Najbolje igre desetljeća: #5: The Legend of Zelda: Breath of the Wild
S godinom na izmaku odbrojavamo deset najvažnijih igara koje su obilježile eru desetih godina 21. stoljeća.
5. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
U eri Wii U konzole postojale su određene sumnje da je Nintendo izgubio svoju “magiju”. No, 2017. godine japanska se tvrtka vratila u nenadmašnoj formi, prvenstveno uz “dašak divljine” koji smo dobili novom igrom iz serijala The Legend of Zelda. Nije to bio ni prvi, a vjerojatno ni zadnji put da je Nintendo postavio novu definiciju onoga što Zelda predstavlja, ali je s Breath of the Wildom pogodio “u sridu”.
Bijaše ovo hvaljena igra zbog vrlo jednostavnog koncepta preživljavanja. Dok su neke druge igre komplicirale s napornim mehanikama hranjenja i odmaranja, u Zeldi su te mehanike postale nešto što igrač odrađuje sa zadovoljstvom. Potraga za namirnicama, kuhanje te traženje novih recepata bilo je nagrađivano itekako važnim bonusima za energiju i izdržljivost. Nije to bio samo puki crafting sustav jer je svako kuhanje bilo popraćeno simpatičnom animacijom krčkanja u kotliću i stalnom neizvjesnošću – što će proizaći iz onoga što ste ubacili u kotlić.
Slično je bilo i s odmaranjem koje u ovoj igri nije bilo obavezno kao takvo nego se odvijalo usred kretanja okolišem. Primjerice, penjalo se po liticama i planinama, a to penjanje bilo je napeto jer se moralo doći na stabilnu površinu prije nego glavnom junaku istekne sva stamina. Trebalo je strateški odrediti je li dodatni skok vrijedan trošenja energije za uštedu vremena, trebalo je strateški znati kad uzeti pauzu usred penjanja.
Svijet Breath of the Wilda nije bio natrpan detaljima, ali je imao istinsku dozu misterioznosti. Istraživanje je uglavnom funkcioniralo prema onome što igrač vidi ispred sebe, a ne na (mini) mapi. Zgodno je također bilo i traženje skrivenih svetišta koja su bila lako uočljiva s visine ili ih se pak moglo pronalaziti pomoću zvučnog indikatora na principu toplo-hladno.
Sve je u tom ekosustavu imalo neka svoja pravila koja su utjecala na igrača, a igrač je s druge strane imao vrlo interaktivan poligon za eksperimentiranje. Primjerice, obično podizanje kamena u Breath of the Wildu otvaralo je čitav niz potencijalnih događaja i/ili posljedica – ispod kamena možda je bio gušter koji postane sastojak za kuhanje, ili malo biće koje vam da Korok sjemenku za proširenje inventoryja. Možda ispod kamena ne biste pronašli ništa, ali biste bacanjem istog tog kamena u neprijateljskom kampu mogli izazvati dar-mar.
Ova Zelda bila je fenomenalna igra za one koji znaju uživati u sitnim detaljima te rješavati stvari na kreativne načine. Tamnice u Breath of the Wildu bile su poprimile malo drugačiji, ako ne i jednostavniji format naspram prijašnjih igara u serijalu, ali su svejedno omogućavale nekoliko različitih rješenja te su igrača usmjeravale prema inteligentnom korištenju čitavog arsenala moći i oružja.
Sustav borbe u BOTW-u je naoko bio vrlo jednostavan – nije bilo otključavanja novih poteza, nije bilo specifičnih finishera po oružjima i slično. Međutim, kad se ta borba spojila sa sustavom fizike, stvari su postajale gotovo sulude. Na primjer, igrač je usred borbe mogao na tlo baciti gljive i čekati da ih protivnik zapali svojim napadom, a potom skočiti iznad gljiva, izvaditi svoj mini-padobran te se zahvaljujući toplini vatre uzdići u zrak, izvaditi luk te ispaliti nekoliko strijela u protivnika. Prilikom istraživanja moglo se tako koristiti i improvizirani dupli skok, a to znači da je usred skoka moguće postaviti bombu i aktivirati ju tako da odbaci lika dalje nego bi on mogao doći regularnim skokom.
