HCL.HR

Glavni lik u Starfieldu bit će aseksualan

Zoran Žalac 20.03.2023.   •   91 komentara


Svemirske avanture u Starfieldu ocijenjene su prigodnima za punoljetnu publiku, ali ne zbog seksualnih tema. Takvih u igri – neće biti.

Australski odbor za klasifikaciju igara nadolazećoj je Xbox ekskluzivi Starfield dao oznaku 18+, procijenivši da igra nije podobna za maloljetnu publiku. Glavni razlog tome, osim činjenice da će se u igri pucati po drugim ljudima i bićima, jest taj da će se u igri moći koristiti različite kemijske supstance, ili bolje rečeno – droge.

Bit će tu i malo psovanja, mogućnosti izvođenja kriminalnih radnji i sl., no to je to što se tiče spornih stvari koje utječu na dobni rejting igre.

Zanimljivo je da je time ujedno potvrđeno kako u Starfieldu neće biti seksa. Za razliku od BioWareovog Mass Effecta, među posadom svog broda nećete imati članove koji su svi napaljeni kao zečevi. Zapravo, ni na jednom od tisuću planeta nitko neće biti zainteresiran za seks s vašim likom.

Ovo je pomalo i očekivano s obzirom na identičan pristup temi seksa u dosadašnjim igrama Bethesda Softworksa. Recimo to ovako: najviše seksa u Bethesdinoj povijesti imao je Fallout: New Vegas – ona igra koju nije proizvela Bethesda.

No, treba naglasiti da seksa u Starfieldu neće biti u službenom kapacitetu. Neslužbeno su modovi seksualne tematike među najpopularnijima za Bethesdine igre. Tako sam barem čuo. Od drugih ljudi. Koji skidaju takve modove.

Komentari (91)

  • Hadvar

    20.03.2023 - 09:13

    cudan clickbait?

    • esse

      @Hadvar, 20.03.2023 - 09:39

      Nema se o cemu pisati pa daj bar nesto , tako je po svim portalima…

    • dragansimic22

      @esse, 20.03.2023 - 10:10

      to je realnost modernog gaming, sve se to reflektira i na ovake portale, niti gamerant, ni gamesradar ni ign ništa pametno ne pišu, a i kad pišu Zoran pokraj njih izgleda kao ajnštajn

    • Zoran Žalac

      @esse, 20.03.2023 - 10:16

      S obzirom na to koliko “popularan” seks u RPG-ovima zna biti za gamere (do razine da postaje meme npr.), informacija o nepostojanju istoga u jednom od najočekivanijih RPG-ova ove godine je prilično važna informacija, rekao bih. Jedna od važnijih o ovoj igri.

    • Zoran Žalac

      @Hadvar, 20.03.2023 - 10:12

      Dostavljena je informacija iz naslova, tako da ne znam o čemu pričaš. Role-playing igra koja ti ne daje priliku za seksualne eskapade = igraš sa aseksualnim likom.

    • Sinek

      @Zoran Žalac, 20.03.2023 - 11:14

      kakav je to zakljucak, to je kao da kazes da lik ne moze proci psiho test na vozackom jer u igri ne mozes voziti auto… mislim nije bitno i svakako se cini da seksualnost lika nije bitna u ovoj igri ali tvoj zakljucak je fascinantan
      ako ti nitko ne nudi seks to ne znaci da nisi zainteresiran, source: ja

    • Zoran Žalac

      @Sinek, 20.03.2023 - 11:37

      Pričamo o role-playing igri gdje kreiraš vlastitog lika do najsitnijih detalja, birajući mu praktički je li dešnjak ili ljevak, je li pod kreditom ili iz bogate obitelji… ali eto – ne možeš birati hoće li izražavati svoju seksualnost ili neće. Znači po defaultu moraš biti aseksualan, htio ili ne htio.

    • Dick Johnson

      @Zoran Žalac, 20.03.2023 - 11:52

      Možda je lik full napanjen i htio bi trpat okolo, al ti kolektivno niko u galaksiji neda.

