HCL.HR

Najbolja igra 2022. po odabiru publike Game Awardsa je igra iz 2020.

Zoran Žalac 06.12.2022.   •   54 komentara   •   Industrija videoigara


Jedina kategorija The Game Awardsa u kojoj pobjednika u potpunosti bira publika dobila je neočekivan ishod u kojemu su izvisili i Elden Ring i God of War Ragnarok.

Ako pratite naša piskaranja o dodjeli nagrada The Game Awards, onda znate da pobjednike ondje biraju i žiri i publika, s tim da žiri ima 90% udjela glasova. No, postoji i kategorija u kojoj 100% glasova dolazi od same publike koja bira svoju igru godine.

Ondje je glasovanje malo drugačije jer se odvija kroz tri runde s većim brojem nominacija, a rezultat glasovanja je stalno vidljiv. U slučaju ovogodišnje “utrke” glasovanje još uvijek traje, no čini se da je pobjednik već odlučen. Prema glasovima publike, najbolja igra 2022. godine je igra iz 2020. godine – Genshin Impact.

Premda su Elden Ring i God of War: Ragnarok glavni kandidati za GOTY kategorije na svim “kladionicama”, u ovom ih je slučaju publika napravila totalnim autsajderima. Dok je Genshin Impact prikupio 53% glasova, Elden Ring je primjerice zaradio svega 8%. A da stvari budu još tužnije za fanove igara FromSoftwarea i Sony Santa Monice, na drugo mjesto je brzinski zasjeo Sonic Frontiers, prikupivši 33% glasova publike.

Kampanjsko glasovanje ili nešto sasvim drugo? Neka si svatko tumači na svoj način!

Komentari (54)

  • Terox

    06.12.2022 - 18:08

    Ako cemo realno, igra ima 3x kolicinu contenta u odnosu na ostale 4 igre zajedno. U zadnje vrime je takoder poprilicno preskocila Elden Ring u nacinu storytellinga, a glazbu se jedino sa GoWom moze usporedit. Jedina mana igre je sta je rijec o gacha igri, al van toga je vrhunski experience.

    • Ravel

      @Terox, 06.12.2022 - 18:20

      Sve pet, ali budimo realni, Genshin je smeće koje je lijepo fino ispolirano do kraja, ali sam sadržaj je plitak i određene prakse su više nego upitne po pitanju eksploatiranja svojih igrača i predatorske prakse koja igra koristi u vidu psiholoških manipulacija. I kako jedan Genshin može preskočiti Elden Ring po načinu na koji prenosi svoju priču i njen sadržaj svojem igraču? Sve je to više nego šablonski i krajnje površno, ne mogu se te dvije po tome uspoređivati nikako.

    • Terox

      @Ravel, 06.12.2022 - 19:21

      Cutscene, glazba i likovi su visestruko bolji nego u Eldenu. Slazem se da je kod eldena rijec o puno dubljoj igri ali ovdje sam pricao vecinski o prezentaciji.

    • Ravel

      @Terox, 06.12.2022 - 19:53

      Kako su glazba i likovi bolji, i šta točno ovdje misliš pod “likove”? Nitko u Genshinu ne iskače van anime šablona pisanja, ne vidim kako bi mogao reći da su bolje napisani od likova poput Malenije ili Radahna, ili pak Morghotta ili Marike. I Rennalina tema mi je bolje pamtljiva nego išta što mogu čuti u Genshinu.

    • Ravel

      @Ravel, 06.12.2022 - 20:08

      Zaboravih dodati Morghottovu i Radahnovu temu, te filozofiju kompozicije koju From Soft ima za svoje boss bitke i kako su one obično tematske relevantne za njihove likove i samo pridodaju njihovoj karakterizaciji, svega toga mi nedostaje u Genshinovoj glazbi da bih ju ozbiljno mogao shvatiti na istom nivou s onom iz Elden Ringa, kamoli da je bolja.

