Developer Kingdom Come: Deliverance igre žali što nije imao više vremena da uglanca naslov
Developer koji se krije iza realističnog RPG naslova smještenog u razdoblje srednjeg vijeka požalio se što nije imao više vremena da ulašti svoj Kingdom Come: Deliverance prije lansiranja na PC, PS4 te XONE.
Prije točno dva tjedna, češki developer Warhorse Studios izdao je svoju prvu igru koja je usprkos brojnim problemima, napose raznim bugovima, uspjela privući milijunsku publiku u samo sedam dana. Iako je to bio veliki uspjeh za studio, suosnivač Martin Klima žali što nisu imali više vremena da se posvete ‘dotjerivanju’ Kingdom Come: Deliverancea.
Konkretno, prilikom raspravljanja o naslovu na službenim forumima, izvršni producent Klima izjavio je kako ne smatra da je Kingdom Come: Deliverance AAA naslov, ali da nije niti tradicionalni indie naslov nego je više nešto između. Također, priznao ja kako je zajedno s timom donio „udio loših odluka“ budući da su izgubili mnogo vremena i energije na stvari koje su na koncu morali napustiti.
„Ne vidim Kingdom Come: Deliverance kao konkurenciju Assassin’s Creedu ili Shadow of Waru. Mi jednostavno nemamo sredstva da stvorimo takvu igru. No ipak, smatram da nismo ni developeri indie igre. Trend koji vidim u ‘stvarnim’ AAA naslovima usmjeren je prema stvaranju sve više i više igara koje praštaju, odgovaraju bolje casual i rasijanim igračima; to su zapravo igre koje se ‘igraju same’. Dakle, imate sve te različite oznake, upute i korisne savjete da nikad ne morate razmišljati o tome što dalje“, poručuje Klima.
„S druge strane,“ nastavlja, „vidimo trend među indie igrama koje su više originalne, a ujedno i manje opraštaju, no zbog ograničenih proračuna one moraju biti dostavljene u formatu koji je pomalo jednostavniji za razvoj; primjerice, mnoge od njih su 2D platformeri ili top-down naslovi“.
Naposljetku govori kako je „KCD pokušaj premošćivanja tih dviju vrsta: to je indie igra u srcu – više hardcore, zahtjevnija, žešća – ali s vizualnim i proizvodnim vrijednostima AAA igre“ te priznaje kako jedino žali što on i njegov tim nisu imali više vremena da uglancaju naslov prije lansiranja s obzirom na to da svaka AAA igra to zaslužuje.
darijoman
27.02.2018 - 18:50Kasno Marko na Kosovo stiže 😀
A dobro ajde popravit će to sa zakrpama 😉
Adam Jensen
27.02.2018 - 20:09Dobro je to rekao o AAA igrama koje se same igraju, čemu služi odabir težina ako je igra neizazovna čak i na najvećoj
Dukindra
27.02.2018 - 20:10Kako misle nisu imali vremena ? Pa ko bre odlucuje kada ce igra da izadje ? Lepo su sacekali da vide hoce li igra da skupi neke igrace,da bi videli isplatili se praviti patcheve..Sve je unapred smisljeno.
vragec25cro
@Dukindra, 27.02.2018 - 21:10Uzeo mi riječi iz usta 🙂
JohnSence
@Dukindra, 27.02.2018 - 21:32Upvote
drazensi
@Dukindra, 27.02.2018 - 22:34Izdavac :). Posto nisu mogli sami izdati igru obvezali su Deep Silver-u. To je isto kao da kazes ko je tjerao Bioware da izda Andromedu dok jos nije bila potpuno dovrsena. Odgovor ti se sam namece.
superdeda2000
@Dukindra, 27.02.2018 - 22:37Nedostatak novčanih sredstava odlučuje. Ili si igru napravio svojim novcem kojeg ti je ponestalo jer nisi na beskonačnoj sisi i zato moraš izbaciti igru ili još gore napravio si igru sa tuđim novcem i taj novac treba početi vraćati. Idealno bi bilo kad bi developerili imali svo vrijeme i novac ovog svijeta pa bi možda izbacivali i ispoliranije proizvode.
pleto
@Dukindra, 28.02.2018 - 08:21Pa šta je tu čudno, moraju tako, čovjek je i priznao da nemaju sredstava. Neki malo veci i bogatiji studiji izbacuju bagovite igre, pa mi nije jasno zašto ima toliko mržnje prema ovom malom timu koji je izbacio odličnu igru. Igra ima hrpu bugova ali je zbilja malo drukčija od ostale ponude koja je uglavnom copy-paste. Bugove će sigurno ipraviti. Ako ti se ne sviđa nemoj kupit i gotovo, ja znam da ja hoću. Da ti odgovorim na pitanje “Pa ko bre odlucuje kada ce igra da izadje ?” – odlučuju financije i izdavač ali i sto drugih faktora, sigurno gledaju da izbace igru u vrijeme kad ne izlazi neka druga velika igra, a možda je i ovo razlog, https://hr.wikipedia.org/wiki/Pokladni_obi%C4%8Daji_u_podru%C4%8Dju_Hlinecko , igra je izašla 13. ako se ne varam, a isti taj dan je kod njih valjanje. Ipak su oni češki developer, možda su se htjeli na miru povaljat sa ženama na podu pa su idlučili izdat igru 13.
berac_malina39
27.02.2018 - 22:07Slazem se s Dukindrom..al ko prizna pola mu se prašta.
Kegdon
27.02.2018 - 23:19Imaš vremena na pretek, uglancaj je sad nije kasno.
Kirian_1984
28.02.2018 - 08:13neki dan sam komentirao na onu PUBG ili kak… ista stvar… kapitalizam u najljepšoj formi. izbace igru, pa ak se previše ljudi žali, počnu popravljati… poluproizvodi, a mi smo krivi jer sve praštamo, a onda kad izađe pravi AAA naslov, ispoliran, bez bugova i glitcheva, onda se traži dlaka u jajetu.
SanKa
28.02.2018 - 11:19igra me oduseljvava svaki dan sve više. takvi sitni real life detalji o kojima ne razmisljas u igrama, a druge igre ih nemaju. fanstastično iskustvo, uzivam u igri, a nisam ni na 20%
RaspudicT1986
28.02.2018 - 14:13tko im brani da ga sad za zakrpama ne dotjeraju
ShalO
28.02.2018 - 15:38Igra je tehnicki krs! Ako ste perfekcionista zaobidjite ovo! Sramota za developere. Igre u ovakvom stanju treba djeliti besplatno…