HCL.HR

Top 5 stvari koje želimo vidjeti u Assassin’s Creed: Empire

Zoran Žalac 02.04.2017.   •   50 komentara


U godini dana pauze od Assassin’s Creed serijala dovoljno smo se zaželjeli Ubisoftove perjanice da ju sada očekujemo s nestrpljenjem, ali i zabrinutošću što će nam taj povratak donijeti.

AC-igre (9)

Assassin’s Creed serijal bio je sretna nezgoda za Ubisoft. Počeo je kao nova Prince of Persia igra da bi u idućih deset godina prerastao u najprofitabilniju franšizu francuske tvrtke. Međutim, sreća ne traje vječno, a ganjanje uspjeha po principu „dok traje-traje“ naposljetku dovodi do silazne putanje. Na vrhuncu svoje popularnosti AC3 je prodan u preko 14 milijuna primjeraka. Tri godine kasnije, AC Syndicate jedva je zgrnuo trećinu toga. Direktna usporedba tih dvaju igara nije baš najpreciznija jer je AC3 izašao u petoj godini ciklusa PS3/X360 konzola, a Syndicate tek u drugoj godini PS4/XBO ciklusa. Ipak, zanimljivo je da Ubisoft pri objašnjavanju slabije prodaje Syndicatea nije okrivio manju bazu korisnika nego fijasko AC Unityja godinu dana ranije.

Naravno, govorimo o tehničkom fijasku, festivalu bugova i neoptimiziranost kakvoj smo svjedočili po izlasku AC Unityja. To je definitivno naštetilo imidžu serijala, no leži li objašnjenje slabije prodaje doista u tehničkim poteškoćama? Iskreno sumnjam. Istina je da se AC unazad nekoliko godina posve udaljio od izvorne premise te izobličio u avanturu koja više nema veze s motom reda Assassina koji djeluju u mraku. Nije to nužno kritika same priče – dapače, svidjela su mi se previranja u samom redu Assassina, tj. transformacije kroz koje je red morao proći u modernim vremenima. Međutim, Ubisoft je od novijih igara praktički napravio superherojski blockbuster spektakl.

AC-igre (1)

Godina dana pauze za ovakav serijal je veća investicija nego da se milijuni dolara utuku u još jedan takav spektakl. Prilika je to da se „stane na loptu“, sagleda trenutna situacija, prijašnje greške i temelji na kojima serijal počiva. Vjerujemo da je Ubisoft Montreal to i učinio, no to nećemo znati dok novi Assassin’s Creed, navodno podnaslovljen kao Empire, ne zaigramo ove jeseni. S tim na umu, evo pet promjena koje bismo željeli vidjeti u sljedećoj AC igri.

5. Odbacivanje priče u modernom vremenu

Zaključivanjem Desmondove trilogije moderni sukob Assassina i Abstergovih Templara postao je trivijalan, bez pravih tenzija. Ubisoft za njega nije imao jasnu ideju pa je već s Unityjem izbacio igrive dionice u zamjenu za animacije. U Syndicateu je prekidanja glavne priče bilo još i manje pa je sada pravo vrijeme da „moderna priča“ u potpunosti ode.

Naučili smo već kako Animus funkcionira, nakon Desmonda nismo dobili protagonista kojega bismo znali imenom i prezimenom, a moderno doba ionako nikad nije bilo atrakcija ovog serijala. Zapravo, ako Ubisoft misli privući novu publiku, shema poduplavanja priče im je uteg koji bespotrebno komplicira stvari.

AC-igre (2)

To pak ne znači da taj segment priče ne bi dobro funkcionirao iz perspektive lika kojim stvarno upravljamo. Iako je sukob modernih Assassina i Templara dosadan, čitanje genetskog nasljeđa zanimljiva je tema. Zamislite samo da se priča AC Empirea vrti upravo oko ranih egipatskih razumijevanja o pojmu nasljeđa i kapacitetima ljudskog organizma za skladištenje i prenošenje vještina.