Predivni aspekt Breath of the Wilda bio je u tome što igra nije diktirala put kojim igrač mora proći da bi završio igru. Već nakon uvodnog dijela bilo je moguće otići do zadnjeg bossa te se s njime boriti koristeći grančice drveća. Kruže priče da su ga neki tako uspjeli i poraziti. No, ako i niste bili za takav izazov, igra je imala nezaboravne avanture poput borbe s letećim zmajem, istraživanja labirinta, snowboardinga niz planinu i prerušavanja u ženu. Moglo se u kraljevstvu Hyrulea potrošiti i više od stotinu sati zabave.
Premda je ovu generaciju konzola definitivno obilježio format igara otvorenog svijeta, stojim pri stavu da nijedna igra nije imala bolje koncipirano istraživanje i općenitu interakciju sa živućim svijetom. Naš je recenzent u recenziji ove igre često koristio riječ “organski” i taj opis doista odgovara načinu na koji je Zelda: Breath of the Wild posložena, ili poetski rečeno: načinu na koji igra diše. Epitet je to koji za igre koristimo dosta rijetko, ali je neizbježan kada se pluća napune daškom ovakve divljine.
Deus
28.12.2019 - 11:51Prvi put da se ne slazem s odlukom
afaron
@Deus, 29.12.2019 - 12:15Ni ja..trebala je biti na broju jedan
Azumath
28.12.2019 - 12:02Nisam igra. Nikad me Nintendove igre nisu privlacile.
Ali me zanima top 4. Nadam se da je tu negdi Nier Automata. Za God of War san poprilicno siguran da je. Ali Nier ako nebude, steta.
Goran1234
28.12.2019 - 12:03Moja igra desetljeća,stvarno nisam igrao ništa bolje u zadnjih 10g.
crolink07
28.12.2019 - 12:15Zelda je Zakon,Remek Djelo.Još TLOU,GOW i Witcher 3 sigurno,a nesigurno HZD ili Mario Odyssey zato što će umjesto njih redakcija uvaliti naporni RDR2.?
Masterchief
@crolink07, 28.12.2019 - 12:41Mislim da HZD ni ne zaslužuje biti u top 5. Prešao sam gotovo cijelu igru, ali jednostavno se ne mogu natjerati da ju završim jer je toliko dosadna… Priča je ok, ali gotovo sve ostalo je prosječno ili ispod prosječno (osim dizajna robota, njihovi dizajni su odlični pa mi je žao što je velika većina igre dosadna i ne baš dobra), side-questovi su grozni u usporedbi s The Witcherom 3 gdje je gotovo svaki side-quest veoma zanimljiv i ima svoju malu priču, a i glavni questovi u HZD su meh. Dio kada Aloy ide na “The Proving” je tako hypan, a na kraju je toliko lagan i dosadan, Upucaj nekoliko grazera te ih nakon toga opet ubi nekoliko. Zatim idi raditi “parkour” koji je toliko smiješan, gotovo je nemoguće failati u njemu. Sami svijet je predivan, ali dosadan jer nema puno stvari koje bi mogao raditi, mogu samo ubiti nekoliko robota i ići na neki quest. U Zeldi BOTW mi se jako JAKO sviđa sami svijet jer je jako interaktivan te je fizika odlična. Ako u HZD bacim bombu na neku bačvu itd., to je inače u 99% igara lomljivo, ništa se ne dogodi. “Ljudi” ne reagiraju na igračove akcije, npr. ako ispalim eksploziv ili strijelu nekoliko cm od njegove glave, on samo nastavi hodati svojim putem i raditi ništa. Kada sam prvi put prilazio gradu Meridianu, bio sam toliko uzbuđen jer je izgledao odlično, ali kada sam ušao u njega, shavtio sam da unatoč mnogo “ljudi” koji su “živjeli” tamo, grad je bio gotovo prazan. Ljudi su samo hodali u krug, a ako bi prošao pokraj nekoga, ta “osoba” nebi uopče reagirala te nisam mogao nikako interaktati sa građanima. Prije nego što sam igrao HZD sam The Witcher 3 i bio je bolji od HZD u svakom pogledu osim grafike. Mogao bi razgovarati sa svakime (nije to bilo Bog zna što, večina NPC-eva je imala 2-3 linije dijaloga ako nisu bili u nekoj cut-sceni, ali se je CD PROJEKT RED ipak potrudio unatoč znatno manjem budžetu i broju radnika) te su moje ODLUKE zapravo ODLUČIVALE o sudbinama nekih likova te protagonista te bi znatno mijenjale ishode. U HZD ima nekoliko opcija pokraj kojih je znak koji pokazuje kakva bi to bila odluka, jer smo mi ljudi toliko munjeni da nebi shvatili da je ružno nekoga uvrijediti, a lijepo suosjećati se sa nekime… I lista mojih osobnih problema s igrom ide dalje i dalje i dalje…
crolink07
@Masterchief, 28.12.2019 - 14:13Ti imaš listu osobnih problema s HZD-om?
