HCL.HR

Klinac potrošio tri tisuće funti na Minecraft, mama mu se šokirala

Zoran Žalac 18.09.2019.   •   50 komentara   •   Zanimljivosti


Samohrana majka iz Velike Britanije ostala je u šoku nakon što je njezin devetogodišnji sin nabio račun od tri tisuće funti kupujući dodatke za Minecraft i Roblox.

Jedan klinac iz Velike Britanije ovih je dana ostao bez svog poklona za blagdane. Naime, kako izvještava britanski The Sun, devetogodišnji Leon Berriedale-Johnson u tri je tjedna potrošio 3120 funti kupujući dodatke za Minecraft i Roblox. Njegova majka nije bila svjesna tog trošenja dok joj nije stiglo mjesečno izvješće, a potom se šokirala.

Kako kaže, sinu je jednom prilikom dala detalje svoje kartice kako bi mu kupila jednokratni dodatak za Minecraft u iznosu od pet funti, no nije znala da su podaci o kartici ostali spremljeni tako da je klinac mogao kupiti što god je poželio. A poželio si je ukupno 27 različitih stvari. Znao je da te stvari kupuje, ali nije bio svjestan posljedica.

Majka mu je poručila da će mu prodati njegovu Xbox konzolu, a s obzirom da je samohrana i nije znala kako će ovoga mjeseca platiti režije, za pomoć se obratila tvrtki Minecraft u čijem je vlasništvu igra Minecraft. Isprva je odgovor bio da je povrat novca moguć jedino u roku od 14 dana, no nakon što je stvar došla u medije, iz Microsofta su majci vratili potrošeni iznos, tako da će na kraju morati platiti samo ono što je sin potrošio za drugu igru, Roblox.

Označeno sa:

Komentari (50)

  • xx1111

    18.09.2019 - 19:33

    Kakva majka takav i sin vjerovatno je mislila kad se xbox ugasi da se tad i kartica odjavi

    • deanHR

      @xx1111, 18.09.2019 - 20:10

      Ovo je inteligentan komentar na razini tog klinca. Bravo. Samo tako naprijed…

  • deanHR

    18.09.2019 - 20:08

    Ignorance is bliss sve dok se ne desi ovakvo sranje. Sve zbog neznanja. 3 soma funti. Strašno. Hoćeš svojem djetetu nešto pokloniti (makar ja za takve poklone nikad neću biti) o onda naj… jer ne znaš u što se upuštaš. Ali da nije sve njena krivica, ne sjećam se da sam kod dodavanja kartice na bilo koji od servisa vidio da upozoravaju da može doći do nepredviđene potrošnje osim ako se kartica ne izbriše. Tako da makar mislim da ju me štiti neznanje opet bi trebao servis u kojem dodaje svoju karticu napisati što se može desiti. Ne smatram da je ona kriva ništa više od tog servisa koji sigurno zna da postoje ljudi koji možda ne znaju što im se može desiti sa bankovnim računom. Jako pederski od njih. A žena se svakako naučila da danas treba biti čak i previše oprezan sa dijeljenjem bankovnih informacija. Strašna priča. Treba tih 3 soma funti vratiti. A i sa druge strane, opet je pitanje da li je njena krivica ili krivica njene banke što nema povratnu informaciju od te banke da joj se nešto čudno dešava sa računom. Previše tu “prepreka” fali a koje ne bi dozvolile da se to desi.

    • xx1111

      @deanHR, 18.09.2019 - 20:41

      Stvarno ti je glup komentar servis mora upozorit da njezin sin može uzrokovat nepredviđenu potrošnju HAHAHAHA

    • deanHR

      @xx1111, 18.09.2019 - 21:26

      Ti si krivo shvatio što sam ja to rekao a to me niti ne čudi. Sistem treba nju upozoriti da se kod unosa kartice može desiti da ako se ne izbriše bilo tko tko ima dostupan podatak za taj račun može nehotice koristiti tu karticu. Da. Kao što te banka mora upozoriti da ne dijeliš informacije sa kartice. Jer gledaj, ti ne baš pametni što već jesi – kako da ona zna da bez njene dozvole njeno dijete može trošiti novac sa te kartice ako ona tu karticu nije izbrisala nakon upotrebe za onaj Roblox? Ovo su ozbiljne stvari i uopće mi nije bitno što u očima budala ja ispadnem budala kada ovo pišem. To je sasvim normalno danas da budalama pametni ispadaju kao budale.