Mislim da bi se takva premisa dobro uklopila u širu priču o civilizaciji koja je bila prisutna prije čovječanstva. Vrhuncem genijalnosti AC serijala smatram promatranje budućnosti kroz „prošlu sadašnjost“, odnosno trenutak kada Minerva kroz Ezia prenosi poruku Desmondu. U novom AC-u želim vidjeti upravo to. Ne želim slušati rasprave o politici u redu Assassina koje nemaju veze s time kako moj lik izvršava svoje misije. Želim slušati razmišljanja o smrtnosti i tehnikama koje prošloj civilizaciji, Assassinima i Templarima omogućuju da nadžive raspadanja carstava i nacija te da sačuvaju svoje ideje u protoku vremena.

4. Izbacivanje Eagle Visiona

Mehanika osvjetljivanja interaktivnih stvari u igri danas se eksploatira u neviđenim razmjerima i glavna je okosnica gameplaya bilo da ste Batman, Lara, Hitman, Aloy ili netko treći. „Detektivski mod“ u AC serijalu prisutan je od originala, no svakim je nastavkom igraču davao sve više mogućnosti. Dok je u prvom dijelu služio samo da lakše pronađete metu u hrpi ljudi, u Syndicateu je već bio alat da u bilo kojem trenutku vidite gdje se nalaze svi neprijatelji oko vas.

Šuljanje u Syndicateu time je postalo vrlo jednostavno i ubilo dobar dio napetosti kakvu je igra mogla imati. Naravno, tehnički niste prisiljeni koristiti tzv. Eagle Vision, ali je igra očito dizajnirana tako da imate potrebu za „skeniranjem“ okoliša. To je jedna od metoda kojom se igranje pojednostavljuje za casual publiku tako da ne vjerujem da će tvorci Assassin’s Creeda dići ruke od nje, no optimistično se nadam da će ju barem modificirati da služi priči.

AC-igre (5)

Primjerice, bilo bi odlično kada bi s novim Assassinom razvijali Eagle Vision od nule. Dobar uzor za to bio bi sustav prisluškivanja iz The Last of Us. Primjerice, kada bi se za otkrivanje položaja obližnjih prijetnji morali nasloniti na zid, to bi bilo daleko uvjerljivije nego da naš Assassin već u startu ima čula kojima može nanjušiti neprijatelja s deset kilometara udaljenosti.

3. Vraćanje značaja visini

Sjećate se penjanja na najvišu katedralu u Akri u AC1? Sjećate se penjanja na Big Ben u Sydicateu? Penjanje na katedralu bilo je izazov – trebalo je pronaći putanju do vrha. Penjanje na Big Ben svelo se na to gdje ćete zakačiti svoje uže i popeti se njime na vrh kao da ste Batman. Premda to nije isključivo krivica igre – jer je širenjem ulica u moderno doba doista postalo nemoguće skakati s jedne zgrade na drugu, AC je općenito izgubio osjećaj opasnosti od visine kad je u Black Flagu bilo brže skočiti s visoke zgrade i izliječiti se nego se spuštati po njoj.

AC-igre (6)

Unity je to pokušao ublažiti povećavanjem zgrada i uvođenjem lakšeg spuštanja, ali je granica tolerancije za padove još uvijek ostala visoka. Na kraju krajeva, prečesto mi je djelovalo neprirodno da Assassin može skočiti s tolike visine bez da mu išta bude. To je ono što sam rekao na početku – Ubisoft je od kasnijih Assassina pravio superheroje.

