HCL.HR

EA kaže da ste neobrazovani ako ste protiv žena u Battlefieldu V

Zoran Žalac 14.06.2018.   •   115 komentara


Kreativni direktor Electronic Artsa osvrnuo se na prosvjed fanova Battlefielda zbog uvrštavanja žena u novu igru, te fanove koji prigovaraju na to nazvao neobrazovanima.

Nakon što je Battlefield V najavljen sa ženom na naslovnici, ženom u glavnoj ulozi jedne od priča u singleplayer kampanji, te ženskim likovima u sklopu u co-op moda i kompetitivnog multiplayera, dio fanova Battlefield serijala pokrenuo je “pokret otpora” prema tome pod heštegom #NotMyBattlefield. Electronic Arts i DICE potom su se samo kratko oglasili i poručili kako žene ne idu nikud iz Battlefielda te da ćemo ih viđati i ubuduće.

No, nisu stali samo na tome. U razgovoru za portal Gamasutra, glavni kreativac Electronic Artsa Patrick Soderlund prilično je oštrim rječnikom objasnio zašto su protivnici žena u ratnoj videoigri zapravo u krivu:

“Battlefield V istražuje mnogo neviđenih, neispričanih i neodigranih stvari. Česta je percepcija da u 2. svjetskom ratu nije bilo žena. A bilo je mnogo žena koje su se borile u ratu i na druge načine sudjelovale u njemu. Ljudi koji su neobrazovani ne razumiju da je to moguć scenarij i da je ovo videoigra. A današnji gaming je raznovrsniji nego je ikad prije bio. Mnogo je igračica koje žele igrati Battlefield i mnogo je muških igrača koji žele igrati s opakim ženskim likovima.” – pojasnio je Soderlund.

“Takve kritike ne prihvaćamo. Protivimo se tome jer mislim da ti ljudi koji to ne razumiju imaju izbor: ili će to prihvatiti ili neće kupiti igru. Ja sam ok s bilo kojom odlukom. Samo što nije u redu.” – zaključio je Soderlund.

Označeno sa: ,

Komentari (115)

  • marjanovicut

    14.06.2018 - 15:38

    Bilo je zena u engleskoj vojsci sa mehanickom wannabe doomfist rukom? Zanimljivo. 🙂

    • Cro-K

      @marjanovicut, 14.06.2018 - 15:46

      JeDaN oD MoGuĆiH ScEnArIjA

    • Irenicus

      @marjanovicut, 14.06.2018 - 15:59

      Soderlunde lice ti je bijelo krisom nosis marxisticko odijelo.

    • hdnxc

      @marjanovicut, 14.06.2018 - 16:19

      “Bilo je zena u engleskoj vojsci sa mehanickom wannabe Venom Snake rukom?”
      FTFY

  • Irenicus

    14.06.2018 - 15:38

    Soderlund neka ukuca definiciju strawman argumenta.Takodje neka ne pusta djevojku u kasne nocne sate da prolazi kroz no-go zone u svedskoj.

    • Alan Wake

      @Irenicus, 14.06.2018 - 16:19

      Ljudima smeta kad developeri forsirano stavljaju takve stvari u igre zbog political correctness-a, i onda to bode u oči. Većini gamera ne smetaju žene kao takve, već forsiranje te raznolikosti čisto zato jer je to “progresivno”. U igri TLOU imao si lika po imenu Bill koji je bio gay, al igra ti to nije nabijala na nos, već je to bilo dobro uklopljeno, prirodno i to ima smisla, žena na bojištu koja izgleda kao feminazi s kukom na ruci nema…

    • sgtbare

      @Alan Wake, 15.06.2018 - 01:33

      Odličan, najbolji odgovor ikad na ovakvu temu, i vrhunski primjer!
      ovaj reply treba vise pogleda!

    • SretenCar

      @Alan Wake, 17.06.2018 - 19:10

      Otkud ti znaš da neka žena nije ostala bez ruke u ratu, koliko se žena u ratu borilo. Tako da ne lupaj. Muškarca bez ruke možeš da prihvatiš ali zato ženu ne.

  • Cro-K

    14.06.2018 - 15:45

    Žene su bile samo u partizanskim odredima i nigdje drugdje. Taj Soderlund se treba obrazovati.

    • INTERISTA

      @Cro-K, 14.06.2018 - 15:53

      Bilo ih je i redovima crvene armije, ali ovo što je ea napravio od ww2 je nerealno.

    • Nijam Kaj

      @Cro-K, 14.06.2018 - 16:10

      Bilo ih je i u francuskom otporu…. Kao što je spomenuo @INTERISTA bilo ih je i u redovima komunista… Bilo ih je skoro svugdje ali u malom broju. Više je bilo koristi od žene u tvornici municije nego na prvoj crti, zato i jesu žene bile u tvornicama, i odigrale su važnu ulogu u ratu.

    • Alan Wake

      @Nijam Kaj, 14.06.2018 - 16:30

      Žene su imale važnu ulogu izvan fronte, bile su bolničarke, zapisničarke i tajnice itd. Ali obzirom da su 99% ljudi na bojištu bili muškarci, to je čisti primjer seksizma i zaostalosti i DICE će to popravit u svojoj igri. Kakav festival progresivnosti, #HEforSHE

    • phoda

      @Cro-K, 14.06.2018 - 17:01

      Zene su bile gdje nije bilo dovoljno boraca (kao partizani) i obrani rusije (gdje su milijuni ljudi umrli i nije bilo ljudstva). Bilo koja vojska je tad branila zenama ulogu u ratu. Znaci bile su u pokretima otpora ili u medicinskom osoblju i rijetko u logistici. Engleska sigurno nije poslala zenu u normandiju ali moguce da je neka iz medicinskog osoblja se prikljucila ili neka francuskinja iz otpora.

