“Gdje su nestali svi dobri muškarci u igrama? Ja trebam heroja! (a ne ženskog witchera)”
S obzirom na to da se dio publike našao uznemirenim jer sljedeći witcher neće biti muškog roda, donosimo listu 25 drugih igara s muškim protagonistima kojima se možete radovati u 2025.
Jučer je najavljen The Witcher 4 i za jedan dio publike nastupio je šok – glavni lik je žensko!
Većina fanova Witchera reći će kako je Ciri logičan izbor za novog protagonista, ali diskurs je s najave Witchera 4 nekako skrenuo na optužbe kako se u gaming industriji provodi feministička propaganda nametanja ženskih likova u glavne uloge. Doslovno više nema novih igara s muškim likovima, kažu neki uznemireni igrači.
Zadnji put kad sam pisao svoje stajalište o navodnim feminističkim urotama, ta je famozna kolumna naišla na dosta krivih tumačenja. Zato sad ne želim biti reduciran u izričaju – stvarno želim pomoći! Kažu neki da više nema igara u kojima igraš kao muško? Želim pomoći razmontiranju te neinformirane tvrdnje.
Ali, prvo želim iskoristiti priliku da se svi podsjetimo zašto su žene danas zločeste postale, a ljudi su postali jadni.
E tako, sad možemo na posao. Odabrao sam prigodnih 25 igara za 2025. godinu u kojima se muško ne mora osjećati neugodno tijekom igranja jer kontrolira ženskog lika. U obzir su ovdje došle samo igre s pravim muškim likovima, ništa GTA 6 u kojemu si malo jedno malo drugo, ništa RPG naslovi gdje uopće postoji mogućnost igranja u ulozi žene. Razumijem da neki to žele izbjeći pod svaku cijenu, stoga evo dedicirane liste igara gdje si isključivo muško.
The Alters
Ovdje ne da si jedan muški lik, Jan Dolski, nego si muško koje se konstantno množi tako da imaš čitavu bazu klonova samog sebe. Potencijalno igra s najviše testosterona u 2025.
Commandos: Origins
Slična stvar kao i gore – na raspolaganju ti je čitav odred muškarčina. Ova igra ne da nije podlegla feminizmu nego ga je s gnušanjem odbacila, izostavivši Natašu iz Commandosa 2 otprije dvadeset i kusur godina.
Sniper Elite: Resistance
Nova faca snajperskog serijala je Harry Hawker, oko sokolovo. Znam da su se neki emotivno vezali uz Karla Fairbournea, ali i ovaj je muško koje ne nosi haljine kao onaj jednosmjerni Harry.
Kigmakers
Jest da je ovo igra u kojoj nije bitna nikakva priča kad je cilj tenkom gaziti jadnike iz srednjeg vijeka, ali pukni puško – i ovdje si muško!
Doom: The Dark Ages
Kad smo kod srednjeg vijeka, pogodite tko se vraća u mračno doba? Doom je**ni Slayer! Živo utjelovljenje maskuliniteta, sve dok ne koristite onaj DOOMicorn skin. Gorio u vatri paklenoj dabogda, i on i onaj tko ga je dizajnirao.
Death Stranding 2: On the Beach
Norman Reedus je tata-mata muževnosti. Tamani zombije, kupa se s Lady Gagom… Okej, malo čudno što nosi bebu u tubi, a nije ni njegova. Ali, Death Stranding nije igra sa ženskim kompleksima – ovdje se bez srama popišaš u prirodi. Sve je to krug života. Gljiva naraste nakon što se popišaš.
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
Snake Eater je sirovo iskustvo muškosti. Žena te konstantno zavodi i ti sasvim slučajno pritišćeš tipku da ti se kamera zumira na njeno dupe i poprsje, ali u konačnici shvaćaš da ne možeš biti sretan dok se ne riješiš majčinog kompleksa koji te guši.
Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
Nije Big Boss jedini muškarac s povezom preko oka u našim životima – a, ne! Goro Majima je zločesti tip kojeg nijedna mater ne bi prihvatila za zeta. Međutim, to bi se moglo promijeniti ako se u ovoj igri dokopa piratskog blaga.
Mafia: The Old Country
Zna se tko je glava familije. Okej, u ovom doslovnom slučaju to niste vi nego Don Torisso, ali Enzo definitivno nastavlja dugogodišnju tradiciju muških junaka Mafia serijala.
Kingdom Come: Deliverance 2
Hej, Henry nas je došao posjetiti! Pa niste valjda mislili da će Theresa iz Woman’s Lot DLC-a biti junakinja novog Kingdom Comea? Više sreće idući put, Thereso! Ne bi ti zgorega bilo bogato se udati.
Crimson Desert
Znaju južnokorejci napraviti dobro žensko, vidjeli smo u Stellar Bladeu, ali znaju i kakvi su bijeli muškarci. Opak pogled, Mach-3 bradica, ratna farba preko face. Ne bude moj Kliff dragao mačke u ovoj igri.
Hell is Us
Ovo je ona igra koja izgleda kao soulslike, samo te ne smaraju s kreiranjem lika na početku. Ovdje si po defaultu muško i zoveš se Remi, što je pobjeda prije nego neriješen rezultat.
Marvel 1943: Rise of Hydra
Okej, priznajem, ovdje ga već navlačim – Marvel 1943 ima igrivi ženski lik. Ali slušajte, tri su muška. I premisa priče je zapravo sukob dvaju alpha mužjaka: Kapetana Amerike i tipa koji trčkara naokolo u crnim tajicama. Ako vam ovo smeta, zamijenite za Dying Light: The Beast.
Gears of War: E-Day
Gearsi su zapravo simulator bratoljublja. Konačno su shvatili da nikoga ne zanima ona Kata sa svojim dramama, pa su podvili rep i vratili Marcusa i Doma. Samo da momci uhvate sprint i dođu što prije…
Double Dragon Revive
Križaj ovo gore, Double Dragon je zapravo simulator bratoljublja. Nova igra odvija se 15 godina nakon nuklearnog rata i malo mi je čudno što Billy i Jimmy u postapokalipsi imaju glatka prsa kao da su neki metroseksualci. No, što je tu je – vidi se da drže do sebe, fino isklesani.
Exekiller
Teže se malo uživjeti u ulogu muškarca kad je igra iz prvog lica, ali vjerovat ćemo im na riječ kad kažu da smo u Exekilleru opaki lovac na glave zvan Denzel Fenix. Znam samo jednog Denzela i taj je pravi frajer, tako da su pogodili ime, za početak.
Replaced
Za razliku od žena, muško u igri ne treba biti zgodno. Ovaj neki bjegunac iz Replaceda je sav neki napaćen i neuredan, no ako je muško takvo što onda doprinosi karakterizaciji lika.
The First Berserker: Khazan
Neka izgleda kao da je anime, ali tip je ovdje kršan i ne srami se zamazati krvlju u borbi.
Dynasty Warriors Origins
Tip iz ove igre boluje od najraširenije bolesti u gamingu – amnezije.
Where Winds Meet
Mislim da je glavni lik u ovoj kineskoj igri komotno mogao biti i majmun, ali hej – barem je čovjek, a ne žensko.
Phantom Blade Zero
Uvjeravam vas – ovo je stvarna igra, a ne nabacan niz riječi. Glavni tip se zove Soul i duša je od čovjeka kad ga bolje upoznate.
Ballad of Antara
Koliko više ovakvih kosookih avantura s muškarcima? Dosta više muške propagande! Dajte nam žena, čudaci azijski!
Professor Layton and the New World of Steam
Ozbiljno, sad ćemo i muške likove iz crtića navodit’?
Baby Steps
Oh gle – ovdje si zgubidan koji nakon života provedenog na kauču shvati da postoji svijet izvan podruma.
I am Jesus Christ
Kriste, na što smo spali kad među igre s muškim likovima brojimo onu u kojoj si sin Božji! Ali, možete to gledati i na drugačiji način. Sve dok Gospodin ima svoju igru, a ne njegova bezgrešna majka, patrijarhat u gamingu nije ni pod kakvim napadom.
Dobro je sve.
TheCaptainCrash
14.12.2024 - 15:14predobar clanak Zorane, hajmo neki od top 10 najboljih zenskih protagonistica, cisto radi ovih muskarcina sto placu jer ce igrat sa zenom.
VitMeR
@TheCaptainCrash, 14.12.2024 - 17:54nek samo nastavi sa rage bait clancima da se smijemo ovima, strasno usto se pretvorio gaming kad ne mozemo uzivat u igrama bez da nekome nesto smeta
Iron666
@TheCaptainCrash, 14.12.2024 - 18:14Mislim da maloj količina gamera zapravo smeta igrati sa ženskim likom, nego im smeta kada od žena prave izopačene muškobanjaste karaktere kao da je svaka žena na svijetu takva. Nit mora bit sisata i guzata, nit mora bit ultra mega lijepa. Jel ne može bit normalno žensko biće? Šta Lara Croft nije mogla bit ženstvena bez da ne izgleda kao Konan Barbarin? Kom smeta Alloy u Horizonu? Apsolutno nikome, a po mnogima nije neka ljepuškasta riba, nit se vide njene ikakve obline, ali barem liči na žensko. Tako da mislim da ovaj članak iako je okej, malo pretjeruje i odlazi u neku krajnost.
djosic85
@Iron666, 14.12.2024 - 19:00Nisi ti baš prisutan u komentarima ako misliš da Alloy
“apsolutno nikom” ne smeta na portalu,nemoj da ti sad počnem nabrajat ekipu kojoj smeta izgled Alloy.
symbi0n
@Iron666, 14.12.2024 - 23:48Hoćeš reći da je Ciri muškobanjasta? Izgleda predobro, pogotovo uzevši u obzir da je cinematic trailer. Svim seratorima poručujem da pogledaju kakav je Geralt bio u cinematicu za W3. Ciri izgleda 10-15 godina starije, iskusnije i totalno badass. To sam i očekivao.
A naglasit ću da sam razočaran, ja sam se nadao da će se priča vratit na početak i stvaranje prvog witchera ikad. Da vidimo taj svijet. Ali nemam riječi prigovora na njen izgled. U prošlom je bila malo više od tinejđera, više nije.
Iron666
@symbi0n, 15.12.2024 - 01:49Nigdje nisam napisao da mi smeta kako Ciri izgleda 🙂 Komentiram članak i temu o kojoj se generalno priča
SanKa
@symbi0n, 16.12.2024 - 11:11ciri je izrasla u top ribu. kome je muskobanjasta —-> https://svjetlost.hr/
TheCaptainCrash
@Iron666, 15.12.2024 - 14:39to drzi vodu ako govoris o likovima iz npr dragon age veilguard ili concord, to se vidi iz aviona o cemu se radi i zasto to rade. Ciri meni izgleda predobro u ovom traileru, izgleda starije i vise badass, sto ocito ljudima smeta, ocito im budi neku negativu i nesigurnost.
