HCL.HR

Battlefield 3

  • 428 Odgovora
  • 114576 Hitova
*

Yuri

  • *****
  • 1958
  • Feeeeejk
Odg: Battlefield 3
« Odgovori #180 : 09. Svibanj, 2012., 14:19 »
ping  :geek:

Battlefield koristi hibridni netcode. Tako oni s visokim pingom te zapravo skinu iza zidova, dok ti njih vidis normalno(ne ranije, jel).
Jedna od stvari koja mi ne lezi u toj igri, zajedno sa suppression mehanikom kojom su ujebali igru u zadnjem patchu.
Prestao igrat odonda. Cu probat opet ako srede to u skorije vrijeme.

Odg: Battlefield 3
« Odgovori #181 : 13. Svibanj, 2012., 10:57 »
El bi bila koja dobra dušica pa pošto sam ja početnik da mi objasni razliku između modova (coquest large, conquest, conquest assault large, conquest large, rush, squad rush, squad dmt, team dm) te da mi preloži koja je mapa najbolja (nemam back to karkandad btw), plez ;)

*

Freddy

  • ******
  • 5994
  • Briljantin.
Odg: Battlefield 3
« Odgovori #182 : 13. Svibanj, 2012., 11:02 »
Modovi

za mape ne znam, jer nisam igrao, ali imaš na toj stranici i informacije o mapama, kao uostalom i o oružjima i ostalim stvarima koje bi te mogle zanimati.

Mape, jel

Odg: Battlefield 3
« Odgovori #183 : 13. Svibanj, 2012., 11:10 »
Modovi

za mape ne znam, jer nisam igrao, ali imaš na toj stranici i informacije o mapama, kao uostalom i o oružjima i ostalim stvarima koje bi te mogle zanimati.

Mape, jel

Thanks bro ;)

*

Smoki

  • n00b
  • 3
Odg: Battlefield 3
« Odgovori #184 : 13. Svibanj, 2012., 18:33 »
Imam problem , kada zelim uc u MP dođe mi error za AMD Radeon Update, ali neznam zasto kad imam sve nove i nakon 2 minute igra mi se frezza. Pomoc?   :wildboy:  :wildboy:

Odg: Battlefield 3
« Odgovori #185 : 14. Svibanj, 2012., 15:22 »
oni koji igraju MP:
kakav vam je ping?
jel b2k potreban, odn jel ima dosta igraca i servera na osnovnoj verziji igre s pristojnim pingom (manje od 90ms)?
kakva je situacija sa cheaterima?

Odg: Battlefield 3
« Odgovori #186 : 14. Svibanj, 2012., 15:51 »
oni koji igraju MP: