HCL.HR

Todd Howard ispalio: Starfield je optimiziran, samo vi nemate jak PC

Zoran Žalac 08.09.2023.   •   102 komentara   •   Industrija videoigara


Redatelj Starfielda odgovorio je na pitanje o optimiziranju PC verzije igre, tvrdeći kako PC igrači možda moraju nadograditi PC prije kukanja da igra nije dobro optimizirana.

Lansiranje Starfielda bilo je popraćeno u mainstream medijima, a jedan zanimljiv trenutak dogodio se u razgovoru redatelja igre Todda Howarda u razgovoru s Bloombergom. Iz Bloomberga su svojim pratiteljima dali priliku da postave pitanje glavnom kreativcu Bethesde, a daleko najčešće pitanje bilo je: “Zašto niste optimizirali Starfield na PC platformi?”

Howard nije bio spreman na šalu te je politički krivnju prebacio u tuđe dvorište, poručivši sljedeće:

“Jesmo (optimizirali). Vrti se odlično. To je next-gen PC igra, stvarno guramo tehnologiju do granica i zato ćete možda morati nadograditi svoj PC za ovu igru.”

Iako Starfield nema najgoru PC verziju u usporedbi s drugim igrama (ipak je konkurencija u 2023. žestoka), činjenica je da je igra zahtjevnija nego se to očekivalo. S obzirom na to da čak ne koristi napredne tehnologije za prezentaciju, poput raytracinga ili pathtracinga, mnogi PC igrači smatraju kako igra svojim izgledom ne opravdava zahtjevnost i ispodprosječne performanse.

Mnogi PC igrači također zamjeraju što Starfield službeno ne podržava naprednija upscaling rješenja za grafičke kartice iz Nvidije. Iako već postoje modifikacije za to, službeno rješenje mnogima bi pomoglo u tome da igra izgleda ljepše i postigne bolje performanse.

Dakako, Howard je odgovorio onako kako se od njega očekuje, ali činjenično stoji da je Starfield na PC-ju mogao i trebao biti bolji. Primjerice, igra čak nema ni opciju za ekskluzivni full screen, tako da se rezolucija zapravo ne namješta unutar igre nego u postavkama monitora u Windowsima.

Nažalost, ova praksa svaljivanja krivnje na igrače postaje sve češća u PC gamingu. Ranije ove godine Electronic Arts je nakon problematičnog PC porta igre Star Wars Jedi: Survivor na kritike odgovorio sugerirajući da PC igrači prigovaraju bez da koriste najnovije verzije drivera i da na starim Windowsima 10 koriste procesore koji su namijenjeni Windowsima 11.

Komentari (102)

  • movie

    08.09.2023 - 09:50

    Tako je majstore, reci ti njima….

  • CrashLP

    08.09.2023 - 09:58

    Nevjerojatno u kakvom bubble svijetu sa povezom na ocima zive ovakvi kao on… Ignorirati i zakopavati probleme dok mazes drekom oci drugima… Katastrofa

  • drpiga

    08.09.2023 - 09:59

    Možemo mi srati što hoćemo ali Todd već 30 godina izbacuje “solidne” igre i onda čeka community i modere da ih učine savršenima te ih ponovo prodaje ispolirane i ušminkane . Čovjek je zapravo genije .

  • goran022

    08.09.2023 - 10:03

    dosta su bahati ovi iz bethesde, ali svatko svog konja hvali. igra je dobra mogu reć nakon 10 sati al da je next gen baš se ne bi složio. loading je potreban za sve, ulazak u prostor, ulazak u brod i sl., animacije lica drvene, mape loše označene, izbornici zastarjeli, nema nikakvih vozila po planetima ili manjih letjelica da olakšaju istraživanje, optimiziranost očajna s obzirom na izgled. ne može to bit 10 od 10 nikako. jedan ratchet ima bolje prelazak iz animacije u igru i prelazak s planeta na planet bolji, jedan rdr izgleda stoput življe pa ide na starim konfama, jedan horizon ima 10 puta bolje animacije lica itd. ali očito se moraju prodafati nove konfiguracije pa otud i takva optimiziranost. ponuda i potražnja, sve je to smišljeno 😀

    • IgorBiH

      @goran022, 08.09.2023 - 16:12

      Pa i nije 10/10 već 8.6/10.

