HCL.HR

Otkriveni su PC zahtjevi za Alan Wake 2, ništa bez RTX kartica

Zoran Žalac 20.10.2023.   •   96 komentara


Objavljena je čitava lista PC zahtjeva za nadolazeću igru Alan Wake 2 i sudeći po ovome – bit će to jedna od najzahtjevnijih PC igara današnjice.

Nekima bi se moglo smračiti pred očima kad vide PC zahtjeve za Alan Wake 2. Prema onome što je objavljeno iz Remedyja, ne računajte na igranje s grafičkim karticama starijim od četiri godine, a ako želite najbolji grafički tretman to će vas itekako koštati.

Evo zahtjeva koji će vas noću držati budnima:

Minimalno za 1080p, 30 fps, Low, DLSS/FSR Quality

  • Procesor: Intel i5-7600K
  • Grafička: GeForce RTX 2060, Radeon RX 6600
  • Memorija: 16 GB
  • Disk: 90 GB SSD

Preporučeno za 1080p-1440p, 30-60 fps, Medium, DLSS/FSR Balanced-Performance

  • Procesor: Ryzen 7 3700X
  • Grafička: Geforce RTX 3060 (1440P 30 FPS), Radeon RX 6600 XT (1440P 30 FPS), GeForce RTX 3070 (1080P, 60 FPS), Radeon RX 6700 XT (1080P, 60 FPS)
  • Memorija: 16 GB
  • Disk: 90 GB SSD

Preporučeno za 4K, 60 fps, High, DLSS/FSR Performance

  • Procesor: Ryzen 7 3700X
  • Grafička: GeForce RTX 4070, Radeon RX 6700 XT
  • Memorija: 16 GB
  • Disk: 90 GB SSD

Minimalno za raytracing, 1080p, 30 fps, low, DLSS/FSR Quality

  • Procesor: Ryzen 7 3700X
  • Grafička: GeForce RTX 3070, Radeon RX 6800 XT
  • Memorija: 16 GB
  • Disk: 90 GB SSD

Preporučeno za raytracing, 1080p, 60 fps, Medium, DLSS/FSR Quality

  • Procesor: Ryzen 7 3700X
  • Grafička: GeForce RTX 4070
  • Memorija: 16 GB
  • Disk: 90 GB SSD

Preporučeno za raytracing, 4K, 60 fps, high, DLSS/FSR Performance

  • Procesor: Ryzen 7 3700X
  • Grafička: GeForce RTX 4080
  • Memorija: 16 GB
  • Disk: 90 GB SSD

Označeno sa: , ,

Komentari (96)

  • Cloud-Aerith

    20.10.2023 - 21:04

    RTX 3070 za 60 fpsa na 1080p? dafuq

    • Stitrek

      @Cloud-Aerith, 21.10.2023 - 20:09

      Za nove neoptimizirane AAA igre tu je Amd AFMF za sve Dx11-12 igre🙂

    • Cloud-Aerith

      @Stitrek, 22.10.2023 - 08:37

      jel to ono što je “produljilo” vijek trajanja starim AMD grafama, sve su bolji ti iz AMD-a

    • Stitrek

      @Cloud-Aerith, 22.10.2023 - 18:53

      AFMF trenutno ima podrsku za Rx 6000 i 7000.

  • spoony

    20.10.2023 - 21:13

    “ne računajte na igranje bez kartice starije od četiri godine”?

    pa ajde, takvih imam pun ormar

  • Agent

    20.10.2023 - 21:27

    Ovo izgleda pretjerano, osim ako ne bude najljepša igra do sada.

    • kaurazmaj23

      @Agent, 20.10.2023 - 23:37

      Čim “zakucaju” sa visokim zahtjevima znaj odma da je optimizacija u stanju koje nije još spremno za lansiranje. Na kraju kada izađe uvjerit češ se da je vizualno čisti prosjek i da je nepotreban taj hardware za to što če ponudit a da jedino fali optimizacija. Daj Bože da griješim, al sudeči po svemu novom što dolazi mislim da sam ipak u pravu.

    • Nemanjazzz

      @kaurazmaj23, 21.10.2023 - 00:58

      Jos igra nije open world

    • Agent

      @kaurazmaj23, 21.10.2023 - 08:53

      Ma znam da je neoptimizirano, ali kažem sa ovim zahtjevima koje su sad stavili i ako tako ostane onda očekujem da bude najljepša igra do sada (što sigurno neće biti ni blizu).

