HCL.HR

Recenzija

Stellar Blade

Wiggle wiggle!

Hrvoje Smoljić

Normalno je biti skeptičan kada studio poznat po razvoju mobilnih igara najavi svoj prvi visokobudžetni projekt. Prvi trailer za igru, tada još poznatu kao Project Eve, dao je naslutiti kako bi se ovdje moglo raditi o igri koja osim odličnih vizuala možda neće donijeti ništa posebno. Srećom, nakon provedenih 50 sati u igri, mogu reći da Stellar Blade nudi mnogo više od vizualne raskoši i četiri treskajuća atributa. Ako vam kombinacija Bayonette, Nier: Automata i Devil May Cry zvuči napaljujuće, definitivno ste na pravom mjestu.

Početna cijena Recenzirana verzija Recenzentski primjerak
80€ PlayStation 5 Ustupio izdavač

Robotko vs Hentai

Ako ste iz demo verzije ili drugih izvora pomislili kako će Stellar Blade usvojiti minimalistički način pričanja priče kao nekakav souls naslov – prevarili ste se. Priča je ovdje ispričana na klasičan način kroz razumljiv dijalog između likova i kojekakve zapise kroz koje si je moguće dodatno pojasniti glavni narativ. Nekako je u tom pogledu najočitija usporedba NieR: Automata za koju je i poznato kako je bila jedan od glavnih uzora za Stellar Blade.

Baš kao i u tom uzoru, radnja igre odvija se na postapokaliptičnoj Zemlji. Razlika je u tome što umjesto robota ovdje na njoj obitavaju čudovišna stvorenja imena Naytiba. Čovječanstvo je izgubivši rat od Naytiba praktički protjerano sa Zemlje i sada živi na koloniji pod vodstvom umjetne inteligencije. Tu na scenu stupa naša dugonoga protagonistica Eve koja je član posebne postrojbe poslane da porazi Naytibe i ponovno zauzme Zemlju. Naravno, misija pođe opako po zlu pa Eve jedva preživi zahvaljujući intervenciji kolonista imena Adam koji je odvodi u posljednji preživjeli grad – Xion.

Nier Automata očigledno je bila jedan od glavnih uzora za Stellar Blade.

Ali, to je samo prvih sat vremena igre. Za one koji su zaigrali bilo koju igru iz NieR serijala, činjenica da je to bio jedan od glavnih uzora trebala bi vam sugerirati da ništa nije jednostavno kako se čini. Igra vam otkrića za svoje misterije servira dosta dobrim tempom i svakako se isplati odigrati do kraja kako biste ih sve otkrili. Ima doduše onih koji su poprilično predvidljivi te vas u globalu ništa neće izuti iz šlapica kao u Nier Automati, koja je po mom sudu ipak bolje odradila suptilnu slojevitost svog narativa.

Ono što dodatno mogu istaknuti je kako igra atmosferom i dizajnom odlično prodaje postapokaliptični, pomalo melankoličan ugođaj. Ima tu raznoraznih utjecaja poput Battle Angel Alite, Blade Runnera i još nekih poznatih SF uradaka. Osim toga, igra ima onaj istočnjački šarm gdje je njen melankoličan ugođaj spojen sa K-pop glazbom, što suprotno svim pretpostavkama funkcionira odlično.

Igra atmosferom i dizajnom levela odlično prodaje postapokaliptični ugođaj.

Eve kao protagonist u smislu priče nije lik kojega ćemo baš pamtiti. Radi se o liku koji je kao riba izvan vode i koji je dobar instrument kroz koji vas igra može hraniti informacijama o svom svijetu. Glavni motivi su joj misija istrebljenja Naytiba s daškom osvete i gotovo do samog kraja je karakterno statičan lik koji je uvijek spreman pomoći kome god treba.