    • ScoobyDooo

      @Zoran Žalac, 20.03.2023 - 13:34

      No hard feelings al zast pratite seksualnu orijentaciju u Starfieldu a nema nikakvih informacija za Diablo 4 betu(dojmovi etc)…Nekad imate cudne prioritete za clanke…

    • Zoran Žalac

      @ScoobyDooo, 20.03.2023 - 13:43

      Bit će, valjda je jasno da se članak s par novih informacija napiše brže od članka s dojmovima o x različitih stvari u igri.

    • Sinek

      @Zoran Žalac, 20.03.2023 - 14:46

      to sto lik ne moze izravati seksualnost znaci iskljucivo development i budget cut za developera, u ovom slucaju ustedjenih godim

    • Zoran Žalac

      @Sinek, 20.03.2023 - 15:01

      Pričamo o igri s “1000 planeta” i rekordno velikom količinom dijaloga za Bethesdine pojmove. Pozivanje na ograničavanje budžeta tu je suludo.

    • Sinek

      @Zoran Žalac, 20.03.2023 - 15:01

      to sto lik ne moze izravati seksualnost znaci iskljucivo development i budget cut za developera, u ovom slucaju ustedjenih godinu dana jer je ipak rijec o bethesdi…
      ako u igri ne budes mogao svirati nikakav instrument neces zakljuciti da lik ne voli glazbu, ako ne mozes pojesti jelo od svinjetine necemo zakljuciti da je lik zidov ili musliman, ne znam koliko ovih glupih usporedbi trebas da bi priznao da si povukao glup zakljucak

    • Zoran Žalac

      @Sinek, 20.03.2023 - 16:45

      Slažem se da su glupe usporedbe. Pogotovo ova gdje spominješ religiju, s obzirom da u igri to nećeš morati pretpostavljati kad liku sam biraš kojoj religiji pripada ili ne pripada, te što to kao trait podrazumijeva za lika kakvog želiš kreirati/igrati.

    • Darcoolio

      @Zoran Žalac, 20.03.2023 - 11:40

      ovaj put imaš baš loš izgovor, da se ne lažemo.

    • Rick Sanchez

      @Darcoolio, 20.03.2023 - 13:19

      Nema. Vi ste svi iz naslova vjerojatno shvatili da lik nema sex/gender, što je naravno pogrešan zaključak.

    • LetMeBeFrank

      @Rick Sanchez, 20.03.2023 - 13:49

      Sumnjam da je itko to mislio. Ima jer brka pojmove i znacenja. Brka pojmove izrazavanja seksualnosti s aseksualnoscu. Aseksualnost je opceniti manjak zelje i nije povezan s prilikama za izrazavanje ili ne izrazavanje iste ili opcenitim izrazavanjem ili ne izrazavanjem. Da sam ja recimo, kao heteroseksualac, stavljen u poziciju gdje godinu dana moram provesti u apstinenciji bilo da se radi o poslu ili necem drugom, to ne znaci da najednom postajem aseksualan u tom periodu jer i dalje imam zelju. Isto vrijedi i za osobu koja se npr. zaredi. Ne znaci da je ta osoba nadednom aseksualna samo zato jer “ne izrazava seksualnost”. Znaci jedno je izrazavanje, a drugo je zelja ili manjak zelje. Ti mozes biti aseksualan i svejedno biti s nekim, postoji i takav scenarij. Radi se iskljucivo o tome postoji li zelja i privlacnost prema cinu. Da se radi o postojanju prilika (kako je to Zoran izjednacio u jednom komentaru) onda bi morao priznati da su recimo inceli aseksualni jer nemaju prilike ne? Treba bit iskren, naslov je clickbait radi culture wara koji uvijek donese mnostvo komentara i klikova, posebno ako netko prethodno ne procita clanak vec samo naslov.

    • Rick Sanchez

      @LetMeBeFrank, 20.03.2023 - 14:20

      Slažem se da je naslov svakako clickbait prirode, ali mislim i da sam u pravu u vezi toga kako je većina ekipe prvotno shvatila napisano.