    • xx1111

      @deanHR, 18.09.2019 - 21:50

      Ako je xbox sistem mora upozorit na to onda je očito glupa i previše ako ona slučajno kupuje auto bilo bi dobro da je upozore da može pregazit nekog pošto ništa ne zna i sve joj se triba reć i upozorit je

    • deanHR

      @xx1111, 18.09.2019 - 21:55

      Previše si ti pametan za mene. Ona je očito glupa. Svatko tko nešto ne zna je glup. Ima li u tvojem svijetu pametnih? Mislim, osim tebe samog koji očito sve znaš?

    • xx1111

      @deanHR, 18.09.2019 - 21:59

      Vidim po tvojoj profilnoj slici da si pametan

    • deanHR

      @xx1111, 18.09.2019 - 22:03

      Rijetki su geniji koji prema slici ocjenjuju pamet. Ti mora da si neki vanserijski lik. Em sve znaš em prema slici radiš nepogrešive procjene. A vidim da ti i komedija jako dobro ide. Smijem se od uha do uha.

    • SanKa

      @xx1111, 19.09.2019 - 08:44

      zašto je glupa ? zašto bi samohrana majka koja jedva spaja kraj s krajem morali imati informacije o spremanju informacija kartice na xboxu ? htjela je sina razveseliti jednom kupovinom, sigurno nije razmisljala da ce se samo štancati transakcije. ženi je to vjerojatno bila 27 rupa na svirali uz sve ostale životne probleme o kojima ti vjerojatno kurca znaš. glup i neosjetljiv komentar.

    • Demon90

      @deanHR, 19.09.2019 - 03:40

      A mislim da sistem joj je dao upozorenje prvi puta kad je iznosila podatke. Al tko to još čita

    • deanHR

      @Demon90, 19.09.2019 - 07:46

      Da, neki servisi daju upozorenja. Ne znam za Xboxov. Ako je dobila upozorenje onda su opet samo ona prije svega i djelomice banka krivi. Dijete se tu ne može kriviti.

    • Ipe77

      @deanHR, 18.09.2019 - 20:49

      površno znanje i zanemarivanje bitnih stvari kao sto je kartica je problem….i kako npr. ja kao servis mogu biti kriv sto ti kao odrasla osoba unosiš brojeve svoje kartice na nešto cime se sluzi maloljetna osoba a da pritom pojma nemas kako to funkcionira….s druge strane smatram isto tako da ti kao pojedinac u banci svojoj mozes zatrazit limit takve vrste plaćanja da se ogranici do koje cifre se moze potrositi i slicno….i kada uneses na xbox broj kartice i sve podatke za kupnju karticom fino na kraju piše da sada mozes korisiti ovaj način plaćanja za kupovinu svih usluga koje oni imaju u ponudi i imas opciju ”SAVE” …………………..zakljucak je da s tim stvarima MORAŠ biti odgovoran i prije nego ih tako olako koristiš upoznat se sa svim pravilima mogućnostima i opcijama ako ti je teško onda NE KORISTI i to je sva mudrost nemozes biti NEODGOVORAN pogotovo ako nisi upoznat s nečim pa na sljepo raditi nešto

    • deanHR

      @Ipe77, 18.09.2019 - 21:32

      Kako su prije nekolilo mjeseci oni talijani (a kasnije i naši ljudi) varali ljude iz naše regije? Javljali su se na oglase, tražili od osoba da slikaju svoje kreditne/žiro ili tekuće kartice. Normalno da su ovi to napravili jer nitko ih nije dovoljno opomenuo da je to jako, jako loše i ne postoji prepreka da taj postupak ne bude prejednostavan. Postupak da ti je za bilo koji servis dovoljan broj kartice datum isteka kartice i ona tri broja iza. I što se desilo,? Jako veliki broj ljudi je zbog slabog razmišljanja (neznanja) slao te slike, ovi lopovi su to iskoristili za ebay, amazon, g2a psn…nebitno i ukrali im zadnji cent sa računa. Znam da nije isto no nije li tu krivnja banaka/ servisa koji dopuštaju da se bez neke provjere sa tvoje kartice može slobodno uzeti novac potencijalno bez tvojeg znanja? Nije li posao banke da štiti svoje klijente? I kakav si ti to čovjek koji će odgajati buduće naraštaje ako tu ne vidiš veliku krivnju (slobodu da rade što žele) banaka i servisa?