  • goran022

    08.09.2023 - 10:08

    ovaj odgovor je u rangu nije na moru sve skupo, samo vi nemate novaca

    • tuvvok1701

      @goran022, 08.09.2023 - 10:21

      Nije gorivo skupo nego vi nemate službeno auto🤷

    • dr.jazz

      @tuvvok1701, 08.09.2023 - 11:26

      Što je auto?

    • tuvvok1701

      @dr.jazz, 08.09.2023 - 14:41

      Višeznačna riječ

    • StJimmy90

      @tuvvok1701, 09.09.2023 - 09:20

      Auto je imenica muskog roda. Skracenica od rijeci automobil.
      Dakle moze biti iskljucivo sluzbeni automobil ili sluzbeni auto.
      Ne postoji sluzbeno auto.

    • tuvvok1701

      @StJimmy90, 09.09.2023 - 10:05

      Svaka ti čast. Jedino si zanemario činjenicu da auto nije samo razgovorna varijanta od automobil, nego i prefiks za tvorbu mnogih drugih riječi, autonomija, autokracija itd.

    • Darac83

      @tuvvok1701, 09.09.2023 - 12:23

      Fascinantno kako svi rade gramatičke greške i nitko ne reagira, ali na “ovo auto” je uvijek trigger… 😂

    • tuvvok1701

      @Darac83, 09.09.2023 - 13:10

      Imamo više kandidata za službene HCL-ove lektore. Ne bi reka automobil da mi netko puškom priti.

    • vragec25cro

      @goran022, 08.09.2023 - 15:27

      Pa kad je istina ovo zamore 🙂 Kad idem na godisnji boli me briga kolko sta kosta ako mi je ubtom trenutku volja za to a nemam veliku placu.Ne mozes otici u najskuplji kafic/restoran i onda kukati kako je tamo skupo

    • Mtobi

      @vragec25cro, 11.09.2023 - 18:36

      I biti jeftine sluge,švabama koji bi boravili cili misec na moru sa svojom jednom plaćom,a njihovi šrot auti koštaju čitavo bogatstvo.
      I pričaju kako je kugla sladoleda 5 € tražio i nigdi vidio po cilom Zadru.

  • Goran1234

    08.09.2023 - 10:13

    Ček jeli to Vjeran rekao 😅 ?

  • Dick Johnson

    08.09.2023 - 10:17

    Koju god Bethesdinu igru uzmeš daleko je zahtjevnija napram tog kako vizualno izgleda (prosječno). Al kaj je iznadprosječno je neviđena i neprevaziđena sposobnost izazivanja apsolutno masivnog butthurta kod fanboya.

  • lkuka13

    08.09.2023 - 10:23

    Konačno da netko ima mu…a to reći igračima!

  • curkass2

    08.09.2023 - 10:34

    Lik je u pravu. Standard je još uvijek nažalost u gaming svijetu 30 fpsa… Tako dugo dok se to ne promijeni, on izjavljuje činjenice jer igra to postiže i na nekoliko godina starim konfiguracijama.

    • JCD-Bionicman

      @curkass2, 08.09.2023 - 11:57

      Ma šta mi napriča? Igra izgleda 50 puta lošije od Red Dead Redemptiona 2, već više vuče na nešto u rangu sa Wolfenstein The New Colossus (čak i lošije što se likova tiče) i radi na 3000 i 4000 serijama jedva 60fps na low, a pritom je muljava igra pa pored loše grafike je i mutno sve.

    • curkass2

      @JCD-Bionicman, 08.09.2023 - 13:50

      Ma joj, vidi se da nisi taknuo igru… Igra u nekim scenama izgleda bolje od bilo čega drugog, u nekima uistinu loše, ali s obzirom na količinu sadržaja ne može se drugo očekivati.

      Neznam, ja na RTX 3070 igru vrtim na 60 fpsa većinu vremena s pokojim padom na pedesetak u gradovima. Postavke su custom medium/high 1440p rezolucija… Ništa nije mutno, iako moram priznati da koristim mod koji uklanja obojane filtere.

