Sljedeći Mass Effect neće koristiti vizualni stil Dragon Age: The Veilguarda
Redatelj nove igre iz serijala Mass Effect potvrdio je da će serijal zadržati fotorealistični izgled te neće imati čudan izgled likova kao Dragon Age: The Veilguard.
Sljedeća Mass Effect igra, ona za koju se priča da će doći najranije 2029. godine, neće mijenjati dosadašnji stil grafike, poručuje njezin redatelj.
Tema je to koju su načele kritike na BioWareov vizualni stil za novi Dragon Age: The Veilguard, za kojega dio publike kaže da im previše crtićolik, ponajprije u izgledu likova koji kao da su izašli iz animiranih filmova. Voditelj projekta za novi Mass Effect, Michael Gamble, smirio je fanove Mass Effecta izjavivši sljedeće:
“Dok god sam ja na čelu, Mass Effect će biti fotorealističnog izgleda. Obje su igre iz istog studija, ali Mass Effect je Mass Effect. Način na koji realiziram znanstvenofantastični RPG je drugačiji od ostalih žanrova ili franšiza, te mora imati drugačiju vrstu ljubavi.”
Gamble je također dodao da će Mass Effect zadržati ozbiljni ton viđen u originalnoj trilogiji.
Vrlo je malo toga poznato o novom Mass Effectu. Igra je najavljena prije tri godine i potvrdila je kako se vraćamo u galaksiju originalne trilogije, a vidjet ćemo poznate likove iz prijašnjih igara. Nije još potvrđeno hoće li se vratiti Shepard ili ćemo voditi nekog sasvim novog lika.
mili1985
29.10.2024 - 15:10Fotorealističnog izgleda
djosic85
29.10.2024 - 15:142029 moš mislit… Ko živ ko mrtav
Fenner
29.10.2024 - 15:27Meni se sve čini da ga oni ne budu niti završili. Opasno im prijeti bankrot!
Polustat
29.10.2024 - 15:38Ma ukinut će studio i vjerojatno će IP završit u rukama nekog drugog ili će EA stavit IP na prodaju.
KhorneFlake
29.10.2024 - 15:39A ko će da radi na igri, ako novi DA ispuši sve su prilike da ni B od BW neće ostati…
https://x.com/Mangalawyer/status/1850933741872681416
Darcoolio
@KhorneFlake, 29.10.2024 - 16:04Ovo je lik odgovoran za Veilguard.
Valjda će dobiti otkaz i spasiti bar Mass Effect.
DiVojic
@Darcoolio, 29.10.2024 - 19:29Kladio bih se da će lik prije dobit promotion nego otkaz 😀
Darcoolio
@DiVojic, 29.10.2024 - 20:37Ne znam, ali po svemu što sam video bilo bi mi draže da se ugase nego da nastave da prave nakazu od ovog serijala.
Usrali su potpuno Dragon Age, ako ostanu ovi ljudi usraće i Mass Effect.
IgorBiH
@Darcoolio, 29.10.2024 - 20:37Ah, sve mi je jasno sad. Ako već dosad nije bilo.
Cygarone
@IgorBiH, 30.10.2024 - 10:08Glavno pitanje je, hoće li biti jasno recenzentima sa HCL-a i uredništvu koji srčano brane ovu igru i naravno Bioware studio sa njihovim pripadajućim devovima. 🤣🤣
IgorBiH
@Cygarone, 30.10.2024 - 17:27Polako, još nije izašla recenzija. Da li će otići Skill Up ili IGN putem? Dobre su šanse za neku zlatnu sredinu. Ali, kako god, biće zabavno u komentarima. Kažem to zato što nisam emotivno vezan za ovu franšizu (nikad je nisam igrao) tako da sam poprilično ravnodušan. Nakon Skill Up “spržena zemlja” recenzije jasno je da me neće vidjeti ni ovaj nastavak. A on čak u tih pola sata nije ni ulazio u ovaj woke diskurs.