Njezin fizički izgled možda je kao šaka u oko inače jadne postapokalipse, ali narativno je dobro obrazložen (stvarno je, vjerujte mi!), a čak se i neki likovi suptilno referiraju na isti izvan činjenice da ju nazivaju anđelom. Naravno, znaju developeri što su napravili pa u filmićima ima strateških kutova kamere, a tu su i brojne animacije i kostimi koji definitivno nisu za igranje pred ukućanima. Ukratko, žena je besramno seksi, ali mogu reći da to gotovo nikad ne prelazi mjeru dobrog ukusa.

Tek rijetki sporedni likovi su pamtljivi i imaju pozornosti vrijedne priče.

Kroz većinu avanture Eve prate pilot Adam i mehaničarka Lily, a oni nisu pretjerano napeti sporedni likovi. Međusobnih interakcija imaju vrlo malo i uglavnom se sve svodi na dijalog putem malenog drona koji Eve prati tijekom igre. Iako ih je većina formulaična i dosadna, nađe se pokoja značajnija sporedna misija kroz koje se upoznaju neki pamtljiviji likovi koji svojim pričama značajno doprinose tužnjikavoj atmosferi ove postapokalipse.

Iako generalno loš instrument produbljenja svijetova u igrama, već spomenuti zapisi nisu nekakvi zidovi teksta već kratke i lako probavljive poruke zemljinih kolonista. Zapravo često daju informacije koje čine glavnu priču predvidljivom, ali i unatoč tome nisu za preskakanje jer osim obogaćenja narativa donose i konkretne gameplay koristi poput šifri za škrinje s resursima i slično.

Fatal Frame

Svijet Stellar Bladea sačinjen je od nekolicine lokacija od kojih su neke linearnije od drugih. Tako ako zaigrate samo prvo područje lako bi mogli pomisliti kako se radi o vrlo ograničenoj igri kada je u pitanju bilo kakvo istraživanje. Srećom, to nije slučaj jer igra kasnije ima dvije poprilično otvorene, relativno prostrane lokacije, a čak i neke od zatvorenijih imaju mnoštvo skrivenih kutaka i puteljaka u koje se isplati zabiti nos. Stvari su i poprilično raznolike od levela do levela, a jedina je šteta što su obje otvorene lokacije u pustinjsko/planinskom okruženju pa dijele brojne karakteristike.

Glavne misije odvest će vas samo na glavne lokacije u otvorenijim levelima, dok su brojne druge vezane uz sporedne misije ili čekaju da na svoju ruku povirite što kriju. Istraživanje igrinog svijeta je generalno zabavno te je dobro integrirano s ostalim igrinim mehanikama. Uvijek se tu nađe nešto isplativo, bile nadogradnje oružja i druge opreme, kostimi i materijali za njihovu izradu, izazovni boss protivnici ili najčešće sve navedeno.

Istraživanje levela je poprilično zabavno i gotovo uvijek isplativo.

Istraživanju u prilog ide činjenica je Eve dosta ugodno kontrolirati. Kreće se ona relativno brzo s glatkim i zadovoljavajućim animacijama, a kasnije otključa i dupli skok te mogućnost kratkog dasha. Kampovi razasuti svakim levelom su u otvorenim levelima i sami čest predmet istraživanja. U kampovima Eve može predahnuti, obnoviti zalihe predmeta za liječenje, izrađivati i nadograđivati opremu, a služe i kao checkpoint te mjesta za brzo putovanje. Tu je i skupljanje skrivenih i manje skrivenih limenki koje opet nosi svoje nagrade, a kasnije u igri je moguće i pecati na za to predviđenim mjestima što je relativno zabavna aktivnost.

Većina misija neminovno će dovesti do borbe i sreća da je ona ovdje odlično izvedena. Dosta to tromo započne u smislu da Eve ima pristup tek laganom i jačem napadu uz mogućnost blokiranja, deflektiranja i izbjegavanja protivničkih. Kasnije se doduše skupljanjem iskustvenih bodova mogu otključati kojekakve specijalne sposobnosti, mogućnosti napadanja iz zraka, iz prikrajka pa čak i super moćna transformacija. Borba je ovdje relativno izazovna, nikad frustrirajuća i gotovo uvijek zabavna. Svi alati koje Eve ima na raspolaganju znači da na normalnoj postavci težine razina izazova nije ni do koljena čak i lakših soulslike naslova od kojih uzima inspiraciju.

