HCL.HR

Bi li teške igre poput Sekira izgubile nešto da su lakše? Evo što kažu proizvođači igara

Pero Mlinar 10.04.2019.   •   42 komentara


Težina igre Sekiro: Shadows Die Twice pokrenula je ovih dana dosta žustru raspravu o uvođenju mogućnosti da se igra olakša. U nju su se uključili i proizvođači igara.

Zadnjih dana priča se podosta o Sekiru i njegovoj težini, koja, da se tako izrazim, svakako nije za slabiće. Između ostaloga, nedavno sam pisao o modifikaciji koja igru može učiniti lakšom. Odgovori u popratnim komentarima generalno bili negativnog tona, manje-više svi ste se složili da olakšavanju nema mjesta u toj igri, da je ona namijenjena tome da namuči igrača i da bi se dosta toga izgubilo da to nije slučaj. U prijevoud, “Git gud or GTFO”.

Ne kažem da ste u krivu, ali u debatu su se ovih dana uključili različiti proizvođači igara čiji je opći konsenzus drukčiji – težina i pristupačnost ne utječu na iskustvo prilikom igranja neke igre, kažu. Evo, primjerice, odgovora JP Kellamsa, producenta Bayonette, još jedne teže igre, u kojoj su igrači, po želji, mogli uključiti tzv. one-button mod. Olakšati si igru, u potpunosti.


Na njega se nadovezao i Cory Barlog, redatelj igre koja je skupila milijun nagrada, prošlogodišnjeg God of Wara.

Stvar je u tome, odgovorio je zatim šef AbleGamersa, zaklade koja se zalaže za poboljšanje pristupčanosti u videoigrama, da bi igre trebale biti zabavne. “Zaboravili smo zašto su stupnjevi težine izmišljeni… Igre bi trebale biti zabavne”, rekao jeStupnjevi težine postoje kako bi ljudi odredili što je zabavno njima“. A zatim, “Pokušajmo se prisjetiti da su igre namijenjene svima“.

Imam i ja jedno osobno priznanje po tom pitanju. Slušajte. Tri godine stari Uncharted 4 imao je po prvi put u serijalu mogućnost da se uključi automatsko ciljanje. Mogućnost koja je načelno bila namijenjena ljudima s hendikepom. Ja sam je svejedno uključio, iako nemam hendikep, i nakon toga uživao sam u serijalu kao nikada prije. (op. ur. gospodin Pero Mlinar nakon ovoga je sramotnog priznanja izbačen iz redakcije HCL portala).

Što se pak tiče samoga Sekira, njega se dotaknuo i dizajner Matt Thorson pa ponudio svoje viđenje načina na koji bi se tu igru dalo olakšati. Kao inspiracija poslužio mu je tzv. assist-mode prisutan u njegovoj vlastitoj igri, Celeste.

Nije inzistiranje na tome da je Sekiro pretežak ono što povezuje odgovore ovih proizvođača. Thorson, između ostaloga, u jednom od kasnijih tweetova kaže: “Obožavam Sekiro. Možda mi je ovo čak najdraža igra From Softwarea.” Ono što povezuje njihove odgovore jest uvjerenje da umjetnička vizija, odnosno iskustvo igranja, nisu ugroženi postojanjem mogućnosti da se igra olakša.

To je stav s kojim se možete i ne morate složiti, isto kao što se može i ne mora složiti sam From Software. U konačnici, samo oni su ti koji mogu odlučiti treba li njihovoj igri takav pristup. Sudeći po dosadašnjim igrama te po tome da trenutno ne komentiraju zahtjeve publike koja bi tražila lakšu igru, čini se da su oni svoju odluku već donijeli.

Komentari (42)

  • Azumath

    10.04.2019 - 10:52

    Iskreno, nevidin nikakav razlog zasto se ne ubaci “easy mode”. Ne mijenja nista, ako neko oce Classic, moze odabrati, drugi mogu odabrati easy i svi bi uzivali u igri. Meni se vise cini da oni koji su glasni da se ne ubaci easy mode zato jer je Developer tako zamislija to samo govore da se pravdaju, a zapravo misle “Ako sam ja patio da prodem igru, i ti ces.”

