Moj djed nije živio u feudalnom dobu, ali je kao seljak preživljavao od prirode i u svojim mladim danima vodio avanturistički život. Nije se, srećom, borio protiv zmajeva ni vjetrenjača, nego je pješačio na vašar po tridesetak kilometara, samo s komadićem suhe palente za užinu. Pričao bi kako je znao spavati dok je hodao. Tu i tamo se trgnuo i pomolio pred križanjima jer je dobro poznato da tamo đavoli vrebaju u zasjedi.
Pješačiti tridesetak kilometara do vašara nije bogzna kakva epska pustolovina. No, u današnje vrijeme ja takvo što romantiziram. U moderno vrijeme meni pametni telefon unaprijed kaže koliko će mi vremena kojom rutom trebati do obližnjeg Kaufenlandsa i pritom me obavijesti da će u 13:21 početi padati kiša, da je posjećenost vašara blago povišena u 14 sati, izbaci mi listu pekarnica koje mogu posjetiti ako ogladnim na putu, izračuna mi koliko ću kalorija izgubiti, ponudi mi check-in kad stignem na destinaciju i mogućnost dijeljenja te ŽIVOTNE PRIČE s mojim sljedbenicima.
Takav pregršt informacija i mogućnosti na dohvatu ruke ubija neizvjesnost nepoznatoga, u zadnje vrijeme čak i u videoigrama. Pred tobom su nepoznata i neistražena prostranstva drevnog Egipta, a čim otvoriš mapu igra te obavještava: ovdje su ti protivnici levela 20-25. Kako je pošteno da ja to znam? Jesam li ja bogomdan samo zato što sam igrač? Kingdom Come: Deliverance je RPG naslov koji je u tom pogledu pravo osvježenje, nekima možda čak i hladan tuš. Zapravo, ne samo u pogledu suzdržanosti pri informiranju igrača, nego i od postavljanja istoga u povlaštenu ulogu samo zato što kontrolira protagonista priče.
U ovoj igri bio sam Henry od Skalitza, momak koji nije vidio svijeta dalje od rodnog sela, fakin koji spava do podne, a ni mača ne zna držati. Henryjev život promijenio se kada su mu kumanske trupe kralja Žigmunda Luksemburškog pobile sve drago i poznato, a od tada se našao u nemilosti plemića koji su ga gledali s visoka, kao da je prljav i da smrdi. Istini za volju, bio sam zmazan, a i zaudarao sam gore od seoske krmače.
Henryjevi motivi za odmazdu bili su snažno utemeljeni i držali su me čitavo vrijeme usprkos tome što su osvetničke priče pomalo klišej. Najznačajnija promjena našla se u tome što sam bio obični i nebitni nitko, a ne heroj ulice koji će promijeniti baš čitavi svijet. U ovoj igri prvo sam se morao dokazati, u inat svim likovima koji su smatrali da sam imbecil. A budimo realni, malo sam i bio idiot koji ni strijelu iz luka nije znao ispucati. Ni čitati nisam znao jer me nije školovalo. Ali, imao sam plan, morao sam biti pametniji od svih.
Plan je bio otpješačiti dalje od mjesta gdje svi pljuju po meni. I otišao sam, praznog želudca, putem u šumi naletio na zeca. Gledam ja zeca, gleda on mene, rek’o dođi ‘vamo da te podragim. Zamahnu ja štapom, promaši zečinu kao da sam proteklih deset godina udarao protivnike sa zaključanom kamerom. Trči za njim – uteče, majku mu! Vratih se na put, eno ga drugi! Trči ponovo, uteče mi i taj! Dođoh do selendre, konj odsedlan, nema šanse da utekne. Nigdje nikog, ma samo ću ga kratko posuditi.
Nisam se pokolebao vidjevši da je kljuse crne boje, iako su mi stari pričali kako đavo voli crnu marvu. Na moju sreću, kljuse me odvelo u smjeru jednog kampa gdje se mom Henryju napokon posrećilo u životu. Nabasah na mač svetog Jurja! Pa zar ja, seljo-beljo, baksuz-baja, zgubidan i junfer? Slava tebi Kriste u izvedbi Leta 3! Naravno, gospodin djeluje misterioznim putevima pa moj Henry ne mogaše ni zamahnuti mačem svetog Jurja bez da se uspuše kao da radi vježbe s Renatom Sopek. Ništa mi drugo nije preostalo nego da mač prodam za velike pare. Tako i bijaše, a onda otiđoh u banju i platih si pošteno žensko da me opere.