Daj molim te još,uživio sam se u čitanje.?
deanHR
@crolink07, 28.12.2019 - 14:19???
vragec25cro
@crolink07, 28.12.2019 - 16:09Nisu to osobni problemi jer i meni takav doživljaj hzd,jedino nisam riješio cijeli nego početak nekih 5-10h
crolink07
@vragec25cro, 28.12.2019 - 16:40Pa naravno da tebi nisu osobni problemi jer si mudro odlučio na vrijeme prestati, još sat-dva u igri i ti bi imao listu.
vragec25cro
@crolink07, 28.12.2019 - 19:25Normalno,svaka igra mi ima listu 🙂 dobrih i loših detalja koji me privukli ili odbili od daljnjeg igranja.
SonOfZeus
@Masterchief, 29.12.2019 - 02:16Sa nadimkom Masterchief nisam ni ocekivao elkoventan odgovor od tebe vezano za ps ekskluzivu, dapace, iznimno sumnjam da si ju odigrao jer pricas budalastine. Dakle kazes sa je osim price sve prosjecno ili ispodprosjecno?? Znaci grafika, audivizualni prikaz, animacije, voice acting, sustav borbe, rpg elementi, su tek prosjecni ili losiji? Bar imaj zdravog razuma pa reci da si apsolutno laik u gamingu i razumijes se u isto ko kolinda u internetsko zaposliavanje, ovako ispada kao da haluciniras i pricas o nekoj drugoj igri.
Masterchief
@SonOfZeus, 29.12.2019 - 13:58BTW, nikad nisam imao Xbox konzolu, planirao sam kupiti Xbox One, a jedini Halo koji sam baš igrao je Halo Online Elderwito za PC. Jedina druga konzola koju trenutačno imam je PS4 i to što imam sliku Masterchiefa na HLC portalu ne znači da sam fanboy tvrtke koja je napravila konzolu koju nemam ni bilo koje druge trvrke. To što igra ima pravih problema nema veze sa ničime drugime. Da sam fanboy Xbox-a, nebi IMAO PS4 I UŽIVAO U GOW 2018. Ako mi ne vjeruješ, ogu ti nekako možda poslati sliku kao dokaz. Da, ako se netko ne slaže samnom i mojim mišljenjem, TO ZNAČI DA JE TA OSOBA ČISTI NOOB I RETARDIRANI FANBOY… M8, pričaš gluposti (bez uvrijede).
PrydaCro
@Masterchief, 29.12.2019 - 09:29Slazem se potpuno HZD je dobra igra al ne vise od toga ja ev prelazim je skoro od kako je izasla al pri kraju sam. Igra stvarno izgleda dobro nema se tu sta reci al svijet nije do koljena botw. Od dizajna do fizike Botw jede Hzd al jbg ovo je Sony leglo portal tako da ne smijes reci nista kontra Sonya.
