HCL.HR

Evo kakav će vam PC trebati za srpski horor SCORN

Zoran Žalac 12.06.2022.   •   52 komentara


Objavljeni su hardverski zahtjevi za PC verziju nadolazeće igre SCORN. Prema onome što je navedeno, igra cće biti malo zahtjevnija od prosjeka.

Atmosferična igra SCORN trebala je izaći još prije pet godina pa je tada dobila dosta pitome hardverske zahtjeve, ako ih gledamo iz današnje perspektive. No, pola desetljeća kasnije SCORN je ipak povisio svoje ambicije pa su narasli i hardverski zahtjevi po pitanju procesora i grafičke.

Najveća je promjena u tome što je za igranje igre naveden SSD tip diska i pod minimalno, što ne čudi jer je igra svojevrsni next-gen naslov (osim na PC-ju izlazi samo na Xbox Series X/S konzolama). Ostaje nam vidjeti kako će se SCORN izvoditi na starim diskovima jednom kad izađe u 11. mjesecu. Do tada, evo pune liste hardverskih zahtjeva za PC verziju.

Minimalni hardver:

  • Procesor: AMD Ryzen 3 3300X ili Intel Core i5-8400
  • Grafička: NVIDIA GeForce GTX 1060 (3 GB)
  • Memorija: 8 GB RAM
  • Disk: SSD – 50 GB prostora
  • Sustav: Windows 10

Preporučeni hardver:

  • Procesor: AMD Ryzen 5 3600X ili Intel Core i7-8700
  • Grafička: NVIDIA GeForce GTX 2070 (8 GB)
  • Memorija: 16 GB RAM
  • Disk: SSD – 50 GB prostora
  • Sustav: Windows 10/11

Komentari (52)

  • marko1106

    12.06.2022 - 14:31

    A sta reci nego sretno. Nadam se da nije đabe uložen trud. Kao gamer mogu savjetovati ako mogu samo neku reklamu da se vidi u gamerskom svijetu. Kada pogledam iza sebe more igara je prošlo samo zato što se nisu cule. KKo ono ide bolje ikakva reklama negi nikakva pa makar i bila loša. Mene osobno ovakve igre zanimaju ali iskreno nemam pojma tocno ni kakva je igra, da li vuce na Dead Space/Alien ili nešto tipa kao Firewatch avantura bez puno interakcije?

    • hexagram

      @marko1106, 12.06.2022 - 14:40

      Vele atmosfericni survival horor inspiriran estetikom Gigera i Beksinskog. Ali razumijem sto hoces reci. Samo da ne ispadne neki Agony 😛

  • kaurazmaj23

    12.06.2022 - 15:57

    Minimalnon gtx1060 3gb ali ssd obavezno?😂 Odavno sam razbio taj mit što ti zapravo treba. Sudeči po tim “polupanim” statistikama ništa nebi mogao igrati s svojom konfiguracijom al nekim očito Teslinim talasima sve igre igram na ultra u 1080p do60/60+ fps-a s računalom iz 2014/2015. Šta če mi brže učitavanje ako mi ne treba jača grafika? Ako može gtx1060 3gb može i gtx1050ti. Po meni logika ne postoji. Al ajde nek mlate praznu slamu kao po starom narodnom običaju.

    • TomzaCRO

      @kaurazmaj23, 12.06.2022 - 16:06

      Cek cek igras sve na fullHD / 60 fpsa na ultra sa gtx 1050ti?

    • marko1106

      @TomzaCRO, 12.06.2022 - 16:35

      Ma ne moguce ali neka si govori to ako mu pomaže. Tako i ja sa svojom 960 lažem i nju i sebe

    • kaurazmaj23

      @marko1106, 12.06.2022 - 16:54

      Oprosi ali moja kratica pokaki tvoju 😀

    • kaurazmaj23

      @TomzaCRO, 12.06.2022 - 16:53

      Ne, ja ima RX480 8 GB Red Devil s oc BIOS-om. Naveo sam 1060 od 3gb usporedbu s 1050ti. Jer 1060 nije puno jača od te koju sam naveo. Sve zavisi opet od kojeg je proizvođača i koji taktovi.