    • Pararera

      @Cro-K, 14.06.2018 - 17:05

      Takozvane drugarice ??

  • Aldin219

    14.06.2018 - 16:09

    Pa ovaj lik sam sebi proturijeci? Sta? Da se edukujemo u cemu? Storytellingu? Moguce je bilo da bude zena. Hej, NIJE ih bilo bas toliko, ali MOGUCE je bilo tako da ste vi needukovani jer ne znate da je bilo moguce. Nista gluplje u zivotu nisam cuo. Prijatelju, koga boli k sto su zene ili nisu zene. Jednostavno prestanite politizirati sve moguce. Ja licno nikad u zivotu nisam obracao paznju na to dok nije krenulo brutalno guranje u grlo. Evo, sada svi pricamo o tome ko zadnji idioti. Ko god misli da je to nekakva slucajnost je potpuni idiot.

    • Aldin219

      @Aldin219, 14.06.2018 - 16:16

      Btw, ko je jos protiv zena? Kakve su to nebuloze. Mislim da su ljudi vise bili protiv tih nekih hipster-looking likova i ZENA u tom traileru koji izgledaju kao sve osim na to sto bi trebali biti.

    • Irenicus

      @Aldin219, 14.06.2018 - 16:25

      Ne trosi rijeci na Soderlund-ov strawman

  • hacksor1234

    14.06.2018 - 16:09

    Hvala na uvjerenju, ne kupujem igru, ono za sp kampanju donekle i prihvacam partizanski pokret toga je bilo, ali da zena bude na zapadnom frontu,u britanskoj vojsci s jebenom protezom? Neka hvala, potrosicu svoj novac na nesto drugo

    • Aldin219

      @hacksor1234, 14.06.2018 - 16:15

      Vrlo je jednostavno. SVI imaju pravo na svoje misljenje, OSIM u slucaju ako se ne slazes sa social warriorima. U tom slučaju, ti si hipokrit, bigot, majmun i plus imaš jedan poseban titl ovdje na Balkanu, a to je Balkanska Seljačina. Da se razumijemo, parafrazirao bih poznatu mudrost Hilary Clinton koja kaze da su zene bile primarne zrtve tog rata zato jer su ONE TE kojima su njihovi sinovi, muzevi i braca poginuli. Ako se ne slazes sa ovom konstatacijiom, ti si gori od Hitlera i Staljina zajedno i nemoj se cuditi ako se u sljedecoj BF igri pojavis kao glavni negativac.

    • Irenicus

      @hacksor1234, 14.06.2018 - 16:19

      Udari po dzepu kao u slucaju SW BF 2

    • departed1983

      @hacksor1234, 14.06.2018 - 18:39

      A to da ti se health auto regena i da ti lik ozivi sa jednom inekcijom prihvatas_
      Ili da spucas 3 metka nekom u prsa a on jos ziv.. i dodje medic i baci health pack na njega i on na 100%?

    • hacksor1234

      @departed1983, 14.06.2018 - 22:47

      Ovde ni ne pricamo o tome, pricam o stanju igre s istorijskog stajalista, osim toga takva realnost niti postoji u igrama niti ce ikada postojati

    • hacksor1234

      @hacksor1234, 15.06.2018 - 10:28

      Mozda vecini to nije bitno, meni je

    • hacksor1234

      @departed1983, 14.06.2018 - 23:02

      da se bolje izrazim, ne pricamo o tom elementu igre zato sto taj element nije bitan za raspravu, a pored toga, niko ne ocekuje neki nivo realnosti od ovakvih igara, posto da to ubace da nema ozivljavanja i slicno, niko ne bi igro, ne bi bilo zabavno, jedina igra koja je najbliza necem realnom je Escape from Tarkov gde sepas kada si pogoden i slicno, proveri to ako te zanima

    • departed1983

      @hacksor1234, 14.06.2018 - 23:43

      Taj element nije bitan za raspravu. Upravo to. Cijelom internetu nije do istorijskih cinjenica, u biti igra nije cas istoriji. Internetu je do rasprave i do sranja. Imas masu sranja u igri koja nisu istorijski tacna ali svi su se zakacili za zene. I svi znamo zasto.

    • hacksor1234

      @departed1983, 15.06.2018 - 10:27

      Stvar je isto u tome sto mnogi roditelji kupuju takve slicne igre djeci, misleci da pomocu toga njihova djeca mogu nesto i nauciti od istorijskih cinjenica, kad bismo ovo gledali s nekog interaktivnog stava, to je sirenje lazne istorije i dezinformacija

    • SretenCar

      @hacksor1234, 17.06.2018 - 19:05

      Koji roditelj će ti kupiti igricu da bi nešto naučio. Pre bi rekli da učiš ili nešto da pročitaš a ne igrice da igraš.

  • 312AE

    14.06.2018 - 16:13

    Pa normalno da je nerealno, kad je to igra. Pogledajte si gameplay video na Youtubu. Igra izgleda prekrasno i jedva čekam zaigrati ju. Čak razmišljam, da ju prednaručim. Ljudi plačete bez razloga, još jednom velim, gledajte gameplay. U žaru borbe nemaš vremena gledati dali igraš protiv muškog ili ženskog lika. U multiplayeru si možeš napraviti i plavoogog arijevca,njemca, ak si tak mutav, ne tjera te niko igrati s cyborg rukom i ženom.

  • 312AE

    14.06.2018 - 16:16

    I baš si budem neku latinu s gothik frisurom i cyborg rukom napravili ako bude to ikak moguče i onda idem napucavat velike muškarčine.

    • tree_boa22

      @312AE, 14.06.2018 - 18:44

      Hahhaha e bas to, kupujem samo zbog toga da bi mogao ove “muskarcine” ubijat s nekom curicom dok placu ?

