Nove glasine o Dragon Age: Dreadwolf neće se svidjeti fanovima serijala
Ako je vjerovati novom setu glasina, Dragon Age: Dreadwolf možda je u potpunosti odbacio dosadašnju tradiciju serijala te se umjesto taktiziranja fokusirao isključivo na akciju.
Originalni Dragon Age: Origins bio je prvenstveno taktički RPG staroga kova i zbog toga nije baš najbolje funkcionirao na konzolama. Već je Dragon Age 2 smanjio razinu taktiziranja približavanjem svoje kamere akciji. Dragon Age: Inquisition bio je kompromis između taktiziranja i čiste akcije – ovisno o postavci težine moglo ga se igrati na dva načina. Ako je vjerovati glasinama koje prenosi portal Insider Gaming, Dragon Age: Dreadwolf otići će korak dalje te će se dodatno odmaknuti od strateških elemenata gameplaya.
Navodi se tako da će igra biti bliža hack’n’slash gameplayu nalik Final Fantasyju 15. I dalje će igrač imati pomagače u borbi, ali ih navodno neće moći izravno kontrolirati kao u prijašnjim Dragon Age igrama. Ili je to tako barem u sadašnjem stanju igre.
Također se navodi da će igra imati strukturu misija, nalik onima u Destinyju, koje se pokreću iz centralne baze. To ni ne bi bilo iznenađujuće jer je i Inquisition funkcionirao na vrlo sličan način, jednako kao i propali Anthem.
Naravno, za sada su ovo tek neslužbene informacije čija istinitost nije potvrđena. Ipak, nije teško razumjeti zašto bi Electronic Arts usmjeravao ovaj serijal dalje od taktiziranja, a bliže akciji. Kao prvo, igre jednostavnijeg gameplaya u pravilu se prodaju bolje, a kao drugo – lakše je marketinški prodati brzu igru atraktivne akcije.
vlatko2003
04.02.2023 - 11:57fuj
Darcoolio
04.02.2023 - 12:05Sasvim ok ako se već odvajaju kompletno od Origins stila.
Fichox
@Darcoolio, 04.02.2023 - 12:12Slažem se. Borba u Inquisitionu mi je bila onak. Akcijski dio mi je bio dosadan, a taktički mi je bio čudan. Tako da mislim da je bolje da se odluče za jedan stil i učine ga kvalitetnijim.
Nemanjazzz
@Fichox, 04.02.2023 - 13:02I ja sam taj takticki dek izbegavao. Secam se da si u da origins bas morao da promislis za neke delove pa je bez toga bila nemoguca igra. Vec u da inquisitions nisam mario za to
Darcoolio
@Fichox, 04.02.2023 - 17:13Inkvizicija mi je baš bila mlaka po pitanju borbe.
moordrak
@Darcoolio, 05.02.2023 - 08:59Ako će maknut samo taktičke opcije, ajde, mogo bih to prožvakati. Mlaćenje po botunima ima svojih čari. Taktiziranje je bilo jedno od udarnih obilježja Dragon Agea zajedno sa bogatim rosterom igrabilnih likova. Mislim da će biti prava šteta odluče li igranje ograničiti na samo jednog maina.
vragec25cro
04.02.2023 - 12:20Sta bi mijenjali obo sta je valjalo.Nisu normalni vise,a pogotovo s akcijskim igrama.
Veles
04.02.2023 - 13:51Nisam oduševljen, ali ni iznenađen. Mislim da smo svi slutili da ide u ovom pravcu i da se stari Dragon Age nikada neće vratiti
bas_celik
04.02.2023 - 17:00Jedino je prvi bio dobar
Batela
04.02.2023 - 17:18Pretpostavljam da je to ostatak onih prvih glasina kad je koncept bio heist misije iz huba ala Anthem. Od onda su promijenili koncept i uvjeravaju nas da će biti pravi single player, znači nadam se ne kao Anthem ili Destiny.
