Tomb Raider (2018)

Zoran Žalac 18.03.2018.   •   48 komentara

Nova filmska adaptacija Tomb Raidera bolja je od prethodnih i bogatija pričom nego zadnje dvije igre. No, to ne znači da je uopće smislena kao takva.

Imam jednu dobru i jednu lošu vijest. Idemo prvo s dobrom: najnovija filmska adaptacija Tomb Raidera je relativno gledljiv akcijski film s pričom koja je koherentnija od one u Tomb Raider igrama i prijašnjim filmovima. A sad loša vijest: Tomb Raider je prilično bedast uradak koji od Lare Croft pravi blentavu junakinju.

Film u svom narativu spaja pojedine elemente iz zadnjih dvaju igara Tomb Raider serijala. Lara je u potrazi za svojim ocem i to ju odvodi na zabačeni otok Yamatai gdje operativci drevne organizacije Trinity pokušavaju pronaći grobnicu božice Himiko. Ovakva interpretacija priče znatno je uvjerljivija od onoga što je ispričano u igri iz 2013., a u isto vrijeme ostavlja prostora za izazove preživljavanja koji bi Laru trebali oblikovati u čvrstu osobu. Drugim riječima, film je s određenim motivima vjeran svom predlošku, ali ga u isto vrijeme nadopunjava tamo gdje je ovaj tanak. A budimo realni, Tomb Raider je priča koja zahtjeva da mozak ostavite na paši.

Svakako pozdravljam odluku scenarista i redatelja da film drži u sferi stvarnosti koliko god je to moguće. Hvale je vrijedna poruka da „svi mitovi imaju težište u stvarnosti“ jer je to istina i zaista mi je drago da film ne zalazi u domenu nadnaravnog. Nemojte me krivo shvatiti, neki od najboljih dijelova Tomb Raider igre bili su mi vezani uz nadnaravne segmente, ali tamo je to više koristilo gameplayu nego priči.

Nažalost, mislim da je pokušaj zaokruživanja neke šire priče žrtvovao temeljnu stvar koju je reboot serijala iz 2013. nastojao prenijeti, a to je razvoj Lare kao lika. Filmska Lara ima želju pronaći oca i kroz uvod vidimo da uživa u adrenalinu. U svojoj avanturi brzo prolazi kroz neke teške trenutke, ali do kraja samog filma nije mi vidljivo da ju ta avantura oblikuje. Kad Lara u filmu uzme luk i strijele, ona je s njima već na maksimalnom levelu, što bi se u gamerskom puku reklo.

Objašnjenje je takvo da je već u mladosti trenirala streljaštvo, a čim ubije jednog mrgu neće dvaput trepnuti prije nego drugome odapne strijelu u srce. U konačnici sam imao dojam da je Lara uspjela preživjeti na otoku samo zato što je imala prijašnju obuku pa u filmu ispada da ta avantura nije imala skoro nikakav utjecaj na nju. U igrama je to daleko bolje razrađeno te je Lara poslije te avanture imala PTSP.

Jedan od razloga zašto Larin lik pošteđen dosta brutalnosti, a time i žrtvovan u pogledu razvoja, leži u jasnoj činjenici da je film dobio kategoriju PG-13. To sam pretpostavio i bez guglanja, ponajprije jer u filmu uopće nisam vidio krv. I to mi je bilo suludo – Lara padne kroz avion, udari hrpu drveća dok se naglo spušta padobranom i zaradi svega jednu malu ogrebotinu na licu. U igri je Lara bila krvava većinu vremena (u jednom trenutku je izranjala iz krvi!), a u filmu sam se pitao: ma jesu li to Aliciji stavili sjenilo, pobogu!? Holywoode sveti, žena je prirodno jedna od najljepših glumica današnjice – čemu ju šminkati u filmu u kojem preživljava na otoku gdje nema šminke!?