Stellar Blade nudi hrpu borbenih mehanika zbog kojih je igra lakša nego njeni souls uzori.

To se poglavito vidi u važnosti pravovremenog pariranja i izbjegavanja napada čije je izvođenje standardna mala infuzija dopamina. Gotovo svi protivnici imaju pokazivač koji im se prazni svaki put kad im pravovremeno parirate napad, a kad ga ispraznite ih ostavljate ranjivima za razorni finisher. Uspješno pariranje i napadanje usput puni i energiju za specijalne napade pa vam time daje dodatne mogućnosti za nanošenje štete protivnicima.

Iako to zvuči kao klasični soulslike, neprijatelji u Stellar Bladeu toliko jasno oglašavaju svoje napade da se pariranje često izvodi kao od šale. Stvari, doduše, otežavaju napadi koje nije moguće blokirati ili parirati pa njih valja izbjeći što je nešto zeznutije po pitanju tempiranja. Takve napade najčešće koriste boss protivnici i zapravo su jedini razlog zašto zadnja dva bossa u igri nisu baš šetnja parkom kao većina prije njih.

Igra dozvoljava promjenu razine težine u bilo kojem trenutku ako si želite olakšati ili otežati iskustvo.

Osim toga, Stellar Blade je sklon praštanju grešaka s obzirom na izdašne količine predmeta za liječenje, a poprilično je jeftin i predmet s kojim se moguće jednom oživjeti kada umrete u borbi. Ako si želite dodatno olakšati stvari, nudi i Story postavku težine koja sva pariranja i izbjegavanja jačih napada pretvara u maleni QTE s kojim onda imate oko dvije sekunde pritisnuti pravu tipku. Svakako preporučujem da ovu postavku koristite privremeno samo ako zapnete na nekom bossu, jer usporavanje vremena strahovito narušava tempo borbe i čini ih daleko manje zabavnima. Prelazak igre otključava Hard postavku težine i tu se igra približava nekakvim soulslike iskustvima gdje sve gore navedeno i vaša vještina postaju mnogo značajniji.

Nalazi igra i načine da razbije svu tu borbu zagonetkama i platformerskim segmentima. Zagonetke se većinom svode na mini-igre hakiranja terminala ili sanduka, a nađe se i pokoja gdje valja iskoristiti elemente okoliša ili čak zaplivati za dolazak do teže dostupnih mjesta. Platformiranje nije baš najsretnije izvedeno kada treba skakutati uokolo, ali dobro funkcionira kad se Eve treba penjati i hvatati za izbočine poput Lare Croft. Većina zagonetki je strahovito jednostavna, ali naiđe tu i tamo neka kreativnija gdje treba doći do neke lokacije strateški se skrivajući od topovnjača ili lasera.

Stellar Blade ima dodatne aktivnosti koje uspješno unose dašak raznovrsnosti u gameplay.

Ima Eve i pristup dronu s dalekometnim oružjem koje može funkcionirati kao bacač raketa, sačmarica, laser i slično. Nažalost, iako dobro realizirano, oružje nije pretjerano dobro ukomponirano u igru u smislu efektivnosti. Najčešće je značajno efektivnije pribjeći standarnoj borbi prsa o prsa što rezultira da ovo oružje gotovo pada u zaborav. Čini mi se kako su toga donekle bili svjesni i developeri pa vam u određenim segmentima igra oduzme sve napadačke sposobnosti kako bi vas primorala na njegovo korištenje.