    • TomzaCRO

      @kaurazmaj23, 12.06.2022 - 17:11

      Al ja ne mogu sa gtx 1070 igrat sve na 1080p na ultra uz 60 fpsa jos mi je sve zivo overclockano a ne ti sa svojom rx480 sa custom biosom hahaha

    • kaurazmaj23

      @TomzaCRO, 12.06.2022 - 17:26

      Jebemu ajd pročitaj ponovno al ovaj put s razumijevanjem. Lijepo piše do60/60+ :D, trebao bi vrtit osim ako ne znaš si prilagodit i uskladit da sve radi ko urica. 😉

    • kaurazmaj23

      @kaurazmaj23, 12.06.2022 - 17:32

      Eto ti dole okačio sam vido od cod vanguard pa ako ni njega nemožeš na maximalnim postavkama kao kod mene što je prikazano izvuč 70fps. Onda ajmo se mijenjat, očito nije za tebe 1070 iako je malo jača od moje, ne puno al je. Do tebe je ne do grafičke kao i kod večine slučaj al đaba pričam. 😀

    • kaurazmaj23

      @kaurazmaj23, 12.06.2022 - 17:34

      vjerovatno ti je procesor preslab za tu grafiku pa imaš problem s bootleneck-om.

    • SonOfZeus

      @kaurazmaj23, 13.06.2022 - 11:17

      Ne kenjaj mali.

    • marko1106

      @kaurazmaj23, 12.06.2022 - 18:10

      Ako moraš “uskladit” to se ne zove onda ultra.

    • kaurazmaj23

      @marko1106, 12.06.2022 - 19:07

      Čitaj s razumijevanjem i tada nečeš pisat gluposti.

    • kaurazmaj23

      @marko1106, 12.06.2022 - 19:32

      Pod usklađivanje sam mislio na moguć sukob u driverima, pretrpanost diska, nepotrebni pozadinski procesi ako postoje, na to usklađivanje a ne spuštanje postavki u samoj igri.

  • TomzaCRO

    12.06.2022 - 16:47

    Mjenjam svoju gtx 1070 za malo jacu npr 1050ti uz moju nadoplatu . Hocu i ja igrat sve na ultra uz 60 fpsa hahahah

    • kaurazmaj23

      @TomzaCRO, 12.06.2022 - 17:02

      1070 je dosta jača kartica od 1060 a kamoli od 1050ti. Želiš mene ismijat a ismiješ sam sebe.Čitaj s razumijevanjem, Divan dečko 😀

    • departed1983

      @kaurazmaj23, 12.06.2022 - 19:39

      Ako je ovo tvoj gameplay sa pravom si banovan u warzone ako si i jedan kill napravio. Sa ovakvim kretanjem i aimom u warzoneu ne mozes nikog ubiti. Znaci da si chetao….

    • kaurazmaj23

      @departed1983, 12.06.2022 - 22:06

      Ne možeš uspoređivat warzone mape i ovu mapu. Ajde ti napravi ovoliko killova da si top pa se onda javi i čorava baba vidi iako ne vidi. Dokaz je tu a ti dokaži da si s “svojim” vještinama bolji. Naravno ako koristiš aimbot ili wallhack

  • kaurazmaj23

    12.06.2022 - 17:04

    ako lažem ja ne laže video. eto ti cod vanguard.

  • MAJSTOR RINGO

    12.06.2022 - 17:42

    Vidim u komentarima bas se zestoko raspravljate o grafickim karticama, a o samoj igri ni reci, u komentarima se spominju neke graficke kartice, znate kako, na 5-6 pa i vise godina staroj grafi sigurno ne mozes rokati na high- very high i ultra postavkama igre u 2022/23.
    Samo cu reci da mi je zao sto ovo necu moci da zaigram na PS s obzirom da je ovo XBox ekskluziva🥺🥺🥺

    • kaurazmaj23

      @MAJSTOR RINGO, 12.06.2022 - 17:56

      Kad se pojavi neka nova igra u 2022/2023 koja mi zapadne za oko eto snimit ču ti i dokazat da se može. Igra ne radi jedino “ispravno” ako nije optimizirana propisno a to nije više problem do hardware-a več do delvelopera. Ne mogu prihvatit teoriju kada mi rezultati/praksa pokazuje suprotno. Kako ja to od milja volim reči: Radi mene možete vjerovat i u djeda mraza ja vjerujem u ono št testiram i sam se uvjerim. 😉

