Street Fighter V

MALO SIROMAŠAN, ALI SVEJEDNO KRALJ

Dolazak novog numeričkog nastavka Street Fightera, a ne njegove Super Duper Ultra Neo Geo edicije, svojevrsni je praznik za ljubitelje borilačkih igara. Za ovaj praznik Capcom nam ne servira neki specijalni obrok nego sasvim nove mehanike koje bi trebale razdrmati svu praksu naučenu u prošlom nastavku i natjerati nas na smišljanje novog koncepta kako stjerati protivnika u kut i pošteno ga išamarati.

Ništa drugačije nije ni s petim (praznikom) nastavkom popularnog borilačkog serijala, koji je totalno prekrižio Super Combo i Revenge barove iz četvorke te dodao EX bar i V-Gauge. Moram priznati da su totalno razvalili sva moja očekivanja te ponudili potpuno novi način borbe, a jedan od glavnih „krivaca“ za ovo je V-Skill koji svakom borcu donosi drugačije mogućnosti prilikom borbe.

Zahvaljujući novom sustavu M. Bison je postao ultimativni borac protiv dalekometnih napada budući da svojom novom tehnikom reflektira protivničke projektile ispaljenje prema njemu. Na drugoj pak strani novi borac F.A.N.G će korištenjem V-Skilla izbaciti otrovni balon kojeg nije moguće blokirati te će u slučaju doticaja s protivnikom istog otrovati i postepeno mu oduzimati zdravlje. Osim samog oduzimanja zdravlja, ovaj napad će psihološki natjerati protivnika na bijesni napad prije nego mu istekne energija. E sad zamislite 16 dostupnih boraca, svaki s različitim V-Skillom prilikom čega svaku borbu treba prilagoditi upravo tom protivniku. Jedna riječ – ludilo.

16 dostupnih boraca, svaki s različitim V-Skillom prilikom čega svaku borbu treba prilagoditi upravo tom protivniku.

Bitna stvar za napomenuti je i da V-Skill napadi te primanje udaraca od protivnika pune V-Gauge, bar koji jednom kad je napunjen do kraja nudi mogućnost aktiviranja V-Triggera. Znam da sam napisao puno slova V i crtica na jednom mjestu, no ostanite samnom da V-am pokušam objasniti. Baš poput različitih sposobnosti, naši likovi također imaju i unikatne V-Triggere koji čine prevagu prilikom borbe. Vega će aktiviranjem V-Triggera izvesti prilično silovit combo, Ryu će na kraći interval pojačati jačinu svojih napada, a M. Bison će umjesto brzog izmicanja dobiti instant teleportiranje koje će utjecati na njegovo kretanje kao i na same napade koje izvodi.

Upravo radi V-Triggera i V-Skilla svi borci imaju svoj vlastiti stil borbe te je čar igranja u tome da upoznate mogućnosti što više njih. Zamislite da Ryu i Ken više nisu samo različiti 3D modeli s istim napadima te nemaju krajnje čudan „prijateljski“ odnos. Šalim se, šalim se, i dalje je tu čudan prijateljski odnos, u jednoj sceni Ken svojoj ženi strastveno priča o borbama s Ryuom. Malo mi je bilo neugodno za nju. OK, zapravo malo više.

Street Fighter 5 sadrži još puno sitnih finesa koje su uštimane u odnosu na zadnji nastavak, ali ono što sam odmah primijetio je duže vrijeme za izvođenje napada prije prekidanja comboa te dosta kraće naredbe u svrhu privlačenja šire mase igrača u serijal. Osobno pozdravljam taj potez jer igra nije nimalo izgubila na igrivosti ni kompetitivnosti, no usput je otvorila vrata igračima koji su početnici u ovom žanru da isprobaju koju mrežnu borbu bez straha. Ipak, to i dalje nije znak da ćete biti ravnopravni ako naletite na profesionalnog igrača, jer će vas isti isjeckati na male komadiće, popržiti na tavi s maslinovim uljem, servirati na tanjuru uz kesten pire te pojesti u jednom komadu. Da da, toliko su dobri.

Kad smo već kod mrežnog igranja, igra je u ranim početcima imala problema sa serverima, no zadnjih par dana radi bez problema i relativno brzo pronalazi protivnike podjednakog ranga primarno zahvaljujući većoj bazi igrača s dvije platforme. Veliku pohvalu ovdje zaslužuje i odlično odrađen netcode, svojevrsni anti-lag algoritam koji djeluje super dobro te do dana današnjeg nisam imao niti jedan problem s bilo kojom mrežnom borbom bez obzira jesam igrao protiv igrača s PlayStationa 4 ili PC-ja.