    • Iron666

      @Rick Sanchez, 20.03.2023 - 16:56

      Ne kužim točno što je tu clickbait? Stvarno se malo previše pekmezite. Pa bez obzira što si birao spol lika u Skyrimu primjerice, jesi li bio seksualan ili aseksualan? Da li je igra u jednom trenutku ti dala opciju dijaloga koja vodi ka činu seksa ili ičega sličnog? Nije. Samim time, možeš to nazvati aseksualnim pristupom i gameplay-om. Ulaziti u proklete drame i objašnjavanja kako je to moglo bit bolje sročeno da se SLUČAJNO netko nebi našao uvrijeđen jer je pročitao pol stranice teksta je čist debilizam. Kako bi ti bolje smislio naziv ovog članka, a da kažeš publici i čitateljima da seksa neće postojati u Starfieldu? Ajde, pliz, enlight me. Štogod napisao i kako god napisao kontekst teme je i dalje isti i svi će se opet osjećat prozvani kao da se priča o ne znam čemu. Kog boli k. Sorri na izražavanju ali stvarno se zna preseravat oko totalno irelevantnih stvari.

    • Rick Sanchez

      @Iron666, 21.03.2023 - 10:48

      Ma krivo si me shvatio 🙂 Uopće mi ne smeta način na koji je naslov složen, ali sigurno nije u potpunosti NONclickbait, složit ćeš se

    • Iron666

      @Rick Sanchez, 21.03.2023 - 12:46

      Ma opušteno bro, nisam ni striktno mislio na tebe, ali kada nemam opciju odgovoriti na komentar u cijelini, već moram odabrati “kome” ću odgovoriti, pa sam stisnio tebe 😆

    • Zoran Žalac

      @LetMeBeFrank, 20.03.2023 - 14:40

      Vidim da je nespretno sročeno, ali i dalje stojim pri tome. Pod postojanje prilika ne smatram samo da postoji prilika u obliku NPC-ja koji će ti to ponuditi. Nego i postojanje prilike da s likom kojeg si kreirao svojevoljno iniciraš ili sugeriraš seksualni čin. Kužim da jedno ne podrazumijeva nužno drugo, ali opet – stavi u kontekst. Kreiraš lika kojemu možeš odrediti religijsku opredijeljenost, kojemu određuješ je li introvert ili ekstrovert, je li suosjećajan ili nije… U tom kontekstu nepostojanje opcije vezane za seksualnost po meni je bliže aseksualnom nego neodređenom. Ti kad si kao seksualno biće stavljen u poziciju da godinu dana moraš apstinirati, polaziš iz jednog stanja u drugo. Kad kreiraš svog lika od nule i određuješ mu tko je, odakle je, kakav je, i sam mu ne možeš odrediti zanima li ga seks ili ne zanima, polaziš iz jednog stanja koje se onda proteže kroz čitavu igru. Nije da možeš odrediti da si seksualno biće “na pauzi” ili tako nešto.

    • IgorBiH

      @Zoran Žalac, 20.03.2023 - 15:06

      Ja sam uz tebe Zorane, ništa nisi pogriješio. Sve današnje AAA zaziru od seksa ali ne od ubistava, kriminala, mutilacija, psovki, drogiranja (ušminkanog) itd. To su neki teški kompleksi ali ne ulazim u to. Uglavnom, ja ovakve igre koje pokušavaju obuhvatiti sve, čitav ljudski život i društvo a izbjegavaju jednu od najosnovnijih ljudskih potreba ili radnji ne mogu shvatiti ozbiljno. Nisu cjelovite, nisu zaokružene. I ne dozvoljavaju ovom mediju da konačno sazri kao što su to filmovi, serije, knjige i sl.

    • moordrak

      @IgorBiH, 20.03.2023 - 21:37

      Odlična observacija Igore. Kada malo analiziraš koja je to ciljana skupina po dobi kojoj se igre prodaju onda postaje jasno zašto se seksualnost u igrama uglavnom izbjegava. Možda će se stvari promijeniti idućih desetljeća kada sadašnje generacije uđu u zrele godine, a i dalje budu konzumirali igre kao medij. Već danas vidimo puno više igara sa oznakom pegi18 nego prije 10 – 15 godina što znači da se struktura onih koji kupuju igre mijenja. Mislim da su igre kao medij sazrile samo što se vrlo sramežljivo otvaraju novoj publici.

    • IgorBiH

      @moordrak, 20.03.2023 - 22:07

      Pa prosječna dob gamera je već u 30-im. Samo još neko treba to obznaniti ovim izdavačima i devsima.