    • Cloud-Aerith

      @curkass2, 08.09.2023 - 15:26

      5,4 user rating na metacriticu

    • curkass2

      @Cloud-Aerith, 08.09.2023 - 15:51

      Tako je to dok boli jer se igra ne može pokretati na Sonyjevoj konzoli. Ako je Starfield uistinu 5,4 onda neznam… Cijela gaming zajednica dobije materijal igre desetljeća i opet smo nezadovoljni.

    • thaares

      @curkass2, 08.09.2023 - 18:50

      Tako je to dok je igra osrednja

    • ReVamped

      @Cloud-Aerith, 08.09.2023 - 16:01

      Dobro, to su PS trolovi. Zaslužuje 7 ili 8

    • ReVamped

      @curkass2, 08.09.2023 - 16:00

      Igra izgleda loše. Kakvo odlično? Nije todd jedini na gljivama 😅

    • RickBarry

      @JCD-Bionicman, 08.09.2023 - 15:25

      Ne znam na osnovu čega ti to zaključujes ako, po napisanom, ti ne pokrećeš ni jednu ni drugu igru kako treba. Kao, analizirat ćeš grafiku sa gtx 1060?

    • JCD-Bionicman

      @RickBarry, 08.09.2023 - 16:03

      Imam RTX 3060 Ti, a ne GTX 1060 tako da mogu pričati.

    • JCD-Bionicman

      @JCD-Bionicman, 08.09.2023 - 17:46

      Hahahahaha

    • RickBarry

      @JCD-Bionicman, 08.09.2023 - 22:42

      Onda dobro, al ne ide mi u glavu nikako to da je grafika baš očajna. Činjenica je da i dalje rijetko koja igra izgleda dobro kao rdr2, ali da je baš očajna u starfieldu?

    • Demon90

      @curkass2, 08.09.2023 - 16:18

      Standard 30 fps na čemu. Na PC-u sigurno ne. I mi ovdje pričamo o PC-u

    • curkass2

      @Demon90, 08.09.2023 - 16:41

      Evo da citiram sebe par komentara gore ” Standard je još uvijek nažalost u gaming svijetu 30 fpsa”.

      Nisam spominjao PC… Jebe se developerima tak dugo dok oni zadovolje golove koje su postavili za optimizaciju. Problem smo svi kao gaming zajednica jer nam je u redu da se RDR 2 “svjetska igra” vrti na 30fpsa na PS5… I još puno naravno takvih igara.

      Starfield nije loše optimiziran kolko je jednostavno velika, kompleksna i zahtjevna igra… Fps je poprilično stabilan, a 50ak-60ak fpsa na mid range konfiguracijama nije uopće loše. Ljudi s 7-8 godina starim pcjevima imaju nerealna očekivanja i misle da će se sve vrtiti kao esports naslovi.

      Isto tako, ljudi jednostavno puše hype train “Microsoft bad” zbog Activisiona i Bethesdine zadnje igre, a kupaju se u moru lošijih optimizacija od ove.

    • Demon90

      @curkass2, 08.09.2023 - 17:20

      Razumijem ja da si ti naveo standard generalno Al se cijeli clank odnosi na Todov komentar kupite bolji PC. Naravno da su vani puno gore optimizirana igre od starfielda, Al je starfield trenutno actualan

  • Rick Sanchez

    08.09.2023 - 10:35

    Možda nije spretno taj argument ispalit za ovu igru, ali ”you might need to upgrade your PC” mnogi igrači na kompovima odbijaju čuti.

    • Zoran Žalac

      @Rick Sanchez, 08.09.2023 - 10:48

      Srećom, imamo proizvod za ljude koji nisu u mogućnosti nadograditi svoj PC. Zove se Xbox 360.

    • Rick Sanchez

      @Zoran Žalac, 08.09.2023 - 11:09

      Hahahaha… Mislim da gaming ogranak Microsofta do dana današnjeg osjeća posljedice ove izjave.

    • Gebro_gaming891

      @Zoran Žalac, 16.09.2023 - 13:24

      Znači držite se Xboxa 360. Jel to tvoja poruka?

    • Dick Johnson

      @Rick Sanchez, 08.09.2023 - 12:09

      Gle ak se vrti na Xbox series S nema razloga zakaj se nebi jednako i na 20% jačem kompu.