Tamanjenje neprijatelja donosi iskustvo koje je moguće ulagati u nekoliko različitih kategorija. Progresija je u tom smislu poprilično osjetna i Eve je na kraju neka sasvim druga zvjerka u odnosu na početak igre. Iako svaka vještina ima svoje mjesto u borbi, neke su ipak superiornije od drugih i fali im balansiranja. Jedna od njih običnim neprijateljima, ali i bossevima nanese ogromnu količinu štete, a zatim ih sruši na pod što otvara priliku za dodatne napade i ponovno punjenje i korištenje te iste vještine. Ima tu i nekih vještina koje bi po mom mišljenju trebale biti standardni dio njenog aresenala, ali se srećom otključaju relativno brzo nakon početka igre.

Progresija je poprilično osjetna, bilo u pogledu vještina ili seksi kostima za Eve.

Ostale putanje napredovanja ovise o opremi koja daje statistička poboljšanja, a koja se može i nadograditi materijalima koje pronađete u okolišu. Srećom ne radi se o nekakvim trivijalnim poboljšanjima od 0,3% nečega nego imate ofenzivna, defenzivna i pomoćna poboljšanja koja se penju i do visokih 30% na najvišim razinama nadogradnji.

S druge strane, imate oko 30 kostima i druge kozmetike koja nema utjecaj na gameplay, ali itekako je velik dio napredovanja i vizualne čari. Kostimi i materijali za njihovu izradu jedan su od većih motivatora istraživanja svijeta, ako ne zbog melema za oči, barem iz znatiželje svih suludih i seksi kombinacija koje su osmislili za Eve.

Glavna priča ima poprilično dobar tempo i traje oko 30 sati. Iz igre svakako možete iscijediti još dodatnih 30 ako zabijete nos u svaki kutak svijeta i kompletirate sve sporedne misije, što je po meni ovdje isplativo. Po izlasku igre nažalost nećete imati New Game+ koji stiže tek kasnije kao besplatno ažuriranje. Svakako imate opciju igru zaigrati ispočetka, ali trenutno time dobivate samo još jedan dodatni kostim.

Yamete Kudasai

Ako ste zaigrali demo, pogledali trailere ili čak samo vidjeli slike jasno vam je da Stellar Blade izgleda odlično. Iako visoko stilizirani, modeli likova izgledaju vrhunski, a ni dizajn neprijatelja i okoliša ne zaostaje puno. Lokacije su dosta dobro realizirane i atmosferične, naročito zahvaljujući iznimno dobrom sustavu osvijetljenja. Razrušeni gradovi su tmurni, kamenjari i pustinje okupani suncem, napuštena postrojenja su mračna i sve je generalno jako dobro realizrano.

Čak su i pustije lokacije začinjene hrpom detalja, razrušenih građevina i sličnog, što značajno doprinosi beznadnom postapokaliptičnom ugođaju. Borba također ima odličan audiovizualni dizajn u smislu da efekti frcaju na sve strane i doprinose tome koliko je svaka radnja iznimno zadovoljavajuća.

Sučelje Stellar Bladea nije kao nekakva mobilna igra i zapravo je poprilično minimalno kako bi te lijepe strane grafike došle do izražaja. Igra ima mehaniku skeniranja okoliša koje istakne značajne karakteristike okoliša ili resurse koju valja često koristiti. Nažalost nema nikakve mini mape pa je za snalaženje potrebno pauzirati igru i ulaziti u meni što prekida animaciju trčanja i često usporava tijek i tempo istraživanja.

Stellar Blade odlično izgleda i glatko radi u sve tri grafičke postavke.

Igra je iznimno ispolirana, bugova gotovo da i nema, a performanse su odlične u bilo kojem od tri grafička moda. Performance mod isporučuje 1440p rezoluciju u 60 fps-a, Balanced to razvlači na 4K u 60 fps-a, a Resolution gura nativnih 4K u 30 fps-a.

