HCL.HR

Sony vam brani da igrate Fortnite na Switchu ako ste ga već igrali na PS4

Igor Belan 13.06.2018.   •   56 komentara


Ako ste ikada zaigrali Fortnite na PS4 konzoli Sony vam je zarazio Epic Games račun bolešću zatvorenosti prema drugim platformama.

Fortnite je jučer došao na Nintendo Switch, no igrači koji su u istoj igri uživali na PlayStationu 4 i poželjeli to nastaviti i na Switchu doživjeli su jedno neugodno iznenađenje. Prilikom prijave u svoj Epic Games račun na Switch verziji Fortnitea dočekala ih je ova poruka:

“This Fortnite account is associated with a platform which does not allow it to operate on Switch. Neither the Fortnite website nor Epic Customer Service are able to change this. To play Fortnite on Switch, please create a new account.”

Dakle, ako ste ikada zaigrali Fortnite na PlayStation 4 konzoli nećete moći igrati sa istim korisničkim računom na Switchu. Stvar je u tome da za igranje Fortnitea na PS4 morate povezati svoj Epic Games račun s vašim PSN ID-om, a čim to učinite Sony drži vaš račun u šaci i ne dopušta da igrate s istim računom na Switchu. Ovakav problem s vlastitim korisničkim računom nećete imati u slučaju da ste prethodno igrali Fortnite na PC-ju ili Xboxu One. Problem je specifičan za Sonyjevu konzolu jer je PS4 jedina konzola koja ne dopušta cross-platform igranje Fortnitea s drugim konzolama (PC i PS4 cross-platform igranje radi).

Problem je naravno što nema povratka kada jednom povežete svoj PSN račun s Epic Games računom. Dakle, igrači koji su imali tu nesreću u sreći da su zaigrali Fortnite na PS4 moraju za iskustvo igranja na Switchu platiti kaznu otvaranja potpuno novog korisničkog računa – tako će na Switchu početi od nule graditi napredak u sezonama, listu kupljenih stvari, listu prijatelja itd.

Inače, Switch verzija Fortnitea ne sadrži originalni Save the World mod igranja već samo ludo popularni battle royale mod koji je postao globalni hit s preko 120 milijuna zabilježenih igrača. Priupitan o manjku tog moda u Switch verziji predstavnik Epic Gamesa samo je rekao da ga ne planiraju dodati u Switch verziju. Ništa više.

Tužno je to jer je Epic Games izvorno zamislio upravo Save the World kao glavni mod Fortnitea i razvijali su igru s time na umu godinama, dok su Battle Royale mod složili u par mjeseci kad su vidjeli da je to vrlo popularan žanr.

Označeno sa: ,

Komentari (56)

  • Lord_Sec

    13.06.2018 - 11:30

    Tuzno

  • NeoGames

    13.06.2018 - 11:33

    F*** you Sony

  • bojanum

    13.06.2018 - 12:16

    Vec sam sto puta rekao, pa cu ponoviti. Sony ce unistiti gaming i industriju svojim pohlepnim idejama. Sve se podredjuje jednoj konzoli, inferiornoj platformi naspram PC-a.

    • Igor Belan

      @bojanum, 13.06.2018 - 12:25

      Pa mislim, ovo je malo glup potez Sonyja, ali ne znam baš da će “uništiti gaming industriju svojim pohlepnim idejama” :/ Obrazložiš to malo? Konzole i konzolaške ekskluzive su već desetljećima poznata stvar, ako na to misliš, kao i odnos konzola i PC-ja. Sony sa PS4 ne radi sada ništa puno drugačije nego su svi platform holderi radili sa svojim konzolama oduvijek.

    • Njofra

      @Igor Belan, 13.06.2018 - 14:09

      “PS4 jedina platforma koja ne dopušta cross-platform igranje Fortnitea” pa odakle vam to? Svaki dan igram duo sa bratom, ja na pc a on na PS4.

    • Zoran Žalac

      @Njofra, 13.06.2018 - 15:04

      Misli se s drugim konzolama/mobitelima.