Nažalost, ta bedastoća je još i prihvatljiva jer film ima čitav niz kriminalnih gluposti koje ne mogu oprimjeriti bez otkrivanja priče, odnosno spoilanja, pa ću u zasebnom dijelu kratko spomenuti i to, čisto da ne ispadne kako pričam apstraktno. S obzirom da nisam pustio da mi se stvari slegnu nakon gledanja filma, kako to običavam, moguće je da sam neke stvari previdio ili krivo shvatio, pa ako je tako prosvijetlite me u komentarima. Jednostavno ne mogu shvatiti zašto ovaj film od gledatelja traži da bude glup. To što je u pitanju akcijski film, ili čak adaptacija videoigre, ne izuzima ga od osnovnog očekivanja – da mu priča bude smislena. A to ovdje baš i nije slučaj. Evo nekih primjera zašto. SPOILERI NA SLJEDEĆEM OKVIRU!

Zašto je Tomb Raider bedast film? (SPOILERI!)

Suma sumarum – čuvajte pare, čuvajte vlastitu inteligenciju – Tomb Raider nije vrijedan gledanja.

Komentari (48)

• the_godfather

18.03.2018 - 21:32

Steta, bas sam se nadao da cemo dobiti neki film da kazes da je doziveo igrin uspeh.

• DjokaBA

18.03.2018 - 21:36

Zorane, nisam znao da si mazohista. 😀 … Ne znam koja sila bi morala da me natera, da idem u bioskop da gledam ovo. Budimo realni, svi smo znali da ce biti golo go*no.

• vragec25cro

18.03.2018 - 21:39

Ništa čudno.Mislim da nisam pogledao još niti jedan film napravljen po igri da je dobar ko igra,ili odigrao neku dobru igru napravljenu po filmu da bude dobra

• Kr4t0s

@vragec25cro, 19.03.2018 - 23:56

Golden eye – igra po filmu
      Silent Hill – film po igri

• vragec25cro

@Kr4t0s, 20.03.2018 - 02:16

Slažem se za golden eye,ali onda su igre bile drugačije i jednostavnije.Silent hill nisam gledao ne volim horore

• tomi007

18.03.2018 - 21:57

Kasno, bas sam jucer rijesio da ga pogledam u kinu ? Meh, kao oni klisei ‘knjiga je bila stoput boljaaa….’, zapravo, da, igrica je bila stoput bolja ? Pa danas rekoh zasto ne, da zaigram opet onog Tomb Raidera iz 2013 (po jubilarni treci put)…

• tomica0310

18.03.2018 - 22:01

suma sumarum je moj zalac da je tebi bolje sacuvati novac i ne ici vise u kina haha…odavno smjesniju “recenziju” filma nisam vidio…znaci po tebi je trebala na pocetku uzeti luk i strijelu i u cudu gledati “sto je to”…nakon pola sata je trebala znati pogoditi slona sa 5 metara…nakon sat vremena macku…a na samom kraju filma mušicu…pa sta nije to 5 puta gluplje nego jednostavno objasniti kako je prije trenirala streljastvo kao sto si naveo!? i opcenito mi je bezveze sto usporedjujes na ovaj nacin film sa igrom jer su to dva nespojiva pojma kojima svrha nije ista, jer da je onda bi i napravili film sto slicniji igri…ili mislis da su redatelji i ljudi koji su radili na filmu toliko smotani da je film ispao ovakav slucajno i nenamjerno? JEDINA stvar koju si rekao, a da pije vodu, je ova kritika sto nema više krvi kod borbe, padova i slicno. Sve ostalo moze pustit u vodokotlic da odnese voda. Ovo na temelju cega si zakljucio da film od nas trazi da budemo glupi je nesto cime jedino ti sam sebe pokusavas napravit glupim haha…do tog zakljucka ce doci samo 1 od 1000 osoba…sve u svemu, kad bi na ovaj nacin promatrali sve filmove, kina bi se trebala zatvoriti jer cijela filmska industrija nema smisla.

• chupacabra1

@tomica0310, 18.03.2018 - 23:17

Stari, ovaj “film” je klasični holivudski red sisa, priglupe akcije, glupih punchlinea i specijalnih efekata koji ti mažu oči. Ovo je samo jedan proizvod čiji plasman i tržišni uspjeh (čitaj: zarada) ovisi o tome da li će ili neće biti privlačan ciljanoj publici, a u ovom i sličnim slučajevima to su tinejdžeri. Uvreda je za pravi film da se ovaj komad smeća uopće klasificira kao takav, a jedina stvar koja je u recenziji možda nepotrebna jest prozivanje redatelja, zato što vjerujem da su mu jasno objasnili ono iz prve rečenice i lik je samo radio po smjernicama jedne nakaradne, izopačene industrije. Ostalo stoji.