    • kaurazmaj23

      @MAJSTOR RINGO, 12.06.2022 - 18:52

      Exkluzivno za tvoje oči. Uzmi u obzir da procesor ima samo 4 jezgre (sirotinja) i grafička koristi amd relive softvare za snimanje što dodatno krade fps. AAA igra je u pitanju stara 8 mjeseci a vrti je čudo iz 2014/2015 tako da tvoj mit o tome da više nemogu starije grafe vrtit pada u vodu. Dok ne snimam je večinom u 60 fps u igri. Pa se uvjerite sami https://www.youtube.com/watch?v=5Y9RS59-JQU

    • MAJSTOR RINGO

      @kaurazmaj23, 12.06.2022 - 19:40

      Da, vidim, ovo je neki benchmark test, pa vidi druze, nisam rekao da ne mozes pokrenuti, mozes svakako i na jos stariju grafu, ali ovde vidim da je ovaj benchmark apsolutno ne zahtevan, tj. nema neke zahtevne scene, sa puno Npc-jeva, napucavanja i zescih eksplozija, cak i bez toga FPS ti je dropao na oko 30 i kusur u dva minuta, sta bi bilo posle 2h, sa tom grafom imao bi oko 24 fps-a, zavisno od situacije mozda i manje, znaci skoro neigrivo.
      Vidi druze ja ne igram igre na kompu vec godinama, iako imam dosta dobar lap top koji mi sluzi iskljucivo za neke druge stvari, nema se vremena da se bakcem sa tim komponentama pa igre igram iskljucivo na konzoli, casual za opustanje par sati kada ugrabim slobodno vreme, dodjem sa posla.
      Pa drug kada bi ta tvoja teorija bila tacna, ne bi svake godine izbacivali nove graficke kartice, vec bi isli ono kao konzole, na svakih 7-8 godina bi izbacivali nove.
      Ajde pusti neki svoj duzi gameplay da vidimo ako imas, napucavanje i borbu, zahtevnu scenu, a ne neki free roam😁😁😁

    • kaurazmaj23

      @MAJSTOR RINGO, 12.06.2022 - 19:58

      Zato sam ti napisao da uzmeš u obzir da je 4.jezgreni procesor koji nije klokan i koristim grafičku za snimanje, pa normalno da če biti drop i pad performansi. jer radi dvije stvari od jedamput i snima i pokreće. Pa nebi se novac vrtio da se ne izbacuju nove stvari. Nije cilj da prodaju sve i stane biznis. Moja poruka je da je nepotrebno nasjedat na marketinške trikove koji i služe okretanju novca. Šta vrijedi što izbace karticu tipa 1050 koja je novija a moja je prožvaka u svakom segmentu. I taj koji kupi tu glupost od kartice je mora mijenjat jer je tu več u startu bacio novac na nešto što ne vrijedi da bi ponovno bacio jer ne izaberu kvalitetnu stvar. Netko nasjedne na tu priču “novo” a ja gledam isplativost i uloženo i dobiveno. Da se držim te teorije do sad bi potrošio brdo novaca nepotrebno. Primjer, da mi ponude izbor 2060 ili 1080ti, uze bih 1080ti jer je brža od 2060 a netko bi nasjeo napriču o raytracingu kojeg nemože iskoristit jer performase zakolju karticu. A što se tiče da si nezadovoljan prikazom benchmarka, ne znam koji drugi primjer da ti dam da se uvjeriš da teoprije što se pišu nemaju veze s zdravim mozgom. Što se tiče Far Cry 6 po cijelu noč ga nekad “udaram” bez ikakvih problema koje si ti naveo, di su naravno explozije itd. Kažem kad ne snimam igra itekako super radi kako sam naveo do60/60+. I da je 50 fps opet sve je na ultra s grafičkom iz 2014, razumiješ. Nemam žešče padove dok ne snimam jer tada grafika radi čemu i služi.

    • kaurazmaj23

      @MAJSTOR RINGO, 12.06.2022 - 20:04

      Ma mogu ga snimit bez problema ali mi treba duže da ga objavim jer imam 20mb internet. A što je duži video više mjesta zauzima da se ne igram još s konvertiranjem. Nemam ti što lagat velim kako je, zato i ne želim “novi komp” (nije da si ga ne mogu priuštit) jer ovaj još dan danas radi i ispunjava sve moje gamerske perverzije.