    • Terox

      @Ravel, 06.12.2022 - 20:51

      To apsolutno imaju sve i Genshin likovi i njihove teme te bossevi. Do te mjere da je bivsi opera pjevac odlucio radit serijal u kojemu ih opisuje. https://www.youtube.com/watch?v=4QQ96kcyEME
      Ocito je rijec o tome da nisi igrao igru u nekoj velikoj mjeri ili uopoce pa samo nagadas na temelju toga sta igra ima anime tematiku.

    • Ravel

      @Terox, 06.12.2022 - 21:16

      Pristran jesam, neću lagati, i nisam Genshin igrao detaljno kao i ER, ali zato sam u startu bio jasan glede toga. Moj problem je s Genshinom što se zna koja je poanta te igre, ne da bude umjetničko djelo, već konzumeristički proizvod na kojem se vrti zarada i zna se dobro kojim načinom i kakvim praksama. Ako želiš reći da ima neku filozofsku i psihološku dubinu, slobodno elaboriraj jer se uvijek grozim kada to netko kaže u okviru ovakvih naslova.

    • Terox

      @Ravel, 06.12.2022 - 22:12

      Za ovaj prvi point se apsolutno slazem, igra i cili njen UI je uzasno, al bas uzasno usmjeren da te forsira da kupujes makar ne moras i cili RPG dio igre je ocajan, samo kako bi oni vise para nabili.
      Sta se tice filozofije i toga, to se skriva u samoj prici i world buildingu koji prica ima. Odvojeni tim se brine za marketing i UI, odvojeni za story. I zato postoji ogromna razlika. Po meni isto i GoW i Elden Ring su objektivno bolje igre na vise fronta, ali genshin stroy i svijet su genijalno izgradeni. Kroz samu glavnu kampanju i questove iz otvorenog svijeta (totalno zanemarujem odlicne eventove i same mape koje imaju jos tajni) koji sad broje nekih 200-300 sati gameplaya da bi se sve zavrsilo provlaci se jako puno teskih tema. Rasizam, genocid, vjera i posljedice vjere, zakonitosti i pitanja o slobodi. Igra trenutno ima 4 regije i bitniji likovi i sama regija svi predstavljaju neku temu. 1 regija je modelirana prema srednjovjekovnoj europi i tu se raspravljalo o pitanju slobode, sta ona znaci, je li bezuvjetna i slicno. Druga regija je modelirana na kulturi Kine u proslosti i bavi se sjecanjima, starenju, smrti i genocidima. Treca i cetvrta se isto dodiruju skakljivih tema makar to ponekad i bude zamaskirano u standardni anime format. Medutim vec dobrih godinu dana svaki story quest se ne boji pretjerano bit grez u doticanju nekih tema.

    • Ravel

      @Terox, 07.12.2022 - 08:39

      Hvala na opširnijem odgovoru i neću bespotrebno blatiti igru, također sam svjestan postojeće licemjernosti gdje sam naročito kritičan prema njoj bez da sam ju igrao toliko puno kao recimo ti, ali kadgod se recimo spominju teme rasizma, genocida, uvodi se pitanje religije i slično, problem mi je uvijek kod takvih djela koliko dubinski zapravo ulaze u takve teme i na koji način se dodiruju problematike vezanih za njih, što je meni moje osobno iskustvo pokazalo da nikad ne odlazi van one površinske razine i to mi je recimo problem kada idemo uspoređivati naslove kao što su Elden Ring i jedan Genshin. Van ovoga svega što meni smeta, to je stvarno super ispoliran naslov i vidim zašto se mnogim ljudima sviđa i zašto ga igraju unatoč stvarima koji i sami primjećuju da ne valja oko te igre, ali kao što rekoh, za moje igranje prije godinu dana ja nisam vidio ništa po pitanju pričanja, pisanja i karakterizacije likova da nije ono što sam već vidio gro puta u raznim anime naslovima i to nije nešto što bih nazvao kvalitetnim. Ako griješim, super za sve, ali smatram da to nije slučaj i da se jednostavno ovdje možemo složiti da se ne slažemo i svakom svoje, jel.

    • Terox

      @Ravel, 07.12.2022 - 20:00

      Potpisujem sta si reka.