GAMEmaher
@Masterchief, 30.12.2019 - 12:39Upravo sad igram HZD i onako…igriva je i ok, završim je sigurno temeljitio. Ali nije sad nešto ekstra ultra kako sam mislio. Moram priznati da mi je Assassins Origins bio puno više zanimljiv, gameplay bolji kao i grafika.
Masterchief
@GAMEmaher, 30.12.2019 - 16:58To sam si i ja mislio kad sam igrao HZD. Godinu dana prije nego što sam počeo igrati HZD, igrao sam Assasin’s Creem Origins i igra je bila zabavna. Bilo je na nekim mjestima grinda i priča je grozna, ali su svijet i gameplay bili zabavni te je bilo puuuuno sadržaja. Questovi su bili OK, ali su svijet i gameplay bili odlični. Jedino što mi se baš jako nije svidjelo u igri su mikrotransakcije. Smatram da im nije mjesto u AAA singleplayer igri.
GAMEmaher
@Masterchief, 30.12.2019 - 18:44Ja te mikrotransakcije nit ne doživljavam toliko… isto bih da ih nema i da se rađe kroz igru brzo dobije napretkom sve to al me ne ometaju toliko u igranju. Meni je AC Origins bio ludilo…svaka nova mapa okrivena novi svijet neki, čak mi nije bio niti repetativan iako su se te side misije obavljale na istu foru… al užasno zabavno. Gameplay vrhunski i uživao sam u pokretima i taktikama udaraca. Penjanje svuda. A ovdje u HZD se cijeli zapletem nit možeš se popet gdje misliš kako treba, kamera se malo zavrti iza leđa kad je stiska svi te napadaju pa nisi nigdje i samo me iznervira. Danas mi je došlo da ju izbrišem iako sam na 20% negdje al ju odigram do kraja odlučio i možda uđem u đir još jer u globalu dobra je ali prerazvikana. Ako na Ps Plus dadu AC Origins (jer sam ga posudio od frenda) kupim još i DLC-e na akciji rekoh sam sebi, pa opet na new game + sve iznova 🙂 AC Oddissey uzimam gold ediciju definitivno!!
Masterchief
@GAMEmaher, 31.12.2019 - 07:05Niti meni nisu baš toliko smetale, ali ipak bi mi bilo puno draže da ih nije bilo. Moram priznati da mi se je, kao što sam već rekao, AC Origins dosta svidio jer je bio ZABAVAN i svijet je bio puno bolji.
rsye
28.12.2019 - 12:16Po meni, najoverrated igra ikada. Zajedno sa mariom.
Duje0506
28.12.2019 - 12:34Počevši od zadnje:
RDR2,
Mass Effect 2,
Hotline Miami,
God of War,
Last of Us,
Horizon Zero Dawn,
Death Stranding,
Portal 2,
Bloodborne,
Nier: Automata.
Ovako nekako bi moja lista izgledala, a prve 4 idu na vječnu listu 🙂
Nego, bilo bi zanimljivo vidit koliko vas je (iz redakcije) igralo pojedinačnu igru s ove liste. Teško mi je virovat da ste svi odigrali sve, mozda sam u krivu. Bilo bi interesantno vidit zasebne liste, bez puno obrazloženja ako to zahtjeva puno posla. 🙂
Aantee
@Duje0506, 28.12.2019 - 12:38Slazem se s tobom, ali ja bi zamijenio Horizon Zero Dawn i DeathbStranding
Aantee
@Aantee, 28.12.2019 - 12:39*Death Stranding
Duje0506
@Aantee, 28.12.2019 - 12:46A i ima tu još podosta kvalitetnih naslov koji se potencijalno mogu naći na listi, al ja nisam igra. Npr. s HCL liste, Skyrim, DS, BOW…
Pomalo…
Duje0506
@Duje0506, 28.12.2019 - 12:43*s ove (vaše) liste 😉
deanHR
28.12.2019 - 12:35Legendarna igra. Za sada mi se jako sviđa izbor igara, makar bi ja sigurno napravio totalno drugačiji raspored ovih igara a i onih koje dolaze jer što nam je ostalo? Witcher i HZD i GOW a to su tri igre od mogućih šest a tu ćete staviti TLOU koji je meni maksimalno 9, rdr2 koji je maksimalno 10 a zadnju igru ne mogu pogoditi. Možda Bioshock kojeg bi ja stavio na 7. mjesto.
vlatko2003
28.12.2019 - 13:05hmmmm…da li ce se divinity uspjeti ugurati
mili1985
@vlatko2003, 28.12.2019 - 13:59Imam povjerljive informacije da je sljedeći na listi ?