    • Moonlight22

      @LetMeBeFrank, 20.03.2023 - 15:00

      100%-tno potpisujem sve što si rekao!

    • Djelo_Jerboa

      @Moonlight22, 20.03.2023 - 20:02

      Ne čudi me

    • LetMeBeFrank

      @Zoran Žalac, 20.03.2023 - 13:16

      RPG koja ti ne daje priliku za seksualne eskapade = igras s aseksualkim likom.

      Netocno.

    • Djelo_Jerboa

      @Hadvar, 20.03.2023 - 20:11

      Vidio Zoran da ostali mlate preglede s cluckbaitom pa i on digao nogu. Btw ne samo to već se i sam oblik njegovog pisanja posuvremenio sa utjecajnim mainstream gaming kamalima. Od raznih woke tema to clickbait žutila.

  • ihneacho

    20.03.2023 - 09:39

    “Zapravo, ni na jednom od tisuću planeta nitko neće biti zainteresiran za seks s vašim likom.” Ovo kao da su po meni pravili igru.

    • Iron666

      @ihneacho, 20.03.2023 - 09:41

      🤣🤣🤣

    • Dick Johnson

      @ihneacho, 20.03.2023 - 09:58

      Neviđeni realizam.

    • ihneacho

      @Dick Johnson, 20.03.2023 - 10:01

      Što je izet rekao: nema seksa ni na mapi. Tako je u mene.

    • butjer1010

      @ihneacho, 20.03.2023 - 15:39

      Zato što ne želiš, ili zato što, kao i mene, nitko te neće, pa čak ni vlastita žena? 🙂

    • ihneacho

      @butjer1010, 20.03.2023 - 18:52

      u mene ti je: ja bi ona neda

    • butjer1010

      @ihneacho, 20.03.2023 - 22:50

      Isto znači 🙂

    • Croatomic

      @ihneacho, 20.03.2023 - 10:18

      Dobar 👏👏

    • gamer12345

      @ihneacho, 20.03.2023 - 10:52

      Posteno si me nasmijao 😂😂

  • dragansimic22

    20.03.2023 - 09:44

    Ovo će biti veći fail od Cyberpunka i za razliku od njega, neće biti redemptiona za ovu igru.

    • Iron666

      @dragansimic22, 20.03.2023 - 10:19

      A po čemu si to zaključio? Dragane

    • dragansimic22

      @Iron666, 20.03.2023 - 10:39

      Ja u 90% slučajeva pogodim šta predvidim. Ovih 10% s parcijalne devijacije. Ako te zbilja zanima, Starfield se outo u samom gameplay prikazu. Kopija No man Sky-a s milijun planeta, praznih planeta, gameplay je ukočen i neinovativan. enemy AI je jadan, RPG sistem je komplicirano nezanimljiv. Imaš letjelice, s kojima možeš raditi sve, osim otići s planete na drugu planetu, jer eto AAA multimilijarderska tvrtka ne može ono što jedan Outer Wilds može. Praznina, površnost, generičnost……wow 1000 planeta……

    • Zoran Žalac

      @dragansimic22, 20.03.2023 - 11:00

      Kad je tako, mora da se sve kompanije doslovno otimaju za taj tvoj analitički talent. Samo bih očekivao da onda vrijeme provodiš u ozbiljnom poslu, a ne da ga tratiš pisanjem proročanstava za koje nikog nije briga.

    • dragansimic22

      @Zoran Žalac, 20.03.2023 - 11:21

      Da sam bar imao neki način monetezirati predikciju flopa zvanog Forspoken kojega sam u sridu pogdio. A ako te nije briga zašto uopće reply-aš na moje komentare – znaš zašto? jer sam u pravu i postoji nešto u tome kad si okružen ljudima koji znaju što pričaju, i zato nastavljaš pričati samnom.

    • Zoran Žalac

      @dragansimic22, 20.03.2023 - 11:32

      A humoristično mi je već koliko pogrešno razmišljaš o svemu, ali baš svemu. Stvarno u 15 godina rada na ovom portalu nisam vidio nekoga u tolikim deluzijama. Eventualno zaluđeni fanboyi kakvih se uvijek nađe, ali kod tebe nije posrijedi bolesni fanboyizam pa sam nažalost – znatiželjan.