No, ubrzo shvatih da se s mojom odjećom nisu isprali i grijesi prošlosti pa me po izlasku dočekala straža koja je nekako znala da sam ukrao konja iz susjednog sela. Prvo sam pomislio da je to nemoguće, a onda mi kolega Cole/10 ukaza da takav običaj širenja optužbi nije neobičan ni za naša sela gdje svatko zna sve o svakome, a vijesti putuju brže od HŽ-ovih vlakova. Rekoh hajd, kad je već autentično, platit ću da ne odem u zatvor iako nisam političar. Srećom, novac me nije iskvario pa sam krao i dalje, ali samo od bogatih – jer siromašni ionako nisu imali ništa vrijedno.
Kad je moj Henry stao na svoje noge i dobio osnovnu vitešku obuku, napokon krenuh u široki bijeli svijet stare Češke. Brzo sam uvidio da nisam dorastao oklopljenim protivnicima mano a mano, ali mi je zato bio osobiti gušt zabijati im strijele u leđa. Ne mogu oni mog Henryja sprijeda koliko on njih može otraga! Ni zečine mi više nisu mogle umaći, a i konja sam vlastitog nabavio. Odjenuh kljuse svečanije negoli sebe! Svakakve avanture doživjeh, od blejanja s popom po livadi do ravnanja sijena tuđim ženama.
I dan danas žalim za prodanim mačem svetog Jurja.
Ako vam sve ovo zvuči romantičarski, to je zato što to i doista jest. Moje druženje s Kingdom Come: Deliverance bilo je daleko od idiličnog zbog nekoliko temeljnih problema koji stvaraju prepreke u igri. Kao prvo i prije svega, ovo je vrlo ambiciozan naslov otvorenog svijeta koji povremeno puca po šavovima. Nagledao sam se i naslušao svakakvih bugova i poremećaja u Kingdomu – od zapinjanja u prolazima, preko likova koji su prolazili jedni kroz druge, do pucanja zvuka i ponavljanja istoga nakon što je trebao završiti.
Olakotna je okolnost donekle što se na većinu bugova ovdje možete samo nasmijati. Leteća krava je smiješna, jednako kao i konj koji zapne u zidu. Međutim, ima Kingdom Come i svojih problematičnih bugova, tipa da likovi usred questa jednostavno odbijaju reagirati, ili se primjerice ne pojavljuju tamo gdje bi trebali. Nekoliko sporednih zadataka u igri jednostavno nisam mogao dovršiti jer se likovi nisu nalazili tamo gdje su trebali, a kad sam ih našao na drugoj lokaciji, više nisu registrirali da su mi ikada dali ikakav zadatak. Kod nekoliko glavnih zadataka lutao sam bespomoćno jer se igra zblesirala i nije mi pustila animaciju koju je trebala pustiti.
Većina bugova u igri je humoristične naravi, ali dogodi se i da likovi važni za vaš zadatak jednostavno odbiju reagirati kako bi trebali.
Ok, događa se i najboljima, a bugovi će s vremenom biti pokrpani. Međutim, Kingdom Come ima još jednu kardinalnu prepreku zbog kojih ti bugovi strše iznad kompletnog iskustva. Naime, ova igra vam ne dopušta da snimite poziciju kad vas je volja. Točnije rečeno, dopušta – ako imate vrlo rijedak i skup napitak koji vas potom kažnjava tako da vaš lik postaje pijan, što se manifestira mućenjem slike i smanjivanjem određenih statistika.
Igrač je stoga najčešće prepušten na milost i nemilost autosave sustava koji vam uglavnom snima poziciju prije početka nekog zadatka i na kraju istoga. Zadaci se znaju rastegnuti na više od pola sata, tako da jednom greškom možete izgubiti nekoliko sati igranja. I to ne svojom greškom već je dovoljno da se igra sama zblesira tako da se npr. ne možete popeti ljestvama kojima biste se trebali popeti. I onda ste prisiljeni vratiti na poziciju koja je snimljena prije nekih pola sata.
Zadaci se znaju rastegnuti na više od pola sata igranja, a sustav snimanja je vrlo ograničen.