Ali za ozbiljno, definitivno treba ući na listu.
moordrak
28.12.2019 - 13:10BOTW je jedno vrijeme bio The thing, razlog zašto se kupuje Switch. Mario Odyssey došao je nešto kasnije i to je to što se mene i druženja sa ovom platformom tiče. Za ekipu koja po prvi puta susreće likove iz Nintendo svijeta, zabavi nema kraja. Ove dvije igre su najkompleksniji, najzanimljiviji, najbolje tehnički odrađeni Mario i Zelda naslovi do sada. Drago mi je što je BOTW dobio svoje mjesto na HCL-ovoj listi igara dekade.
kebbab
@moordrak, 31.12.2019 - 07:46Najbolji Marijo je dvojac Mario Galaxy i Mario Galaxy 2 s Nintendo Wii konzole.
Cheesemassacre
28.12.2019 - 13:56Masterpiece
MightyAloy
28.12.2019 - 14:58Znači ostaju još God of War, The Last of Us, The Witcher 3: Wild Hunt i RDR 2.
Duje0506
@MightyAloy, 28.12.2019 - 17:11Moga bi se tu i Minecraft nać. Možda čak i Overwatch ili Fortnite…Nijednu nisam igra, nije moj dir, tako da ne bi zna o kakvoj se kvaliteti radi, ali činjenica je da su ostavile utisak u zadnjih 10 godina (što ne znači nužno da su dobre). A vidi ćemo.
Masterchief
@Duje0506, 28.12.2019 - 18:15Overwatch ili Fortnite definitivno ne. MInecraft- možda, ali veoma ne vjerojatno.
vragec25cro
@Masterchief, 29.12.2019 - 14:45Minecraft izašao prije 2010 ako se ne varam.
Masterchief
@vragec25cro, 29.12.2019 - 15:002009.g. je izašla alfa, a sama full igra je izašla 2011.g. (tada je izašla iz bete).
vragec25cro
@Masterchief, 29.12.2019 - 16:18Onda zaslužuje barem jedno od prva tri mjesta.Reci neku sličnu igru prije minecrafta.
Masterchief
@vragec25cro, 30.12.2019 - 08:08Slažem se. Minecraft je imao veliki utjecaj na cijelu gaming industriju.
vragec25cro
@Masterchief, 30.12.2019 - 15:06Samo zato bih ga i stavio na listu.Stavio bi i fortnite na 10mjesto zbog toga jer je popularizirao gaming.Mislim dosta”poznatih”(tipa nogometaši i slično)slavi ili pleše fortnite plesove 🙂 Samo zbog tohlg razloga inače mi nije nešto(igram večinom duo ili squad s mlađim bratom)
Whitewalker
28.12.2019 - 15:49Bloodborne ako ne bude na listi ljut sam na vas. ?
Robotz
28.12.2019 - 16:33Odlican izbor igre u ovih 5/10god sto se mogu sjetiti da su me bas zadivile i godinama nakon igranja ostale u glavi su Botw, Witcher 3 i Bloodborne sve tri dosta razlicita Rpg al sve 3 naprosto fenomenalne igre i buduci klasici koje ce igrati i mladji gameri poslije nas nadam se.
GAMEmaher
28.12.2019 - 16:35Ja napokon nabavio Switch pa ajd skupim i za tu zeldu jer me baš zanima 🙂
Drunkenstein
28.12.2019 - 16:47Prilično san siguran da je Assassin’s Creed 2 bolja igra od nekih navedenih na listi i u komentarima.