Većinu svog vremena sa igrom sam proveo u Balanced modu koji  odlično izgleda te je iznimno konzistentan sa isporukom 60 fps-a izvan rijetkih, ekstremno nakrcanih scena. Ako vas i to brine, Performance mod i dalje izgleda odlično i doslovno betonira tih 60 sličica po sekundi. Ipak, preporučio bih njegovo korištenje samo za igranje na najvišoj postavci težine kako vam bilo kakvo potencijalno zastajkivanje ne bi bilo na odmet u borbi.

Moje iskustvo je da igre koje dolaze s istoka uvijek najbolje igrati na nativnom jeziku, a to je u ovom slučaju korejski. To vrijedi i za Stellar Blade jer korejski bolje odgovara likovima i zvuči prirodnije, ali srećom ne mogu reći kako je engleski kriminalno loš do te mjere da će izazvati osjećaj nelagode od kojeg se diže svaka vlas na glavi.

Kako HCL ocjenjuje igre?

NeaR Automata

U konačnici, Stellar Blade ponosno nosi sve svoje uzore i iako u individualnim segmentima ne doseže njihove visine, dolazi jako blizu i spaja ih u jednu odličnu cjelinu.  Odlična borba, vrhunska grafika i tehnička ispoliranost su sve što možemo tražiti od jedne igre i na momente je teško za povjerovati da se radi o prvom visokobudžetnom naslovu iz ovog studija. Najveći zločin koji igra čini je osrednja priča i činjenica da ne donosi ništa pretjerano novo, ali u konačnici se radi o odličnoj akcijskoj igri čiji atributi definitivno nisu samo sise i guzovi glavne junakinje.

Stellar Blade nudi mnogo više od atraktivne glavne junakinje i predstavlja odličan spoj različitih naslova u jednu odličnu akcijsku cjelinu.

85 Naša ocjena
  • pristupačno izazovna, ali zadovoljavajuća borba
  • zanimljiv svijet koji se isplati istraživati
  • odlične audiovizuale
  • tehnički iznimno ispolirano
  • pomalo predvidiva glavna priča
  • dosadnjikave sporedne misije
  • nespretno izvedeno platformiranje
  • izostanak mini mape

Hrvoje Smoljić

Strastveni igrač svega što je RPG. Kada se ne troši u nekom MMO-u, u konstantnoj je potrazi za novim gaming iskustvom koje će mu proždrijeti dušu.

Komentari (48)

  • MAJSTOR RINGO

    24.04.2024 - 17:19

    Upravo preordovao, jedva cekam 26 da se ovo gruva.
    Btw odlicna recenzija kao i ocena.

    • Slasno Pile

      @MAJSTOR RINGO, 24.04.2024 - 21:47

      Mislim da već možeš instalirati igru, ali ne i igrati do 26

    • MAJSTOR RINGO

      @Slasno Pile, 24.04.2024 - 22:47

      Da, mislim da se igra vec skinula.
      A jos dva dana druze cekanja.
      Sto bi rekao Romano Oblinovic, kad ce taj petak dagadaga

    • Slasno Pile

      @MAJSTOR RINGO, 25.04.2024 - 15:55

      I kod mene je skinuta, taman sutra se roka.

    • MAJSTOR RINGO

      @Slasno Pile, 25.04.2024 - 19:08

      Uff….. brate, ko ce cekati jos 10h i 50 min😆

    • Slasno Pile

      @MAJSTOR RINGO, 26.04.2024 - 10:03

      Evo stigao je i petak, danas se roka 🙌.
      Sretno sa prelaženjem

    • MAJSTOR RINGO

      @Slasno Pile, 26.04.2024 - 10:36

      Hvala kolega. Takodje.
      Evo jutros, pre posla se probudio😆, da je malo pokrenem, opet ispocetka nisam hteo da nastavljam gde sam zavrsio DEMO.
      Sta reci, sve najbolje, uzivaj u igri.👌👍

    • Slasno Pile

      @MAJSTOR RINGO, 01.05.2024 - 19:36

      Evo legla platina ko kuća, kako kod tebe ide, jesi li zadovoljan sa igrom nakon onoga demo levela? Meni je igra bila top, glazba ne gubi na kvaliteti, borba samo postaje bolja i bolja.

  • esseGesse

    24.04.2024 - 17:42

    Bude li toga i na PC?

    • Dajsikeks

      @esseGesse, 24.04.2024 - 18:04

      Vjerojatno kasnije. Al sigurno će biti. Veliko tržište da samo tak ignoriraju

    • funky0308

      @esseGesse, 27.04.2024 - 13:53

      Probaj No rest for the Wicked dok cekas ovo – genijalna igra i sve preporuke. Ako si za malo “opustenije” tipove borbe Dragons Dogma 2 je takodjer nesto sto svakako treba preporuciti. Hrpa je odlicnih igara u ovoj godini, a tek smo krenuli 🙂

  • MAJSTOR RINGO

    24.04.2024 - 17:47

    Hrvoje vec sam pohvalio recenziju. Vidim da si u grafikon stavio pricu kao najslabiji deo igre, zbog cega? Ako je ikako moguce bez spojlera da mi obrazlozis, jel to sto je bas predvidljiva, ili ima jos nekih manjkavosti.

    • Hrvoje Smoljić

      @MAJSTOR RINGO, 24.04.2024 - 19:13

      Nije priča katastrofalno loša u globalu, ali se dosta oslanja na otkrivanje nekoliko velikih misterija. To ti više manje pada u vodu kad su otkrića toliko predvidljiva do te mjere da ako zbrojiš dva i dva odmah na početku znaš što ili tko te čeka na kraju. Nije igra nimalo suptilna, a ne pomaže ni što su priče u većini sporednih misija, onako, osrednje.

  • blacklist0907

    24.04.2024 - 17:56

    Not my cup of tea

    • kanidja536

      @blacklist0907, 24.04.2024 - 20:24

      Isto. Probao sam demo, super to sve izgleda ali nije to za mene…

  • Lazy

    24.04.2024 - 18:03

    Aaa nije savrseno ali meni blizu toga nakon procitane recenzije, pogotovo usporedba s Nier -om koja mi je igra “zivota” hhh, Nier Automata iznad svega,vjerujem da se ova igra nije priblizila niti malo kvaliteti price NieRA i ne ocekujem to od bilo koje igre koja izlazi naravno osim novog nastavka gdina Yoko Taro-a, ali sam ugodno iznenadjen ocjenom, i konacno igrom zbog koje vrijedi posjedovati PS.I hvala Bogu na konacno punokrvnom sexy liku :-).Odlicna recenzija Hrvoje.

  • Lazy

    24.04.2024 - 18:05

    …cim zavrsim Elden Ring trosim pare na ovo…cim zavrsim, damn hhhhh.

  • Wildchild

    24.04.2024 - 18:12

    Očekivao sam tako neku ocjenu. Demo je bio odličan, čeka se petak!

  • Nemanjazzz

    24.04.2024 - 18:39

    Da je sex igra, bila bi ova

  • mili1985

    24.04.2024 - 18:53

    Pošto ne pratim baš ovu igru, osim vizualnih atributa jel, moram reći da si me ovom recenzijom baš informirao u svakom pogledu. Pohvale!

  • gemmy

    24.04.2024 - 19:15

    souls like igra, s story opcijom tezine, za njubove poput mene. prodano!

  • Mrky

    24.04.2024 - 19:42

    Još jedna odlična recenzija, Hrvoje. Igra ima moj novac.

  • sparrowpunk

    24.04.2024 - 19:46

    Još dva dana. Ovo će mi biti prva igra za PS5 koja nije remake već postojeće igre ili igre koja je originalno započela na starijoj generaciji konzola.

