Novi prikaz za Warhammer 40K: Darktide demonstrira brutalnu kooperativnu akciju

Stjepan Fikter 09.06.2022.   •   7 komentara

U devetom mjesecu Warhammer 40K: Darktide spušta nas u podzemlje Tertium Hivea kako bismo na brutalan način čistili heretike i demone.

Prošlog tjedna dobili smo mogućnost prednarudžbe za Warhammer 40,000: Darktide koji nam stiže 13. 9., a sad imamo i novi gameplay prikaz čišćenja heretika i demona. Poprilično brutalan i akcijski nabijen gameplay prikaz moglo bi se reći. Ako slučajno niste popratili o čemu se radi, Darktide dolazi od kreatora Vermintidea što znači spoj bliske borbe uz korištenje dalekometnog naoružanja.

Što se tiče gameplaya, riječ je o kooperativnom naslovu za četvero igrača, s četiri različite klase. Uz to ćemo imati mogućnost i kreiranja vlastitog lika. Naglasak će biti stavljen i na ton igre jer ćemo posjetiti šarolike lokacije Tertium Hivea, svijetu u kojemu nema previše veselja i ugodnog šarenila.

Naravno, tu su i hrpe protivnika kao i različiti izazovi koje ćemo morati riješiti, a tijekom čišćenja heretika trebali bismo osjetiti svaki zamah, udarac i sjeckanje kad koristimo chainsword. Novi prikaz pokazuje još i korištenje warp moći poput eksplodiranja glave na daljinu.

Warhammer 40,000: Darktide bit će dostupan za PC i Xbox Series platforme, a od prvog će dana biti dostupan uz Game Pass.

Komentari (7)

• Saren

10.06.2022 - 00:36

To se ceka 😀

• Rastmahatta

10.06.2022 - 07:01

Brutalno izgleda!

• ILoveGaming

10.06.2022 - 07:52

Volim Warhammer igre ali tipa Mechanicus, Inquisitor Martyr i sl. sa više strategije i taktiziranja. Ovo je bezveze.

• Saren

@ILoveGaming, 10.06.2022 - 15:15

Zato sto je bezveze tebi ne znaci da je igra skart. Uostalom tko nije probao Deathwing sa frendovima u co-opu – propustio je jednu od najboljih WH 40k zabava, a poprilicno sam siguran da ce i ova ovim tempom biti must za dobru zabavu.

• ILoveGaming

@Saren, 10.06.2022 - 19:51

Nisam rekao da je igra generalno bezveze nego da nije moja šalica čaja. Više volim strategiju i taktiziranje u Warhammer igrama tipa Mechanicus ili ARPG kao Chaosbane i Inquisitor Martyr. Evo recimo Mechanicus je igra na poteze koja je uistinu sjajna i zabavna, zahtijeva razmišljanje i stvaranje taktike u borbama kao u npr. Final Fantasy Tactics ili Front Mission te sličnim taktičkim igrama. Borba je svaki put drugačija sa Random šarolikim protivnicima, volim prije borbe proučiti svakog protivnika/protivnike, pogledati statistike te otkrivati prednosti i mane, koristiti razne vještine i predmete koje nasumično dobivam nakon pobjede te zarađivati iskustva i nadograđivati levele ili rankove liku/likovima. Stalno sam u mogučnosti nadograđivati svoje Tech-Priestove sa novim nasumičnim oruzjima, opremom i novim mehaničkim sposobnostima jer što ih više nadograđujem tako postaju sve više strojevi za ubijanje i to mi je zabavno. Warhammer 40k Darktide mi je bezveze jer jednostavno ne vidim zabavu u bezumnom napucavanju u više-manje jednim te istim protivnicima kako inaće biva u takvim igrama kao i u svim igrama ovog tipa.

• Saren

@ILoveGaming, 10.06.2022 - 23:35

“Nisam rekao da je igra generalno bezveze nego da nije moja šalica čaja.” to je drugo, no komentar ti ispada da je igra skart tj. da ce bit skart jer je shooter. Eto meni je Mechanicus super dok mi je Chaosbane bio onako – meh. Iako mi je ekipa fan strategija lose je da nemamo mogucnosti za teamplay kao sto je to slucaj u odlicnom Soulstorm-u kojeg jos uvijek peglamo. Zato nakon odlicnog Deathwinga nam Darktide dolazi ko slag na tortu. Jer ponekad treba napucavanja. A ako ces gledati na to da su svi isti protivnici uvijek, ha onda pretpostavljam da za tebe nema omiljenih shootera. Svakome njegovo i guess…

• perisimus

10.06.2022 - 10:27

Čini mi se zanimljivo, mehanika je slična prvom dijelu a to nije loše. Da se ne plaća PS+ za online igranje uzeo bih je. Ovako ništa od toga.