    • departed1983

      @312AE, 14.06.2018 - 18:51

      To to.. trebamo napraviti clan 😀
      Umjesto da se brinu o tome kakav ce biti net code, i hocel umirati nakon sto su otisli metar u cover, hocel igra biti stabilna, da li ce biti dovoljno novih mapa, kako ce biti dizajnirane, oni vec poceli plakati jer ce im curice uzimati dog tagove

    • 312AE

      @departed1983, 14.06.2018 - 19:16

      I kak nazovemo onda clan? The Iron Maidans! ?

    • departed1983

      @312AE, 14.06.2018 - 19:32

      Hallowed be thy name 😀

    • tree_boa22

      @departed1983, 15.06.2018 - 11:16

      Eto vec nas ima za clan ??

  • Nijam Kaj

    14.06.2018 - 16:25

    Meni ne smeta kada igračice koriste ženske likove… No zar nitko nije pomislio da će ubijanje ženskih likova u igri povećati nasilje nad ženama? Gdje su sad prava žena hahah?

    • hdnxc

      @Nijam Kaj, 14.06.2018 - 17:07

      Pa zgrabi telefon i zovni Anitu Sarkessian da ona (ČITAJ: pogorša) “jednostavno riješi” taj problem, al joj prvo doniraj malo para tako da ona može kupit nove šuze a zauzvrat te primi u njen Discord server.

  • hdnxc

    14.06.2018 - 16:25

    Da se podsjetimo ukratko da je isto EA na takav način optuživao/pljuvao po nama kad su napravili debakl sa Mass Effect 3 i Battlefront 2.

    • Irenicus

      @hdnxc, 14.06.2018 - 16:26

      i disney sa star warsom.

    • hdnxc

      @Irenicus, 14.06.2018 - 16:36

      I Paul Feig i Sony sa Ghostbustersima

  • ck7

    14.06.2018 - 16:29

    Ja volim zene, cak sam se ozenio jednom koja mi je dala predivnu curicu i obožavam ih najvise na svijetu. Al ako pozelim odigrati malo Battlefielda koji me je trebao odvesti u WW2, ocekujem autentičnost il barem neke naznake toga. A ne da gledam gameplay kako igras, gdje nemas ni opcije za birati spol svog lika (AngryJoe se spawno ko zena), toliko o izboru, i sve sta cujem jest kako zene vriste kad umiru..imerzija na nulu. I onda vidim da novi Assassins ima ženu spartanku..i covjek se zapita cemu sve to…mogli su ju napravit Amazonkom i sve pet, nebih ni a rekao, al ovako, to guranje jednakosti u svim pogledima me ubija u pojam. Pa bit je da smo danas jednaki, moja supruga je meni jednaka i ravnopravna u svakom pogledu, al ako se bavis povijesnom tematikom onda se bavi stvarnim cinjenicama a ne da se udovoljava kojekakvim feminazi kultovima, sjw i inim besposlenim likovima. Ako vas je proslavio prikaz 2 svj rata, onda ostanite vjerni svojim korijenima, ostanite vjerni svojim fanovima, a ne da podilazite svakojakim hirovima. Zar nije dovoljno sto su unistili Star Wars, u principu skoro cijelu filmsku industriju, sad se mora pokvariti i gaming zajednica. Isti vrag i sa gay zajednicom. Nemam nista protiv toga da covjek ima svoju seksualnu slobodu, svako ljubi sta zeli i mene se to ne tice isto ko ni koje si vjere..zaboli me ona stvar. Al realno gledano koji su to postoci stanovnistva radi kojih se mora sve radit u rukavicama. Da se tobože netko ne uvrijedi jer eto nema gayeva u filmu, ima previse bijelaca, crnac je ubio crnca, nisu svi meksikanci dileri i ina sranja…pustite ljude na miru sa usiljenom jednakoscu, i svijet ce bit bolji.

    • Dragon3

      @ck7, 16.06.2018 - 11:40

      Potpisujem svaku izgovorenu (napisanu) rečenicu ?

  • Hajvan

    14.06.2018 - 16:33

    Ljudi su totalno u pravu. Svi vi koji mislite da nije bilo žena u bilo kojem ratu, vi takvi ste zatucani i neobrazovani. To što su oni dodali tu robot-ruku je samo dodak.

    • Alan Wake

      @Hajvan, 14.06.2018 - 16:44

      Nitko ne misli da nije bilo žena u bilo kojem ratu, gamerima smetaju neke druge stvari zadnjih par godina. Ali DICE je rekao da je ova igra “njihova ideja” i “WW2 kakvog još nismo vidjeli”, tak da sve što rade je u skladu s time.

    • Mogvaj

      @Alan Wake, 14.06.2018 - 20:34

      prilicno sam siguran da je bio sarkastican

    • hacksor1234

      @Hajvan, 14.06.2018 - 17:41

      Nemamo mi nista protiv zena, barem ja, smatram ih cvetom ovog sveta , ono zbog cega su svi protiv i zbog cega se stvorila ova fama jeste netocan prikaz istorije, zene ni u kojem momentu nisu bile clanovi britanske armije, da su ih stavili kao clanove partizanskog pokreta ili crvene armije, to bi bilo prihvaceno posto je to generalna istina, ali ovakvo mijenjanje istorije je nedopustivo i to je samo uvreda za nase pretke koji su ginuli da bi ziveli u boljem svetu, no izgleda da su njihove smrti bile uzaludne te je svet osao jos vise u kurac, ne bi me cudilo da se za 30 godina pocne pricati kako su se samo te iskljucivo zene borile u ratovima, ovo je nedopustivo i mora se zabraniti

  • Momentum

    14.06.2018 - 16:36

    Žene igrice rat ne ide,smatram da u ratnim igricama kao što su Bf Insurgency Arma i njima sličnima ove malo ozbiljnije nebi trebao postojati ženski glavni lik,što se tiče coda i ostalih pucačina ok neka ima ženski lik. al stvarno mi je smijesnio vidjet u Bf ženski lik

  • Hajvan

    14.06.2018 - 16:38

    Druga stvar, meni ako se igra sviđa i ja hoću da je igram, ma mene zaboli đon jesu li tu žene sa robot-rukama glavne, ili su hipsterski pederi ili punk lezbejke. Ja uzmem igram i uživam.