    • Blackbeard

      @kaurazmaj23, 21.10.2023 - 09:11

      Pa vjerojatno će i biti tako, a još gore je što npr. igra kao što je Detroit Become Human ima bolju grafiku nego neke danas AAA igre. A vjerojatno će imati bolju nego i ova igra. Ali se radujem ovoj igri,ali nema kupovanja First day, tek možda za mjesec,dva.

    • blacklist0907

      @kaurazmaj23, 21.10.2023 - 09:59

      Čitao sam da je igra pravi next gen pa se i ja nadam da griješiš

    • kaurazmaj23

      @blacklist0907, 21.10.2023 - 10:13

      Pa to isto su pisali i za Forspoken i slične “next gen” naslove. Pa smo od svega dobili “next gen” POPRAVKE. Usporedi ovu igru sa Control i nači češ jako malu razliku osim drugog svijeta i drugih likova. Čak je stil borbe identičan s identičnim animacijama.

    • Darcoolio

      @blacklist0907, 21.10.2023 - 11:05

      mogao si i da vidiš da to grafički i inije baš tako

  • mamojebac

    20.10.2023 - 21:31

    Pfff

  • hollow

    20.10.2023 - 21:57

    Prenapuhano, smanjit ce oni zahtijeve do izlaska

  • arminko

    20.10.2023 - 21:57

    Znaci konzolu kupit…

    • Darcoolio

      @arminko, 21.10.2023 - 00:45

      Zapravo ne, samo ne obraćati pažnju na njihove zahteve jer potpisujem da će lepo raditi na mnogo slabijim mašinama.

    • Zoran Žalac

      @Darcoolio, 21.10.2023 - 07:56

      Kad ti za pojedinu grafičku napišu fps i navedu 6 različitih scenarija… misliš da su sve to iz dupeta izvukli?

    • Agent

      @Zoran Žalac, 21.10.2023 - 08:58

      Ponekad imaš osječaj da stvarno jesu iz dupeta izvukli. Npr zadnje cod beta koja je bila nedavno, radila mi je na Medium postavkama u 60-70fps-a sa configuracijom slabijom od onog što su oni napisali za minimum. A to ponekad vrijedi i za full verzije igara, ali ne baš za mnogo slabije kao što je darcoolio napisao.

    • Darcoolio

      @Zoran Žalac, 21.10.2023 - 09:19

      Da, iz dupeta je izvučeno jer se x puta pokazalo kao tačno ovo što sam napisao.
      Ti kao da ne znaš da sve navedeno uvek radi lepo na poprilično slabijim konfiguracijama.
      I to mogu da napišem kao neko ko nije baš ažuran po pitanju kupovine novog harvera.

    • Zoran Žalac

      @Darcoolio, 21.10.2023 - 09:56

      Da, kad napišu apstraktno “preporučeno” ili “Minimalno” bez ikakvog navođenja rezolucije, fps-a, postavki i ostalog. Ako kao ovdje izričito piše Geforce RTX 3060 (1440P 30 FPS), ako izričito pišu postavke, onda pretpostavljam da su odradili testiranje za taj model i pod navedenim postavkama se može očekivati okvirno toliko. Ne znači naravno da ćeš bit zaključan na 30 fps- i nećeš moći dosegnut 45+ ako smanjiš pojedine stvari, jasno je da PC ne funkcionira kao konzola. Ali ono, što se PC zahtjeva tiče, ovo se meni čini precizno koliko precizno može biti. Detaljnije od ovoga ne ide.

  • GogicM99

    20.10.2023 - 22:04

    DLSS je trebao da bude tu da se poboljsa preformans a ne da u potpunosti zanemare optimizaciju za nativnu rezoluciju…

  • JCD-Bionicman

    20.10.2023 - 22:13

    Za to sranje od grafike? Nije ovo nikakav Next-Gen naslov već lenjost developera.

    • movie

      @JCD-Bionicman, 20.10.2023 - 22:54

      Reci ti njima i pokazi kako stvari stoje….