    • Terox

      @Ravel, 06.12.2022 - 20:52

      Slazem se da ER ima jako jako dobre likove, ali tu su obradeni kroz nekoliko desetaka sati kampanj dok u GI likovi dobijaju po nekoliko sati karakterizacije, backgrounda, povezanosti s drugim likovima i jos razne psiholoske i filozofske dijelove u svojem dizajnu koji su sve samo ne povrsni.

    • moordrak

      @Terox, 07.12.2022 - 06:29

      Gubiš vrijeme. Nije on vidio Genshina. To ti je njemu blesavi anime. Crtić. Bez širine i dubine. Nemo’š ti to krstit. Ako ćemo o psihologiji igrača, postoje značajne diferencije u svjetonazoru između istoka i zapada. Elden je baš onako, tipična zapadnjačka igra dok je Genshin slika i prilika dalekog istoka. Razlike su nepomirljive. U našim krajevima, ljubitelje “crtića” trebaš svijećom tražit. Ima ih, ne kažem, ali vrlo malo što opet znači, medijima, trgovcima i svima onima koji nam reklamiraju ili prodaju različite proizvode ta skupina ljudi nije zanimljiva. Jednostavnije rečeno, bliži nam je hamburger nego ramen. 🙂

    • Ravel

      @moordrak, 07.12.2022 - 08:33

      “Elden je baš onako, tipična zapadnjačka igra”, prožeta istočnjačkim temama koje su prisutne u gotovo svim From Soft naslovima, pogotovo koncept kegarea (nečistoće). Također, gledam anime jedno 10 godina, ali smatram naslove poput Genshina običnim šundom.

  • Motor City Bengals

    06.12.2022 - 18:14

    U pitanju je staromodnost HCL-a i njegove citateljske publike gdje su igre godine I opcenito ono sto se igra “za vikend” kao sto redovito pirate nesto sto nije trend ili je trend u ovom vrlo skucenom dijelu svijeta. Genshin je apsolutno hit u Aziji, igra potpuno dominira, citanjem portala Famitsu ili mozda kojeg drugog dobiva se jasnija slika I predodzba.

    • Nemanjazzz

      @Motor City Bengals, 06.12.2022 - 18:24

      A tamo je i cise mobile gamera a igra je prvenstveno bila za telefon

    • Zoran Žalac

      @Motor City Bengals, 06.12.2022 - 19:02

      Ili alternativno, Kina je zemlja s najvećim brojem gamera, a u Kini većina igrača nema pristup svim igrama koje su dostupne u ostatku svijeta. Logično da će glasati za nešto što su igrali, a ne nešto što im je nedostupno.

    • Iron666

      @Zoran Žalac, 06.12.2022 - 21:51

      Upravo sam to htio napisati. Zamisli zemlju koja ima milijardu i četristo milijuna stanovnika (pročitajte još jednom) i ostatak Azijskih zemalja koje itekako uživaju u anime sadržaju. Mislim da je sve čisto i jasno kao dan.

    • Kruger

      @Motor City Bengals, 07.12.2022 - 00:14

      Apsolutno se slazem sa motorom, Candy Crush za igru godine.

    • Motor City Bengals

      @Kruger, 07.12.2022 - 07:30

      Ljudi poput tebe uopce nemaju predodzbu koliko je mrsava vjerojatnost da ce prosjecni svjetski gamer odabrati Ragnarok za igru godine.

    • Kruger

      @Motor City Bengals, 07.12.2022 - 14:22

      Prosjecni svjetski gamer ne zna za Game Awards.

