inXile dokumentirao sva obećanja za Wasteland 3, ne smiju nam lagati
Razvojni tim inXile Entertainment pripremio je tekstualni dokument koji će njima, a i njihovim fanovima, služiti kao smjernica onome što bi u konačnici trebao biti Wasteland 3.
Nije rijetka pojava da proizvođači igara obećaju nešto što na kraju ne uspiju dostaviti. Pohvalna je stoga praksa kakvu ima inXile Entertainment, a koja im datira još iz devedesetih godina kada su radili u bivšem Interplayju. Riječ je o praksi pisanja dokumenta koji ukratko pojašnjava viziju igre kakvu žele napraviti. Dokument koristi samim tvorcima kao podsjetnik na ciljeve koje trebaju ostvariti, ali i budućim igračima koji napismeno imaju dokaz svega onoga što je obećano.
inXile je istu praksu ponovio u slučaju Wastelanda 3 koji bi uskoro trebao krenuti u produkciju. Dokument možete u cijelosti pročitati ovdje, te tako otkriti neke do sada marginalno spominjane detalje o multiplayeru, vozilima i ostalim novitetima trećeg dijela. Nama se posebno svidio opis novog dizajna obračuna s neprijateljima. Naime, inXile ovoga puta ima za cilj dostaviti što više epskih bitaka poput one s velikim Scorpitronom u dvojci. Tome bi trebali pomoći promjenjivi uvjeti na bojnom polju, kao i više načina za interakciju s okolinom.
SkyVicler
08.02.2017 - 11:16Ako su lagali prvi put,mogu i drugi put…ne bi me cudilo,ali to bi stvarno bilo veliko razocarenje 🙂
rotkvica45
08.02.2017 - 20:15Ma mogu oni lagati ali to neće biti ni blizu koliko su lagali tvorci No man’s skya.
Bojko
09.02.2017 - 00:43Ne mogu dočekati!