    • PppPP

      @JCD-Bionicman, 21.10.2023 - 01:13

      Sranje od grafike? 😳

    • kaurazmaj23

      @PppPP, 21.10.2023 - 04:24

      Northlight engine. Control sam vrtio sa RX480 na high u 50-60fps. Ovo mi neizgleda ništa bolje od toga i takve rezultate očekivam opet. Razlog da se to ne ostvari jedino može biti u optimizaciji i lošim developerima. Tako da nema WAU efekta barem kod mene.

    • PppPP

      @kaurazmaj23, 21.10.2023 - 14:31

      Izgleda definitivno bolje od controla. Po reakcijama ljudi koji su igrali, grafika je vrhunska.

    • JCD-Bionicman

      @PppPP, 21.10.2023 - 12:55

      Samo sam čekao ovakav komentar.

  • zlakob

    20.10.2023 - 22:53

    show, hebena 20xx serija nemoze vise od 30 fpsa pogurat lol

  • Demon90

    20.10.2023 - 22:55

    Iskreno nezz kad ću kupiti igru. Kad dođe na steam vjerovatno. Trenutno imam 3060 Al eto neću kupiti na epicu. Valjda u budućnosti optimiziraju igre jer se ovo čini malo previše

    • Nemanjazzz

      @Demon90, 21.10.2023 - 01:07

      Lord Gaben ti je zahvalan

    • Demon90

      @Nemanjazzz, 21.10.2023 - 04:54

      Nema to nikakve veze s gabeom

    • JCD-Bionicman

      @Demon90, 21.10.2023 - 01:07

      Neka smo mi dogurali do toga da mi sa RTX 3060/RTX 3060 Ti moramo da razmišljamo o hitnom upgradeu, a samo što smo kupili.

    • Dajsikeks

      @Demon90, 21.10.2023 - 09:27

      Znači vjerojatno nikad

    • Demon90

      @Dajsikeks, 21.10.2023 - 16:59

      I nikad je opcija

  • PsyBorG6of9

    20.10.2023 - 23:06

    Uz takve zahtjeve za 1440p 60 fpsa bez raytracinga covjek bi ocekivao da te igra graficki ostavi paf, no Alan Wake 2 nije uopce graficki impresivna igra…

    • Zoran Žalac

      @PsyBorG6of9, 21.10.2023 - 07:58

      Zapravo, svi koji su igru bidjeli uživo na gamescomu kažu da su ostali paf vidjevši grafiku.

    • kaurazmaj23

      @Zoran Žalac, 21.10.2023 - 08:46

      I kad gledaš film u kinu ti je drugačiji doživljaj (paf efekat) nego kada gledaš na tv-u ili monitoru. A u suštini isto sranje. Dobijaš dojam da nije to to jer nije to u glomaznom “Šminka” prikazu na što nas navikavaju/pokušavaju naviknuti i predstavit pod WAU. Tipični Control efekti ništa spektakularno.

    • Zoran Žalac

      @kaurazmaj23, 21.10.2023 - 09:07

      Igrao si igru ili? Šminka je trailer, zato i kažem – ljudi koji su vidjeli igru uživo. Ne na gamescom prezentaciji kao trailer, nego kao igrivi demo… kojeg su igrali.

    • kaurazmaj23

      @Zoran Žalac, 21.10.2023 - 09:17

      Pa imaš isti taj gameplay na ytb. Ja barem dobijam prikaz preko monitora što če biti realniji prikazu svima koji če je igrat na svom računalu i jednostavno ništa nisam vidio spektakularno osim što sam vidio brdo efekata iz Control igre. Ovo je po meni preobličen Control u drugom linearnom svijetu. Znači ništa novo ilitiga neviđeno.

    • Zoran Žalac

      @kaurazmaj23, 21.10.2023 - 10:01

      Imaš da, u 30 fps-a, s YT kompresijom koja pojede kvalitetu stvarnog prikaza, bez HDR-a, itd, prikazano valjda 2% igre ako i toliko. Ako je tebi to dovoljno da stekneš dojam – neka ti bude, ali nemoj tvrditi da je YouTube snimka isto što i nativno izvođenje igre u punoj kvaliteti. To nema veze s vezom.

    • kaurazmaj23

      @Zoran Žalac, 21.10.2023 - 10:33

      Ti očekuješ da če ovo radit na konzoli u više od 30fps-a stabilno bez performance moda (SAKAĆENJA)? Čisto sumnjam ako su za pc ovakve “PREPORUKE” :D. Uništi ytb kvalitetu al ne toliko da dolazi do neprepoznatljivosti sadržaja. Da je tako nitko nikad nebi okači ni jedan video pa čak ni bitange koje nam podvaljuju trilere.

