HCL.HR

Nintendo Wii U - općenita rasprava

  • 525 Odgovora
  • 195864 Hitova
*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #120 : 20. Studeni, 2012., 20:27 »
Kakav fail.  :wildboy:

Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #121 : 20. Studeni, 2012., 21:15 »
Wii kad je izašao je imao skroz lošu listu igara samo wii sports je uspjela izvući nešto iz motion kontrola,ali kad su počele prave igre prodaja wii-a je bila sve veća.Naslovi kao Super Mario Galaxy 1 i 2,Legend of zelda Skyward sword,Metroid prime 3 su izvukli ono pravo iz wii kontrola.Wii U će nadoći za koji mjesec dok se napravi nešto veliko ubrzo bi trebao doći novi Super Smash Bros. i remake Legend of Zelda:Majoras Mask,a nintendo vjerovatno priprema neki ogromni Super Mario 3d-platformer koji će privući pažnju.Samo trebamo pričekati i vidjeti.

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #122 : 20. Studeni, 2012., 23:32 »
Wii U 'Has A Horrible, Slow CPU' Says Metro Last Light Dev

Framerate problemi su bili očiti i u Batmanu... i tako Wii U ostaje bez Metro: Last Light-a.

nezz

Ovo sigurno zvuči daleko lošije nego što zapravo je, kao i druge stvari koje se ovih dana preuveličavaju, poput brzine RAM-a. Uostalom, nekoliko developera prije ovoga izašlo je u javnost s informacijom da je Wii U snažniji od trenutne generacije, sad ovi to poništavaju i eto - opet smo na nuli, tj. na ničemu. Dok netko nekako ne napravi neki benchmark, izvuče radni takt iz toga, ne možeš ni znati ništa precizno. U biti, najbolji benchmark će biti Wii U ekskluzive, ako fejlaju grafički - valjda će biti jasno da je Wii U  ehnički slab. Ovi portovi poput Batmana i Mass Effecta koji su morali biti požureni na tržište kako bi Wii U imao tobože snažan launch nisu nikako mjerodavni. Osim toga, ne bi baš kreatore Metroa 2033, notorno zahtjevne igre, nazvao najboljim "optimizatorima" na svijetu.

Onda opet ljudi zaboravljaju činjenicu da su dosad izašle igre za Wii U praktički prva generacija Wii U igara. Kao što je to bilo sa svakom konzolom, kako vrijeme prolazi i developeri se upoznaju s hardverom i razvijaju bolje, prilagođenije enginee tako i igre postaju grafički impresivnije. Vidjet ćemo koliko još lufta Wii U ima zapravo, ali u svakom slučaju treba na ove launch igre gledati kao na prvu generaciju Wii U igara. A ako stvarno mislite da je Wii U dosegao svoj grafički limit već s launch igrama (i da to Nintendo nije predvidio kao veliki flop za cijelu kompaniju), onda imamo jedan neviđeno rijedak primjerak VRLO čudne konzole koja s vremenom neće dobiti znatno ljepše igre. Jer to se uvijek dešavalo.

Da pomogne staviti stvari u perspektivu, evo Forze Motorsport 2, X360 ekskluzive iz 2007. godine:


I evo Forze Motorsport 4, također X360 ekskluzive, četiri godine kasnije na apsolutno istom hardveru:


Kao i u svaka druga, Wii U je konzola koja se mora prvo pojaviti u puno domova diljem svijeta prije nego će pokazati što sve zapravo može. Igre koje su do sada izašle, pogotovo third-party igre, su forsane da se izbace kako bi konzola bolje izgledala marketinški na launchu, kako bi se postigao željeni Install base, jer igre su ono što zapravo privuče ljude... ako to dobro prođe, onda će se third-party developeri popaliti i razvijati igre za Wii U uz manji pritisak i uz realan trud i volju, a samim time će se naći i načini za optimizaciju koda, za bolje iskorištavanje specifičnog hardvera (mislim na CPU i GPU koliko i na GamePad) itd.

Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #123 : 20. Studeni, 2012., 23:40 »
Unatoč tome što stoji sve što si rekao, pazi kako to izgleda onako... "na van".

Potpuno nova konzola ne može glatko pokretati godinu dana staru igru (Betmen) koja se glatko vrti na konzolama starim šest, odnosno sedam godina.
Uostalom, štajaznam... nije baš da nisu imali dovoljno vremena za portanje. ;(
Betmen je najavljen praktički kad i konzola.

*

Dragster

  • ******
  • 7719
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #124 : 21. Studeni, 2012., 09:01 »
Politika im je malo falična, odnosno neka kontrola kvalitete jer problemi s framerateom definitivno kvare dojam, pogotovo kod onih prvih nadobudnih kupaca. Mislim, ako išta očekujem od ikakvog novog hardvera to je da vrti sve što se nudi apsolutno glatko, a ne da kašljuca sa nekoliko godina starom igrom. I što su time dobili? Najlošiji port, opet.

Stoji ovo što kažeš za launch naslove, ali stvarno, zar bi novopečeni vlasnik Wii U-a trebao razmišljati istom logikom nakon pljunutog novca? Ja bih bio opako razočaran... I nije da me nešto briga što se jadničci, eto, nisu stigli pripremiti, ne znam  :wildboy:

Moj je problem što Metro 2033 sasvim solidno radi na Xbox-u, konzoli staroj sedam godina, dok je Wii U navodno preslab za igru tog tipa.

Forza Motorsport 2 recimo, nije imala probleme sa framerate-om (i nije bogzna kakav faktor u ovome jer je ekskluziva, naravno da će odlično raditi i izgledati). Grafika je onda bila iznimno impresivna i dosta značajan skok od prve Forze, što je neki prirodan tijek. Kod Wii-a ne pamtim neki dramatičan skok u grafici otkad je konzola izašla. Skyward Sword jest impresivan, ali čisto zbog genijalnih kompromisa što se tekstura tiče. Monster Hunter Tri je u rangu nekih PS2 igara.

Bio bih jako sretan da urede te multiplatform naslove kao i third party podršku... da ne izdaju opet nekakve četvrt-proizvode (na Wiiu su bili poluproizvodi  :hiha:), ako su već krenuli tim putem. Također bih bio presretan da su prvo izbacili ekskluzivne naslove, koji bi konzolu definitivno prikazali u boljem svjetlu. Al ajde.


"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #125 : 22. Studeni, 2012., 12:40 »
Da se vidi kakve su mogućnosti Wiija U tribalo bi pričekati igru Retro Studija. Iako, šuška se da će biti stilizirana. Ipak mislim da je stvar u tome što developeri još nisu dovoljno ovladali hardverom, a ne brojke u specifikacijama. Kod Nintendova hardvera se u zadnjih par generacija radilo o specifičnoj arhitekturi gdje same brojke nisu odavale mnogo.

Kako bi se Nintendova poslovna politika, i smjer u koji bi igraća industrija mogla ići, malo bolje shvatili, neka onaj koga zanima pročita sjajne članke sjajne novinarke amaterke Emily Rogers na stranici Notenoughshaders.com. Osobito članci pod nazivom "The Rise of Costs, the Fall of Gaming" i "The Ten Year Decline of Sony".

Mene osobno najviše smetaju (ne)prava radnika u stanovitoj tvornici u Kini, gdje se proizvode Nintendovi proizvodi. To je za mene turn-off za kupovinu.
« Zadnja izmjena: 23. Studeni, 2012., 13:27 bombajstampa »

Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #126 : 22. Studeni, 2012., 14:26 »
Moj je problem što Metro 2033 sasvim solidno radi na Xbox-u, konzoli staroj sedam godina, dok je Wii U navodno preslab za igru tog tipa.

http://www.computerandvideogames.com/380022/wii-u-cpu-metro-publisher-clarifies-dev-criticisms/


Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #127 : 24. Studeni, 2012., 11:01 »

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #128 : 24. Studeni, 2012., 11:05 »
Citat:
You know what surprised me. No one drew a single vagina.

 :loludara:

*

mr-newization

  • **
  • 359
  • What`s up!
    • hcl.hr
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #129 : 24. Studeni, 2012., 14:17 »
 :hihi:

*

Dragster

  • ******
  • 7719
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #130 : 25. Studeni, 2012., 08:32 »
« Zadnja izmjena: 25. Studeni, 2012., 08:34 Dragster »


"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #131 : 25. Studeni, 2012., 09:02 »
Znači kad uđeš u Wii mode, doslovno je to WII MODE.

Interesantno je to u smislu homebrewa naravno, ali ja si sad zbog toga kako sve to nativno radi razmišljam kako je onaj rumor o tome da je proc u Wii U zapravo tri nadograđene Broadway jezgre (Wii) istinit.


*

Dragster

  • ******
  • 7719
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #132 : 25. Studeni, 2012., 09:44 »
Ne čuh taj rumor. No, nije li caka s ovakvim backwards compatibilityem da konzola sadrži cijeli čipset + optiku od prethodne generacije, da nije samo u procesoru stvar? Zadnja serija Wii-eva je dolazila bez Gamecube compatibility-a pa mi se čini da su jednostavno uklonili GC hardver iz Wii sklopa i ... to je to. Slično kao i Emotion hardver na onim prvim PS3-evima...





"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

*

disc0

  • *****
  • 3274
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #133 : 25. Studeni, 2012., 10:35 »
Znači kad uđeš u Wii mode, doslovno je to WII MODE.

Interesantno je to u smislu homebrewa naravno, ali ja si sad zbog toga kako sve to nativno radi razmišljam kako je onaj rumor o tome da je proc u Wii U zapravo tri nadograđene Broadway jezgre (Wii) istinit.

Kazu da je broj tranzistora u sve 3 Wii U jezgre jednak broju tranzistora u samo 1 X360 jezgri, ovo moze i nemora nis znacit, jer je u wiiU mozda puno naprednija arhitektura...

Ne čuh taj rumor. No, nije li caka s ovakvim backwards compatibilityem da konzola sadrži cijeli čipset + optiku od prethodne generacije, da nije samo u procesoru stvar? Zadnja serija Wii-eva je dolazila bez Gamecube compatibility-a pa mi se čini da su jednostavno uklonili GC hardver iz Wii sklopa i ... to je to. Slično kao i Emotion hardver na onim prvim PS3-evima...

Wii za GC nije imao nista posebno, vjerovatno je samo downclockao proc i grafiku jer su oni identicni onima iz GC samo sa visim taktom ;)
Jedino sto su oni uklonili iz novih Wii-a su portovi za kontrolere i memorijske kartice. Bar mi se cini tako  :geek:
3DS FC: 4768-7805-4966
PSN: DiSkAcH

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #134 : 25. Studeni, 2012., 10:50 »
@Dragster
Zavisi kako se backwards compatibility odradi, ali obično za puni backwards compatibility ne mora sadržavati cijeli "čipset". Logično, hardver u novoj generaciji uvijek je snažniji pa nije toliki problem prilagoditi softverski (emulirati) podršku za igre za staru generaciju na novom hardveru, pogotovo kad takvo emuliranje radi sam proizvođač hardvera (hoću reć da to nije usporedno s random ljudima koji rade emulatore konzola za PC i ostalo). Ali da bi podrška za stare igre bila na neki način više nativna, pomaže da je arhitektura procesora u novoj generaciji slična staroj. I o tome se više-manje priča ovih dana - Nintendo voli da podrška za staru generaciju bude potpuna, pa između ostaloga kruži rumor da je Wii U u smislu procesora zapravo tri Wii (IBM Broadway) procesora spojena u jedan 45nm proc... koji je još dodatno clockan i ima još neke nadogradnje i modernizacije u smislu arhitekture.

Što to znači u praksi još uvijek ne znamo. Nije sigurno ni je li taj procesor slabiji od onoga u trenutnoj generaciji, ali još neke stvari upućuju na to da ipak je - kao sama veličina procesora.

http://guide-images.ifixit.net/igi/t4hUXqf3aPSuaQmB.huge

Na slici ovdje vidiš dva procesora - GPU i CPU... CPU je ovaj duplo manji, a budući da znamo da je proizveden u 45nm proizvodnom procesu, po nekim kalkulacijama jednostavno ne možeš ukrcati puno više snage u nešto tako maleno kad pričamo o 45nm procesu izrade. Barem ne po nekim trenutno poznatim principima arhitekture procesora općenito u takvom rangu. Opet - sve je to još ne potvrđeno, bazirano na nekim educiranim pretpostavkama, forumskim tračevima itd. Ali eto, zanimljiv tech-talk... veseli čovjeka.

Ako ti se čita, zanimljivo štivo je i cijela ova tema na gafu:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=490844

- Da se pročitati par pametnih između hrpe retardiranih postova.

Treba doduše reći da je GPGPU u Wii U moderniji i sposobniji od trenutne generacije konzola, ali da se isto tako do sada nije dokazao u ovim launch igrama. Jučer je Eurogamer izbacio još jedan "face-off", usporedbu performansi između PS3, X360 i Wii U u Black Opsu 2... i Wii U nije baš oduševio. Iako izgleda kao i (najbolja) X360 verzija (PS3 izgleda najgore), framerate zna ružno opasti baš u scenama koje djeluju da najviše traže od procesora. Ono što se za sada iz takvih performansi nekako logično da zaključiti je da je Wii U po arhitekturi hardvera po nekim stvarima bitno drugačiji od trenutne generacije. Što znači da se programiranju igara za Wii U treba pristupiti na malo drugačiji način, odnosno da se ne može napraviti samo tako jednostavan port s X360 i PS3. A ove prve multiplatform igre koje su stigle na Wii U, kao što je i Black Ops 2, djeluju kao da su samo takvi brzi portovi. Budući da ovdje govorimo ipak o prvoj generaciji igara za Wii U, za očekivati je da će developeri s vremenom razvijati dev toolse, optimizirati kod za rad sa specifičnim Wii U hardverom i naći načina da iskoriste njegov pun potencijal.

Evo te usporedbe Blopsa 2 na Eurogameru:
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-black-ops-2-wii-u-face-off

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9