Žarko Ćurić
@Drunkenstein, 28.12.2019 - 16:54Koliko znam, dvica je izašla 2009., tako da igra nije ušla u izbor 🙂
Drunkenstein
@Žarko Ćurić, 28.12.2019 - 17:03..first released on the PlayStation 3 and Xbox 360 in November 2009, and was later made available on Microsoft Windows in March 2010 and OS X in October 2010. Mislin da je kvalificirana. A eto, ja san je baš igra 2010., po izlasku na PC-u.
Žarko Ćurić
@Drunkenstein, 28.12.2019 - 17:10Gleda se inicijalna godina izlaska, što je 2009. za AC2. Da gledamo drugačije, mogli bi staviti Super Mario World sa SNES-a na listu, jer je od ove godine dostupan na Switchu 🙂
Drunkenstein
@Žarko Ćurić, 29.12.2019 - 17:15Znači ovako; mnogi ljudi su trebali kupit konzolu17.11.2009. godine, kako bi odigrali AC 2, čak i ako je bilo poznato da će se igra pojavit na PC-u 4 mjeseca kasnije, krajem prvog kvartala 2010. godine? Koliko ju je ljudi odigralo do 1.1.2010., a koliko nakon toga? Omjer bi vjerojatno iznosio 1% : 99%.
Žarko Ćurić
@Drunkenstein, 29.12.2019 - 19:19AC2 u prvih tjedan dana prodan je u 1,6 milijuna primjeraka. Prema tvojoj računici, AC2 se prodao u 160 milijuna primjeraka ukupno 🙂
Robotz
@Drunkenstein, 28.12.2019 - 22:50Apsolutno nije,Assasins Creed serijal i igre su solidne i dobre ali ni slucajno neke top 10 icega to je smijesno.
moordrak
@Robotz, 29.12.2019 - 00:09Ma ne budi ti smješan. Jedan od najboljih serijala igara ikada napravljenih. Oddysey i prije njega Origins su najveće i tehnički skoro savršene igre kojima se u ovom desetljeću sadržajno nitko nije niti približio kamoli ih nadmašio.Na ovoj listi bi se također mogao pojaviti fenomen zvani Mincraft, a bome, niti “omraženi” battle royal se ne može ignorirati. Uz PUBG i Fortnite, ove tri igre su valjda igrali svi od 6 do 86. Tko kaže da nije probao, laže k’o pas.
Robotz
@moordrak, 29.12.2019 - 14:47Necu se svadjati niti je u igrama samo tehnicki aspekt bitan tako da ti je argument slab ili nikakav.
Rekao sam vec solidan serijal sa dobrim i solodnim igrama iz serijala, fanboys dana skacu na tebe cim in igru ne nazoves remek djelo.
Assassin creed su dobre igre sigurno ali nikakava remek djela koja ce se igrati generacijama.
To je cisto moje misljenje slobodan si da se slozis ili ne.
Sve najbolje.
Drunkenstein
@moordrak, 29.12.2019 - 17:05Ne sviđaju mi se novi AC nastavci. Šta govorin otpočetka, po meni to nije AC, makar se smatrale dobrim igrama. Drugi dio je meni svojevremeno bila odlična igra, kojoj bih jedino zamjerio lakoću, odnosno nedostatak izazova. Svi ostali aspekti su mi bili tip-top. Lako moguće bi se mogla smatrat boljom igrom od dobrog dijela ps4 ekskluziva.
Drunkenstein
28.12.2019 - 16:50A po čemu Dirt Rally 2015/2.0 nije dostojan ove liste? Po kojim je to točno kriterijima lošija igra od navedenih? Uvjet je da bude fps/rpg, pa nema ni strategija?
Žarko Ćurić
@Drunkenstein, 28.12.2019 - 17:05iskreno, da smo radili i top 100 listu, mislim da Dirt Rally 2.0 ne bi bio na njoj. Bilo je puno boljih racing igara od njega u posljednjih 10 godina, tipa Project CARS 2 ili Forza Horizon 4.