SanKa
@Iron666, 16.12.2024 - 11:10kako ne smeta alloy nikome ? pa bilo je kmečanja prvo što je lezba,a onda što ima dlake na licu xD
PicardMT
@SanKa, 16.12.2024 - 11:58Istina, bio je jedan usamljeni klaun koji je patio od kompleksa sina nekog grčkog boga. 😀🙃
Djelo_Jerboa
@SanKa, 16.12.2024 - 17:44Zamisli ti gadove non stop se bune da nema muških likova, a kad ženski lik konačno izgleda ko muško onda se dižu na zadnje noge Majku im jebem nacističku ekstremističku ženofobnu…
opp
14.12.2024 - 15:41Samo DUKE NUKEM 3D, igram ga skoro 30 godina, samo tu igru i ništa više! Žene za šipkom, ja pun testosterona, hodam i radim šta hoću. Shake it baby!
Iceman73
14.12.2024 - 15:44I treba čim više ženskih protagonistica u igrama!
Kikindo
14.12.2024 - 15:44🤓🍿
Dick Johnson
14.12.2024 - 15:46Koje natezanje vode na mlin. Nisu poanta muski ili zenski likovi, nego cjelokupna prezentacija. Prije si imo igre ko Duke Nukem, God of War ili prvi Witcher di je lik badass bjelac kaj odvaljuje glave i jebe okolo, ili badass zenske picone ko u Tomb Raideru, Heavy Metal ili No one lives forever. Aj navedite kolko takvih igara izlazi u 2025. I prosim lepo sve, dajte naucite da razliku izmedu erotike i pornografije, jer mi je pun k komentara “odi gledat pornice”.
Kikindo
@Dick Johnson, 14.12.2024 - 15:50Znači ukratko tebi fali nabrijanih igara gdje se likovi kolju 24/7. Pa pobogu nisu sve igre takve xd.
Dick Johnson
@Kikindo, 14.12.2024 - 22:43Neiskren komentar, kao i cijeli članak. Glupo mi je to ko fol vječito fulavanje poante, pa ajde napisal bum sve.
Problem je mjenjanje likova i ružni zenski likovi. U Doomu igram ko Doom guy, Duke Nukemu ko Duke, U Halou ko Master Cheief (ne racuajuci spinoff igre jer Witcher 4 je main entry), a u Witcheru kao Geralt, i imal bi problema da se mjenja glavni lik nevezano za spol. Također u TR:AoD glupo mi je bilo da su ubacili Kurtis Trenta, a razlog nije taj jer mrzim muškarce.
Druga stavka su ružne žene. Nitko ne igrat ko ružna lezba. Pogotovo muški, a bome ni žene. Pokaži bilokojoj ženi novi i stari dizajn Joanne Dark i nek veli ko koji lik bi rađe igrala. Muški žele igrat ko likovi kakvi bi htjeli bit ili žene koje bi htjeli jebat. A oni su večina kupaca takvih AAA. Nitko ne želi igrat ko lik kaj izgleda u novoj ND igri.
Al naravno da pišem uzalud jer da budu se opet ponavljale floskule da su problem žene u igrama i prekockaste vilice.
Mark_x_X_x
@Dick Johnson, 15.12.2024 - 00:19Tko od nas bi trebao vjerovat da je Tati Gabriele ružna? Možeš srat da je čelava i da to ne voliš, kao i glumica btw, no ružna nije nikako i ne znam na kojem planetu bi bila.
Darcoolio
@Mark_x_X_x, 15.12.2024 - 00:36Ružna je za sve pare.
Čak i u paralelnom svetu gde je sve suprotno, i tamo bi bila ružna.
A i zagovornik je onih skraćenica za nedefinisane, tako da ima sve kvalifikacije da bude glavni lik u ND igri.
Mark_x_X_x
@Darcoolio, 15.12.2024 - 19:38Aaa, dobro da si dodao zadnji dio ne bih ni shvatio da te ustvari jebe to što si svjestan da te ne bi nikad u životu ni pogledala.
Bas ste smijesni.
Darcoolio
@Mark_x_X_x, 15.12.2024 - 21:18Au kakav odgovor na nivou prvog razreda srednje škole.
Sreća, pa je ovde takvih rugoba kao ona jako malo.
Uživaj u sopstvenim nebulozama.
Mark_x_X_x
@Darcoolio, 16.12.2024 - 13:22Vi placete zato sto vam igrice nemaju tete na koje mozete drkat ili hyperfrajere koje si mozete zamislit da ste… Tko je ovdje u prvom razredu srednje?
SonOfZeus
@Mark_x_X_x, 15.12.2024 - 20:10😂😂 iskreno boli me briga jer ciri neće sigurno izgledat kao u CGI Traileru ali eto danas sam u Studencu vidio konvencionalno daleko ljepšu curu od te “Tate”. Pa i ime ti govori. 😂😂
Mark_x_X_x
@SonOfZeus, 15.12.2024 - 21:08S krivog profila si odgovorio, probaj opet.
“Konvencionalno” aha, bas me zanima o kojim konvencijama se tu prica.
SonOfZeus
@Mark_x_X_x, 16.12.2024 - 15:41😂 a koji mi je pravi profil frende?
Djelo_Jerboa
@Mark_x_X_x, 16.12.2024 - 17:45Deinstaliraj si oči
Duje0506
@Dick Johnson, 14.12.2024 - 16:38Samo sto su igre prije bile akcijski orjentirana fantazija, a danas je naglasen razvoj likova, dubina i realizam, izmedu ostalog. Ukratko, igre kao medij su ”sazrile”.
Antiesreg
@Duje0506, 14.12.2024 - 16:56Ne baš sazrile nekada se ljudima vrtila glava unaoukrug zbog EPP-a (Ekonomski propagandni program) jer je bio 2/3 D a igrice bilo koje vrste su bile šok od igranja ali i dobra ideja da potrgam “abzžnormalan” đojstik u ormar jer nema “save” opcije pa moram sve ispočetka ha ha ha … ah “sazrile” sve ovisi o percepciji ja sam doslovno odrastao u svim žanrovima od Ponga ili Adventure pa Mario tetris do RDR; Battlefront; Skyrim ali uvijek se vračam korijenima recimo TOEM; Hob ili Unbound Worlds Apart ha ha ha
SanKa
@Dick Johnson, 16.12.2024 - 11:12kolko ja vidim, tebi smeta što nema više igara sa mišićavim bijelim muskarcima..hmmmm.
Dick Johnson
@SanKa, 16.12.2024 - 11:59Tocno. Ili seksi zena. To za akcijske likove mislim.
curkass2
14.12.2024 - 15:47Sjećam se članka od nedavno, i nažalost, nije bio reduciran u sadržaju nego baš suprotno, vrijeđao je sve koji nisu istog mišljenja. Nakon njega sam preispitivao što ja uopće radim na portalu na kojem me direktno vrijeđa redakcija. Nema veze, svi mi učimo i lijepo je vidjeti malo blaži pristup. Good job! Svejedno, ja sam na sredini politike, gdje mi se sviđa Ciri kao izbor novog lika u Witcheru, a ne sviđa mi se novi protagonist u Naughty Dogovoj igri.
SonOfZeus
@curkass2, 15.12.2024 - 20:11Ne možeš od Neik Cuckmana vise ista očekivati. Taj lik je otišao u deep end. Tko god kaže drugačije nek vidi sto isti govori za Anitu Sarkeesian.
SanKa
@curkass2, 16.12.2024 - 11:14doslovno nije nikoga vrijeđao. to što tvoj mozak nije u stanju shvatit satiru, tvoj problem. slobodno odi sa portala, sretno
Lenki
14.12.2024 - 15:50Nije bitan spol lika već da li je dobro napisan za priču igre. Ciri je dobro napisan lik (vidjet ćemo da li će tako i ostat u 4-orci). Tak da nek ekipa prestane cmoljit kaj je žensko.
Darcoolio
@Lenki, 14.12.2024 - 19:32Jedino mi je malo zasmetala izjava, pošto su rekli da je Ciri logičan potez (i jeste) da je ona oduvek glavni lik u knjigama, pa me to malo brine jer ono, nije baš.
Goblin
@Darcoolio, 15.12.2024 - 11:16Negdje sam pročitao da isto smatra i sam pisac Sapkowski.
Darcoolio
@Goblin, 15.12.2024 - 11:27Ako smatra onda super, sve sam pročitao i nisam stekao takav utisak.
Goblin
@Darcoolio, 15.12.2024 - 12:11A možda sam krivo shvatio, Geralt je glavni lik, Ciri je ključni lik priče..
SonOfZeus
@Goblin, 15.12.2024 - 20:12Sapkwoski isto smatra da ga je CD projekt red pokrao, tako da je lik prvoklasni supak.
SanKa
@Lenki, 16.12.2024 - 11:15tocno
Thanos
14.12.2024 - 15:52Hmm… nadasve zanimljivi komentari😀
MAJSTOR RINGO
14.12.2024 - 15:56Bravo Zoki za clanak. Ocekujem sada barem 217 komentara. 😁😆😅
HeimdallTheWhite
@MAJSTOR RINGO, 14.12.2024 - 19:50To je i jedina svrha 😛
Cipelcug
14.12.2024 - 16:06Svaka čast na članku, nije da se slažem ili ne slažem sa sadržajem, ali meni bi bilo neugodno što sam odvojio vremena i energije pisati ga.
Benjamin Scrool
@Cipelcug, 14.12.2024 - 16:47Pa Zoranu je i posao da piše članke za ovaj portal, ne vidim u čemu je problem.
Cipelcug
@Benjamin Scrool, 15.12.2024 - 08:06Naravno da mu je to posao, samo bih volio da ga profesionalnije radi.
Apocalypse4987
14.12.2024 - 16:18U stvarnom svitu ljudi se prepiru o 300 navodnih spolova, a u digitalnom svitu ljudi se prepiru kojeg su spola hrpa nula i jedinica. Zajednička stvar je šta su i jedni i drugi imbecili bez stvarnih problema u životu pa izmišljaju dodatne, a nekima od nas je to više postalo zamorno gledat i slušat i ja više ne vidim rješenja nego otić na neku planinu, izgasit internet i resetirat mozak sa bocom dobrog viskija
Darcoolio
@Apocalypse4987, 14.12.2024 - 19:33U stvarnom svetu postoje samo dva, u fantaziji u koju uvlače ostatak sveta 183 otprilike.
Apocalypse4987
@Darcoolio, 14.12.2024 - 21:17Meni je nevjerojatno zašto se uopće vodi rasprava oko toga. Šta je iduće, svađa koliko stranica ima kvadrat. 3,4,15,839?
Rick Sanchez
@Apocalypse4987, 16.12.2024 - 16:18Ti ne razlikuješ pojmove spol i rod.
Robi123
@Rick Sanchez, 16.12.2024 - 17:27Nemaju razlike
Rick Sanchez
@Robi123, 16.12.2024 - 17:35Medicina i psihologija upućuju na to da si u potpunosti u krivu. Pitam se kome vjerovati.
Darcoolio
@Rick Sanchez, 16.12.2024 - 17:48Apsolutno ista stvar, ako smatra da nije isti rod koji je po rođenju, onda neka se obrati tim modernim psiholozima, moža mu pomognu.