Ovakav sustav snimanja pozicije vjerojatno je dizajniran kako bi igrače spriječio od „varanja“, odnosno ponovnog pokušavanja kad ih igra uhvati u neuspjehu i kazni za to. Međutim, to je stvorilo potpuno drugačiji problem pa su developeri već obećali poraditi na njemu. Što se igrača na PC-u tiče ovo se može riješiti prilično jednostavno – korisničkom modifikacijom, pa bi u startu bilo lijepo da se ograničavanje snimanja i na konzolama ponudi kao opcija, a ne kao jedini mogući sustav.
Verzija za PC ima veliku prednost nad konzolaškima upravo zbog te podrške za modove kojom se može riješiti većina spornih mehanika. Ipak, verzija za PC je istovremeno i najslabije optimizirana. Bez obzira kakvu konfiguraciju imali, trenutno je jako teško držati stabilnu izvedbu u ovoj igri. I to bi se s vremenom moglo popraviti, no u nekakvom srednjem rangu još uvijek bilježimo padove performansi ispod 30 sličica po sekundi. A ako ćemo iskreno, igra ne izgleda toliko dobro da bi išta od toga bilo opravdano.
Verzija za PC vrti se glatko koliko je glatko i kotrljanje niz stepenice.
Zna Kingdom Come izgledati nevjerojatno, ali to je češće do vizualnog dizajna i načina na koji je svijet prezentiran. Reći ću kako ova igra ima uvjerljivo najprirodniji prikaz šume koji sam ikada vidio, a to kažem kao tip koji rado provodi svoje vrijeme po šumskim krajolicima. Događalo mi se da u Kingdom Come češće izlazim iz neke šume tražeći čistinu nego gledajući na mapu. Događalo mi se da mi potoci bolje služe kao smjernica nego blejanje u kompas.
Svijet u Kingdom Come: Deliverance napravljen je vrlo temeljito i smisleno. Nećete u njemu naći niz raznovrsnih regija, ali ima nešto privlačno i specifično u svakom selu koje vas vidi. Tome doprinosi i specifičan način kretanja između lokacija. Možete i ovdje „brzo putovati“ između mjesta koje jednom otkrijete. No, prije svakog putovanja u obzir morate uzeti energiju svog lika i šansu da će vas na putu netko možda zaskočiti. Katkad su zasjede neprilika, ali nekad vam se iz toga može i posrećiti. Npr. naletite na viteza koji vas izazove, pa ako ga pobijedite, on vam ustupi vrijedan komad oklopa.
Prije svakog putovanja po mapi valja uzeti u obzir opasnosti zasjeda.
Kingdom Come: Deliverance ima tu određenu dozu realističnosti u kojoj svog lika morate povremeno hraniti i gdje svu opremu morate držati sređenom. Ako niste prljavi, vaš lik ostavlja bolji dojam na svoje sugovornike, što mu otvara određene pogodnosti. Doduše, nekad se s tom realističnošću i pretjeruje. Primjerice, oderete zeca na lovištu koje je u posjedu nekog vazala i svi znaju ste to zečje krzno ukrali, odnosno nabavili tamo gdje niste smjeli. Prema logici ove igre svi mogu prepoznati gdje je koji zec oderan.
Može se reći da je igra pretjerano realistična i u mehanici ciljanja lukom kod kojega nema nikakvog ciljnika. Tu bi opet dobro došla opcija za prikaz istoga (u PC verziji postoji naredba za takvo što, no konzolaši su ostali kratkih rukava), pogotovo zato što nasred ekrana većinu vremena ionako vidimo krupnu žutu točku što zasigurno nije autentično pa je svejedno tu zato što je u pitanju samo videoigra. Nadalje, mehanika otključavanja brava također je podosta komplicirana, prvenstveno na kontroleru gdje se daleko teže izvodi nego uz kombinaciju miša i tipkovnice. I to je nešto na čemu će developer poraditi u budućnosti, ali do daljnjega ostaje izvor frustracije.
Određene mehanike značajno se teže izvode ako igrate na kontroleru.
S druge strane, sustav mačevanja je zaista odličan i donekle inovativan. U njemu se krije razlog zašto je ova igra zaključana na pogled iz prvog lica, s obzirom na to da ovdje morate pratiti položaj svog protivnika te se prilagođavati istome. Postoje dvije vrste napada (rez i ubod), ali svaki možete izvesti u šest smjerova. Dakako, napade možete i kombinirati, ali najvažnije je prvo razmišljati o obrani jer vas protivnici ovdje mogu sasjeći u 3-4 udarca. Svaka borba stoga je napeta i izazovna dok pokušavate iznenaditi svog protivnika mijenjajući smjer udarca. Npr. držite mač u poziciji jugozapada, a onda zamahnete sa sjeverozapada.
