HCL.HR

Prikazana je igra Indiana Jones and the Great Circle, stiže 2024. godine

Zoran Žalac 18.01.2024.   •   104 komentara


Studio MachineGames demonstrirao je svoju igru Indiana Jones and the Great Circle koju razvijaju za PC i Xbox Series platforme.

Napokon smo dobili prvi pogled na nadolazeću Indiana Jones igru koju švedski MachineGames razvija pod kreativnom vizijom Bethesdinog kreativca Todda Howarda.

Igra će se zvati Indiana Jones and the Great Circle i igrat će se iz perspektive prvog lica. Bit će to avantura koja će spajati klasične značajke Indiana Jones serijala – istraživanje grobnica, šuljanje te po potrebi šibanje Nacista bičem. Iako ćemo akciju najvećim dijelom promatrati iz prvog lica, neke će dionice poput penjanja i njihanja biti izvedene s kamerom prebačenom na treće lice.

Indiana Jones će u ovoj igri izgledati kao i u filmovima, no zvučat će drugačije jer će ga glumiti poznati glumac Troy Baker (The Last of Us, BioShock Infinite, itd.). Igra će pratiti originalnu priču smještenu između filmova Raiders of the Lost Ark i The Last Crusade. Godina je 1937. i Indiana Jones će proputovati od Vatikana preko Egipta do Himalaja kako bi zaustavio Naciste da se domognu drevne moći velikog kruga.

Indiana Jones and the Great Circle u razvoju je za PC i Xbox Series X/S, a izlazak igre planiran je za 2024. godinu.

Komentari (104)

  • opp

    18.01.2024 - 22:19

    Nezaobilazni Himalaji. Nadam se da će biti i Irak. Jedva čekam ovu igru. Indiana Jones and the Infernal Maschine pokrenem i dan danas, bar jednom godišnje

  • Cro_Maher

    18.01.2024 - 22:32

    Zar je moguće da su debili napravili Indianu Jonesa u prvom licu, katastrofa.

    • Glint

      @Cro_Maher, 18.01.2024 - 22:59

      Bilo je za očekivati, s obzirom na prijasnje igre developera. Iako mi ima više smisla treće lice, mogu zamisliti da će funkcionirati i u prvom.

    • Antonijo K

      @Glint, 19.01.2024 - 01:33

      Naravno da ce funkcionirati ali eto,ovo bi isto bilo da uncharted neko strpa u prvo lice,ne bih bio isti osjecaj definitivno tako i sa ovom igrom,3 lice bi joj bas leglo ali eto,to je njihova odluka

    • Vegeta123

      @Cro_Maher, 19.01.2024 - 04:10

      Baš sam to pomislija,gledam triler sav sritan i skužim da je cila igra iz prvog lica..baš šteta al dobro provat će se

    • m@rko

      @Cro_Maher, 19.01.2024 - 09:08

      Bas sam to htio komentirati. Bezveze bas

    • Smike

      @Cro_Maher, 19.01.2024 - 10:29

      Ja isto ne volim igre iz prvog lica,ali imam osjećaj da ce ova igra biti pun pogodak,nekako je prisnije i više se upije atmosfera iz prvog lica..

    • kaurazmaj23

      @Cro_Maher, 19.01.2024 - 10:57

      Meni osobno su bolje igre iz prvog lica jer me poštede tupavih animacija kretanja i skakanja koje su blago rečeno očaj u video igrama.

    • Rick Sanchez

      @kaurazmaj23, 19.01.2024 - 13:09

      Uncharted? Tomb Raider? Assassin’s Creed?

    • kaurazmaj23

      @Rick Sanchez, 19.01.2024 - 16:12

      Sve su te igre ok i lijepe na svoj način ali moraš priznat da ponekad animacije kretanja i skakanja kako sam naveo izgledaju stvarno očajno. Znam da se trude da to izvedu u što boljem prikazu ali lakše podnesem kada ne vidim neke “pojave”.

    • PppPP

      @kaurazmaj23, 19.01.2024 - 14:09

      Zato niskobudžetne igre i jesu većinom u trećem licu

    • PppPP

      @PppPP, 19.01.2024 - 14:09

      Prvom*

    • kaurazmaj23

      @PppPP, 19.01.2024 - 16:20

      Nebih se složio s tim. Battlefield i Call of Duty su bile top igre dok nisu od njih napravili CIRKUS. Nijedna nije bila iz trečeg lica. Zavisi o kakvoj tematici/kojem tipu igre se radi i čemu što više odgovara. Jednog Witchera ili Kratosa stavit u prvo lice uz onoliku hrpu oklopa naravno da nema smisla. Tu je treče lice dobrodošlo.

    • Ivano Blazevic

      @Cro_Maher, 19.01.2024 - 14:48

      Sto hi rekao Charles Dickens,”stupidity is all to prevalent these days”.

  • Iron666

    18.01.2024 - 23:15

    Ma ovo izgleda top i ć. Nadam se da će tako i bit. Obožavam te Tomb Raider, Uncharted tipove igara. Trebo’ sam bit arheolog 🤣

  • GTA222

    18.01.2024 - 23:28

    Pa jel nisu mogli originalnog glumca, malo bi zvučo starije al original je original.