Rick Sanchez
@Darcoolio, 17.12.2024 - 10:19Ti nisi loš, samo si iz vjerojatno manje sredine, konzervativan i nespreman upisati par ključnih pojmova u google da saznaš što smo novo saznali o ljudskoj vrsti.
Darcoolio
@Rick Sanchez, 17.12.2024 - 11:43Jbg, slažem se da neko ko je rođen na 15 minuta od strogog centra Beograda verovatno je rođen u najmanjoj mogućoj sredini na ovim prostorima.
Ne zmam šta bih drugo rekao sem da je to novotarija i da jednostavno moram da branim taj stav kao činjenicu.
Rado ću prihvatiti epitet konzervativca u ovom slučaju.
djosic85
@Darcoolio, 17.12.2024 - 13:15A vi u beogradu nikako da se opametite i dovedete na vlast progresivnu, neoliberalnu, navodno “ekološku” i slobodoljubivu vlast kakvu ima naš zagreb sa posebno prilagođenim lgbt parkovima i ko zna što još, ne živim tamo. Zaostajete…
Rick Sanchez
@Darcoolio, 17.12.2024 - 13:23To što je nešto novotarija ne znači da nije činjenica. Samo si lijen educirat se.
Darcoolio
@Rick Sanchez, 17.12.2024 - 13:37Pa vidi, definitivno nisi čist u glavi ako si rođen kao žena, a umišljaš da si muško.
To je definitivno neki problem u glavi.
Rick Sanchez
@Darcoolio, 18.12.2024 - 12:01A ako si rođen kao žena i privlače te žene, je li to isto za otić psihologu?
tomekplejka89
@Darcoolio, 14.12.2024 - 21:45Hahahahha…tocno to
Vallarfax
14.12.2024 - 16:18Kakva navlakusa 🤣🤣
Djelo_Jerboa
@Vallarfax, 15.12.2024 - 11:38Zokiju nagradu za trola godine
ukek
@Djelo_Jerboa, 15.12.2024 - 14:23Baca nam udicu, da se zauvijek rijesi nas par krkana 🙃
IgorBiH
14.12.2024 - 16:33Ljudi kojima je šok da je Ciri sad gl. lik ili nisu igrali W3 ili su sjedili na ušima ili im treba nacrtati svaki slj. korak jer im natuknice prolaze iznad glave. Onda, oni što su otvoreno protiv Ciri su, u mojoj knjizi, i protiv Witchera 3 i svega onog veličanstvenog što nam je on donio. Oni se deklariraju kao neprijatelji te igre, a time i moji (gejming) neprijatelji. Tačka. E sad, jedino legitimno što se može reći je da ne izgleda isto kao u W3, da joj je izmijenjen izgled. Pitanje je zašto. Ne, nije ružna ali izgleda drugačije. Hajmo reći, ubitačnije ili više divlje. No, meni ne smeta uopšte. Imam istančan osjećaj za to kad se ženski lik ubacuje nasilu padobranom u neke igre i kad on tu završi prirodnim, organskim putem. Ovo je potonji slučaj.
Goblin
@IgorBiH, 14.12.2024 - 17:09Pa mislim, ostarila ženska, izgleda kao da ima oko 40, sigurno prošla sve i svašta
Nemanjazzz
@IgorBiH, 14.12.2024 - 17:27Pa ne znam oko izgleda ni geralt nije izgledao isto u cgi traileru i igri ako se ne varam. Ona stara Ciri je bila i manje fotorealisticna. Ceo tw3 mi ima onu ulje na platnu grafiku pitanje je da li ce to da zadrze ili idu na fotorealizam
SanKa
@IgorBiH, 16.12.2024 - 11:16odrasla je bokte…i nije ruzna nikako. i nebitno je uostalom, bitno da je dobro napisan lik koji nema 2D osobnost
Lovac
14.12.2024 - 16:34Koji cringe, majko mila. Ciri mi je dobar odabir iako ziheraški, nadao sam se kreiranju svog lika ili likice. Kolega Dick Johnson između redova dobro veli. Nije problem muško/žensko, problem je kako se generalno isti prezentiraju. Tko je igrao novi Indiana Jones i ono oponašanje majmuna, ismijavanje da tako nazi pokazuje dominaciju. Takva DEI sranja su problem. Ženski lik može biti odličan (baš kao i muški). Može biti i sranje, što je vjerojatnije. Generalno govoreći, za W4 pojma nemam osim da me strah UE5 enginea u kontekstu otvorenog svijeta. Dajte please manje ovakvih članaka, više nekih retro doza ili tech kuteva za povremene gamere. Ima toliko prostora za obogatiti content bez da se na silu pokušava biti smiješan, a ko da čitam Twitter, odnosno X.
Agent
14.12.2024 - 16:38Nije problem dok to ima smisla i dok ne guraju lgbt i ne znam još koja slova. Kod Witchera je i dobro da su uzeli nekog drugog, da se vidi i drugo stajalište. Ako bude Witcher 5 nadam se da sljedeća je Yennefer koja mi ima više smisla nego Ciri.
_Someone_
@Agent, 14.12.2024 - 19:06Yennefer ima vise smisla kao witcher?? Aj dobro
Agent
@_Someone_, 14.12.2024 - 19:57Nije kao witcher jer to nema smisla ni za jednog drugog lika nego da se vidi njezina priča
Rick Sanchez
@Agent, 16.12.2024 - 16:22Ali igra se zove Witcher.
lukakeanu
14.12.2024 - 16:41Ne kuzim ove kaj se zale da je zenska igriv lik.pogotovo u 3.licu.rade gledam u zensku guzicu 30-50-100 sati igre nego u musku.
IgorBiH
@lukakeanu, 14.12.2024 - 19:12Ne gledam u ničiju guzicu, nisam tu zbog guzica, nego se pokušavam uživiti u taj lik koji trebam kontrolisati stotinjak sati. U njihovu odbranu, logično je da će htjeti da to bude osoba istog spola. To je igra turobnog svijeta, teških tema, teških odluka i obično se bavi spašavanjem tog svijeta. Nije dress-up igra gdje oblačim Nikki i gledam ispod suknje.
Kriger
@IgorBiH, 14.12.2024 - 19:32Bas tako. Ja volim da se uzivim da se stavim u ulogu tog lika a to mi je jako tesko sa zenskim likom…
Zato sam se i nadao da sam kreiram lika pa nek kreira ko kako voli
Goblin
@Kriger, 14.12.2024 - 20:10Kako vam ide uživljavanje u igrama u kojima uopće nismo ljudska bića? Hvala bogu pa je morski pas u Maneateru muški morski pas i Untitled goose gameu muška patka 😂
SonOfZeus
@Goblin, 15.12.2024 - 20:13Ne možeš shvatiti. Ljudi doživljaju drugačije igre. Maneater nitko ne igra zbog price, jel?
Goblin
@SonOfZeus, 15.12.2024 - 20:47Igraš igru da bi se uživio u uloge koje likovi imaju (lov na čudovišta), da bi radio stvari koje inače ne radiš u životu, nekada se spominjao i bijeg od stvarnosti. Eto izgleda u ovom dobu pandemije narcisoidnosti, svako bi da sebe gleda na ekranu… a onda je čudno što abecedaši traže pronaunse itd. itd. ne moram nabrajat. Svijet je poludio… pobogu kao klinci smo igrali Urban chaos, igru gdje kao crna policajka mlatiš kriminalce… mlatim kriminlace! Bolilo me uvo jesam crnac ili žena.
SonOfZeus
@Goblin, 16.12.2024 - 15:51Ne znam zašto se o ovome raspravljamo. Ti iz nekog razloga misliš da zato sto ti konzumiraš medij na jedan način, na isti ga moraju konzumirati svi ili su čudni. Ako pričamo o narcizmu ili pretjeranom egu, tvoj način razmišljanja je puno bliži definiciji. Ajmo ovako, ja sam lik koji je od malena oduvijek volio maštati, pisao sam pjesme, knjige, poeziju i čak radio igre u tada rpgmakeru. Kako sam odrastao prestao sam toliko stvarati (osim glazbe), ali konzumiram knjige u velikom broju (cca 60-70 godisnje) i dalje preferiram RPG na bilo koji žarn, preferirajući igre gdje je ili glavni lik prazna šablona u startu ili ga sami radimo i biramo mu početni lore. Moj bijeg u fantasy svijet je drugačiji od tvojeg, to apsolutno nema nikakve veze sa narcisoidnosti. I dalje sam igrao Laru, Horizon, Stellar Blade i uživao u istima. To ne znaci da preferiram takve igre.
Goblin
@SonOfZeus, 16.12.2024 - 16:50Nisam.. tebe nazvao narcisom, narcisu jedan 😂 mislio sam da raspravljamo o ovim koji su malo veći level od čiste preferencije, koji gube živce jer je lik žensko.
SonOfZeus
@Goblin, 16.12.2024 - 17:23Pa slažem se uveliko sa Krigerom osim što ne bi išao tako daleko da ne mogu uopće igrati sa ženskim likom, iz tog razloga moj komentar. 🤷🏻♂️
Goblin
@SonOfZeus, 16.12.2024 - 17:43Ma kreiram i ja uglavnom muškog lika, gdje imam izbora, slažem se s tim, praviš svoj alter ego, ali u igrama gdje je lik već napisan, gotovo kao stvarna osoba, a uglavnom i nemaš nekakvog izbora priče ili minimalno utjecaja, i da je muški lik, to nije moj alter ego. Kad gledam film, ne zamišljam da sam protagonist filma…
Goblin
@SonOfZeus, 16.12.2024 - 16:52Btw. da sam narcis, bio bih najbolji narcis od svih narcisa 😀
Hadvar
@lukakeanu, 14.12.2024 - 19:33Nitko se ne zali. Ovaj clanak je cisti click-bait
Daky_13
@Hadvar, 14.12.2024 - 23:10Umesto da smire strasti redakcija još više pali vatru sa ovim člankom očito da uživaju u raspravkama
lukakeanu
@lukakeanu, 14.12.2024 - 21:23Goblin vam je sve reko. A ja vam kazem: odrastite
moordrak
@lukakeanu, 15.12.2024 - 00:23Odbijam!
Sekiro1305
14.12.2024 - 16:48Apsolutno nemam nista protiv zenskih likova u igrama ali imam protiv toga da se zenskim likovima daje muska vilica (novi Perfect Dark) 🤣
Benjamin Scrool
14.12.2024 - 16:50Jednostavno rješenje — ako se nekome ne sviđa igra ili njen sadržaj, slobodno idu igrati nešto drugo. Nitko nikoga ne prisiljava na igranje određenih igara. Tako funkcionira slobodno tržište.
Hadvar
@Benjamin Scrool, 14.12.2024 - 19:32Je, ali problem je kada developeri i gaming “novinari” kazu ljudima da odi igrat i nesto drugo, onda pocnu kriviti te iste ljude za neuspjeh igre.
Darcoolio
@Benjamin Scrool, 14.12.2024 - 19:37Bravo za tebe.
To su rekli i za Concord, pa smo ih poslušali.