Cygarone
@IgorBiH, 30.10.2024 - 23:22Ostao mi je gorak okus u ustima kroz rasprave sa uredništvom, pa sam i ja na neki način ciničan u pisanju svojih komentara. Znam da je to krivo, ali čovjek sam od krvi i mesa. Upravo zato jer sam vezan za serijal, jako me pogodilo sve napisano za igru a prethodne situacije s drugim IP-evima u svijetu zabavne industrije dalo mi je naslutiti da će igra biti slaba, jako slaba. I to čak i prije prvih revieweva. Ja kao takav, priznajem svoju pogrešku. Niti sam trebao tako reagirati sada niti prije, međutim kada netko uništava djelo poput u ovom slučaju ovih serijala Biowarea (Dragon Age i Mass Effect) na čemu sam razvijao vlastitu svijest i razum kroz godine… Naravno da ću dignuti glas! Vratio bih se na komentar kojem pišem odgovor. Ukoliko nisi igrao serijal preporučujem DA:O. Ako nema vremena previše za igranje, onda svakako DA 2. Igra ima najbolju borbu od prve 3, malo slabiju priču međutim jako dobro razrađeno viđenje Qunari rase i njihovih uvjerenja. Čast je jako bitna za njihovo Qun vjerovanje. Nešto što se samo malko pojavilo kroz priču u prvom nastavku serijala, u drugom je praktički centar događanja kroz više od polovinu igre (početak radnje u prvom poglavlju i vrhunac radnje na kraju drugog poglavlja).
Zoran Žalac
@Cygarone, 30.10.2024 - 18:44“Uredništvo” ne brani dotičnu igru ništa više ni ništa manje nego kao i svaku drugu igru koja nije izašla. Stav je uredništva da svakoj igri pristupamo s najboljom namjerom i otvorenog uma, pa kako bude. I uredništvo smatra da je to pravilan, profesionalan i racionalan način pristupanja recenziranju igara. Ne bi bilo profesionalno da se za recenzije unaprijed formiraju stavovi o igrama koje nismo igrali. Postoji ponekad određeni hype, postoji određena skepsa, postoji i zdrava doza opreza kad su u pitanju potencijalne prevare, ali to je uvijek zasebno od recenzija u kojima se sudi tek nakon igranja, ne prije. Nitko u HCL-u neće dobit zadatak recenziranja neke igre ako kaže da ju želi popljuvati prije nego ju je zaigrao. To bi bilo pisanje s agendom, što je neprihvatljiv način rada.
Cygarone
@Zoran Žalac, 30.10.2024 - 23:05Imate like za glavnu poantu komentara. Slažem se sa svime napisanim, i podržavam takav način razmišljanja i novinarstva. Ukoliko je to istina, drago mi je.
Međutim, sve komentare koje smo vi (uredništvo) i ja podijelili u raspravi, meni ostavljaju drugu sliku. Većinu napisanih komentara kojima branite igru koja nije izašla (Z. Žalac i H. Smoljić) svodi se na seciranje mojih komentara i uvjeravanje svih prisutnih na to kako smo mi “normalni” zapravo šovinisti koji pljuju po LGBT publici. Sve navedeno, više sam puta demantirao. Čak štoviše, u nekoliko navrata igara s kojima nisam bio upoznat zauzimao sam stavove neutralnog promatrača. Onoga trena kada podignem glas kako mi sve “smrdi” na propast DA kao franšize u kojoj se fokus i svjetla pozornice okreću na agendu inkluzivnosti umjesto da se pobrinu za homogenost priče i igrivosti, tada “dobivam po prstima”. Zaista mi ne smeta tko je što u igri. Spomenuo sam i situacije prvog DA:O u kojima mi je bilo smiješno, lik pčelice Zevrana koji bi sve “oprašivao”. Takve mi stvari nisu smetale, jer unatoč tome igra je imala glavu i rep, osjetio se onaj dark fantasy ton igre. Ovdje nažalost toga nema. Naravno da ću kao dugogodišnji obožavatelj serijala, koji pored igara čita i knjige iz toga svijeta, zapravo na kraju dana biti razočaran, tužan i ljut kada potencijalni završetak predivne tetralogije pretvore u jad i bijedu. Zamisli kada je hvaljeni MO studija kroz prve 3. igre sveden na kraju na 3. izbora iz posljednje igre koji imaju minorni spomen u 4-om dijelu. Kako bih se ja kao igrač trebao osjećati kada svi izbori koje sam birao kroz godine od 2009 do 2024 zapravo nemaju nikakva utjecaja? U najmanju ruku, prevareno. I onda se pronađu dežurni dušobrižnici na ovom portalu koji kažu šta ti koji kurac smeta, šta će developer napraviti od svoje igre. Šta si se toliko vezao za igru? Pa taj jebeni serijal je preko 1000 sati mojega života kroz sve ove godine. Olakšanje od posla, školskih i studentskih prilika i neprilika… Kako to nekome objasniti? A za kraj se vi kao predstavnici portala sjetite staviti onaj lijepi šlag na kraju sa višnjom na vrhu, u vidu podrške korporacijama i njihovom “umjetničkom izričaju” i pljuvanjem svih prisutnih koji dijele moje mišljenje. Ako sam Vas (Z. Žalac i H. Smoljić) uvrijedio u svojim prethodnim komentarima, žao mi je. To je bio moj obrambeni mehanizam kada netko na takav subjektivan način pristupa svome poslu i zauzima strane, kao što ste to Vi napravili. Osjetio sam to kao direktan napad i uzvratio jednakom mjerom.