    • Rick Sanchez

      @GTA222, 19.01.2024 - 09:09

      ”malo bi zvučo starije” Čovjek ima 81 godinu…

    • Smike

      @Rick Sanchez, 19.01.2024 - 10:30

      Sta ima veze, ne znam jel’ rade novi film sa njim

    • Rick Sanchez

      @Smike, 19.01.2024 - 10:45

      Što pokušavaš reći? Ne rade novi film. Dial of Destiny je bio zadnji s Fordom.

    • Smike

      @Rick Sanchez, 20.01.2024 - 09:04

      2023 znaci nije star za glumu a kamo li za voice acting

    • PppPP

      @Smike, 19.01.2024 - 14:10

      Ima veze što čovjek u igri nema 81

    • Smike

      @PppPP, 19.01.2024 - 14:16

      Uz dnasnju tehnologiju i nema veze. Jel’ Silvester Stalone dao glas za MK 11

  • Bojko

    18.01.2024 - 23:35

    Op op. Moglo bi biti loading ekrana 😅 šalu na stranu, dobro izgleda, dobro zvuči.

  • marijan_mi

    18.01.2024 - 23:47

    Ovo obećava, baš obećava.

  • Mrky

    19.01.2024 - 00:03

    Izuzetno dobro godina za Xbox.

  • Vejzik

    19.01.2024 - 01:20

    Iz prvog lica??? Hard skip.

  • Antonijo K

    19.01.2024 - 01:30

    Ovoj igri bi bolje lezalo 3 lice nego iz prvog ovako,ne znam zasto su se odlucili za prvo jer je i tip igre takav da je perspektiva treceg lica savrsena.

  • JCD-Bionicman

    19.01.2024 - 01:55

    Ne mogu da verujem da ću reći da izgleda obećavajuće, barem za klasičnu igru od koje se ni ne očekuje puno.
    Grafika je dobra većinski, treba popraviti par stvari ali umro sam gledajući u ruke na 2:22.

  • Darcoolio

    19.01.2024 - 03:32

    Indi iz prvog lica?
    Ne hvala, ni na game pass je ne bih probao.

    • MAJSTOR RINGO

      @Darcoolio, 19.01.2024 - 19:50

      Katastrofa igrati ovakvu igru iz prvog lica. Zamisli Tomb Raider iz prvog lica?
      Nedopustivo.

  • Crow89

    19.01.2024 - 06:05

    FP je greška, nije to pucačina. Dobar video mi je kolega pokazao prije izlqska ovog službenog videa tako da nisam razočaran po drugi put. Ali za gamepass će se skinuti ako budu recenzije OK, nadam se da će biti kao stariji a ne ovi noviji filmovi koji su smeće na kvadrat

    • Zoran Žalac

      @Crow89, 19.01.2024 - 09:23

      To je znači onaj video po kojem si mislio da jedan od najpopularnijih i najkorištenijih glumaca u gaming industriji zvuči kao AI.

    • Crow89

      @Zoran Žalac, 19.01.2024 - 12:42

      Da. To je to

  • PppPP

    19.01.2024 - 06:32

    Sve super, uživljen, i onda vidim da je iz prvog lica.
    Nabijem vas na kurac, eto toliko.

  • Cipelcug

    19.01.2024 - 07:29

    Kužim da bi bilo fora da je iz trećeg lica, i meni bi bilo draže, ali imali smo godine Tomb Raidera i Uncharteda, valjda smiju malo izaći iz kalupa. Ionako neće biti bitno ako je igra dobra.

  • Dovla Van Pit

    19.01.2024 - 07:36

    Kaj ništa za ps5???Sony bi onda trebao malo zapostavit ovu microsoftovu đubradiju!!!

    • Gebro_gaming891

      @Dovla Van Pit, 19.01.2024 - 11:10

      To je bilo i očekivano još prije 3 godine kad je izašao teaser.

  • Zoran Žalac

    19.01.2024 - 08:21

    Iznenađen količinom hejta na kameru iz prvog lica. A ima savršenog smisla i izgleda odlično.
    1. sjajan način da se igra distancira od Uncharteda i Tomb Raidera s kojima bi ju svi uspoređivali da je drugačije.
    2. developer koji se prethodno dokazao u igrama iz prvog lica radi upravo ono u čemu su pokazali da su dobri.
    3. Akcija izgleda uvjerljivije i detaljnije – jasnije vidiš reakcije neprijatelja kad h udaraš.
    4. Imerzivniji stealth segmenti kao u legendarnom Thiefu ili Dishonoredu jer vidiš točno ono što lik vidi
    5. nije da ne vidiš lika ili da si ga kreirao sam ili mu modificiraš izgled pa da je bitno da ga vidiš cijelo vrijeme

    • Rick Sanchez

      @Zoran Žalac, 19.01.2024 - 09:27

      Po mojem skromnom mišljenju, sve ovo što si naveo ipak treba sagledati u kontekstu da se radi o Indiana Jones igri.
      1. distanciranje od ove dvije franšize stavljajući igru u prvo lice ”just for the sake of it” nije dovoljno dobar razlog (ne kažem da je jedini)
      2. ovo naprosto nije bitno ako ne odgovara liku kojim upravljamo
      3. pročitaj 2 🙂
      4. ne znam koliko se ljudi veseli stealthu u Indiana Jones igri
      5. Indy se uglavnom ne vidi, igra je 1st person. Nije da ljudi vole 3rd person action adventure igre zato jer vide like kojeg kreiraju, već ta perspektiva ipak više odgovara ovakvom tipu igara.