Drunkenstein
@Žarko Ćurić, 29.12.2019 - 17:25Nisan igra navedene igre, pa može bit da si u pravu, iako bi mi to bilo teško povirovat. Dirt 2015 me je odma kupio, ponajviše svojom mazohističkom težinom, a i nedostatkom arkadnih blesarija, odnosno potpunim fokusom na simulaciju. Nije igra za svakoga, malo ko uvati ruku. Po meni je to jedna od onih igara koja bi se dala igrat 100 godina.
Kratosov Boy!
@Drunkenstein, 28.12.2019 - 17:17A po čemu je ?
Drunkenstein
@Kratosov Boy!, 29.12.2019 - 17:28Po tome šta je najbolja simulacija Rallya, a moguće i vožnji općenito, kao i jedna od najboljih simulacija uopće, o čemu god se radilo.
Kratosov Boy!
@Drunkenstein, 29.12.2019 - 19:00Ok dobra simulacija ali probaj ju usporediti sa bilo kojom igrom sa ove liste( za sad ) pa ces vidjet zasto ne zaslužuje
Žarko Ćurić
28.12.2019 - 17:18Ako dobro brojim, tri su RPG-a, BotW je action adventure 🙂
Žarko Ćurić
@Žarko Ćurić, 28.12.2019 - 19:41Istina. No onda možemo reći da je i GTA5 RPG, jer ima statove tri lika koje se mogu upgreadati, različita oružja, inventory, questovi… Iskreno, u većini današnjih modernih igara ima barem dio RPG elemenata. No po meni BotW je i dalje primarno action adventure.
Oblakoder
28.12.2019 - 17:51Samo peto mesto za Zeldu koja je objektivno number one ali sta da se radi o ukusima ne vredi raspravljati 🙁
Masterchief
@Oblakoder, 28.12.2019 - 18:21Bože mili… TVOJE SUBJEKTIVNO MIŠLJENJE NIJE “OBJEKTNA” ČINJENICA, ALI O UKUSIMA SE NE RASPRAVLJA JER SAM JA U PRAVU, A TI U KRIVU, I WIN, YOU LOSE, BYE BYE!
Oblakoder
@Masterchief, 28.12.2019 - 21:36Cekaj hoces da kazes da je rezultat neresen? Ako je tako onda Metacritic neka resi pobednika, a tamo je Zelda najbolje ocenjana igra u poslednjih deset godina 🙂
BYE BYE!
SonOfZeus
@Oblakoder, 29.12.2019 - 02:27Na zelim ti povrijediti osjecaje, ali je rdr 2 i gta v isto ocjenjen ili cak bolje.
Wolfman
@SonOfZeus, 29.12.2019 - 09:46Galaxy 2.
https://www.metacritic.com/feature/best-videogames-of-the-decade-2010s
SonOfZeus
@Wolfman, 29.12.2019 - 12:44Odi na metacritic i provjeri, rdr 2 i gta v su oboje iznad botw. Od kud sad galaxy? Pokazi mi gdje je netko spomenuo taj niche naslov?
SonOfZeus
@Wolfman, 29.12.2019 - 12:46Uostalom bas sad gledam, Galaxy je 7 godina stariji, ima isti prosjek ocjena ko gta v i rdr 2 ali MANJE recenzija. Dakle, objektivno (onako kako vi volite) rdr i gta su bolje igre. 🙁
Wolfman
@SonOfZeus, 29.12.2019 - 13:36Ne znam tko smo to mi, a ono gore ti je Metacritic lista najboljih igara dekade po Metascoreu (ispod te liste ti je i agregat lista najboljih igara dekade prema raznim portalima/medijima). Usput, Galaxy 2 niche naslov? 😀
sallaD
@Oblakoder, 28.12.2019 - 18:59ajde reci mi, ma boi, kad ćeš odigrati one zelda cdi igre?
Kiner Pingvin
@sallaD, 28.12.2019 - 20:56Te su strašno rijetke i skupe, jedan na eBayu CD-i konzolu i neotpakiranih par Zeldi (i konzola i igre u jednom paketu, dakle,limited edition izdanje) prodaje se za oko 10000 $, ako sam dobro shvatio.