    • Lazy

      @Motor City Bengals, 07.12.2022 - 15:52

      O Boze, ko da smo na drugoj planeti i ne postoji internet…

    • Kruger

      @Lazy, 07.12.2022 - 17:13

      Imati pristup internetu nije isto što i znati za Game Awards. Koja je šansa da će, kako bi rekao, prosječni svjetski gamer koji igra mobilne igre na putu od posla do kuće aktivno otići na stranicu od Game Awardsa i glasati za igru godine? Dosta ljudi(uključujući i mene) vjerojatno nije ni bilo svjesno da postoji odvojeno glasanje za Players’ Voice. A najbolja stvar od svega? To što možeš ostaviti 1 glas za 1 account. Drugim riječima, jedna osoba može napraviti 100 accountova i ostaviti 100 glasova za jednu igru. Bez ove kombinacije faktora bilo bi malo čudno da je Sonic koji je izašao prije manje od mjesec dana dobio duplo više glasova nego Elden ring i GoW zajedno. Zaključak je da je ovo glasanje u potpunosti nebitno već se gleda glas stručnjaka, a to će se saznati 8.12. Genshin Impact ni nije na listi kandidata tako da ne može pobijediti u toj kategoriji. I prije nego što mi netko napiše “to je zato što nije izašao ove godine”, svjestan sam toga, ali bome nije pobijedio niti 2020. kada je izašao. Ne samo da nije pobijedio već nije niti bio nominiran za igru godine. Tako da igra s najviše igrača ne znači ujedno i najbolja igra.

      TLDR: Ovo glasanje je nebitno, gleda se ono koje slijedi 8.12.

    • moordrak

      @Kruger, 07.12.2022 - 17:56

      Ma da naravno. Što znaju milijuni onih koji kupuju i igraju igre. To su sve fejkeri, lopovi i prevaranti. E moj Krugeru. Znaš, kada cijeli razred učenika dobije negativne ocjene iz ispita onda nije problem u đacima nego u učitelju. Prevedem li to u kontekst izbora za igru godine : Valja li sve što “stručnjaci” preporuče? Apsolutno ne. Sada, hoćeš li ili želiš li shvatiti što govorim, tvoja stvar.

    • Kruger

      @moordrak, 07.12.2022 - 19:22

      U redu onda, ajmo probati sa malo statistike. Sumnjam da će ti to ista značiti ali možemo probati. Sonic Frontiers(kao sto sam spomenuo i u prošlom komentaru ali si to uredno izignorirao) je izašao prije manje od mjesec dana. Koliko sam vidio na internetu nema javno objavljenih podataka o ukupnom prodanom broju primjera, osim podatka da je postao najbrže prodavana Sonic igra u Japanu sa preko 40 tisuća primjeraka. Ako pogledamo podatke o broju igrača preko stranice SteamDB (koja vrlo točno prati podatke o igranosti Steam igara), možeš vidjeti da je all time peak za Sonic Frontiers bio oko 20 tisuća igrača. Taj broj je u roku mjesec dana od izlaska opao na ispod 2 tisuće igraća u peak 24h. Za usporedbu, Elden Ring je imao all time peak od 950 tisuća igrača, a i dan danas ima preko 30 tisuća igrača na dnevnoj bazi. Za Elden Ring se zna da je prodano preko 17.5 milijuna primjeraka do sad. Još uz tih 17.5 milijuna dodaj i prodane kopije od GoW Ragnarok(koji je u prvom tjednu prodao preko 5 milijuna primjeraka) i možemo pretpostaviti da su te dvije igre zajedno prodale oko ili preko 25 milijuna primjeraka do sada. E sad pitanje dana. Misliš li ti da je Sonic Frontiers prodao 50-100 milijuna kopija kao što bi mogli zaključiti iz podataka glasanja publike? Po meni je očito da ovo nije istina. Dakle imamo dvije moguće opcije: 1) Ili igračima Elden Ringa i GoW nije ni najmanje stalo do glasanja 2) Ili su ljubitelji Sonica glasali za svoju igru puno više od 1 puta (vrlo je lako to napraviti, samo glasaj, osvježi stranicu i možeš ponovno glasati). Ali hej, budući da ti tvrdiš da bi broj glasova trebao ravnomjerno rasti sa brojem kupljenih kopija igara, trebalo bi vrijediti da je Sonic proda u skoro 100 milijuna kopija (a Genshin bi trebao imati oko 150 mil igrača). Bez obzira je li istina opcija 1 ili 2, očito je da je ovo glasanje nebitno. A tvoje mišljenje o nevaljanosti preporuke stručnjaka je ekvivalentno mišljenju da je Nucci jedno 50 puta bolje od Mozzarta zato što ga svi na Balkanu slušaju, a nitko ne sluša Mozzarta u slobodno vrijeme. Istina je da treba kritički sagledati što stručnjaci kažu, ali uz malo zdravog razuma lako je vidjeti kada su u pravu a kada nisu. I za kraj, nitko nije spomenuo lopove i prevarante. Fejkeri mozda da, ali budući da nema nikakve nagrade, ne bih rekao da je itko tu prevarant. Tako da slobodno se veseli vidjeti svoju najdražu igru na vrhu liste, ali znaj da je ta lista nebitna.