  • darijoman

    10.04.2019 - 10:55

    Za Sekiro treba biti majstor zanata 😉

  • NeoGames

    10.04.2019 - 11:03

    GIT GUD or GTFO

  • Muflon

    10.04.2019 - 11:09

    Kakve sve nebulozne ideje vidim za nacine kako olaksati igru… Stvar nemoze biti jednostavnija: povecaj damage output glavnog lika I smanji damage output neprijatelja. To je jedina stvar koja bilokoju FromS igru cini teskom. Stvar je u tome da bi se onda vidjelo kolko je igra zapravo mala kad bi ju ljudi prosli u 4-5 sati, jer budimo realni, 90% vremena u FromS igrama potrosis na umiranje.

    • Azumath

      @Muflon, 10.04.2019 - 11:20

      Istina. Neznan kako je u Sekiro i DS igrama jer ih nisam igra, ali u BB kad umres svi protivnici se respawnaju i opet moras njih prolaziti sto budimo iskreni, umjetno produzuje igru. Isto ka fetch questovi i collectables u igrama.

    • SanKa

      @Azumath, 10.04.2019 - 11:56

      tako je i u Sekiru. Jos ako restsaš da si napuniš energiju, svi neprijatelji se respawnaju

  • Sinek

    10.04.2019 - 11:27

    kod from software igara, za koje mislim da su vrlo dobre do izvrsne, živcira me samo to konstantno glorificiranje težine od strane igrača. igre su spektakl akcije, krvi, odličnih animacija i dizajna levela, no ništa od toga ne čini igru teškom. sve mehanike sam pohvatao u dva sata.
    težak je jedino damage number, činjenica da me većina bosseva i nebitnih thugova može praktički one-hitati. pa onda slušamo da dark souls ne oprašta i da je bloodborne nemilosrdan, i to je istina, ali radi se o najobičnijem dizajn izboru koji se može primijeniti na svako drugu igru.
    kad bi mi goomba u super mariu uzela sve powerupove i resetirala napredak u tom worldu onda bih ja to nazvao frustracija a ne izazov.

    • Sinek

      @Sinek, 10.04.2019 - 11:35

      što se accessibilityja tiče (širok pojam) mislim da ga je nužno dobro odraditi u svakoj igri. nemam vremena obilaziti wikije od pojedine igre da bih skužio što sve igra nudi, da bih prvi put čuo za određenu mehaniku. obožavam dobro napisana pravila za društvenu igru. kvalitetan dizajn podrazumijeva accessibility

  • fajer dregon

    10.04.2019 - 11:44

    mislim da bi izgubile, i smatram da su igre upravo takve kako je autor i zamislio bez kompromisa. i mislim da su upravo zato i igre toliko dobre jer nisu napravljene da bi se svidjela svima i da budu pristupačne svima. na svu sreću ima se šta izabrati.

    nema mi ništa gore kada igram dobru igru a težina je ne postojeća, nemam nikakav osjećaj postignuća, vidim nekog “opakog” super kul boss-a da bi se ispostavilo da ga moja baba može pobjediti i onda samo osjetim meh i još da kažem igre koje se skaliraju s vašim lvl-om ( to mi je valjda jedna od najvećeih gluposti ikad u igrama ).

  • SanKa

    10.04.2019 - 11:57

    igra je mrtvački teška, ali zato kad pređeš bossa…taj osjećaj..neopisivo

  • Iron666

    10.04.2019 - 12:26

    Zašto bi nas svaka igra danas morala držati za ruku i dati osim ponekada kvalitetne priče mizeran i popriličan jednostavan gameplay čak i na težim difficulty postavkama. Okej, nije da tražim od svake igre da bude preteška i na glup način teška, ali da u današnjim igrama fali malo tenzija, itekako fali. Osobno igram igre već dugi niz godina, od casual playa do hard core competitive playa, i rijetko, rijetko koja igra mi je bila teška i tricky. Dark Souls naslovi i Sekiro su u tome uspijeli, zašto? Ne moram ulaziti u dubiozu i objašnjavanja, ali meni je itekako došlo to kao osvježenje jer nisam osjetio da tek tako mogu ‘pretrčati’ igru i pobit sve što se miče i ne miče u par klikova miša… Tako da, ja sam ZA više ovakvih naslova..

    • Muflon

      @Iron666, 10.04.2019 - 13:19

      A kaj ti to znaci da te igra “drzi za ruku”? Jel mozes pojasnit? Jedina “teska” stvar kod ove igre je da likovi tebe 1-2 puta udare i mrtav si dok ti njih moras mrcvarit pola sata jer svaki tvoj napad oduzme milimetar njegovog health bara. Kad bi se te brojke malo izbalansirale jel bi to znacilo da me igra “drzi za ruku”?