U odnosu na prethodne nastavke primjetna je želja za ubrzavanjem početka i završetka meča, primarno zahvaljujući automatskom izboru prije postavljenog lika umjesto dosadnog odbrojavanja i kraćih super napada. Navedeni potezi su tu primarno radi većeg broja borbi i kompetitivne scene prema kojoj Capcom gaji velike nade. Upravo radi toga je najavljeno i mnoštvo turnira na koje će ići igrači s najboljim rezultatima, a sam put će pokriti Capcom. GG za ovo. Koliko je Capcomu bitna esports scena pokazuje i nikad bolji Training mode s brdom opcija te bolesno detaljna statistika.

Zahvaljujući detaljnoj statistici možete za bilo kojeg lika provjeriti sve napade koje ste izvodili, u kojoj količini i koliko uspješno. Osobno sam primijetio da prečesto koristim jedan te isti napad te da sam s njim ostvario samo 35% uspješnih napada, što me je automatski natjeralo da manje koristim ovaj napad te da poradim na istom u training modu. Osim toga, statistiku je moguće vidjeti za sve do tada odigrane borbe te za zadnjih 100 borbi, čime se lako može vidjeti napredovanje u odnosu na početne podatke.

Zahvaljujući detaljnoj statistici možete za bilo kojeg lika provjeriti sve napade koje ste izvodili, u kojoj količini i koliko uspješno.

Poslije hvalospjeva o gameplayu moramo reći i koju pokudu, a ono što najviše bode u oči svakog igrača Street Fightera V je nedostatak modova, pogotovo onih za jednog igrača; trenutno možete zaigrati samo kvazi story mod s radnjom ispričanom kroz par sličica popraćenih glasom, Survival mod gdje preživljavamo određen broj neprijatelja bez punjenja zdravlja te Training mod. Mrežna ponuda također nije toliko bogata, budući da na raspolaganju trenutno možemo ući u Lobby samo s jednim igračem bez mogućnosti gledanja tuđih borbi. Capcom je već obećao pojedine modove poput Challenge moda, dnevnih zadataka te pravog Story moda koje ćemo dobiti kroz besplatne nadogradnje, a doći će i do povećanja lobbyja na osam igrača, no ipak je smiješno da ne možemo zaigrati protiv željenog AI borca u klasičnom Arcade modu. Da ne govorim da trenutno ne postoji opcija izbora težine AI protivnika.

Uz nove modove uskoro bi trebali doći i novi likovi koje je moguće otključati novcem iz igre, ali i pravim novcem. Što se tiče otključavanja novih likova, iste će se moći kupiti virtualnim novcem kojeg ostvarujemo rješavanjem dnevnih zadataka te online borbama. Trenutno sam za dva dana uspio skupiti dovoljno virtualnog novca za prvog lika koji izlazi tek sljedeći mjesec, pa mislim da igrači koji redovito igraju neće imati problema s otvaranjem sadržaja.

ZAVRŠNI UDARAC

Street Fighter V je podigao ljestvicu za borilačke igre na sasvim novu razinu s prezabavnim gameplayom te mi je uz pomoć šarolikog izbora boraca svaku borbu učinio unikatnom i nezaboravnom, bez obzira na ishod. Kad na ovo nadodate i odličan netcode znate da vas čeka cijelonoćno mrežno iskustvo. I ne bojte se ako niste profi u borilačkim igrama, budući da je petica prilično susretljiva za nove igrače, kako kroz dobar training mod, tako i kroz jednostavan način izvođenja napada te detaljnu statistiku svakog vašeg poteza.

Jedini gorak okus ostaje nam na samom singleplayer dijelu, budući da igra nudi zaista mali broj modova. Istina, Capcom obećava izlazak novih kroz besplatne nadogradnje, no svejedno su mogli ubaciti barem najobičniji Arcade mod.

Kralj se vratio na prijestolje borilačkih igara, možda siromašniji za koji mod, ali i dalje nedodirljiv na samom borilištu.

88 Naša ocjena
  • Zabavan novi sustav borbe s unikatnim likovima
  • Odličan netcode i manjak laga
  • Bolesno detaljna statistika
  • Susretljivo za nove igrače
  • Početni problemi sa serverom
  • Nedostatak standardnih modova

Komentari (42)

• KhorneFlake

21.02.2016 - 12:13

Dobro je da su ispeglali probleme sa konekcijom iz prvih dana. Ali uprkos tome, igra je i dalje sadržinski vrlo mršava za cijenu koju traži, da ne spominjem sezonsku propusnicu još. Izgleda da su se malo više fokusirali na e-sports ovaj put nego išta drugo.
    Najsmiješnije mi je bilo kad sam gledao kako Jim Sterling igra “story” mode. Nema većeg anti-talenta za borilačke igre od mene, veli, pa mi se nemojte smijati. I čovjek bez izgubljene borbe prošeta preko svakog izazivača pritiskajući jedno, a povremeno i kombinaciju dva tastera…
    S druge strane pohvalno je to da se borci mogu zarađivati igrom pored kupovine za nestrpljive. Uglvanom, koje god mane da ima nisu ništa što se neće ispraviti u neizbježnim revizijama u nekom Super Street Fighter V Ultra Mega Giga Super Duper Arcade Edition-u…

• Gregor Stojev

@KhorneFlake, 21.02.2016 - 12:36

Kolko sam čuo petica neće imati te super duper alpha verzije nego je ovo kao platforma na koju će sve te novosti ubacivat. Al iskreno, nebi se previše iznenadio da izbace još koju verziju, ipak je to Capcom.

• bert_raccoon

21.02.2016 - 13:53

Slažem se s tobom – nema ništa. Samo 16 boraca i detaljne statistike i to je to?!

• MyWishIsToEndThisWorld

21.02.2016 - 13:55

Je, kako da ne. Sad će nam i velike firme prodavati maglu sa early access naslovima. Singleplayer je jednostavno prejadan. Samo 16 boraca na početku? Ajde, ajde, barem su uveli V sustav, okrnjenu verziju Drive sustava iz Blazbluea, pa borci više nisu slični ko jaje jajetu. Također, ovaj grafički stil bode u oči. Street Fighter 4 je izgledao lijepo, i još uvijek izgleda, ne kužim zašto su se odlučili za ovaj grafički stil gdje likovi izgledaju ko freaky plastične figurice. I šta je sa užasnim low quality pozadinama? Ovo je sramota, al opet će svi ovo igrati, jel eto, to je Street Fighter. Sreća pa za par tjedana na PC izlazi Blazblue CPEX.

@MyWishIsToEndThisWorld, 22.02.2016 - 20:10

Inače, ne brišu ti se komentari nego za nekoga tko je prvi put registriran na HCL-u kod prvog komentara imamo autorizaciju, tj. komentar ti treba prvo biti odobren, zato nestane kad ga napišeš.

• MrMagarac

@MyWishIsToEndThisWorld, 22.02.2016 - 22:28

Znaci ako se nekom svida SF vise nego BlazBlue ili MK ili Tekken ili sasvim ne bitno on je u krivu jer ti ne volis SF? Kul, nisam to znao, slobodno te kontaktiram kad budem uzimo iducu igru da mi kazes koja mi se najvise svida?

• MyWishIsToEndThisWorld

@MrMagarac, 23.02.2016 - 01:46

Dobro, ovaj komentar vezan uz sam sustav borbe je moje mišljenje al mislim da sve ostalo stoji.

• Žarko Ćurić

21.02.2016 - 14:01

Uvijek sam bio osoba koja stavlja kvalitetu ispred kvantitete, a realno, ovo je gameplayom najbolja borilačka igra ikad, easy as that 🙂 Što se tiče modova, trenutno ima 3 singleplayer i 4 multiplayer moda

• MrMagarac

@Žarko Ćurić, 21.02.2016 - 16:22

Jedino sto je ovdje smijesno i zalosno je to sto negdje na ovom svijetu postoji stablo koje daje sve od sebe da proizvede dovoljno kisika samo za tebe, no on ne uspijeva doci do tvog mozga u dovoljnim kolicinama.