    • Igor Belan

      @Zoran Žalac, 13.06.2018 - 15:12

      Istina, al pojasnih sada malo i u tekstu. Tnx Njofra

    • bojanum

      @Igor Belan, 13.06.2018 - 15:30

      PC je oduvijek bila superiornija platforma koja developerima nudi pregrst mogucnosti. Sve te mogucnosti su reducirane do neke mjere zbog konzola jer konzole ne mogu “vrtiti” ono sto moze PC. Sve se podredjuje konzolama i to po meni ubija razvoj gaming industrije u onom obimu u kojem bi mogla biti. Pod broj dva je situacija u kojoj Sony svojom lovom kupuje pravo prvenstva za neke naslove (citaj: Call of Duty primarno) i samim time onemogucuje igrace na ostalim platformama ili im odgadja uzitak na neki vremenski period. Kapa do poda Sonyu sto sve to radi radi svojih korisnika ali po meni to sve ide u krivom smjeru.

    • mr.labud

      @bojanum, 13.06.2018 - 15:03

      Sony spasava gaming kolega. God of War, Horizon, Detroit, Uncharted, Spiderman, TLOU, Death Stranding…

    • bojanum

      @mr.labud, 13.06.2018 - 15:26

      Sony spasava sam sebe a ne gaming industriju. Sve naslove koje si nabrojao mogu igrati samo tko? Sony igraci i nitko drugi. I po tebi je to spasavanje? SA jedne strane imas PC koji je daleko superiorniji i nudi pregrst mogucnosti, a sa druge konzolu koja nije ni blizu svemu onome sto moze PC. I sto se dogodilo, svi developeri rade igre za konzole zanemarujuci puni potencijal svoji engine-a.

    • Igor Belan

      @bojanum, 13.06.2018 - 16:02

      Ovo što si napisao, da se PC hardver ne iskorištava do punih mogućnosti zbog konzola, je tek djelomice istina. Događa se to, ali to je tek djelić pune priče. Da bi shvatio pravu istinu moramo kopati malo dublje od toga 🙂 Jer tek kada zaroniš malo dublje u tu temu PC i konzolaškog hardvera shvatiš da nisu konzole one koje koče pun potencijal PC hardvera, nego drugi, slabiji PC hardver koji je u većini. Jer situacija je zapravo takva da većina PC-ja koje imaju ljudi što igraju igre imaju PC hardver jednako snažan, mrvicu snažniji ili slabiji od onoga što je u konzolama. Developeri moraju baciti najširu mrežu moguću da bi ulovili što više PC gamera sa svojom PC igrom, pa neće dizajnirati igru koja cilja na vlasnike GTX 1080 kartica, nego na ekipu što ima GTX 1050 i čak malo slabije kartice. Osim što je tržište ljudi sa GTX 1080 karticama znatno manje nego ono sa znatno slabijim PC hardverom, iskoristiti maksimum iz GTX 1080 kartica znači uložiti i puno više novca u razvoj igre. Što je igra impresivnija, to u pravilu i više košta. U projekte izrade nove igre ne ulazi se sa strašću za iskorištavanjem maksimuma hardvera, nego sa objektivnim činjenicama i analizama tržišta, imajući na umu pritom da ta igra mora zaraditi nešto inače nema smisla raditi na njoj godinama. Tako da lijepo je reći da je na PC-ju DOSTUPAN jači hardver od onoga u konzolama, no je li realno očekivati da će itko raditi igre za baš taj jači hardver čak i da nema konzola? Ne baš. Na kraju se tu da izvući i zaključak da konzole pašu PC gamingu jer sve impresivnijim konzolaškim ekskluzivama tjeraju PC gamere da nadograde stare, slabe mašine na nešto jače.