• movie

@chupacabra1, 20.03.2018 - 10:28

Ne zna čemu spominjajnje reda sisa u ovom filmu? Izgleda da si prespavao zadnjih par godina.

• Stribor88

@tomica0310, 19.03.2018 - 00:31

apsolutno se slažem, kada se filmovi ne stavljaju u kontekst žanra u kojem se rade, Tomb Raider nije nikad bila igra s nekom dubokom psihološkom pozadinom priče, samo sisa guzica pištolji, skaknje istih i pokoja jača zagonetka (u prijašnjim naslovima). Reboot je to malo ublazio i pojacao psihološki profil mlade lare kao neke patnice u svojim počecima… uz neke nelogičnosti to je film i donio u usporedbi s filmovima Angline Jolie, isto kako je to reboot igre donijela u odnosu na starije igre… znači zgodna talentirana curka, fora efekti i akrobacije, plitka priča (s pokojim rupama priznajem), dosta akcije i to je zapravo bit Tomb Raidera… paket je uspjesno dostavljen…netreba očeivati shape of water niti nominacije za oskara niti mu se tako treba suditi… jednostavno cheap thrills 😉

• chupacabra1

@Stribor88, 20.03.2018 - 03:14

Istina, ali IMDB je pun “recenzija” s naslovima u stilu Da! Konačno su napravili dobar film po igri! Pa se onda hvali sve od priče do karakterizacije likova i šta znam čega sve ne. Ti si u pravu ako se gleda samo film bez ostalog konteksta, on je upravo to što kažeš. Pokušavaju ovo podvaliti pod remek-djelo i uspijevaju, jer će zaraditi pet puta više od uloženog i eto nastavka. Ma samo nek’ ljudi znaju da ne očekuju ništa više od (pred)tinejdžerske zabave, pa tko voli eto mu.

• Ovcaodnovca

18.03.2018 - 22:09

nije ona trebala potpisat oporuku, vec je trebala potpisat da joj oca proglase mrtvim

• mokrEE

18.03.2018 - 22:15

ok, ovo prvo si malo isforsirao, nije da potpisom oca proglasava mrtvim vec sa moralne strane to znaci da prihvaca njegovu smrt (u koju ne vjeruje) i prihvaca vlasnistvo nad ocevim bogatstvom koje ne zeli steci. i da, koliko znam, mislim da se oporuke trebaju potpisati prilikom preuzimanja kod javnog biljeznika (procackao sam i malo online za inf).
    ok, ovo dalje ima nekakvog smisla ali ne narusava imerziju filma do te mjere da ga se ne bi moglo pogledati . ne da mi se sada skidati film i traziti inf. ali nisam siguran da je njen otac znao da je ona teta voditelj trinity-a .( mozda mi je promaklo u filmu ali sve sto on posjeduje je slika “neke” zene fotografirana odostraga ).
    film nije remek-dijelo, ali je svejedno puno bolji od ona 2 smeca sa angelinom jolie. ovaj film barem donekle nastoji drzati poveznice sa igrom i, kao sto kazes, nije ulazio u nadnaravno. nazalost, moram se sloziti sa tobom da karakterizacija lika nije najbolje odradjena i umjesto da se ona na otoku celici, pomalo uci craftati i razvije instinkt za prezivljavanje, otok je njoj doslovno kao playground za iskoristavanje prethodno stecenih vjestina. u TR igrama cesto si imao osjecaj izgubljenosti, bespomocnosti, straha od neceg misticnog u levelima dok ovdje taj osjecaj uopce ne postoji. ona je tamo glavna cim se dokopa luka i strijele. i ja sam se nadao da ce film biti za klasu bolji i, ako nista drugo, ocekivao sam malo napetiju i strasniju atmosferu ali svejedno mislim da je ovo korak unaprijed nakon onih idiotarija od prva 2 filma.

@mokrEE, 18.03.2018 - 22:28

Ako sam dobro shvatio, njezin otac je vjerovao da je njegova zadaća (kao Crofta) otići na otok i spriječiti Trinity baš zato što je znao da se Trinity upleo u Croft Holdings. Ok, možda nije doslovno znao tko je na čelu Trinityja u Croft Holdingsu, ali ne sjećam se da je Lari uopće spomenuo išta vezano uz Trinity, pogotovo ne u kontekstu svoje odgovornosti, što je čudno – pogotovo jer je s time odlučio umrijeti, a mogao je Laru poštedjeti budućih muka i problema.