  • SonOfZeus

    14.06.2018 - 16:40

    Kolega koji je inace magistar povijesti shvaca da je neobrazovan, te pita gospodina Patrick-a da mu navede jednu zensku figuru koja je bila britanski komandos na prvim linijama. Sve u svrhu obrazovanja!

    • Irenicus

      @SonOfZeus, 14.06.2018 - 17:14

      Sram da bude tvog kolegu magistra kako nije upucen u marxisticku reviziju gdje je bilo 24 999 muskaraca i jedna zena sa plavom bojom i protezom u komandosima /s.

    • SanKa

      @SonOfZeus, 15.06.2018 - 10:18

      proturiječiš velikom Soderlundu ? Čovjek je s Robertom Capom izvještavao na plažama Normandije, valjda on zna bolje od tvog kolege !

  • phoda

    14.06.2018 - 17:02

    Nije problem sto stave zenu u borbi. Bilo ih je i u engleskoj vojsci i igra moze bas tu pricu pricat. Problem je sto tako ocito forsiraju zenu kao lika

    • phoda

      @phoda, 14.06.2018 - 17:05

      I da se razumijemo potpuno podrzavam zene u multiplayeru ali u prici na ovom levelu je suludo

    • SonOfZeus

      @phoda, 14.06.2018 - 23:25

      Bilo je, ali isključivo kao support. To je barem lako provjeriti. ”This small but important distinction meant that women did not tend to be nominated for medals of valour or bravery, because they were only awarded for “active operations against enemy in the field”, which women could not take part in.” Početak i kraj priče. Source: Wikipedia.

    • phoda

      @SonOfZeus, 15.06.2018 - 06:30

      Ni jedna ih vojska nije regrutirala kao vojnike vec bolnicare i rijetko logisticare. Bilo je zena i najvise u pokretima otpora (francuski otpor, partizani,obrana rusije) a i nemos rec da nije niti jedna otisla iz bolnicara i borila se pogotovo ako je bila neka obrana

    • SonOfZeus

      @phoda, 15.06.2018 - 21:31

      Kao clan engleske vojske, nije, to je cinjenica. Zabranjeno je bilo.

  • Tommygun

    14.06.2018 - 17:13

    Ma neka igra bude super i zabavna, pogotovo mp, a sad oce bit zena, oce imat kuke, stvarno nebitna stavka…

  • Irenicus

    14.06.2018 - 17:28

    Najjaci mi je onaj pacenik(CITAJ cuck) u komentarima gamasutrinog clanka kojI brani Soderlund-a. Aj sto brani nego sto siri lazi.

  • ShalO

    14.06.2018 - 17:39

    Covjek objasnio 🙂 Vecina ljudi danas nisu gameri koji gaming gledaju kao zabavu,za relaksaciju. Sve je vise morona koji 24h sjede u kuci odsjeceni od vanjskog svijeta i koji gledaju igre kao zivot. Pa se u svemu tome pogube… Zbog tih budala imamo ovakve kritike i glupe komentare. Dok mi ostali igramo i uzivamo nebitno sa zenom ili muskarcem

    • delight353

      @ShalO, 14.06.2018 - 18:14

      Dao si odgovor na sve ove blesave komentare u vezi teme. Jbt, ovo je igra, a ne enciklopedija, uđbenik iz povijesti, dokumentarac, ili nešto treće. Dajte se manite gluposti i uživajte u igri.

    • Mogvaj

      @delight353, 14.06.2018 - 20:36

      NE vidim sta vi pricate gluposti. Ljudi su trazili realan ww2 jer je svima dosta sci-fi tema a oni stave zenu na frontu s prokletom protezom. I jos svi znaju da to rade samo kako bi udovoljili onima koji ne mogu bez PC-a

    • Irenicus

      @Mogvaj, 14.06.2018 - 21:04

      Teski ad hominemasi ova dvojica gore

    • SanKa

      @delight353, 15.06.2018 - 10:22

      kako cu uzivati ako je to kao simulacija 2. sv rata ? a nema veze s povijescu ?

    • delight353

      @SanKa, 15.06.2018 - 10:44

      Mogvaj, Irenicus, SanKa: fulali ste bit. ShalOu imeni (i manjini ocito) je apsolutno nebitna povijesna autenticnost u igrama, kao i da li cemo igrati sa muskim, ili zenskim likom. Zaflejmo se net oko toga kao da je smak svijeta.

    • SanKa

      @delight353, 15.06.2018 - 10:49

      pa ok, vama nije bitna autentičnost, meni kao ww 2 entuzijastu jest. i što ćemo sad ?

    • delight353

      @SanKa, 15.06.2018 - 10:58

      Igrat igru i uzivati.

    • SanKa

      @delight353, 15.06.2018 - 11:15

      pa jel ti brani netko ? izražavam svoje negodovanje kao ti manjak istog. uživaj u igranji s kiborgom u ww 2

    • Irenicus

      @delight353, 15.06.2018 - 17:08

      Fulao si ti stari ne ja. Niko ne prica o igranju sa muskim ili zenskim likom. Na kojim si drogama molim te reci mi.Moj argument je taj da stavljanje NEPOSTOJECEG zenskog obojenog invalidnog komandosa je ucinjeno zbog politickog razloga i guranja agende jednakosti polova od strane svedskih feministkinja i neo-marxista AKA dice studija. Jel ista jasnije???

