WarioWare: Get it Together!

BWAAAAAAHAHA

Ivan Brekalo

WarioWare: Get it Together kompilacija je kratkih mini-igara koje od igrača traže vještinu, brzo snalaženje i prilagodbu složenijim varijacijama svaki put kada se neka od mini-igara ponovi. Ono što predstavlja veliku novinu u ovom nastavku je činjenica da ovaj WarioWare ne ovisi toliko o posebnosti hardvera na kojem igra izlazi, već razonodu osigurava zahvaljujući mogućnosti korištenja Warievih prijatelja kao igrivih likova. Svaki lik ima posebnu metodu kretanja i odrađivanja zadataka u mini-igrama.

49,99€ Nintendo Switch Ustupio izdavač

Do sada su WarioWare igre uvelike ovisile o posebnosti hardvera. Mahalo se tu Wiimote kontrolerima ili se pak koristio Wii U tablet. Get it Together! se više oslanja na komande stare škole, pa tako svaki od igrivih likova koristi samo jednu analognu gljivu i svega jednu tipku i to u sve i jednoj od 222 mini-igre (iliti kako ih serijal voli nazivati: mikro-igrama). Čar je u tome što mnoge te mikro-igre zahtijevaju bitno drugačiji pristup s pojedinim likovima i na taj način donose dodatan izazov.

Wario sam počinje svoju avanturu u Story modu te mu se u avanturi složenoj od ukupno 15  tematskih svjetova pridružuju njegovi prijatelji. Cilj je svakog tematskog svijeta uspješno odraditi određeni broj mikro-igara i na kraju riješiti Boss level. Postupno igre postaju sve teže, a stvari se kompliciraju i s većim brojem igrivih likova u rotaciji.

Treba naglasiti da koncept izmjene likova u pravilu funkcionira jako dobro, ali ponekad se ipak pojavi pokoja nespretna pa čak i frustrirajuća kombinacija lika i igre. Get it Together! to uglavnom uspijeva izbalansirati jer se likovi mogu ili birati ili ih je pak toliko puno u rotaciji da uz 4 života ne možete kriviti jednog lika radi neuspjeha u datom tematskom svijetu. Jedan od svjetova je i 9-Voltov “Nintendo Classics” koji sadrži zabavne djeliće nekih od najpoznatijih Nintendo naslova.

Od ostalih modova dostupni su Variety Pack koji napretkom u Story modu otključava nešto kompleksnije mini-igre, Play-o-pedia koja fokus stavlja na jednu odabranu mini-igru i ponavlja ju sve dok igrač ne izgubi sva četiri života. Crew mode objedinjuje tutoriale svih likova i daje mogućnost personalizacije izgleda, a izlistava i statistike korištenja likova.

Svi ovi modovi imaju dodatne izazove u vidu misija koje igra navodi u posebnoj kategoriji. Naposljetku je tu Wario Cup koji donosi tjedne zadatke i bilježi rezultate igrača koji odluče sudjelovati u rangiranju. Pri tome nagrađuje korištenje težih likova tako što igraču blago podiže bodove ovisno o uspjehu u tjednom zadatku.

Najjači adut ove igre svakako je gameplay i onaj prvi susret s pojedinom mini-igrom u kojoj se igrač u datom trenutku mora brzinski snaći, bilo da se radi o blesavoćama poput štucanja tuđih pazuha, tjeranja muha i davanja smislenog komplimenta Fire Emblem liku. WarioWare je oduvijek bio jedan od idealnih naslova za igranje u društvu, pa tako ni ovaj nastavak nije iznimka. Story mod je pogotovo zabavan jer nudi kooperativno igranje u dvoje i to s oba igrača odjednom, a ne naizmjenice.

Prava šteta je što Get it Together! ne sadrži nekakav vid online igranja. Istina je da online WarioWare ne bi mogao biti ni blizu zabavan kao kad ga dobijemo priliku igrati uživo s prijateljima i članovima obitelji. Ne bi tu bilo promatranja njihovih reakcija kada se sretnu s apsurdnim zadacima koje igra nemilosrdno baca na njih. Ali ipak, ako su to mogli izvesti Mario Party i Mario Maker, online igranje bi trebao moći izvesti i novi WarioWare.

Baš je zato teško oteti se dojmu da je igra preskupa za ono što nudi. Story mod se može odigrati za svega nekoliko sati i za par sati dodatno moguće je vidjeti sve i jednu mikro-igru. Stavimo li urnebesni lokalni multiplayer na stranu, 50 eura je ipak malo prepaprena cijena čak i za Nintendove standarde. Koliko god zanimljive varijacije mini-igara bile, teško je ne poželjeti nešto atraktivniju cijenu kao što je to nekada bio slučaj s WarioWare igrama na starijim handheld konzolama koje su standardno imale skromnije cijene igara u usporedbi s igrama na kućnim konzolama.

S tehničke se strane nema tu puno za komentirati. Igra izgleda kao standardni WarioWare, ima jednostavnu prezentaciju s velikom dozom šarma i urnebesnim humorom. Učitavanja srećom nema, kontrole su lako razumljive i responzivne, a posebnost Switch konzole izražena je u efikasnom korištenju razdvojivog Joycon kontrolera i uvijek dostupnom multiplayeru.

Vjerujem da će Wario Ware: Get it Together! uspjeti pronaći svoju publiku i da će se svidjeti entuzijastima kojima su multiplayer seanse nešto češća prigoda. Gameplay je ono po čemu se ova igra ističe, a ovisi o svakom igraču pojedinačno da li se osjeća spremno izdvojiti iznos od 50 eura za vrlo dobar gameplay uz malo sadržaja, te hoće li mu upravo taj gameplay biti dovoljno jak adut za nešto češće vraćanje igri kako bi natukao slične sate kao što bi to bez problema mogao učiniti s nekim drugim ekskluzivama iz istog cjenovnog ranga.

Već provjeren blesavo i zabavan WarioWare koncept s novim idejama koje su uglavnom dobrodošle, a samo povremeno naporne. Šteta što igra ne nudi malo više s obzirom na relativno visoku početnu cijenu.

72 Naša ocjena
  • zabavan koncept brzog snalaženja i testiranja vještina
  • odličan kooperativni Story mod
  • tjedni izazovi s online ljestvicom su dobrodošla novina
  • pojedini likovi su izuzetno zanimljivi
  • izostanak online multiplayera
  • pojedini likovi su poprilično frustrirajući
  • premalo sadržaja s obzirom na cijenu

Ivan Brekalo

Poklonik retro igara koji se voli vraćati starim Sega i Nintendo klasicima. Zaljubljenik u Smash Bros i entuzijast za Capcomove tabačine. Frejmovi su mu bitniji od rezolucije, a igrivost bitnija od priče.