HCL.HR

Vlastite recenzije igara

  • 265 Odgovora
  • 111501 Hitova
*

mxboy319

  • **
  • 481
  • SlimeBoy01
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #240 : 09. Listopad, 2013., 07:09 »
Imam dvije na pola dovrsene recenzije,o Minecraft i MicroVolts,pa koju ocete da prvu stavim ? :D

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #241 : 09. Listopad, 2013., 10:49 »
Minecraft :piva:

*

krOner™

  • *
  • 27
  • Seks veš mašina
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #242 : 18. Listopad, 2013., 18:33 »


-REVIEW-


Iskreno, neam blage kako bih opisao ovu igru. Preptostavljam da je najsličnija Portalu. Uglavnom, prva stvar koju trebate znati da ova igra nema gotovo nikakav gameplay i sve se vodi na često urnebesnu priču i donošenja odluka i pronalaženja jednog od milijun tisuća bilijuna krajeva i skrivenih dijaloga, tojest monologa. Ajmo o priči. Vaše ima je Stanley i vaš posao je da stisćete tipke. Određene tipke, određenim redom i određenim vremenom. Ne mislim to kao kritiku današnjeg društva i kako smo svi hodajući zombiji koji slušaju velike bezlične ljude u odjelima, nego mu je to doslovno posao. Doslovno mu na ekranu piše ''stisni tu tipku i stišći ju toliko i toliko vremena''. No, jednoga dana Stanlyjev svijet se zadrma. Došao je na posao i na kompjuteru mu nije ništa pisalo. Nije znao koju tipku stisnuti. Sjedio tako zblanut i odlučio saznati što se događa. Izlazi iz ureda i saznaje da je sam. Zgrada je prazna. Šta koji kurac? Priču priča narator koji govori dok vi hodate okolo. Stvar je u tome da on govori stvari prije nego što ih sami napravite. Na primjer dođete do hodnika koji ima dva vrata. Narator kaže ''Stanley je prošao kroz desna vrata.'' Sada vidite poantu. Možete ga poslušati i proći kroz desna vrata ili možete ga odjebati i proći kroz lijeva. Broj mogućnosti i krajeva je abnormalno nenormalan. Ne mogu vam dovoljno ovu igru preporučiti. Vi ju trebate kupiti. Ne znam kako da vam to dokažem jer iskreno, neam blage kako bih opisao ovu igru. Preptostavljam da je najsličnija Portalu. Uglavnom, prva stvar koju trebate znati da ova igra nema gotovo nikakav gameplay i sve se vodi na često urnebesnu priču i donošenja odluka i pronalaženja jednog od milijun tisuća bilijuna krajeva i skrivenih dijaloga, tojest monologa. Ajmo o priči. Vaše ima je Stanley i vaš posao je da stisćete tipke. Određene tipke, određenim redom i određenim vremenom. Ne mislim to kao kritiku današnjeg društva i kako smo svi hodajući zombiji koji slušaju velike bezlične ljude u odjelima, nego mu je to doslovno posao. Doslovno mu na ekranu piše ''stisni tu tipku i stišći ju toliko i toliko vremena''. No, jednoga dana Stanlyjev svijet se zadrma. Došao je na posao i na kompjuteru mu nije ništa pisalo. Nije znao koju tipku stisnuti. Sjedio tako zblanut i odlučio saznati što se događa. Izlazi iz ureda i saznaje da je sam. Zgrada je prazna. Šta koji kurac? Priču priča narator koji govori dok vi hodate okolo. Stvar je u tome da on govori stvari prije nego što ih sami napravite. Na primjer dođete do hodnika koji ima dva vrata. Narator kaže ''Stanley je prošao kroz desna vrata.'' Sada vidite poantu. Možete ga poslušati i proći kroz desna vrata ili možete ga odjebati i proći kroz lijeva. Broj mogućnosti i krajeva je abnormalno nenormalan. Ne mogu vam dovoljno ovu igru preporučiti. Vi ju trebate kupiti. Ne znam kako da vam to dokažem jer iskreno, neam blage kako bih opisao ovu igru. Preptostavljam da je najsličnija Portalu. Uglavnom, prva stvar koju trebate znati da ova igra nema gotovo nikakav gameplay i sve se vodi na često urnebesnu priču i donošenja odluka i pronalaženja jednog od milijun tisuća bilijuna krajeva i skrivenih dijaloga, tojest monologa. Ajmo o priči. Vaše ima je Stanley i vaš posao je da stisćete tipke. Određene tipke, određenim redom i određenim vremenom. Ne mislim to kao kritiku današnjeg društva i kako smo svi hodajući zombiji koji slušaju velike bezlične ljude u odjelima, nego mu je to doslovno posao. Doslovno mu na ekranu piše ''stisni tu tipku i stišći ju toliko i toliko vremena''. No, jednoga dana Stanlyjev svijet se zadrma. Došao je na posao i na kompjuteru mu nije ništa pisalo. Nije znao koju tipku stisnuti. Sjedio tako zblanut i odlučio saznati što se događa. Izlazi iz ureda i saznaje da je sam. Zgrada je prazna. Šta koji kurac? Priču priča narator koji govori dok vi hodate okolo. Stvar je u tome da on govori stvari prije nego što ih sami napravite. Na primjer dođete do hodnika koji ima dva vrata. Narator kaže ''Stanley je prošao kroz desna vrata.'' Sada vidite poantu. Možete ga poslušati i proći kroz desna vrata ili možete ga odjebati i proći kroz lijeva. Broj mogućnosti i krajeva je abnormalno nenormalan. Ne mogu vam dovoljno ovu igru preporučiti. Vi ju trebate kupiti. Ne znam kako da vam to dokažem jer iskreno, neam blage kako bih opisao ovu igru. Preptostavljam da je najsličnija Portalu. Uglavnom, prva stvar koju trebate znati da ova igra nema gotovo nikakav gameplay i sve se vodi na često urnebesnu priču i donošenja odluka i pronalaženja jednog od milijun tisuća bilijuna krajeva i skrivenih dijaloga, tojest monologa. Ajmo o priči. Vaše ima je Stanley i vaš posao je da stisćete tipke. Određene tipke, određenim redom i određenim vremenom. Ne mislim to kao kritiku današnjeg društva i kako smo svi hodajući zombiji koji slušaju velike bezlične ljude u odjelima, nego mu je to doslovno posao. Doslovno mu na ekranu piše ''stisni tu tipku i stišći ju toliko i toliko vremena''. No, jednoga dana Stanlyjev svijet se zadrma. Došao je na posao i na kompjuteru mu nije ništa pisalo. Nije znao koju tipku stisnuti. Sjedio tako zblanut i odlučio saznati što se događa. Izlazi iz ureda i saznaje da je sam. Zgrada je prazna. Šta koji kurac? Priču priča narator koji govori dok vi hodate okolo. Stvar je u tome da on govori stvari prije nego što ih sami napravite. Na primjer dođete do hodnika koji ima dva vrata. Narator kaže ''Stanley je prošao kroz desna vrata.'' Sada vidite poantu. Možete ga poslušati i proći kroz desna vrata ili možete ga odjebati i proći kroz lijeva. Broj mogućnosti i krajeva je abnormalno nenormalan. Ne mogu vam dovoljno ovu igru preporučiti. Vi ju trebate kupiti. Ne znam kako da vam to dokažem jer iskreno, ne znam kako da opišem ovu igru. Možda bi trebali ponovo pročitati cijelu recenziju?