    • Rick Sanchez

      @Dick Johnson, 08.09.2023 - 12:49

      Osim ako nije namjerno. Ba-dum-tisssss…

  • Hadvar

    08.09.2023 - 10:35

    iskreno, bojim se na sto ce elder scrolls 6 licit ako je ovo najbolje sto bethesda moze.

  • Mrkvicaa

    08.09.2023 - 10:39

    Howard sad može glumit Jokera… spencer mu zavarija

  • monacor

    08.09.2023 - 10:46

    Nekome je baš bilo mrsko obraditi rubove u fotošopu 😂

  • invictum

    08.09.2023 - 11:09

    Meni se zapravo vrti dosta bolje od nekih drugih naslova na laptopu, rtx 3080, 4k rezolucija, high postavke. Nisam primjetio trzanja i sl. Dok se isti laptop znao muciti s nekim naslovima, na slicnim postavkama, bez raytrackinga

  • GogicM99

    08.09.2023 - 11:12

    Znalo se da ce biti vrlo los PC port kada se nisu udostojili da svoju najvecu ekskluzivu u ovoj generaciji osposobe da radi u 60fps na konzoli i ako je sasvim sposobna za tako nesto.

  • Iceman73

    08.09.2023 - 11:28

    Star Wars Battlefront 2 iz 2017 izgleda ljepše od ovog “next gen”izdanja!!!

  • Robotz

    08.09.2023 - 11:48

    Bethesda way ,napravi oke igru i neka community radi besplatno da je fixa.

  • Darcoolio

    08.09.2023 - 11:49

    ne lupetaj svega ti

    • Darcoolio

      @Darcoolio, 08.09.2023 - 15:10

      klasičan konzolaški nemač pojma

    • Darcoolio

      @Darcoolio, 08.09.2023 - 17:51

      Ozbiljan si pajser

  • Mrky

    08.09.2023 - 11:59

    Ja misĺim da je se on više tu našalio, ali se napravila strka oko te izjave.

    • Darcoolio

      @Mrky, 08.09.2023 - 15:12

      negde mora da se popuni kolona sa vestima

  • JCD-Bionicman

    08.09.2023 - 12:01

    Za koga je i dobro je.
    Vidim da većina uzdiže grafiku i ne smeta im kako igra izgleda dok za mene izgleda kao 5-6 godina stara igra i ne mogu shvatiti tolike zahteve za toliko smeće od grafike ali sve je okej, ljudi će to konzumirati pa što bi se trudili onda 🙂

    • Kremen

      @JCD-Bionicman, 08.09.2023 - 16:25

      kao netko tko toliko uzdiže Cyberpunk stvarno ne znam zašto pametuješ drugima a stvarno nemaš to pravo…

    • JCD-Bionicman

      @Kremen, 08.09.2023 - 16:41

      Pa Cyberpunk 2077 je jedna od najboljih igara ikada i što se priče tiče i gameplaya, a o kontrukciji Night City-a bolje da ne pričam, a uz to je i jedna od grafički najlepših igara ikada.
      Hvala, doviđenja.

    • Kremen

      @JCD-Bionicman, 08.09.2023 - 16:56

      kad je netko slijep onda je slijep. raznolikost neprijatelja u igri 0, raznolikost oružja u igri koja traje 50tak sati opet 0, priča ništa posebno može proći, vožnja vozila u igri otprilike kao Mako iz prvog Mass Effect-a iz 2007. ako ne i gore, raznolikost side misija -80% otpada da ubiješ sve koji se nalaze na markeru ili da uzmeš neki item koji je na markeru znači opet 0, glazba ništa posebno može proći, utjecaj tvojih odluka na tijek priče isto gotovo 0. da ne nabrajam dalje. bolje se poklopi i ne pametuj drugima, jer očito ne znaš šta pričaš. jedan od onih kompleksa kada je meni nešto dobro to je najbolje kakvo god zapravo bilo a kada mi se nešto ne sviđa to je sranje jer se meni ne sviđa. koliko ti imaš godina ono, čeptnajst?

      hvala tebi i doviđenje tj., dok opet ne napišeš negdje neku glupost jer vidim to baš dobro ide, talentiran si za to…