    • Zoran Žalac

      @kaurazmaj23, 21.10.2023 - 11:03

      Odakle ti sad da ja išta očekujem na konzolama… Pričamo o PC verziji i na Gamescomu je hands-on bilo na PC-ju koliko sam čuo. Primarno gameplay prikazi igara na YouTubeu služe tome da vidiš kakav je gameplay igre – ne da sudiš grafiku. Za trailere ti i kažem – to je šminka. Pogledaj npr. bilo koju promociju Call of Duty igara – uvijek će ti u prvi plan staviti pre-rendered cutscene u kojima likovi imaju jedno 10 puta više detalja nego modeli koje vidiš u samom gameplayu.

    • kaurazmaj23

      @Zoran Žalac, 21.10.2023 - 11:43

      https://www.youtube.com/watch?v=rVLEWq8bgQA&t=210s
      Predpostavio sam da si vidio ovaj video gdje i je riječ o nekoj od konzola. S obzirom da je ovo demo, taj dio su mogli “ispeglat” naravno za prezentaciju što ne znači da če tako biti u cijeloj igri. A i tu se vidi da je neko žešče skaliranje u pitanju čim stupovi imaju artefakte i neravnine a da se primjetit i na drugim objektima. Čak i s tim izgleda baš kao da je u 30 fps-a. Postavio sam ti pitanje a nisam tvrdio da ti išta očekivaš sudeći po mojoj rečenici koja završava upitnikom.

    • Zoran Žalac

      @kaurazmaj23, 21.10.2023 - 11:51

      Ne očekujem da će na konzoli raditi u više od 30 fps-a stabilno. Očekujem 30 fps lock kako su i rekli, s nekakvom postavkom koja bi bila jednaka High kvaliteti na PC-ju (računajući da nije very high ili ultra). U performance modu 60 fps-a bez raytracinga i nešto što bi na PC-ju bilo ekvivalent low ili medium postavkama.

    • Mrkvicaa

      @kaurazmaj23, 21.10.2023 - 13:55

      Jos gledas na TN monitoru koji uopce nama crnu boju;)

    • Mrkvicaa

      @kaurazmaj23, 21.10.2023 - 13:45

      Pojedini tamni dijelovi scene se lome čak na Oleda u izvornom materijalu, a kamoli na youtube gdje se detalji ispiru u tamnom okruženju igre.Tamna strana je najzahtjevnija u prikazu slike.

    • kaurazmaj23

      @Mrkvicaa, 21.10.2023 - 17:15

      Kažeš da su tamni dijelovi najzahtjevniji? Objasni mi onda logiku zbog čega je svima fps bolji ili skoči kada dolaze do mračnih dijelova u igrama i prelaze sa svjetla u tamne djelove. Ovo si doslovno bubno i osto živ. Pusti šta ti ljudi govore ili što si negdje pročito. Lijepo uzmeš primjere i provjeriš. Ako je neki dio snimljen u nativnim postavkama ne gubi se onda fps obradom ili kompresijom ytb-a. Kako na fps counteru ostane snimljeno znači tako je u igri bilo i doslovno doživito a to dali če posle ytb nakon kompresije prikazat ili ne me ne zanima jer mi više govori ono što je za vrijeme snimanja postignuto.

    • Mrkvicaa

      @kaurazmaj23, 21.10.2023 - 20:00

      Ne kontaš baš najbolje, to nema veze sa FPS. Tamni dijelovi su najzahtjevniji za interpretirat u igri ili filmu. Na kraju bitnan kvalitet panel i procesor slike koji sve to obrađuje
      za prikaz slike na ekranu u koji sve to gledamo. U Tamnim dijelovima se teže izvlače jasniji detalji i samim tim možeš dobiti veci FPS (manje grafičke obrade)

    • kaurazmaj23

      @Mrkvicaa, 21.10.2023 - 20:47

      Kontam ja tebe jako dobro što mi želiš reći ali cilj je napravit igru da je vizualno lijepa a ujedno i optimizirana. Čemu dodavanje stavki koje če narušiti sam gameplay u igri s neprimjetnim WAU efektom. Pa onda nek izbacivaju i dalje takve igre a posle čemo se čudit zašto ne rade kako smo OČEKIVALI. Najlakše je pretrpat hardware a što s time dobivamo ako se ne odvija kako treba i dobijamo za uzvrat probleme na raznim konfiguracijama. Onda neka napišu e NAŠA igra je samo za 14 generaciju intele i 4090 grafičke a vi svi ostali kupite to zbog naše nesposobnosti.

    • Mrkvicaa

      @kaurazmaj23, 21.10.2023 - 21:18

      Treba pričekati da igra izađe za neke veče zaključak iz prve ruke. Nakupilo se stariji grafički u garaži pa napravim test.
      Napraviš sam kalkulisanje oko grafičke xbox series s i tvoje neumorljive zvjerke RX480 za Alan Wake 2;)

    • kaurazmaj23

      @Mrkvicaa, 21.10.2023 - 21:45

      Čim je “razbiju” isprobat ču je definitivno. Nedam novac za nove komponente (stvarno nepotrebno) a ne da dajem padavičarima koji mi žele podvaliti osakačenu igru koju ne možeš igrat nativno nego sa dlss ili fsr. Pa čak i sa RTX4070 preporučen dlss na medium postavkama u 1080p. Stvarno se pitam tko tu koga u zdrav mozak. Najjeftinija rtx4070 12g 650 eura da bi igro u 1080 sa medium postavkama uz dlss? To mi sve govori o igri i u kakvom je stanju, ali takim kao tebi podvale da TO TAKO TREBA DA BUDE 😉

    • Mrkvicaa

      @kaurazmaj23, 21.10.2023 - 22:06

      Mogu igrati na konzoli, ali trošim vrijeme na najbolje iskustvo;)

    • PsyBorG6of9

      @Zoran Žalac, 22.10.2023 - 00:01

      gledam na youbitu gameplay s rx4090 i 4k i nisam bas ni mrvicu paf…

    • PsyBorG6of9

      @Zoran Žalac, 22.10.2023 - 00:08

      Hardverski zahtjevnija od Cyberpunka i The Matrix Awakens, a po vidzenom na youbito nece izgledat bolje niti od jednog tak da, too much…. 🙂

    • PppPP

      @PsyBorG6of9, 22.10.2023 - 04:30

      Znaš li ti koliku kompresiju yt radi?

    • Zoran Žalac

      @PsyBorG6of9, 22.10.2023 - 09:00

      Matrix Awakens nije igra da je za usporedbu, a i da je, stvarno stanje kod tog tech demoa je da traži jače procesore od ovoga što je navedeno za AW2. Od Cyberpunka 2077 isto tako nije zahtjevnije. To je igra stara tri godine i logično da je bila rađena za hardver koji je tada bio aktualan, ali od zadnjeg updejta za ultra grafiku s overdriveom i 4K u 60 fps-a cyberpunk traži 4080 ili 4090, tako da nije istina ovo što si napisao.

    • Mrkvicaa

      @Zoran Žalac, 23.10.2023 - 11:14

      Alan Wake 2 je prva igra koja zahtijeva DX12 ultimate (mesh shaders) i starije grafičke nemaju mesh shaders.

  • Iceman73

    20.10.2023 - 23:13

    Konzola…i nemaš brige…

    • Nemanjazzz

      @Iceman73, 21.10.2023 - 01:08

      Jel ima ko da je ovde preso sa PC-ja na konzolu ili da koristi oba uredjaja za gaming. Zanima me jel tesko navici se na pucacine na kontroleru. Ne mislim samo na FPS igre nego inace na sve igre gde je potrebno nisanjenje?

    • DarioIlic

      @Nemanjazzz, 21.10.2023 - 02:50

      Imam ja PS4 i 5 i PC, nikad se nisam navikao na FPS igre niti cu se naviknuti, kad nisam za ovoliko godina necu ni sad sogurno, smatram da nista bez tastature i misa. Koristim vecinom auto aim, bez njega mi je bez veze, nemas osjecaj ni preciznost kao na misu, i moze doci ko god hoce da mi tvrdi suprotno ali to je moje misljenje za koje mislim da je izuzetno objektivno.

