Firewatch prodan u 500 000 primjeraka
Developeri kojima je ovo prva igra pod istim krovom su naravno zadovoljni, a kako i ne bi bili kad su nadoknadili cjelokupni trošak proizvodnje igre već u prvom danu prodaje.
U samo mjesec dana od izlaska, Firewatch, igra američkog razvojnog studija Campo Santo, prodana je u oko pola milijuna primjeraka. Na svome blogu, izdavač igre Panic tvrdi da je uspjeh i popularnost igre nadišla njihova očekivanja.
U samo jednom danu od puštanja u prodaju u potpunosti su nadoknadili sva uložena sredstva. Dodaju da iako je cijena produkcije za njih osobno i Campo Santo kao mladi razvojni studijo bila izrazito visoka, to za igre ovakve kvalitete i širine i nije nešto neuobičajeno.
Ako zbog ovoga pomislite da su Campo Santo i Panic sada prezaposleni kupanjem u lovi da bi pružali podršku za igru, bit će vam drago čuti da postu na istom blogu također piše kako razvojna ekipa još uvijek aktivno radi na popravljanju nekih poznatih bugova te na poboljšanju performansi igre na svim platformama.
Jeste li i vi zaigrali Firewatch i pridonijeli tom iznosu od 500 000 prodanih primjeraka?
Ako niste pratili, osim što smo prije godinu dana napravili video najavu (već tada smo prepoznali da će biti dobra, beat that!) te nedugo nakon izlaska recenziju Firewatcha, naš glavni urednik Igor je odlučio baš za Firewatch napraviti iznimku i posnimiti kompletan prelazak igre kroz serijal video komentara. Pronađite linkove do tih videa ispod u rubrici ‘povezani članci’.
edviiN
20.03.2016 - 20:41Znaci ima se love za drugi dio 🙂
Ivo Luka
20.03.2016 - 20:59Kad smo oko toga,igra je super isplati im se naprevit drugi dio
Vaas montenegro
21.03.2016 - 00:21Nastavak bi bio super,bas me zanima sta je bilo sa Delajlom ?
nikola2222253
@Vaas montenegro, 21.03.2016 - 11:46Mislim da nastavak nije potreban.
tryon
@Vaas montenegro, 21.03.2016 - 22:37treba nešto novo.