ChungaLunga
@Darcoolio, 14.12.2024 - 23:15Concord je propao jer je jednostavno bio loša igra, sa 40 eur cijenom (u moru žanrovski slićnih besplatnih), bez ikakvog marketinga do u zadnjih par mjeseci prije samog izlaska, lošim odabirom datuma izlaska (Wukong palio i žario ko novitet), nezanimljivim likovima, itd….
Mozda je tesko za shvatit, ali anti-woke zagovornika ima malo, ovih pro-woke jos manje, no onih “I don’t give a crap about any agendas, important the game is solid” zagovornika je daleko najviše i o njima će ovisit prodaja. Tako da sa agendama na stranu, ako je proizvod kvalitetan i dobro odmjeren kako u detaljima tako i u cjelini, uspjeh dolazi sam po sebi. Concord to nije bio niti u jednom niti u drugom.
Darcoolio
@ChungaLunga, 14.12.2024 - 23:51Concord je propao jer je sranje, plus guranje retardirane DEI agende.
Skoro sve su propale jer su i loše i agenda im je odmogla, a to što veruješ u to woke/anti woke, što si napisao je apsolutno netačno.
Ne vidim razlog zašto nam ND onda ne da igrivog muškog lika, već fura ove retardirane face, ubije glavnog lika i prešalta na onu nakazu, a svi glumci su u zadnje vreme psihički oboleli jer ne znaju da li će se ujutru probuditi kao muško, žensko ili pas?
ChungaLunga
@Darcoolio, 15.12.2024 - 11:02S obzirom da s ovakvim tvojim razmišljanjem nema smisla dalje raspravljati, onda ću ti sarkastično odgovoriti na tvoje pitanje. ND to namjerno radi da bi izgubili sve prošle i buduće ljubitelje njihovih igara, jer ono što uistinu žele je samo propast gaming industrije i dokazivanje da je svijet otišao kvragu. Žele utucati stotine milijuna dolara u svoj novi projekat kako bi dokazali da raznorazne agende za koje cijeli svijet misli da su zlonamjerne i štetne uistinu takve i jesu. Sada svjedočimo padu jedne od najperspektivnije grupe developera koji su odlučni u tome da se samounište kako bi dokazali da nema mjesta promjenama. RIP ND!
Darcoolio
@ChungaLunga, 15.12.2024 - 11:26Ne radi to namerno, već su projekat zapoćeli 2020. i sad nema nazad.
I da, namerno guraju DEI agendu.
ChungaLunga
@Darcoolio, 15.12.2024 - 12:50E pa moje shvaćanje tvojih komentara je, namjerno guraju DEI propagandu = namjerno idu u propast, zar ne? Da su od 2020 do kraja 2024 “shvatili” da idu u krivom smjeru, sigurno ne bi izdali ovakav najavni trailer sa “nakazom” kao protagonisticom.
Darcoolio
@ChungaLunga, 15.12.2024 - 13:31Zašto?
Eno ti je Abby prva.
Prošla je jedna, verovatno će i druga, ali uz lošije ocene.
ChungaLunga
@Darcoolio, 15.12.2024 - 14:05No, dakle dobro sam shvatio da njima ocito nije jasno i dalje da guranjem DEI propagande idu u gubitak prodaje i kasnije u propast. Krenuli su sa Abby (ubojica omiljenog drugog ubojice, koji je btw opravdan da ubija jer je bijelac Teksašanin, dok je ona zenska alternativa Schwarzeneggeru), od Ellie napravili gay lik, a sad stvarno pretjeruju sa afro-azijatkinjom koja ćelave glave kreće u nepoznato (jer stvarno apsolutno nista drugo ne znamo o priči ili samoj igri, vec se sve bazira na hrpici komentara pojedinaca koji ocekuju najgori rezultat i potajno prizeljkuju da igra podbaci kako bi dokazali da su bili u pravu).
Stari moj, ako je išta naučit iz svega toga, to je da ce gaming industrija biti na meti kritika iskljucivo zbog pojedinaca i njihovih predrasuda a ne zbog odabira glavnih protagonista koji nisu očekivano stereotipni.
Moje misljenje je da imas pravo ne podrzavat igre kroz novcanik, ali zvati osobe koje stvaraju iste nakazama i bolesnicima samo govori najvise o tebi, ali sigurno ne o njima.
Darcoolio
@ChungaLunga, 15.12.2024 - 16:54Što se mene tiče, možeš da me smatraš kakvim je tebi volja, ako je sloboda govora da se ljudi koji ne podržavaju sve to nazivaju svakavim imenima, onda sve to važi u suprotnom smeru.
Uživaj.
Alfredo nr.2
14.12.2024 - 17:12Koliko ja znam u Witcher svijetu ženu ne mogu biti Witcheri, oko toga se raspravlja. Upoznajte lore pa komentirajte. Vidjet ćemo kako će se to opravdati.
Uz to, poružnjena je kao i ostale suvremene ženske figure u igrama, kažu da to rade kako ne bi uvrijedili ružne žene i transeksualce.
Goblin
@Alfredo nr.2, 14.12.2024 - 17:22Pročitao sam zasad samo prvu knjigu, ali čituckam okolo lore i neki spominju Vesemirovu kćer, u Hexeru, poljskoj seriji je postojala Witcherica… ne znam da li prođu proces mutacije, ali Ciri je eldar. Btw. nitko ne spominje kako je Geralt poljepšan u Witcheru 3… u knjigama je opisan kao najveća rugoba, jedino u jedinici približan opisu knjiga.
departed1983
@Alfredo nr.2, 14.12.2024 - 17:33Ciri je “ruzna” i “poruznjena” samo onim koji misle da zena u 30tim, koja je uz to i witcher, i svakodnevno se bori sa raznim sranjima treba da izgleda kao genshin djevojcica od 13 godina. Geralt nije bio neka ljepota, ali niko nije kukao zasto ne izgleda kao maneken..
Sto se tice ostalog, poznajuci Ciri kroz izgru, i nesto malo kroz igre, ako je postojala moguvnost da ona kao zena postane witchher, mislim da bi je iskoristila cak i ako bi ulozi bili visoki, e kako ce to CPR da razjasni i objasni u igri, to treba da vidimo.
Goblin
@departed1983, 14.12.2024 - 18:24To i velim, trebali bi biti i ružniji, s obzirom na profesiju, s obzirom da se uvijek spominje kako su ljudi zgroženi kad se pojave… Geralt je u knjigama užasno mršav, blijed, pun ožiljaka, velik nos blabla, a ne Henry Cavill.
moordrak
@Alfredo nr.2, 15.12.2024 - 00:32A izmislit će nešto. Nadam se dovoljno uvjerljivo. Nije da im pričanje priča ide loše. Majstori su pripovijesti. Canona se ionako ne drže. Igre imaju svoj život, različit od knjiga zato nema smisla previše razglabati što su naumili sa Ciri.
SanKa
@Alfredo nr.2, 16.12.2024 - 11:18ako je vama Ciri ruzna, odite malo van iz podruma i pogledajte svijet oko sebe.. Btj, vidi se da ju je “poso” pregazio, ali daleko od toga da je ruzna. ako ocete drkati, imate pornhub
Miss Paws
@Alfredo nr.2, 17.12.2024 - 22:31Ciri nije obična curka. Od samog starta se zna da ima magije u sebi pa svrsiishodno k tome, vjerojatno i može postat Witcher
VitMeR
14.12.2024 - 17:13odlican clanak treba nam vise zenskih likova da se ekipa jos vise ljuti. Pitam se je li ti ljudi uopce vole gaming koliko su opsjednuti i osjetljivi na ovakve stvari
Hadvar
@VitMeR, 14.12.2024 - 19:31Zenskih likova je bilo i prije u igrama znas? Nisam prije vidio da se ljudi ljute zbog toga. Izmisljate gluposti kao i uvijek.
SonOfZeus
@VitMeR, 15.12.2024 - 20:15Završio stellar blade prije neki dan, evo još se nijednom nisam požalio 😂😂😂
Blackbeard
14.12.2024 - 17:50Što se tiče Witchera 4, baš kao što kolega IgorBiH kaže,ili niste igrali W3 ili ste sjedili na ušima i igrali bez razmišljanja imalo. Logičan je pristup da bude Ćiri u nastavku i baš je dobro odradjeno trailer,Dark kao i što je bio prvi trailer W3. I super je što je Ciri,malo je adult i ne djeluje naivno,super stvar. Ko ima problema s tim,onda neka ne igra. Neka pročita knjige, preporučujem.
Samson
14.12.2024 - 18:15Ja bas nisam naisao na negodovanje jer igramo zenskim likovima, dapace.
Po meni tipa ova noga igra od nauthy doga ovaj concord sta li vec. Znaci nije problem izgled žemske, ni kako izgleda, nego ono iritantno kao srkanje faca dok joj ova prica. Mislim odmah ti njen karakter ne paše, jer mrzim to glumatanje mislim u stvarnom zivotu kao da si netko i nesto, a u biti nisi.
Toliko od mene
KhorneFlake
14.12.2024 - 18:15Možda griješim, ali ne mislim da iko normalan ne voli Ciri, nije problem što je glavni lik jer žene, bar što se tiče lorea, ne bi mogle biti Witcheri (zar onda ne bi jednostavno bila Witch…?).
Proces transformacije počinje u djetinjstvu, ne radi na djevojkama, i ogromna većina dječaka ne izađe živa iz njega. Neki pokušavaju vaditi situaciju da joj Geralt daje Witcher mač u jednom od krajeva, ali zar je to dovoljno da na tebi iznenada rade mutageni i napici?
Mislim, bez veze savijaju pravila i lore i rizikuju podjelu zajednice, umjesto da su se oslonili na njene glavne atribute, elder blood i magiju. No eto, sami sebi kopaju raku, a nije da su pridobili mnogo simpatija ovih godina sa CB2077, smećem od najnovije Witcher serije, ili sve gorim kvalitetom dosadašnje…
Takođe, mislim da je ovakav tekst nepotreban, zapravo nisam ni siguran da li je samo tu zbog šale ili da se rasplamsa bezvezna rasprava…
Goblin
@KhorneFlake, 14.12.2024 - 18:22Jesmo uopće sigurni iz trailera, da je Ciri prošla mutacije? Popila je potion, da vidi u mraku… možda je dovoljno snažna za to? Moći je već imala..
VitMeR
@Goblin, 14.12.2024 - 18:31cdpr je potvrdio da je prosla taj trial of the grasses
Goblin
@VitMeR, 14.12.2024 - 18:46Našao sam da ćemo u igri proći trial
VitMeR
@Goblin, 14.12.2024 - 19:17vjerujem da će objasnit kako je mutirala ipak su odlični storytelleri. Stvarno nema smisla sudit igru po jednom CG traileru
IgorBiH
@KhorneFlake, 14.12.2024 - 19:15Previše se vežete za kanone i pravila. Developeri a pogotovo oni iznad njih će saviti te iste do tačke pucanja ako je potrebno da se proguraju neke mnogo bitne stvari kao što je gl. lik.
moordrak
@IgorBiH, 14.12.2024 - 23:05Ako se neće držati nikakvog canona onda u kurac sve. Idemo sad prilagođavati stvari prema trenutnom političkom ozračju. De nemoj me…
KhorneFlake
@IgorBiH, 15.12.2024 - 10:11“Just consume product and get excited for the next product”…
d3x
14.12.2024 - 19:20ciri dobri picka
GogicM99
14.12.2024 - 19:22Specifično za Witchera se dalo nagovjestiti da ce Ciri biti protagonista u nekoj od buducih igara ali u 90% drugih franšiza su počeli nazor forsirati ženske likove koji su još izrazito loše napisani
Darcoolio
14.12.2024 - 19:30Ciri je super, mada verujem da će, kao i Geralt, za nijansu biti drugačija u samoj igri u odnosu na trejler, sigurno neće nadmašiti W3, ali nadam se odličnoj priči.