    • Iron666

      @Muflon, 10.04.2019 - 13:39

      Pa osobno pod ‘drzi za ruku’ smatram da danas ti igre u 90% slučajeva crtaju na sve moguće načine gdje moraš ići, što moraš napraviti.. Sukob sa neprijateljima iako često epsko izgleda, grafički super i prekrasno, relativno iskusnijem igraču oduzme par minuta posla kao da se ništa nije dogodilo. FPS igre pogotovo…

    • Iron666

      @Muflon, 10.04.2019 - 14:55

      PS. A nije samo damage output toliko krucijalan i bitan, nego i movement, dodge, parry i učenje patterna. Možda nije puno, al dovoljno da igra bude teža nego većina današnjih. Kao da i možeš težinu igre izmislit na ne znam koji način. Sve se ionako vrti oko brojki, ponavljanju i vježbanju i praksi, tako igre funkcioniraju, samo današnje igre možeš preći s nogama dok si ugruvan ko stoka s flašom pive u rukama.. Čast izuzecima i casual igračima koji u novijim naslovima pronalaze težinu..

  • DiVojic

    10.04.2019 - 12:27

    Težina i muka koja dolazi s BB, Dark Soulsom i Sekirom je upravo njihova čar.
    Ko u pravom životu, ako nisi voljan uložit sate i sate truda, piši kući propalo.

  • vragec25cro

    10.04.2019 - 12:33

    Nevezano uz Shekiro,ja sam više casual player i volim kad igra ima više stupnjeva težine.Večinom igram igre na easy-normal,ali ako mi se svidi pređem ju i na ostalim razinama težine(malo koja novija).Nemogu reči da ne volim teške igre,ali to mora biti dobro odrađeno(ne sad da me oneshot,u nekom rpg ili slično(fps ne uračunavam tu) ).Volim taj osječaj kad se oko nečega pomučim i na kraju to riješim

    • vragec25cro

      @vragec25cro, 10.04.2019 - 12:43

      P.S sjetio se jednog lošeg primjera pokušaja da bude teška igra(malo retardirani način) .Neznam tko se sječa prvog ili drugog bossa u Horizon zero dawn,na onim vratima kad se izlazi iz sela.Nebitno da ne dužim i da pređem na bitno.Znači dođem pred zid i vela vrata za izlaz,popnem se ljestvama da popričam s likom koji mi daje quest,spustim se tim ljestvama napravim par koraka i kroz vrata uletava boss s ostalim neprijateljima i napada me.Prva stvar koja mi pala na pamet rekoh da se vratim na zid po ljestvama i da ga od gore gađam,ali zaj.. ljestvi više nema(ne nije ih uništio boss).To mi je naprimjer jedan od glupljih primjera da igra bude teža a nema logike ako sam se odmakao par metara nije prošlo ni 20 sekundi ljestve nestale 🙂 Wtf.Ili još jedan primjer iz iste igrice pogodiš lika s vatrenom strijelom skine mu oko pol helta i nakon par sekundi kaj je on vrištao i dalje te gađa ili napada koda ništa nije bilo.

    • pleto

      @vragec25cro, 10.04.2019 - 14:04

      onaj što ti je dao quest te i sabotira 😀

    • vragec25cro

      @pleto, 10.04.2019 - 15:38

      Lol.Razumio bi da je taj dio uništeni kad uđe boss,nego npc koji dao quest na istom mjestu samo ljestvi nema 🙂

    • pleto

      @vragec25cro, 11.04.2019 - 07:20

      ljubomoran je pa hoče da pogineš

    • vragec25cro

      @pleto, 11.04.2019 - 08:59

      Lol.Nema to veze s ničim drugim osim da igra loše napravljena 🙂 Zato u 5 mjeseci kolko ju imam još uvjek lvl 14 ,a niti ne mislim da igram dalje 🙂

    • MakikaM91

      @vragec25cro, 16.04.2019 - 12:16

      I da je bilo tih ljestvice tamo i da si mogao da se kacis i gadjas bossa od gore jel to tebi predizvik? Priznaj da te je boss izuo iz cipela a ne ovako da okrivljujes nevine ljestvice.. xD

  • Dragan[MKD]

    10.04.2019 - 12:42

    Ne vidim poentu Easy moda u ovakvoj igri ili bilo koju akciona igra, koji je tu izazov za igrače, gledanje iz cut scene u cut scene. Nije ovo Uncharted ili TLOU koji su takav tip igre. Zašto bi dao 60€ i igrao DmC na Easy? Zbog priča?