    • deanHR

      @Ipe77, 18.09.2019 - 21:47

      Usput, da li ti zato što si odrasla osoba znaš sve? Jer ako znaš onda koga vraga radiš na HCLu? Ja definitivno ne znam sve a neke stvari se naučiš na teži način. Reći da je ona trebala automatski znati bolje samo zato jer je odrasla osoba je oprosti ali totalni debilizam. Znam mnogo pametnih i mudrijih starijih osoba od sebe i još uvijek neke stvari ne znaju. Da je meni samo vidjeti tko si ti kad si tako pametan. Mora da si za 18. rođendan isto kao ovaj klaun xx1… pokupio svu pamet svijeta i da si apsolutno nepogrešiv i kao takav najbolji potencijal za egoistično komentiranje nas običnih smrtnika. Hvala što postojiš. Odmah dobijem vjeru u svijet kad pročitam tako pametne i mudre rečenice.

    • moordrak

      @deanHR, 19.09.2019 - 11:24

      Plaćaš li u domicilnoj zemlji, imaš dovoljno sredstava na računu, nema nikakve obavjesti od nikoga. Limitiran si samo kreditnom sposobnošću odnosno sredstvima koja su na raspolaganju odnosno u tom trenutku na računu. Mehanizam jednokratnog plaćanja kreditnom karticom koliko znam ne postoji niti na xboxu niti na playstationu niti na većini usluga koje se periodički ponavljaju (Netflix, Hulu, AmazonPrime). Zamisli situaciju da se tvoji bankovni podaci pamte ne POS uređaju omiljene trgovine i da tim podacima može pristupiti svaki blagajnik i raditi sa njima što god hoće. Da li je tvoja greška što ne znaš da se podaci pamte jer te trgovac o tome nije obavijestio ili ipak nešto drugo ne štima? Not cool. Imamo isti slučaj ovdje. Klinac je jednostavno iskoristio priliku. To opet znači da dijete ne zna što je ili nema osjećaj vrijednosti novca. Ovo je već odgojni problem. Majka je još i dobro prošla jer su joj trgovci (Microsoft u ovom slučaju) izašli u susret. Možda se varam, ali opcije zaštite od neželjenih transakcija sam negdje vidio u postavkama psn.a u smislu da te traži pin/login za autorizaciju plaćanja. Stvar je što je ovo prilično zakopano u postavkama i nisam siguran da su te opcije po defaultu uključene. PS. token je divna stvar 🙂

    • deanHR

      @moordrak, 19.09.2019 - 12:59

      Da, ja za ps4 be mogu kupiti ništa ako ne upišem #withkey. Isto je i za online kladionicu. Za ebay sam siguran da to ne treba ali tamo barem traži paypall. Uspoređivati POS uređaje i ovo ipak nije nešto u što bi se upuštao jer kada bi POS uređaji poput MSa pamtili tvoju karticu mogli bi nešto o tome reći ali ovako nema smisla. Netflix i slični servisi me ne pitaju mogu li uzeti novac sa računa nego jednom kad nisam imao me Netflix pitao da li mogu doplatiti na karticu da si mogu uzeti. F1 recimo dok sam platio godišnju pretplatu željeli su da info od moje kartice ostane kod njih tako da sam odmah zatražio povrat novca i brisanje kartice. Svaki taj servis ima neki svoj način rada sa karticama tako da i tu treba paziti. Ti servisi ponekad budu hakirani pa i to treba paziti. Beskontaktno plaćanje sa mobitelom je isto fora dok više nije pa i na to treba paziti. U SADu te uopće ne traže pin dok plaćaš…nije to tako jednostavno sve u svemu. Trebaš za svaki servis posebno znati pravila.

    • moordrak

      @deanHR, 19.09.2019 - 15:27

      Ne mora netko hakirati profil na Netflixu kako bi došao do podataka sa tvoje kreditne kartice. To je previše posla. Očitati bez-kontaktnu karticu iz nečijeg džepa ili novčanika je trivijalna stvar. To ti neće reći niti jedan bankar. Uvijek postoji način kako polomiti sustav. Uvijek. Kada bih razmišljao o tome što mi se sve može dogoditi kroz dan, ne bih ujutro ustao iz kreveta 🙂 Okruženi smo tehnologijom koju većinom ne razumijemo u potpunosti i to je očito na primjeru ove majke. Ne kažem da ne treba biti oprezan, no najčešće nemamo vremena, volje niti znanja istraživati sve mogućnosti dok nam oni koji prodaju neke moderne usluge ne nude previše uvida u opasnosti koje se iza njih skrivaju.