    • Marac Marko

      @Igor Belan, 13.06.2018 - 18:03

      Da nema konzola na tržištu velika vecina bi dans imala u PC GTX 1080 😉

    • Igor Belan

      @Marac Marko, 13.06.2018 - 18:51

      Ne, nego ne bi bilo GTX-a 1080, cijela industrija bi bila kompletno drugačija… 😉

    • bojanum

      @Igor Belan, 13.06.2018 - 19:43

      Ovakav odgovor i vidjenje situacije oko konzola i PC-a je prvi put u mojoj 15 godisnjoj gaming “karijeri”. Niti jedanput nisam cuo ovako nesto od niti jedne osobe i mislim da si promasio cijelu tezu. Zao mi je ali moram reci da se ne slazem sa tobom i miim da si totalno u krivu. I dalje stojim kod stava da je Sony iskljucivi krivac danasnje situacije oko kvalitete igara. Da nema Sonya koji mozes kupiti za 2000kn i igrati poluproizvod na njemu i biti ocaran istime, a u istom trenutku ne shvacati da ta ista igra je mogla biti 10 puta bolja (a nije zbog hardvera u konzoli) je za mene zalosno. Da nema konzola, PC dijelovi bi bili ti koji bi vodili glavnu rijec, gaming industrija bi se podredila istima i vjerovatno tjerala na nize cijene hardvera itd. itd. da ne idem u sirinu ali ima tu jos dosta situacija koje bi bile moguce i sve idu u prilog PC-a.

    • SonOfZeus

      @bojanum, 13.06.2018 - 21:49

      Koliko si ti ogorcen to je strasno. Pridruzi se ostalima i ulozi jos 50 eura u star citizen, mozda izade do 2040te. 😉 Konzola ima oduvijek, i oduvijek su bile popularne. Jedne od najboljih igara su bas bile na konzolama. To sto si ti ljut sto konzole postoje govori da imas neke duboke psiholoske probleme, kao da ti je playstation ukrao curu. Stotinu milijuna ljudi igra na konzolama, i tu su da ostanu. A ako te ljuti sto imaju eskluzive, unajmi ti programerski tim i napravi si dobre igre za PC. Nitko na konzolama ne place sto samo PC ima toliko MMO-a. Nosi ih si slobodno. I to ti govori lik koji zadnjih 15 godina stalno mjenja gejmerske PC-e i laptope 😉

    • bojanum

      @SonOfZeus, 13.06.2018 - 22:33

      Hehehe hvala gospodine psihijatar. Nadam se da su savjeti ovaj put, besplatni jer novaca nemam. Novci potroseni na Star Citizen. Ako vec 15 godina mijenjas gamerske laptope, onda sto dalje diskutirati. Nisam ogorcen, smatram da Sony radi cuda za svoju zajednicu i kapa do poda zbog toga. Da si imalo citao moje postove u proslosti znao bi moj stav o Sonyu i njihovom pristupu svojim korisnicima. Kada Sony bude unajmio programere da radi igre za njih,, onda cu i ja. Sve dok ti programeri rade igre za Sony zbog odluke svojeg studia, a ne Sonya,, onda cu i ja tako. Curu nemam, zato jer nemam PS4 pa me nece niti jedna.

    • marko1106

      @bojanum, 13.06.2018 - 22:16

      Prvo to je njihovo pravo…drugo tesko da se mogu nazvati poluproizvodi…..trece..ono sto koci pc je piratstvo a ne sony, da nema piratstva sve te igre sa sonya bi bile i na pc-u…da nema bmw-a,mercedesa,audija i hrpu drugih automobila opel bi bio najbolji ali nije zato sto ovi postoje…tako bi po tvojim argumentima i pc bio najbolji da nema sony-a…

    • bojanum

      @marko1106, 13.06.2018 - 22:35

      Nije istina. Za piratsvo se slazem iako je piratstvo mozda 5% ukupne zarade na PC-u. Sto se tice Sonya, da kriv je jer zbog hardwera u PS4 developeri rade igre kakve rade. Samo cu ti dati primjer kojeg mozes vidjeti u gotovo svim igrama danas. Sve su vizualno snizene zbog konzola. Da li sam u pravu sa tom cinjenicom? Onako iskreno mi odgovori.