    • delight353

      @Irenicus, 15.06.2018 - 21:15

      A što se toliko pjeniš? Što te uopće briga i zašto daješ još veći povod takvima koji te očito izuzetno živciraju, a time izazivaš još veću provokaciju sa njihove strane? Što uopće obraćaš pažnju na takva “goruća” pitanja od strane svedskih feministkinja i neo-marxista AKA dice studija? Bit mojih komentara jest: ovo je samo video igra. Ništa više. Dapače, multiplayer video igra u kojoj ćemo se X puta poubijati i respawnati. Ne vidim što bih tražio hint političke korektnosti u igri kao što je BF, ili nekoj njoj sličnoj. Zapalili ste se kao da vam se netko posrao nasred dnevne sobe zbog, pazi sad – video igre. Kupite igru ako vam se sviđa i uživajte. Politička i ostala pitanja ostavite za kada stisnete SHUT DOWN na svojim kompovima, ili konzolama.

    • Irenicus

      @delight353, 16.06.2018 - 10:58

      Ne pjenim se jedino ako nisi vidovit?? Ja bi ih ostavio ako ce ih i razvojni timovi i izdavaci ostaviti ali oni nece tako da…..

  • AdvCool

    14.06.2018 - 18:15

    SJW sranja…

  • Dragan[MKD]

    14.06.2018 - 18:20

    Slazem se s likom, ljudi glasaju svom novcanikom, ako im se nesto svidja onda to i kupuju. Evo ja osobno necu kupiti igru, ne zato sto ima zene, nego zato sto vise naginjem prema CoD, Overwatch, TitanFall tip igara, nesto brzi gameplay. Ako slucajno uzmem onu pretplatu od 100$ godisno za svih njihovi igara, mozda i probam malo.

  • departed1983

    14.06.2018 - 18:21

    Dajte Ljudi dodjite sebi malo. Ni u jednom svjetsko ratu, ni u jednom ratu u buducnosti ili bilo gdje i bilo kad covjek ne iskoci iz jeta sa snajperom, upuca pilota drugog jeta i onda udje u njegov jet. I niko nije srao kako je to nerealno, niti je srao kako ubija imerziju. Isto tako ni u jednom ratu jedan vojnik nije nosio kutiju u kojoj je bilo toliko bombi, granata i municije da se moye opskrbiti cijela armija. I ne samo jednu kutiju, vec je bacao tih kutija koliko god treba. Tako da, svi vi koji serete sto guraju zene u BF, kako to nije realno kako se to nije desilo, serete samo da bi po necemu srali, jer imate priliku i jer ste na internetu. Previse se unosite u igre. Igre nisu stvarne, niti ste vi u igri u stvarno ratu. I kad citam sta pisete, onda se i ne cudim kad se tamo neki ljudi bune ybog nasilja u igrama i govore kako previse utice na ponasanje ljudi. Moyda su u pravu, vi se definitivno previse unosite u igru.

    • tree_boa22

      @departed1983, 14.06.2018 - 18:50

      Najbolji komentar ?
      Vidis da su svi postali povijesnicari, vise nisu gameri..

    • Mogvaj

      @departed1983, 14.06.2018 - 20:37

      Ali te stvari su od pocetka serijala dok je ovo nesto novo sta se ubacuje samo kako bi se udovoljilo određenoj skupini koja nema visoko misljenje o nama. Svi znamo da igre nisu stvarne no smeta nas kada se nama steti kada bi se udovoljilo nekome drugome.

    • departed1983

      @Mogvaj, 14.06.2018 - 21:06

      Kakve veze ima sto su od pocetka serijala bitno je da su nerealne..i kako da ti te stvari ne ubijaju imerziju i “realnost” bilo kojeg BFa, a ove ubijajau? I kako si ti to ostecen time sto cu ja napraviti zenskog lika?

    • rupa

      @departed1983, 14.06.2018 - 22:10

      Nemoj zaboraviti respawn spomenuti

    • SonOfZeus

      @departed1983, 14.06.2018 - 23:27

      Apsolutno nebitno, nikada oni nisu tvrdili da je to identično iskustvu pravog rata, inače ne bi bilo ni respawna. I kad bi ti umro lik, možeš izbrisati igru jer je to to. No oni uporno TVRDE da su povijesno točni. Ako tvrdiš da si povijesno točan, onda valjda to i moraš biti? Ili se to samo tako kaže i usput naziva ljude neobrazovanima?

    • departed1983

      @SonOfZeus, 14.06.2018 - 23:42

      Ako je bila i jedna zena u tom ratu onda su tacni. Zasto niste nasrali ovoliku temu i ovoliko hejta na red dot sajtove i automatsko oruzje u BF1? I to je isto ako ne i vise odstupanje od ovog. Igrali ste sa oruzjima koja su bila prototip u 1918 i nikom nije smetalo. U BF4 ste isto imali oruzja koja ne postoje u realnosti i koja su tek u razvoju i mozda bude nesto od njih mozda ne.

    • SonOfZeus

      @departed1983, 15.06.2018 - 01:36

      Nije bilo ni jedne zene u britanskoj vojsci na bojnom polju, ne znam što tu nije jasno. 🙂 Niti jedne, to se barem lako provjeri. Žene su tek dobile pravo pridružiti se muškarcima na bojnom polju… pazi sad…. 2016 godine. BF1 su i sami priznali da su malo si slobode dali, čak su i tu to spomenuli – ali vezano za povijest su rekli da će biti posve točni i ispričati ”neispričane priče”, a ostale nazvale neobrazovanim majmunima. Problem je što ne postoji za ženski engleski komandos ”neispričana” priča jer nije postojala takva osoba.