    • deanHR

      @moordrak, 19.09.2019 - 16:28

      Ma da ali možeš biti oprezan samo do određene granice. Neke stvari su ipak van nase moći. Znam hakera koji radi za državu i taj radi što želi. Filmovi su ništa prema stvarnosti što takvi rade kada žele

    • moordrak

      @deanHR, 19.09.2019 - 21:28

      Malo previše vjeruješ tom “hakeru”. Uvijek postoji bog iznad boga…

    • deanHR

      @moordrak, 20.09.2019 - 11:11

      Vjerujem? Vidio sam. Otipka nešto na laptopu i bez ikakve kartice nam je bankomat dao 50€. A to je tek vrh sante. Nije vjerovanje. Vidio sam. Kažem…neću dalje o tome. Znam da je ovo internet i svatko govori gluposti i neću zamjeriti ako ti ovo moje pretpostaviš za takvo ali…

    • moordrak

      @deanHR, 20.09.2019 - 13:33

      Kod nas još uvijek pljačkaju bankomate tako da ga raznesu 🙂 Eto nedavno su tu kod mene digli u zrak pol dućana i izbacili iz kreveta cijeli kvart… 🙂 🙂 🙂 Znaš ono, snaga klade valja ali um caruje… Zastrašujuće je što netko tko se malo više posveti pitanjima sigurnosti i penetraciji zaštićenih sustava može postići u današnjem svijetu. Ne možeš znati koliko je sustav uistinu siguran dok ga netko ne probije. Jedino je pitanje koji su motivi u pozadini priče: pomoći projektantima sustava kako bi stvorili još bolju zaštitu ili pravljenje štete. Ali otom potom. Većina ljudi ima percepciju da su hakeri štetočine.

    • deanHR

      @moordrak, 20.09.2019 - 15:47

      Ma ovaj sada radi za državu… Toga se još više bojim. Samo kad ga pitam ne kaže koju 😛 hahaha

  • vragec25cro

    18.09.2019 - 21:23

    Zato ja koristim visu electron,kolko stavim na nju tolko mogu potrošiti 🙂

    • MightyAloy

      @vragec25cro, 18.09.2019 - 22:06

      Tako je i kod mene. ?

  • Petar Marjolovic

    18.09.2019 - 21:29

    Kakve si dodatni sadržaji u minecraftu koji se plaćaju…? A po pitanju djeteta mi se čini da je dosta razmaženo ali neću odmah suditi.

    • deanHR

      @Petar Marjolovic, 18.09.2019 - 21:40

      Svi smo nekad bili klinci. Vidim po komentarima gore da neki niti kao odrasli ne znaju cijeniti novac kada tako slijepo vjeruju bankama i servisima koji su u očima budala izgleda neki dobročinitelji. Razmaženo dijete ili ne sumnjam da shvaća što ustvari je novac i kako te teško dolazi do njega. Dijete zna da je igranjem igre dobivalo neke in-game valute koje je trošilo u igri, majka koja nema pojma što radi mu je pokazala kako da dođe do nečega još ljepšeg, mali je to sve ponovio i ero sranja od 3000 funti. Sreća je samo da MS mrzi negativan PR (koji bi trebao biti negativniji jer ovakvim temama bi se pametniji ljudi u gamingu trebali baviti na razini sudstva globalne razine, na državnim razinama se recimo irskay amerika i još neke zemlje time bave) pa je ova ženska prošla samo sa jednom jako vrijednom lekcijom.

    • Petar Marjolovic

      @deanHR, 18.09.2019 - 21:51

      Istina, a i ono što si napisao gore se slažem. Treba kupovanje preko interneta bit puno strože a ne da malo dijete to zna radit. Kakav je to sustav gdje malo dijete zna baratat karticom!?

    • deanHR

      @Petar Marjolovic, 18.09.2019 - 22:01

      Pa to veliki servisi žele- čim jednostavnije korištenje pa ako prođe – prođe. Kolilo sličnih ali sa manjim iznosima ima slučajeva da se za njih ne zna? A kako do njih dođe? Jer ih nitko ne želi spriječiti. Prelako se troši novac online. Ma što tko god rekao to je tako. Prelako se tu vara. Treba 5 sekundi googla da se vidi koliko puno takvih slučajeva ima.a kažem koliko tek ima slučajeva gdje se radi o daleko sitnijem novcu gdje su ljudi to samo pustili.