    • moordrak

      @Kruger, 07.12.2022 - 22:00

      Brate ja volim pisati ali ti, ti postavljaš nove standarde! Prvo, morao sam guglati tko je Nucci a onda sam se dao u statistiku. Mogu ti reći da su rezultati poražavajući. Dakle sabrana Nuccieva djela broje 830 milijuna pregleda. Mozzartova sabrana djela broje pišljivih 239 milijuna pregleda. Iako je Mozzart bio muzički genije , moram zaključiti da je Nucci čudo prirode! I daleko je popularniji….

    • moordrak

      @moordrak, 07.12.2022 - 22:08

      I sram me bilo , Mozart se ne piše sa dva z…

    • Kruger

      @moordrak, 07.12.2022 - 23:22

      Pa mislim ako je tebi ta usporedba bila najzanimljiviji dio mojeg komentara drago mi je. Ovo ostalo o glasanju i igrama je bio samo sporedni dio komentara.

    • moordrak

      @Kruger, 08.12.2022 - 06:23

      Pokušavam ti reći da je taj cijeli koncept glasanja vrlo zastarjela , arhaična forma bez previše utjecaja na opće mišljenje puka. Ako će si struka podijeliti nekoliko nagrada između sebe, nemam ništa protiv. To je profesionalna satisfakcija koja mene kao korisnika ne obvezuje na apsolutno ništa. Eventualno mi može dati smjernicu na što bih trebao obratiti pažnju.

  • lukinjo123

    06.12.2022 - 19:44

    Djaba tebi sve kad druga igra ima vojsku weebova iza sebe

  • macgyver

    07.12.2022 - 00:28

    Da je genshin normalna singleplayer igra, bez gacha aspekta, bio bi hvaljeniji od witchera 3

  • moordrak

    07.12.2022 - 05:24

    Ajme! Šok i vjeverica! Kako je to moguće? A dragi nam je HCL izignorirao Genišin i kompletno cijeli gatcha segment gejminga na najjače! Nu bez zezancije. Igra je free to play, ogromna je, krcata contenta, radi glatko čak i na toststeru i doslovno je audio-vizualni bonbon. Jedina realna mana je nedostatak klasičnog endgame contenta što će ga reć, nema kraja. Ovo je definitivno igra koju bez ikakvog problema, bez opterećenja možeš igrati par sati dnevno, svaki dan, cijelu godinu. I ne, ne treba ništa plaćati.

    • Zoran Žalac

      @moordrak, 07.12.2022 - 09:26

      Bio je video, nemoj tako! I Hrvoje je veliki fan HoYoVerzuma, samo ne bi htio da se to javno zna.

    • moordrak

      @Zoran Žalac, 07.12.2022 - 17:27

      Znam, malo sam oštra jezika, sorry 🙂 Svaka slučajnost je namjerna 🙂 Volio bih vidjeti malo više od tri članka godišnje o istočnjačkom taboru. Istok ima što ponuditi , a da to nije europeizirano ili amerikanizirano do ibera.

  • Fenner

    07.12.2022 - 09:48

    Genshin je odlična igra, no ipak sam malo iznenađen. Bio sam uvjeren da će Elden Ring pomesti konkurenciju.