• funky0308

@Zoran Žalac, 19.03.2018 - 09:26

Nadam se da necu spojlati nikome nista i da nisam fukao temu ali da li pricamo o zeni koja je u zadnjoj igri i ubila starog, odnosno htjela ga ubiti, kao i Laru da se domogne eliksira ili sto god je vec to bilo i da ozdravi jer umire? Koliko se sjecam, stari joj nista nije govorio (Lari) , nego je vecinu o Trinityu pronasla u njegovom dnevniku. Ako pricate o necemu iz filma, necemu sto se ne spominje u igri…jbga onda, sorry na upadu 🙂

• Texas Flood

@funky0308, 19.03.2018 - 09:56

Da, to je ta žena. Iako u filmu nisu objasnili tko je uopće ona. A možda sam zaspao na tom dijelu kada su to rekli.

• funky0308

@Texas Flood, 19.03.2018 - 13:34

Moram ponovno odigrati ali ili je bila zena Larinog starog ili neka cura. (Sad kada sam fulao cijelu igru). Mislim da je tako bilo.

• Texas Flood

@funky0308, 19.03.2018 - 13:41

Nisam siguran ali mislim da joj je Anna u igri maćeha.

• funky0308

@Texas Flood, 19.03.2018 - 14:32

Ja isto kontam nova zena oca njena 😀

• delight353

@Texas Flood, 19.03.2018 - 14:43

Da. Anna joj je maceha.

• hyperion

18.03.2018 - 22:50

Zoka što nema više onih tjednih trailera ?

• Minion

18.03.2018 - 22:54

Eto, prva recenzija s kojom se ne slažem na vašem portalu.
    Pogledah danas film i ovo da čuvamo novac je po mom skromnom mišljenju sasvim kriva preporuka (ako itko želi sačuvati novce, neka propusti film Crveni vrabac). Prihvaćam čuvanja novca u vezi ovog filma samo u smislu da se ne gleda u 3D-u od 3D-a ni T.
    Jest, film ima manjkavosti, ali koji film u današnje vrijeme nema. Ja uopće nisam dobio dojam da je bedasta, a što se tiče ubijanja, da ona nakon svakog ubojstva ima filozofsko razmišljanje unutar sebe film bi trajao 4 sata. Po meni je ovo jako dobar i simpatičan film, odličan uvod za buduću franšizu (nadam se da će dobro proći u kinima.
    Alicia je apsolutno sjajna i uopće ne smeta što nema krvi u filmu (nijedan Marvelov ili DC-jev film nema pa.se nitko ne buni – čast izuzetcima).
    Uglavnom, solidna priča, sjajna izvedba Alicie (iako je jasno da je dama neizmjeran talent), jako dobre akcijske sekvence, prilično realistične i mračne borbe (sviđa mi se što Lara nije Bruce Lee nego je ranjiva).
    Nije čista petica, nije ni čvrsta četvorka, ali ne bih dao ni slabašnu trojku – jer ovo je dobar smjer za filmove rađene po igrama.

• Ovcaodnovca

@Minion, 19.03.2018 - 00:55

puno recenzija, koje se pojave nakon izlaska neke igre ili filma jednostavno ponavljaju ono sto su “rekli” drugi recenzenti….. ne znaci da su svi u krivu…. ali su te recenzije od rijeci do rijeci prepisane…. bez nekog objektivnog misljenja… pa tako na nekom filmskom forumu imaju strucnjake za filmove i igre… a na nekim gaming “portalima” imaju svjetski priznate filmske kriticare…. svaka igra i film ima ciljanu publiku…. ne vjerujem da je TR ciljao na nekakva dubokoumna razmisljanja…. vec vise ide u rang filmova koji sluze za zabavu….. i ne bas previse razmisljanja. no da su isli u korak sa igrom jesu. naipak film ne traje 3 sata.-.. ocjena 5max6 od 10. e sad da se od toga pravi nekakva obrana maturalnog rada… vjerujem da nema potrebe

• Agent

18.03.2018 - 23:09

Inače staviš i za film ocjenu,kako to da ovaj film nema sveukupnu ocjenu?