      Također, koliko bi se veselio novom tomb raideru da ga radi isti developer i da je igra u prvom licu? 🙂

    • Zoran Žalac

      @Rick Sanchez, 19.01.2024 - 10:12

      1. promjena perspektive nije reda radi, omogućuje i puno veći potencijal, npr. VR verziju jednog dana. Udaranje bičem putem motion kontrola bi bilo top.
      2. bitno je, zar bi trebali forsirat nešto ako s time nemaju iskustva? u engineu koji je dizajniran prema potrebama FPS igara?
      3. Ima li uopće filma u kojemu se Indiana Jones ne tuče i ne puca? nismo više u 90-ima da komercijalno može proći PNC avantura
      4. zar je bitno ako odgovara liku?
      5. je li to znanstveno dokazano? Dying Light / Mirror’s Edge kao parkour avanture funkcioniraju jednako dobro kao i Assassin’s Creed igre ako ne i bolje. Igre koje se oslanjaju na puzzle solving elementima isto tako funkcioniraju u prvom licu, vidi Firewatch ili kultni Myst, stealth kao što sam već spomenudo Dishonored ili Thief.
      Što se Tomb Raidera u prvom licu tiče, može, ako će napraviti da kameru / pogled mogu spustiti prema cicama.

    • Smike

      @Zoran Žalac, 19.01.2024 - 10:38

      Hahahahah to za cice mi je prvo proslo kroz glave kad je ovaj napisao Lara iz prvog lica 😂😂😂😂

    • Djelo_Jerboa

      @Smike, 19.01.2024 - 11:25

      Više ti uzalud i treće lice, ionako u zadnjoj triologiji i nije imala baš neke. 😆

    • Rick Sanchez

      @Zoran Žalac, 19.01.2024 - 10:43

      1. VR i dalje ima valjda tek svaki 500. gamer i ovaj potencijal ne veseli širu publiku
      2. slažem se, u pravu si
      3. ali upravo to i ja želim reći, akcija je ipak okosnica Indyevih avantura i zato mislim da bi 3rd person bio bolji izbor
      4. ali Indy nikad nije bio stealthy, pa mislim da baš i ne odgovara liku
      5. ok ok, ima smisla…

      Tomb raider komentar….samo ako su trokutaste 🙂

    • Djelo_Jerboa

      @Rick Sanchez, 19.01.2024 - 11:28

      Indy je u svakom filmu “stealthy” dok stvari ne krenu u k.

    • Rick Sanchez

      @Djelo_Jerboa, 19.01.2024 - 11:36

      Tih je on, ali ga šešir uvijek sjebe.

    • JCD-Bionicman

      @Rick Sanchez, 19.01.2024 - 14:08

      Druže, kakve veze ima da li je Indiana Jones stealth ili ne? Promenili su formulu IJ igara i možda kreiraju nešto što bi moglo prerasti u nešto veće od samo jedne igre. Hari Poter je postao RPG igra u otvorenom svetu, a ovo je kao da si se žalio što igra nije samo u Hogwartsu.

    • Rick Sanchez

      @JCD-Bionicman, 19.01.2024 - 14:48

      Slažem se, mogu oni promijenit formulu od onog što je očekivano na temelju filma. Veliko pitanje je koliko im je to pametno.

    • PppPP

      @Zoran Žalac, 19.01.2024 - 12:37

      1. Glupost. To što je igra iz prvog lica, ne znači da je posao pretvorbe u VR išta lakši. LA Noire je bila iz trećeg lica pa guess what? I čisto sumnjam da će to raditi jer je dug razvojni proces, a isplativost upitna. Koliko imaju iskustva sa VR-om uostalom? Jedna igra u kolaboraciji, koja nije dobro prošlo.
      2. Svakako će biti mnogo gameplay elemenata s kojima nemaju iskustva. Normalno je da tim evoluira s vremenom i pokuša s drugačijim igrama. Kažeš engine rađen za prvo lice, a sam si potvrdio da će neki elementi biti u trećem..
      3. Ovo je nesporazum između vas, on tvrdi suprotno valjda?
      4. Kakvo je ovo pitanje?
      5. Ja bih rekao da ako je veći naglasak na akciji, onda je ok prvo lice, a ako je na avanturu i istraživanje, više smisla ima treće lice. Nije pravilo niti je “znanstveno dokazano”, ali mislim da je solidna pretpostavka. Nešto govore i ovi komentari ovdje. Firewatch je u prvom zbog budžeta. Ali to je i walking simulator…

    • Goblin

      @PppPP, 19.01.2024 - 13:57

      Ne zauzimam stranu third ili first person, ali ovo pod 5. pa ne bi baš reko da mi za istraživanje i avanturu više paše 3. lice, kad je u prvom sve detaljnije. U Witcheru mi je nekad falilo da mogu iz prvog lica bolje upiti svijet npr.