    • departed1983

      @SonOfZeus, 15.06.2018 - 02:25

      Znaci da sumiramo, ispravime ako grijesim. Nije ti problem sto si igrao i sto ces igrati sa oruzjima koja nisu nikako postojala u to vrijeme, ili sto si kao britanac igro sa njemackim oruzjem, i to ti nije kvarilo dozivljaj igre i rata, ali ti smeta to sto ce u igri biti neki zenski lik koji u stvari nije bio tamo gdje su ga oni stavili i to ce da ti ubije cijelu igru i ucini je neigrivom?

    • SonOfZeus

      @departed1983, 15.06.2018 - 21:37

      Grijesis, pa cu te i ispravit. 🙂 Ja ovu igru necu kupit bez obzira na to jer sam zasicen takvih fps-ova. Nikad nisu tvrdili da su te stvari koje si spomenuo povjesne tocne, a sada tvrde da je to, ne samo povjesno tocno, nego ako kazes drugacije da si neobrazovani majmun? Ne volim se ponavljat, ali ako ne shvacas sto je krivo u tome da prezentiraju zenske britanske vojnike kako ginu za domovinu na prvim linijama kao nekakve heroje, a zrtvu milijune muskaraca koji su se zaista i borili bacaju u “pozadinu”… Onda stvarno ne mislim da ti mogu bolje pojasnit. Nisam sovinist. No, nisam ni fan PC movementa koji iskrivljuju povijest reda radi (zenski spartan warrior op.a). Pozdrav prijatelju

    • departed1983

      @SonOfZeus, 15.06.2018 - 22:13

      Zasto onda trosis vrijeme i raspravljas se o igri koju neces kupiti?
      I ono sto je prikazano je iz coop gameplaya, gdje ce svako igrati sa svojim likom kojeg je napravio onako kako mu je bila volja. Nije dio kampanje.

    • Irenicus

      @SonOfZeus, 15.06.2018 - 17:10

      Jebu ga whataboutism-i malo zesce ga jebu 🙂

    • departed1983

      @Irenicus, 15.06.2018 - 22:13

      Ono sto sam ja primjetio po tvojim komentarima je da tebe jebe prilicna doza prikrivenog sovinizma.

    • Irenicus

      @departed1983, 16.06.2018 - 11:00

      To nije argument ali……Šovinizam je uvjerenje u nadmoćnost ili superiornost vlastite skupine ili naroda nad drugima. Moj narod nije nadmocniji od zivotnija a kamoli od drugih naroda.

  • vragec25cro

    14.06.2018 - 18:21

    Iskreno zaboli me neka stvar jel zenski lik ili nije,dapače draze mi igrati s zenskim likovima.Nije sad da su gejmeri protiv zene nego sta ih guraju tamo gdje nisu bile.(da su stavili partizanku nebitno francusku nasu poljsku ili koju god nebi bilo nikomenista ili u crvenoj armiji).Oni guraju ubritanske komandose s metalnom rukom.I nije samo to nego se ljudima i koje boli neka stvar jesi ti hetero ili lgbt jednostavno dopizdilo to guranje svugdje i u filmove i u igre makar to ne pomaze prici ili ide uz pricu .Niti sam homofob niti sam rasista al kad ti nesto huraju stalno na mos dopizdi ti.Opet mislim sta smo uopste od EA ocekivali,imali su najbolje fransize a ipak su uspjeli sve sjebati

  • marko1106

    14.06.2018 - 18:57

    Pa osobno mislim da je glupo uopce o tome raspravljati….sve je to super nisu žene išle u rat i šta ti ja znam…kao neka moralna stvar…ali to u stvarnosti nije tako, u stvarnosti su se žene borile i prije 2000 godina u ratu a borit ce se i za 2000godina…kad se puca na tebe i kad rakete padaju nitko te ne pita što si nego hvataš prvu stvar koju možeš da se obraniš bio ti žena,dijete ili komandos iz legije stranaca….

  • MoGaming

    14.06.2018 - 20:35

    Reče nam “obrazovana gospoda” koja je u prvi svjetski rat ubacila hrpu automatskih oružja 🙂

    • Irenicus

      @MoGaming, 14.06.2018 - 21:07

      Jedino u cemu je dice obrazovan je prikrivanje zlocina immigranata sa bliskog istoka

  • snooker

    14.06.2018 - 21:19

    Gledao sinoć WW2 film Fury, što reći osim da je bio prepun žena vojnikinja…lol

  • P3T4R

    14.06.2018 - 21:57

    nijemci u americkoj formaciji englezi sa njemackim pistoljima japanci tam negdje u traileru engleski sherman chilla usred panzer pa sta nebi i zenski komandos tu negdje bio dodan ipak je to vrlo povijesno tocna igra

  • moordrak

    14.06.2018 - 22:29

    Dragi EA, znam da se inače volite bahatiti, ali stavite gospodinu Soderlunu brnjicu na usta. Vrijeđa našu inteligenciju. Ustalom, vrlo važno. Tko je mislio kupiti igru kupit će je bez obzira na sve. Ja ću je recimo, preskočiti. Ne zbog toga što je žena na naslovnici, nego jednostavno jer nemam para za još jednu generičku pucačinu. Previše dobrih igara izlazi na jesen da bih trošio pare na ovo.

  • Jasterrr

    14.06.2018 - 22:48

    Ovdje u komentarima sve ljuti intelektualci a igraju igrice. idemo momci pokret #makegaminggreatagain, pokažite svima da ste djevci 😀

    • SonOfZeus

      @Jasterrr, 14.06.2018 - 23:31

      Možda ti igraš ”igrice”, mi igramo igre. Uostalom, što ti to znači da ako si gejmer da ne možeš biti intelektualac? Osobno sam pročitao duplo više knjiga nego sam igara isprobao, to što volim gaming ne znači da ne mogu imati i druge hobije. Također, zanimljiv podatak za tebe, jedan od razloga zašto su novije generacije obično inteligentnije sa većim IQ je upravo gaming. Koji ti razvija posebno logičko/matematičku inteligenciju. Source: ””Our research would suggest that your performance in these games can be a measure of intelligence.

