HCL.HR

Prve ocjene za Starfield su – vrlo dobre, skoro odlične

Zoran Žalac 31.08.2023.   •   189 komentara


Dio recenzija za Bethesdin Starfield danas je objavljen i kritike su uglavnom pozitivne. Međutim, već je sada jasno kako to neće biti najbolje ocjenjena igra 2023. godine.

Došao je konačno i taj dan za objavu recenzija velike uzdanice Xboxa – Starfielda. Ili barem dijela recenzija jer je tu došlo do komplikacija. Ispostavilo se da dosta medija i nezavisnih recenzenata nisu dobili svoj primjerak Starfielda za recenziranje (to uključuje i naš portal), barem ne pred istek embarga za objavu recenzija.

U bilo kojem slučaju, embargo je podignut i objavljeno je stotinjak različitih recenzija koje kažu da je Starfield vrlo dobar, gotovo pa odličan. Na OpenCriticu igra trenutno ima prosjek ocjena 88 i preporučuje ju 94% recenzenata, dok na Metacriticu ima isti prosjek ocjena za PC verziju i 87 za Xbox Series inačicu.

Recenzenti hvale sadržajnost igre, interesantnu priču i ono što od Bethesdine igre inače ne bismo očekivali – tehničku ispoliranost te stabilnost. Najčešći prigovori idu na segmentiranost igre (svako malo se nešto učitava), nespretno upravljanje inventoryjem te nepostojanje funkcionalne i informativne mape.

Dakle, jasno je već sada da Starfield neće biti najbolje ocjenjena igra 2023. godine, ali je i ovim rezultatom na dobrom putu da zabavi fanove Bethesdinih igara. Uostalom, može se reći da su najgori strahovi, oni od tehničkog drloga, na kraju ipak otklonjeni.

Komentari (189)

  • Stefek

    31.08.2023 - 20:41

    Slabo je to

    • Zoran Žalac

      @Stefek, 31.08.2023 - 20:44

      Objasni nam malo taj tijek razmišljanja.

    • PppPP

      @Zoran Žalac, 31.08.2023 - 20:47

      On je očekivao minimalno 130

    • Idealist

      @Zoran Žalac, 31.08.2023 - 21:24

      Kad su vam ocjene za igre u logaritamskom mjerilu. Je li ikoja igra dobila ocjenu 5/100 ili 10/100? Da je ne znam koliko loša, imati će ocjenu barem 40. Ono, naručiš u dućanu burek, dobiš papirnatu vrećicu u kojoj se nadaš da je burek, otvoriš ga i vidiš da je psećje govno. I kad te neko pita, kakav je bio burek, odgovoriš mu 40/100.

    • tuvvok1701

      @Idealist, 31.08.2023 - 21:34

      Svaka čast na iscrpnom opisu, potpisujem.

    • Zoran Žalac

      @Idealist, 31.08.2023 - 22:08

      Prosjek ocjena 40/100 i ocjena 4/10 nisu jedno te isto. Možda se čine kao jedna te ista stvar, ali nisu. Samo je pitanje selekcije onoga što se recenzira. Ima itekako igara koje zaslužuju 5/100 u odnosu na što je Forspokenovih ili Redfallovih 50/100 osrednje ili prihvatljivo. Samo takve igre u pravilu nitko ne želi igrati, pa u pravilu ni nema interesa da se na njih recenziranjem troši vrijeme. Jedno vrijeme mi smo na HCL-u imali kategoriju trash igara i tu su se ocjene kretale tako, nižih 10-20. To je bilo u vrijeme kad nije izlazilo toliko igara da ih ne stigneš sve odigrati, i kad igre nisu imale ambiciju da traju što je duže moguće.

    • curkass2

      @Zoran Žalac, 31.08.2023 - 23:21

      Možeš li i ti Zoki objasniti tijek razmišljanja kad kažeš da 40/100 i 4/10 nisu isto? Bez zajebancije, fakat me zanima na što točno misliš?

    • Zaratino

      @curkass2, 31.08.2023 - 23:36

      Očito su mu više išli društveni predmeti u školi.

    • Smike

      @curkass2, 01.09.2023 - 02:09

      Vidi se da sa Zoki nije imao statistiku na faksu..😂😂😂

    • Zoran Žalac

      @Smike, 01.09.2023 - 10:07

      Jesam, i bila mi je mrska.

    • Zoran Žalac

      @curkass2, 01.09.2023 - 10:03

      Mogu. Možda je ispalo nejasno, kažem PROSJEK ocjena i jedna, pojedinačna ocjena. Po meni je pojedinačna ocjena konkretnija u datom slučaju, a prosjeci ocjena su nekakvo poopćavanje mišljenja. Prosjek ocjena 40/100 obuhvaća više različitih ocjena, nižih i viših, u nekim slučajevima poopćenih na različite verzije igara. Na primjer, PC verzija Cyberpunka 2077 ima prosjek ocjena 76 ma OC-u, dok je na Metacriticu PC verzija “klasu” iznad – 86. Jasno je i zašto – prosjek ocjena za sve verzije cyberpunka generalno, uključujući i lošije verzije za konzole, nije ista slika kad se npr. gleda neka specifična recenzija PC verzije.

    • Zaratino

      @Zoran Žalac, 31.08.2023 - 23:35

      Moj Zoki, nema se tu što činiti. To je matematika i stvari su takve kakve jesu a ne kakve se nekome čine. 4/10 i 40/100 su dva razlomka, a kad ovaj drugi pokratiš sa 10 dobiješ 4/10. Tako da je to ista stvar, jbg.

    • Zoran Žalac

      @Zaratino, 01.09.2023 - 10:06

      A ne možeš sve slijepo gledati kroz matematiku, važan je kontekst. Generalni prosjek ocjena, npr. 86 za Batman Arkham Knight, ne govori ti priču da je PC verzija te igre bila toliko loša da je Steam za nju vraćao novac bez obzira na to jesi ju igrao 5 minuta ili odigrao u cijelosti.

    • Zaratino

      @Zoran Žalac, 01.09.2023 - 10:12

      Slijepo i matematika ne idu u istu rečenicu jer matematika je egzaktna. Ja san se samo osvrnia na ovaj dio di ti kažeš da 4/10 i 40/100 nije isto. Ovo drugo što govoriš je već neka druga priča di se u globalu slažemo.

    • Zoran Žalac

      @Zaratino, 01.09.2023 - 10:39

      Možda sam se loše izrazio, ono što sam mislio je prosjek ocjena 40/100 i pojedinačna ocjena 4/10. Koliko god matematika bila egzaktna, slučaj sakupljača ocjena poput Metacritica oduvijek je bio sporan.

    • MAJSTOR RINGO

      @Zoran Žalac, 01.09.2023 - 13:20

      Vidim da se ovde bas rasplamsala polemika. Ovo oko ocena Zoki, pogotovo na Meta, mislim da one nisu sveto pismo i ne treba se drzati njih kao pijan plota. Hteo bih da naglasim jos da se u poslednje vreme poprilicno razlikuju one koje daju recenzenti i one koje daju igraci. Tako da hajde da vidimo kako ce igraci oceniti Starfield, pa se posle toga da polemisati ozbiljnije i podrobnije.