    • Zoran Žalac

      @Goblin, 19.01.2024 - 14:38

      To pričam. Pokupit neku sitnu stvar u Elder Scrollsu ili Falloutu iz trećeg lica… nedaj bože muke.

    • Goblin

      @PppPP, 19.01.2024 - 14:01

      Da se nadovežem… jel ima neko da preferira Skyrim ili Fallout u trečem licu? Cyberpunk je smatram pogodio što je iz prvog lica.

    • PppPP

      @Goblin, 19.01.2024 - 14:29

      Eventualno se može stavit mogućnost prebacivanja u prvo lice, ako već želiš to u nekim dijelovima jer i to ima svoje prednosti. Ali all in all, treće mi ima više smisla. A cyberpunk je napravio najveću grešku s prvim licem. To nije trebala biti takva igra. U igri koja naglašava važnost stila oblačenja i u svijetu koji je nekako podosta raznovrstan po izgledima ljudi (ili bi trebao bit), oni stave da svog custom lika jedino vidiš u meniju 😂🙏 a da su stvarno implementirali sve obećano, tek onda prvo lice ne bi imalo nikakvog smisla. I imaj na umu, za igru koja je od starta rađena za prvo lice, logično da postoji mogučnost da će nešto nedostajat ako se kamera samo odzoomira. Međutim, da su se mehanike i gameplay od početka radile za igru s trećim licem, stvari bi vjerojatno bile drugačije. Ili da nisi nikad zaigrao u prvom licu, jer sad si več naviknut.

    • Goblin

      @PppPP, 19.01.2024 - 15:15

      Jebiga da, govoriš o navici, a ovdje je očito da smo svi očekivali ono na što smo već naviknuti iz igara koje su inspirirane Indiana Jonesom.

    • Zoran Žalac

      @PppPP, 19.01.2024 - 14:19

      1. Tko govori o težini portanja u VR? Spomenuo sam da bi udaranje bičem bilo top s motion kontrolama. Ali “guess what”, LA Noire nikad nije prebačen u VR – dobio je VR dodatak sa odvojenim misijama… koje su se izvodile iz prvog lica. Uostalom, koliko iskustva moraju imati s VR-om kad su dio jedne od najvećih korporacija na svijetu koja može podijelit eventualni VR port nekome s više iskustva.
      2. Puzzle jedino. 2/3 onoga što su pokazali bilo je dostupno i u Wolfensteinu. To što će neki elementi biti u trećem licu je odluka koja je kontekstualna. A to da je normalno da tim pokušava s nečim što im je izvan njihove ekspertize, vjerujem da je to i WB Games govorio Rocksteadyju za Suicide Squad.
      3. vrsta akcije kojom se Indy služi savršeno se uklapa u 1st person. Vidi 5.
      4. Legitimno.
      5. Ne bih to tako postavio. Specifične akcije / radnje su ugodnije u prvom licu, a ostale u trećem licu. Igre u kojima je izmicanje (pogotovo roll) važna mehanika – stavljaj u treće lice. Igre u kojima ima borbe mačevima – stavljaj u treće lice (osim ako je VR). Igre u kojima. Igre u kojima je akcija oko igrača, a ne samo ispred igrača (u vidokrugu) – poželjno treće lice. Itd. Nema veze s općenitim pojmovima avanture i istraživanja. Niti s budžetom. Portal 2, uzmimo za primjer, nije igra koja je u prvom licu zbog budžeta. Isto tako nema veze je li nešto walking simulator ili nije… jer ima “walking simulatora” i u trećem licu.

    • Djelo_Jerboa

      @Zoran Žalac, 19.01.2024 - 14:43

      Od kad pratim HCL ovoliko teksta nije bilo u komentarima ni kad je čuveni doktor bio aktivan.🤣