I ne znam da li je namerno, ali ne znam kome smetaju ženski likovi.
Smeta kad ubiješ glavnog lika da bi gurao onu nakazu u TLOU2, kad praviš “buntovnu” protagonistkinju koja fura Adidas, Porše i Koka Kolu, gde su Drukmanu svi glavni likovi sada isključivo žene. I to nisu Lara Kroft fazon, već moraju da budu lezbe, trans ili nešto slično.
Glumci su im takođe iz te priče.
I sam je rekao da će toga biti pa ne vidim gde su tu teorije zavere igrača.
Videli smo kako je prošao Dragon Age i svi slični projekti.
A sve to, ne pod obavezno, ali u većini slučajeva karakteriše i loše pisanje likova.
Ako stvarno neko misli da je ovo što se radi slučajnost onda stvarno živi glavom zabijen u pesak.
Ljudima je postalo naporno forsiranje feminizma, LGBT ne znam kojih još slova sranja, zato je brdo projekata i zasluženo propalo.
I da, ovo je samo druga strana cancel kulture koju su svi gore pomenuti forsirali, sada neka uživaju.
panzertiger
@Darcoolio, 14.12.2024 - 22:44prije 10 i više godina, ne bi o ovome ni raspravljali. ja nikad nisam imao problem sa ženskim protagonistom niti sam ikad nekoga čuo da se žali na to. ovo što si napisao je istina. forsiraju se sve te gluposti, ljudima je puna kapa i kad vide ženu kao glavnog lika, normalno je da imaju određenu reakciju na to. i ja imam. na Ciri ne jer znam priču i moglo se očekivati da ona bude, ali u nekim drugim igricama, sumnjam u kvalitetu igre kad vidim je ženska glavni lik. developeri i svi drugi koji utječu na njih zaslužuju kritiziranje zbog toga. ne ja i bilo tko drugi koji mrzi vidjeti kako kompanije i igrice propadaju zbog woke sranja.
Darcoolio
@panzertiger, 15.12.2024 - 00:01Nemam ništa protiv ženskih likova u igri, naprotiv.
Ali moraju i da napomenu da je transgender i slično, pa me to malo buni, ne vidim razlog zašto je to bitno da se napomene?
Joel izvuče deblji kraj, kažu “mnogo je ljudi pobio, zločin, morao je da pogine kad tad.”
Ellie ima pa bar duplo jači kill count, ne vidim da je ona izvukla deblji kraj.
Najiskrenije, ne verujem u slučajnosti.
Ovu iz ND igre, sutra da mi dovede tako nešto klinac u kuću imali bismo ozbiljan problem. A izlazio sam kao mlađi KST (kucaj na netu i pogledaj malo starije slike, biće ti jasno), takve su bile ismevane jer su umišljale da su bolje i drugačije.
Rick Sanchez
@Darcoolio, 16.12.2024 - 16:47Imali bi ozbiljan problem kad bi ti se sin zaljubio u nekoga tko nije po tvom ukusu? Vrlo zrela i nesebična ljubav prema djetetu. Iako, iskreno sam uvjeren da si djevac.
Darcoolio
@Rick Sanchez, 16.12.2024 - 17:17Drago mi je da si uveren u takav idiotizam, aliimam klinca 7 godina i smatam da to kako ga usmerim u narednih par godina to je to.
Naravno da mu, dok je pod mojim krovom, neću dozvoliti da mi dovodićelave nakaze u kuću, tako da ne usmeravam, pa se ni ne plašim za tako nešto.
Kad budeš imao svoje dete biće ti jasnije.
Hadvar
14.12.2024 - 19:30Doslovno nitko nema problema sa Ciri kao glavnim likom. Stovise, ljudi su cak i puno prije same najave igre pretpostavljali da ce Ciri preuzeti kromilo od Geralta. Zoka se navukao na par primitivnih komentara i od toga napisao clanak kako bi pokazao da svi “mrze” Ciri i da smo mi gameri sovinisti i mrzitelji zena i da mrzimo kada je zena glavni lik. To je obicna laz i clickbait clanak. Pateticno.
Zoran Žalac
@Hadvar, 14.12.2024 - 19:44Jel “doslovno nitko” ili njih “par primitivnih”? Koje je od to dvoje?
Hadvar
@Zoran Žalac, 15.12.2024 - 07:51Izaberi sto ti se vise svidja.
Zoran Žalac
@Hadvar, 15.12.2024 - 09:05Ne ide to tako. Ti optužuješ, a ne možeš se odlučiti oko argumenata za optužbu. Gore u tekstu fino stoji “jedan dio publike”, a ti tvrdiš da članak pokazuje kako “svi mrze Ciri i da su gameri šovinisti”. To je obična laž i ragebait komentar. Patetično.
Hadvar
@Zoran Žalac, 15.12.2024 - 09:33Dobro, odabrat cu “par primitvnih”. Zadovoljan? Da li sada moj argument jasniji?
VitMeR
@Hadvar, 14.12.2024 - 19:54kako ne, maloprije otvorim twitter i vidim krcato tweetova kako se žale jer je ženski lik
Darcoolio
@VitMeR, 14.12.2024 - 20:42Imaš one koji su se opet nadali Geraltu, a ako baš neko mora da nastavi priču onda je ona pravi izbor.
Hadvar
@VitMeR, 14.12.2024 - 22:00gledas krive twittove. Ja gledam komentare ispod trailere i ne vidim niti jedan komentar da se ljudi bune sto je glavni lik zensko
MrPhilips
14.12.2024 - 19:36Lucija je kralj svih ženskih protagonista.
milanbajic242
14.12.2024 - 19:57Meni je totalno nebitno da li je glavni lik musko ili zensko dok god izgleda prirodno, vise mi je bitno da igra ima dobar gameplay i pricu i bude otimizovana i nebude prekratka, odigrao sam TW3 WH vec nekoliko puta igra je fantasticna i ovo sa Ciri mi uopste ne smeta, a sto se tice prolaska tih mutacija znamo da je Ciri Elder Blood i kozna kakve jos sposobnosti imala za koje mi igraci ne znamo a Developeri ce ih u igri TW4 dodati zbog koih je mogla proci te iste mutacije ili sta vec.
PrydaCro
14.12.2024 - 20:33Lako ćemo za muške/ženske likove, već šta ćemo sa they/them 😂
IgorBiH
@PrydaCro, 15.12.2024 - 02:49Ništa, tzv. desnica će prije ili kasnije kapitulirati i to će postati normalno kao i svaka devijacija prije.
Hadvar
@IgorBiH, 15.12.2024 - 07:54Koliko ce industrija jos novaca izgubiti i koliko ce studiji morati dati otkaza zbog propalih projekata prije nego sto tzv. desnica kapitulira?
IgorBiH
@Hadvar, 15.12.2024 - 14:03Da, trenutno se čini da je zeitgeist na našoj, normalnoj, strani ali historija me uči da ono što ljevičari, progresivci naume, to i ostvare. Ili oni čije ime počinje sa ž.
vragec25cro
@IgorBiH, 15.12.2024 - 22:55Kaj normalni?Prirodni 🙂
Rick Sanchez
@IgorBiH, 16.12.2024 - 16:52Mislim da si preinteligentan da koristiš termin ”normalno” kad raspravljaš o ovakvim temama.
IgorBiH
@Rick Sanchez, 17.12.2024 - 14:12Standardno, normalno, prirodno, kako hoćeš. To mora postojati u svakom društvu. To mora biti polazna tačka. Nekada se devijacije nisu normalizovale nego su se prokazivale i sramotile. Kakve god da su, ne samo ove rodne/spolne ludosti. Npr. debljina. Što reče RFK jr. nekad su naročito debeli ljudi radili u cirkusu, zabavljali su ljude a danas je to normalna pojava. Ja se još sjećam rasprava o tome da li je biti gej odabir ili nešto urođeno. I na kraju smo morali prihvatiti da je to urođeno. E vidi sad, odjednom trebamo prihvatiti da se neko može izjasniti kao jedan od 150 spolova ili njihovih izvedenica i da to moraš poštovati. Nikad to nije bilo do inkluzije već dio šireg plana upropaštavanja zapadne socijalne kohezije. I to rade vrlo uspješno.
Rick Sanchez
@IgorBiH, 18.12.2024 - 11:59Nikad nisam rekao da prihvaćam postojanje 150 rodova (krivo si se izrazio terminom ”spolova”). Olako počnete koristiti ekstreme kad objašnjavate svoj konzervativniji pogled na svijet i čovječanstvo, a mislite da nije očito da se ne slažete i s puno manjim ekstremima. Za kraj da te pitam s obzirom da si ovo rekao: ”I na kraju smo morali prihvatiti da je to urođeno.” Misliš da je biti gay stvar izbora? Budi iskren.
IgorBiH
@Rick Sanchez, 18.12.2024 - 14:15Pojma nemam. Ne mogu se poistovjetiti niti ući u njihovu kožu. Možda je okolina, odgajanje, možda ima neki gen a vjerovatno kod mnogih je i stvar izbora.
Rick Sanchez
@IgorBiH, 18.12.2024 - 14:43Stvar izbora koji spol će te privlačit? Bome, znaš i ti fino nekad lupit ko otvoreni prozor 🙂
djosic85
@IgorBiH, 18.12.2024 - 21:55U pravu si za vanjske čimbenike, često spolno zlostavljanje u najranijoj dobi rezultira homoseksualizmom ili odgoj djece koja imaju dvije mame ili dva tate. E sad postoji i taj genski dio, u svakom slučaju mislim da rijetko ko izabere taj životni stil jer mu je to cool.