*

Adam Jensen

  • *****
  • 2025
  • i didn't ASK fOr this
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #243 : 18. Listopad, 2013., 19:09 »
Isti sam Stanley jer sam pročitao čitavu recenziju od početka do kraja :hihi:. Inače, zanimljiva ti je ta ideja ali si je mogao malo učiniti interesantnijom tj. da malo promijeniš nešto kada naredni put ponavljaš text pa da bude u fazonu različitih endinga i sl. Ali et zaintrigirao si me za igru a to je valjda i osnovna svrha recenzija.

Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #244 : 18. Listopad, 2013., 19:29 »
Na fora si način opisao gameplay koji se ponavlja unutar igre no nepotrebno se ponavljaš.
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

*

manjamax

  • ****
  • 1062
  • Cro Sim Racing Forum
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #245 : 16. Ožujak, 2014., 14:26 »
THIEF



Što reći o ovom lopovu? Je li on najbolji lopov ikad? Ili je propalitet? Je li bolji od Sanadera? Pročitajte u recenziji koja slijedi:



PRIČA:
Igra ima jednu od najpredvidljivijih priča ikad. Izgubio je pomoćnicu Erin u jednoj krađi,ukomirao se (doslovno,bio je u komi) i probudi se kasnije. I naravno kakva bi to igra bila kad bi protagonist znao što se događa, jer kao i uvijek amnezija je prisutna.