• Žarko Ćurić

@Žarko Ćurić, 21.02.2016 - 16:37

@MrMagarac nema ovdje potrebe za vrijeđanjem, čovjek samo iznosi svoje (pogrešno hehe) mišljenje
      @IvanDado pravi ljubitelji Street Fightera ne igraju ovu igru radi story moda, jer realno, Street Figter nikad nije ni imao neki detaljan story mod poput Mortal Kombata. Ova igra je tu za kompetitivnu scenu, mrežne borbe i tu je definitivno najbolja. Druga je stvar da neki igrači nemaju priliku iskusiti pravu čar ove igre jer nemaju pristup mrežnoj komponenti 😉

• Žarko Ćurić

@Žarko Ćurić, 21.02.2016 - 19:28

Nisam siguran jesi čitao recenziju, jer sam i ja to kritizirao, mogao si baciti oko barem na pluseve i minuse te eventualno zaključak, pa bi vidio da je i to meni minus, no to opet ne znači da je ova igra po bilo čemu loša, samo da joj fali sadržaja koji će se srećom nadopuniti kroz besplatne nadogradnje

• MrMagarac

@Žarko Ćurić, 21.02.2016 - 19:30

Gle, ne znas sta pricas, igru nisi igro i nisi SF fan, to se vidi iz tvojih komentara. Ne, nijedan SF fan ne igra zbog arcade mode, SF III se dan danas igra i to ne zbog arcade mode, tako i SF IV. Sve sta ti radis je uskaces u troll train.

• MyWishIsToEndThisWorld

@Žarko Ćurić, 22.02.2016 - 18:51

Ako zaista misliš da je ovo najbolja borilačka igra ikad, onda nisi igrao baš puno tabačina.

• departed1983

21.02.2016 - 14:11

Fanboy recenzija.

• Loneguy

21.02.2016 - 18:36

Po meni je za borilačke igre najbolji Tekken ima dosta boraca i gušt ga je igrat a što se ti če street fightera on mi nije baš nešto naspram tekkena. Tekken je meni ipak najbolji.

• metalshegy

21.02.2016 - 19:43

igra je kompetitivno orijentirana, koj ce ti vrag sp mod za to… jel LoL ima sp mod? (da besplatan je, ali takav mu je i community radi toga)

• MrMagarac

@metalshegy, 22.02.2016 - 00:55

Ne tjera te na nista. Ne moras je kupit, sve se tocno zna sto je u igri i kada ce stvari poput arcade moda izac, nije to jedina fighting igra, neki vole vise tekken, neki SF ili MK. Nemoj bit zadrt. Igru ni ne volis a komentiras gluposti.

• Aerys Targaryen

@MrMagarac, 22.02.2016 - 15:40

Zašto bi itko morao voljeti igru da bi je smio komentirati, lol.
      Čovjek ima pravo, 88 je previše za poluproizvod. To kao da sljedeći PES dođe SP kupova, lige i mogućnosti Exhibition Matcha jer naglasak na PvPu.

• MrMagarac

@Aerys Targaryen, 22.02.2016 - 18:16

Zato sto to rade zadrti Trollovi. Nijedan AC nije napravljen kako treba, AI je sramotan bio za 2007. i jos ga nisu poboljsali, pa i dalje dobiva dobre ocjene. Ovo nije poluproizvod, ova igra radi savrseno sve ono za sta je napravljena, za arcade mode se znalo vec par mjeseci da nece doc odma nego naknadno, odbijem vjerovati da su ljudi stvarno toliko glupi da ne mogu to shvatit, nista se nije skrivalo. A i SF je vecinski ciljana za kopetativnu publiku, uvijek bio,

• Žarko Ćurić

@MrMagarac, 22.02.2016 - 20:19

Nemoj koristiti izraze s kojima nisi upoznat. Beta je ciklus razvoja produkta prilikom čega se ispravljaju svi bugovi i software se “polira” za relase verziju, dakle nema nikakve veze s ovim sada. Osim toga, svi koji su kupovali igru mogli su se informirati da ista u početku dolazi bez arcade moda, dakle nitko nije morao dati 60 eura ako nije želio, no svi oni koji su željeli kompetitivni naslov su ga kupili sada. Oni koji žele priču vjerojatno će ga kupiti u 5 mjesecu kada izlazi story mod. Easy as that 🙂