IgorBiH
@djosic85, 18.12.2024 - 22:19Zavisi od društva do društva. Ne kod nas ali eno u američkim ultraliberalnim krugovima jedva čekaju da im dijete od 2(!) godine da bilo kakvu natuknicu da se ne osjeća ugodno u koži tog spola kako bi pokrenuli proceduru za promjenu istog kroz razne hormonske terapije. Te boleštine se normalizuju. A o klasičnom homoseksualizmu da ne pričam, to više nije ni tema niti najveći desničari smiju djelovati na tom planu. A tek studentske ankete koje pokazuju rekordan broj onih koji se izjašnjavaju kao queer, bi, gay itd. upravo zato jer je to u tim krugovima postalo itekako cool. Istina da mnogo manji procenat njih to upražnjava u praksi ali dosta govori o zeitgeistu.
djosic85
@IgorBiH, 19.12.2024 - 08:54Pa tamo su i desničari gay 🤣
IgorBiH
@djosic85, 19.12.2024 - 13:20Tako je! Odlična opservacija. Kažem, to više nije tema. Tako će i ove današnje novokomponovane boleštine prestati biti tema za koju godinu jer će biti normalizovane i kodifikovane (npr. kroz Vrhovni sud) i čiča miča gotova priča, idemo na sljedeće društveno bojno polje. Lijevi uvijek dobiju sve što žele.
tomekplejka89
14.12.2024 - 22:01Osobno mi ne smeta Ciri. Kako je ljudima nejasno da se igracima koji su muskarci u vecini radije igra sa muskim nego zenskim likom…kaj je to tako cudno i krivo. Volio bi vidjeti socijalni eksperiment da se djeci daju igracke gdje su sve Barbike u biti Ken a djecacima da su svi ActionMani ( ako se itko toga sjeca) neke nabrijane vojnikinje. Volio bih vidjeti kako bi djeca reagirala na to. Kazu da djeca neznaju lagati a ja sam isto dijete u dusi koje se jos uvijek igra ali samo na video igrama.
PS. Dam ruku u vatru da je Ciri gay i mrzi muskarce
Ena
@tomekplejka89, 16.12.2024 - 07:24I sta ja sam zensko i igrala sam sa Geraltom i mogla sam se super uziviti. Fali vam maste.
Sylassie
14.12.2024 - 22:20Zamisli biti straight muškarac i ne htjeti žene u svojim igrama. Hmm, jesu li takvi ‘gameri’ sigurni da nije problem u njima? Možda su ‘gaymeri’? Ne da je to problem samo po sebi, samo imam osjećaj da tu postoje neki potisnuti osjećaji… zatvoreni, kao u nekom ‘klozetu’…
PicardMT
@Sylassie, 15.12.2024 - 09:55Upravo tako, ali i sami su žrtve. Od malena ih indoktriniraju zadrtim i isključivim ideologijama vjerskog fanatizma i ekstremne desnice zbog kojega u konačnici ne mogu biti sretni i iskreno živjeti svoj život gej muškaraca. Važno je da im pomognemo i jasno kažemo da je homoseksualnost odavno postojala a danas prihvatljiva, normalna i da se nemaju razloga mrziti ili prisiljavati na hetero odnose.
kanidja536
@Sylassie, 16.12.2024 - 16:54“Gaymeri” 🤣🤣🤣 riječ godine….
Darac83
14.12.2024 - 22:28Meni ova Ciri u traileru izgleda top. Ne mislim samo na fizički.
Bubimir666
14.12.2024 - 23:38Ja bih rekao da je bzvz članak, eto iskreno. Znamo svi, znate i vi kaj nas smeta. Ne smeta nas Ciri, nije to problem.
Darcoolio
@Bubimir666, 15.12.2024 - 00:03Mislim da i Zoran to zna, ali eto, lepa poseta sajtu.
Vallarfax
@Darcoolio, 15.12.2024 - 13:35Gaming site, bar ozbiljni, se ne bi trebao supustati na ovaj “kotaku” nivo… Ili da ne kazem index… To je moje misljenje…
Djelo_Jerboa
@Bubimir666, 15.12.2024 - 11:43Zoki napravo kontroverzan post.
Pregledi,komentari,trolanje: STONKS
To ti je poanta price uglavnom…
moordrak
15.12.2024 - 00:12Eto mojih 5 centi na ovu temu. Obožavam kada se novinari prave blesavi. Opet Zoki navodiš vodu na svoj mlin.
Od ovih igara koje si naveo neću doslovno igrati niti jednu ali igrati ću Witchera.
I nije problem što su odabrali Ciri za glavnu protagonisticu nego je problem što u witcheru ima previše testosterona. Igra je dafaultno postavljena da si promiskuitetni, neplodni mamojebac spreman za batinanje svakog tko mu stane na put. Oprostit ćeš, ženski glavni lik se u takvo okružje ne uklapa. Ubio si imerziju iste sekunde. Siguran sam da postoji neki fensi naziv za to ali sada mi ne pada na pamet. Meni osobno nije bitno što će witcher imati među nogama sve dok se ne krene petljati sa nekakvim agendama. E onda i ja dobijem rogove. A petljat će sigurno, onako 1001 %.
Zadnji put mi se to dogodilo sa Aloy. Vidiš, prvi Horizon nikada dotakao nije pitanja seksualnosti. I onda su naravno sve usrali u nastavku pretvorivši ne samo glavnu protagonisticu, nego njezinu “mater” i jednu od antagonistica u lezbače. Pa ebem mu misha. Što je to trebalo baš tako? Nismo mogli bez toga? U modernim igrama normalni muško-ženski odnosi su postali rijetki kao Stradivarijeva violina. Zašto?
Ok, cure jednako puno igraju kao i dečki i različiti spolovi trebaju biti zastupljeni u igrama no to ne znači da se moraju pokriti ama baš sve krajnosti. Uostalom, čisto rasprave radi, neka i krajnosti budu zadovoljene, no ne dopuštam da mi se to nasilno gura niz grlo kao guski za tovljenje. Daj mi ebeni izbor. Dovoljno smo tehnički napredovali i takve stvari nije posebno teško implementirati u igre. Ako sam muško i želim igrati sa muškim likom, dopušta li narativ, daj mi taj izbor.
tomekplejka89
@moordrak, 15.12.2024 - 02:13Bas to…ovo za Aloy nisam znao da je lezbijka ali eto…mogao sam pretpostavit. Vjerujem da igracima generalno zene ne smetaju ali zasto svaki lik danas mora biti gay ili queer? Zasto!? Zenska iz nove ND igre..Intergalactic je 100% gay…a zasto mora biti? Ili ono u najboljem slucaju je bisexsualna. Zasto svaka serija, igra, film ili nesto trece moraju glavnu rijec voditi homosexualci koji su uvijek i nuzno bolji u svakom aspektu od ostalih likova u datom momentu. Pocevsi od ineligencije do neznam cega. Pa nemoze mi nitko reci da je to samo od sebe tako a ne neka politika. Oke gay lik ili neznam sta al neka bude realno napisan i neka bude covjek od krvi i mesa a ne neki superheroj po defoltu u startu a svi ostali su u kurcu. Jbt zene su bile protagonisti kultnih filmova jos od kad ikad pa nisu bile ovo sto su danas. A ljudi su gledali te filmove i igrali te igre i voljeli ih maksimalno. Ovo danas nije normalno sta se radi i bok. A Zokiju vezano za clanak…reko bih da je 50% ovih igara na popisu u najboljem slucaju AA produkcija. Pricamo o AAA naslovima. Evo, cak je i GTA6 morao stavit zenu u pricu nebili malo popravili famozni SCORE. Ljudi…manite se corava posla
Zoran Žalac
@tomekplejka89, 15.12.2024 - 07:31Znači igre moraju imati Concordov budžet da bi bile legitimne za išta? Dobro dok pričamo samo o AAA naslovima a ne o AAAA naslovima poput Skull & Bomesa.
Cygarone
@Zoran Žalac, 15.12.2024 - 14:58Zna se dobro na što je @tomekplejka89 mislio spomenuvši AAA naslove. Od 20 tvojih spomenutih igara, 10 ih je nepoznato (dakle neka manja produkcija i nebitne videoigre koje skupa neće sakupiti broj prodanih primjeraka u visini trenutnog broja igrača koje ima npr. Team Fortress 2 star 17 godina). Od ovih 10 “poznatih” igara MGS, MAFIA, Kingdom Come 2, Doom, Death Stranding, itd. realno ne možeš staviti ženski lik (eventualno u Death Stranding) jer u tim pričama ako uzmemo vremensko razdoblje ili priču (Doom, MGS) ženski spol jednostavno ne odgovara. Primjera radi: u igri Xena princeza ratnica glavni lik ne može biti Joxer. Može, ali tu igru nitko ne bi igrao jer jednostavno lik i djelo Joxera je zapravo dvorska luda u priči o Xeni.
Ono što kolega tomek pokušava pojasniti je sljedeće. Ubacuju se ženski igrivi likovi, koji djeluju muškobanjasto iako su “medicinski (reproduktivno)” žene. Dodjeljuje im se mentalitet i ponašanje entitled razmaženih derišta, pokušavajući ih prezentirati kao neki “badass” lik bez kvalitetnije psihološke karakterizacije (ND najnoviji IP sa MC koji srče napitak u smislu zaboli me pipica što ti babo s druge strane ekrana imaš za reći).
Smeta ti kada većina čitatelja portala smatra da su ženski likovi previše postali muškarčine. Pa napišeš članak koji ismijava njihove stavove. Smeta ti kada ta ista većina čitatelja portala spomene kako bi ipak htjeli vidjeti prave muškarce umjesto ženskih likova, pa napišeš ovaj članak koji komentiramo…
Interestanta je činjenica kako čitajuči između redaka tvoje članke i tvoje komentare na portalu, u jednom trenutku Ti osobno i šačica LGBT pripadnika ovog portala, nazivate druge podrumskim masturbatorima kada žele pravi ženski lik u videoigri, a sa druge strane te iste ljude koji čine zapravo većinu čitatelja, ismijavate kako su prikrivene gay osobe. Jer eto, žele muškog lika u okruženju grotesknih situacija makljaže.
Zaista imam osjećaj kao da se portal sve više pretvara u Index.hr a sve manje u gaming portal.
Ovaj komentar je samo osvrt na pročitano i viđeno u posljednjih godinu dana na ovom portalu. Dolazi od osobe koja je u posljednjoj igri (Once Human) gdje je mogao birati spol lika, odabrao ženski lik. Zašto? Iskreno, nemam pojma.
Darcoolio
@Cygarone, 15.12.2024 - 17:56Taj narativ “ne podržavaš gej zajednicu znači da si latentni gej” je nešto najdebilnije što su ikada napisali.
I u suštinij je sve tačno što je navedeno.
Zoran Žalac
@Cygarone, 15.12.2024 - 19:28Slična bi količina AAA i AA naslova bila da sam išao nabrajati igre sa ženskim igrivim likovima, igre gdje možeš birati jedno ili drugo ili igre gdje igraš s oboje. Što znači da balans postoji i sve je ok. Ne treba tražiti da sve igre budu na isti kalup. Bilo da se radi o žanru, temi ili rodu glavnih likova ili o nečem sasvim desetom. Osim toga, prvi Kingdom Come je bio AA igra za koju su tražili novce putem crowdfundinga – apsolutno ništa za kvalitetu ne znači ako je AA niti je išta manje vrijedna. Jbg, više se informirat o igrama i onda nema problema.