Dobra je stvar što Kingdom Come igrača tjera na savladavanje mehanika kroz praksu. Drugim riječima, da biste postali bolji u duelima, jedini način za to jest da uzmete mač u ruke. Ne možete npr. riješiti neki zadatak krađom pa dobiti iskustvo kojim ćete si poboljšati mačevanje. Sustav funkcionira slično kao u Elder Scrolls igrama te igraču nudi dosta korisna poboljšanja i nove vještine. Uglavnom te vještine dolaze i s protutežom, pa npr. ako aktivirate Highborn pogodnost koja vam pomaže u razgovoru s plemićima, onda ne možete aktivirati Lowborn pogodnost zbog koje se bolje razumijete sa seljacima.
Svi ovi sustavi čine Kingdom Come: Deliverance vrhunskom avanturom dok funkcioniraju kako je zamišljeno. No, trebate biti spremni i za nepredviđene situacije u kojima će vas igra primjerice usred borbe lansirati visoko u zrak iz čista mira. Ne postoje zapisi da se takvo što doista događalo u Srednjem vijeku, ali ovdje stvari imaju tendenciju gravitiranja prema nesvakidašnjem. S tehničke strane nisam siguran da je CryEngine dobar odabir za temelj ove igre jer će zbog njegovih ograničenja neke stvari ostati problematične i nakon tko zna koliko zakrpa. Dobar dio problema naposljetku će biti riješen, ali ostat će male tehničke smetnje kao što je npr. pauza s crnim ekranom od nekoliko sekundi prije svakog ulaska u interaktivnih dijalog s likovima.
Takve stvari nisu nešto što uništava kompletnu sliku o ovoj igri, ali upućuju na činjenicu da ju njezine ambicije sputavaju, najčešće u tehničkom smislu. Najbolji savjet je da ovu igru zaigrate u verziji za PC, obavezno na SSD disku i uz nekoliko korisničkih modifikacija. U tom slučaju Kingdom Come: Deliverance postaje nešto jedinstveno u trenutnoj ponudi; avantura s temeljnim vrijednostima pustolovine u kojoj vam mogu uzeti čast, ali ne i ponos. Sve i da pokušaju, dobit će – po nosu.
Recenzija se temelji na primjerku igre za PC. Primjerak igre za recenziju ustupio nam je njezin izdavač.
YeYa
24.02.2018 - 17:06Igra je fantasticna! Hrpa detalja i zanimljiva prica stvaraju stvarno super atmosferu. Bugovi ce se popraviti, a developer je rekao da vec radi na poboljsanju save sustava te ce patch biti spreman za manje od dva tjedna. Svakako preporucam igru i Zorane bravo za dobru recenziju.
Artyom
24.02.2018 - 17:45Znači po ovome, kad se isprave bugovi i poprave tehnički problemi i optimizacija, igra ide debelo preko 90% ???
krolesi
@Artyom, 24.02.2018 - 17:57Baš sam to hito i ja pitati
Neemanjaa
@Artyom, 24.02.2018 - 20:48Ja mislim da bi tako trebalo biti.
VelvetOverlap
@Artyom, 25.02.2018 - 22:22apsolutno 🙂
Dragan[MKD]
24.02.2018 - 18:03Zanimljivo je to sto si nitko i nisto, dok recimo u drugim igrama ti si the choosen one, koji uz malo pomosa i jednostavni trening postane master archman, swordsman, dragontamer itd. Ti si Henry seoska budala i to je to, definitivno ostalih igara su nas razmazili. Svakako to sto je Zoki rekao u recenziji stoji, izbegavajte konzolaske verzije. I igra je stvarno teska, ako primjerice pokusas prodat oruzje na nekom vendor za naprimjer lijekove onda ce ti doci straza i ce te pretresjati.