• Žarko Ćurić

@Žarko Ćurić, 22.02.2016 - 20:42

Tebe ne zanima što netko hoće 🙂 🙂 🙂 Beta je demo 🙂 🙂 🙂

• Aerys Targaryen

@Žarko Ćurić, 22.02.2016 - 21:57

Mislim da je ovdje rasprava krenula oko ocjene, a ne oko toga dali se isplati dati 30 eura (http://www.g2play.net/category/24381/street-fighter-v-steam-cd-key/) sada, ili za 3 mjeseca. Realno, određene komponente, koje je igra oduvijek sadržavala, u ovom nastavku izostanu, jer ekipa to nije stigla ubaciti u relase, nije ništa drugo nego nedovršeni proizvod. Oni neka se opravdavaju da će arcade doći kasnije, ali ocjena se temelji na proizvodu koji je trenutno recenzentu u rukama. Proizvodu za koji ne sumnjam da je u nekim aspektima odličan, ali 88…

• pesek32

@Aerys Targaryen, 23.02.2016 - 00:29

Točno to. I još onda cijena od 60€ za poluproizvod. Šta nisu odgodili. Druge igre dobiju “minus” kad nemaju dovoljno sadržaja, a ovo se zasad čini isto tako.

• MrMagarac

@MrMagarac, 22.02.2016 - 22:10

AC 1 je daleko bila najlosija igra u serijalu a ti govoris da je druga prica? Nemoj biti smijesn, ali ok, sad ja pretjerujem jer mjesam igru koja nema veze s ovim iako je dajem samo kao primjer koja je uzasno losa a i dalje je ljudi vole i to je sasvim ok. Smijes ti komentirat sto god oces sloboda govora i to, samo je glupo jer ti je ocito jako dosadno u zivotu jer si tu samo da bi pljuvo, 90% ljudi koji su dali losu ocjenu igri nemaju ni sat vremena igre jer su vidjeli da nema arcade mode, a za te ljude mi nije jasno jesu ako nemaju interneta kako su uopce skinuli igru? Jer je to jedino objasnjenje kako do izlaska igre nisu znali da nema arcade moda, ili su samo teski pacijenti. Jer ponavljam, sve za se igru zna kada ce doci i sta s njom izlazi, i ako se nekom ne svida neka jednostavno priceka i kupi je tada, radite problem oko igre koja vas ne zanima ni malo jer nemate ocito vlastitog zivota.

• Aerys Targaryen

@MrMagarac, 22.02.2016 - 22:17

Ja često gledam cijene na key stranicama da ugrabim neki povoljni key, osobno mi se sviđa naglasak na kompetitivnosti. I opet ne razumiješ point. Nedostatak modova nije tako mala stvar, da se tako malo snizi ocjena. Bez obzira na to dali nas zaboli kita za druge modove, jer hej, mi igramo samo online.

• MrMagarac

@Aerys Targaryen, 22.02.2016 - 22:25

Pa ali te igra ne tjera da je kupis, imas alternative, najavljeno je sve i rekli su da nisu stigli, morali su izdat igru sto prije jer je njima glavi esports, i rekli da sve dolazi kasnije i svi DLC-ovi ce biti ili besplatni ili ces ih moci kupit novcima iz igre. Nisu nista sakrili, sve ce u igru doc i to u 2 mjeseca, ko oce neka priceka i sto se tice cijene ja sam preodredro za 30 eura, sto je duplo jeftinije nego sto inace igra je na steamu. Tako da mi ni tu nije jasno cemu svi ti silni prigovori kada se sve igre danas mogu kupiti za manje novaca, cak i nove.

• MrMagarac

@MrMagarac, 22.02.2016 - 22:33

Ako se ljudima svida zasto ti moras biti troll, pogotovo, po stoti put, za nesto sto te ne moze bit vise briga u zivotu. Da nisam fan, igru ne bih kupio, i dalje ne kuzim, da mi se ne svida nebi je uzo i ne bi je igrao, zar je tako tesko bit normalan? Jer ocito je tu logika meni je nesto glupo i svi su budale jer to vole. Ocjenu je svuda skoro takvu dobila, to je vise manje prosijek, ne moguce da bas nijedan novinar ne zna svoj posao.

• pesek32

@MrMagarac, 23.02.2016 - 00:48

Slažem se. Igram Witcher 3 ovih dana i ne vjerujem da je igra dobila 85. I rottr… 81. Isti recenzent za rottr i SFV.