• M23

18.03.2018 - 23:13

Receznija je brutalno istinita i u potpunosti se slazem sa njom. Film nije vrijedan odlaska u kino opste. Bolje dodajte nesto novca i kupite rise of the tomb raider.

• hacksor1234

18.03.2018 - 23:44

Pogledao danas film, dosta je dobar, dobra stvar je sto nisam ni platio za njega, prijatelj na cepu od coca-cole dobio 3 besplatne karte za bilo koji film pa je i mene zvao, ako se ignoriraju te neke nelogicnosti moze se uzivati u njemu

• GHoStRIder623

19.03.2018 - 00:03

Da je ovaj u ovom filmu glumila Angelina, zapela bi grudima već na onom drvetu i nikad ne bi pala u vodu… Tu bi se film završio… Mislim da je Alicia puno bolje oživila lik atletski građene Lare koju zapravo boli kad se nabode na granu ili kad padne sa veće visine, a ne da savršeno izbjegne svaku opasnost, sa savršenom procjenom svih elemenata iz svakog kuta, u svakom trenutku.

• andjel

19.03.2018 - 00:04

volim pročitati recenzije, ali ova me malo naživcirala. toliko nepotrebnih kritika i cjepidlačenja. film nije rađen za oscara već za zabavu, a meni je bio odličan

• Texas Flood

19.03.2018 - 07:24

Slažem se sa Zoranom. I da, iako neki kažu da film nije snimljen za dubokoumno razmišljanje nego za zabavu, ja se nisam niti malo zabavio dok sam ga gledao već sam umirao od dosade, preklinjao da Laru netko napokon ubije i uvjeren sam da sam na trenutak i zaspao.

• Mashed potato

19.03.2018 - 07:51

IGN je stavio ocjenu 5.5/10.

• moordrak

19.03.2018 - 08:08

Žalac moj, naši istočni susjedi imaju jedan krasan izraz za tebe: omatorio si brate! Ako si od Tomb Ridera očekivao super-inteligentnu hitchcockovsku dramu, malo si se za*jebo. Djelomično se slažem sa tvojim konačnim sudom ali zbog posve drugačijih razloga.
    Gospođica Vikander je fino odradila svoj posao. Nema u ovom filmu materijala za Oskara no za pogledati jednom ili dvaput u kakvom prime-timeu, zašto ne. Tomb Rider filmovi nikada nisu bili osobito inteligentni, a nedostatak barem malo nadnaravnih elemenata u ovom zadnjem, Laru pretvaraju u mješavinu Crocodile Dundeeja i Ramba što mi izrazito ide na živce. Jebo ih realizam sve zajedno! Ovo nije Tomb Rider nego nekakva wannabe pizdasta akcija koja je putem izgubila identitet. Roar Uthaug je napravio šlampav uradak koji nije vrijedan spomena.

• Virty

19.03.2018 - 09:14

Film je zabavan i vrijedi novaca, više i ne tražim od ovakvih naslova.
    Kritike su pretjerane.

• funky0308

19.03.2018 - 09:26

Opcenito ta krizanja film-igra i obratno rijetko kada ispadnu dobri. Vidis, meni se u igrama bas to i nije svidjelo – te nadnaravne fore i mitovi, odnosno mitska bica koja doslovno o zivljavaju pred nama ali upravo to sto govoris i stoji – to drzi gameplay i nema potrebe puno o tome razmisljati. Meni je cak kraj zadnjeg dijela TR (igre) bio cak malkoc i pretjeran sto se tice tog nekakvog “horor” feelinga i napetosti. Ostavio sam to trcanje po krovovima i odigrao nakom mjesec dana. Prvo ih gledas kako kao jbni nacisti prolaze u dugim kolonama…onako, kao neka sekta…brrr. ali igra u cjelini mi je bila skroz OK i jedva cekam Shadow. Sto se tice filma, ne znam da li sam i jedan cijeli pogledao tako da puno ne mogu o tome. Ocajni su mi filmovi i o Batmanu, Spidermanu i vecina filmsko – gejmerskih spajanja i adaptacija. (svaka cast iznimkama, ima ih i te sam pogledao..manje vise radi genijalnih glumaca ali znao se zalomiti tu i tamo fobar film, samo se ne mogu sjetiti da li je i jedan dobar bio ako je bio kao adaptacija igre – mislim da ne ali malo znam o njima pa mozda i grijesim). Sto se tice sminke, jbga, teta mora biti lijepa ali dobro kazes. Sminka u filmu je nesto sto mora postojati ali bas ne mora imati sminku kao Elizabeth Taylor 🙂 . Ma film treba izbjeci i odigrati jos jednom obje igre, meni su igre bile dobre. Ne dave puno, lijepe su i vrte se dobro. Prica ko prica u TR i tu nema smisla trositi puno rijeci – jednostavno je takva.