    • marko1106

      @bojanum, 14.06.2018 - 06:21

      Jesi u pravu si…ali vec ti je covjek objasnio cinjenicu da nema svatko karticu 1o80…kontas…platio sam laptop 8000kn i sony 2500..i opet mi sony vrti bolje igrice…..zato sto je napravljen samo za to…pc nikada nece biti u rangu sa konzolom samo zbog sarenila grafickih kartica..puno je posla optimizirati igru za svaku graficku karticu dok ovdje na konzoli moras samo za jednu….to je poanta konzole…ljudi imaju svoj proizvod i ljudi ga prodaju na svoj nacin..bez Sonya ne bi pola tih igara ni postojalo…tak moje misljenje da je sony nesto dobro a ne lose od kad postoji

    • bojanum

      @marko1106, 14.06.2018 - 09:10

      I ja se sa svime time slazem. Milijun puta sam rekao da skidam kapu do poda Sonyu i onome sto je ucinio i sto radi i dalje za svoje korisnike ali to ne mijenja cinjenicu da je 90% igara na PC-u port sa konzola.

    • marko1106

      @bojanum, 14.06.2018 - 12:18

      E pa to nije do Sonya….to je do izdavaca i developera…oni mogu napraviti igru sam za pc ali nece…zato sto mogu prodati isti proizvod sa pola posla….i je to puno posla Igore ali da su posteni dali bi pc igracima gotov proizvod i kvalitetan….ali gdje je novac postenja nema….

    • Igor Belan

      @bojanum, 13.06.2018 - 23:34

      Nisi to nikad čuo jer nisi preispitao tu originalnu teoriju da konzole guše PC i zagrebao malo dublje u procese izrade igara. I mnogi drugi PC entuzijasti nisu – jer zašto bi? Pa zvuči savršeno logično da konzole guše PC. Nema potrebe da kopaš dublje! Ali eto – istina nije tako crno bijela zapravo. Kao u svemu u životu, postoji dublje razumijevanje cijele situacije i ako si dopustiš da kopaš malo dublje vidjet ćeš da nema svatko gtx 1070, pa ni gtx 1060. A developeri paze na te stvari kad rade PC igre i prilagođavaju ih za optimalne performanse na lošijem PC hardveru. Istina, paze i da se njihove igre mogu lako i na konzolama pokrenuti, ali srećom – većina PC-ja na svijetu je blizu snage aktualnih konzola. Ta razlika se sve više povećava (prosječan PC sve više bježi konzolama) kako konzolaška generacija dolazi kraju doduše. Ali da – tako je svake generacije…uvijek isto. Stara je to priča ali istina – ne priča je svatko, lakše je samo reći da konzole guše PC i stat na tome.

    • bojanum

      @Igor Belan, 14.06.2018 - 09:08

      Mogu prihvatiti cinjenicu da je to sa slabijim compovima istina ali mislim da je to mali postotak s obzirom na postotak koji uzimaju konzole. 90% danasnjih PC igara su portovi i to ide u prilog mojoj tezi da konzole guse PC.

    • bojanum

      @Igor Belan, 14.06.2018 - 15:09

      Pa sto bi netko kupio graficku za 4000 milje kuna kada moze kupiti konzolu za 2000kn. I to je veliki dio problema o kojemu pricam cijelo vrijeme. Kupit cu konzolu, proci cu puno jeftinije, jbg moglo je to bolje izgledati i vrtititi se ali 2000 milje kuna je 2000 milje kuna. Zar to nije jedan od razloga zbog cega konzola gusi PC? Jasno,, nije kriva konzola sto graficka kosta 4000kn ali valjda shvacas poantu. Ja i dalje stojim kod svojih stavova i nitko me ne moze uvjeriti da sam poptuno promasio tezu. Mogu prihvatiti cinjenicu da negdje nisam u pravu do kraja i uvazavam drugaciji stav ali samo potkrijepljen cinjenicama i brojkama,, a ne “ti si isfrustriran, mrzis konzole” i slicne izjave.

    • bojanum

      @Igor Belan, 14.06.2018 - 18:25

      Molio bih te da.mi objasnis taj mali dublji pogled izrade igara. Eto, molio bih te da nadjes vremena kada vec kao urednik pises po komentarima sto je vrhunac neprofesionalnosti, meni i drugima.koje zanima da objasnis do kraja taj proces jer me zaista zanima. Hvala ti. I ne nisam sarkastican, nego zaista zelim znati.