    • dragansimic22

      @Zoran Žalac, 20.03.2023 - 12:22

      ej eje ej keep it straight buddy

    • Dick Johnson

      @dragansimic22, 20.03.2023 - 11:56

      Dragane nedaj se da te malgrađanski malodušnici uzrujaju, sitne duše svi do jednog ljubomorni na tvoj talent i intelekt. Ja nebi znao kako je to, pošto sam polupismen i imam završena 3 razreda osnovne škole, al vjerujem da je to tvoje breme koje nosiš i probijaš se kroz svijet i sigurno ti nije lako.

    • blacklist0907

      @Zoran Žalac, 20.03.2023 - 16:54

      Lol

    • Croatomic

      @dragansimic22, 20.03.2023 - 10:19

      Cyberpunk nije svima fail. Meni je igra sasvim ok.

    • dragansimic22

      @Croatomic, 20.03.2023 - 10:33

      Igra je ostvarila + samo od preorderanja, no to je sve na prevaru – priča, gameplay, grafika, sistem, npc-ovi ništa nije onako kako je prikazano ili kako je službeno rečeno. Iskorišten je sav status CD projec reda zbog Witchera 3 da se izbaci smeće od igre. Kasnije zakrpan, malo se povratio, no to nije to. Isto kak i BF2042.

    • Iron666

      @dragansimic22, 20.03.2023 - 11:32

      Nebih se baš složio s tom. Skepticizam je normalan u današnje vrijeme s tim šta se i u kakvom stanju plasira na tržiste, no biti suludo zaluđen u ideju da će igra biti flop, a prikazan je minimum minimuma je ipak malo subjektivno razmišljanje. Daleko od toga da ne može biti istinit, ali do sad su sve Bethesdine igre tog universa bile i više nego zabavne i kvalitetne (van onih klasičnih bethesdinih bugova). Pa čak i Fallout 76 ima relativno zdravu bazu igrača, a po nekim mjerilima im je najveći flop. Cyberpunk sam prešao i igra je stvarno dobra. Ništa spektakularno kao možda Witcher 3, ali kvalitetna igra koja je prerano plasirana na tržište i patila je od tehničkih poteškoća. Slažem se da to nije način i nešto što treba prihvatiti kao normalu, ali daleko od toga da je loš proizvod, sa lošom pričom i totalno neigriv. Malo manje subjektivnosti i malo više objektivnosti ti nebi škodilo

    • Rick Sanchez

      @dragansimic22, 20.03.2023 - 13:22

      Cyberpunk je danas neusporedivo igriviji nego BF2042. Dakle, neosporno je da si Vidoviti Milan, ali pogrešno analiziraš sadašnjost.

    • dragansimic22

      @Rick Sanchez, 21.03.2023 - 08:06

      koga briga za sadašnjost, cyberpunk je old news, to što je danas igriv nije relevantno

    • Rick Sanchez

      @dragansimic22, 21.03.2023 - 10:52

      Cyberpunk doslovno dobiva veliki DLC u 2023, ali ti tvrdiš da više nije relevantan. Dnevna doza lupetanja by Dragan. Samo nastavi, zabavno je svima postalo…

    • dragansimic22

      @Rick Sanchez, 21.03.2023 - 11:59

      wow, DLC koji tek dolazi drži Cyberpunk relevantnim, gdje točno osim u tvojoj glavi? prestani biti apologet, tužno je

    • Rick Sanchez

      @dragansimic22, 21.03.2023 - 12:18

      Čvrsto vjeruješ da često korištenje riječi ”apologet” ostavlja dojam da si pametan i načitan 🙂

    • dragansimic22

      @Rick Sanchez, 21.03.2023 - 13:08

      Ljut si jer te moje riječi peku, originalne su, iskrene i udaraju u srž. Apologetizam je danas vrlina, pronađi utjehu u tome.

    • Rick Sanchez

      @dragansimic22, 21.03.2023 - 13:21

      Opet si iskoristio tu riječ. To i nije baš originalno… Osim toga, sad kažeš da je to vrlina, a u prošlom komentaru da je tužno. Daj se odluči.