    • PppPP

      @Zoran Žalac, 19.01.2024 - 14:59

      1. Nego o čemu govoriš, kakav potencijal? Igra koja je u trećem licu ne može se prebaciti u vr? Mislim, glup razlog skroz, zašto bi im uopće bio na pameti vr u ovom trenutku?
      2. Ma daj, wolf je neusporediv s igrom ovog tipa. Bar bi trebao biti, nismo još dovoljno prikaza dobili. ako stvarno bude toliko slična wolfyu, onda je totalno promašeno. Ne znači da neće bit dobra igra, ali smatrao bih da vjv nije ispunjen puni potencijal ove franšize. Stvarno ne vidim potrebu da se ograničavaju. Jedan uveli cvijet ne čini jesen.
      3. Vrsta akcije se možda i uklapa, ali generalno govoreći, uzimajući sve u obzir, IJ je za treće lice. Mislim da nitko nikad nije gledao filmove i pomislio “uh, ovo bi bila odlična igra iz prvog lica”.
      4. A nije… Jako je bitno. Ovo je baš film gdje je glavni lik ustvari najbitniji dio priče. A nećeš ga moć vidjet. Želimo bit madafukin indiana jones! 😂 A ovako iz prvog lica.. mogu bit i željko pervan sa bičem.
      5. Ja sam generalizirao, naravno da ovisi o puno toga. Ali nekako takav mi je dojam kroz godine igranje igara. ME je recimo jako fast-paced igra i zato joj bolje odgovara prvo lice. AC je puno sporiji za razliku od nje, i veliku važnost ima imerzivnost i razni detalji. Stvar s walking simulatorima je što nije bitno kojeg je lica kad ionako niš ne radiš. A s budžetom definitivno ima veze jer je mnogo teže napravit treće lice.

    • Zoran Žalac

      @PppPP, 19.01.2024 - 15:33

      1. To je samo “jedan od” razloga, a ne jedini zašto je 1PP smislenija opcija. Jasno sam ti naveo – udaranje bičem u 1PP je efektnije, a kad bi ga se jednog dana kombiniralo s VR-om, gdje bi igra iz 1PP tražila manje zahtjeva za prilagodbu, bilo bi još veći gušt.
      2. Obje igre imaju istaknutog protagonista koji putuje svijetom i bori se protiv Nacista. Neusporedivo?
      3. Todd Howard je pomislio, očito 😀 Mislim, imali smo već Indiana Jones igre od point n clicka do LEGO formata… I sam si rekao – treba isprobavati nešto novo.
      4. Da, i? Jesu možda napravili igru u kojoj je Indiana nijem kao Gordon Freeman? Jesu napravili igru u kojoj igraš s njegovim kumčetom? Vidjet ćeš ga u cutscenama i u svakoj tranziciji, a koliko vidim ciljaju na cinematic iskustvo puno cutscena. Isto kao i u Wolfensteinu. Točno znam kako BJ izgleda u novim Wolf igrama, a igrao sam s njim iz prvog lica cijelo vrijeme.
      5. Da Indy izvodi piruete u borbi i backflipove kao Lara, onda bi 3PP imao smisla po meni. Jasno mi je da je treće lice zahtjevnija operacija i u pravilu više košta. Ali ne košta toliko da developeri sjede i vijećaju oko toga hoće li igru smjestit u 1 ili 3 lice na temelju te razlike u budžetu. Taj me argument podsjeća na onu Ubisoftovu izliku za vrijeme AC Unityja kako nisu pravili ženske assassine jer bi puno koštalo, znaš, animiranje ženskog skeleta uz muške likove bi bilo duplo posla sve joj joj. I onda su doslovno iduće godine napravili to u AC Syndicate bez da su bankrotirali od tolikog troška. Puke izlike samo, ništa više.

    • PppPP

      @Zoran Žalac, 20.01.2024 - 08:24

      1. Jasno da je samo jedan od. Ali velim da nema smisla. iako je bič važan dio indiane, i zaista u trailera izgleda “satisfying” iz prvog lica, indy je ipak puno više od toga. Mislim, u svakoj igri s oružjem možeš to valjda reći, ali se gleda u kontekstu cijele igre.
      2. You reaching 😂 tom logikom bih vjerojatno mogao povući paralelu između spyra i battlefielda
      3. Možda, ali ne u HD-u. Sve te igre su danas zastarjele. Nevjerujem da bi itko pomislio “ah, opet indy iz trećeg lica”. 🤭
      4. Da, i… mislim da se to neće svidjet većini igraća. Igranje s indy u trećem licu bi povećalo imerzivnost znatno. Mislim da to nije uopće upitno. 🤷‍♂️ Kad želiš vidjet lika, a ne možeš – frustrirajuće je. Sad sam se opet sjetio cyberpunka..
      5. Pa mislim eto sam sebi si dokazao koliko je zahtjevnije s tim člankom. Vjerojatno su dobili hejt zbog toga pa su eto uveli. Njima to generalno nije problem jer su jedna od najvećih kompanija, ali generalno govoreći neusporedivo je zahtjevnije. Sam sam se bavio izradom igara pa otprilike znam kako to ide, likovi su među najzahtjevnijim dijelovima. I igor je pričao o tome dosta u videima. Izlika je jer nisu htjeli trošit dodatne resurse bezveze, ali ne bi valjda tako odlučili da nije istina. Kažem, sve ovisi o budžetu. Ako je dovoljno velik, onda su fleksibilni po tom pitanju.

    • MAJSTOR RINGO

      @Zoran Žalac, 19.01.2024 - 19:53

      Zamisli Zoki igras Tomb Raider iz prvog lica? Pa kakvo je to zadovoljstvo majku mu. Ne vidis Larine bujne grudi i prelepu zadnjicu.
      Nedopustivo.