    • monacor

      @DarioIlic, 21.10.2023 - 07:21

      Potpisujem, jer da je z bilo kom slučaju drugačije, ne bih se zajebavao sa kupovanjem komponenata i skapanjem računara koji je 3x skuplji od konzole i opet nekad ne može da se izbori sa igrom ako staviš na 2K pa moraš “spuštati” postavke. Jbg nekada je to bilo puno ispeglanije, ili ja nisam mario za rezolucije jer se igralo na CRTu a na njemu je bilo sve prihvatljivo, ne prevaziđena vrsta monitora…šmrc 😊

    • kaurazmaj23

      @Nemanjazzz, 21.10.2023 - 03:18

      Pucačine i joystick ne idu nikako zajedno ali zato ti ponude opciju da konzola nišani umjesto tebe (auto aim). Što po meni spada u kategoriju VARANJE jer na taj način doslovno slijepa osoba može ubit nekoga. Kao i na računalu aimbot. Samo što je na konzoli to legalno a na računalo Cheat i težak SMRTNI GRIJEH koji završava banom iz igre ili sa servera.

    • kanidja536

      @Iceman73, 21.10.2023 - 06:28

      Imam ja PC i PS4. Jednostavno, pucačine i sve što treba precizno nišanjenje igram na PC, ostalo na PS.

    • Benjamin Scrool

      @kanidja536, 22.10.2023 - 12:46

      Pa možeš jednostavno spojit miš i tipkovnicu na PS5 i mirna Bosna (nisam još probao al po nekoj logici bi onda moralo biti lakše igrat FPS-ove)

  • RPGamer

    20.10.2023 - 23:34

    Ne znam što je Alan Wake niti me zanima ali upravo zbog ovoga bi PC igrači trebali malo razmisliti i o konzolama a PS5 danas nije skup. Za igranje u 1080p i 60fps-a se traži grafička od 600 eura, ma mislim ludost. Kako kaže kolega Iceman73 – konzola i nemaš brige.

    • PppPP

      @RPGamer, 21.10.2023 - 01:14

      Ne znaš što je alan wake? Ispod kojeg kamena ti živiš?

    • RPGamer

      @PppPP, 21.10.2023 - 01:40

      Znam za Final Fantasy, Dragon Quest, Summon Night, Shin Megami Tensei, Xenoblade Chronicles, Star Ocean, Phantasy Star, Monster Hunter…itd. za ovo nikada nisam čuo. Stvarno ne znam što je to.

    • Nemanjazzz

      @RPGamer, 21.10.2023 - 13:31

      al kako ne cujes. Kapiram da te ne interesuje igra, ali ako gledas prezentacije istih ili citas ovde vesti verovatno si cuo za igru

    • PppPP

      @Nemanjazzz, 21.10.2023 - 14:33

      Čovjek komentira svaki dan, i da je ovoliko casualac nmg vjerovat hah

  • Iron666

    21.10.2023 - 00:37

    Em je ekszluziva na onom raku od stora Epic, em sa 4070RTX-icom bi trebao imat jedva 60. Ma nek mi ga lagano poflautaju sa tim sranjima. Nebi se čudio i da sama igra ispadne srednja žalost i da ne dođe ni blizu kvalitete jedinice

    • ukek

      @Iron666, 21.10.2023 - 16:34

      Dotrcati ce na Steam kao i vecina, neboj se. Cilj im je prvo malo ufarmat na Epicu ove debile bez mozga koji su spremni kupiti day one i lijepo zapakirano govno.

    • Zoran Žalac

      @ukek, 21.10.2023 - 17:29

      S obzirom na to da je Epic izdavač ove igre i da su oni financirali njezin razvoj, pritišćem X za sumnjanje.

    • ukek

      @Zoran Žalac, 21.10.2023 - 22:43

      Pazi stvarno, nisam ni skonto da je publisher Epic 🤦‍♂️ .. da, onda vjerovatno nista od dolaska na Steam.

  • monacor

    21.10.2023 - 00:50

    Neka fala, preskačem, ima boljih igara. Evo danas instalirao horizon ZD, ma prelijepa igra, nije baš moj žanr ali namjeravam ući malo u rpg vode, i elden ring je na meti pošto sam na PS4 probao dark soul remaster, igriva je skroz ali ko ima živaca, zamalo džojstik nisam opucao….

    • PppPP

      @monacor, 21.10.2023 - 01:14

      Igra nije ni izašla..?

