HCL.HR

Evo kako će funkcionirati multiplayer u Need for Speed: Unbound

Zoran Žalac prije 1 tjedan   •   5 komentara


Electronic Arts je otkrio detalje o multiplayer komponenti nadolazeće igre Need for Speed Unbound, te o njezinoj povezanosti sa glavnom kampanjom za jednog igrača.

Need for Speed Unbound imat će klasični Story mod za single-player utrkivanje. No, uz to će biti prisutan i kompetitivni multiplayer, zvan Lakeshore Online. Iako će taj mod biti odvojen od kampanje, tj. pristupat će mu se iz glavnog menija, prelaskom single-player kampanje otključavat će se neke nagrade za Lakeshore Online.

U multiplayer modu kreirat ćemo svog lika, odabrati mu početno vozilo i potom se zaputiti u dijeljenu vožnju. Na jednom serveru igrat će maksimalno 16 igrača, a postojat će i opcija udruživanja po grupama, tako da možete voziti zajedno s do troje igrača na svojoj listi kontakata.

Grad će se moći slobodno istraživati u multiplayeru te ondje ganjati rekorde u driftanju, skoku u dalj, postizanju što veće brzine i sl. Okosnica multiplayera bit će okupljanja, tj. Meetup natjecanja. Svaki će događaj imati neke svoje uvjete, tako da ćete morati koristiti različite kategorije vozila. Ne morate nužno posjedovati sva vozila jer ćete odgovarajuća moći i posuditi, ali njih ne možete podešavati po svojoj volji.

U natjecanjima će moći sudjelovati do osmero vozača, tj. igrača. Što više vozača sudjeluje u utrci, to je nagrada za osvajanje veća. Za razliku od single-player kampanje, u online multiplayeru neće biti policije ni policijskih potjera. Također neće biti klađenja na automobile, tj. ne možete izgubiti svoje vozilo u utrci. Bit će oštećenja vozila prilikom vožnje, a popravci će se odvijati prolaskom kroz benzinsku postaju. Slobodna vožnja uvijek će se odvijati po dnevnim uvjetima, tj. danju, dok će natjecanja nekad biti po noći, a nekad po danu.

U multiplayer modu neće postojati opcije pauziranja igre. Igra će imati integriranu glasovnu komunikaciju (voice chat), te podršku za cross-play između svih platformi.

Komentari (5)

  • Jurex

    18.11.2022 - 22:34

    ne znam imam osjećaj da bu ovo teški šrot

    • Idealist

      @Jurex, 19.11.2022 - 13:26

      Teško da nešto neće biti teški šrot. Igre se prvenstveno razvijaju da budu multiplayer, a onda su u prvom planu sad već makrotransakcije te sva psihologija iza njih. Da li trošiti vrijeme na uštimavanje zabavnog gameplay-a koji može kompaniji donijeti GOTY nagradu (čitaj – 0 novaca) ili trošiti vrijeme na dizajn 424 spojlera koji će definitivno donijeti neke novce? Odgovor je sam po sebi jasan.

    • moordrak

      @Idealist, 20.11.2022 - 21:58

      A gle, ako je multi dobro posložen, kompetitivnost je jednako dobar razlog za igranje kao i bilo koji drugi. Kupovanje kozmetike je opcionalna stvar. Ne znam zašto te to toliko bode. Prilikom razvijanja asseta, isprobava se na desetke varijacija pa zašto neke od tih varijacija ne bi bile dostupne nekome za kupovinu? Nije baš isto iskodirati novi vozni model ili 10 skinova. Očito je netko iz EA odradio nekakvo istraživanje tržišta kome bi i kakav NFS trebali prodati. Svi stariji od 25 i sa trunkom smisla sa lijepo izgleda nisu ciljana skupina. Pomiriš se sa tim i problema nema 🙂

    • AngryMosquito

      @moordrak, 20.11.2022 - 22:10

      Ma sve mi tebe shvacamo,ali nije u tome problem,problem je u tome sto ti te skinove kostantno bacaju pred nos,pa onda updateovi,pa onda sezone pa onda ovo pa onda ono,i to ti sve vise ide na racku…evo ja garantiram da naprave undergroun 1i2,pa most wanted kao sto su napravili cod mwr nitko od nas ajmo rec stare populacije se nebi zalil,pa cak bi progutali i cijenu…

  • alan40rt

    19.11.2022 - 19:25

    Dječji vrtić Bubamara

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?