      “Research in the past has pointed to the fact that people who are good at strategy games such as chess tend to score highly at IQ tests.

      “Our research has extended this to games that millions of people across the planet play every day.”

    • Jasterrr

      @SonOfZeus, 15.06.2018 - 00:15

      Malo smo defenzivni, ha? Nije ti baš taj veći IQ pomogao da shvatiš duboke pouke mog komentara.

    • SonOfZeus

      @Jasterrr, 15.06.2018 - 01:37

      Poprilično ironično da spominješ da mi moj ”veći’ IQ nije pomogao, a apsolutno niti u jednom djelu nisam sebe spomenuo kao osobu sa višim IQ-om, već općenito generacije kao nekakvu bazu prosjeka. Ako prekomplicirano pišem za tebe, reci pa ću probati pojednostaviti.

    • SanKa

      @SonOfZeus, 15.06.2018 - 10:24

      ne moze te razumijeti od tolike kolicine sexa koju prakticira za razliku od nas djevaca

    • SanKa

      @Jasterrr, 15.06.2018 - 10:24

      ne trebaš imati IQ>80 da bi shvatio “dobuke pouke” tvog glupog komentara. Jer komentar “pokazite svima da ste djevci” je vrlo originalan na gaming siteu, tako da svaka ti čast. Ispao si ultra kul, macho i pametniji od svih nas. Ubij se

    • Jasterrr

      @SanKa, 15.06.2018 - 12:32

      Joj. Moj komentar nije baš pametan i zapravo nema duboke pouke. Kroz dozu ironije i samosprdnje u prvom komentaru, te kroz neoriginialnost drugog komentara sprdam se s likovima poput vas dvojice koji ste toliko nesigurni u sebe (i vjerojatno svoju muškost) da postanete pahuljice u komentarima kada vidite da vam omiljene igre postaju malo otvorenije prema drugom spolu.

      Evo da obojici prezentiram ironiju prvog komentara: očito je da i sam igram IGRICE jer komentiram na gamerskom portalu, malo se sprdam kako smo svi puni pameti a konzumiramo toliko neozbiljan medij zapravo. Mislim da je sve ovo poprrilično očito. Ovaj SonOfZeus je morao napisati cijeli paragraf o nekoj većoj inteligenciji radi igranja video igara i da on sam čita knjige a nije mogao skontat poprilično jednostavan komentar koji eto nije baš skroz direktan jer mi se neda pisat eseje (što zapravo sad radim nažalost). Razumiješ, smiješno je kak je on postao defenzivan i kak nije mogao povezati par jednotavnih stvari. Stoga sam ga odlučio malo trollati i nastaviti sprdati da nije mogao shvatit moje duboke pouke koje, PAZI OVO, nisu zapravo duboke i teške za iščitat. Toliko o njegovim knjigama i inteligenciji kad nije mogao skontat da ja zapravo igram igre i da se malo sprdam sa ovim “intelektom” u komentarima s obzirom da pričamo o entertainment-first mediju.

      Druga rečenica je očito namjerno neoriginalna što se može primjetiti kroz prilagođenu varijatnu hashtaga i ovog dijela s djevcima. Smiješni ste mi vi pahuljice koji se uplašite ženskog spola u WW2 igri pa idete pisati u nekoj povijesnoj (ne)točnosti kao da je smak svijeta. Da vam je stalo do povijesne točnosti nebi igrali ove arkade od igara nego bi čitali knjige koje se temelje na peer reviewed znanstevnim radovima. Znači ne “rekla-kazala” knjigama nego knjige s integritetom. Vama je stalo vodit ideološke ratove u komentarima gaming portala makar se radilo o plemenitom cilju a to je privući malo i žensku publiku. Razumijem da to ponekad može biti naporno međutim nitko nije zakinut, samo se vi osjećate ugroženo iz nekog razloga. Neda mi se više pisati o tome iako se ima još štošta reći na tu temu. Ne želim se ubit jer se trenutačno osjećam okej, ali hvala na savjetu.

    • SanKa

      @Jasterrr, 15.06.2018 - 13:10

      TL; DR. nisi zaslužio da pročitam svoj esej s obzirom da nisi ni shvatio zašto mene i kolegu zeusa smeta prikaz žena u novom BF. Nema to nikakve veze s tim što je žena, nego nije povijesno autentično. Siđi sa konja i ne preseravaj se.

    • Jasterrr

      @SanKa, 15.06.2018 - 16:20

      Shvatio sam ja vrlo dobro taj argument jer sam zapravo pročitao većinu tvojih komentara i oscrvnio sam se u “eseju”. Također sam čitao komentare drugih ljudi i na drugim portalima. Internet je poludio jer je u traileru žena s protezom u WW2 igri. To nije povjesno točno. I stvarno nije. Ali nikad baš nije ni bilo. Većina igara koje se “temelje na povjesnim događajima” nisu povjesno točne i imaju svoj spin gotovo uvijek. Ovaj puta je spin sa ženom s protezom. Dosad je sve bilo super, ali ovo je previše, do te mjere da likovi govore kako im je “gaming upropašten” i da neće kupit igru zbog tog. Znači trigger je vidjet ženu gdje je nije bilo, a sve drugo je prihvatljivo. Možda si ti gunđao i prije na neke druge igre i na neke druge stvari pa bi se moglo reći da si konzistentan sa svojim stavom – ne znam i neću tvrditi više ništa u vezi tebe. Dobar dio ljudi je triggerano s ovim i to je tužno.