    • dragansimic22

      @Rick Sanchez, 21.03.2023 - 13:46

      Tužno je meni, no šira zajednica se slaže s tobom i ponašaju se kao ti. Recimo koliko god ja pljunio na nove Star Wars filmove ili Lord of the Ring seriju ili Ubisoftove igre, ja sam jedan, vas je preko 100+ milijuna.

    • Rick Sanchez

      @dragansimic22, 21.03.2023 - 14:13

      Cyberpunk (u stanju u kakvom je danas) sigurno ne predstavlja abominaciju u gamingu kakvu novi star warsi predstavljaju u filmskoj industriji. Drugim riječima, usporedba ti je potpuno pogrešna…

    • dragansimic22

      @Rick Sanchez, 21.03.2023 - 14:20

      nije, ti još ne shvaćaš koliko je to unormaliziralo takav način releasanja igara

    • Rick Sanchez

      @dragansimic22, 21.03.2023 - 14:37

      Neviđeni backlash prema developeru i kompletno micanje igre iz ponude PS storea na 6 mjeseci sigurno nije pripomoglo takvom načinu releasanja. Daj ipak razmisli malo…

    • dragansimic22

      @Rick Sanchez, 21.03.2023 - 14:43

      igra je zaradila samo od preorderanja preko milijardu i još par stotina milijuna nakon, ništa ne znači taj backlash, izbacili su anime i kvazi next gen patch i svi su već sve zaboravili – pouka developerima – prevari, popravi, zaradi.

    • Rick Sanchez

      @dragansimic22, 21.03.2023 - 15:17

      Od preorderanja je toliko zaradila zbog ogromnog hypea koji je oko igre stvoren. Hypea na koji 99.9% developera nikad neće moći računati tako da sumnjam da će itko ići kopirati ovaj poslovni model očekujući iste financijske rezultate.

    • dragansimic22

      @Rick Sanchez, 21.03.2023 - 15:25

      već je nakon toga izašlo ohohoh poluzavršenih igara, evo ti zadnje općeprihvaćeno stanje s Sons of the Forrest, mogu se zezat, boli ih briga ima tko će dat novce

    • Rick Sanchez

      @dragansimic22, 21.03.2023 - 15:37

      Pa i prije Cyberpunka je izašla hrpa nedovršenih igara. Ne razumijem poantu tvog komentara…

    • dragansimic22

      @Rick Sanchez, 22.03.2023 - 08:11

      Ne koliko sada

    • Rick Sanchez

      @dragansimic22, 22.03.2023 - 08:42

      Vodiš statistiku prije i poslije. Razumijem.

    • Croatomic

      @dragansimic22, 20.03.2023 - 17:58

      Neznam za BF2042 ali Cyberpunk je meni super igra. Nisam ju kupio odmah nego sam čekao. U gamingu sam rekreativno 35 godina i naučio sam da igre ne prednaručuješ. A što se reklamiranja ili prezentacije u reklamne svrhe tiče ti je isto kao da povjeruješ da ti red bull daje krila 😂

    • moordrak

      @dragansimic22, 20.03.2023 - 22:06

      Neke stvari treba uzimati sa određenom dozom skepticizma no ne treba pretjerivati. Pročitati ćeš na puno mjesta da je Cyberpunk ovakav, onakav, smeće, loša igra i ništa posebno. Nećeš vjerovati, svi ti komentari su točni. Evo, ja ću ti prvi reći da je za mene core priča ono WTF. Loša do ibera. Svejedno sam u igri proveo 120 sati i to ne samo u grindu nego igrajući drugačije role sa drugačijim izborima. I zabavio sam se. Jako. Što mogu očekivati od Starfielda? Pojma nemam. Toliko malo su pokazali da je to bruka. Pošto imam koju godinu, želio sam vidjeti neke +18 stvari ali eto , očito neću biti te sreće što ne znači automatski da će igra biti smeće. To je samo jedan aspekt sveukupnog konstrukta igre na kojeg devovi nisu trošili vrijeme. Realno, bude li Starfiled kao malo modernija verzija Minecrafta, neću ga igrati. Bude li nešto kao Destiny ili još bolje, Mass Effect, o da. Gazit će se nemilosrdno. Što ti pokušavam reći, premalo je informacija o Starfieldu da bih mogao izvlačiti konkretne zaključke. Mislim da si se prijatelju ipak malo zaletio sa predviđanjima, ali budeš li u pravu, ja ću ti prvi reći : “Jebiga zajebo sam. Dragane, svaka čast!” . Uživaj!