A ovaj problem zapravo je jednostavno za riješiti. Smatram da bi uvođenje mehanike kotrljanja za padove s visine bilo vrlo korisno. Takvo što moguće je pronaći u Mirror’s Edge igrama i ondje funkcionira vrlo dobro. Nadalje, mislim da bi AC konačno trebao dobiti sustav različitih ozljeda. Komično je da se rez mačem i skok sa visine od 5 metara liječe istim ispijanjem napitka za zdravlje. Metal Gear Solid 3 davnih je dana imao genijalan sustav ozljeda koje su nanosile poteškoće igraču dok ih nije zaliječio. Nema veze što slomljenu ruku liječite u roku minute, ali barem je donekle uvjerljivije kad vam ozljeda ne predstavlja problem samo na mjeraču zdravlja. Bilo bi odlično kada bi Assassin, primjerice, gubio mogućnost sprintanja ako se ozljedi zbog lošeg doskoka.

2. Uvođenje novog sustava izravne borbe

Assassin’s Creed serijal muči se s izravnom borbom otkako postoji. Borba se sve do Revelationsa bazirala samo na eksploataciji protunapada, a sa Edwardom Kenwayem postala je spektakl u kojem ste jednom tipkom mogli pokositi do tri neprijatelja. Unity je pokazao znakove napretka, no Syndicate je sve vratio na nulu jer mu se borba svodila na što brže pritiskanje tipke za udarac, a uvođenje levela za neprijatelje značilo je da neprijatelje iznad svog levela trebate udarati duže od ostalih.

AC3-media-SS-1-big_141305

Za pristojan sustav borbe koji bi odgovarao novom Assassinu ne treba gledati dalje od nedavnog For Honora. Taj sustav obračuna ima dovoljno dubine da ponudi izazov – jer izravna borba u AC serijalu nije glavna već sporedna mehanika. Problem je samo kako ju izvesti izvan 1v1 sukoba, što znači da bi se sustav morao donekle modificirati. S obzirom da ga je razvio Ubisoft Montreal, čiji drugi ogranak radi na novom AC-u, nitko nije sposobniji za modificiranje borbe od njih samih. Naravno, nije baš izgledno da će se takvo što i ostvariti, ali bilo bi zanimljivo kada bi razvoj drugih Ubisoftovih igara pomogao njihovom najpopularnijem serijalu.

1. Uvođenje momentuma u parkour

Sam Fisher je u Splinter Cellu još prije 15 godina znao raskrečiti noge i napraviti tzv. split jump usred nekog prolaza. Iako to nije parkour/freerunning potez, smiješno je da se vješti Assassini skrivaju u zaklonu umjesto da rade takve vratolomije. Parkour je u AC-u općenito degradiran kao sredstvo kretanja koje se uzima zdravo za gotovo. Postalo je to jasno nakon što se skakanje u trojci automatiziralo, a izmicanje u gužvi praktički više nije ni postojalo.

AC-igre (3)

Stoga je pravo vrijeme da brzo kretanje i penjanje u AC-u konačno evoluira u nešto što ponovno koristi samom gameplayju. Vožnja brodova i kočija je zanimljiva, ali AC je specifična igra zbog svoje freerunning mehanike. Potjere i bježanja postale su sve rjeđe u AC-u, a upravo su ti segmenti igre donosili najviše adrenalina. Sama stealth mehanika također bi se mogla povezati s parkourom, a dobar primjer vertikalnosti pri stealthu dao je nedavni Dishonored 2.

Ono za što mislim da parkouru u AC igrama definitivno nedostaje jest hvatanje momentuma. Brzina kretanja u AC-u uglavnom se postiže na I/O principu – osim hodanja imate trčanje i sprintanje, ali brzina trčanja i sprintanja jednaka je neovisno o podlozi po kojoj se krećete. Ne krećete se brže ako idete nizbrdo, a to je nešto što bi se moglo promijeniti. Bilo bi zgodno da pri potjerama morate gledati kako bolje iskoristiti okoliš za dobivanje na brzini. Bilo bi korisno kada bi parkour potezi odbijanja od zid u smjeru lijevo/desno (uz automatsko pomicanje kamere) ubrzavali kretnje pri bijegu od neprijatelja.