    • Darac83

      @Kremen, 08.09.2023 - 20:49

      Napisao si puno budalaština, sori…

    • Darac83

      @Kremen, 08.09.2023 - 22:07

      Ok, sad imam vremena pa ću odgovoriti na tvoje nule. Raznolikost neprijatelja? Glup argument. Ovo nije Doom, imaš većinom ljudske neprijatelje s drugačijim naoružanjem i korištenjem cyberware-a. Zamisli, drugačije naoružani ljudi, neviđeno. 🙄 Raznolikost oružja 0? Ok, ako je preko 20 vrsta dalekometnog, 10-ak vrsta bliskog plus nekoliko oružanih cyberware opcija lika nula, onda nisi realan. E, da, ne zaboravimo da se svaki može moddat i upgrade-at prema želji i tako dobit još više varijacija. Onda smart weapons i ostalo… Nula?! Vožnja, može bolje, može gore, sredina. Misije? Ubij ovog, otmi onog, nađi ovo, ubaci virus, utrke, boks, natjecanje u cuganju i pucanju, ukradi auto, igraj se virtualnog braindance detektiva… Onda izbor prelaska misije: bučno, tiho, hakiranjem, svaku možeš odigrat na bar 5 – 10 različitih načina. Tebi nula? Dragi moj Kremene ili si proletio kroz igru, nisi ni igrao ili laprdaš.

    • Kremen

      @Darac83, 08.09.2023 - 22:20

      da, par komada različitog oružja u velikoj igri je 0. ako misliš da je broj ogroman zato jer svako ima nekoliko reskinova i različite statistike onda te jednostavno zadovojiti. sve se vrti oko tih par što imaš. melee borba je očaj očaja također. da raznolikost neprijatelja je dosta bitna, pogotov u igri koja traje 50 tak sati. šta vidiš u prvih 5 sati, to ćeš vidjeti i do kraja igre, ništa se promijeniti neće. a nisam se ni dotakao boss borbi, tj., nema se šta spomenuti ni ovdje jer je isto bezveze. i ovo šta si napisao za side misije ne mijenja činejnicu da 80% otpada na ovo gore šta sam napisao, totalno nemaštovite. igra je izašla 5 godina nakon witchera 3 a u svemu je zapravo 5 godina iza witchera osim grafički.

      da se razumijemo meni je CP solidna igrica, 80-85 ali kada vidim ovoga kada omaložava druge igre a ni sam nije svjestan koliko su njegove “bogovske” igre daleko od toga statusa je smiješno

    • Darac83

      @Kremen, 08.09.2023 - 23:44

      Kombinacija s oružjem ima bezbroj, samim time izbor je ogroman. Ne znam što više hoćeš? Motorku, minobacač, bazuku? Eto toga nema… 🙄 Reskinovi i različite statistike: tako obično i funkcionira RPG. Ne shvaćam kakvu ti raznolikost neprijatelja tražiš? Onakvi su kakvi pripadaju tom svijetu, to je to. Opet tuliš o misijama, a ne argumentiraš ništa. Nabrojao sam ti zašto su zanimljive, ignoriraš. Gle, shvaćam, imaš svoje kriterije i ok. Doduše, ako su takvi onda očito ne igraš puno jer im rijetko koja igra može udovoljit. Samo budi fer i ne sipaj “nule” bezveze jer znaš i sam da pretjeruješ.

    • Kremen

      @Darac83, 09.09.2023 - 07:02

      pretjerujem nisu nule, ali samo prosjek najčešće jest. opet kažem meni je igra 80-85 ali sam htio ovome gore dokazati da u svakoj igri koja je tebi naj možeš naći mane a za druge komentira kako su smeća a ni sam nije svjestan da njegove najbolje igre su pune rupa kao i ove za koje komentira

    • Darac83

      @Kremen, 09.09.2023 - 07:26

      A ok… 😊

    • djosic85

      @JCD-Bionicman, 08.09.2023 - 17:41

      Igram trenutno CP na ps 5 i moram se složit s tobom impresivno je.

  • Ki-ya Karate Monster

    08.09.2023 - 12:37

    Imam Ryzen 3700x, GTX 1070, 32 GB 3600 mhz ram i meni radi savršeno, jeste da u gradu imam po 45 fps, ali napucavanje je u 60-75 fps u 1080p.