    • Igor Belan

      @bojanum, 14.06.2018 - 23:02

      Uf, očito imaš nekoliko krivih tezi u glavi i dosta zatvoren pogled na stvari općenito. Ovo o tome što bi urednik trebao raditi je još jedna nova :/ Tako da ne bih se više raspravljao s tobom.

    • bojanum

      @Igor Belan, 15.06.2018 - 08:27

      Ako mislis da nisam u pravu, raspitaj se okolo. Urednik je osoba koja objektivno uredjuje svoje vijesti i ne upusta se u rasprave, stoji po strani kao promatrac. Ako mislis da sam u krivu, onda je to tvoj izbor. To nije niti bitno. Bitno je da bih zaista htio objasnjenje procesa izrade video igara.

    • Mrfloyd

      @Igor Belan, 19.06.2018 - 17:13

      Yep, to potvrdjuje Steam hw survey vec godinama.

    • rajv0sa

      @bojanum, 13.06.2018 - 15:39

      Da vidim tu superiornost PC za 200eura, ne možeš ni pristojnu grafičku kupiti.

    • bojanum

      @rajv0sa, 13.06.2018 - 19:50

      Pa to i dalje ne znaci da je PC nije superiorniji. Napisi samo jedan tehnicki dio u kojem je konzola bolja, samo jedan. Shvacas valjda da skoro sve danasnje igre su radjene sa 50% potencijala zato jer konzola ne bi mogla vrtiti nista vise od toga. Samo cu ti dati mali primjer. Uzmi svoj jostick, ja cu svoj mis i tipkovnicu, uplati cemo neku picacinu i pitaj se tko je superiorniji? Ti sa aim assistom sto je sramota ili ja sa svojim ocima i rukom? Mislim da si shvatio da vam se pomaze na sve nacine i dalje ste ispod razine jednog PC igraca. PC igrac igra igre namijenjene vama konzolasima zato jer vi konzolasi ne mozete igrati igre namijenje nama PC igracima. To ti valjda sve govori. Svaki konzolas kada odigra 5 min na dobrom PC-u ostane sokiran. Ja kada sjednem za konzolu, ostanem razocaran. Da, istina je da sam svoj comp platio 5 pita vise od PS4 ali svaka kuna se isplatila jer znam barem da susjed pored mene igra na crno-bijelom televizoru, a ja na kino platnu. Ako razumijes sto zelim reci.

    • Goran1234

      @bojanum, 13.06.2018 - 20:36

      Kakvih ti problema imaš? Kupio si skup PC i nemaš što igrati?

    • bojanum

      @Goran1234, 13.06.2018 - 22:36

      Gdje to pise i zbog cega si zakljucio da nemam sto igrati???

    • omar500

      @bojanum, 13.06.2018 - 22:45

      Stvarno si isfrustriran. Igram i na konzolama i na PC-u i ne vidim u tome nikakav problem. Opusti se malo, nije vrijedno sekiranja. Treba se zahvaliti i Sony-u sto gura odlicna sp iskustva zadnjih godina, a vjeruj da bi i njima bilo lakse ici linijom manjeg otpora i izdavati mp igre.
      A niko ne brani developerima i publisherima da izdaju jos jedan ‘Crysis’ na PC-u koji ce prodrmati industriju, ali niko to ne zeli. Sigurno nije jedan Sony kriv zbog toga. Konzole su bile jake i devedesetih i pocetkom dvije hiljaditih, pa je PC bio strasno jak sa pregrst svojih ekskluziva koje su tek kasnije dolazile na konzole. Sigurno konzole ne koce razvoj Star Citizena koji spominjes, pa opet necemo docekat skoro igru. I dobro je dok imamo zdravu konkurenciju, vidjet cemo kada se za desetak godina prebaci industrija na streaming…to se meni npr nikako ne dopada jer necemo biti vise vlasnici igara…

    • barba_Foka

      @bojanum, 14.06.2018 - 04:02

      eto ti igraj nier automatu ili dark souls na pc a ja na ps4 i bit cu bolji od tebe 732 puta. Neke igre su lakse na pc a neke na ps4 .Argument ti je 0

    • bojanum

      @barba_Foka, 14.06.2018 - 09:13

      Ne bih bas rekao da je tako, mislim da si u krivu totalno. I jos si uzeo bas 2 igre koje je sto puta lakse igrati sa misem i tipkovnicom.