GAMEPLAY:
Stealth. Naravno,da objasnim. U ovoj igri ne možete biti Rambo, jer je Garret, najobičnija curica. Bez problema je mrtav, čak ponovno ukomiran. Gameplay, ako se igra Stealth, je jako dobar, nema nikakvih problema, ali ako pokušate igrati, imalo Rambo stil, nećete daleko dospijeti.
AI je glup, ali ne glup kao malo glup, nego,nekakva nova razina gluposti.... Nemože se opisati, bilo je čak problema, da sam na svijetlu, ali mi je druga polovica tijela u mraku, pa me ne primjete, dok nekad, kada sam bio u mraku, odmah me vide.... + Još k tome dodajte glupu ''uzbunu'' gdje vas nakon par minuta zaborave.
Da ne zaboravimo sada dosta popularni QTE, a najviše smeta kod otvaranja pozora.... Ima na 10-tke prozora, i svaki se otvara udarajući tipku E na tipkovnici.
A tu je i glupi Focus. Znam već sam trebao naviknuti na to iz igara tipa Hitman Absolution, ali smeta mi, jer to nema što raditi u Stealth igri. Nekada Focus dobro dođe, pa možete zaigrati Mini-Igru,dok obijate lokote. Bez Focusa, imate ono dosadno obijanje lokota, ali sa Focusom, izgleda predobro.
Šuljanje u globalu, radi dobro, sakrivate se po mraku, nitko vas ne vidi, Ninja kretnje i tako.
Oružja su dobra. Nisu savršena, imate strijele, na nekim su oštrice, na drugima voda, vatra, otrov i tako, trebalo bi vas zabavljati.
Ali nije sve tako loše. Ima zanimljivih zagonetaka da vas zabave.







GRAFIKA:
Igra je dobro optimizirana, ne baš savršeno, često se primjeti neko zastajkivanje, pad FPS-a, ali pređe se preko toga.
Ova igra se vodi kao Next-Gen, ali primjećuju se zamrljane teksture, dobro, mnogima neće smetati, ali se opet primjeti.



ZAKLJUČAK:
Isplati li se kupiti:
Ako ste fan Stealth igara i želite dobru Stealth zabavu: Da
Ako ste fan serijala: Da
Ako ste tip gamera koji igra igre zato što mu je nekad dosadno,da se malo zabavi: Ne

Zašto ne? Dobro možete kupiti, ako prijeđete preko ovih minusa:

PLUSEVI:
+Stealth zabava
+Nije poželjno igrati Rambo stilom
+Oružja
+Zagonetke

Minusevi:
-Priča
-Focus
-AI
-QTE

OCJENA:
Ovo je najgori dio recenzije. Nakon puno pljuvanja po igri, ovdje se pokazuje koliko je loša zapravo....

55/100

Zašto 55? Igra nije potvrdila Hype. Dobra je kao Stealth razbibriga, ali više od toga.... Ne.

« Zadnja izmjena: 02. Travanj, 2014., 21:48 manjamax »

*

Pajko

  • *****
  • 3090
  • REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #246 : 16. Ožujak, 2014., 14:47 »
frajeru stavi razmak nakon zareza ili točke inače ti nitko neće ovo čitati
P.S. Napisano je velikim tiskanim slovima jer stvarno vičem. Najozbiljnije.

Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #247 : 16. Ožujak, 2014., 19:50 »
Manjamax bez uvrede al dosta je loše ovo, mogao si malo bolje urediti kao što ti je Pajko rekao.

Prekratko je, i redosljed riječi u rečenici ti nije bajan. Iako nisam igrao igru čini mi se da neke bitne dijelove nisi spomenuo. :kava:

*

manjamax

  • ****
  • 1062
  • Cro Sim Racing Forum
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #248 : 16. Ožujak, 2014., 19:58 »
Poradit ću na pisanju,kao što sam već davno rekao dosta sam novi u recenzijama.Pokušavat ću.Ionako pišem radi zabave.
Hvala na savjetima i kritikama.
P.S.Mislio sam da ću previše Spoilat,pa nisam previše otkrivao o igri. :(

Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #249 : 07. Lipanj, 2014., 12:33 »
THE LAST DOOR

Budući da nigdje nisam našao niti riječi o ovoj genijalnoj igri, napisat ću neku mini recenziju.