    • Bogy

      @Zoran Žalac, 31.08.2023 - 22:41

      Igra nema Bethesdinu dušu jer je ispolirana i stabilna /s

    • Mrkvicaa

      @Zoran Žalac, 01.09.2023 - 10:03

      Starfield on the RTX 3060 – Another Optimization Mess.
      https://www.youtube.com/watch?v=B-NQEbfcT0U&t=993s

    • SanKa

      @Zoran Žalac, 04.09.2023 - 09:40

      pa zar nije slabo ? igra se ceka od 2015., najavljuju ju ko next big thing, ocekivao bih najmanje 90, ako ne i 93-94… pa vi ste balduru dali 94, starfield je pitanje oce imati toliko…

    • Zoran Žalac

      @SanKa, 04.09.2023 - 09:56

      Vjerojatno neće, ali zar smo spali na to da nam je prosjek ocjena 96 (najbolji u zadnjih 20 godina možda) vrh vrhova, a osam znamenki manje od tog – slabo? Tužno mi je to. Slabo bi mi bilo da je Starfield bio nekakav 70 prosjek – onda bih znao da tu nema smisla nadati se nekim poboljšanjima. Ovako dobar dio prigovora koje je igra dobila, tipa za inventory i to, na PC-ju ne smatram problemima jer će postojati modovi za to. Ne kažem da se to ne treba zamjeriti igri uopće – ne recenzira ju se s modovima na umu, i realno je da se to oduzme na ocjenu, samo kažem – problem je koji se da zaobići. Jedino ova učitavanja svako malo, to će ostati.

    • SanKa

      @Zoran Žalac, 04.09.2023 - 10:38

      pa nije, ali ocekivao sam 90+ median ocjena recenzenata da ti budem iskren…i dalje mi se cini igra dobrom i pokusat cu naci nacin da ju zaigram.

    • Stefek

      @Stefek, 31.08.2023 - 20:59

      Trenutna ocjena na Metacriticu je 87, slabo nasprema 96 koje ima Zelda TotK i Baldur’s Gate 3. A ovaj Starfield se najavljivao kao da će biti igra stoljeća…

    • superdeda2000

      @Stefek, 31.08.2023 - 21:06

      Ako je 8 bodova razlike od najbolje ocijenjene igre razlog za reći slabo je to onda je valjda slabo… Nisam dobio dojam da je trebala biti igra stoljeća jer su od onog prvog prikaza ljudi (barem one koje ja pratim) bili suzdržani od takvih hajpova

    • PppPP

      @Stefek, 31.08.2023 - 21:31

      Joj samo nam još treba novi dragan šimić na portalu

    • Cloud-Aerith

      @PppPP, 01.09.2023 - 08:36

      Kaj je on ono prognozirao

    • PppPP

      @Cloud-Aerith, 01.09.2023 - 14:52

      A kaj misliš hahah suprotno od ovoga

    • Zoran Žalac

      @Stefek, 31.08.2023 - 21:42

      Ne znam odakle si ti dobio taj dojam. Ako ništa, prevladavao je skepticizam, a ne optimizam da će biti igra stoljeća. “Tisuću planeta” je mnogima bilo tipično Bethesdino hvaljenje ispraznim brojkama. Nitko nije likovao na 30 fps-a na Xboxu, ni na to kad je potvrđeno da neće biti vozila u igri. Najavljivalo se kao velika Xbox ekskluziva – što i je (Sonyjeve hit ekskluzive poput Spider-mana i Tsushime su isto u tom rangu 80-ish prosjeka ocjena, Nintendove poput Splatoona ili Pokemona isto). Najavljivalo se kao sadržajna igra u koju se može utući 100+ sati – što po svemu sudeći i jest. Naspram prosjeka ocjena za TOTK i BG3 99% igara je “slabo”, ako ćemo tako, što ne mora ništa značiti. Netko tko ne voli turn-based CRPG-ove ili se ne igra na Nintendu onda bi trebao sjesti i plakati što su sve igre slabe pokraj toga?

    • MeDoNjA

      @Stefek, 31.08.2023 - 22:22

      Upravo si naveo naslove nastavaka , dakle Zelda i Baldurs Gate koji vec imaju svoje fanove i ocekivano je bilo da ce biti veoma dobre sudeći po nastavcima . Starfield je ipak nesto totalno novo i nisam ocekivao da ce biti vao , ali definitivno ce biti top igra.

    • Ivano Blazevic

      @Stefek, 01.09.2023 - 00:58

      Ovo moze biti velicina stoljeca,sumnjam za igru stoljeca.

    • Bönthö

      @Stefek, 01.09.2023 - 11:27

      Zelda i Baldurs Gate 3 imaju svoju “publiku“, dok je Starfield novi IP. A za novi IP 88 je fenomenalan rezultat. Starfield 2 vjerovatno ide na 98 🙂

    • TheCaptainCrash

      @Stefek, 31.08.2023 - 22:08

      dokaz da koliko god igra bila dobra, nade se netko tko ne moze to prihvatit i ide se bunit po portalima za dobit paznju…ccc zalosno

    • Smike

      @Stefek, 01.09.2023 - 02:07

      Hahahahshshsh dobar komentar 😂😂😂😂

    • moordrak

      @Stefek, 01.09.2023 - 07:43

      Dovoljno visoko da je želim zaigrati. Doduše, to zadovoljstvo će me koštat više nego sam planirao, ali hey! That’s life!

  • blacklist0907

    31.08.2023 - 20:47

    Po ovome kaj sam procitao nebu igra baš za široke mase i nije me nagovorila da kupim Xbox ili game pass…vi koji ćete igrat nadam se da će te uživat

  • PppPP

    31.08.2023 - 20:48

    “tehničku ispoliranost te stabilnost” 😳

    • JCD-Bionicman

      @PppPP, 01.09.2023 - 10:55

      Na RTX 3060 1080p Low settings igra jedva daje 60fps u otvorenom svetu

    • ScoobyDooo

      @JCD-Bionicman, 01.09.2023 - 11:58

      Sreca pa ne igramo na 3060 😂

    • JCD-Bionicman

      @ScoobyDooo, 01.09.2023 - 16:24

      Ni na 4070 Ti nije ništa bolje hahaha

    • ScoobyDooo

      @JCD-Bionicman, 02.09.2023 - 00:46

      Kad Tarkov igram na 100+ koji je najgore optimizirana igra na svijetu ne sekiram se za Starfield,samo da nema game breaking bugova 🤧

    • PppPP

      @JCD-Bionicman, 01.09.2023 - 14:54

      Dobro je što nemam 3060, nego 1070 🙏🙏🤣🤣🤣

  • kozmos098

    31.08.2023 - 20:56

    Drago mi je cuti, nadam se da cu uzivati u njoj iako nisam neki fan svemirsko futuristickih igara.. al posto je igra đabe kroz gamepass bude se provalo…

  • LegendaSvjetska

    31.08.2023 - 21:01

    ocekivano mid

    • VitMeR

      @LegendaSvjetska, 31.08.2023 - 21:29

      jao po cemu je 88/100 mid

    • PppPP

      @VitMeR, 31.08.2023 - 21:32

      Neki novi svijet

    • JCD-Bionicman

      @VitMeR, 01.09.2023 - 00:21

      Bukvalno njesra puno ograničenja, a obaćavali su kule i gradove

    • IgorBiH

      @VitMeR, 01.09.2023 - 00:25

      Pa jesam rekao u svom ranijem postu danas! Ovaj me gospodin upravo potvrdio. Sve ispod 85 je danas trash, tako da je 87 mid.

