HCL.HR

Star Citizen od fanova prikupio 141 milijun dolara, a još uvijek je u alpha fazi

Juraj Bevandić 10.01.2017.   •   26 komentara


Star Citizen je podržan s 141 milijuna dolara svojih fanova uplovio u Alpha 2.6 verziju, a developeri najavljuju uzbudljivu 2017. godinu za svemirske avanturiste.

star-citizen

Star Citizen jednostavno ne može prestati privlačiti ogromne količine novca i trenutno je drugi najuspješniji javno financirani projekt, a ako pričamo samo o video igrama onda je daleko na čelu. Ulaskom u 2017. developeri Star Citizena su do sada prikupili više od 141 milijuna dolara, a druga najuspješnija kampanja te vrste je ona za Prison Architect koja je sakupila 19 milijuna dolara iliti budžet za marendu u okvirima Star Citizena.

Ono što je razlika između te dvije igre je da je Prison Architect dovršena i izdana, a Star Citizen ne namjerava biti još duže vrijeme kako se čini. No, unatoč tome što je prema developerima još u alpha fazi igračima nudi puno više od nekih cjelovitih igara na tržištu, khm, khm… No Man’s Sky, pa zato i ima tako zdravu bazu igrača. Kreator Chris Roberts kaže da je zadovoljan dosadašnjim postignućima, ali cilja na još veće stvari u 2017.

Ove godine igra bi trebala napokon dobiti prvu epizodu singleplayer Squadron 42 modula koji je bio najavljen još za prošlu jesen, pa odgođen. Osim toga, u 2017. je u planu ubaciti proceduralne planete i novu platformu za komunikaciju sa igračima te brojne popravke i napretke kako je to funkcioniralo do sada. Ultimativni cilj je doći do Alpha 3.0 verzije, pa ako išta znamo onda je to da Star Citizen sigurno neće izaći u potpunosti ove godine.

Komentari (26)

  • funky0308

    10.01.2017 - 14:53

    Jako kratko sam probao igrati i meni je to sve skupa poprilicno neigrivo. Ponavljam, jako kratko sam igrao, treba igri dati sansu ali svi ti silni novci su ipak trebali malo ubrzati izlazak igre. Dok SC izadje, izaci ce jos pedeset sl igara, a baza igraca ce se ugasiti ako ovako nastave…jer, do koje granice ce ljudima biti zanimljivo igrati ovo sto trenutno mogu igrati?! Puno ljudi je dalo poprilicne svote za brodove i sada igraju nekakvu alphu ili jednu epizodu SPa koju su cekali 2-3 god.. uostalom, ako su oni ulozili 141 mil dolara u igru, jbo ja sebe

    • RapthorPechina

      @funky0308, 10.01.2017 - 16:21

      Meni je isto ne igrivo ….. niti jedan jedini dio igre nije barem malo ispoliran da bi bilo igrivo … ovo je je još tehnički pre alfa…

  • brlja

    10.01.2017 - 14:58

    Ma ova igra je osudjena na uspjeh…:) Da sam ja Chris Roberts izdo bi igru makar ju sam izfinanciro samo da utrljam dusebriznicima. Ne kuzim zasto se mora potkopavat nesto sto je zamisljeno kao jako ambiciozno i progresivno. Pa kvalitetne igre se znaju radit po 10 godina. Sta se mene tice SC moze izac i 2025, ako autori isporuce obecano….

    • Vexido

      @brlja, 10.01.2017 - 17:19

      koja se to igrica radila 10 godina ?, fenomenalne igre se naprave u 5godina …

    • Tony Ghost 1811

      @Vexido, 10.01.2017 - 18:18

      Navodno horizon zero dawn. Ali ne znam jeli se u to vrijeme ubrajala i sama ideja o igri ili bas njezin rad. I dali se bez prekida razvijala igra.

    • darijoman

      @Tony Ghost 1811, 10.01.2017 - 21:03

      Nekako mi nema logike razvijati igru preko 5 godina,barem ne sa tehničke strane, jer tehnologija ide ubrzanim tempom pa bi mogla biti zastarijela

    • Sackboy

      @Vexido, 10.01.2017 - 21:09

      FF15, Diablo 3, Prey, Team Fortress 2, Last Guardian…

    • brlja

      @Vexido, 11.01.2017 - 12:45

      Recimo horizon kao sto je kolega reko, diablo 3, last gurdian final fantasy 15 su samo neke koje mi padaju na pamet da su radjene debelo iznad 5 godina, a sve su financirane od najjacih izdavaca na svijetu, dok je SC indi proizvod. iako 140 miljona zvuci puno i je za indi naslov, tolko se potrosi na gablece kod izrade prosjecne aaa igre (malo pretjerujem).

    • funky0308

      @brlja, 11.01.2017 - 15:16

      Upravo tako, financirane od najjacih izdavaca, tipa Sony. Kada raja financira projekt, valjda ima pravo postaviti pitanje – u sto ste vi to tocno ulupali 140mil dolara? Ja bih vise odradio u tom periodu sa tolikim parama. Nadamnse da necu biti u pravu ali mislim da ce tu , na kraju, faliti jako puno para. (Jer se drobi na sve, samo ne na dobre developere, dizajnere i ostatak ekipe, a s tim parama se nogla okupiti vojska koja ce satrati projekt u puno manjem roku. To je problem, ta netransparentnost. Sada ce, nak9n toliko vremena, pustiti neku SP misiju, traja ja sat vremena, punu bugova pa u iducih pet godina opet tri pre aplfe i dvije alphe. Nemoj me krivo shvatiti, ja bi volio da ova ugra uspije ali nista oko nje ne mirise na dobro ili posteno.