The Last Door je 8-bitna free-to-play horor avantura financirana preko Kickstartera. Ono što ju izdvaja od ostalih naslova je to da je vrlo pristupačna i jednostavna za igrati, ima vrhunsku atmosferu, soundtrack, pozadinske zvukove i dizajn i ima grafiku koja potiče maštu. Možda sam još pod dojmom, ali atomsferu bi usporedio s meni najatmosferičnijom igrom - Metroom. Za kako i zašto, čitajte do kraja.

Igri je trenutno završila prva sezona koja se sastoji od 4 epizode. U planu je izrada druge sezone. Svaka epizoda traje otprilike sat vremena (vrlo gruba procjena), a vrijeme trajanja je skroz pogođeno. Dojam je isti kao kad gledam neku mini seriju od par epizoda. Epizode su vrlo lijepo zaokružene cjeline i taman se daju odigrati od jednom. Jedan dan jedna epizoda je nekako najbolje. Izlaskom svake nove epoizode igra stara epizoda postaje free-to-play. Znači, legalno možete igrati prve 3 epizode. Osobno, mislim da su prve dvije najbolje, iako ostale tek minimalno zaostaju za njima.

Iako nisam niakakv ljubitelj avantura, ova igra je u tom pogledu vrlo pristupačno izvedena - u dva klika. S prvim klikom dobijemo opis objekta, a se zatim strelica promjeni ako možemo imati neku interakciju na objektu. Zagonetke su neke dosta logične i jednostavne, dok za neke treba razmisliti i iskombinirati, a za par njih morao sam tražiti rješenja na Internetu. Ugalvnom, gotovo cijela igra odvija se vrlo glatko, a zagonetke ne predstavljaju nikakvu kočnicu priči.

Priča je odlična, obavijena velom tajni i misterija. Inspirirana je radovima H. P. Lovecrafta i E. A. Poea. Radnja je smještena u 1890. godinu. Igra počinje tako da vaš lik dobije čudno pismo od prijatelja iz djetinjstva te mu krene u pomoć. Svaka epizoda kreće sa posebnom uvodnom scenom od kojih par minuta i nekako mi to super djeluje, ne znam opisati. Kao serije. Soundtrack je vrhunski, kao i pozadinski zvukovi, primjerice vjetar, glasanje vrana, lavež pasa, škripanje poda, te ima masivan utjecaj na atmosferu. Prvo sam mislio da grafika ovoj igri samo daje šarm. No, ona je tu iz potpuno drugog razloga. Da pobudi vašu maštu. Kako? Najlakše je usporediti sa čitanjem knjige. U knjizi se opisuje neki lik, a mi ga u svojoj glavi zamišljamo. Tipa "ima dugu crnu kosu, u pogledu joj se vidi strah...." - svatko od nas tog lika zamišlja na svoj način. Isto tako svakome od nas je nešto drugo strašnije. Upravo zbog grafike sami automatski vizualizirate izgled određeih likova i scena i iz dubine sebe automatski vadite ono što vam je najstrašnije, te na taj način utonete još dublje u igru. Igra me usred bijela dana preplašila par puta, mada je atmosfera generalno misteriozna, više nego strašna.

Preporučujem svima a posebno onima koji vole horore, misteriozne, atmosferične ili igre sa dobrom pričom da obavezno probaju.
Za igru, potrebno se jedino registrirati preko mejla. https://thelastdoor.com/index.php/menu
Ili skinite poboljšanu Collector Edition verziju, koju sam igrao i preporučujem.

PLUS:
-atmosfera
-soundtrack i zvukovi generalno
-priča
-dizajn
-grafika koja potiče vlastitu maštu
-free-to-play

MINUS:
-praktički ništa


SLIKE U TEMI SKRINSI:
http://www.hcl.hr/forum/multiplatform-gaming/vasi-skrinsi-iz-igara/msg706016/#msg706016

TRAILER:
The Last Door: Official Trailer
« Zadnja izmjena: 07. Lipanj, 2014., 12:39 Lord of Destruction »

Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #250 : 02. Ožujak, 2015., 18:50 »
Naziv igre: State of Decay
Žanr: Survival horror
Proizvođač: Undead Labs
Izdavač: Microsoft Studios
Platforme: PC, Xbox One, Xbox 360
Min. konfiguracija:
Procesor: Core 2 Duo 2.4GHz (E6600) / Athlon X64 3400
RAM: 2 GB RAM
Grafička: Radeon HD 2600 XT / GeForce 9600 GSO / Intel HD 3000
Datum izlaska: 5. Lipnja 2013.
Multiplayer: Nema