    • Darac83

      @IgorBiH, 01.09.2023 - 00:30

      Taj gospodin je izjavio nebulozu, a s obzirom da svoju teoriju vežeš na njegovu nebulozu, imamo dvije nebuloze.

    • TheCaptainCrash

      @IgorBiH, 01.09.2023 - 00:43

      nisi ti zdrav prika ako mislis da je sve ispod 85 trash ajme boze sacuvaj hahahahah

    • IgorBiH

      @TheCaptainCrash, 01.09.2023 - 01:10

      Meni nije ali kažem ti kako danas djeca na to gledaju.

    • TheCaptainCrash

      @IgorBiH, 01.09.2023 - 03:45

      ah my bad onda

    • Cloud-Aerith

      @VitMeR, 01.09.2023 - 08:38

      najmanje 10 od 25 recenzija ima ocjenu 100, sus

    • Darcoolio

      @VitMeR, 01.09.2023 - 09:42

      88 je mid jer su mu rekli da je time ocenjen njegov IQ

    • TheCaptainCrash

      @LegendaSvjetska, 31.08.2023 - 22:10

      sto je toliko tesko prihvatit da si u krivu?

    • LegendaSvjetska

      @TheCaptainCrash, 31.08.2023 - 23:03

      prihvatit cu kad odigram ako mi se promjeni misljenje

    • LeonX

      @LegendaSvjetska, 01.09.2023 - 00:23

      Mid? Po ćemu je 88 mid? Ima bolju ocjenu nego neke velike ps ekskluzive

    • Darac83

      @LeonX, 01.09.2023 - 00:27

      Pusti ga, naš Legenda je još u razvoju, kao ličnost. Trenutno je u fazi dokazivanja i mladenačkog bunta koje podrazumijeva kategoričko kontriranje svemu. To ide iz teme u temu u zadnje vrijeme. Proći će ga, samo ga pusti.

    • Moonlight22

      @Darac83, 01.09.2023 - 00:43

      Što drugo očekivati od osobe koja se pali na konzolaške ratove..?

    • Darac83

      @Moonlight22, 01.09.2023 - 00:55

      To su te godine, pust ga… 😉

  • superdeda2000

    31.08.2023 - 21:02

    Možeš li nam Zorane objasniti kako to ide. Oduvijek me zanimalo. Pretpostavljam da vi kontaktirate izdavača i ukratko objasnite da ste recenzenti i onda oni pošalju kopiju na recenziju? Koje kriterije imaju odnosno ovisi li to od izdavača do izdavača? Potpisuje li je neki NDA ( ne znam hrv naziv) ugovor. Ako ti se da malo da mi objasniš. Plaćam pivu kad se vidimo 🤗

    • MistaPeppe

      @superdeda2000, 01.09.2023 - 08:19

      Nerijetko se dogodi da samo napisu recenziju na temelju ogledanih tudjih recenzija

    • Zoran Žalac

      @MistaPeppe, 01.09.2023 - 13:21

      Ako imaš dokaze za takve optužbe, slobodno ih podijeli javno. Ovakve prazne parole namamo potrebe tolerirati.

    • SanKa

      @MistaPeppe, 04.09.2023 - 10:23

      kako ga sereš hahaha. daj dokaz

    • Zoran Žalac

      @superdeda2000, 01.09.2023 - 13:51

      NDA se potpisuje ako se igra dobiva prije launcha. U principu obuhvaća ne dijeljenje informacija prije dozvoljenog datuma i ne otkrivanje spoilera iz igre vezanih za priču.

    • superdeda2000

      @Zoran Žalac, 01.09.2023 - 16:49

      A da li oni kontaktiraju vas ili vi njih? Tipa Microsoft zna da ste vi recenzenti u HR pa sami šalju prijedlog za recenziju ili vi sami morate kontaktirati njih sa željom želimo recenzirati to i to, hoćete li nam dati kopiju igre?

    • Zoran Žalac

      @superdeda2000, 01.09.2023 - 17:10

      Nekad nekako, ovisi o izdavaču.

    • IgorBiH

      @Zoran Žalac, 01.09.2023 - 18:13

      Zvuči vrlo mutno kao i cijela industrija, pogotovo recenzenti.

    • Zoran Žalac

      @IgorBiH, 01.09.2023 - 18:51

      Upravo sam transparentno napisao taj proces i ti kažeš mutno. Koji dio? Što se neki javljaju, neki ne? Ništa mutno u tome, nemaju svi ni jednak interes za svim tržištima ni predstavnike / distributere na svim tržištima, pogotovo ovim manjima poput našeg

    • superdeda2000

      @Zoran Žalac, 01.09.2023 - 20:23

      Hvala Zorane🤗

    • Maki6

      @Zoran Žalac, 02.09.2023 - 06:58

      Nekad nekako! Valjda, kako kada.

  • IgorBiH

    31.08.2023 - 21:13

    To je to, katastrofa za Sony je izbjegnuta. Zbog 87 niko neće imati neprospavanu noć u Kaliforniji. U ovom momentu Sea of Stars gordo stoji sa 88 baš pored tog Starfielda na MC-u a i jedva bolje od Armored Core-a sa 86. Nije tajna da su recenzenti značajno spustili kriterije zadnjih godina jer je opšteprihvaćeno postalo da sve ispod 85 je trash. Bio je onaj jedan period kad su probali biti realni i koristiti čitavu skalu ali toga više nema, bar ne kod velike većine. Nije da se radujem ali postojala je realna opasnost da sa 95+ ova igra može urnisati Sony. Ali ni očešala nije ni Zeldu ni BG3 za ovogodišnji GOTY. Lopta je sad u Sonijevom dvorištu sa Spidermenom ali to je ultra predvidiva superherojska igra od koje niko ne očekuje neki wow efekat.

    • PppPP

      @IgorBiH, 31.08.2023 - 21:38

      Stari moj, koji k? neće ti brojka na metacritic kruha dat. Treba pričekat izlazak, nema mnogo igara ovog žanra, točnije tematike zapravo

    • Rorshtock

      @PppPP, 31.08.2023 - 21:58

      Pa neće kruha dati, ali možda hoće uzeti kruh iz usta… Ma kako figurativno pričali, ocjene kritike se rijetko drastično razlikuju sa ocjenama ili bolje rečeno “generalnim dojmom” publike-gaming populacije… Evo ti primjer skora igra iz LOTR serijala Golum, developer ne samo da je odustao od planirane igre iz istog serijala, nego je, najviše zahvaljujući kritikama, odustao od razvoja igara u potpunosti.

    • Zoran Žalac

      @IgorBiH, 31.08.2023 - 21:59

      Totalno krivu predodžbu imaš o tome. Igre zbog kojih ljudi nabavljaju PlayStation ili Xbox uopće nemaju veze ni s nagradama niti s prosjekom ocjena. Ako bi išta odvuklo ljude s PlayStationa na Xbox onda bi to bilo nešto veliko kao (ekskluzivni) Minecraft 2. Ali ne zato jer prvi Minecraft ima prosjek ocjena 93, nego zato što je najprodavanija igra ikad.

    • IgorBiH

      @Zoran Žalac, 31.08.2023 - 22:22

      Primjetio sam da ljudi u zadnje vrijeme više pažnje posvećuju MC ocjenama i recenzijama i to me jako raduje. Nikad nisam kupovao naslijepo pa se opekao. Ja se sjećam Mass Effecta, koji je tad bio standard ovog tipa igara (epski RPG u svemiru) i koliko je ta ekskluziva pomogla Xbox prestižu iako se nije prodala u desetinama miliona. Minecraft, CoD, FIFA su igre koje najveća masa ljudi igra, da, ali igre tipa Starfield ili TLOU su one koje ti daju prestiž i govore tim masama da je to platforma koja je najviše premium. Pa te silne ekskluzive su one koje ne daju Microsoftu da se približi Soniju unazad 10 godina. 87 jednostavno neće pomjeriti tu iglicu, 90+ bi.

    • Darac83

      @IgorBiH, 31.08.2023 - 23:59

      Što ti pričaš čovječe?! Ocjena 87, nikom ništa, 93, opće ludilo, slom i krah Sonyja… 😂

    • IgorBiH

      @Darac83, 01.09.2023 - 00:32

      Ne, ne, ne. 95+ bi bio zemljotres i požar, 93 bi uzdrmao brod i bilo bi sedativa i neprospavanih noći. 90 bi bila frustracija i ubrzani otkucaji srca Jima Ryana. 87 je 🛌(miran san).

    • PppPP

      @IgorBiH, 01.09.2023 - 01:55

      Šta je tebi u glavi buraz? Haha

    • SanKa

      @IgorBiH, 04.09.2023 - 10:25

      daj promjeni terapiju

    • JCD-Bionicman

      @IgorBiH, 01.09.2023 - 00:24

      Imaš igru koja dobije npr. ocenu 85-90, a pomera granice i vredi svakog evra uz sate i sate ogromne zabave, a onda imaš igru koja je bukvalno generično smeće i dobije barem 80. Kakvi su to kriterijumi…..

    • IgorBiH

      @JCD-Bionicman, 01.09.2023 - 01:15

      Mislim da kreativnost i orginalnost nisu pri vrhu najbitnijih stvari koje gledaju recenzenti danas. Dobićeš bonus bodove za to ali ako ti je igra pismena tj. funkcionalna, lijepa, prostrana, sadržajna, nema neke mane koje štrče itd. ne bi trebao dobiti ispod 80.

    • ProperBurial

      @IgorBiH, 01.09.2023 - 10:54

      AAA igra nemože ispod 80% u kritičara. Zato je marketinški budžet 😏

    • IgorBiH

      @ProperBurial, 01.09.2023 - 18:23

      Tako je ali se zna zadesit i to obično nastradaju multiplayer igre ali je onda pitanje da li se one trebaju smatrati AAA. I koje spadaju u samo AA. SP AAA imaju veći kredit. Recenzenti su isto osjetljivi na pokušaje brzog mp cash grab-a (Ubisoft i EA flop majstori). Evo recimo, jedan primjer je Immortals Fenyx Rising. Siguran sam da je Ubisoft imao veliki budžet i ambicije za njega ali je završio na 77. Doduše, da je Sony izbacio, vjerovatno bi dohvatila 80.

  • Duanador

    31.08.2023 - 21:22

    Ja sam ocekivo max 20-25 kako su ga Proroci ovdje pljuvali.

    • TheCaptainCrash

      @Duanador, 31.08.2023 - 22:11

      pa ti proroci znaju najbolje ipak jel?

    • Darac83

      @Duanador, 01.09.2023 - 00:00

      Ja imam pivu od Draganasimica22! Naravno, sad je utekao kad treba platit…

    • Darac83

      @Darac83, 01.09.2023 - 00:31

      Ja sam u životu naučio da je najbolje ne znat. 😊

    • Darac83

      @Darac83, 01.09.2023 - 00:58

      To mi je cilj. Dogurat u životu do faze da čujem druge kako kažu:”Pusti njega, on ti nema pojma…” 😁

    • Cloud-Aerith

      @Darac83, 01.09.2023 - 08:40

      Za kaj ste se kladili, baš sam se sjetila tog tipa

    • Darac83

      @Cloud-Aerith, 01.09.2023 - 11:21

      Naravno, prognozirao je flopčinu za ovu igru, a ja sam rekao da ćemo vidjet. Na to je sam uletio i obećao mi kupiti igru ako ne bude flop. S obzirom da ionako nemam na čemu igrat, dogovorili smo se za pivu. 😊

    • SanKa

      @Darac83, 04.09.2023 - 10:25

      e jel taj klosar ostao banan ili se respawnao s novim accountom

    • ScoobyDooo

      @Duanador, 01.09.2023 - 12:06

      Proroci Sonya koji nece igrati igru,bas cudno od njih 😂

  • 312AE

    31.08.2023 - 21:22

    Nije postala über igra,ali se bude sigurno dalo zabaviti s njom. Gledali sam review od njemačkog PC Games. Letenje u igri nije baš toliko slobodno kak su to prikazivali, sletanje i pokretanje je ograničeno animacijama. Te je po njihovom kao najbolje pratiti priču i pustiti da te igra vidi na zanimljiva mjesta. Teoretski ima 1000 planeta ,ali većina ih je prazna i dosadna. Probala ju budem drugi tjedan.

  • Hadvar

    31.08.2023 - 21:23

    bile su i za cyberpunk prije sluzbenog izlaska.

    • Cloud-Aerith

      @Hadvar, 01.09.2023 - 08:31

      Ja sam gledala na metacriticu jučer i bilo je ravnih 90, do kraja sljedećeg tjedna biti će 70.

    • Hadvar

      @Cloud-Aerith, 01.09.2023 - 09:42

      Vidjet cemo kak ce ljudi reagirat. Nadam se da igra nece razocarati.

  • Monster Tamer

    31.08.2023 - 21:24

    Očekivao sam mnogo manju ocjenu. Prosjek ocjena na Metacritic-u je identičan kao i kod Sea of Stars kojeg trenutno igram. Mene ova igra uopće ne interesira i neću ju zaigrati, ostalima želim dobru zabavu. Dragan se zeznuo ovaj put.

    • Blackbeard

      @Monster Tamer, 31.08.2023 - 21:36

      Maloprije sam kupio Sea of Stars, skida se 😀 A danas sam malo i I am Setsuna zaigrao, kako je to lijepa igra 😀 ali Octopath Traveler 2 je za mene Game of the Year, svaka cast drugim igrama.

    • PrydaCro

      @Blackbeard, 01.09.2023 - 00:16

      Octopath 2 mi jos stoji zapakiran sa steel caseom 😄 godina natrpana bome.

    • IgorBiH

      @Blackbeard, 01.09.2023 - 00:34

      Zašto si ga kupio? I na Gamepassu i PS Plusu je 🤷‍♂️

    • Blackbeard

      @IgorBiH, 01.09.2023 - 09:48

      Ne koristim,mislim nemam Gamepass i PS Plus. Ali imam zato na Nintendu 🤣🤣 znam šta ćeš reći,ali jbg

    • SanKa

      @Monster Tamer, 04.09.2023 - 10:26

      usporedjivat ovo i sea of stars je uvreda za mozak. ne znam zasto se po ko zna koji put javljas da tebe ovaj tip igara ne zanima, jer na kraju krajeva, ne zanima nas, svi vec znaju tvoj tip igara.. JRPG -ovi, drzi se toga i ne komentiraj ono sto te ne zanima.

  • VitMeR

    31.08.2023 - 21:25

    veceras igram uzeo sam za 80e negdje digital edition

  • Blackbeard

    31.08.2023 - 21:26

    Bas se radujem Recenziji Zorane, nadam se da ces ti to uzeti u svoje ruke 🙂 Radujem se izlasku igre, na Steamu sam vec skinuo veliki dio igre, preostaje jos dio koji ce se moci sutra skinuti pa da se zaigra.

  • Blackbeard

    31.08.2023 - 21:28

    Jedno pitanje, posto niste u HCl redakciji dobili kopiju igre za recenziju, je li smijete recenzirati npr. kada bi vam neko od nas poslao Code igre, pa da je recenzirate? Mislim generalno, je li se smije tako nesto?

    • PppPP

      @Blackbeard, 31.08.2023 - 21:41

      Jel to pitaš smije li se recenzirati igra bez dopuštenja? Haha

    • Blackbeard

      @PppPP, 31.08.2023 - 21:42

      Pa npr. eto ekipa iz HCL-a nije dobila kopiju, i ja npr. kupim i njima posaljem Code, je li smiju oni kao Studio to radit? Ne razumijem se u to, pa pitam.

    • PppPP

      @Blackbeard, 01.09.2023 - 01:53

      Pa ne dobiju oni svaku igru koju recenziraju besplatno heh neke moraju sami kupit. Ne mogu kompanije zabranit recenziranje njihove igre

    • Zoran Žalac

      @Blackbeard, 31.08.2023 - 21:48

      Ovdje pričamo da igra nije isporučena prije ovog datuma za objavu recenzija. Ne znači da neće biti uopće, je li. Ili da igru nećemo sami nabaviti za potrebe snimanja/recenziranja.

  • DiVojic

    31.08.2023 - 21:42

    Ekipi koja se raduje ovoj igri, zanemarite recenzije i mamlaze tu na portalu. Nadam se da ćete se zabaviti i ulupat sate i sate. Ja osobno je uzmem jednoga dana na popustu.

    • Gamervu2

      @DiVojic, 01.09.2023 - 00:40

      Slazem se vidis igru svida ti se uzmi je i vozdra kakve ocjene i bakaraci

  • KhorneFlake

    31.08.2023 - 21:50

    Prvi par komentara već izvrtanje zbog “mlakih” ocjena. Podsjeća me na neke likove koji su se ložili samo na 90+, bod ispod toga već prosjek i nije dostojno njihovog dragocjenog vremena koje ionako traće. Možda igra i nije nešto posebno, ali znam i neke koje su bile ocjenjene sa 70-ak pa su danas kultni klasici (Space Marine npr.).

  • Veles

    31.08.2023 - 22:07

    Tehnička ispoliranost i nije toliko iznenađenje, kada uzmemo u obzir koliko puta je igra bila odgođena. U svakom slučaju, očekivane ocjene, neće biti Game of the Year materijal, ali jako dobra igra

    • Darac83

      @Veles, 01.09.2023 - 00:01

      Na žalost, tehnička ispoliranost je danas itekako ugodno iznenađenje.

    • agresv

      @Darac83, 01.09.2023 - 02:23

      pogotovo od Bugthesde

  • jestersnek

    31.08.2023 - 22:22

    Stvarno ne kuzim sto vas privlaci kod ove igre… FPS igram 20 godina od kad sam bio dijete, ovdje gunplay izgleda kao da sam upalio norecoil u call of dutyu? Pistolji isto vizualno se podignu a ciljaju i dalje u istu tocku. Osim toga pise na netu 30-40 sati gameplaya plus manje vise prazni planeti… Sta je ovdje tocno zabavno, ne kuzim? To sta lijepo izgleda? lol

    • JCD-Bionicman

      @jestersnek, 01.09.2023 - 00:30

      Igra izgleda stvarno loše po meni grafički i bilo bi lepo ako bi to popravili u budućnosti ali gunplay i ceo gameplay mi izgleda generično kao u nekoj indie pucačini ili malo što vuče na CoD

    • agresv

      @jestersnek, 01.09.2023 - 02:27

      Jesi stvarno odlucio toliko rijeci napisati i onda pises o gunplayu u ovoj igri ko da samo to postoji. Pusti mis i tipkovnicu sine igre nisu za tebe

    • jestersnek

      @agresv, 01.09.2023 - 06:54

      opet nisi odgovorio na pitanje sta je tu zapravo fun nego samo seruckas

    • Bakinson

      @jestersnek, 01.09.2023 - 09:07

      Stvar koju fulaš je da je ovo rpg. Dakle, preciznost pucanja ovisi o tvom statu. Dakle, ako imaš gun stat visok, pištolj je precizniji. To je taj RPG element. Nebi imao smisla rpg ako odma svaki metak gađa. Zabava bethesdinih igara izlazi iz imerzije, world buildinga, side questova, levelanja itd.

    • jestersnek

      @Bakinson, 02.09.2023 - 13:02

      To bi bilo ok da svaki gameplay i svaki stream koji sam vidio, svaka puska nema recoil.

  • ikskutija

    31.08.2023 - 22:37

    Najbitnije je da je tehnicki ispolirana i da ima zanemariv broj bugova. To bi se u danasnje vrime prvo tribalo gledat.

  • Nemanjazzz

    31.08.2023 - 22:48

    Meni je taj metacritic goli k. Udjes u recenzije i vidis lika koji je dao 100 i lika koji je dao 40. Bukvalno ti nista nije jasno posle toga. Al kazu da je dobra igra al da nije najbolja od bethesde do sad

  • RuletB

    31.08.2023 - 23:52

    Pa ne znam baš, Pcgamer dao 7,5, gamespot 7, ign isto 7. Uz to sve Microsoft je blacklistao sve recenzente koji su prijašnjim njihovim igrama davali loše ocjene tako da su ovo vjerujem najbolje ocjene koje će igra dobiti.
    Čini mi se da nije nikakav goty ali dosta dobra igra. Nisam neki fan Bethesde tako da neću uzimati odma ali kroz koji mjesec/godinu će se uzeti kad padne cijena.

    • JCD-Bionicman

      @RuletB, 01.09.2023 - 00:32

      Game Informer – 85
      Jeuxvideo.com – 85
      Multiplayer.it – 85
      Stevivor – 80
      TheGamer – 80
      PC Gamer – 75
      Digital Trends – 70
      GameSpot – 70
      IGN – 70
      PCGamesN – 70
      PCMag – 70
      Meristation – 58

    • JCD-Bionicman

      @JCD-Bionicman, 01.09.2023 - 10:45

      Bolest ne bira

    • IgorBiH

      @RuletB, 01.09.2023 - 00:36

      Uh, nisam imao vremena da to i upratim. Znači, dva najprestižnija sajta, IGN i Gamespot 7/10. Wow. 😦

    • Darcoolio

      @IgorBiH, 01.09.2023 - 01:40

      IGN i GS niti su prestižni niti su bitni, oni su odavno nebitni kao recenzenti.

    • SonOfZeus

      @IgorBiH, 01.09.2023 - 02:11

      Isti taj recenzent s IGN-a je dao redfallu 10, a preyu 4. Sad razmisli hoćeš li mu vjerovati.

    • IgorBiH

      @SonOfZeus, 01.09.2023 - 20:34

      Primljeno K znanju.

    • RuletB

      @RuletB, 01.09.2023 - 01:52

      Ma da, čim kažu nešto protiv odmah sajtovi ne valjaju, odmah su srednjovjekovni. Evo kolega iznad vam je izlistao još desetak ocjena, jel i ti sajtovi ne valjaju? Nisam rekao da će igra biti smeće, ali da na temelju ocjena ne očekujem nikakav goty materijal, jer koliko se sjećam svi ti srednjovjekovni sajtovi su dali desetke Zeldi TOTK i BG3.

    • RuletB

      @RuletB, 01.09.2023 - 02:28

      Mani me sa ovakvim optužbama, pa prije tri dana sam napisao da se nadam da igra bude dobra jer dobrih igara nikada nije na odmet.
      Xbox nemam, kao ni PS5, i zaboli me neka stvar za konzolaške ratove.
      Članak govori isključivo o prvim ocjenama igre, koje sam ja i naveo u svome komentaru – a sad kakva će igra biti meni i tebi je sasvim drugi par opanaka. Ovo mi je samo red flag i znak da ne očekujem previše.

    • Lazy

      @RuletB, 01.09.2023 - 11:17

      Ja i dalje ne kuzim kako besplatno, neki dan sam otkazao gamepass, i ti hoces reci da ako odem danas i stavim skidati bude mi skinulo i mogu igrati.?

    • mg

      @Lazy, 01.09.2023 - 11:35

      Ekipa doktora gemara otišla na xbox konzolu na “besplatni gamepass”, sad se playstation pročistijo od toksina:)

    • mg

      @mg, 01.09.2023 - 12:31
    • Lazy

      @mg, 01.09.2023 - 12:53

      Jos jedan doktor u nizu doktora, eh to je valjd tako, a samo veselo😁

    • Lazy

      @Lazy, 01.09.2023 - 12:55

      Cini se kolega da si ti ovdje onaj kome bi trebala graficka prezentacija, ali necemo dalje jer se slazemo da se ne slazemo,uzivaj.

    • SanKa

      @RuletB, 04.09.2023 - 10:28

      IGN ocjena je bitna ko lanjski snijeg..ta ološ je primala pare da call of duty daje odlicne recenije..ko im jebe mater

  • LeonX

    01.09.2023 - 00:26

    Ne razumijem zašto se obični igrači toliko opterećuju oko recenzija? Ako neki recezent ocjeni igru i da joj ocjenu 8-9/10 i ti ju zaigraš ne znači da će i tebi biti 8-9/10 i isto tako obrnuto, svatko će doživiti igru na drugačiji način…nekom će se svidit i bit će mu 9-10/10 dok drugome možda 6-7/10

  • Mrkvicaa

    01.09.2023 - 00:32

    Znat ću ocjenu kad napravim test play.

  • Darac83

    01.09.2023 - 00:36

    Hebeš ovo, idem ja po kokice, ovi komentari su komedija. 😂

    Draganešimiću22, znam da čitaš, plati pivu! 😊

  • vragec25cro

    01.09.2023 - 01:51

    Vidjet cemo za par dana iako se ne nadam previse jer mislim da niti jednu igru Zenimax ekipe nisam odigrao vise od par sati jos od Obliviona

    • mg

      @vragec25cro, 01.09.2023 - 14:20

      Starfield bi izašao i bez Microsoft. Microsoft je sa tim parama mogao napraviti nešto novo svoje, fazon Halo, Gears ili novi hit .Ovako je kupljeno još jedno odijelo izlizanih cipela:)

    • vragec25cro

      @mg, 01.09.2023 - 14:51

      Pa baš to,a zato nisam bas niti za kupnju Activision-blizard(iako me se nitine pita 🙂 )

    • mg

      @vragec25cro, 01.09.2023 - 16:10

      Treba stati ispred ljudi u crnim odijelima i početi vikati….. dajte nam novi Sunset Overdrive 🙂 )LOL

    • vragec25cro

      @mg, 01.09.2023 - 16:27

      Jbg,tu iz zaje… Sony kaj kupio Insomniac 🙂

    • mg

      @vragec25cro, 01.09.2023 - 17:00

      Sami krivi što su ga maloga
      odbacili… Sad je Insomniac veliki dečko:)

    • vragec25cro

      @mg, 01.09.2023 - 19:58

      Jbg znaju oni kaj su htjeli.

  • Zvonimir Komar

    01.09.2023 - 02:42

    Vidim, nikome ne smrdi ovo kontroliranje prvih recenzija prije izlaska kada se stvara opci, kolektivni dojam i svi uzimaju ove ocjene i prosjeke kao vjerodostojne. Hm. Bas me zanimaju ocjene kad se nezavisni recenzenti uhvate ovoga.

    • moordrak

      @Zvonimir Komar, 01.09.2023 - 07:10

      Znaš što se kaže za prve mačiće… Nije im loša strategija koliko toliko kontrolirati izvore na samom početku. Istresli su previše novčića da bi tek tako dopustili nekom anonimusu da im pokvari posao. Neovisno o broju, konsenzus svih recenzenata je generalno pozitivan. OK osim mislim jednih ali to je iznimka koja mora postojati. Vrlo vjerojatno će se ocjene javnosti razlikovati od ocjena kritike, kao i uvijek. Biti će zanimljivo pratiti u kojem će smjeru sve ovo ići.

    • Zvonimir Komar

      @moordrak, 01.09.2023 - 13:14

      Evidentno je da je ovo “igra koja ne smije propasti’. Zapravo mi je nevjerojatno kad developeri i/ili izdavaci u ovoj mjeri stave sva jaja u jednu kosaru. U skladu s time se sada i ponasaju s pristupom recenzentima. Jedino sto mi je cudno je sto ljudi ovaj kljucni moment, koji je i Zoran istaknuo, uopce ne percipiraju. Ali da, biti ce ovo sto Zoran kaze – 87 je ljudima danas “niska ocjena”, pa eto, recenzenti nisu potplaceni haha.

    • Zoran Žalac

      @Zvonimir Komar, 01.09.2023 - 10:14

      Nije ljudima sumnjivo kad im je 87 osrednja ili niska ocjena. To je sumnjivo samo kad su ocjene visoke, tipa pet znamenki više, onda su recenzenti potplaćeni da kažu da su igre dobre.

  • moordrak

    01.09.2023 - 07:36

    Fino fino. Ajde MS nek’ se i vama posreći već jednom. Meni je ovo taman kap koja je prelila čašu u pozitivnom smislu. Slijedi nabava X-a i lagani prijelaz u zeleni tabor. PS pretplatu sam otkazao. Očito nema drugog načina kako prosvjedovati protiv neopravdanog 30 postotnog povećanja cijena, no to je već neka druga rasprava. Prst gore za Starfiled! Iskreno, nisam očekivao ovo.

    • vragec25cro

      @moordrak, 01.09.2023 - 11:31

      I gamepass ultimate (multiplayer,gamepass knjiznica igara,ea play i gam3pass na pc sve u jednom)neki dan poskupio 2 eura s 13 na 15 euri 🙂

  • nenno

    01.09.2023 - 08:13

    Znaci Bethesda je ostala na vrhu uz Blizzard? Budem cekao neki snizenje pa se bacim na njega.

  • Mrkvicaa

    01.09.2023 - 08:18

    Očekivano: Izašao je Starfield pet dana prije izlaska na Domaći Način – bez nadoplate. Može da krene Test Play.

  • Chimichangas

    01.09.2023 - 08:38

    Čekam recenziju kanala “Worth a buy”, jedini kojem vjerujem na youtubeu. Po onome što sam vidio do sad, najviše me smeta loading screen svuda si se okreneš. Po meni def nije goty niti blizu, ali zadovoljit će fanove žanra i definitivno nije loša igra.

    • Goblin

      @Chimichangas, 01.09.2023 - 09:00

      Ma joj, prije sam ga volio gledat, ali lik je postao takvo nepodnošljivo gunđalo dosadno. Samo sere o tome kako je on old school gamer, a kad mu gledam gameplay u svakoj igri je ispod prosječan.

    • Chimichangas

      @Goblin, 01.09.2023 - 10:12

      je da, malo sere, al u pravu je da su nove igre postale većinom smeće. Ukus mu se dosta slaže s mojim, kad kaze da je dobra, vecinom i meni bude dobra. Izuzev RTS-a, kojih inace nisam bas fan toliki

    • Goblin

      @Chimichangas, 01.09.2023 - 12:17

      Ma, Witcher 3 igra na najmanjoj težini, ruga kako je borba lagana, R6: Siege ispljuvo, a pokazuje gameplay s botovima, jer za multiplayer treba ipak malo znanja i zadnje što se sjecam, igra Outriders, koji istina nije nešto, ali kao iskusan gamer i neko ko se busa da je hardcore, trebo je shvatit nakon 5 minuta da igra zapravo nije cover shooter. I gledam ga kako loše igra i mislim si, ma samo lupaj u ono zvonce, za igre si nesposoban. 😂

    • Monster Tamer

      @Goblin, 01.09.2023 - 12:27

      Outriders je super igra ali nakon nekog vremena postane dosta monotona i odustao od igranja. Ne igram pucačine ali ako je looter shooter – rado zaigram.

    • Chimichangas

      @Goblin, 01.09.2023 - 12:45

      Witcher 3 i je prelagan, ja igram na hard i lagan je as f*ck. Lik je popljuvo witcher da nije rpavi RPG, i tu se isto slazem. Igra je odlicna, al nije pravo RPG, nemaju akcije posljedice, ne mozes sve sto zelis (ubit random lika) itd.. usporedna s tim Kingdom come deliverance je pravi RPG. Ukusi su različiti, a meni se njegov ukus poklapa s mojim

    • Goblin

      @Chimichangas, 01.09.2023 - 13:05

      Zvoncar da je igro na Death march plako bi. Ne kažem ja da neke njegove nemaju poantu, ali to preseravanje “ja sam old school hardcore u moje vrijeme” a na očito igra ko moja baba je zbog čeg sam unsubscribo.

    • Chimichangas

      @Goblin, 01.09.2023 - 13:19

      Da, razumijem. Na žalost u moru plaćenih reviewsa i koji neće reći nikad ništa loše o igri (gameranx npr) on mi je ok

  • tom007

    01.09.2023 - 09:13

    ACG recezent na YT pohvalio je igru tehnički i sa strane gameplaya. On mi je ok lik, nemam dojam da je “plaćen”, a često zna oplesti po velikim studijima kada naprave kuršlus od igre.

    Mislim da ću uzeti premium na xboxu do 6.9. do kad traje preorder, neka igram pola uloženih sati ko u Skyrimu Falloutu 4, bit ću zadovoljan.

  • djosic85

    01.09.2023 - 09:15

    Ja mislim da će Zoki pokopat to sa ocjenom, kakav metacritic…

  • ReVamped

    01.09.2023 - 09:17

    Jedva čekam ovo zaigrati. Za jedan svemirski RPG koji je Bethesda naprvio ocjene su odlične. Makae me to puno je dira, ipak je lijepo znati da kada krenem neće biti potpuno rasulo. Jedva ali jedva čekam 😍😍😍😍

  • mirkunjaaa

    01.09.2023 - 10:01

    Ljudi ovo ne može podbacit nikako!!
    Pa M$ je resurasa u provjerenu ekipu.
    Ako je sad na 85 zakrpama ce doc na 100/100.
    Ko nije priša na xbox sad mu je pravo vrime.
    Hrpa igara izlazi i sve direkt na game pass plus kad završe kupnju A/B-da toliko toga ce iz njihovog kataloga doc ukljućujući neki cod-ovi, crash itd.
    Uglavnom izvanredno 🤷🏼‍♂️

    • Lazy

      @mirkunjaaa, 01.09.2023 - 11:20

      Nikad, hehehe, dok je PC-a🤪🤪🤪

    • vragec25cro

      @Lazy, 01.09.2023 - 11:33

      Pametan covjek,jos pogotovo ako ga koristis i za druge stvari vrti sve i sonyeve i xboxove i pc eskluzive 🙂

    • Lazy

      @Lazy, 01.09.2023 - 14:23

      Pa to stari, jbga cijene su kakve jesu, al malo i ja pretjeram s komentarima jer mi idu na onu stvar komenti tipa, ovaj corpo nas voli ovaj nas ne voli, ovi daju besplatno itd, ma sta, znas i sam a valjd i svi, da njih b k i da je samo profit bitan, nitko nik ne daje niata free.A picek i njegov kraj, mos mislit, nikad😁

  • Bojko

    01.09.2023 - 10:07

    Žalosno je čitati svo ovo hejtanje. Po svemu sudeći, i uz sve predrasude, na kraju je izašla dobra igra u dobrom stanju. I to u vremenu kada ljutito pljujemo po svakoj drugoj igri i studijima koji žele do naših novaca lažima, a podbacuje u tehničkoj izvedbi, grafici, featurima i igrivosti. Bethesda je ovo odradila školski, transparentno u najavi, za svoju publiku, u njihovom prepoznatljivom stilu. Na PS5 sam i žalim što ovo ne mogu zaigrati. Da je barem više ovakvih “šit” naslova, gaming scena bi bila u puno boljem stanju.

