Inače, ovih dana po svuda se citira reakcija Marka Reina iz Epic Gamesa koji se krenuo smijat kada ga je prilikom predstavljanja Unreal Enginea 4 novinar na GDC-u pitao hoće li Unreal Engine 4 podržavati Wii U konzolu. Doslovno je ovako reagirao, citiram Kotaku:
"Will UE4 run on the Wii U?"
"Hahaha no." Rein said, with expert comedic timing. The room erupted with laughter. As the laughs died down, Rein continued: "I mean, sorry, it's not really a correct answer. We're not… we have Unreal Engine 3 for the Wii U. Right? And Unreal Engine 3 is powering all kinds of amazing games, still lots of games are being made with Unreal Engine 3. We announced today about a new Unreal Engine 3 license. Unreal Engine 3 doesn't disappear because of Unreal Engine 4. But our goal for Unreal Engine 4 console-wise is next-gen consoles. That's really what our energies are focused on. If you want to make a Wii U game, we have Unreal Engine 3, and it's powering some of the best games on the Wii U already.
"Nothing controversial, guys," he jokingly chided.
Znači smije se Mark Rein, smije se cijela sala puna novinara... svi se smiju na samo pitanje o tome hoće li UE4 podržavati Wii U. Podosta neugodno

Naravno, takva reakcija je bila iznimno neprofesionalna od Reina, jer je dalo povoda mnogim siteovima željih brzih klikova da objave senzacionalističke vijesti kako je Wii U jadan, kako mu je budućnost jadna, da naće dobivati nove igre itd. Da stvar bude gora, ovo se vremenski poklopilo s objavom iz DICE-a koji su prilikom predstavljanja Battlefielda 4 izjavili da Frostbite 3 engine nema podršku za Wii U.
Rein se kasnije ispričao putem Twittera:

A i objasnio je ono što je rekao i prije par mjeseci, da Unreal Engine 4 nije rađen s Wii U na umu, ali da je iznimno skalabilan i da će developeri koristeći UE4, ako to žele, moći napraviti od naprednih PC igara do igara za mobilne platforme, a u tom prostoru snage nalazi se naravno i Wii U. Tako da ono - ako developeri žele, moći će napraviti port UE4 igre za Wii U. A što se Frostbitea 3 tiče, to je engine koji između ostalog podržava i PS3, X360, tako da eventualna podrška za Wii U nije sporna; samo se EA-u treba zapravo isplatiti investirati u stvaranje te podrške, a to će se desiti kad i ako Nintendo "instalira" mnogo više Wii U konzola u domove diljem svijeta.
Ali da, za sada im to "instaliranje" nikako ne ide dobro