    • kaurazmaj23

      @MAJSTOR RINGO, 12.06.2022 - 20:28

      Imaš gore okačen cod vanguard oko 20 min ak se ne varam gameplaya. Jedan meč pa se uvjeri da rijetko padne ispod 70 fps isto na ultra postavkama, još sam imao problem s netom jer mi je igra u par trenutaka zastala al nije puko meč na sreču. Završio s top killom. Tu sam dobio ban za varanje a od varanja ni V. I tu sam stavio točku na i s mafijom, prevarantskom. Kupi da te j….još. E pa neče moči đaci.

    • MeDoNjA

      @kaurazmaj23, 12.06.2022 - 20:13

      Igrao sam fc 6 sa rx570 8 giga , nisam isao ultra jer nisam navikao na padanje frejmova , a ima ga dosta u ovoj igri , to benchmark test nije toliko pokazao , videćes po eksplozijama itd. Nisam imao upaljen fidelity , ali svakako je na ultra pa ne znam koliko podize fps , a uništava sliku. Svakako moze , ali pitanje je dal je dobro posto meni ocigledno nije dobro igrati po konstantim fps padovima cim udjem u teritoriju ili ucestvujem u nekoj većoj eksploziji , a stvarno ne znam oo jr navikao na pad ponekad i zestoko ispod 30 fps-a , ako to volis onda slobodno. Cod vanguard radi ko sat na mp , ali sp je problem , to si trebao pokazati…

    • kaurazmaj23

      @MeDoNjA, 12.06.2022 - 20:18

      Uzmi u obzir da je moja 480 ustvari 580 s nešto nižim taktovima a tvoja 570 je ustvari 470 s podignutim taktovima. To su ti isti čipovi s podignutim frekvencijama. Novija ti je kartica od moje ali i slabija, to je ono o čemu pričam neisplativost kupovine.

    • MeDoNjA

      @kaurazmaj23, 12.06.2022 - 20:39

      Govorim ti 300put dobijamo skoro isti fps samo ja ne koristim fidelity fx , to sto koristis fidelity i snimas eto anuliraj , ali mislim da ipak od fidelity-a dobijas vise nego sto gubis od snimanja , vrlo slican fps imao , zato ti i pricam fc6 igram , ali kada sam ga stavio na ultra to bulvalno nije bilo igrivo sem dok ne izadjes iz guzve neke, na benchmarku se to prikazalo na nekoliko sekundi , snimi ljudima video kako se pucakas i bacas bombe pa prikazi , mislim skrenuo si sa teme zesce , a ista situacija nam je i sa cod vanguard , ali ja ponovo ne palim fidelity dok ga ti palis ,a negde fidelity zna da izvuce i vise nego sto amd re live oduzme , pazi ako ti uzivas sa totalno nestabilnih 40fps-a u fc6 na ultra onda uzivaj, ali ja kazem kako je

    • kaurazmaj23

      @MeDoNjA, 12.06.2022 - 22:50

      Dobijaš skoro isti kao ja sa snimanjem? (-10fps). A sada lijepo pokreni ponovno benchmark i uključi snimanje još dok radiš benchmark! Pa da vidiš da ti još ide dolje fps lagano za 10 tako da nije ni približno ovom mom i nemoj tu karticu uspoređibat s mojom. Isto da uspoređuješ 1060 i 1070. Razlika je očigledna. I uvjeri se sam da ni približno nije slično mom rezultatu dok se snima. Slabija ti je kartica i nemožeš s njom dobit kako si napisao “skoro isti” rezultat. Računaj da sam izgubio 10fps u snimanju jer sam provjerio koliko to čudo krade dok snima.

    • kaurazmaj23

      @MeDoNjA, 12.06.2022 - 21:38

      Moje je bilo da Vam svima dokaže jedno a to je kako sam u samom startu rasprave i napisao da starije grafičke se još uvijek mogu nosit s novim igrama u 1080p PONAVLJAM do 60 (40-50-60) a ovo / znači i preko 60+ fps zavisno od igre do igre u ultra postavkama. Nisam blesav da vam nedokazanima idem prezentirat kako RE8 radi u 60-70+ na maximalnim postavkama jer bi bilo e pa to je zato što je linearna igra, nisam doručkovo, nema puno explozija i tko zna što bi još naveli. Eto i da si smanjio postavke na HIGH i vrtio igru u stabilnih 50 fps-a opet spadaš u to što sam naveo do 60 fps s ponavljam preko 7g starim hardware-om. Razumiješ poantu? Da umjesto i5-4690k imam i7-4790k imao bi manje oprerečenja pri snimanju jer procesor i grafička rade zajedno, tj sve skupa. Ne snima samo grafička i nije komad za sebe kad procesor to sve treba obradit a samo 4 jezgre ima. Dokazo sam da može a vi dalje sudite kako vam volja i koliko Vam to ego dopušta.