    • JCD-Bionicman

      @Bojko, 01.09.2023 - 11:05

      Izašla je u odličnom stanju
      https://www.youtube.com/watch?v=lGL3fczSXaI

    • mg

      @JCD-Bionicman, 01.09.2023 - 11:18

      Ne zovu bezveze microsoft vreća bez dna:)

    • Bojko

      @JCD-Bionicman, 01.09.2023 - 12:38

      Brale, kao prvo nije objašnjeno da li je to sa ili bez day 0 patcha, a kao drugo još prije nekoliko mjeseci je otvoreno rečeno da se na konzolama cilja 30 FPS, a na PC-u iznad toga, te da se često igra vrti nešto ispod 60 FPS, da ciljaju stabilnost a ne visoki framerate. Čak su rekli da ne preporučaju SteamDeck i sl. konzole jer su preslabe. Pa su rekli da ne možeš bezglavo letjeti i sletiti gdje želiš, da su dio igre na planetu i u svemiru odvojeni… Sve je rečeno, ne znam koji dio ti točno smeta. Napravili su sve što bi jedan gaming studio trebao napraviti u vidu transparentnosti. A u razmaženim igračima je problem što misle da su game developeri i da znaju kako tehnologija i programiranje funkcioniraju, pa gledaju brojke i kojekakve benchmarke, umjesto da uzmu igru u ruke i osjete kakav je osjećaj igrati, i kakvo iskustvo pruža — a hvala Bogu sa svim ovim pretplatama, jako lako ju je i isprobati za siću.

    • marko1106

      @Bojko, 01.09.2023 - 11:47

      Jbte. Neki prave liste koje koliko dao ocjenu. Pa to treba dosta posla na internetu da nađeš. Užas koliko mrze igru da im je 88 ocjena Mid. Onda je Sonyev Days Gone smece od igre.

    • Bojko

      @marko1106, 01.09.2023 - 12:46

      Da je ocjena i 78, i to ima svoju publiku i kvalitetu. Veći problem je u tome što je igranje za zabavu zamijenilo ganjanje frameratea i acchievementa. A Days Gone je jedna od boljih igara koje sam igrao.

  • Daky_13

    01.09.2023 - 11:02

    Ja ne znam sta se svi lože na te recenzije.Čekaj da izadje,gledaj igru i sam odluči dali ti se svidja.Ako nisi sposoban sam sebi odabrati igru,nemoj nista ni igrati.Jok nego ću čekati Amere i njihove recenzije da mi kažu kakvog je govno mirisa.Imas nos imaš mozak pa oceni sam.Po mom mišljenu vezano za igru,ništa posebno.Čak i likovi za današnje standarde izgledaju smešno I očajno,oči im sijaju ko da su duvali Maru.Nista više no medijski naduvan naslov do nebesa.

  • opp

    01.09.2023 - 11:13

    Izuzetna ocjena za prvu verziju. Uz par zakrpa i nadogradnji ići će to preko 95. U igru se može dodati apsolutno sve što se može zamisliti. Drago mi je da je priča zanimljiva i dobra.

  • ImeiPrezime

    01.09.2023 - 11:23

    Sudeći po dojmovima iz recenzija, a i gameplayu od prije, izgleda kao verzija Elder Scrollsa ili Fallouta u drugom ruhu. Mislim da nitko i nije očekivao da jedna takva igra može konkurirati open wordu poput onog iz nove Zelde za igru godine. Ne stane to u istu rečenicu.

  • lkuka13

    01.09.2023 - 12:10

    Da zaključimo temu. Gospodo imamo igru desetljeća!

  • Dukie

    01.09.2023 - 12:28

    Znaci nemrem. Sad sam prosao malo kroz komentare i nemrem vise. Ovaj HCL je postao portal bjesomucno dugorocne rasprave tko ima veci kurac i ciji tata bolje jebe. Idem palit najjacu igru ikad pa poslije nje GT7!

    • opp

      @Dukie, 01.09.2023 - 15:59

      17.26 cm. I ovih 0.26 je bitno 😁

  • delight353

    01.09.2023 - 16:55

    180+ komentara 🤦… Za sve koji pljuju po igri: uzeo sam onaj digital deluxe edition radi tog famoznog ranijeg igranja. Na instantu za 7 eura više od standardne verzije koju Steam prodaje po 70 eura. U 5 sati igranja nisam naišao niti na jedan bug. Nikakve standardne Bethesdine gluposti. Ono što je trenutačno problem su performanse. Da ne pišem ovdje, a ako vas zanima hardware koji koristim, pogledajte moj profil. Igram na ultra, FSR podešen na 75 (da, igra nema standardno quality, balance, performance modove za upscaling), dobivam sve od 50 do preko 100 FPSa bez obzira što mjenjao u postavkama. Svi ćemo se složiti da je to drek. Igra sama po sebi ima odličan gunplay, fino odradženo napucavanje i combat, čak sam se iznenadio da i AI neprijatelja nije posve glup. Ok, blesavo je što rokam flashlight po neprijatelju dok je ovaj okrenut leđima i ne reagira, ali kada akcija krene, sve to fino udara. Rulja je očekivala brda i doline. Ne kužim kako više nisu naučili da se ne vjeruje marketinškim forama i da ništa ne treba očekivati prije vlastitog iskustva. Ja se odlično zabavljam i nadam se što skorijem driveru nVidije i kakvom patchu koji će ispraviti performanse.

  • sparrowpunk

    01.09.2023 - 20:04

    Igrati ću je sigurno….. Na YouTubeu😪. Šteta što je nema na PlayStationu jer ovakav žanr baš volim. Znanstveno-fantastični žanr i posjećivanje drugih planeta. Iako bih ovo mogao progutati da nikada ne dođe na PlayStation, zbog Fallouta 5 bih čak i kupio XBox.

  • monacor

    01.09.2023 - 20:43

    Previše se bavimo ocjenjivanjem brojevima, umjesto iskustvom igranja i uživanju u igri. Znam da je bitno imati recenzente, ali me baš ocjena nikad nije nagovorila da igram neku igru ili ne igram. Pogledam kakav je gameplay, ako mi se sviđa, uzimam, za priču i ostalo…to ću lično procijeniti jer ukusi i razumijevanje sadržaja, pa i očekaivanja nikada nisu ista kod dva igrača.
    Rekao bih ovdje se super uklapa ona stara izreka: ” hrđavom ku..u i dlake smetaju”.!
    Sjećam se stare igre call of cthulhu, odigrao je i uživao, još se sjećam. Tek nekada kasnije vidio da je dobila 60+ ocjenu, meni bila npr za 95 u tom segmentu. Nekako mi je bolje kada razgovaramo nakon odigrane igre, ovako brljanje a niko nije ni uključio igru je stvarno površno i nepotrebno.

  • ukek

    01.09.2023 - 20:44

    L .. gdje je famozni prorok sa portala, cekam njegov komentar, sve ostalo mi je nebitno

  • Dick Johnson

    02.09.2023 - 11:43

    Evo da zaokruzim na 200 🙂 Inace jako puno komentara, a pol njih prica kak ih igra uopce ne zanima.

  • Caniggia

    02.09.2023 - 15:29

    Hehe debata kakva je igra koju nitko od komentatora nije zaigrao… Kudos svima… Ma da joj hcl da 1/100, ako mi sjedne igram ju.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?