AC-igre (10)

Ovo su neke stvari koje bih osobno volio vidjeti u budućim igrama Assassin’s Creed serijala. Svjestan sam da neke od njih nisu sasvim ostvarive i vjerojatno nisu u Ubisoftovim planovima za AC Empire, ili kako se već sljedeći nastavak bude zvao. No, sve ovo su želje iznesene u najboljoj mogućoj namjeri – toj da Assassin’s Creed ponovno bude u samom vrhu ponude akcijskih avantura.

Imate li vi ideje za novi Assassin’s Creed? Komentirajte nam što biste voljeli dočekati u svojim budućim Assassin avanturama.

Komentari (50)

  • RapthorPechina

    02.04.2017 - 16:51

    Ljepo odrađen specijal! Igrao sam ih sve , ali htio bih nekim čudom opet imati “vau faktor” kao kad sam prvi put AC1 zaigrao još tamo 2007. Neka me ubisoft iznenadi ako može!

    • SNK RoyaL

      @RapthorPechina, 02.04.2017 - 18:55

      Jedno pitanje. Igrao sam AC 3 kad je bio free na U-playu i bio mi je ok ali sam igra i brotherhood i jedinivu kod prijatelja još prije 5 godina. Namjeravam kupiti AC 4 jer volim serijal i obožavam pirate. Da li da kupim četvorku ili jedinicu/dvicu pošto svugdje čujem da su one najbolje?

      Što vi iz HCL-a mislite?

    • RapthorPechina

      @SNK RoyaL, 02.04.2017 - 19:30

      Geometrija u jedinici i dvojci je jako zastarijela za današnje vrijeme . Black flag je zakon igra!

    • funky0308

      @SNK RoyaL, 02.04.2017 - 20:10

      Ako nisi, a ocito nisi, igrao Black Flag, svakako odigraj to. Nece ti biti zao jer se radi o stvarno dobroj igri. Nije to AC1 ali jedinica u to u ono vrijeme je bilo stvarno nesto novo, dobro i zanimljivo. Black Flag je dobra igra i dalje poprilicno lijepa ali sa strane gameplaya i mehanika koje koristi i dalje moderna. Vracati se danas na jedinicu ili dvojku ne bih preporucio.

    • SNK RoyaL

      @funky0308, 02.04.2017 - 20:12

      Hvala puno!

    • veki666

      @SNK RoyaL, 02.04.2017 - 20:29

      Znači kao i ti obožavam pirate i takvu tematiku. Odigrao sam sve AC i nečeš pogriješiti ako ga igraš kao AC ili kao igru piratske tematike. Po meni jedna od najboljih igri gdje živiš piratski život

    • Metalni

      @SNK RoyaL, 03.04.2017 - 15:54

      Ja bih svakako preporučio trilogiju sa Ezio kao obavezno štivo.
      U biti, sve poslije toga je blijedi odsjaj prethodnih igara.
      AC:BF jeste dobra igra, ali je svojom izvedbom jednostavno predaleko odmakla od prvobitnog koncepta, kao i Syndicate- koji je možda jedini išao u dobrom smjeru, ali su ga ubile neke druge sitnice, kao i manjak povezanosti igraća sa igrivim karakterima.

  • hyperion

    02.04.2017 - 16:52

    Slažem se s većinom, ona priča sa Desmondom mi je definitivno bila najgora strana starijih AC igara…još kad kraj igre bude u tom “modernom vremenu” propisno ostavi gorak okus.

  • DjokaBA

    02.04.2017 - 17:03

    Desmond i Eagle Vision, najgore stvari u AC igrama.

  • Black op

    02.04.2017 - 17:10

    7 godina i 5 projekata je bilo potrebno da shvate da ovakva igra mora imati mehanike zaklona i šuljanja te bolju borbu, kolike su šanse da će takvi ljudi išta značajno postići sa godinu dana pauze?