    • kaurazmaj23

      @MAJSTOR RINGO, 12.06.2022 - 19:38

      Dali sad konačno vjeruješ u kojoj si zabludi živio i širio dezinformacije tipa “ne može”? 😀

    • kaurazmaj23

      @MAJSTOR RINGO, 12.06.2022 - 20:10

      eno ti gore okačen cod vanguard na ultra isto sve i traje oko 20min meč pa vidi kako se kartica ponaša i da rijetko padne ispod 70 fps-a, tu sam popušio ban jer je ispalo da varam još me net zajebavo pa mi na pojedinim mjestima blokirala igra ali sam izgur do kraja meš s top killom. eto pa se zasladi 😀

    • MAJSTOR RINGO

      @kaurazmaj23, 12.06.2022 - 20:40

      Pa MP druze ti je graficko smece da tako kazem, pa tu igru i PS5 vrti u 120 fps-a, ali u redu, ne zelim vise da se prepirem oko ovoga, uzivaj druze u igrama, veliki pozdrav!

    • kaurazmaj23

      @MAJSTOR RINGO, 12.06.2022 - 21:53

      Da ali uspoređuješ novi hardware PS5 s hardware-om starim 7g. što nema veze s mojim tumačenjem. Isto da si mi usporedio perfiornase rtx3080 sa hardwarom strim ponavljam 7.g Pa nisi fer ni malo, ali pošto vidiš da si se zajebo skačeš na novije. Tako to obično završi i takve rasprave obično nemaju kraj. Nije isto usporedit noviju igru i stari hardware s novom igorm i novim daleko jačim hardware-om. Nečemo kruške i jabuke. Ugodno veće

    • MAJSTOR RINGO

      @kaurazmaj23, 12.06.2022 - 22:26

      Pa znaci vracamo se na moje ono sta sam rekao u prvom komentaru, ti si poceo da uporedjujes svoju graficku staru 6-7 godina sa najnovijim igrama fc6 itd… Hocu da kazem da te MP igre nosu zahtevne kao SP!
      Jedino mogu da se slozim da jeste marketing manje vise ako uporedimo sada recimo RTX 3090 sa nadolazecu 4090, ali druze znas koliko su 6-7 godina u gaming industriji i uopste tehnici?
      Pa to ti je period od ps3 do ps4 ili samsunga s5 i s22 ultra. Znas i na s5 mozes slikati i snimati, gledati YT, surfati po netu itd… isto kao i na S22 ultri, jel isti dozivljaj i kvalitet?
      Pa nije, to ti je isti k.. i sa grafickim karticama i to sto pricas celo vreme.

    • kaurazmaj23

      @MAJSTOR RINGO, 12.06.2022 - 23:42

      Realno jedni pomak što se tiče grafike je u bržoj memoriji i bržem procesoru. I tako svake godine ista pjesma drugi model i tako teškom mukom smo s ddr3 dogurali do ddr6 memorije. Ostalo ništa novo osim podrške za VR i Raytracing. Teselacija je več zastarjela. Ništa se nije drastično promijenilo. Dali je osvježenje ekrana 60 ili 120 tu primjetiš razliku, a sve iznad ne možeš primjetit golim okom osim ako nemaš uključen indikator/brojač. Ne vidim ništa što također stariji hardware ne može odradti. Pogledaj samo pomak s dx9 na dx10, skoro pa neprimjetan, s dx11 na dx12 malo poboljšano. Vulkan još najbolje odrađuje sve. Ali to više ništa nije novo samo se dorađuje. Ista priča i s telefonim, brža memorija, brći procesor, odziv zaslona pa ajd nek bude i baterija al to ništa nije drastičan skok. Igraj igru na 75+ fps i isključi indikator i dobit češ dojam da igraš na 100 jer su to razlike koje oko toliko ne registrira kao mozak koji je opsjednut brojilom. I tek kad vidiš da je izbrojo tražen broj vikneš WAUUUUUUU. Inače ne primjtiš. Svatko ko kaže da primjeti laže ko pas! A moja poanta je bila da moja grafika s tolikim stažem je i dalje u stanju igrat na ultra u pristojnim frejmovima. Da se ne lažemo nekad smo igrali igre u 30fps pa svi bili zadovoljni a danas nikom ništa nije dovoljno, to se zove BAHAČENJE.

