HCL.HR

Jedan od najpoznatijih poteza u Mortal Kombatu uopće nije bio planiran

Matej Brus prije 1 tjedan   •   14 komentara


Scorpionov ikonični “Get over here” napad lancima nastao je usred snimanja animacija kao spontana i potpuno slučajna ideja.

Iduće će godine Mortal Kombat proslaviti svoju 30. obljetnicu otkako je tim developera u Midwyu izbacio prvi Mortal Kombat. Prema neslužbenoj listi najdugovječnijih serijala iz svijeta videoigara, to ga stavlja na 85. mjesto i čini važnim djelom povijesti video igara.

Kako bi već sada započeo slavljenički hype oko Mortal Kombatovog rođendana, njegov sukreator Ed Boon postavio je na Twitter objavu s anegdotom koja se dogodila “iza kulisa”, na snimanju za prvu igru. U objavi je prikazan proces snimanja pokreta za Scorpiona i kako Ed Boon i njegov kolega John Tobias govore glumcu koje pokrete treba izvoditi.

Iz snimke se vidi kako su Ed Boon i John Tobias improvizacijom osmislili Scorpionov napad lancima. To jest, tek su na snimanju shvatili da bi taj napad mogao biti kul. I bili su u pravu jer je Scorpionov “Get over Here” postao vjerojatno najpoznatiji potez Mortal Kombata.

Kasnije je Boon objasnio kako je mnogo segmenata Mortal Kombata bilo rezultat pripreme, eksperimentiranja i iteracija. Njegov tim se puno pripremao za svaki aspekt igre, ali ono na što nisu bili pripremljeni je to da će serijal koji rade biti i dugo ostati među velikim imenima gaming industrije.

Komentari (14)

  • Gebro_gaming891

    14.10.2021 - 12:55

    Scorpion wins!!!
    FLAWLESS VICTORY!!!

  • Darcoolio

    14.10.2021 - 14:04

    Bum sve do MK 3/Ultimate/Trilogy, pa godine kaskanja u mestu, a onda su se vratili na staro i nastavili sa vrhunskim nastavcima.
    Lično meni najbolja tabačina ovog tipa, pa Street Fighter 2 u svim svojim verzijama, pa tek onda Tekken.

  • tuvvok1701

    14.10.2021 - 14:54

    Jel planirano da piše Moratal u naslovu?

    • hexagram

      @tuvvok1701, 14.10.2021 - 15:07

      i Midwyu.

    • Grimmzard

      @tuvvok1701, 14.10.2021 - 16:39

      Hladno je , smrznuli se prstici 🙂 🙂 😛

  • Bojko

    14.10.2021 - 14:57

    Ajde vi koji igrate MK i slične igre mi recite – ima li u ovoj igri finese? Meni se čini kao da su udarci instantni, bez ikakve mogućnosti izmicanja (jedino sretnog blokiranja) ili gameplana. Igram UFC koji je dosta sporiji, i jasno kompletno drugačija igra, pa mi je MK skroz drugi svijet na koji se teško privikavam.

    • Bronson

      @Bojko, 14.10.2021 - 15:18

      Razumem da si rekao da su kompletno razlicite igre ali moje misljenje da UFC ne bi trebalo uopste biti u istom tekstu sa MK. Verovatno da ti jednostavno ne pasu takva full arkadna iskustva poput MK, Tekkena itd..

    • Bojko

      @Bronson, 14.10.2021 - 19:31

      Naravno, skroz su različite igre. Spomenuo sam UFC u kontekstu tipa borilačkih igara koje ja igram, i u kojima ima dosta planiranja, finesi i detalja koje teba znati. Pa sam mislio možda i u MK i sličnim igrama ima stvari za koje ni ne znam da postoje – ali izgleda da su to samo čiste tabačine 😀 Stari Tekken još nekada znamo zaigrati, ali ne čini mi se toliko brz kao arkadne tabačine današnjice.

    • Bronson

      @Bojko, 14.10.2021 - 20:48

      Razumem te ja, samo je cudno kad su u istom tekstu, zamisli MK u parteru i Scoripiona koji radi armbar na Sonyi.. 😁

    • Darcoolio

      @Bojko, 14.10.2021 - 15:34

      Blok, eskivaža, kontra, to je to, ne znam o kakvim finesama pričaš. Svaki borac ima svoje veštine, magije, stil igre…

    • Bojko

      @Darcoolio, 14.10.2021 - 19:32

      To mi je jasno. Ne pričam o nikakvim finesama, samo pitam da li ih ima ili se sve svodi na button mashing.

    • Darcoolio

      @Bojko, 14.10.2021 - 21:01

      Ako igraš na suvo drndanje dugmića budi siguran da ni story mode nećeš preći na regular težini.

    • TitanShifter

      @Bojko, 15.10.2021 - 01:16

      Igram mortal od 9ke malo ozbiljnije, odnosno da razumijem igru. Ima ogromnu dubinu, ako nisi probao velika preporuka, pogledaj neki turnir. Malo je 11ka tame, ali nije ni ona losa pogotovo za pocetnika.

  • Deratizat0R

    14.10.2021 - 17:27

    Sjećam se da sam u screenfun-u nekad čitao članak o MK i da sam pročitao da je Noob Saibot dobio ime po Ed Boonu i Johnu Tobiasu.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?