Napokon igra koja je realna simulacija zombi apokalipse? Tako blizu a tako daleko, potencijal je svakako bio tu sa inovacijama u moru zombi igara ali konačna realizacija nije baš dobra.
Studio koji je osnovan sa ciljem da kreira zombi igre, zvuči odlično, sa jasnim ciljem, ali kad je u pitanju State of Decay, čini se kao da su krenuli sa velikim idejama no što su dublje ulazili u igru i sami developeri su se pretvarali u zombije, što se pokazalo u igri, o čemu ja to ovdje lupetam pročitajte dalje u recenziji.


Dakle, vaš protagonist po običaju nema pojma što se dešava, igra vas na samom početku baca u akciju tako što morate spasiti svog prijatelja sa kojim ste bili na pazi ti to, izletu. Kako se to fino potrefilo, vi na odmoru dok u vašem gradiću zombiji naručuju specijalitet u restoranima, pečeni mozak s lukom, mmm kako to samo fino zvuči.
Na samom početku iako ste bačeni u tu zombi noćnu moru, polako shvatite na što se igra svodi. Na pomaganje svojim prijateljima, ne zato što su vam prirasli srcu jer ih vi takoreć ni ne znate jer ih prvi put vidite, nego zbog toga što sami nećete preživjeti niti jedan dan, pogotovo kad padne noć. Noć sama po sebi nije ništa posebno, ne mijenja brzinu zombija, jačinu niti išta slično, nego je tu noć samo da vas zastraši, iako imate svjetiljku koju osobno nisam nikad koristio jer se potrefilo da kad god upalim State of Decay, mjesečina fino sve obasja i nemam problema sa upadanjem u vražje kanale i koprive po mraku. No opet, noć zna slediti krv u žilama ako se kojim slučajem nađete sami ispred horde zombija, pišat’ ćete u gaće, i to doslovno.



Priča je tu stvarno interesantna, prvih par sati dok ne krenete istraživati obližnje kuće jer su vam potrebne stvari za vašu bazu. Jer kao što rekoh, ne možete preživjeti sami pa su vam potrebni prijatelji, što više njih, 10, 20 ma može i cijela vojska, zašto ne. Nakon toga priča se rasteže i sve manje je ima dok su vam zadaci istraživanje nove grupe preživjelih ili spasite nekog iz vaše zajednice tko će umrijeti ako baš vi nešto ne poduzmete. Ima još tu sitnica koje morate ponavljati tipa rješavanje hordi zombija u blizini vaše baze dok razgovarate sa jednim članom kojemu je već sve preko glave i želi pobjeći od svega tog. Iako je to survival horror igra, nakon odigranih 2,3 sata shvaćate kako uopće nije strašno, po noći se sve lijepo vidi, uvijek povedete prijatelja za pomoć, postoji čak i “kill combo” gdje zombija jednim udarcem ubijete ako je kleknuo ili je na podu.



Šećer na kraju, ako vas napadne horda i ne uspijete se spasit, umre samo vaš lik, priča se i dalje nastavlja samo što će vas igra prebaciti na idućeg igrivog lika, pod uvjetom da ste se sprijateljili sa njim prije inače ne možete igrati i onda je igra gotova za vas. No dobro, zato su nam dopustili da radimo svoju bazu gdje želimo zar ne? Pa i ne baš. Možemo napraviti našu bazu operacija samo na određenim mjestima koje su developeri prethodno odabrali, čak ni u bazi nemamo mogućnost raditi što i gdje želimo nego opet onako kako su developeri zacrtali što nam daje osjećaj kao da smo roboti i pratimo ono što nam drugi kažu umjesto da imamo mogućnost donijeti vlastite odluke, barem što se tiče naše zajednice.  Kako smo navikli da u multiplayer igrama zombi vrste postoje takozvani “banditi”, ovdje se njih ne moramo bojati jer su developeri odlučili izostaviti tako bitnu stvar što bi diglo igru na malo veću razinu razmišljanja i straha, ali dobro, mora da su se u toj fazi već pretvorili u zombije.
Cijela igra se svodi na preživljavanje vaše zajednice koju nećete osnovat nego ćete se pridružit već postojećoj, pošto ste vi sada takoreć vlasnik toga dalo bi se zaključit da vi upravljate resursima. Ali ne, i to morate plaćati, sa svakim likom kojeg uzmete morate plaćati stvari koje uzmete iz vaše baze. No dobro, jedna lijepa stavka u igri je mogućnost mijenjanja lika kad god poželite, naravno ako želite mijenjati s prijateljem inače je nemoguće. Čak su dodali sustav napredovanja sa svakim likom individualno što vam daje želju za mijenjanjem likova često jer želite da svi budu u tip top formi.