    • kaurazmaj23

      @kaurazmaj23, 13.06.2022 - 00:07

      Pa čak i sami portovi pci-e razlika između 2.0-3.0-4.0 i najmočniji od “svih” 5.0 je u kakih 2-4 fps. Ali dobijaš propusnost nemoj tako. To također da nazovem napredak? Marketinških trikova ko u priči 😀

    • MAJSTOR RINGO

      @kaurazmaj23, 13.06.2022 - 08:27

      Pa mogu da se slozim delimcno druze, mislim stvarno bi bilo apsurdno i ono bacanje para da sada recimo imam S22 ultra i za 7-8 meseci kupim s23 ultru, menjat automobile na godinu dve, ili imam RTX 3090 i kupicu 4090, mislim ako ti to ne donosi novce u bilo kom obliku je glupost nevidjena, ok ako ih imas za bacanje, bahacenje, tata ti je neki oligarh ili tajkun😁.
      Tu se slazemo druze jer je zaista to upgrejd na kasicicu, ali ovde pricamo u ipak malo duzem periodu, pogoto kada je gaming u pitanju, vidi ovako za taj period je izasao evo na pr. TLOU na PS3 pa na PS4/PRO part2,.e sada uporedi te dve igre?
      Uuu itekako ima razlike i to debele, od samih tekstura do facijalnih animacija, fizike, osvetljenja i mnogo drugih stvari, nebo i zemlja, to je samo jedan primer, ima ih koliko hoces, jos se mogu sloziti da trenutno jos uvek nema neke ogromne razlike u odnosu na PRO i PS5 sem tih 60 fps-a, brzeg ucitavanja, tog RT i nesto vece rezolucije, zbog toga jos uvek nisam kupio peticu,(imamPRO), planiram krajem ili pocetkom sledece godine, sve to izgleda tu negde dosta slicno, iako ima razlike nesumnjivo, klasika jer su jos uvek to cross gen naslovi, developeri ne iskoriscavaju maksimalno hardwer, veruj mi druze, videces sledece godine kako ce igre izgledati na PS5 ili mocnim Pc-jevim, tj kada developeri krenu da rade igre u UE5, bice to melem za oci, mada i tada ce zavisiti ko ce raditi na tom enginu, nece biti sve igre podjednako vizuelno cudo, jer ono dzaba kvalitetna sminka ako si los sminker🤣🤣🤣 . Tako da druze ja kupim PS5 a ti novi komp i krenemo da uzivamo u novim igrama😁😁😁

    • kaurazmaj23

      @MAJSTOR RINGO, 13.06.2022 - 13:02

      U juriš! Živio gaming i sve gamerske aktivnosti! :DJa mijenjam tek kad hardware više jednostavno ne može obradit neke elemente i smatram da je tad vrijeme da se mijenja. Ostalo smatram nepotrebnim jer jedino što dobijem je viši fps i ništa drugo. Razlika od gddr5 i gddr6 je zanemariva osim što je navikana, e nemaš ti pojma, e vdio ovo, ej svi pišu, ej, ej ej a tako se ustvari prikupljaju kupci da biznis ne propadne, samo viči sve najbolje o nečem i prodat če se. Sad koliki je stvarni napredak otom-potom. Raytracing me ne zanima a za ostalo sve moja kartica ima podršku i pristojno šamara. Baciš novac na novu karticu recimo rtx3070 koja ima podršku za famozni raytracing ali kad ga uključiš padnu performanse do 50%, pa se pitam ok na što sam ja to točno bacio novac i što sam dobio? Bez toga veči fps ili koristit raytracing na low. Čim nešto moraš koristit na low znači u startu su te zajebali. Po meni jednostavno nije vrijedna nadogradnja za itekako bahato debel novac a dobiješ kiflu.Jedino što bih mijenjao uskoro je matična, procesor i ram. To vidim da jedino trebam a grafa se drži još ko zmaj. Driveri redovno izlaze znači nije je još vrijeme “zgazilo”.