    • Aldin219

      @barba_Foka, 14.06.2018 - 15:22

      Kakve to veze ima? Ne moze se koristiti gamepad na PC-u ili? 😀

    • Aldin219

      @bojanum, 14.06.2018 - 15:21

      Ne vrijedi se raspravljati jer ako imaš drugačije mišljenje ovi Igorovi botovi ćete zvati isfrustriranim ili šta sve ne, a Igor će sići sa neba da te blagoslovi svojim “dubokim” znanjem jer on čita preko 3 bloga o gaming-u :D. On što kaže, sve je istina. On ide nivo dublje, PAZI! A ovi botovi misle da će imati nešto od toga ako mu pošalju like. Volio bih da imam vremena da mogu pisati da zapravo ima još 10 nivoa ispod ovoga što Igor piše, ali stvarno nemam živaca.
      Najsmješnija mi je ona “Konzole zapravo pomažu PC-u zato jer nemaju svi najbolju grafičku karticu.” XD Nebuloze svašta… Uglavnom, ovdje nećeš naći pravu raspravu ako ti je do toga stalo, već hrpu botova i family-friendly gluposti. “Kupite Play Station 4 povoljno u T Mobile za 500 eura” XD. To ti je ta fora.

    • bojanum

      @Aldin219, 14.06.2018 - 18:20

      Hvala bogu netko normalan. Dobro si primjetio botove koji diskutiraju uvredama jer nemaju cinjenice i brojeve sa kojima mogu u “borbu”. Vec sam imao prepirku sa Igorom gdje sam pokusao na friendly nacin objasniti da on kao urednik nema sto traziti u komentarima. On mora biti sa steane i nema nikakav valjani ralzog da se upusta u diskusije sa clanovima.portala. On je urednik i novinar i ako zeli biti profesionalan maknut ce se. Ali koliko vidim, samo pojacava svoj tempo i rusi HCL-ovu profesionalnost. Ne vidim nitinkod njega, niti kod sljedbenika nikakve cinjenice, nego kvazi-ideje koje nemaju uporiste u nicemu. HCL je postao djeciji vrtic bez ikakve selekcije, sa vecinom konzolasa koji u zivotu nisu odigrali igru na compu. Ima nas odraslih jos dosta, ima i mladjih koji barataju cinjenicama i brojkama i to im je mjerilo necega. Ali puno vise ima PS4 fanatik bez trunke realnosti. Ja sammprvi koji ce reci bravo za Sony ali od njih neces nikada cuti isto tako nesto za PC. Zasto? Zato jer ne znaju za nista bolje od 30fps, losije grafike i aim assista.

    • Irenicus

      @bojanum, 19.06.2018 - 12:46

      Sjecas se kad je zoran zalac shill-ao da je ps4 pro isplativiji od pc trenutno zbog cijena rama i grafickih.Komentarisanje na vjestima je samo kap u moru neprofesionalizma.

    • marko1106

      @Aldin219, 14.06.2018 - 19:05

      “Ne vrijedi se raspravljati jer ako imaš drugačije mišljenje ovi Igorovi botovi ćete zvati isfrustriranim ili šta sve ne” Tvoja rečenica i onda izvrjeđaš sva druga mišljenja koja su i argumentirana….ljudi igrajte šta želite nitko vam ovdje ne govori šta da radite i šta da kupujete i šta da igrate, a mene pustite da ja igram šta ja želim….