DjokaBA
28.12.2019 - 19:54Zelda peto mesto ? Ako je medju prvima PUBG, Fortnite i slicna sranja.. I swear to God…
Kiner Pingvin
@DjokaBA, 28.12.2019 - 20:59Zasada je sve dobro, ali sad kad ovako završi lista
4.PUBG
3.Fortnite
2. Clash Royale
I evo prvo mijesto (lol)
1.BRAWL STARS (ako tko zna za tu glupost?)
Kiner Pingvin
28.12.2019 - 20:53Joooj, vidi hejterčića, ali su se digli kad su vidjeli da je igra koja nije pokrenuta u UE 4 engionu i nije PlayStation 4 ekskluziva završila u ovih TOP 10. Igrao sam razne igre sa raznih platformi (ponajviše igram PS 4), ovako čisto da proširim vidike kupio sam prošle godine taj Switch kao šansu Nintendu nakon što sam s Wii U-em imao pomješana iskustva (ipak više dobra nego loša, ali to nije bilo to!), zaigrao sam tada TU Zeldu i TOG Mari(j)a i naprosto rekao “To je to, ovo se ne viđa svaki dan, ma svaki dan! Svake godine!” Nisam neki fanboy (nikoje strane) ali sve bi dao da se ponovi to iskustvo početka igre, ne sjedne ti na prvu pa se najednom oduševim i igram po 6-7 sati dnevno, pa kao da je minuta prošla.. Mario, sad manje bitan mi je također pasao, ali Zelda, to je Zelda! Sad drugo smatram kako će redakcija na listu još staviti Witchera, nažalost TLoU i RDR 2 (ili ipak prvi, što je ponešto bolje). Za ovo zadnje preostalu mjesto borit će se StarCraft II, HZD, Odyssey (ili možda Galaxy) i još koja ( može i indie?), a može proći i Divinity čisto Zorana radi (i ako ima još koji Divinity ljubitelj ,ja npr., premda nisam u redakciji, naravno). Zasad lista odlična.
vlatko2003
@Kiner Pingvin, 28.12.2019 - 22:44like sto se divinity-a tice 🙂
SonOfZeus
@Kiner Pingvin, 29.12.2019 - 02:29Koliko ja vidim, najvise su se uspanicili da ne bi slucajno hzd po subjektivnom misljenju bio iznad presvete Zelde, a ne obrnuto. Cak potencijalno najduzi komentar u povijesti ovog portala je upravo kako je hzd losa igra i kako smo se svi koji spadamo u overwhelming vecinu koji su uzivali u istoj prevarili. Lajes na krivo drvo
PrydaCro
@SonOfZeus, 29.12.2019 - 09:37Hzd nije do koljena Zeldi. Samo kad otvorim mapu i doslovno je ne vidis od ikona onda vidis da taj open world nema smisla jer tu nemas sta otkriti jer ti je sve vec nacrtano i di se nalazi. Da ne bi opet pricao gluposti velim Hzd meni je dobra igra al ne moze se to mjerit sa Botw nikako jedino graficki je superiornija i to je to.
SonOfZeus
@PrydaCro, 01.01.2020 - 11:51Tako je, ja više volim ko u zeldi da nema ništa na mapi, i da skupljam 50 identičnih češalja po mapi.
ashitaka
29.12.2019 - 14:09Upravo sam jep presao i drugi put na miru i sa svim shrinovima resenim. Igrica je remek delo. Artstyle mi je prebrutalan. Gameplay mehanika i fizika u igri je jedinstvena i oduvala me je. Nisanjenje sa strelama je tako dobro odradjeno preko gyro-a da pozelim da svaka igra u kojoj ima bilo kakvog nisanjenja na konzolama bude preko gyro-a. Sve u svemu jedan ogroman svet prepun mini bosova, tajni, puzzlova… Svako ko sebe naziva gejmerom a ne fanboy-em i nije ogranicen kao balkon treba ovo da odigra 🙂
Goran1234
30.12.2019 - 21:22Ah komentari i komentatori… Vidi se da nije puno ljudi igralo igru.