  • 1oR

    02.04.2017 - 17:21

    Jedva cekam da ga zaigram na maksimalnim podesvanjima kada izadje. Samo da puste prvi video na yt!

  • blacklist0907

    02.04.2017 - 17:23

    Ako sad ne uspiju izbacit dobar assassin onda nece nikad

    • 1oR

      @blacklist0907, 02.04.2017 - 21:55

      Svaki je bio dobar na svoj nacin

  • berac_malina39

    02.04.2017 - 17:33

    Treba napraviti Eagle Vision, parkour i kretanje i (poboljšanu) borbu ko sto je bilo u Brotherhood-u, igra je fenomenalna. Samo tu borbu poboljšati kao što piše i u članku.

  • TeroXCro

    02.04.2017 - 17:39

    Prešao sam ih skoro sve do Syndicatea,i moje mišljenje je da je prića sa Desmondom bila jedan od boljih dijelova,ali s obzirom da su nju završili ne treba se na to vračati.
    Da bi im serijal ponovno uspio moraju stovrit protagonist barem upola dobroga kao što je bio Ezio.Ne sviđa mi se da se vraćaju egipat,jer sami Assassini vjerojatno nisu dugo postojali prije događaja jedinice.možda nekih 100-200 godina,jer su sudeći po priči oni trebali spasiti svijet od templara koji su očito nastali tokom Križarskih ratova.Po meni bi bilo najbolje da odaberu setting paralelno sa prošlim igrama,ali na potpuno drugoj lokaciji,no da ipak tu i tamo ostave neku referencu ili poveznicu sa pričom prošlih igara.Na ideju gdje bi vremenski trebali stat moj odgovor je prvi ili drugi svjetski rat s obzirom da melee sustav borbe nebi dalje radio neku korist,a uvođenje vatrenog oružja nebi imalo smisla.To rađe neka ostave za neki drugi serijal.

    • KindaExplosive

      @TeroXCro, 02.04.2017 - 18:00

      Lažeš da si ih priša a znan da nemos ni pokrenit jedinicu na 60 fpsa 😉

    • TeroXCro

      @KindaExplosive, 02.04.2017 - 18:41

      Pa zato i piše skoro sve….

    • hyperion

      @TeroXCro, 02.04.2017 - 18:54

      Sjeti se Monteriggionia iz recimo AC 2. U onom “podrumu” su bile statue koje negiraju tvoju pretpostavku da assassina nije bilo prije AC1. A šta misliš za AC u prvom svj. ratu ? Meni se ta ideja sviđa, a i mislim da mogu još nešto iz 19. stoljeća. Prvi svjetski rat bi trebao bit granica.

    • Dragan[MKD]

      @hyperion, 02.04.2017 - 19:22

      A sjeti se ti BF1, pa opet usporedi to sa AC gameplay. Mislim da je Syndicate bio krajni vremjenski okvir za AC. Sve dalje od toga je pretirivanje sa modernim puskica.

    • hyperion

      @Dragan[MKD], 02.04.2017 - 19:33

      Da…a čuj, uz dobru priču lako ćemo za setting, ali da, vidim tvoju poantu. 😀

    • TeroXCro

      @Dragan[MKD], 02.04.2017 - 19:42

      BF1 je Michel Bay verzija stvarnog rata(nije da kažem da je to loše..)a Assassin Creed bi po meni u tom razdoblju najplodnije tlo našao na temeljima oktobarske revolucije i borbi protiv cara.