  • djosic85

    08.09.2023 - 13:15

    Ja baš mislio na svojoj kršini od laptopa probat, a ništa sad… Todd mi “otvorio oči”

  • MAJSTOR RINGO

    08.09.2023 - 13:16

    Iako igra izgleda pristojno, slazem se, daleko je ovo od nekih igara koje su izasle u prethodne 1-2 god. Na primer Horizon Forbiden West izgleda neuporedivo lepse u svim aspektima.
    Primetio sam u nekoliko videa koje sam pogledao, AI izgleda dosta smotano u nekim situacijama.
    Generalno za ovakvu igru nije potreban high end komp.
    Naravno Todd Howard moze da laprda sta hoce, ali mi nismo slepi, sigurno da igra nije optimizovana za PC bas kako treba.

    • MAJSTOR RINGO

      @MAJSTOR RINGO, 08.09.2023 - 13:59

      Ako mislis na stvari koje sluze za craftanje, u itekako ima vise od 3🙂. Znam jer sam igrao igru na day one. Ima ima tu puno stvari koje hardver treba da obradi u HFW. Igra je poprilicno raznovrsna, ne bih sada smarao sta sve ima u igri. Mislim da itekako se moze uporedjivati graficki. Starfield jeste mozda veca, mislim sigurno je, ali pretpostavljam, jer nisam igrao igru,da veliki broj planeta je ono ispraznjen, pust i statican, pa hardver nema puno sta rendirat. Nema potrebe igru posto poto braniti sto se grafike tice. Ja nisam rekao da izgleda kao smece, naprotiv, igra izgleda pristojno, nisam je igrao uzivo, mozda YT kompresija ubija kvalitet dodatno. Bethesda nije bas poznata po nekoj top grafici i facijalnim animacijama. Secam se da je falout4 kada je izasao, izgledao dosta ruzno, cak iz tu 2015. Grafika ne mora da bude presudna, po meni. Ali ipak je 2023, neki standard bi trebao da postoji, barem za AAA ekskluzive.

    • MAJSTOR RINGO

      @MAJSTOR RINGO, 08.09.2023 - 15:55

      Ok, nisam igrao Starfield pa ne znam po cemu je hardwerski zahtevniji od HFW!
      Ako imas 1000 pustih planeta, bez ijednog NPC-ja, zivotinja i slicno, sa istim ili slicnim okruzenjem, onda to i nije nesto prezahtevno, ako je suprotno, da te planete vrve od zivota i npc-ja, ako imas potpuno razlicitu floru i faunu, onda si u pravu.

    • MAJSTOR RINGO

      @MAJSTOR RINGO, 08.09.2023 - 16:45

      Sve u redu drug, ok, zato i kazem, nisam je igrao pa ne zelim sa pricam napamet. Meni izgleda sasvim sasvim ok, nije next gen, to je sigurno, a i facijalne animacije i ekspresije lica nisu bas kao da je 2023. Ali na stranu to, sveukupno igra ne izgleda kao smece, ili kao iz 2010, neki sto tvrde ovde.
      Mislim da i nije to presudno, mislim da neke druge stvari su vaznije, sam gameplay, prica itd… da li je taj svet, u stvari brdo planeta, da li su interesantne za istrazivanje, da nisu pre repetativne i dosadne.
      Za to i ostalu neku dublju analizu, morao bih prvo da isprobam igru, pa tek onda dao neki konacan sud.

    • Mrkvicaa

      @MAJSTOR RINGO, 09.09.2023 - 08:03

      Starfield je cloud igra,moći će se
      isprobati i na “pametnim satovima”.