SonOfZeus
@KhorneFlake, 30.10.2024 - 09:36O bogte
djosic85
@KhorneFlake, 31.10.2024 - 00:12Wtf 😂
Blackbeard
29.10.2024 - 15:58Dragon Age Vailguard ima isti graficki dizajn kao likovi u The Lord of the Rings: Return to Moria. Bullshit u bojama.
stajaznam
29.10.2024 - 15:58Manje priče, više akcije.
delight353
29.10.2024 - 16:152029te… A najaviš igru 2021ve. Koji k je s ovom industrijom??? Bolje da se okrenemo ribičiji.
Thanos
@delight353, 30.10.2024 - 09:58Sjeti se najave “The Elder Scrolls” 2018. Novo normalno je da danas najave igricu koju ce tvoji unuci igrati…
Cygarone
29.10.2024 - 16:58Smatram da bi Shepardovu priču i općenito trilogiju kao takvu trebali završiti. Odnosno, ne bi se trebalo vraćati na Sheparda MCa. Mogu ga vratiti u život kao sporednog lika ili jednostavno slaviti kao zaštitnika koji je položio život na oltar galaksije žrtvujući sebe kao branitelj svih civilizacija. Ako to nije multi kulti ideja, zaista onda ne bih znao što jest. Druga stvar… Ako planiraju istu ideologiju i guranje politike kao sa DA serijalom, bolje da ne nastavljaju IP. A na nama je da se okrenemo spiritualnom nasljedniku Exodus igri. Imali su slab početak sa ME Andromedom, ali po meni je nova galaksija bila dobar potencijal i ideja za potpuno novu priču.
mili1985
@Cygarone, 29.10.2024 - 17:08U potpunosti se slažem za Sheparda. Prikazati ga kroz neka sjećanja ili nešto slično, ali vraćati ga iz mrtvih je jeftini trik.
ChungaLunga
@mili1985, 29.10.2024 - 21:16Jer bi to u stvari bilo već drugi puta da ga vraćaju iz mrtvih onda.
mili1985
@ChungaLunga, 29.10.2024 - 22:37Tako je, dobro si se sjetio.
delight353
@mili1985, 31.10.2024 - 09:28Hm… Ali sami kraj trećega djela otkirva nešto suprotno (udisaj pod ruševinama). Nitko nikada, ako ne griješim, nije izričito rekao da je Shepard mrtav. No, slažem se – mogu ga oživjeti, ali kao sporednog lika.
Cygarone
@delight353, 31.10.2024 - 10:39To je najbolji dio svega. Taj udisaj, ako smo odabrali taj put. Ako je netko odabrao simbiozu ili telepatsko povezivanje sa reaperima, u tom slučaju Shepard je svoj DNK pretočio u njih ili prenio svoju svijest. Kako god bilo Shepard bi trebao biti sporedna uloga u nastavku. Kao netko tko je preživio, umro ili prešao na neku drugu stepenicu načina življenja. Na neki način vrsta evolucije. Na kraju krajeva sve oko nas je energija koja rezonira na nekoj frekvenciji. On je prešao na drugu vrstu frekvencijskog stanja. Ne znam ako ima svima smisla. Bitno mi je da meni ima. 😂
djosic85
@Cygarone, 29.10.2024 - 17:16Slažem se za andromedu
Dick Johnson
29.10.2024 - 18:19Lol, dobra fora. Ko da će Bioware postojat nakon ovog govna što sad israli.
Smike
29.10.2024 - 18:38Ma nek vrate Sheparda, zaboli me kita. Bolje nego nova Andromeda
Smike
29.10.2024 - 18:38Ma nek vrate Sheparda, zaboli me kita. Bolje nego nova Andromeda
Virty
29.10.2024 - 19:28Bez Sheparda to nije to, al ok, samo da ne bude pun woke pizdarija.
Toma_HR
29.10.2024 - 21:14Pazi ovo – 2029, umirem od smijeha. Ne znaju oni što će biti za tri mjeseca, a ne za 5 godina.
HeimdallTheWhite
30.10.2024 - 08:29Za vikend sam zavrsio dvojku, kakv role playin majko mila! Navukao sam se zestoko, pa odmah pocinjem sa tricom 😛