  • slismis

    24.04.2024 - 20:44

    Ne čini mi se nešto. Djeluje mi da će vrlo brzo pasti u zaborav

  • Shaman

    24.04.2024 - 21:56

    Lijepo napisana recenzija. Pročitao sam je sa guštom. Na ovo sam se baš nasmijao:”tu su i brojne animacije i kostimi koji definitivno nisu za igranje pred ukućanima”. 😀

  • DiVojic

    24.04.2024 - 22:42

    Teško će se ovo s jednom rukom igrat 😀 ali probat će se

  • ConsoleGaming

    25.04.2024 - 01:39

    Recenzija odlično napisana. Po svemu sudeći, pored 4 atributa, igra nudi i dosta toga dobroga. Impresivno za studio koji se bavio mobilnim igrama. Šteta što se u sporedne misije ne uloži više truda i kreativnosti, ali navikli smo

  • IgorBiH

    25.04.2024 - 02:25

    Dakle, neka wannabe Automata koja je zakazala u glavnoj stvari koju je čini posebnom – priči. Seksualizirani glavni lik bez ikakve suptilnosti ili smisla, kao Quiet iz MGS5. Je li se bar pofatala sa onim zgodnim pilotom iz demoa? Ih, kad bi smjeli to prikazati. Učite od CDPR što se tiče tih stvari.

    • moordrak

      @IgorBiH, 25.04.2024 - 05:29

      Glavnom liku biraš veličinu penisa, širinu sisa, obleku ALI radi bolje imerzivnosti, odlučili su se na igranje iz prvog lica… Dve kurve od kojih je jedna muška u cijeloj metropoli, sex u vidu epilepsije. Pa onda seks u tenkiću opet epilepsija, i iiii to je to. Ma polomili su se poljaci! Da si rekao BG3 e, to je već nešto. A bome se i Shepard naje*vo u ME… 😁😇

    • vragec25cro

      @moordrak, 25.04.2024 - 08:31

      7 razlicitih zavrsetaka ima igra od razgovora s Hanako i mislim da jedno 5-6 scena za odrasle 🙂

    • moordrak

      @vragec25cro, 25.04.2024 - 09:54

      Nek’ postoji 144 završetka, ne pada mi na kraj pameti nešto igrati 7 puta, bez uvrede. CP je dobar, ali toliko dobar nije. Igru koju sam najviše igrao je Horizon Zero Dawn i čak ni nju nisam prešao 7 puta kroz godine. CP ima eksplicitnog materijala, slažem se. Cilj komentara je bio naglasiti kako CDPR nije jedini sa nepoćudnim sadržajima. 👍

  • Triksterica

    25.04.2024 - 03:58

    Djeluje zanimljivo. Kupit će se na nekom popustu. 🙂

  • moordrak

    25.04.2024 - 05:38

    WIGGLE WIGGLE! 🤣🤣🤣 Ja ću se ranit…. tnx Hrvoje za ovo! Bude se zašpilalo. Jednom. Nekad. Možda i ovaj vikend.

  • Lepoglava

    25.04.2024 - 09:29

    Izvrsna recenzija.. Ali najbolji je zaključak Near Automata… neprocjenjivo..Sukladno svemu što sam pročitao sigurno ću igrati ali kasnije ove godine

  • dubrava123

    25.04.2024 - 09:35

    Dobro napisana recenzija, ali definitivno previsoka ocjena za nešto što smo vidjeli/igrali već 10 puta. Suhoparni likovi, predvidljiva priča s tu i tamo zanimljivim elementima, te bespotrebna, i po mojem mišljenju pretjerana seksualizacija lika. Igru spašava combat i dobra grafika, 74 je realna ocjena.

  • SanKa

    25.04.2024 - 09:42

    samo malo, jel ovo prva igra koja nema nekakve tehnicke probleme s performansama ? glatko delivera ono sto je obecano i sve radi kako spada. u šoku sam

    • MAJSTOR RINGO

      @SanKa, 25.04.2024 - 11:28

      Ako je verovati DF, bukvalno nijedan bug. Perfomance mode super stabilnih 60 fps. Qualty zakucanih 30 fps. Balance mode 55 do 60 fps, bez day one zakrpe.