  • soypi

    07.12.2022 - 10:35

    Cek jel istina da je genshin davao nagrade u igri ako glasaš za njih na game awardsu? Koje su inače zaključane iza mikrotransakcija. Lol to bi bilo novo dno

    • Zoran Žalac

      @soypi, 07.12.2022 - 17:23

      Mislim da je to netko izmislio. Ne vidim kako bi to mogli izvesti, osim da im ljudi šalju dokaze da su glasali za njih ili nešto… Ugl. mislim da je fake news.

    • soypi

      @Zoran Žalac, 08.12.2022 - 13:07

      Ozbiljno? Fuck, onda su novo dno gejmeri a na izdavači i developeri 🙁 treba uvesti gejming vaspitanje u školama pod hitno XD

  • zdravljeigaming

    07.12.2022 - 10:42

    Mislim, ovo je sad debata između Avengersa i Kuma, 80% ljudi smatra da je Avengers uzbudljiviji i zanimljiviji i uvijek će njega prije pogledat nego Kuma, isto kako će i prije odigrat Fortnite nego Witchera. Neki se prave i u svrhu da ne budu prozvani kažu da je ipak Kum bolji od Avengersa, no ne misle to i ne znaju zašto je Kum tamo gdje je. Ovdje su makar iskreni, a sve to zajedno pokazuje da su nove generacije jedna velika skupina podkapacitiranih idiota

    • vragec25cro

      @zdravljeigaming, 07.12.2022 - 12:57

      Sad mješaš kruške i jabuke več lagano.Kum je kum i nema takvog filma više,a opet Avangers su vrhunska zabava za široke mase.Witchera i Fortnite ne možeš uspoređivati jer su dva različita žanra igara,ali da si usporedio naprimjer Pubg i Fortnite to vec da,pubg je nesto ko kum naspram Fortnitea koji vrhunska zabava za široke mase i širok aspekt hardvera koji ga vrti bez problema.

    • zdravljeigaming

      @vragec25cro, 07.12.2022 - 13:18

      a Elden Ring i Genshing shitpackt su usporedivi, to je totalno irelevantno – današnjim generacijama šaroliko, djetinjasto i glupo uvijek jest bolje nego ozbiljnije, teže i promišljeno. Kum je boomer smeće i prestani se praviti da ga mlađe generacije vole

    • Motor City Bengals

      @zdravljeigaming, 07.12.2022 - 14:00

      One Piece je npr. bolji od bilo cega “ozbiljnijeg, tezeg I promisljenog”… To je stivo koje je uz smijesno, veselo I bezbrizno – upravo – ozbiljno, tesko I promisljeno. Jel Azija I Amerika luda ako u nas to nitko ne gleda/cita?

    • zdravljeigaming

      @Motor City Bengals, 07.12.2022 - 14:31

      Čuj One Piece fanboya, 0 naspram Hunter x Huntera, 0.

    • vragec25cro

      @zdravljeigaming, 07.12.2022 - 16:39

      Nauči čitati s razumijevanjem jer moj komentar nije bio o er koji je meni goty nego tvojem uspoređivanju kruški i jabuka rpg igra vs battle royal igra ili remek djelo Kum(kojega gledao jedno 4 puta) s Avangersima koji su 30 godona noviji i ua široke mase.Vozdra

    • moordrak

      @vragec25cro, 07.12.2022 - 18:16

      Ma da vragec, sve 5, ali imaš jedan sitan problem… omatorili smo. Nove generacije imaju kompletno drugačiji ukus. Već dva desetljeća apsolutni hitovi su nam super muškarci i super žene u anatomski korektnima kostimima različitih drečavih boja. Supermen je , vjerovao ili ne, zapravo jako, jako star. I meni je čudno da je jedan Kum stavljen u isti kontekst sa Avengerima, nu soryy but jebiga. Pomiriš se s tim i idemo dalje…

    • zdravljeigaming

      @moordrak, 08.12.2022 - 08:23

      Ajde odi na IMBD ljestvicu i reci mi da li su tamo u redu od 1-50 samo jabuka 1, jabuka 2, jabuka 3, jabuka 4…….jabuka 50 ili je više nešto kao jabuka, konj, kruška, kornjača, čovjek, slon, mrkva, kruška 2 ——- Avengers je usporediv s Kumom jer su u istoj košarici i da se sad glasuje na svim platformama i stranicama kao HCL jedan Avengers bi bio bolji nego Kum