  • Krig67

    10.04.2019 - 12:52

    Nije zato lakša od Soul-borne serijala.

    • Kris10

      @Krig67, 10.04.2019 - 15:38

      ?esi ti uopce igrao igru ili samo gledao neke videe,jer sudeci po tvojoj procjeni ne izgleda mi kao da si je bas igrao.Bez uvrede.

  • Krig67

    10.04.2019 - 13:18

    Danas je večina igara napravljena po principu interaktivnog filma, sve je usredotočeno na razradu likova, cijeli story u koji se ufuraš, a izazova je sve manje. Ne vidim uopće smisla igrati na easy jedan takav uradak u kojem pretežito sudjeluješ kao gledatelj s mogućnošću odabira razvoja priče. Bivši igrači wowa se s nostalgijom prisjećaju vanille jer su morali svoj život podrediti guild raidu, a ne samo prošetati kroz storyline. Postao sam fan Soulsborne igara baš radi tog izazova koliko god proklinjao From Softw. i dan kada sam prvi put pokrenuo neki njihov uradak, ali zato bio ponosan na samog sebe što sam to prošao. Sekiro smo nestrpljivo očekivali, je, težak je, i svaki put mi se čini da sam se skrumpao prolaskom, i samo što nisam odustao, ali to je kao život u HR. Bilo bi bezveze preselit u Irsku ili Njemačku, kao da prebaciš na easy mod. 🙂

  • McChombe

    10.04.2019 - 13:24

    Sekiro je najlakša igra od From-a. U startu mi je bila puno teža, al kad shvatiš da to nije ni DS ni BB i pohvataš mehaniku – piece of cake. Razno razni “hit” naslovi koji svake godine još izčaze u nastavcima do u nedogled su razmazili igrače, da ne kažem oglupili. I onda kad izađe nešto ovako, odmah drvlje i kamenje po igri. Baš me zanima kako bi današnja djeca igrala igre od prije 20-ak godina

  • Chronosus

    10.04.2019 - 13:28

    From-ove igre su kao one stroge profesorice koje nitko ne voli na početku jer svi imaju jedva dvojku jedva ali kada shvate da su potpuno poštene i konzistentne svi ih cijene. Veliki dio šarma je upravo u težini, ali ne zbog težine same nego zato što znaš da apsolutno svaki put kad pogineš si sam kriv. Nitko nikad nije rekao da su igre za svakoga, a skoro su i reklamirane tako da okrenu casual igrače u suprotnom smjeru prije nego ih i kupe.

    Nema tu mjesta easy modeu jer je težina igre ukorporirana u dizajn igre i gameplay mehanike. Postoji twitch za one koji samo žele proći kroz igru bez izazova.

    Veći problem je što su danas igre uglavnom prelagane, a ako digneš nivo težine onda su samo nepoštene.

    • pleto

      @Chronosus, 10.04.2019 - 14:01

      Bravo, kom je teško nek kupi nintendo switch, lolololol

  • tryon

    10.04.2019 - 13:58

    nisam igrao ali cu igrati. I zelim igrat na tezini kakva je. jer zelim. zasto bi se nekome uskratilo da mu bude lakse? sta cemo mi (koji igramo na “teže”) dobiti s tim?

  • Zvonimir Komar

    10.04.2019 - 13:58

    O funkciji težine nije moguće govoriti na apsolutan način, pa ću reći da se uopće ne slažem sa onima koji kažu da se Sekiro ne bi bitno promijenio da ima easy mode. Zapravo me čak i čudi da i neki dizajneri tako nešto mogu izjaviti. Težina ovdje nije niti samosvrha, ona je povezana sa drugim stvarima u igri: s time da je istraživanje opasno – brzo i lako se može poginuti, pa si oprezniji u istraživanju, osjetila su otvorenija, stil igre je sistematičniji i više strateški. U pogledu same borbe – veća težina znači da ćeš u mnogim pokušajima i iteracijama borbe imati konstantnu refleksiju o tome što funkcionira, što ne funkcionira, konstantno ćeš proučavati mogućnosti, što znači da i borba zbog toga postaje vrlo strateška i intencionalna. Sve ovo je direktno vezano za stupanj težine i bilo bi bitno izmijenjeno kada bi stvar bila prelagana.