    • SanKa

      @MAJSTOR RINGO, 25.04.2024 - 15:32

      jebo me pas u šoku sam

    • Lazy

      @SanKa, 30.04.2024 - 06:12

      Uistinu nevjerovatno za danasnje standarde, nitko to nije ni primjetio,a svi se zale za skoro svaku igru koja izadje, stvarno ne mozes vjerovat da je bas sve kako treba😱😱😱

  • Future man

    25.04.2024 - 10:10

    Odlično izgleda. Da imam ps5 kupio bi je odmah. Igra je odlična.

  • zlakob

    25.04.2024 - 11:17

    Baci sisu da se iglamo! Kupit cu za 6 kuna kad bude…

  • mika76

    25.04.2024 - 15:01

    kupiti ili ne kupiti! igrati ili ne igrati? demo me nije nešto previše oduševio, a sad ova recenzija baca me u dilemu….

    • kanidja536

      @mika76, 25.04.2024 - 18:04

      Znači ti više vjeruješ nekom drugom (makar to bio pro recenzent) nego svojim očima/doživljaju igre koju si isprobao? 🤔

    • ConsoleGaming

      @kanidja536, 27.04.2024 - 07:54

      demo ga nije oduševio, a recenzija nudi dobar uvid u aspekte igre koji su mu možda bitni, šta fali preispitati svoje mišljenje o igri?

  • Ravel

    25.04.2024 - 15:32

    Mislim da je jasno jos od marketinske faze za koga je ovo naslov i sto nudi, i citanjem recenzije, sumnja biva potvrdenom.

  • Motor City Bengals

    25.04.2024 - 17:30

    Ovdje sigurno nece biti recenzija za Saga Emerald Beyond. Citam recenziju u Famitsu magazinu. Igra je nesto potpuno drugacije i brutalno teska. Toliko me zaintrigirala recenzija, ali vremena se nema za nesto tako izazovno i novokoncipirano.

  • funky0308

    27.04.2024 - 14:04

    Nekako mi se u recentijo cini da borba nije bas nesto posebno izazovna, jel stvarno tako? DD2 mi je extra lagan sto se borbe tice i ne igra mi se opet tako nesto, DD2 ako vec ne u borbi, dobar je vecini ostalih gameplay elemenata. Da je akcijska avantura pa OK ali koliko vidim ova igra koristi poprilicno souls like ideja i mehanika sto mi je odlicno ali ako su fejlali s borbom..jbga onda. Borba treba biti izazovna i teska ali pravedna (ako pricamo o souls like igri), ovo mi se ne cini takvime (ne igram, ne tvrdim – pitam jer mi se tako iz recenzije cini).

    • MAJSTOR RINGO

      @funky0308, 01.05.2024 - 12:11

      Evo ja je igram druže, nisam baš kompetentan da pričam o souls igrama, nisam neki souls veteran, dalekp od toga. Jedino što sam uspeo i odigrao do kraja je Elden Ring. Za mene igra je fino isbalansirana što se tice težine. Iskreno nisam nešto mnogo dogurao u igri. Za sada jedini pravi souls element je kada odmaraš u kampu, obični neprijatelji ti se responaju. Mozda kasnije u igri bude još. Nemaš staminu bar, imaš shield koji ti se troši, kada umireš nema kazne kao u from igrama. Takodje imaš da biraš težinu. Kasnije koliko sam skapirao otvara ti se dodatna težina igre ako ti je do izazova. Po meni ne mora da bude toliko izazovno kao Sekiro ili Bloodborne, pa da bi bilo nešto perfektno. Mnoge ljude baš ta pretarana ali ipak poštena izazovnost odbija od igranja. Igra je btw TOP👌👌👌.
      Vidim da su i igraci na Meta odusevljeni isto, dali joj ocenu 93 ako sam dobro video.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?