    • zdravljeigaming

      @vragec25cro, 08.12.2022 - 08:20

      jesi ti mutav? pa rekao sam ti da je irelevantno – samo je jedno mjesto br. 1, ILI KURŠKA ILI JABUKA, a kad staviš kontekst u filmsko ili gaming rangiranje neče biti validan argument – aha to je indie drama, nećemo to uspoređivat s AAA blockbuster 500 mil dolara buđet filmom, nećemo maunu, i za game awards je jednako, žanr nije bitan, kruške, jabuke mrkve, staro ili novo – rank je rank, Avengers se uspoređuje s Kumom, Zelda se uspoređuje s GTA 5, Elden Ring se uspoređuje s Genshin impactom i kruške se uspoređuju s jabukama – zato što je sve u istoj košarici

    • vragec25cro

      @zdravljeigaming, 08.12.2022 - 11:29

      Kao što rekoh ja se nadovezao na tvoje neusporedive usporedbe,dva razlicita žanra nebitno jesu to filmovi ili igre,pa da se na ponavljam:”Sad mješaš kruške i jabuke več lagano.Kum je kum i nema takvog filma više,a opet Avangers su vrhunska zabava za široke mase.Witchera i Fortnite ne možeš uspoređivati jer su dva različita žanra igara,ali da si usporedio naprimjer Pubg i Fortnite to vec da,pubg je nesto ko kum naspram Fortnitea koji vrhunska zabava za široke mase i širok aspekt hardvera koji ga vrti bez problema”.

    • zdravljeigaming

      @vragec25cro, 08.12.2022 - 11:48

      Dobro u tvom svijetu svaka kategorija ima svoj rank, IMBD lista je potpuno smeće, zabava za širke mase kao Avengers ne treba biti na istoj listi kao Kum, a treba i je.

    • vragec25cro

      @zdravljeigaming, 08.12.2022 - 16:32

      IMBF mije relevantan kao i Metacritic.Normalno da ima više žanrova i kategorija zato se i dodijeljuju nagrade za sportsku,sim,pucacinu itd igru godine a ne samo jednu.Wtf?Cemu trositi upoce rijeci akone kuzis da su igre po zanrovima i da su neusporedivi razliciti zanrovi.Kakav si ti gejmer?Tolko od mene do sljedece rasprave 😉 vozdra

    • zdravljeigaming

      @vragec25cro, 09.12.2022 - 09:45

      Dobro, drugim riječima ne postoji najbolji film ili igra za tebe, bravo. konj.

    • vragec25cro

      @zdravljeigaming, 09.12.2022 - 13:22

      Normalno da postoji najbolji film za mene kao i igra i to normalno po kategorijama,ali nekome kome je pamet na razini izražavanja to nema smisla objasnjavati neke opcenite stvari.

    • zdravljeigaming

      @vragec25cro, 09.12.2022 - 13:49

      Ti si zbilja gust, zabrij raspravu s tobom na nekoj zabavi – kaže Pero Kum je najbolji, kaže Ivan ne ne 12 ljuti muškaraca je najbolji, kaže Ante Gospodar prstenova je najbolji, i dođe Vragec25cro i kaže ne ne ne, ne možete tako dečki, tehnički ne možete uspoređivati Kuma i Avengersa jer su drugi žanr, a s tim dolazi drugačiji tip priče koji ima svoju kategoriju scenografije, drugačija cinematografija i stil, isto druge kategorije, neusporedivo s kumom, glazba također mislim doslovno ne postoje veze između dva filma po kojim bi ih mogli objektivno usporedit. Bravo.

    • vragec25cro

      @zdravljeigaming, 09.12.2022 - 17:43

      Bravo.skontao si

  • Payday 4 Dallas

    08.12.2022 - 13:43

    Jel to ona igra za koju je stereotip igrača da su pedofili?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?