• matrix_4_life

19.03.2018 - 10:06

Dragi moj Zorane žalac, ne potkopavaj ugled najboljeg gejming portala u regiji. Ostavi se recenziranja filmova nekim drugim ljudima i portalima kao npr. moj-film.hr koji je možda i najkompetentniji za recenzije filmova u regiji. Ako si očekivao od filma tipa Tomb Raider neku smrcavu dramicu, e tu si se zajebao, film je priča več ispričana u najnovijoj franšizi igara, prepun dobrih efekata i tako ga treba gledati. pa pogledaj kakva sranja dobijaju oskare i sve je jasno kao dan, zar je Shape of Wather dobar film? Ipak je gledanje filmova stvar individualnog ukusa, i Assassins Creed je sranje od filma, ako hoćemo gledati umjetničku stranu, ali je usporedo i zabavan u toj mjeri da odmorite mozak nekih dva sata i uzivate bar u dobroj akciji solidno uradjenoj sa svim cgi efektima.
    Lijep pozdrav iz BiH, ostavite recenzije filmova nekome drugome, držite se gejminga tu ste svoji na svome.

• MaliMicek

@matrix_4_life, 19.03.2018 - 14:06

Ne njajke ovaj novi TR ima manje smisla nego Terminator…

19.03.2018 - 10:44

film je izgledao priglupo u traileru. izgleda da sam bio u pravu.

19.03.2018 - 11:43

Film je rađen po igri. Ne znam zašto puno očekujete od filmova po igri i obratno.

@MoGaming, 19.03.2018 - 12:41

Ma može se od filma po igri napraviti dobra stvar. I recimo da su bili na dobrom putu s ovime što su modificirali priču i držali je bez nekakvih fantasy stvari. Ne treba filmove omalovažavati u startu zbog nečega – to sam komentirao i u onoj raspravi kad je ljudima bilo nepojmljivo da jedan mjuzikl bude proglašen najboljim filmom… jer to nije film nego pjevanje? Slično je i sa akcijskim filmovima, ili u ovom slučaju pustolovnim. Nikakav mi argument nije kad netko kaže – od takvih se filmova ne očekuje da budu snimani za Oscara. Bože sačuvaj. Nije se ni Raiders of the Lost Ark snimao da bude nominiran za Oscara pa je svejedno bio zapažen i nominiran za nekoliko “glavnih” kategorija, uključujući i za najbolji film. Nema veze što je akcijskog žanra, ima veze što je genijalan film. Ili kad netko kaže da ne traži više od ovakvih filmova… zašto bi se itko trebao zadovoljiti s mediokritetnim sadržajima? Ok, ne treba na sva zvona pokopati film ako je čisto prosječan, ali biti zadovoljan time… to mi je čudno razmišljanje.

• Drunkenstein

@Zoran Žalac, 19.03.2018 - 15:45

Nisam gleda film (i ne namjeravam), no mogu se složit. U današnje vrijeme je standard narušen u svim ili gotovo svim područjima zabave, upravo zbog toga šta publika glumi Caritas; prihvaća se svašta, kritike su blage i slabe, svaki 3. proizvod se proglasi remek djelom. Loši potezi se previđaju, čak i ohrabruju. Kvalitete je sve manje, to očito više nije prioritet. Sve je nešto fancy, komercijala, šuplje i isprazno, često s tendencijom vrijeđanja i ono malo inteligencije. Nedaj bože da neko nešto bojkotira-teška šteta, valja konzumirat sve šta ti bace pod noge. Zadnjih 4-5 godina nisam pogleda više od 20 novih filmova, ne mogu se natjerat, a nekoć sam bio filmofil. Tražite zdrav razum ? Žao nam je, nestalo je.