Cygarone
@Zoran Žalac, 16.12.2024 - 10:44Tomek je koristio AAA igre u kontekstu popularnosti pojedinih igara. Ja sa druge strane nisam u niti jednom trenutku direktno ili indirektno spomenuo riječ AAA igre. Imaš popularne, poznate igre i nepoznate igre bez ikakvog marketinga. Slažem se sa tvojim mišljenjem kako AA igra nije ništa manje vrijedna od AAA igre ako je koncept i ideja dobro provedena u djelo odnosno igru. Netko je ovdje u komentarima spomenuo igru Maneater. Odigrao sam je i zabavna mi je iako nema neku blockbuster priču koja ostavlja bez daha. Mišljenja sam kako je ta igra AA produkcije ili slabija, no svejedno pruža neki vid zabave. Tako da tvoja opaska o informiranju oko igara ne drži vodu…
Nadalje, u tvojem primjeru dao si hrpu nepoznatih igara (The Alters, Exekiller, Replaced, Khazan, Where Winds Meet, Baby Steps, I am Jesus Christ itd.) i onda hoćeš reći da ima dovoljno igara, koje gle čuda imaju muškog protagonista. Samim time što si ubacio igre poput Baby Steps i I am Jesus Christ, očiti je nedvosmisleni dokaz ismijavanja i ruganja ljudima, u ovom slučaju većinom muškoj publici. Ljudi koji primjećuju kako sve više poznatih igara sa jakim i kvalitetnim marketingom, te serijali sa velikom količinom publike sve više postaju političke propagande, a za posljedicu imaju propast dev studija i cijelih IP-eva. Pa tako onda dobivamo likove koji nemaju nikakve karakterizacije. Kompleksniji karakter imaju zombiji u igri Days Gone nego protagonisti novih poznatih igara.
Ti možeš govoriti i pisati što god hoćeš, ali ne možeš poreći da je trailer nove ND igre u kojoj ćelava protagonistica u datom trenutku srče slamku normalna i uobičajena komunikacija sa nadređenom osobom. Vjerujem da si visokog obrazovanja. Pod pretpostavkom da si odlazio na predavanja, reci mi koliko je osoba tijekom tvojeg školovanja prilikom pohađanja nastave imala takav stav prema profesorima? Općenito u bilo kakvoj sličnoj situaciji, nikada normalna komunikacija između dvije osobe nije ovako izgledala (zanemarimo sada druženje u studentskim menzama i odlasi u Mc Donalds).
Dakle, nemaju ljudi ništa protiv ženskih ili muških uloga u igrama, nego je problem u zaglupljivanju likova. Osobnog sam mišljenja kako su likovi ovakvih karakternih osobina loš i kriv primjer za današnju omladinu koja bi trebala biti najveća potrošačka grupa ovakvih proizvoda zabavne industrije.
Zoran Žalac
@Cygarone, 16.12.2024 - 11:49Gle, ne možeš reći “nema igara s muškim protagonistima”, i onda kad ti netko navede koje su, braniti se dalje argumentom “to nisu poznate igre”. To je čista neinformiranost. Više od polovica igara s ove liste bila je prezentirana na Xboxovim E3 prezentacijama i Sonyjevom State of Play programu, znači to su igre koje Sony i MS direktno prezentiraju najhardcore segmentu svoje publike koji prati te State of Play prezentacije. Ne pratiš te prezentacije? Ok, al onda nisi informiran da tvoje stajalište o nepostojanju igara bude relevantno. Ne sviđaju ti se te igre s muškim likovima? Ok, to ne znači da takve igre ne postoje. Nije ti razina produkcije tih igara dostatna? Ok, to ne znače da takve igre ne postoje.
Što se tiče ovoga “sve više poznatih igara sa jakim marketingom postaju političke propagande” – neka, slobodno. Tržište će odlučit šta prolazi. Marketing ionako nema veze s kvalitetom ili zabavom igre, to me ne dira. Ako će propast poznati serijali i studiji koji zastrane, neka propadnu. Pojavit će se hrpa drugih i uvijek će biti i dobrih i loših stvari za igrati. Hoću plakat što je zadnji Dragon Age ispao meka stolica od igre? Naravno da neću, život ide dalje. Krivo mi je jer postoji potencijal za bolje, ali ne pada mi na pamet da zbog toga budem ogorčen gamingom, svijetom, životom, svime. Tražim iduću igru koja će me zabavit, a ono što me ne zanima preskačem, i to je čitava filozofija.
Cygarone
@Zoran Žalac, 17.12.2024 - 11:17Nisam u niti jednom komentaru naveo, nema igara sa muškim protagonistima. Ispravi me ako griješim i citiraj moj komentar gdje sam to spomenuo. Pokušavaš me uvjeriti u tvrdnju da sam JA mišljenja kako ima sve manje muških protagonista u igrama. Ima igara sa muškim jednako kao i sa ženskim protagonistima. To si naveo u jednom od prethodnih komentara i sa tim argumentom se slažem sa tobom.
Ne želim se raspravljati o tvom pasivno agresivnom argumentu koji “pretpostavlja” pratim li ja ili ne pratim prezentacije najava novih igara, u kojem nastojiš prezentirati sebe i svoje stajalište kao alfu i omegu i jedino relevantno mišljenje o svemu vezanom za industriju igara. Samo zato što si novinar specijaliziran za gaming industriju ne znači da si nepogrešiv po tome pitanju. Pretpostavka je majka a egotrip od kojeg patiš tata svih zajeba, upamti to.
Mišljenja sam kako prezentacije igara na State Of Play i E3 konferenciji ne znače kako te igre automatizmom postaju popularne i poznate. Na kraju krajeva, razvikano, popularno i poznato ne znači da je nešto kvalitetno. Problem sa tvojim primjerima spomenuo sam u prethodnom komentaru, naveo sam igre iz kojih je očigledno tvoje ismijavanje a to su I am Jesus Christ, Baby Steps i The Alters. Reci što god hoćeš, pa sve i da su te iste igre najavljene na State of Play prezentacijama, to ne znači da su navedene kvalitetne i dobro osmišljene igre.
Moj glavni problem je što novinarčići gaming industrije zabadaju glavu u pijesak, a ovi malo smjeliji poput tebe pišu satirične članke u kojima sprdaju većinu potrošača umjesto osvrta na glavni problem propadanja desetljećima građenih serijala.
Sam si primijetio kako propadaju poznati serijali i studija koja ih razvijaju, spomenuvši na kraju neka propadnu.
Tužno je uopće vidjeti takav stav od cijenjenog novinara poput tebe, koji bi trebao svojim člancima biti stup podrške kvalitetnim developerima i izradi kvalitetnih igara, a zapravo jaše na valovima “modernih novo normalnih” ideologija, sa figom u džepu upravo prema toj “modernoj publici” i filozofijom “katarzičnog uskrsnuća industrije igara” jednog dana u budućnosti. Po mojem mišljenju, to je čisto dvolično razmišljanje i stajalište.
Za kraj, složio bih se sa tvojom mišlju i filozofijom u kojoj tražimo iduću igru koja će nas zabaviti. To je poanta zabavne industrije, bilo da se radi o videoigrama, filmovima, serijama, kazališnim predstavama ili glazbi… Toliko od mene, Živ mi bio!
Zoran Žalac
@Cygarone, 17.12.2024 - 14:56Ovo je bio tekst za one koji su to naveli. Bilo ih je prošlog petka, pročešljaš komentare pa vidiš.
Uzaludno je raspravljati je li neka igra, koja još nije izašla, “poznata” u smislu popularna. Čim je predstavljena hardcore segmentu publike, poznata je. Naravno da nije poznata nekome tko igra dvije godišnje i ne prati vijesti iz gaminga, ali onome tko ju vidi na prezentaciji je poznata.
Ako su developeri kvalitetni, radit će kvalitetno. Za to se ne bojim. Naravno da ima i kvalitetnih developera koji će stradati u industriji, ali to neće biti zbog političkih agendi koje publika navodno odbija, nego zato što neće naći dovoljno investicija, ili će ih neka korporacija ugušit kad ih više ne bude trebala ili kad im ne ispune ciljeve rasta. Takvima treba pružati podršku, hvaliti igre koje su kvalitetne, a slabo se prodaju npr. Ako neki studio doista zapošljava ljude da ispuni diversity kvotu, a ne s ciljem okupljanja talentiranog kolektiva, neka zapošljava – njihovo je pravo, ali i moje / tvoje je pravo da ih ne podržim.
SanKa
@moordrak, 16.12.2024 - 11:22dobro bog vas ubio, nije Ciri viktorijina andjelica, nego je Witcher sa stazom, dakle ide okolo ,kolje i mlatara mačem, pa ofc da ce bit malo misicava..uopce ne izgleda ko da ima previse testosterona nego izgleda ko da je utrenirana. stvarno ste svi mutavi ili ste imali 2 iz hrvatskog kad vas se vecina peca ko ribe na mamac. tekst je očita satira, ako se vrijeđaš radi satire onda svaka čast. sjedi 1
moordrak
@SanKa, 16.12.2024 - 15:22@SanKa Eno ti ga par komentara gore, Žalac odgovorio u svojem stilu. Kaže on “idem tražiti iduću igru koja će me zabavit”. Dobar savjet. Nažalost takvih igara je sve manje i manje.- imam *ebeni filter.
@Zoran Žalac, bome frende, pragmatičan si u 3 P.M. Oće to tako s godinama. Samo znaš, kompromis nije svaki puta dobro rješenje. Nu ok. Tvoj cirkus, tvoji majmuni.
stajaznam
15.12.2024 - 00:54Mislim da treba i dobrih igara.
Smike
15.12.2024 - 01:10Joj jadnog članka, bukvalno masi poentu . Meni smeta sto igre koje volim mjenjaju polove bez obzira i to sto je najjadnije samo muske skidaju da se umile Zokiju (on je slika tog modernog,pametnog i otvorenog LGBT gejmera). Zasto novi Tomb Raider ne bude muskarac ili novi Horizon Zero,nee, nego cemo jebat Witchera Ghost of Thusima ili AC,pa mozemo onda malo jebat Last of Us,pa zadnji Uncharted ah da sad idemo i GTA da ubacimo muskobanjastu koku..Evo upravo gledam film Rebel Moon i glavni lik je naravno lazbis…
DjokaBA
15.12.2024 - 01:34Mnogo se opterecujete nebitnim stvarima. Cemu ovaj tekst ?
esse
15.12.2024 - 05:56lol
djosic85
15.12.2024 - 07:24Članak nisam ni čitao jer većinu tih igara nisam igrao niti ću igrat. Samo 3,4 planiram odigrat. Ali članak je dobar mamac za raspravu, pogotovo za gretu i onog gay ovnića 🤣
Wik7im
15.12.2024 - 10:00Ovi Transformeri sjebali sve, neznas vise sta se ljulja medju nogama a sta ne.
PicardMT
15.12.2024 - 10:10Bravo za članak premda je preblag u svojoj kritici te najnovije poremecene grupice zaostalih mizoginih pseudomuskaraca kojima treba hitna terapija i neki smisao u životu. Njihovo uzaludno gubitnicko kmecanje zaslužuje iskreno ismijavanje i prokazivanje pravih uzroka nastanka tog fenomena koji uopće nije bio do sada prisutan u gamingu. Nakon napada na lgbt i tamnopute likove u igrama, ovaj novi bolesni i sramotni ispad mrznje prema zenama od nas traži i da ih iskreno želimo. Tužni inceli koji su potpuno izgubili razum I do sada najglupljim teorijama zavjere dokazuju nam da će zauvijek biti usamljeni podrumski kmecavci.