    • Bronson

      @MAJSTOR RINGO, 19.01.2024 - 23:50

      Ti zelis da vidis Indijanine grudi i zadnjicu?

    • MAJSTOR RINGO

      @Bronson, 20.01.2024 - 08:52

      Lepo sam drug napisao sta bih zeleo da vidim, gledam. Poenta je ta da se ovakve igre Indiana Jones, Tomb Raider Uncharted, Spiderman i druge slicne igre igraju iskljucivo iz treceg lica.

    • Bronson

      @MAJSTOR RINGO, 20.01.2024 - 16:57

      I za Resi 7 je bilo ovako pa je ispala vrh igra iz prvog lica i uopste nije izgubila duh serijala cak sta vise mnogo su bolje uboli sve sto treba jedan Resi da ima nego sa 5 i 6 iako su ta dva dela iz treceg lica, znaci da nije sve do perspektive. Ima dosta avanturistickih igara koje su super iz prvog lica, ne sudite dok ne izadje..

    • Zoran Žalac

      @MAJSTOR RINGO, 20.01.2024 - 09:57

      Našalio se gore baš oko tog. Ubace model tijela u 1PP i imaš bliži pogled na grudi nego iz trećeg lica ako ti je do tog.

    • MAJSTOR RINGO

      @Zoran Žalac, 20.01.2024 - 11:30

      Da, mnogo bliži pogled, ali bi Lara recimo morala imat dublji dekolte😆

    • PppPP

      @Zoran Žalac, 19.01.2024 - 12:06

      1. Ako je to glavni razlog, žali bože. Za njih bi čak bilo idealno da ih se uspoređuje s tim igrama.
      2. Onda nisu ni trebali bit tim koji radi na ovoj igri.
      3. Kakve veze ovo ima? Navodiš prednosti kamere iz prvog lica?
      4. A nisu se htjeli distancirati od usporedbi sa dishonored? 🤭 Ova igra nije samo stealth, ima tu i dosta drugih elemenata, poput penjanja koje će i biti u 3. licu jer.. aleluja 👏
      5. IJ je pojava samo takva, kad su već uzeli izgled forda iz filma, baš je prava šteta što ćemo se osjećat kao on jedino u cutscenama. Imerzivnost jednostavno mnogo pati.
      Al ono najvažnije, IJ daleko najviše ima smisla biti igra iz trećeg lica. Propuštena prilika..

    • StJimmy90

      @Zoran Žalac, 19.01.2024 - 12:37

      Problem s prvim licem koji mi je inače bio najdraži žanr je taj što je u ovakvim igrama fokus na penjanju, skakanju, vješanju i sličnim oblicima kretanja, a ne na pucanju i samim time igranje djeluje neprirodno i nezgrapno i to se vidi već iz trailera.
      Sjeti se Uncharteda. Sjeti se koliko je tamo bilo dionica penjanja po stijenama i rubovima litica.
      I sad zamisli to u prvom licu. Buljio bi u stijenu pet centimetara ispred nosa. Ekran bi ti bio doslovno to i ništa drugo. Komad sivog kamena u 4K preko cijelog ekrana. 50 posto vremena.
      Kako bi vidio kuda dalje se moraš penjati, itd, itd.
      Apsolutno nema smisla.
      Što se tiče distinkcije od drugih popularnih naslova, igrao sam kao klinac Indiana Jones and the emperors tomb i toj igri nije trebalo prvo lice da bi se odmakla od tomb raidera.
      Bič, fokus na šaketanju umjesto pucanju, nacisti i vrhunski Indijev humor su bili dovoljno distinktivni.

    • Goblin

      @StJimmy90, 19.01.2024 - 13:54

      Ne sjećam se da je Indy neki akrobata, kao Drake i Croft

    • StJimmy90

      @Goblin, 19.01.2024 - 17:16

      Nije akrobata poput Nathan Drakea, ali baci oko na gamplay iz igre koju sam spomenuo pa ćeš vidjeti da je bilo poprilično vratolomija.
      Poanta je da ne treba promjena kamere iz trećeg u prvo lice da bi netko ne bi slučajno pomiješao igre.

    • Goblin

      @StJimmy90, 19.01.2024 - 20:25

      Mislio sam baš na pravog filmskog Indianu. Nije on mountain climber kao Lara

    • Bronson

      @StJimmy90, 19.01.2024 - 23:55

      U traileru koliko sam video takve i slicne deonice ce biti prikazane iz treceg lica i tako odrzavajci balans da ne dodje bas do toga sto si ti rekao, takva metoda nije prvi put prisutna u gamingu kod igara iz prvog lica, nece sigurno staviti buljanje u 4k zid…

    • Zoran Žalac

      @StJimmy90, 19.01.2024 - 14:31

      U traileru nije prikazana ni sekunda ikakvog penjanja i vješanja u prvom licu. Sve se to prebaci na treće. A i da nije u trećem, penjanje bez problema funkcionira u prvom licu. Vidi igre kao što su Horizon: Call of The Mountain (VR doduše, ali svejedno) ili Mirror’s Edge. Skakanje jedino, ali ne vidim gdje bi tu bio problem. Vidi Titanfall 2 koliko se tamo skače i trči po zidovima u prvom licu i sve je savršeno fluidno.