@Zoran Žalac, 19.03.2018 - 17:20

Malo si me pogrešno shvatio, ja ne pljujem po filmu samo govorim da ne treba puno očekivati. Ja nisam ni pogledo film ali sam napiso komentar jer vidim da je jedan dio ekipe dobro razočaran. Po meni i predhodni Tomb Raider filmovi nisu nešto ekstra dobri i mislim da ih je samo izvlačila angelina u njima. Oscar je daleko od mjere za kvalitetu jer tamo 90% filmova završi jer se prave sa namjerom da budu nominirani a ne da budu zapravo dobri.

• MaliMicek

19.03.2018 - 14:07

JEBENA reca, Zoki svaka čast fino sam se nasmijao. Zgodna mala, no vjerujem da je film njesra a i opcenito me ne zanima baš. Btw pošto Igor nikad ne psuje u video recama čini mi se da je ovo prvi put da na portalu čitam recu u kojoj je netko popizdio i opsovao 😀
    Jebemu haha

• MaliMicek

19.03.2018 - 14:09

P.S. Zašto je Tomb Raider bedast film ?
    6 puta no, dobro 😀 😀 😀

19.03.2018 - 14:52

U,jbt.,očito je Zoki poludio kad je vidio za što je platio da gleda!To se vidi i po recenziji,jer se obrušio na film “drvljem & kamenjem”…A već je,od prvih najava,bilo jasno što je tu na stvari-prosjećan akcić s natprosječno zgodnom glavnom glumicom.Nisam još pogledao,ali namjeravam,jer vjerujem da i nije baš toliko loš da nije vrijedan gledanja.Btw., who the fuck is Roar Uthaug?!??Nikad prije čuo za tog lika..

• pierov100

19.03.2018 - 19:33

Super zabavan film, najbolja moguća reprezentacija 2013-te igre.
    Ne razumijem što ljudi očekuju od video game filma, ima odlično razrađene i odglumljene Laru i Vogela, zabavnu fast pace radnju, poklone za fanove iza svakog kuta dobro ukomponirane i linearan prilično logičan razvoj situacije.
    Kao ogroman fan igre zadovoljan sam sa skoro svim dijelovima filma, jedino sam mislio da će se plot odigrati do kraja kao u igri (na vrhu planine LaraVsHimiko) i on mi se nije toliko dopao ali nisam zamjerio toliko jer je vožnja bila zabavna i za igrin kraj bi sigurno film trebao biti bar 2ipo sata i 50-tak mil $ skuplji.
    Sve u svemu ja vam preporučujem film ako se želite zabavit u kinu uz kokice i veliki + ako ste fan 2013 reboota!

• Black op

19.03.2018 - 19:41

Prvi put vidim recenziju u kojoj recenzent govori “nisu mi se slegle stvari”, stvarno to nisam očekivao, krajnje neprofesionalno.

• delight353

19.03.2018 - 19:56

Nije da se u potpunosti ne slazem s “recenzijom”, ali citajuci sam dobio dojam da se samo iskaljuje bijes i nabrajaju minusi. Sve 5, ali sto si ocekivao od filma koji se zove Tomb Raider, u kojem je glavni lik Lara Croft, kojem je predlozak video igra, gdje su u cca 2 sata kompresirali oko 15ak sati igre i za koji je vise nego ocito da je namjenjen kao puka zabava za klince i one koji to traze? Novog Kuma? 🙂 Holivud odavno funkcionira na nacin snimanja ovakvih i slicnih akcica kao “serija sa velikim budetom”. Veselim se nastavku (nastavcima).

• rade74

31.05.2018 - 10:10

Već na samom početku objašnjavanja zašto je film ,, bedast” – fijasko. Zar je moguće da ne shvatite da razlog Larinog odbijanja da potpiše dokument nije administrativne prirode , već lične, emotivne. Jednostavno , ne želi da prihvati očevu smrt , taj potpis bi značio da stavlja tačku na sve nade da će se on ikada vratiti. Dalje nema potrebe da pišem.

• delko

18.07.2018 - 23:07

Sasvim ok film 🙂 80/100 od mene 🙂