    • Petar Marjolovic

      @deanHR, 18.09.2019 - 22:20

      Upravo to. Ljudi kažu da je kriva majka, na neki način i je ali kad gledaš sa druge strane ako ti je kartica ulogirana treba ti 5 sekundi da kupiš nešto. U ovom slučaju su svi krivi. I dijete i majka i servis preko kojega su kupovali.

    • SonOfZeus

      @deanHR, 19.09.2019 - 17:30

      Ti bez obzira sejvao karticu ili ne moras upisat kod na poledini kartice svakom kupovinom (bar na psu).
      Takoder poprilicno sam siguran da mali mora imat email kako bi dobio racun – po meni taj email treba bit od roditelja upravo zbog te kontrole.

    • deanHR

      @SonOfZeus, 20.09.2019 - 11:12

      Sve to stoji.

    • MakikaM91

      @Petar Marjolovic, 19.09.2019 - 09:47

      Nije klinac kriv a nije ni banka kriva sto mu je majka needucirana sto se online kupovanja tice. Po logike zakljucis da majka nikad nije radila to ispred kompa, nema nikakvo iskustvo oko tog placanja. I dati podatke svom djetetu od kartice je izvan svake pameti. Lepo ti banka kaze da svoje podatke od kartice nedas nikome o bilo cemu. Samo je ljudima najlakse da upere prstom po bankama a to sto su izgubljeni na ovom svetu to nije bitno.

    • MakikaM91

      @deanHR, 19.09.2019 - 09:12

      Ima dosta ljudi koji neznaju baratat tim karticama, posebno one kreditne. Nije im banka kriva sto, kako kazes, nisu uracunjlivi. Ima dosta njih koji su napukali i preko 50 i jos nemaju pojma kako se to radi. Najace mi kad na kreditnu odu da uplate svaki mjesec onaj minimalni iznos namesto onaj vkupni za tajmjesec. I onda se cude sto im zadnja rata dolazi preko 2000e xD

  • Strahinja Radonjic

    18.09.2019 - 22:16

    Uvek je pametno isključiti platnu karticu u E-banking aplikaciji kada se ne koristi ili postaviti limit na nju. Meni npr. banka šalje SMS sa kodom za svaku transakciju. Da bacim karticu na ulicu niko ne bi sa njom mogao išta da uradi. Ako je izgubim, u aplikaciji samo je blokiram, zatražim novu i to je to. Na mnoge načine se detetu bilmezu može zabraniti da ne troši novac na pixele ili šta god. Ili se zaštiti od lopova.

  • Dajsikeks

    19.09.2019 - 01:57

    Majka je stvarno glupa da ne paziš i gledaš često svoj račun. Dobro da je za minecraft nego za fortnite

  • TitanShifter

    19.09.2019 - 12:14

    Nemojte se uvrijedit, ali moje licno misljenje je da djecu treba što više izolovat od interneta, samim tim i od online gaminga makar do odredjene dobi (11-12 god i to je mozda rano). Pogotovo danas sa svim mikrotransakcijama i navlakušama. Sasvim mi je okej da igra singleplayer stvari cim izrazi želju za to pa makar imao 4,5 godina. I ja sam tako pucao tekken 3 na plejci 1, crash i ostale stvari. Danas su stvarno teška vremena i internet je uzeo dosta maha u pogrešnim smjerovima samim tim i gaming. Ne razumijem ove roditelje koji svojoj djeci kupuju pametne telefone (sa 6 godina i manje) i puštaju ih da vise po njima i po internetu.

    • Petar Marjolovic

      @TitanShifter, 19.09.2019 - 13:40

      Ja prvi put vidio mobitel sa pet godina XD a sad imam 13. Tako da nije sve isto. Jednom sam otišao u knjižnicu i neki lik od 7 godina me pita koje igre igram. A ja zbunjen XD. Odem u tele 2 a neki lik od 9 godina cmizdri jer mu mama ne želi kupiti iPhone. U skoro svim elektronskim dućanima vidim male klince koji roditelje vuku za rukav da im nešto kupe. Ali ima i normalne djece ali na žalost više ima ovih prvih.

    • TitanShifter

      @Petar Marjolovic, 19.09.2019 - 15:50

      Jako jako malo normalne djece. Nažalost, sve je od roditelja.