    Dodatna napomena u vezi članka – bitno je vrlo precizno razlikovati “težinu” igre i ovo o čemu neki ovdje pričaju, a to je “accesibility”. Dvije vrlo različite stvari, a opravdavanje “potrebe” ze easy modom putem diskursa o pristupačnosti je upravo pokvareno.

  • Zvonimir Komar

    10.04.2019 - 14:08

    I još jedna stvar koja se stalno previđa: u svakoj From igri koju sam igrao (sve osim Bloodbornea), gotovo za svaku situaciju postoji inteligentan način da ju se pređe, koji dosta olakšava stvar – i taj način se otkriva kroz pažljivo istraživanje svijeta, promatranje onoga što se dešava i sl. Ponekad je stvar u nekom itemu, ponekad u dizajnu terena, ponekad u nekom hintu koji ti igra suptilno baca – riješenja su raznolika, ali uvijek su tu. Još jednom, težina čini da obraćaša pažnju na ovakve stvari, da usporiš, da imaš otvorena osjetila. Što činiš kada olakšaš igru’ Sve ove integralne i potpuno intencionalne dijelove From igara bacaš kroz prozor. Težina u ovim igrama ima jednu mnogo širu priču u cjelokupnom dizajnu negoli što je to apstraktnost nekog samosvršnog “prepare to die” stava i elitizma koji proizlazi iz prelaženja igre. I oni koji argumentiraju “za” težinu, često ne vide ove stvari i onda nešto poput “git gud” postane meme za sve one koji zagovaraju da nema lakše težine.

    Bottom line: easy mod Sekiro/DS je sasvim druga igra. Mogu se samo nadati da From ne sluša o čemu se laprda ovih dana na netu.

  • smigl

    10.04.2019 - 15:23

    Treba razumijeti da je gaming publika sirolika i da nesto sto je tebi srednje tesko ili tesko je nekima pakao i vice versa. Zato je dobro dati slobodu odabira da svi jednako uzivaju i igri a na igracu je da sam odabere tezinu igre. Odlican primjer iz osobnog iskustva: stigao sam do zadnjeg bossa i da ne otkrivam sada puno 4 faze mi se fakat neda. Upitno hocu li je zavrsiti a jako me zanima prica do kraja. Meni osobno taj fajt nije ni pola gusta koliko me drzi prica i sada je pat pozicija. Jos ako nemas free puno sati da uopce svladas i naucis sve pokrete bossa jednostavno si zakinut. Mozete vi pricati sto hocete ali jedan gamer kojemu Sekiro spada i onak malo otezi naslov nikako nije mjerilo gaming industrije niti prosjek gamera danas.

  • Donat Miletic

    10.04.2019 - 16:24

    Igra je vec na easy modu a kad pozvonis demon bell onda je na “hard” modu.

  • Stefek

    10.04.2019 - 17:58

    Najteža igra koju sam igrao do sada.. Na kraju sam odustao zbog previše živciranja. Je li ima tko da je završio igru,bez da si je gledao bilo kakav guide na internetu?

    • Kris10

      @Stefek, 10.04.2019 - 19:29

      Da, moj jedini savjet bi bio ako si igrao DS ili Bloodborne jest da se ne oslanjas na znanje tih igara. Ovo je totalno drukcija igra od FromSofta jer doslovno su napravili teski flip s igrom tako da te igra forsira na zanimljiv nacin da igras agrresivno ako ne i preagresivno.

    • Zvonimir Komar

      @Stefek, 10.04.2019 - 19:57

      Ja dobro napredujem ali nisam jos zavrsio. Igram koliko je moguce na slijepo, bez tutoriala i youtubea, samo ono sto sam slucajno vidio. Meni igra nije tezq od Dark Souls, ali puno je drugacija logika borbe. Meni osobno agresivnost u pristupu i konstantan pritisak kakav trazi sekiro cqk prirodnije lezi nego spora i sustavna nadmudrivanja u dark soulsu gdje se strpljivo koristi opening, pa opet povlacenje/dodge ili sto vec. Ne mislim da je igra uopce toliko nemoguce teska kako se prica na netu. Ni vise ni manje nego DS.