    • dragansimic22

      @moordrak, 21.03.2023 - 12:06

      Ako ja budem u krivu što se tiče Starfielda, kupit ću ti ga i obrisat ću svoj account s ovog profila, toliko sam siguran – screenaj mi ovaj komentar i podsjedi me za 3 godine kad izađe xD.

    • dragansimic22

      @dragansimic22, 21.03.2023 - 12:07

      portala*

    • SanKa

      @Croatomic, 21.03.2023 - 14:22

      budimo realni, igra je tek sad postala poštena

  • VitMeR

    20.03.2023 - 11:10

    Haha kakav clickbait taman sam htio vidit koementare onih ljudi kojima sve smeta drugačije

  • Lazy

    20.03.2023 - 12:12

    Mozda je i najbolje ovak, da se nitko ne uvrijedi, posto se danas svi na sve vrijeđaju.

    • butjer1010

      @Lazy, 20.03.2023 - 15:42

      Tako je!!! Još bi neki od onih što “ne znaju što su”, zaobišli ovu igru jer – bezobrazno je i uvredljivo, da se muško i žensko “trpaju”, pa čak i u igri! 🙂

  • Juventino

    20.03.2023 - 13:18

    Zašto je igra 18+ ako ovakve, cak i gore stvari uce djecu u vrticima i osnovnoj školi?

    • Goblin

      @Juventino, 20.03.2023 - 13:31

      Nisi stigao dalje od naslova?

    • Juventino

      @Goblin, 20.03.2023 - 14:49

      wow, virtuelna fake droga, strašno

    • Kols

      @Juventino, 20.03.2023 - 18:01

      A što to uče djecu u vrtiću? Da kolju ljude i druga bića i da se drogiraju? Samo sam ja bio u normalnom vrtiću ili?

  • LegendaSvjetska

    20.03.2023 - 13:49

    Na kakav clickbait je ova stranica spala 🙁

  • fejzer

    20.03.2023 - 14:37

    Nema veze za to su modovi

  • Darac83

    20.03.2023 - 15:29

    Na to je gaming spao?

  • mg

    20.03.2023 - 16:03

    Kao da nešto znači to u svemirskom odjelu:)

  • Virty

    20.03.2023 - 17:44

    Je** mi se za njih 🙂

  • Indigo83

    20.03.2023 - 18:12

    Muka mi više od “seksualnosti”,oće bit neće bit samo se sa tim bombardira kao da je najbitnija stvar na svijetu

    • Djelo_Jerboa

      @Indigo83, 20.03.2023 - 21:44

      Šta reč, LGBTQ pro Max+ propaganda na najjače

  • Croatomic

    20.03.2023 - 18:19

    Da i moraš imati gej izbor, interrsacial i intercultural izbor. I sve strane zadovoljene. Nema opasnosti od tužbi za diskriminaciju 😂😂😂

  • moordrak

    20.03.2023 - 21:03

    Tak znači. Pa nije ni čudo da nema hopa-cupa sa erotičnim nezemljakinjama kad celo selo šmrče belo. Pih. Još nek cenzuriraju golotinju i proste riječi i interes će mi za ovu igru jako splasnut… Starfield mi ionako niti smrdi nit miriši otkad sam čuo za njega. Iskreno, pojma nemam što uopće mogu očekivati od ove igre. Seks u onom zdravom, eksplicitnom obliku očito ne. Damm…

  • Djelo_Jerboa

    20.03.2023 - 21:42

    Misliš radi nedostatka istog?🤣🤣🤣

  • mirkunjaaa

    20.03.2023 - 22:23

    Ah, jbg priznajen ostarija san.
    Tisucu planeta i tisucu raznih sr..a 🤯
    Apsolutno odbojno!

  • KhorneFlake

    20.03.2023 - 23:09

    Priznajem, primio sam se.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?