    • MAJSTOR RINGO

      @MAJSTOR RINGO, 09.09.2023 - 11:57

      Prva i logicna pomisao svakog je drug, hej 1000 planeta, pa jel su sve interesantne za istrazivanje?
      Ako su to uspeli uklopiti u pricu i igru da to ne bude repetativno i dosadno, stvarno od mene imaju naklon do poda. Ako ti kazes drug ok, verujem ti, ja je nisam igrao, opet kazem. Da li ima dubinu ne mogu reci za Starfield. Ja sam striktno graficki eto hteo da uporedio sa HFW, mislim da je to reper za najbolju neku next gen grafiku za sada, za najbolje facijalne animacije i ekspresije lica, teksture i itd…
      Do kraja godine imamo neke naslove koji ce mozda preuzeti taj primat, videcemo.
      A za godinu dana mozda Starfield izadje i za PS5🙂😆. Ako se to desi, uzimam ga sigurno😉

    • Darac83

      @MAJSTOR RINGO, 09.09.2023 - 12:26

      Pa to je realnost. 99.9% planeta u stvarnosti su dosadni (možda zanimljivi geolozima). Dakle 10/10 za realizam. 😁

    • vragec25cro

      @MAJSTOR RINGO, 08.09.2023 - 15:29

      Vecinom i jeste tako za pc.Horizon kolko igrao bolje izgledao u nekim scena jedina mana oni bugovi sta me nervirali i ma ps4 i na ps5

    • ReVamped

      @MAJSTOR RINGO, 08.09.2023 - 16:04

      Usporedi sa GTA V. Ili RDR 2.

    • Bogy

      @MAJSTOR RINGO, 08.09.2023 - 20:20

      Nisu za usporedbu, ali igra postala žrtva Todd marketinga koji igračima prodao da je igra nalik No man sky.

  • Minato

    08.09.2023 - 13:28

    Pff, “Morace te upgrade pc za ovu igru” ne samo za tvoju igru majstore nego moramo svakako upgrade pc jer sve vise i vise dobijamo igara koje nisu optimizirane kako treba.

  • Zvonimir Komar

    08.09.2023 - 13:48

    To kako je čovjek koji je svojevremeno definirao RPG kao “RPG is riding around on a horse, killing stuff”, postao bitan izvor za išta je priča za sebe.

    • IgorBiH

      @Zvonimir Komar, 08.09.2023 - 16:24

      Ima smisla. Eno je PC Gamer opleo po Starfieldu govoreći kako je on korak nazad za RPG žanr u poređenju sa BG3 koji sa svojom kompleksnošću je ogroman korak naprijed. Damning, što bi rekli Ameri.

  • RickBarry

    08.09.2023 - 15:27

    Pa, s obzirom da rivalski tabor nije u stanju da izbaci port igre stare 10 godina i reciklirane nekoliko puta, za Pc, ovo je još i dobro lol

  • Stefek

    08.09.2023 - 16:15

    Kad sam rekao da je igra čisti prosjek, onda su me stručnjaci s HCL-a napali. Evo vam sad..

  • Demon90

    08.09.2023 - 16:20

    Jedan od razloga što igre ne nekupujem po izlasku (jako rijetko kupim par dana nakon ako se vrti ok),sve više i više developer’s nažalost ili je lijeno ili ne boje dovoljno vremena da optimizira igru

  • Skoropazao665

    08.09.2023 - 16:23

    Popaj po sirotinji

  • NevenHR

    08.09.2023 - 16:25

    Moj novac neće vidjeti, kiss.

  • Sylassie

    08.09.2023 - 16:57

    Next-gen potato faces. Igra mi se vrti sasvim ok, ali nikakav next-gen nije.

    Neka, čeka Godd Howard da modderi učine igru kvalitetnom. Čemu trud kada community radi posao za džaba.

  • Sentiel FH-016

    08.09.2023 - 17:08

    Ja nisam ovisnik o mega dzidzi masinama i ja ne zelim trositi novce na skupe komponente…. ili napravite optimiziranu igru za prosjecne konfiguracije ili se pomirite sa nekim dijelom publike koja nece igrati vasu igru…
    Previse ste postali kurceviti

    • Sentiel FH-016

      @Sentiel FH-016, 08.09.2023 - 19:25

      Mozes trolati ali govorm istinu… ne prave se igre za ovisnikr o hsrdver samo…

  • Mrkvicaa

    08.09.2023 - 17:31

    Čime sve raspolaže microsoft, može “svaku” igru optimizirati, a ne jedan starfield.

  • Momentum

    08.09.2023 - 17:59

    Ja se slažem s njim,pošto 90% PC igrača uopće nema jako snažan PC obično je to medium low konfiguracije,donedavno na steamu bila najčešća grafička gtx 1060 1050ti i rx 580. Sad se malo stanje popravilo zadnjih 10 mjeseci.

