Šok i nevjerica: Watch Dogs 2 nema tornjeve za otkrivanje mape
Ubisoft će se u slučaju Watch Dogsa 2 i njegovog otvorenog svijeta odreći mehanike koja je postala zaštitni znak njihovih igara.

Počelo je, ako se ne varam, sa Assassin’s Creedom. Prva stvar po dolasku na novi teritorij bila bi penjanje na najvišu zgradu, odnosno toranj. Zatim je Far Cry 3 također imao tornjeve. Čak i The Crew, u kojemu nije bilo penjanja, aktivnosti na mapi otkrivao je dolaskom do tornja. S obzirom da je Ubisoft svom silinom krenuo na izdavanje igara s otvorenim svijetom gdje god je to moguće, činilo se kako tornjevi neće tako skoro nestati. Međutim – šipak!
Aktivnosti koje nudi San Francisco u Watch Dogs 2 neće se otključavati hakiranjem tornjeva kao u Chicagu. Premda vjerujemo kako će tornjevi opstati u nekom obliku, razotkrivanje mape ipak će se odvijati na drugačiji način. Aktivnosti i ostale zanimljivosti sada će se tako otključavati regrutiranjem što većeg broja sljedbenika vaše hakerske družine DedSec.
Samim time, potvrđeno je kako će čitava mapa grada biti dostupna od samog starta te da neće biti ograničenja gdje se možete kretati, a gdje ne. Pa eto, ako vidite neki toranj, svakako mu pođite odati počast.
lucho-CRO
22.06.2016 - 16:15Pa to i nije tako lose, cini mi se ovak zanimljivije..kad vec zele promjeniti tj kad su vec promjenili dosta toga onda su noviteti u samoj igri uvijek dobro dosli..sve je pozeljno osim copy paste prijasnjih nastavaka opcenito u igrama pa tako i u ovoj..
markogal
22.06.2016 - 16:52??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
markogal
@markogal, 22.06.2016 - 17:01stvarno ne znam sta se desava sa ubisoftom zadnjih mjeseci
RapthorPechina
22.06.2016 - 17:09Ma zezaju se. Dobar humor!
Filip 1
22.06.2016 - 17:23Ubisoft,, Ubisoft,Ubisoft. Njihove igre su dobre u traileru, ali ih oni upropaste prilikom razvijanja. Tornjevi cce nadam se ostati u Assassin`s Creedu
bartul_9
22.06.2016 - 17:32Hahaha odlican clanak, svaka cast, nasmijali ste me do suza.
Al stvarno sta je previse, previse je.Zadnjih 7,8 godina pola igara sta sam odigrao je imala neku vrstu tornjeva.Puna mi ih je kapa.
Silvio_7Tech
22.06.2016 - 18:31Ne vidim tu ništa loše. I trebaju neke stvari promijeniti.
PppPP
@Silvio_7Tech, 22.06.2016 - 20:27Tko je rekao da je loše?
Silvio_7Tech
@PppPP, 22.06.2016 - 21:31U naslovu članka
“Šok i nevjerica: Watch Dogs 2 nema tornjeve za otkrivanje mape”
SuperWarrior
@Silvio_7Tech, 22.06.2016 - 22:14Ikad cuo za sarkazam?
PppPP
@Silvio_7Tech, 23.06.2016 - 12:59O majko mila hahahaha
Darcoolio
22.06.2016 - 18:32Tornjevi su počeli ozbiljno da zamaraju u svim njihovim igrama, čač i u AC, ali ajde, navikao sam na to.
c0bra123
22.06.2016 - 19:10Hahahahaha Šok!!! Hahah (na mobu sam) pošao sam na forum i uhvatio sam pogledom ( šok i nešto Watch Dogs 2) wtf je sad?! Ono Ubisoft što je? Vraćam se na portal kad ono pozitivan šok od njih. XD
Djokac
22.06.2016 - 19:44Po meni je super sto su to promenili, lepo je videti neku novinu.
trulex
22.06.2016 - 20:05stvarno wtf članak?
baDarmageddoN
22.06.2016 - 21:46Nije mi problem ideja tih tornjeva, čak je jako dobro kada mapa nije odmah ispočetka cijela otkrivena jer mi to skriva nekakvu draž. Problem je što se moraš verati. Po meni mogli su to napraviti kao što je u The Crew. Dođeš lijepo do podnožja tornja i sve se otkriva. Šteta ako su stvarno odustali od toga.
SuperWarrior
22.06.2016 - 22:16Kad su tek uveli to u AC II, bila je dobra ideja. Ali sad to koriste u svim svojim open world igrama i ljudima to ide na zivce.
Dilo_trasul
23.06.2016 - 01:21Nek su izbacili to sranje,debilizam mrtvi,imalo je smisla u Ac zbog fast travela a u ostalim igrama bljak,besmisleno