VelvetOverlap
@Dragan[MKD], 25.02.2018 - 22:23ako trebas kakvih savijeta za grindanje para samo reci haha ja sam na 10k 🙂
Alkaram
24.02.2018 - 18:25polu proizvod, sve igrice koje izadju kao ova sa hrpu bugova ne zaslužuje preko 49/100 inače igrica je solidna sa dobrim mehanikama i da nije bugovita da je ispolirana moje mišljenje je da je za 75/100
blacklist0907
@Alkaram, 26.02.2018 - 09:32Hvala bogu pa se tvoje mišljenje ne uvažava
SanKa
@blacklist0907, 26.02.2018 - 10:42amen
VelvetOverlap
@Alkaram, 26.02.2018 - 10:39Cak. I witcher 3 i hrpa drugih su se pecali i nadopunjavali i godinama kasnije tako da to nema nikakve veze
Blood Raven
24.02.2018 - 18:40Kao svaka igra meni bitna i ova ce pricekati godinu dana jedva cekam …
VelvetOverlap
@Blood Raven, 25.02.2018 - 22:25good call
Filter
24.02.2018 - 19:35Iako mi je vremenski period u kojem je smještena radnja igre zaista zanimljiv i privlačan, igra mi je na momente bila odbojna i činila se nekako ukočena i sklepana na silu, ali je nisam gubio iz vida čisto da vidim šta može da ispadne od nje. Za kratko vrijeme me je oduševila svojim realizmom, težinom, detaljima do maksimuma da totalno dobiješ prikaz života iz doba srednjeg vijeka. Priča se polako odvija, atmosfera je fenomenalna i stičem utisak da zaista pošteno zaslužiš svaki level up i osjeti se razlika sa novim skillovima. Još sam na početku igre i jedino me strah da igra ne bude previše kratka, pa je doziram jednom dnevno, predveče, posle jela. Da kucnem u drvo – nisam imao susret sa bugovima o kojim svi toliko pričaju, baš nisam, igra donosi toliko dobrih i novih stvari, ali sam svjestan da joj treba malo šminke da bude full prava stvar, pa joj opraštam i first person, mada bi combat sistem u tom slučaju vjerovatno bio drugačiji. Ko bi rekao da kvalitetan RPG može da se napravi bez zmajeva, magije i demona. U nadi da će se u budućem periodu dotjerati patchevima i nekim ekspanzijama tokom godine od mene dobija 85 za umjetnički dojam.
Buffon
24.02.2018 - 19:44Zasto uzeti za zlo sto je realistcnaaa 😀
hrga007
@Buffon, 24.02.2018 - 19:59uzeli su joj za zlo to što pretjeruje s realizmom, jer kako netko na drugom kraju mape moze znat da sam ja neki item negdje ukrao ili ubio neku zivotinju kojoj sam uzeo meso
Sentiel FH-016
@hrga007, 25.02.2018 - 21:33To onda nije realizam, pametni covjece!
SanKa
@Buffon, 26.02.2018 - 10:42ali zasita prerealisticna u nekim trenucima. mislim, ok, ali te malo smeta. tipa dodjem u bathhouse na pranje, 9 navečer, oni se vec pokupili spavat. i moram čekat jutro 😀
AceRimmer
24.02.2018 - 20:22Shvaćam da je prvo lice potrebno za sustav borbe, ali ne vidim razloga da za situacije izvan borbe nisu ponudili mogućnost pogleda iz trećeg lica. Istrazivanje i kretanje po svijetu bi iz treceg lica bilo puno privlacnije, iz prvog to djeluje nekako nezgrapno.
VelvetOverlap
@AceRimmer, 26.02.2018 - 10:42Ko zna mozda bude kakav mod ili nesto, bilo bi stvarno dobro da mozes gledati iz 3. Lica pogotovo kad npr putujes okolo kao sta si reko
Wolfboy
24.02.2018 - 20:39Od mene ima dobar 76
johnthcrada
@Wolfboy, 16.02.2020 - 23:31shvatio bi ovo ko joke da je fallout 76 tad vec bio izasao
kalsony
24.02.2018 - 20:48Sto se tice autosave- a, poslije svakoga spavanja u svome ili iznajmljenom krevetu igra se automatski spasi..pozz
312AE
24.02.2018 - 20:58Pa dosta visoku ocjenu ste joj dali. Meni je to zanjimljivo gledati, ali nije igra za mene. Ne volim pre realistične igre,frustrirajuča isto ne.
vlatko2003
24.02.2018 - 21:41ma nis,nema zmajeva,nema magija 😀
Kegdon
25.02.2018 - 09:06Ako je Zoka dao 80 ali kao bagovitoj igri onda i vrijedi uzet, dok se još malo popravi naravno.
moordrak
25.02.2018 - 11:17Samo malo, znači korisnik igru treba modificirati neslužbenim modifikacijama da bi bila podnošljiva za igranje? 80? Ozbiljno?! Zorane, razočarao si me.