    • Igor Belan

      @Aldin219, 14.06.2018 - 23:54

      Ooooo ima još mnogo razina ČISTE DUBINE ispod ovoga što sam napisao Aldine, ali to ti je drevno znanje nas iskusnih blogeraša i ne smijem ja to podijelit javno znaš :))) Jer pazi ta stara ‘PC vs konzole’ rasprava je općenito jako važna i zreala rasprava, uopće nije djetinjasta glupost nebitna u globalnoj shemi stvari i totalno je vrijedna vrijeđanja administracije portala na koji si došao. Svašta :/ Smiri malo te tenzije – glupo je. Uglavnom, mogu ponovit u kraćem, jasnijem formatu što sam rekao jer vidim da nešto i dalje nije jasno – u suštini sam rekao samo jednu skroz jednostavnu stvar – da PC može bit i slab i osrednji i jak. Samim time i zato jer nemaju svi ljudi brdo para i nisu svi PC entuzijasti, postoji na tržištu PC gaminga brdo PC-ja koji su jaki kao konzole, mrvicu jači ili čak slabiji. I za njih developeri također trebaju prilagoditi igre inače gube veliki dio tržišnog kolača. Eto. To je taj moj jaako “duboki” dodatak već dobro poznatoj tezi da konzolaški hardver guši potencijal PC hardvera. I mislio sam da bi bilo zanimljivo da vam predstavim tu još jednu činjenicu – a to je da i konzole i slabi, pristupačniji PC hardver koči potencijal jačeg PC hardvera. E sad, iz toga se sad da izvuć da se na kraju sve svodi na pristupačnost, odnosno na novac. Iz pogleda platformi, developeri rade igre za ono što je najpopularnije, najpopularnije je ono što je najpristupačnije, a najpristupačnije je ono što je najednostavnije i/ili najeftinije. Znam da bi PC entuzijasti poput bojanuma ovdje najradije da konzola nema i da ih nikad nije bilo, ali da tako promijenimo povijest da učinimo da konzole nikad nisu postojale ne bi bilo ni puno gaminga na PC-ju. Dapače, igre bi vjerojatno bile dosta lošije. Jer da bi developeri mogli raditi igre, treba im tržište – da bi radili igre kakve danas imamo (glumci, mocap, brutalne animacije itd.) treba ima JAKO veliko tržište. Konzole su jeftini plug and play uređaji za mase i kao takve igrale su ključnu ulogu u stvarnju tog tržišta. I to je pogodovalo i još uvijek pogoduje i gamingu općenito, pa tako i PC gamingu. Tako da iz hardverske perspektive konzole možeš gledati kao na nekakvo zlo, ali treba razumjet i da su vrlo nužno zlo bez kojeg ni pc gaming ni gaming općenito ne bi bio tako globalno popularna stvar u koju se isplati ulagati vrijeme i novac (od strane developera).

    • Kenzix

      @Igor Belan, 15.06.2018 - 01:41

      daj čemu ikakva normalna rasprava sa aldinom lik vrijeđa po sajtu i onda kad neko uzvrati uvredu glumi najveću žrtvu takođe lik prodaje lance za traktor na piku i neki kompjuter koji ne može pokrenut kalkulator i paint da se ne pregrije nije ni vidio u životu PS4 takođe pljuje na igre koje nije na igrao i priča o sebi kako je načitan a ne zna ni gramatiku i svako malo proziva vas iz hcla o vašem znanju i recenzijama ako čovjek zna bolje od vas nek sam napravi vlastiti portal i nek nam iznosi istinu i činjenice tamo ovde je realno dosadio

    • Igor Belan

      @Kenzix, 15.06.2018 - 11:15

      Dobro Kenixe, nisi ni ti baš nevin po pitanju pisanja provokativnih komentara 🙂 I ovaj je komentar vrlo nepotrebno uvredljiv prema Aldinu. Čemu to? Ajmo normalno pričati. Plus, evo stvarno bih te onako ljudski zamolio da počneš pisati točke i zaraze u komentarima, ovo je stvarno teško čitat – koda si pijan stalno ispada 😀

    • xscr77

      @Igor Belan, 15.06.2018 - 12:36

      Ugodno iznenaden profesionalnoscu i znanjem Igora, svaka cast. Ja bi doda samo da su pc industriju unistili vise tzv. “Gameri” koristeci razno razne torrente na stetu developera koji jednostavno nisu imali rijesenja i jedina prava zarada im je bila s konzola i dan danas je. Da je god of war eksluziva za pc nebi imali ni upola prodaju ko sad.