    • Masterchief

      @Petar Marjolovic, 20.09.2019 - 17:50

      Kad sam ja bio mali, nebi bilo: “Ajde mama idemo u elipso i kupi mi novi mobitel ili idemo u dućan pa mi kupi igru.” Morao bih si sam zaraditi pare prodajući igre koje sam prešao, a i šparajući novac od rođendana, fašnika itd. Znalo bi se i dogodit da od roditelja nebi dobio “nikakav” poklon ,zbog ne baš super financijskog stanja, (neku igricu, novac itd.), sama mogućnost da imam rođendan bi bila više nego dovoljna, a pozvao bi 3 prijatelja. Jedino bih od njih dobio nešto takvo za rođendan. Danas se za rođendan često poziva kojih 10 prijatelja i više iako da budemo iskreni, većina ih nisu baš pravi prijatelji. Većina današnje dijece je dosta razmaženo (po mojem mišljenju), svake godine za rođendan novi mobitel za više tisuća kuna itd. Zbog toga bi i dijeca prije toliko cijenila igre (ili barem ja) koje bi kupili ili dobili. Drago mi je da nisu svi takvi :D!

    • Petar Marjolovic

      @Masterchief, 20.09.2019 - 18:35

      Ali je najgore kada roditelji djeci naprimjer ne kupuju takve skupe stvari i onda se ostali “moderni” “roditelji” čude. Danas je normalno imat huawei od par tisuća kuna i mjenjat mobitel svaku godinu. Znam po ljudima iz razreda da za rođendane i Božiće dobicaju plejke skupe mobitele itd. I onda se nađu pametni pa mi kažu šta ti mama nije mogla kupiti nešto skuplje. Mogla je ali nije htjela a ja ne želim da trošim njezin novac na gluposti. Uostalom pokloni se kupuja za djecu kad neko nešto zasluži. A djeca to žele jer ih youtuberi (baka prase,choda, janko i ostali debilizmi) to uče.

    • Masterchief

      @Petar Marjolovic, 21.09.2019 - 08:24

      Slažem se, tako je bilo i kod mene, većina bi dijece dobila novi mob itd. za rođendan, a ti ne jer ti ne treba ili jednostavno neželiš novi mob za 5k kuna i onda ti se rugaju i “flex-aju” na tebe sa svojim novim “kul” i “fora” stvarima, a ništa u školi ne uče, pređe razred sa 3, loše se ponaša i radi gluposti po školi.

    • Petar Marjolovic

      @Masterchief, 21.09.2019 - 08:37

      Evo jedan lik kojeg znam jedva prolazi razred a mama mu kupuje plejke i mobitele za motivaciju. Pa kad će učit ako treba iskoristiti nove stvari!? Ili kad roditelji djeci iako nemaju kupuju skupe stvari da budu bolji u školi. Jedino skuplje što mi mama kupila je kamera i kompjuter. A mobitel dobio od starica. I stvarno me počelo nervirat to sa mobitelima, što imaš skuplji mobitel, to si izgleda pametniji…

    • Petar Marjolovic

      @Masterchief, 21.09.2019 - 08:38

      *Strica ne starica

  • Virty

    19.09.2019 - 13:40

    Također djeci kupim tu i tamo dodatke za igre. Zašto ne, tome se vesele, a ako su zaslužili, rado ću im kupiti. Kako za bilo kakve internet kupovine koristim Mastercard prepaid karticu, nema zime. Na njoj imam koliko mi trenutno treba i nema opasnosti za ovakve situacije kao što se desilo ženi iz članka.

  • Ducktective

    19.09.2019 - 15:02

    27 stvari a račun preko 3.120 funti. Znači oko 115 funti u prosjeku!? Kojeg vraga je klinac kupovao. Nisam primjetio na minecraftu išta toliko skupo, no,možda nisam dugo zaigrao. Vjerovatno je 90% toga otišlo na Roblox, za koji novac nije vraćen.

    • Petar Marjolovic

      @Ducktective, 19.09.2019 - 23:07

      Ja se isto pitam. Kao je lik mogao potroši 3000 funti!?
      Za te pare je mogao kupiti dva fićeka. Stvarno mu svaka čast što je toliko uspio potrošit…

  • moordrak

    19.09.2019 - 15:38

    A bome, svaka čast! Teško bi pronašli 3 kile funti na mojoj prepaid kartici. Svako zlo za neko dobro. Sada klinac zna da će mu majka očitati bukvicu bude li trgovao bez pitanja, a ona je naučila na teži način zašto su ljudi zeru paranoični oko ostavljanja osjetljivih podataka posvuda…

  • MakiENDzou

    20.09.2019 - 12:16

    Da li bi neko igrao samnom Minecraft ?

  • raspa7

    21.09.2019 - 15:13

    Roditeljska glupost, ništa više.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?