    • StJimmy90

      @Zoran Žalac, 19.01.2024 - 17:20

      To mi je zapravo još gore. Prebacivanje kamere ovisno o situaciji.
      Znam ja da postoje igre u kojima je to fluidno, ali evo na primjer igrao sam FC 5 u kojem ima dosta penjanja iz prvog lica, i da, stijena ti je na pet centimetara od nosa i to je sve što vidiš.
      Ne kažem da je ne igrivo, ali nije to to kao iz trećeg lica.

    • Valhalla

      @Zoran Žalac, 20.01.2024 - 09:12

      Izvrsno da je u prvom licu, jedna od najboljih stealth igara ikada (dishonored serijal) je u prvom licu i radi izvrsno.
      Uncharted (jedino 4 odigrao) npr. stealth sekcije su nepostojeće i veoma jednostavne naspram Dishonoreda koji je u prvom licu tako da ne znam kakav vam je argument tu a i penjanje će biti u trećem licu pa onda možete gledate guzicu Indiane Jonesa ako vam je do toga.
      Veoma zanimljiv take i oprobat ću makar samo preko gamepassa.

  • SanKa

    19.01.2024 - 09:22

    moram priznati da sam malo ljubomoran na xbox ekipu… hellblade II pa sad ovo..izgleda odlicno…istina, prvo lice je malo nezgrapno al igra se cini vrh. nadam se da ce i biti

    • kozmos098

      @SanKa, 19.01.2024 - 11:26

      Da izgleda da sam pogodio ovu generaciju konzole, za 100 eura 3 godine gamepass ultimat… A ps5 kupim jednog dana jeftino polovni da odigram neke ekskluzive…

    • SanKa

      @kozmos098, 19.01.2024 - 13:41

      ja cu svakako posudit xbox od frenda, isplati se ..jos kad dodje forza motosport i fable, ma top

  • zvoninjo

    19.01.2024 - 09:36

    Meni osobno ne smeta sta je iz prvog lica.Mislio sam da mi neće sjesti ni RE7 I 8 pa kad sam krenuo nisam mogao stati.Nadam se da ce bit i sa Indianom

    • Bronson

      @zvoninjo, 19.01.2024 - 12:18

      Najrealniji komentar! Isto se i meni onda desilo sa Resijem a koliko vidim i sa puno nas posto su i 7 i 8 prosli odlicno u svakom smislu. Nego mi odmah osudjujemo, prvi uhvatim sebe mnogo puta dok me neko ne demantuje..

  • Future man

    19.01.2024 - 09:59

    Zanimljivo! Nadam se dobroj igri i sa će ubaciti Indiana Jones theme u igri.

    • Future man

      @Future man, 19.01.2024 - 10:01

      Nadam se da će tijekom gameplaya u akcijskim scenama biti Indiana Jones theme.

    • Gebro_gaming891

      @Future man, 19.01.2024 - 11:14

      Očito nisi pogledao trailer.

  • LetMeBeFrank

    19.01.2024 - 11:00

    Nikad nisam shvacao ovo zaljenje oko igara iz prvog lica. Ne znam jel to problem kod konzolasa ili nesto drugo. To se isto dogodilo kad je izasao Village u maniri “oh, volim RE, ali u prvom licu je pa necu uopce igrat iako sam ‘veliki fan serijala’ “. Neshvatljivo. Igra bas djeluje atmosfericno. Kako moze bit lose i nikako ne pasat kad igra jos nije ni vani i niste ju probali, a ocito su je dizajnirali oko pogleda iz prvog lica? Pa ne mora svaka igra bit third person, over the shoulder, sa stealth i rpg elementima. Zasto bi htjeli Uncharted klona kad moze nesto drukcije? Ajde malo raznolikosti.

  • Mrkvicaa

    19.01.2024 - 11:11

    Indiana Jones u ruhu Wolfenstein. Upitno jel machinegames ikad napravio igru iz trećeg lica.

  • Daky_13

    19.01.2024 - 11:12

    Pa gde je ovo igra za prvo lice.Ovo uništava sav doživljaj,kakvi maloumnici jebalo vas prvo lice

  • Djelo_Jerboa

    19.01.2024 - 11:21

    Pa fala Bogu da je igra u prvom licu, barem neće biti još jedna igra koja liči na igru prije nje koja na kraju bude iskopirana od strane prvotne igre da bi postigla prodaju…
    A Po traileru mi izgleda da bude ovo skroz drugačiji koncept arheologije od već viđenog rockclimbinga. Tako da, zašto ne, koliko me pamćenje služi i za RE su srali da ne valja pa smo vidli kolika je bila prodaja zadnja dva naslova. Je čudno je da rade ovakvu igru u prvom licu, ali dal ti stvarno treba još jedan TR/Uncharted ripoff? Nije da igru rade neiuskusni amateri u pogledu first persona…

  • Azzie

    19.01.2024 - 11:27

    Fenomenalno izgleda igrica , pogođen štih i atmosfera . Imam osjećaj da ljudi kukaju na prvo lice radi “ekskluzivnosti” ali neću o tome .