    • RedEy3

      @brlja, 12.01.2017 - 09:20

      Brkate aktivni i pasivni development, te igre koje ste spomenuli su prvih nekoliko godina bile samo concept, pa bi se razradio lore i engine, dobar dio vremena sa samo malim članom tima te bi tek onda počeli raditi na igri. Da netko sa već gotovim resursima, ogromnim timom koji aktivno radi na igri i third party engine-nom treba 10 godina da napravi igru je guinessov rekord.

    • brlja

      @RedEy3, 12.01.2017 - 13:09

      Ti brkas pasivni i aktivni development, u ovom slucaju se predprodukcija i produkcija odvija u isto vrijeme. Developer nemoze znat pije kikckstarter kampanje kolko ce para dobit. Tako da preprodukciju rade u letu. Bas to produljuje samu izradu. Izrada igara je nesto uzasno slozeno. Radit ovako veliki projekt i iz dana u dana dobre 2 godine mijenjat koncept (vise para se skupi dolazi nes novo) bi bilo tesko i zbunjujuce za ufuranu ekipu ala blizzard. A ovi svaki dan dofuraju nekog novog u ekipu. Mozda ce igra bit fail, mozda nece ni izac, al ovo apro po napadanje developera dolazi iz neznanja o samoj industriji…

    • RedEy3

      @brlja, 12.01.2017 - 23:00

      Samim time što si rekao da se predprodukcija i produkcija odvijaju u isto vrijeme si pokazao znanje. Kao da kažeš da je čovjek stavio peći pizzu prije nego je napravio smjesu za tijesto. Shvaćaš? Nema produkcija bez GOTOVE predprodukcije.

  • baDarmageddoN

    10.01.2017 - 15:40

    Nema puno igara koje platim prije izlaska. Za ovu jesam. Osim toga, osim Elite Dangerous nema niti jedna slične igre koja je takve klase pa ono…ispkati se čekati. NMS je prema SCu kao Minecraft prema GTA serijalu tako da mi fakat niie jasno zašto se rade usporedbe između SCa i NMSa. Pa to je nebo i zemlja. Elite je npr. gotova igra i jedina igra koja se može za sada usporediti sa SCom. Ali ako Cloud napravi ono što bi trebao napraviti mislim da će tek sljedeći Elite biti te razine.

    • RapthorPechina

      @baDarmageddoN, 10.01.2017 - 16:23

      Moraju oni još puno toga napraviti da bi prismrdjeli kvaliteti Elita …

    • baDarmageddoN

      @RapthorPechina, 10.01.2017 - 16:29

      Istina. Bugovi, nestabilan frejm…. Ali ideja i mogućnosti ne nedostaje 😀

    • Skipp

      @baDarmageddoN, 13.01.2017 - 23:36

      Imaš X serijal. X3 je dan danas grafički lijepa igra (pogotovo sa HQ textures modovima), a ako nisi toliko hard-core space addict, imaš i noviji X:Rebirth

  • crosolider

    10.01.2017 - 16:51

    ljudi rade igru koju nitko nije jos radio,ima svoje posebnosti u odnosu na ostale igre tog tipa i sad mi dodu tu neki eksperti prodavat pricu da imaju xy milijuna i jos uvijek je u alpha fazi a ne idu na njihovu stranicu raspitati se s kakvim se problemima suocavaju za vrijeme stvaranja igre ni nista. Kao da je bilo kakvu igru lako napravit a pogotovo ovu. Lako je sjedit i srat na kompu vidi imaju 140 milijuna dolara a ne mogu napraviti igru jebes 140 milijuna kad nemas znanje i onda trebas zaposiliti ljude,trebas modificirat engine za svoju igru, trebas imati tehnologiju za servere pun k stvari al ljudi su navikli na polu skrpana sranja po cijeni 60€ pa ih tako treba i cijenit. I usporedivat NMS s bilo cim je ludost. Tko god spomene NMS i krene usporedivat s necim smatram ga debilom.

    • baDarmageddoN

      @crosolider, 10.01.2017 - 18:56

      Slažem se. Sve napisano točno i istinito.

    • YeYa

      @baDarmageddoN, 10.01.2017 - 21:03

      Takoder potpisujem.

  • l)oolvl

    10.01.2017 - 18:41

    valja ulupati još barem toliko, možda doguraju do bete

  • MoGaming

    10.01.2017 - 19:05

    novi NMS 🙂

  • YeYa

    10.01.2017 - 20:17

    Lova do krova

  • SeSMasina

    10.01.2017 - 21:42

    Novi DayZ SA

  • delight353

    10.01.2017 - 22:00

    Imam dojam da ovo nikad nece izaci u “punoj” verziji. Ako se ne varam, malo je early acsess igara zazivilo kao cjelovito izdanje. Dugo sam se dvoumio oko nabavke ovoga, ali mi se ne zafrkava s nestabilnim FPSovima i ostalim poteskocama. Zapravo ne razumijem one koji svjesno ulaze u takve price…

  • hpollowda

    11.01.2017 - 10:02

    Sve u svemu pohvale za ekstremno transparentni razvoj igre – pravi primjer kako se rade crowdsourcane igre. Nadam se da će ispuniti sve što su obećali i zamislili. Drago mi je da je pristup “izlazi kad bude spremna” i nemam ništa protiv čekanja koliko treba.

  • PinPinPula

    11.01.2017 - 13:39

    Bolje da je sa tim parama razvio svemirski brod pa turistima naplacivao putovanja do kupole i nazad… Prije bi to zavrsili nego igru 🙂

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?