• Žarko Ćurić

@pesek32, 23.02.2016 - 08:14

Shvaćaš da uspoređuješ ocjene od igara iz totalno drugog žanra 🙂

• Žarko Ćurić

@Žarko Ćurić, 23.02.2016 - 11:06

Znači tebe boli ova ocjena jer je veća od Witchera 3, mogao si to odmah reći 😀

• Žarko Ćurić

@Žarko Ćurić, 23.02.2016 - 16:52

Ali tu i je stvar, ovaj SF je puno bolji od prethodnih, znam jer sam dosta vremena igrao oba nastavka 🙂

• Žarko Ćurić

@Žarko Ćurić, 23.02.2016 - 17:04

Normalno da bi dobila 95 budući da pomiče granice svog žanra, jer ovo je trenutno najbolje balansirana, super zabavna borilačka igra sa bolesno dobrim netcodom, odličnim V-sustavom i dobrim pristupom za nove borce. Nisam siguran zašto te to čudi?

• Žarko Ćurić

@Žarko Ćurić, 23.02.2016 - 17:28

Znači da čitam tuđe mišljenje umjesto da imam vlastito?

• Žarko Ćurić

@Žarko Ćurić, 23.02.2016 - 18:07

Ja tebi ne branim mišljenje, ti si imao svoju ocjenu od 70 i dao si je, kao i svoje komentare. Problem je što ti ne možeš prihvatiti da je ova igra za mene 88. A za mene je. Osim toga, referiraš se na metacritic, pa na tom istom metacriticu su ocjene od 50 do 95, unutar kojih se nalazi i moja ocjena 🙂

• Žarko Ćurić

@Žarko Ćurić, 23.02.2016 - 18:25

Drago mi je, jer recenziju uvijek treba shvatiti kao nečije drugo mišljenje, normalno da svi ne mislimo isto. Drago mi je i radi komentara, sigurno valja raspravljati o igri, ako se ima šta još nadodati samo nastavi na službenoj temi od igre na forumu pa tamo možemo još na dugo filozofirati 😉

• MrMagarac

@Žarko Ćurić, 23.02.2016 - 17:59

E to sam samo ceko, najbolje da svi igraci budu brain dead i prestanu mislit za sebe . Sad si sve rekao, evo bas na steamu u zadnje vrijeme izlaze visual noveli s golim anime klinkama, ocijena je 98%. Da idem to kupit? Mislim pogledaj samo sto “igraci” kazu.

• MrMagarac

@MrMagarac, 23.02.2016 - 18:08

Ali svi igraci ne misle da je igra losa, u vecini su oni sta nemaju ni punih sat vremena igre jer kad su upalili su vidjeli da nema arcade moda, za kojeg se zna da odma nece bit, i ako to nisu znalki unaprijed nisu bas pretjerano pametni. I onda ugasili igru nakon 20 minuta i popljuvali. Jer to je ono full realna recenzija. Svakim argumentom sve gluplje stvari govoris.

• MrMagarac

@MrMagarac, 23.02.2016 - 18:31

Znas da je DOTA 2 ( najbolja moba) imala na metacriticsu ocjenu 3/10 jer valve nije htijeo ponovit Diretide event? I vecnimo su tamo ocjene 0, jesi svijestan kakva je to igra za 0? Svako ima pravo na misljenje,ne znaci da je tocno, ova igra kakva je sada da je i dobila 50 ja bih je i dalje igrao jer je fenomenalna. Meni je samo zao sto prema svemu sudeci, barem onome sto ti kazes, ti nikad nisi odigrao igru koja se tebi zapravo svida, nego drugima. Jer ipak je tude misljenje bitnije od vlastitoga.

• MrMagarac

@MrMagarac, 23.02.2016 - 11:16

Oprosti ali igra nigdje nije bila 60 eura par dana prije izlaska, za sve su davali kodove da igra bude 40-45 eura, cak je bilo i za PS4 ali ne znam koja tocno cijena. A da je i bila samo 60, opet bi ga uzeo jer uzivam u igri, nemam nista protiv konzola, ali za mene na PS4 nema trenutno nijedne igre koju bi kupio tako da ga zato nemam. Pa objasnio sam ti, jer je zele doves na esport sad kad ove godine bude ono velkiko najtjecanje u fighting igrama. I cim vidim da si ti jedan od tih koji usporeduje ocjene dve totalno ne povezane i razlicite igre kako da te shvatim ozbiljno kad si pokazao da sam nemas pojma sto pricas? Jos dajes i ocjenu a nisi igro, strasno.

• pesek32

@MrMagarac, 23.02.2016 - 00:26

Haha AC1 najgora igra u serijalu… Da pogodim. Black Flag najbolja? xD nasmijao si me dobro 🙂