    • kaurazmaj23

      @kaurazmaj23, 13.06.2022 - 13:11

      isplativije je preč s ps4 pro na ps5 jer u startu dobivaš ogromnu razliku a kod računala je to več malo kompliciranije, nač dobar procesor,matičnu, memoriju pa pazit da između procesora i grafičke ne postoji bootleneck da ne gubiš još dodatno pšerformanse jer je hardware neiskorišten u potpunosti i dok to sve odabereš lakši si za minimalno 2000 eura.

    • MAJSTOR RINGO

      @kaurazmaj23, 13.06.2022 - 17:00

      Dobro drug, vidim da i dalje teras po svom, mislim ja te necu ubedjivati da kupis novi komp ha ha ha, a to sto kazes dok graficka moze obradjivat elemente u igri, pa dobro u tom slucaju je mozes drzati jos 10 godina, ali ces sve morat snizit na low da bi igrao, sta ti posle ispadne?
      Bas me zanim kako ces na njoj moci zavrtet neku igru radjenu u UE5?
      Mislim mozes da se tesis druze, razumem te, ja taj problem nemam, kupicu boze zdravlja PS5 uskoro i miran sam godinama posle.😉

    • kaurazmaj23

      @MAJSTOR RINGO, 14.06.2022 - 01:52

      Nisi bio zadovoljan benchmarkom – prekratak je i nema explozija i nema akcije. Za Cod Vanguard je problem što je multiplayer i nije zahtjevna pa sam se eto potrudio ti demonstrirat i explozije, vatru, refleksije, flas i opčenito gameplay Far Cry 6 s identičnim postavkama. Napominjem ponovno da snimanje mi oduzima 10 fps pa to uzmi u obzir i pokušaj imaginarno dodati pa uz ovaj video nastavi mi dalje vrijeđat komp iz 2014. Preporučujem svima
      od PowerColora Red Devil modele grafičkih kartica jer KIDAJU!
      Uživaj: https://www.youtube.com/watch?v=xRuADxc_F_g

    • MAJSTOR RINGO

      @kaurazmaj23, 14.06.2022 - 23:13

      Vidi druze, nisam imao nameru da ti vredjam komp, taman posla, ja to nikada i nikome ne radim, ako sam ti predocio neke cinjenice samo a to te uvredilo, izvini brate.
      Da, uzivao sam, koliko ti je iso i dropao FPs?
      Vidi po meni je bolje da imas stabilnih 30 nego da ti ono skakuce zavisno od situacije od 60 na 30 i ispod toga, a mislim da ti je tako bilo u tvom gamepleyu u jednom trenutku, opet nisam siguran, ali vidi drug,
      mislim da nema potrebe da forsiras ultru, smanji malo postavke i ide to na stabilnih 60 fps-a.
      Kad smo kod fc6, evo i ja ga igram trenutno na PRO, guerila mode, ocistio prvi region Madrugadu na 100% i rascopao glavu Jose Castilju😆😆😆😆

  • darkness666

    12.06.2022 - 18:05

    Vidim da nasoj reziji samo poljaci i srbi zapadaju za oko…kraj drugih igara nazalost nestavljaju npr. Americka njemacka itd….

    • Skoropazao665

      @darkness666, 12.06.2022 - 19:04

      Pa kada su Slovenofili

  • Strumf123

    12.06.2022 - 18:37

    Od kada to mediji za pohranu odnosno HDD i SSD utjecu na performanse igre? Jasno mi je da je SSD ucitavanje neusporedivo brze nego HDD, ali da utjece na samu izvedbu igre? prvi put cujem ovo haha, neka mi netko objasni kako igrica pohranjena na SSD-u se vrti u vise FPS-a nego ona koja je na HDD-u?

    • Skoropazao665

      @Strumf123, 12.06.2022 - 19:05

      Pa ti dok igraš igru neki deo nje se non-stop ućitava u pozadini

  • Enrubius

    12.06.2022 - 20:57

    Izgleda drugačije, baš me zanima kakva će biti igra u konačnici.

  • Duanador

    13.06.2022 - 16:09

    Ma Srbski, Kineski, Americki ili sta ja znam. Igra izgleda brutalno super.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?