    • TeroXCro

      @hyperion, 02.04.2017 - 19:41

      Ne kažem da ih nije bilo odma prije jedinice.ali da sad kad si to spomenuo…

    • funky0308

      @TeroXCro, 02.04.2017 - 20:17

      Neka je i sami pocetak templara, zasto ne? A i taj dio sto kazes bi mogao funkcionirati, isti vremenski period iz drugog kuta. Iako, mislim da ima i vise nego dovoljno stvarnih dogadjaja da se ne moraju ponavljati, uostalom, tko kaze da moraju biti povijesno tocni? Neka izmisle bitke ako moraju, samo neka bude prica koja ima smisla, mapa koja nije velika kao mapa iz Ghost Recona (zadnjeg). Sto se mene tice, moze i polulinearna prica, bez puno vrludanja i lutanja po mapi. Meni dosta ovakvog open worlda u kojemu mi MIG21 treba da dodjem s jednog na drugi kraj mape.

    • TeroXCro

      @funky0308, 02.04.2017 - 20:52

      MiG 21 bi se raspa na pola Skyrima krivo si usporedia…Al shavtia sam poantu i slažem se

  • Optimyst

    02.04.2017 - 18:30

    Ezio trilogija je nenadmašna,ne slažem se sa izbacivanjem Eagle Visiona,a da je Desmond bio davež to stoji.

  • bartul_9

    02.04.2017 - 18:45

    Stvarno fali taj predivan osjecaj kad se popnes na neku najvisu zgradu, pogledas predivan grad oko sebe, a onda se bacis u ono korpu punu sjena uz onaj oslobadajuci zvuk i dozivis pravi gaming orgazam, neku vrstu zena ili sta vec.

    • MaliMicek

      @bartul_9, 03.04.2017 - 15:20

      Ja bih osobno da u potpunosti izbace taj nerealan “horsehit” skakanja sa krova crkve visoke 60 metara u sijenu koje uvijek pogodi i nikad mu ništa nije. To ni Spiderman ne može izvest, tj. baš kako je Wyz rekao iako je to od početka assassini su spretniji i moćniji od superheroja :/
      zvučat će smiješno al ja bi se radije spuštao kako sam se i popeo nego skakao. Ono…nekakva gruba realnost ajmo reć.

    • bartul_9

      @MaliMicek, 03.04.2017 - 19:21

      Da, slazem se da je totalno glupo, neimerzivno i nerealno.

    • Zoran Žalac

      @MaliMicek, 03.04.2017 - 21:29

      Ako me sjećanje služi, jedan assassin se u 1. dijelu slomi baš prvi put kad igra predstavi leap of faith.

    • bartul_9

      @Zoran Žalac, 10.04.2017 - 18:47

      Sad kad si to rekao i meni se cini da se nesto slicno dogodilo.. Al nemam pojma vise jeli ili nije.. Sjecam se da je u Witcher 2 bio easter egg gdje je u gradu, na dnu nekog tornja lezao mrtav assassin, pa neznam jel to, to.

  • Vexido

    02.04.2017 - 19:21

    kako su prekinuli sa prince of persia tako bi trebali i sa assassin creedom, igra je sažvakana iprežvakana i trebali bi napraviti potpuno novu igru …

  • L3gi0naR

    02.04.2017 - 19:30

    Zgadio mi se AC serijal do kraja sa Unity nastavkom i više se nikada ne namjeravam vratiti igranju ijednog AC nastavka.Prožvakani su i dosadni.

  • invictum

    02.04.2017 - 19:30

    Kada bih igra trebala izaci?

    • DjokaBA

      @invictum, 02.04.2017 - 21:36

      Verovatno kao i uvek, novembra otprilike.

    • YeYa

      @invictum, 03.04.2017 - 17:24

      Najranije ove jeseni, a ako nece biti spremna onda i kasnije.

  • funky0308

    02.04.2017 - 20:12

    Sve si pokrio u odlicnom specijalu. Ne znam jesu ovo tvoje ideje ili si ih negdje vidio ali ja se slazem sa svime s posebnim naglaskom na potpuno ukidanje Asbterga, Animusa i sadasnjosti. Ako nesto mora, biti radi price, neka bude na pocetku kroz neku animaciju i dosta. Ja ne mogu docekati novi AC, onaj feeling kada se zavalim u stolicu, pojacam sluske i krece uvodna animacija…samo da ne promase opet ili da ne bude start Unity ponovno.