vlatko2003
@Batela, 05.02.2023 - 01:32nadam se, inace trash
raspa7
04.02.2023 - 18:04Mrtav ip
Darcoolio
@raspa7, 04.02.2023 - 19:20ni blizu istine
raspa7
@Darcoolio, 11.02.2023 - 10:36mozda ziv samo po imenu, kao i sam razvojni studio
Apocalypse4987
04.02.2023 - 19:54Nije da se čudim, al opet nisam planira ni nabavit ovi nastavak jer sam Inquisition igra 3 puta i nikako da se natjeram da ga završim jer mi postane naporan nakon nekog vremena. Prvi dio je bija i osta najbolji!
vlatko2003
@Apocalypse4987, 05.02.2023 - 01:33kad sve postane isto
moordrak
04.02.2023 - 22:37Nisam isključiv, nu krenu li ovim putem, to više neće biti DA nego live service MP naslov fantasy tematike. To je već neki drugi par cipela. Potencijalno mi se ideja sviđa. Mogu zamisliti tim od tri ili četiri igrača u zajedničkim misijama jerbo sam previše sati potrošio u Destinyu i Anthemu . AI je u prethodnim DA igrama ionako bio iznimno glup ako nisi dobro posložio automatske poteze. Bit će to malo čudno igrati u MP formatu, nu hey, zašto ne? Balansiraju li misije dobro, puno toga se može odraditi solo, baš kao u Destinyu ili Anthemu. offtopic, Anthem je mogao uspjeti da su mu posvetili malo više ljubavi zato sam lagano skeptičan jer bi mogli upropastiti još jednu odličnu franšizu.
Darcoolio
@moordrak, 04.02.2023 - 23:56stvar je u tome što doslovno ne želim nikakvu MP komponentu jer ne želim da igram mrtvi Anthem.
Daj mi SP i ćao, za MP neka prave zaseban MMO ako hoće.
moordrak
@Darcoolio, 05.02.2023 - 09:12Niti ja ne navijam za MP. No znamo čiji je BioWare. Čim izbacuju u javnost ovakve balon-probe, znači da je cijela igra još uvijek u stanju žešće dijareje…
Loghain
@Darcoolio, 06.02.2023 - 00:49Slažem se u potpunosti, većina fanova Biowara i RPG žanra takav DA ne želi vidjeti. Uključivanjem MP opcija i posvećivanjem Biowara njima pogotovo pod prisilom EA bi umanjilo kvalitetu samog RPG-a.
Loghain
@Darcoolio, 06.02.2023 - 01:03Žalosno je da ovaj forum još uvijek nema edit opciju za ljude koji pogriješe kada brzo pišu, iza bi u mojoj rečenici ide se…..
IgorBiH
05.02.2023 - 02:47Znaju li mlađe generacije šta je Dragon Age?
SonOfZeus
@IgorBiH, 05.02.2023 - 10:23Ne znaju. Ja se sjećam kako sam pratio svaku mrtvu vijest o Originsu jer mi bila must have igra – i nije nimalo razočarala.
Blackbeard
05.02.2023 - 10:26Trebali su ostati na onom sistemu i načinu priče i svega kao na Dragon Age Origins,sve poslije toga je sve gore. Inquisition je hajd onako,nije loše,ali ako ide u smjeru hack’n’slash-a jer svakako je igra 18+ tako da nema ta igra šta biti lagana. Nisam presudio još jer nije potvrđeno ništa,ali čim se priča,mora tu biti nešto. Uglavnom, razočaran ako bude tako.
Loghain
06.02.2023 - 00:21Po svemu što sam bio vidio ova igra još uvijek nije blizu izlaska a dok ne izađe što vjerojatno neće biti ove godine joj se svakakve opcije mogu dodati pa i mogućnost taktičke borbe.
Što se tiče ostalog, sustav kontrole nad companionima u igri tokom borbe će prema ovom kako stvari stoje sada biti sličan onome iz Mass Effect igara gdje se direktna kontrola nad njima ne može izabrati ali im se može izdati naredba oko toga koji napad izvesti tokom nje što u njima dobro funkcionira, dok će sama igra biti za igrača više akcijski orijentirana a taj model igre smo već imali u DA2 i DAI.
A inače u većini Biowarevih igara su postojale baze u kojima se važna radnja za napredak priče bila odvijala – u Kotoru, SWTOR-u i ME su to bili brodovi, u DAO kamp a u DAI Skyhold tako da to nije nešto novo što je preuzeto iz Destinya.