  • Skycan

    13.06.2018 - 14:16

    Slažem se

  • siblyx

    13.06.2018 - 15:22

    Sramotno koliko Sony brani da se igra van njihovog ekosustava. Svi bi cross-platform i vecu slobodu, a oni cmizdre kao da im je stalo do igraca svojih, da se to ne moze i onda jos ovakvu stvar naprave.

    Ali bitno da ljudi kazu kako se PSN isplati i da je ok jer dobiju 2 igre na mjesec, a igracima se ne ni dopusti normalno igranje multiplayera.

  • Igor Belan

    13.06.2018 - 15:26

    Ne znam baš stari. Igre na PC-ju igraš jer imaš Windowse (s kojim upravlja Microsoft) s odgovarajućim hardverom i driverima. Probaj igrat na Macu ili s Linux OS-om i bit ćeš dosta ograničeniji na tom “otvorenom” PC iskustvu. A igre nabavljaš preko Steama, s kojim upravlja Valve. Steam je dosta dobar, ali nije da ima sve PC igre ikada, niti je bez svojih ograničenja. Btw, danas je Valve najavio da će prestat podržavat Windows XP i Vistu od 1. mjeseca sljedeće godine. Plus, ta “otvorenost platforme” je na PC-ju dovela do toga da se igre ne cijene kao na konzolama pa za developere koji sve više i više novca moraju uložiti u igru da bi bili konkurentni na tržištu nema ekonomske računice izbaciti igru samo za PC. Da se razumijemo – ja nisam ovdje da vodim neki nezreli konzole vs PC rat s tobom. S godinama shvatiš da treba cijenit sve platforme ako već voliš gaming. Samo govorim da nisi baš u pravu kad kažeš da je PC skroz lišen “kompanija koje kontroliraju korisnike”.

    • Shadow king

      @Igor Belan, 13.06.2018 - 15:58

      “S godinama shvatiš da treba cijenit sve platforme ako već voliš gaming”

      Niti ne znaš kolko te sad još više cijenim 😀 Svaka ti čast

    • SonOfZeus

      @Igor Belan, 13.06.2018 - 19:12

      Kak je bullshit ajde mi objasni, jel mozes igrati BF 1 na kompu bez originsa? Ne? Znaci hoces reci da na svemocnom kompu moras imati program i user account da bi igrao kupljenu igru? Krasno

  • Jere Zaja

    13.06.2018 - 15:29

    dobro da ja nemam kopiju fortnitea na ps4 😀

    • SonOfZeus

      @Jere Zaja, 13.06.2018 - 19:13

      Ja imam na PC i ps4 i nemam taj problem hm..

    • Jere Zaja

      @SonOfZeus, 13.06.2018 - 19:58

      nije problem ako se ne ulogiras na isti account

    • SonOfZeus

      @Jere Zaja, 13.06.2018 - 21:44

      Pa isti je account.

  • YeYa

    13.06.2018 - 16:49

    Ovo rade za zastitu informacija oko kupnje na ps storeu. Ne znam zasto se ljudi bune, sony ima svoje razloge, a oni su u najbolje namjere

    • Zoran Žalac

      @YeYa, 14.06.2018 - 12:31

      Mah, to su priče za malu djecu. Kako onda s PC igračima dopuštaju crossplay i sl.? To su samo izgovori koji nipošto ne drže vodu i štete korisnicima.

  • Pararera

    14.06.2018 - 01:15

    Već kad ste kod PSN-a i Fortnitea. Znači buraz ima PS4 Slim, ima svoj PSN račun. Fortnite je povezan s tim računom.
    Na svom PCu imam Fortnite i svoj račun. Sad me zanima kako i dali je moguće povezati moj račun sa PCa na burazov PS4 tako da imam isti Fortnite račun na PCu i PS4?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?