PrydaCro
@PicardMT, 15.12.2024 - 11:25🤡
PicardMT
@PrydaCro, 15.12.2024 - 11:35🤏💩
Laufer989
15.12.2024 - 10:15Ne da mi ne smeta Ciri kao glavni protagonist Witcher igre već mi to ima i smisla. Bilo je to ili neki novi random lik i iskreno, za franšizu je ovo bolje jer se lakše povezati s nečim kaj ima svoje temelje u vrlo uspješnoj trilogiji. Kako će to biti izvedeno, vidjeti ćemo kad igra izađe. Nemam ništa protiv ženskih likova u igrama i filmovima dok god su dobro i uvjerljivo izvedeni. Ne moraju bit sex bombe ni “badassovi”. Ali ako nije tako, ako je igra loša ili mi se ne sviđa ili ako guraju bilo kakvog lika koji tamo ne pripada, takvu igru neću igrati. Novi AC može biti GOAT ali centa od mene dobiti neće.
RaspudicT1986
15.12.2024 - 11:28Zar je tako teško u “sve”(one u koje je to moguće radi priče) igre stavit biranje između muškog i ženskog protagonitsa, pa kome se igra sa lezbom neka igra. Meni ne smeta što netko želi igrati sa ženom, ali ja ne želim. Znaci ako netko moze i želi izraziti svoje mišljene o igranju sa ženama, onda tome kometari i služe. Autor ovog članka već drugi puta od toga radi sprdnju, kao nama smetaju wokw sranja. Da smetaju, i smetat ce uvijek. Propaganda LGBTQBLABLA BLA zajednica u bilo kojem segmentu gaminga, filma i sl. ce nam smetat i javno cemo reci svoje mišljene o tome. Ako neko ima drugacije mišljenje, oke nemam nista protiv, ima pravo na njega.
Ne smeta mi Lara Croft, Ciry i ostale žene u igrama. Ali ja ih neću igrat jer se nemogu poistovjetit s njima, niti ufurat u priču. To je moje mišljenje i imam ga pravo isticat, ako je dozvoljeno isticat sve drugo, onda je dozvoljeno i ovo.
Goblin
@RaspudicT1986, 15.12.2024 - 12:28Vi se u igrama igrate uloga muškarca ili žene, ja se igram lopova, ubojica, arheologa, vojnika, špijuna… we are not the same! Samo u Simsima igram spol, a Simse ne igram.
RaspudicT1986
@Goblin, 15.12.2024 - 17:14Baš cudno da ni jedno od tih uloga nisi spomenuo u ženskom rodu!? Nisi jer se nemozes poistovjetit s tim. Logično
Goblin
@RaspudicT1986, 15.12.2024 - 19:01Obična nebitna semantika. Valjda mi je u igri u prvom planu da lovim čudovišta, uživim se u profesiju, zadatak, cilj… upravljam li ženom, muškarcem ili čudovištem kao u Carrionu je sekundarno, niti razumijem kako je moguće, u igrama u kojima je lik već definiran, karakterom, glasom, imenom, da sam sebe uvjerim da sam ja taj lik. Druga stvar kada sam ispočetka kreiram lika ili je nije pretjerano definiran kao u nekim fps-ovima, ne priča primjerice i slično.
RaspudicT1986
@Goblin, 16.12.2024 - 14:46Sve 5, tebi je sekundarno, meni nije. Da bi mi igra bila dobra i zanimljiva, moram se moc poistovjetit s protagonistom. Ako je protagonistica, nemogu se uzivit, ne razmišljam ko žena, niti mogu zamislit kako ona razmislja u odredenim situacijama. To ostavljam gospođama za igru. Ko voli neka izvoli
Goblin
@RaspudicT1986, 16.12.2024 - 15:22Niti svi muškarci isto razmišljaju, niti isto reagiraju na određene situacije, a ženski protagonisti ionako dolaze u situacije za koje bi čovjek reko da je realnije da će se u njima prije naći i koje su interesantnije nama muškarcima, akcija, nasilje… na kraju krajeva, sve 5, igraj kako hoćeš, što hoćeš, ali onda budi fer, ima i cura gejmerica, možda bi se i one rado uživjele u lika.
RaspudicT1986
@Goblin, 16.12.2024 - 19:35Koliki je postotak cura gejmerica, toliki bi otprilike trebao biti broj igara sa ženama u prvoj ulozi.Problem je sto se sve više zene gura u sve, apsolutno sve. I onda se još od njih napravi nesto sto vecina nije. Lezbe. Nebinarme Sve lako rijesivo, da se u igrama stavi kreiranje lika, pa biraj.
Goblin
@RaspudicT1986, 16.12.2024 - 20:26Logička pogreška, argumentom brojki. Netko bi mogao argumentirati da je ta brojka mala, jer ne postoji dovoljno ženskih likova, a djevojke se ne mogu uživjeti u ulogu muških likova i onda se vrtimo u krug.
Lezbe? Da, to ni meni nije jasno, snažna žena ne smije voljeti muškarce
RaspudicT1986
@Goblin, 17.12.2024 - 12:17eto napokon se u necemu slazemo. NIje toliko problem žena koliko to predstavljanje žene kao nešto sto nije. ili je u najmanjem mogucem postotku, ali se predstavlja kao da je u najvecem
Goblin
@RaspudicT1986, 15.12.2024 - 19:15I nemojte se onda ljutiti, kad već spominješ poistovjećivanje, i baziraš ga primarno na spolu lika, što onda danas imamo takvu situaciju u kojoj svi traže reprezentaciju, ali vas ljute u serijama gayevi, transići, crnci… s likovoma se treba poistovjećivati u njegovom karakteru, kušnjama, teškoćama itd. a ne koje je boje kože i ima li pišu ko i ja.
Djelo_Jerboa
15.12.2024 - 11:37Zoki:
PrydaCro
@Djelo_Jerboa, 15.12.2024 - 11:42Sad još jedan članak na temu zamjenica u igrama jer je opće poznato da je to logično i normalno 😂
Skif
15.12.2024 - 13:02Ima li neko prevod za Witchera 3? Srrbifikator sajt ugašen ne stigoh ga na vrijeme
tuvvok1701
15.12.2024 - 13:12Kako Zoran zna zapalit masu, svaka čast 😁
Je li Ciri očekivana kao glavni lik? Apsolutno da je! Je li u gaming svijetu najezda ženskih likova u zadnje vrijeme? Pa, baš i ne. Je li čitava industrija zabave otišla u krivom smjeru zbog glasne, naporne manjine? Apsolutno da je, iako ta manjina nisu žene nego oni koji u zgusnutom rasporedu nisu stigli odrast pa im ama baš sve smeta. Jesu li u pravu u nekim stvarima? Naravno da jesu. Trebaju li odrasti? Apsolutno da trebaju, i to pod hitno!!!
Darcoolio
@tuvvok1701, 15.12.2024 - 13:35Ali ne i prihvatiti nešto što ne postoji, kao they/them i da u svakoj igri mora da bude neki gej, lezba ili jedan od nedefinisanih.
tuvvok1701
@Darcoolio, 15.12.2024 - 16:09Napisao sam da je čitava industrija otišla u krivom smjeru, treba bit ponešto za svakoga pa neka izaberi ko šta želi, s tim nemam problema. Ali nema potrebe za moraliziranjem i kvazimoralnim porukama u svakoj aaa igri
Lucky87
15.12.2024 - 16:07Napravio kokice, sjeo u naslonjač i krećem čitati komentare! 😂
x18x05x
15.12.2024 - 16:24Niđe veze.
mii2o90
15.12.2024 - 18:50Ono šte mene eventualno smeta je što u igrama i filmova u kojima je glavni lik ženska uglavnom muški likovi imaju neke priglupe uloge.
Plus nije nimalo realno da žena fizički nadjača muškarca iukojem obliku pa mi je malo teško zamisliti da se to gura u prvi plan.
Žene imaju svoje prednosti, ali to nije sigurno fizička snaga.
vragec25cro
15.12.2024 - 23:04Ne zanima me witcher 4,a u igrama gdje mogu kreirati likove(mmorpg vecinom)vecina likova mi zenski 🙂 Meni svejedno koje je rase ili spola lik u igri jer je to ipak samo igra.Bitniji mi ke gameplay i da nema nekih nenormalnih tema nevwzanih u gameplay i oni koji ne znaju kaj su.Afroamerikanci isto slabo zastupljeni u igrama ko glavni protagonisti a nisu manjina,btw Mafia 3 mi najbolja mafia s Lincolnom i uopce me nine bilo briga kakve je boje koze.bitno da je normalan i prirodan i da zna kaj je
Max Payne44
15.12.2024 - 23:47Veoma slab pokusaj da se ispadne duhovit. Znam da ovo radite jer donosi klikove, ali prijateljski savet da se manete ovoga, blam je citati iskreno. Svi smo ovde jer volimo igre pre svega, ne zbog ovakvih neduhovitih proseravanja.
E sad, ocigledno je da postoje situacije gde se danas guraju likovi na silu i to je ono sto smeta ljudima. Licno mi ne smeta nijedan lik, kako god se izjasnjavao i sta god bio ako ima poentu, dobro je napisan, dobro odglumljen, kako god. Ciri je odlican izbor za nastavak.
Darac83
16.12.2024 - 09:29Zoki zna formulu: izbaci provokativni tekst, navuci komentare, izvuci PicardMT-a iz hibernacije i imaš dernek u komentarima. 😂 Osobno, nije mi više zabavno… 😞
SanKa
16.12.2024 - 11:09oh boy..im going in
SanKa
16.12.2024 - 11:10ja stvarno ne vjerujem da ste isli radit clanak radi kmeketa neobrazovanih simp podrumara xD da su igrali witcher dosad bi znali da je logican slijed dogadjaja da Ciri bude iduci witcher. kakvi kreten bokte
Fenner
16.12.2024 - 11:42Nebitno da li je ženski ili muški lik, bitno da je igra kvalitetna. Svi znamo ili smo znali da će Ciri preuzeti glavnu ulogu u Witcher 4 i to je ok. No Ciri ne može i nikada nije mogla koristiti napitke a u traileru koristi. Koliko sam ja upoznat s pričom Witcher niti jedna ženska osoba nije uspjela preživjeti inicijaciju, tj. trovanje s raznim napitcima. Također vrlo mali postotak preživljavanja je i kod muških. Ciri je koliko ja znam polu vilenjakinja, koji se smatraju polubogovima i to je to. Neka me netko ispravi ako sam u krivu, ali mislim da nisam?!
Goblin
@Fenner, 16.12.2024 - 12:30U igri, Geralt djevojci na samrti, koju je napao Gryfin, pripravi witcher napitak Swallow, premda zna da će je sam napitak ubiti… kasnije saznajemo da je djevojka preživjela i ozdravila zbog napitka.
Goblin
@Fenner, 16.12.2024 - 12:31Zna da je sam napitak može ubiti*
Fenner
@Goblin, 16.12.2024 - 12:51Da developeri će najvjerojatnije nešto izmislit da ona to može podnijeti, isto tako Witcheri ne mogu imati potomke s obzirom da im je tijelo zatrovano itd… A sve u svemu bumo vidjeli kaj su zmislili! 🙂