Upoznajte Perception – novi hororac ljudi koji su sudjelovali u razvoju BioShocka
Slijepa djevojka, ukleta palača i eholokacija, neobičan su spoj u ovome novonajavljenom hororu iz prvog lica.
Perception prati priču Cassie, mlade slijepe žene koju muče vizije misteriozne palače. Nakon podrobnog istraživanja, ona otkriva lokaciju ove kuće strave te ulazi u nju u potrazi za izvorom svojih noćnih mora. Koristeći eholokaciju (vizualizaciju zvukova) Cassie istražuje ukletu vilu, a njen glavni protivnik zvan The Presence je u tome pokušava zaustaviti.
Kako se radnja igre razvija, Cassie putuje nazad kroz vrijeme u razna razdoblja palače otkrivajući i sprečavajući izvore zla u svakome od tih perioda. Glavni „pomoćnik“ ove mlade protagonistice je njen smartfon koji može analizirati i pretvarati slova u glasove, a ima i opciju da pozove Cassinog prijatelja koji će joj opisati okoliš i predmete.
Ova zanimljiva kombinacija istraživanja (pri čemu se ne mogu koristiti oružja, već samo bježanje i skrivanje) te snažne priče produkt je Billa Gardnera, veterana industrije videoigara koji je radio na naslovima kao što su SWAT 4 i BioShock Infinite.
Perception vuče inspiraciju iz nekoliko sporih, strašnijih levela prvoga dijela BioShocka (Welcome to Rapture, Medical Pavilion, Fort Frolic) na kojima je Gardner radio. Za potrebe razvoja i ostvarivanja Perceptiona, osnovao je studio The Deep End Games te surađivao s nekoliko ljudi iz razvojnog tima BioShocka kao što su Jim Bonney, Robb Waters i Andrew Ryan.
Perception je trenutno u fazi crowdfundinga, odnosno sakupljanja sredstava na Kickstarteru; traže 150 000 dolara za razvoje igre, a u trenutku pisanja ove vijesti prikupili su više od trećine potrebnoga novca.
VladoShady 980
29.05.2015 - 17:06S obzirom kakvi ljudi stoje iza igre, potencijal je ogroman
gola_sam
29.05.2015 - 23:07potencijala nema
zolee
30.05.2015 - 14:33predobro…
CosmicSativa
30.05.2015 - 14:50Ova mehanika korištenja eholokacije svako 3 sekunde me iziritirala u traileru, a kamoli da igram igru nekoliko sati. Iako mi je ideja originalna, nije mi baš najspretnije riješena. Možda da se prostor malo duže vremena osvijetli ali vjerojatno bi se onda izgubilo dosta horor elementa. Iako obožavam Bioshock, ovo mi nije ni najmanje napeto.
krosis
30.05.2015 - 23:02Bas zbog tih "3 sekunde" bi igra i trebala biti napeta…jer po nekoj logici nikad ne znas sta bi te moglo dočekati iza sljedećeg osvjetljenja prostora….po tome mislim da će igra biti napeta od samog početka…svakako da ima potencijal….
Artyom
31.05.2015 - 13:45Eh, nije lako bit Matt Murdock! 😉
Erebus
31.05.2015 - 16:10Ovo ce biti tako zakon *stavlja na wishlist* 😀