  • josipk

    02.04.2017 - 20:16

    dobro ste to napisali

  • baDarmageddoN

    02.04.2017 - 21:10

    Ja bi vanzemaljce malo u igru 😛

    • Zoran Žalac

      @baDarmageddoN, 02.04.2017 - 21:30

      Štoviše, dinastiju humanoidnih guštera.

    • RapthorPechina

      @baDarmageddoN, 02.04.2017 - 23:01

      Pa bili su izvanzemaljci skroz do ac3 završetka

    • YeYa

      @RapthorPechina, 03.04.2017 - 17:31

      Zar nisu bili i kasnije? 🙂 Juno i njena ekipica

    • RapthorPechina

      @YeYa, 03.04.2017 - 17:50

      Istina

    • RapthorPechina

      @baDarmageddoN, 02.04.2017 - 23:05

      Kažem samo zato da možda nisi daleko od te pretpostavke za Empire

    • RapthorPechina

      @baDarmageddoN, 02.04.2017 - 23:10

      Možda izvedu neku fintu s alienima u egiptu kao u Stargaetu!

  • fpapac

    02.04.2017 - 22:13

    ako bi se sve ovo uvelo igra bi se nepotrebno komplicirala i oduzila, zadnju koju sam igro je bila black flag i bila mi je odlicna zbog mora, nevremena i brodova, stvarno dobra igra, dosta ljudi ceka da se ac vrati u egipat ali sam uvijek mislio da uz sve sto mozes radit vise prilici nekakvim samurajima ili nindama, ali ako bolje razmislim cini mi se da bi ubisoft jednostavno unakazao to, pa mozda bolje da i ne rade

  • Korisnik202

    02.04.2017 - 22:57

    Meni bi odlično bilo da radnja bude u WW1.

  • Rorik

    02.04.2017 - 23:26

    Assassin’s Creed; u svakom slučaju nek fokus bude više na tome da je lik kojim upravljaš zapravo assassin koji ubija zbog dobrih dobrih razloga i to da svako ubojstvo bude izazov što realniji stvarnosti. To bi uključilo sve navedeno u tekstu i malo više, ali potpuno drukčiji pristup nego do sada definitivno. Back to the roots, ali sa novim saznanjima.

  • Marizzard

    03.04.2017 - 10:18

    Slažem se sa svime. I još da Templari i Assassini ponovo budu elitna tajna organizacija. Skoro sam prešao Unity, pola Pariza je znalo da se zovem Arno i da sam Assassin, a druga polovina je bila ili Assassin ili Templar

  • YeYa

    03.04.2017 - 17:30

    Ne slazem se s izbacivanjem eagle visiona jer je on u ac serijalu od pocetka, a druga stvar je to sto su ga kopirale druge igre… Trebalo bi ga malo bolje napraviti i to je to. Prica u modernom vremenu je takoder tu od pocetka bila te bih ja rado da dobijem protagonista kao npr. Desmondovog sina koji je otkriven u Syndicateu. To bi bilo puno bolje nego izbaciti pricu do kraja ili je gurati pod tepih kao od cetvrtog nastavka. Bez moderne price ac vise nije ac nego nesto drugo sto je postalo nakon eziove trilogije 🙁 Momentum se cini kao jako dobra ideja te bih ju ja rado dodala kao i mogucnost ljubimaca (bio je leak da cemo moci imati ljubimca orla). Sustav borbe treba raditi iznova, jer ni u unity-u nije bio dobar. Grafika, setting, povezanost s protagonistom/ima, gameplay i prica se jos trebaju dobro odraditi. Evo recepta za novi assassins creed 🙂

  • sedf

    04.04.2017 - 20:42

    Ma nema šanse

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?