Grafika u igri je stvarno prelijepa, ali ne i bez mana.


 

Igra je originalno zamišljena za kontroler i konzole, što je sasvim uredu da su onda PC verziju napravili kako treba. Pošto su postigli uspjeh na Xboxu, odlučili su svoju igru ponuditi i nama koji nismo imali konzole. Ostali smo zakinuti, zapravo bi se dalo reći da su osramotili ovakvu igru i pokazali svoje pravo lice. Nije ih briga za svoje fanove nego isključivo za vlastite džepove. Igra je bugovita, zombiji prolaze kroz zidove, nemate mogućnost mijenjanja kontroli što je i više nego očajno, na većim grafičkim postavkama igra dobiva iritantan mouse acceleration, na manjim postavkama se taj problem ne ukloni do kraja, ali barem nije konstantno tu. Ali opet, to donosi još problema, crte se pojave na slici, kako god okrenete naići ćete na probleme. Netko bi rekao više muke nego užitka, ali da se s ovim “živjeti”, iako nije uredu što su prezentirali tako nedovršenu igru za PC.

I koji bi sad bio konačan sud za ovu igru? Pa teško je doći do neke odluke, pošto nisam imao mogućnost igranja na Xboxu, ne znam kakvi su tamo problemi, no hajde zamislit ću da je tamo radilo bez problema. Igra sama po sebi nije nešto revolucionarna, ali pak daje drugačiji pogled na svijet zombija nego što to druge igre rade. Ako zaigrate igru, na probleme ćete naići, barem na PC verziji. Ne bih vam preporučio ako niste ljubitelj zombi i horror igara jer će vas ovakve nedovršene stvari izbaciti iz takta možda već u prvih 10 minuta, a možda će vam gameplay postati monoton nakon svega 3 sata igre. Ali ako ste ljubitelj ovakvih stvari, svakako probajte ovu igru, ubit ćete vrijeme sa mrtvim zombijima, po drugi put.

- previše rastegnuta priča
   ponavljanje zadataka kao robot
   bugovi, glithcevi


+ drugačiji pogled na zombi svijet
    mogućnost mijenjanja lika kad želite
    grafika i atmosfera


Ocjena: 70

P.S. Žao mi je što budim temu iz mrtvih ali odlučio sam biti recenzent i htio bih da me vi malo iskusniji ocjenite i date pokoji savjet i pokažete greške.
Ovo je moja druga recenzija koju sam ikad dosad napisao.  :thumbs:
"Keep that hair short, Clem."

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #251 : 02. Ožujak, 2015., 19:56 »
Napokon igra koja je realna simulacija zombi apokalipse? Tako blizu a tako daleko...

Ta rečenica i ovaj nastavak nemaju smisla, pokušaj izbjegavat općenito rečenice koje u biti ne govore ništa.
Jer napokon igra? Šta napokon igra? Napokon se pojavila, izgubila, kupila? Kužiš me valjda. :)

Dakle, vaš protagonist po običaju nema pojma što se dešava, igra vas na samom početku baca u akciju tako što morate spasiti svog prijatelja sa kojim ste bili na pazi ti to, izletu.

Prvu rečenicu recenzije si mogao početi sa igra vas na samom početku, a ne sa dakle, jer tek si počeo pisat tekst. :)

Noć sama po sebi nije ništa posebno, ne mijenja brzinu zombija, jačinu niti išta slično, nego je tu noć samo da vas zastraši, iako imate svjetiljku koju osobno nisam nikad koristio jer se potrefilo da kad god upalim State of Decay, mjesečina fino sve obasja i nemam problema sa upadanjem u vražje kanale i koprive po mraku.

Preduga rečenica malo. Mogao si jednostavno napisat kako noć ima samo faktor zastrašivanja, no nikakvog utjecaja na gameplay ili agresivnost zombija.