VelvetOverlap
@moordrak, 26.02.2018 - 10:45Nije bas tako. .. Igra je vise nego podnosljiva za igranje… I ti si mene razocaro
moordrak
@VelvetOverlap, 26.02.2018 - 21:09Čime sam te razočarao? Komentarom? Pa nije prvi put na HCL u da se ton recenzije razlikuje od konačne ocjene i obrnuto. Nisam pobornik wishful thinkinga prilikom davanja ocjene, žao mi je, ali nisam ni nerazuman. Radi se o novoj igri i mogu shvatiti progledavanje kroz prste i davanje šanse. Ova ocjena će možda biti opravdana za godinu dana. Sada, nikako. I ne govorim napamet. Vjerojatno nisi igrao Elex. E pa KCD je po količini bugova vrlo blizu , a Elex je prokleto bugovit i ukočen i svejedno sam ga prošao 80%.
Dobio sam digitalnu PC verziju KCD-a. Prvo mi se dogodilo da su svi sejvovi jednostavno nestali. Aj sve iz početka. Drugi put, zadnjih par sejvova nisam mogao učitati, ajmo, ponavljaj zadnjih par sati. Treći put se igra objesila na cut sceni, dvaput, dvaput ponavljaj po cca pola sata gameplaya. Četvrti put me neki seronja sasjekao u dva poteza mačem dok sam bio blokiran i nasađen na grmlje. Ponovno ponavljaj cca 45 minuta gameplaya. E onda sam popizdio i rekao dosta. Igre bi trebale biti izvor zabave, a ne izvor frustracije. Možda kada gospoda iz Warhorse Studiosa sve poprave dadnem još jednu šansu KCDU. Do tada, ish sa mog PC-a…
Sentiel FH-016
25.02.2018 - 21:32Stavis – za bagove i glitcheve, a oni se popravljaju redovno patchevima…e moj ti!
chupacabra1
26.02.2018 - 04:15Pa ovo je strašno, kako to prihvaćate za normalno? Da li biste kupili auto bez prozora pa ga vozili tako dva mjeseca? Nije teško pogoditi tko se sjetio da prodaje beta testove, ali tko pri zdravoj pameti pročita ovo i kaže ok, prodano, evo vam 500 kuna ili koliko već. Dobro, leteća krava i slično, nasmiješ se, a i nije toliko bitno. Ali da nema likova? Da ne prepoznaju šta se traži od njih kad stisneš iks (što bi valjda trebalo biti jedino čemu se mogu nadati u svojim bezbožnim životima između dva zurenja u zid i šetkanja s jedne točke na drugu)? Da se vraćaš pola sata unazad kad se igri sprdne da zapneš u krošnji? Da animacije ne startaju (wtf)? Pa gaming je već umro, a ovi “proizvodi” su zombiji koje pokreće novac. Odoh kupit TV bez plave boje.
pleto
26.02.2018 - 08:37Prodajem TV bez plave boje, malo korišten, boja se isprala dok je stajao zimi na balkonu 😉
SanKa
26.02.2018 - 10:45potpisujem recenzinu. iako igram ovo na ps 4 gdje je daleko manje bugova ,i dalje ih ima, i neke stvari su morbidno teške. pogotovo s kontrolerom. picpocketting i lockpicking pogotovo. ali priča je fantastična, likovi su super ,vodiš s njima dugačke rasprave, sporedan si, nitko te ne jebe ni pol %. moraš pazit na odjecu, hranu, ponasanje, sve. jedino me smeta, što odjednom svi znaju da si ukrao nešto, a dogodi se da te nitko nije vidio. ili te strpaju u zatvor za krađu bez dokaza, iako sam već prodao ukradenu robu prije toga. i onda te svi tretiraju ko da imaš kugu 2 dana. malo naporno al jbg. pucanje lukom i strijelom na konzolama je isto jako teško. ali sve u svemu, odlicna igra, breath of fresh air
ShalO
26.02.2018 - 14:51Svjetske recenzije kazu da je igra sranje. Evo instalirana je upravo,sada cemo da vidimo kakva je https://byaleksandar.imgur.com/all/
dandelion
04.03.2018 - 11:49nije uopće loša igra iako su bugovi gori od neprijatelja
Chimichangas
20.09.2023 - 12:39Kad ce nastavak ovog masterpieca? kad su se bugovi ispolirali ova igra je 95/100. Jedna od najboljih rpg igara ikad, doslovno Role Play