    • Kris10

      @Zvonimir Komar, 10.04.2019 - 20:54

      Takoder mi je drazi combat u sekiru nego kao sto si rekao u DSu gdje cekas opening.Meni osobno igra nije ni najlaksa ni najteza od fromsofta jer mi je nekako najvise fair.Igra zna bit brutalna ali kada zavrsis cijelu igru te pokrenes NG+ prolazeci kroz pocetne boss i mini boss bitke shvatis koliko je god teska toliko je i fair prema tebi sto je cini puno manje zivcirajuce kada umres nego recemo u DSu ili BB,pa mislim da mi je i zato najdraza igra od FromSofta definitivno.

  • cro8991

    10.04.2019 - 22:59

    Kupio sam Ferrarija i ne svida mi se sto je brz… Mogu li ikako stavit neki “mode” do 30km/h ili sam mozda trebao kupit Fiat Punta??

  • moordrak

    11.04.2019 - 11:35

    DS. BB. Sekiro. Old school mehanike, sličan stil prijelaza, slični vizuali uz odgovarajuće varijacije na temu. Mislim da bi trebalo razlikovati tešku igru od one nepravedne. Sve navedene igre nisu teške, nego su samo nepravedne. U početku. Dok ne naučiš točnu proceduru odnosno kojeg vraga hoće od tebe, krepavati ćeš u prosjeku svake 2 minute. Pokušati ću objasniti.
    Imamo isto oružje, isti set skilova, istu opremu kao naš neprijatelj, kako je moguće da on nama radi 50 puta veću štetu istim udarcem? Univerzalni odgovor je: igra je tako napravljena. Ok. Prihvaćam. Znači ja moram raditi još nešto kako bih izbjegao smrt. Proces učenja nije isti kod svih. Nekome je zabavno koristiti metodu pokušaja i pogreške pa nakon 165 umiranja ipak postignu ono što što su autori igre zamislili i tu metodu kasnije mogu primijeniti (uz nekakvu nadogradnju poteza, naravno) na nekom drugom “liku”. Debela će većina odustati nakon desetak puta i reći igra je smeće. Hoću pare nazad. Ima i onih koji će “ubrati” iz drugog-trećeg pokušaja što se traži od igrača. Nažalost, takvi igrači nisu u većini. Izdavačke kuće i proizvođači igara ne žive od 5% “brzih” nego od 95% prosječnih igrača. Zato mislim da bi opcije za “lakše” igranje trebala na neki način biti integrirane u osnovnu igru. Bi li to promijenilo doživljaj igranja? Ako se gameplay pravilno balansira, svakako ne.

  • aqwsed

    11.04.2019 - 13:18

    mislim da nema smisla ni potrebe za eazy modom u tim igrama, sve je jako jednostavno i kristalno cisto, igras, umres, pa igras pa umres i tako par sati dok ne uspijes i shvatis koliko je ustvari jednostavno, mislim da je to čar ovih igrara i da imaju svoj fanbase koji bas želi takvo iskustvo igranja, po meni bi eazy mod ubio poantu takve igre.. a svi ovi sto se žale i nemogu se potruditi oko igre, koja je napravljena i izbalansirana upravo ovakva kakva je, njima porucujem ili da se vise potrude ili neka gledaju walktrough na netu ako ih strasno zanima prica, a sami su nesposobni otkriti ju..

  • Mrfloyd

    11.04.2019 - 21:09

    Pod krinkom “dostupne svima”, “zabavne za sve” gura se što veća prodaja. Ako je nešto teže, u principu će se i dulje igrati, a onda manje vremena ostaje za druge igre!

    IMHO težina mora biti pogođena da se dobije osjećaj nekog ačivmenta kvragu, da si to trudom zaslužio. Samo gaming iskustvo po sebi je bzveze, to je onda interaktivni film!

    Stariji sam igrač koji šizi na poglupljenje Elder scrolls serijala i koji je dobio slom živaca na ačivment u Bioshoch Infinite koji ti crta strelicu po podu kamo moraš ići. Vratila mi se vjera u igre nakon igranja Legend of Zelda BOTW gdje je nekako to sve skupa dobro pogođeno, gledam svoje klince kako drapaju Mario Bros na WiiU i onaj Kirby serijal i mislim da su Japanci na dobrom tragu kako to treba izgledati. Malo misli sam, probaj 10 puta istu stvar napraviti dok ne uspiješ, svaka stvar u igri ima svoju svrhu i tu i tamo ti disableam opciju “Save game!” 🙂

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?