Od deset najgledanijih trailera za igre u 2022., polovica ih je za jednu te istu igru
Ako je tumačiti statistiku deset najgledanijih trailera za igre u 2022. godini, igrači su zainteresirani za samo četiri naslova.
Portal GamesIndustry objavio je svoju godišnju prezentaciju industrije kroz brojke i statistike. Fascinantan je to uvid u stvarno stanje industrije – jedni će reći nikad bolje, drugi nikad gore.
Prema procjeni tvrtke Newzoo iz 11. mjeseca 2022. godine, industrija videoigara vrijedi 184,4 milijarde američkih dolara. Najvrjedniji je segment mobilnih igara (93,2 milijarde), zatim konzola (51,8 milijarde) te PC igara (38,2 milijarde).
Najveće prihode u 2022. ostvarile su mobilne igre Honor of Kings (2,5 milijardi), PUBG Mobile, Genshin Impact, Candy Crush Saga i Roblox.
Dok su to još donekle očekivane brojke, možda će vas začuditi statistika o najgledanijim trailerima za igre na YouTubeu u 2022. Tu se puls gaminga osjeti na dominaciji tri igre i jednom iznenađenju. Među deset najgledanijih trailera imamo četiri igre, ili bolje rečeno – polovicu liste čini Fortnite. Evo što se najviše gledalo:
- League of Legends – 2022 season cinematic (139,7 milijuna pregleda)
- Poppy Playtime – Chapter 2 official trailer (54,1 milijun)
- Call of Duty: Modern Warfare 2 – Banda MS 141 music video (38,2 mil.)
- Call of Duty: Modern Warfare 2 – Worldwide reveal (29,5 mil.)
- Fortnite – All Battle No Build (27,8 mil.)
- Fortnite – Chapter 3 Season 4 cinematic (25,6 mil.)
- League of Legends – Lil Nas X: Star Walkin’ (24,7 mil.)
- Fortnite – Frozst Survival (24,1 mil.)
- Fortnite – Zero Build gameplay trailer (23,2 mil.)
- Fortnite – Racing map codes (20,6 mil.)
Medjed90
20.12.2022 - 18:55Na sta je gaming spao u pm
Nightyx
@Medjed90, 21.12.2022 - 14:00potpis