    • SonOfZeus

      @Jasterrr, 15.06.2018 - 21:57

      Kako si nesposoban voditi jednu misao, tvoje recenice kao da je netko ubacio u blender pa izbacio ovu “spodobu” od “eseja”. AD hominem ti je duša teksta. Btw, kontrirao si se u prakticki prvim recenicama. Citiram:”Kroz dozu ironije i samosprdnje u prvom komentaru”. Kao zapravo si htio bit pametan. No: “koji ste toliko nesigurni u sebe (i vjerojatno svoju muskost) da postanete pahuljice (zanemarit cu tvoju losu gramatiku)… “malo se sprdam da smo svi puni pameti, a konzumiramo (igre se ne konzumiraju) toliko neozbiljan medij zapravo. “ – Znaci, kao alpha muzjak insuiras da mi sumnjamo u vlastitu muskost i da smo pahuljice. Opet djecacki pokusaj napada, u kojem vidim da zapravo izbacujes svoj osobni bijes jer se smatras sve samo ne muskarcem. Ne brini prjatelju, ako ces ikada htjeti provjeriti jesam li muskarac javi se u inbox za pivu/kavu/whatever, ne skrivam se iza svojeg online identiteta. Na drugu tocku, smatras igre kao neozbiljan medij? Zasto? Znaci smatras da samim time sto igramo igre, da ne mozemo biti, kako ti parafriziras “puni pameti”? Iznenadio bi se koliko clanova mense igra igre. Ili iz mog osobnog primjera, koliko kontrolora leta, koji su iznimno skolovani i sposobni ljudi, igraju igre. Malo si daj kredita, to sto igras igre ne znaci da si nuzno bedast ili neozbiljan. I ne brini, citam knjige u razlicitim zarnovima, slobodno me dodas i na goodreads pa slobodno promotri moje “rekla-kazala” knjige. S obzirom da vidim da se volis baviti nasim privatnim zivotima i psihoanalizama istih, ti reci ako ti jos mogu kako izaci u susret. 😉

  • kalme

    14.06.2018 - 22:52

    BILO JE ZENA U NORVESKOJ KOJE SU UCESTVOVALE U DRUGOM SVETSKOM RATU ALI TO SA RUKOM ZAISTA JE PREBADUVANO

    I NE SAMO DA JE BILO ZENA U DRUGOM SVETSKOM RATU NEGO I U PRVOM NAPRIMER MILUNKA SAVIC

    • SonOfZeus

      @kalme, 14.06.2018 - 23:32

      Mogao si to natipkati i bez caps locka. Dakako da je bilo. Bilo je i u SSSR armiji, posebice scouta i snajperista. No to što je bilo u rusiji/norveškoj, ne znači da je bilo i u engleskoj/USA.

    • kalme

      @SonOfZeus, 16.06.2018 - 20:50

      Dobro mogao sam ali sam zeleo da se vidi komentar i da samo zelim da kazem da netreba sad svi na EA kad je dobra kompanija jeste bilo skandala ali ipak su oni neko ime i ne mogu ljudi da ih hejtuju stalno.

  • SonOfZeus

    14.06.2018 - 23:32

    2016

    Lifting the ban
    The ban on women serving in some parts of the Royal Armoured Corps was lifted in July 2016. Role-based training began in November 2016 for women wanting to join the regular army.

    • SanKa

      @SonOfZeus, 15.06.2018 - 10:25

      cekaj malo ,ti dovodiš istinite povijesne činjenice pred soderlunda u ovaj fight? jesi ti normalan ?

  • game0wer

    15.06.2018 - 03:32

    Bas neki dan gledam objavu gdje se cude kako ljudi u nekom djelu svjeta jedu majmune. I to je kao strasno. Sad se nitko ne cudi kad vidi da se dva muskarca zvale na cesti ili kad se spominju zene u drugom svjetskom ratu. Ono sto me moja skola naucila je to da su zene radile u tvornicama umjesto muzeva koji su bili u ratu. U danasnje vrijeme je kako vidim sve naopako i izobliceno a ljudima se cak i kroz “ovako male” stvari predstavljaju lazni ideali. Super.

  • zorinho20_hr

    15.06.2018 - 07:29

    Koje su to gluposti.Opće je poznata stvar da su muškarci obično topovski meso,a da žene odbijaju neprijatelje svojim čeličnim zagrljajom

  • SanKa

    15.06.2018 - 10:15

    ovaj kreten soderlund bi mogao uzeti knjigu iz povijesti pa bi naučio da u sastavu britanskih komandosa nije bilo žena s kukom. nitko ne tvrdi da nije bilo žena, ali nije ih bilo u ovoj ulozi. na prvoj crti su bile jedino unutar pokreta otpora i u ruskoj crvenoj armiji. tako da, ne seri soderlundu dragi. ovo nema veze da nekome smetaju žene općenito, nego nam je stalo do povijesne točnosti. a ti se ponašaš u skladu sa svojom matičnom kompanijom, arogantan do bola bez pokrića dok izbacuješ inferiorne proizvode. EA je ponosan.

    • Irenicus

      @SanKa, 15.06.2018 - 17:25

      Evo proveo sam samo 5 minuta gledajuci tweeter profile uposlenika dice i jedan se vec zali na sexizam u cyberpunk 2077 traileru. Cover BF V je samo posljedica i proizvod nihove politike. Sef nema muda da im zabrani jer je i on isto takav.

  • SanKa

    15.06.2018 - 10:25

    ekipa, glasajte s novčanikom ,jedini način kako će EA shvatiti

    • Irenicus

      @SanKa, 15.06.2018 - 17:16

      Samo red orchestra samo rising storm nista EA nista battlefield nista svedski feministi.

  • Sackboy

    15.06.2018 - 22:50

    Ja bi u idući battlefield ubacio roadhoga i winstona iz overwatcha samo da gledam ljude kako kopaju po povijesnim knjigama i dokazuju kako majmun i svinja nisu sudjelovali u tom ratu 😀

    • Irenicus

      @Sackboy, 16.06.2018 - 20:10

      Nista od tog

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?