  • Mirnes87

    19.01.2024 - 12:21

    Srednja zalost

  • Djelo_Jerboa

    19.01.2024 - 14:38

    Uuuhuhu… ovo je za uzet kokice i čitat raspravu.😆🤣

    • Gebro_gaming891

      @Djelo_Jerboa, 19.01.2024 - 14:54

      Ovo je kamilica za Starfield recenziju.

    • sallaD

      @Djelo_Jerboa, 19.01.2024 - 15:41

      Nabacuju se oko prvoga i trecega lice, a mene zanima hoće li writing i likovi u indiju biti hit ili miss kad pogledamo da na onome rade isti likovi koji su napisali onu “anja i panzerhund” scenu u wolfu.

  • KhorneFlake

    19.01.2024 - 16:45

    Ne mora svaka Indy igra biti u trećem licu, ovako se malo izdvajaju, a i izgleda dobro. Glumac je takođe na mjestu, da ne pročitah da je Troy ne bih ga lako prepoznao, čak i pomislio da je Ford u ovome. Ipak je talentovan lik, mada većina likova kojima pozajmljuje glas zvuči gotovo identično. Kao i kod Steve Bluma…

  • bakyos

    19.01.2024 - 18:28

    Hm, puno hejta kao i uvijek kada je xbox u pitanju. Pojma nemam zašto je tako ovdje. Nitko ovdje ne može tvrditi kako će sve skupa izgledati prije nego zaigramo. To što Sony pravi sve iz 3. lica ne ograničava druge da probaju drukčije. Helblade je iz 3 lica i izgleda jebeno. Vrijeme će pokazati, no ja vjerujem kako machine games ne može pogriješiti. Kod Blaskovica su to savršeno odradili, spojili 1st person i priču iz 3. lica. Ne vidim razloga zašto bi ovdje pogriješili. Samo zato što ih je preizeo xbox? Dajte ljudi, što više dobrih igara od svih developera, to bolje za nas. Ostaviteb se više hejta. Ionako smo okruženi njime svaki dan. Osjećam, popljujte me ako ne bude tako, kako će ovo biti hitčina. (Meni, s 52 bi svaka Indi igra bila hitčina, jbg). No, oduševljen sam prikazanim. Zašto pljuvati nekoga tko pokupšava drukčije, daleko od formule? Pa pogledajte Larian, mislio sam kako je turn based mrtav, a oni prokreniše na megahit. Dobro je dobro, bez obzira kako bilo i od koga dolazilo. Meni je dovoljna samo glazba, čak i da je 1 pixel na ekranu. Ljudi, Indiana Jones! Ma fenomenalno! Od srca im želim velik uspjeh.

    • Gebro_gaming891

      @bakyos, 20.01.2024 - 11:54

      Ista priča je i na američkim portalima tkd ti to ne drži vodu.

  • Blackbeard

    19.01.2024 - 18:47

    Znači treba se pripremit i za pozamasnu količinu Loading Screen-ova 😃

  • Nardev

    19.01.2024 - 18:56

    Enormna količina kukanja, a igra nije ni izašla,majko mila.Aha, od Xboxa je. Treće ili prvo lice ne garantira uspjeh igre, nema smisla suditi igru na temelju trailera.

  • RickBarry

    19.01.2024 - 19:12

    Igrat će se sigurno. Prvo lice možda po meni nije najsjajniji odabir al svejedno, mogu prić priko toga.

  • RPGamer

    19.01.2024 - 19:35

    Čovječe koliko komentara. Ja ću za kraj, da ovo konačno zaključimo reći samo jedno. Jebo vas Indiana Jones. Eto😀

    • Blackbeard

      @RPGamer, 19.01.2024 - 20:39

      Jebes Indianu, samo da se Eyuden Chronicles ne odgodi 😁😁😁🙏🙏 i remsaster od Suikoden 1 i 2.

    • Djelo_Jerboa

      @RPGamer, 19.01.2024 - 23:50

      Kad sam već tu;
      Jebo te tim raketa. Eto 😉

  • LeonX

    19.01.2024 - 20:10

    Koliko vi kukate, a igra nije ni izašla. Ko kaže da neće ubaciti treće lice kao što je to napravio RE village, ubace treće lice malo kasnije i tjt…ako vam ne paše ne igrajte, igra neće propasti ako ju vas par tu koji plaćete ne kupi🤣

  • Antiesreg

    20.01.2024 - 10:54

    Prvo lice ? Pa “imerzija” je tačno na nivou 😎☮🦞

  • moordrak

    20.01.2024 - 15:45

    O da da. Indiana Jones! Jedan od najdražih likova još iz djetinjstva. Naježio sam se kad sam čuo onih par poznatih nota. Nisam presretan sa odabirom perspektive nu što je – tu je. Igrat će se.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?