    • Mrkvicaa

      @Momentum, 08.09.2023 - 18:11

      Šta optimizacija radi samo na jak PC?

    • Momentum

      @Mrkvicaa, 08.09.2023 - 21:33

      Ne,ali ova igra nije slučaj kao Cyberpunk,GTA 4,Dead Space i da ne nabrajam još neke koje su užasno bile optimizovane,takodjer i drajveri upropaste neke grafičke za novije igre.

    • Mrkvicaa

      @Momentum, 08.09.2023 - 22:03

      u zadnje vrijeme sve nešto nabrajaju neoptimizovane igre. Gdje je nestala ona magična optimizacija iz metal gear solid V the phantom pain

    • Momentum

      @Mrkvicaa, 09.09.2023 - 00:28

      Ma sve je nešto nakaradno danas a skuplje i forsiraju se nove konfiguracije,najbolje je bilo prije 10 15 godina,bar su igre bile optimizovane kada izađu,bolji drajveri,duže je trajala konfiguracija.

  • Bogy

    08.09.2023 - 20:11

    Kako je počelo nismo ni daleko od toga, ne bih me čudilo da igre za par godina traže dlss ili fsr da bi igrao igru.

  • Darac83

    08.09.2023 - 20:53

    Eto, a bitno su neki od vas na temi prvi uskočite kakat po konzolama i branit teoriju o PC-ju kao isplativijoj opciji…

  • Dick Johnson

    08.09.2023 - 21:30

    Jebate kak ova “prosjecna” igra koja “nikog ne zanima” sudeci po komentarima, na neko cudo nakupi hrpu komantara na svaku vjest. Zanimljivo.

    • Mrkvicaa

      @Dick Johnson, 08.09.2023 - 22:25

      normalno da zanima, kad su the elder scrolls, fallout, ikone pc gaming

    • Mrkvicaa

      @Mrkvicaa, 09.09.2023 - 09:02

      Starfield pauziro do izlaska
      moda. Halk je najavio da uskoro izlazi Starfield HD Rework Project.

  • Boozieboogle

    09.09.2023 - 00:40

    Todde problem je u tome kaj ja nemam para za nasa pc kako bi igrao nasa simulatore kao starfield i star citizen, ajde jos mogu no mans sky

  • vragec25cro

    09.09.2023 - 00:54

    Mene vise zanima tajna njegovog mladenackog izgleda 🙂

  • Daky_13

    09.09.2023 - 01:00

    Ova igra je za elitu(mada tako ne izgleda)nije za sirotinju.To je hteo da kaze ova izveštačena nakaza sa veštačkim osmehom.Jebo li te Bil Gejst što te naučio da se smeješ.Narod sastavlja kraj sa krajem a on provocira.Kakav next gen nema ni G on next gen.Sve su vas nahranili fan boysi pa se bahatite

  • Kruno_

    09.09.2023 - 01:24

    OLED TV, 139cm ,120 Hz brzina osvezavanja
    Windows 11
    Procesor AMD Ryzen 9 5900x
    Grafička kartica AMD Radeon RX6800 16 GB
    32 GB RAM-a
    SSD disk Kingston 1 terabajt
    Sve na maximu u 4K rezoluciji 3840 x 2160 bez ikakvog stekanja,trzavice ili izbacivanja iz igre, istina je da nisu novci bili mali ali isto tako nisam to sve kupio u 2 god, bolje rečeno slagao sam dio po dio na maticnu koja je stara cc 4 god možda i vise, zadnje sam kupio procesor i ssd disk.
    Ja sam za sada zadovoljan osim ako ne pokvare optimizaciju igre sa updatima koji slijede 😁

  • Agram

    10.09.2023 - 09:44

    Next gen u 30fps i grafika od prije 10god hahaha

  • Bakinson

    10.09.2023 - 12:56

    Iskreno, slazem se s njim. Ja vrtim na 15 godina starom i5 procesoru, 16gb rama i gtx 970 i na medium.opcijama solidno radi. Mislim da puno ljudi ne odrzava svoja racunala.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?