatne orginalne nacine osim spomenutog u clanku.Jednostavno se prosuljati kroz taj dio mape bez da nas ubije – ili ga naci i doci mu s leda… No po meni najneocekivaniji nacin je bio cutscena gdje ga vidimo u kolicima sa nekim vojnicima i nakon toga nam igra prepusta kontrolu. Makar izgleda ko scena koju samo trebamo gledati kako se lik otkotrlja – moguce ga je bilo ubiti u tom trenutku pa dzungla poslije bude bez njega. 🙂 Nema do mgs.

    • tomekplejka89

      @SonOfZeus, 08.10.2019 - 12:46

      Jos mi je jaca fora bila roknut papigu, pa te on ne vidi, jer mu je ona spoter…To je bila dobra metoda ako mu hoces uzet Mosin Nagant. I jos kad duh papigice ne kraju sleti na njega kad umre. Prejebeno..hahaha

  • funky0308

    07.10.2019 - 16:42

    Zoki i dalje pise odlicne tekstove. za dobrobit njegovog zdravlja, da su mu priče zanimljive i vrijedne slušanja hahaha… 🙂 . Koliko se meni cini, Kojima je tu nadrobio svega i svacega. Valjda da ipravda ono – nikada vidjeno, svjeze i novo ali OK. Ajde da pricekamo jos malo i vidimo sto je on to smislio. Mene igra ne zanima ni malo, ne znam, jednostavno me ne privlaci (a i prodao sam PS4 pa i da me zanima nista od toga, mozda izadje za Switch pa cemo Oblakoder i ja bubati coop 😛 …sala, naravno – da se nitko ne naljuti).

  • SanKa

    09.10.2019 - 11:16

    znači japanski život IRL

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?