Priča je tu stvarno interesantna

Bolje bi ti pasalo primjerice, pričaje je vrlo interesantna... Čisto da izbjegneš neuobičajen poredak riječi. Vrlo je teško naučiti to, to znam po svome primjeru. I dan danas kada pišem neobavezne i neslužbene postove se znam uloviti kako mi rečenica baš i nema smisla. No bitno je ako težiš biti što bolji da pišeš što ispravnije; skužit ćeš što ti pričam. Isto tako što se tiče pisanja brojki u tekstu, brojeve ispod deset piši riječima, iznad možeš brojkama, ali kada zaokružuješ isto je lijepše nekako napisat pedeset/ak umjesto 50 neprijatelja. 

Grafika u igri je stvarno prelijepa, ali ne i bez mana.

Nisi naveo koje su mane, kada si ih već spomenuo. :)

Igra je originalno zamišljena za kontroler i konzole, što je sasvim uredu da su onda PC verziju napravili kako treba. Pošto su postigli uspjeh na Xboxu, odlučili su svoju igru ponuditi i nama koji nismo imali konzole. Ostali smo zakinuti, zapravo bi se dalo reći da su osramotili ovakvu igru i pokazali svoje pravo lice. Nije ih briga za svoje fanove nego isključivo za vlastite džepove.

Ovakve stvari u potpunosti izbjegavaj. Ako si već odlučio raditi recenziju igre, ona to napravi kako igra i zaslužuje, a sumnjam da si ju krenuo raditi zato što ti igra ne valja. Plakanje kako developer ne mari za fanove nego za vlastiti džep je jednostavno djetinjasto, jer 99% devova ima primaran cilj, zaradit na svojem proizvodu.

Ovako za prvu, ako ti je to uopće prva recenzija vrlo dobro.
Možda bi ti predložak za recenzije mogao biti od velike pomoći. Napravi si natuknice koje recenzija mora zadovoljavati.
Uvod u recenziju, predstaviti igru, uvod u priču, likove, svijet i atmosferu. Iskomentirat vizualnu i glazbenu prezentaciju, kao i gameplay elemente, navest modove koje igra ima i dati neki konačan sud. Eto nadam se da sam bio od pomoći. :)

*

Adam Jensen

  • *****
  • 2025
  • i didn't ASK fOr this
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #252 : 03. Ožujak, 2015., 19:28 »
Solidna reca. Nego imam pitanje vezano za State of Decay: jel istina da ne postoji save u igri tj. kad izađete iz igre i sutra je zaigrate postoji mogućnost da vam je neki lik već umro ili tak nešto? Volim survival, volim zombije, ali kad sam u nečijoj recenziji to pročitao odmah me odbilo od igre jer ja obično igram igre 1-2h dnevno (a zna se desit da i po 5 dana ništa ne odigram) i ako te igra tjera da igraš u kontinuitetu ja tu ne bih imao šanse :wildboy:.

Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #253 : 03. Ožujak, 2015., 19:47 »
Ne brini, siguran si što se tiče toga. ;)
"Keep that hair short, Clem."

*

StreetFigter88

  • **
  • 409
  • Neki n00b mi je ukrao prethodni avatar :(
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #254 : 06. Svibanj, 2015., 09:07 »
AdVenture Capitalist
Gameplay: Igra se sastoji od toga da kupujete deonice i njima trgujete, zvuči zanimljivo zar ne? Ali je sistem banalno jednostavan i sastoji se od kliktanja na deonicu u kojoj želimo da proizvedemo nešto i onda se to nešto automatski proizvede i proda. Ima raznih poboljšanja: npr. profit perionice kola x3 ako ugradiš automatsku sušilicu itd...
    Igra ima snažne in app purchase elemente, koji mogu zameniti grindanje i ostale dosadne stari, mada igra je takodje besplatna tako da ovo nije toliki minus. Igra je takodje zarazna toliko da se nećete skidati prvih par sati ali vremenom izgubi taj c00l setting i draž.

Grafika: Veoma loša, vidim da igre ima i u browseru i na steamu, ali na steamu je grafika čak i lošija nego u browseru i grafika zaslužuje samo kritike.

+Zanimljivost i originalnost
-Grafika
-Repetitivnost
-Jaki in app purchase elementi
-Jednostavan gameplay
46/100
« Zadnja izmjena: 06. Svibanj, 2015., 09:13 StreetFigter88 »
Skrilex je Mocart 21. veka !!!!

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9