    • monacor

      @PppPP, 21.10.2023 - 01:31

      Znam da nije, sve jedno ga neću igrati kao ni prvi dio, nego sam više komentarioa vezano za ove hrdw zahtjeve koje napucavaju bez nekog razloga, kažem da ima ljepših a ne toliko zahtjevnih igara pa ću se njih držati. Ne igra mi se ispod 60 fps.

    • PppPP

      @monacor, 21.10.2023 - 04:06

      Pa kako to da ima boljih igara, a nije ni izašla, ne kontam hahah a igra je jako lijepa po prikazanome do sad, a konfiguracije vjv i jesu malo povišene. Bolje da ljudi misle da nmg igrat pa ipak mogu, nego obrnuto.

    • monacor

      @PppPP, 21.10.2023 - 07:11

      Pa sad zavisi kako ti interpretiraš riječ bolje, očigledno uzimaš kao sinonim za ljepšte pa te muči. O ljepoti vizuelnig prikaza apsolutno ne komentarišem, a ima ih ljepših, meni lično A Plague Tale. A meni boljih ima masu, ne vezano za žanr. Ti si očigledno ljubitelj Alana pa ne bih da ti prisjedam na muku.

    • PppPP

      @monacor, 21.10.2023 - 14:30

      Pa u bilo kojem kontekstu ne možeš reći da ima boljih kada igra nije izašla

    • monacor

      @PppPP, 21.10.2023 - 17:58

      Naravno da mogu.

    • PppPP

      @monacor, 21.10.2023 - 22:31

      Naravno da ne možeš, koji kurac?

    • monacor

      @PppPP, 22.10.2023 - 02:36

      Ma izvadi to iz usta, nemoj tako polenuće ti 😄

  • guta89

    21.10.2023 - 01:29

    Losa optimizacija u najavi

  • DarioIlic

    21.10.2023 - 02:04

    Kako oni misle da i5 7600k dostavi sve potrebne informacije RTX 2060 za render ja stvarno ne znam, i to sa dlss ili fsr…
    I igre koje nisu cpu intensive su problem za 7600k ukoliko 2060 je pored njega.
    Vec vidim po tome da developeri nemaju pojma sta rade, sto mi ukazuje na definitivno losu optimizaciju s obzirom da su zapecatili rtx 2060 sudbinu znaci da 3050 nece moci 30fps da renderuje i ako je 1080p i dlss…

    • PppPP

      @DarioIlic, 21.10.2023 - 04:08

      Ne misle, testirali su vjv sa tim istim komponentama

  • Zvonimir Komar

    21.10.2023 - 03:18

    Prava katastrofa u ovim zahtjevima je samo to da su DLSS/FSR navedeni “pod normalno” za sve zahtjeve. Znaci igra koju trenutne graficke doista ne mogu zadovoljavajuce pokretati (osim mozda 4090) i koja treba ove softverske dide-mide da bi kako-tako radila. Normalizacija navodenja DLSS/FSR u zahtjeve je uzasna stvar.

  • Arcer

    21.10.2023 - 09:24

    Pa ajde, nije tako loše. Uzmite da će se moći na 60fps i 1440p lijepo igrati sa npr 3060Ti a ispod uz neke kompromise na postavke – vram problem koji više izlazi iz paštete zadnjih mjeseci nisu niti spomenuli koliko će trebati jel.

  • Mrkvicaa

    21.10.2023 - 11:37

    Sigurno su prošli kroz strože mjere za Epic Games ekskluzivu.
    Čak su naveli identične grafičke za minimalno i preporučeno bez
    raytracing.Treba navest malo
    veće zahtjeve da se osiguraju, ali od prilike to je to za malo ozbiljniju UE5 igru.

    • kaurazmaj23

      @Mrkvicaa, 21.10.2023 - 17:55

      UE5 ili Northlight engine? 😀

    • Mrkvicaa

      @kaurazmaj23, 21.10.2023 - 20:21

      Pajdo ti kao da otvaraš Kaltenberg sa Nokia 3210;) Po navedenim zahtjevima tako nekako 😀

    • kaurazmaj23

      @Mrkvicaa, 21.10.2023 - 21:15

      U pravu si,karikiram Intel je prikriveni AMD al se pravi da nije. (obadva cpu/engine) 😀

  • nikola720p

    23.10.2023 - 09:19

    Najbolje igrati na sony playstation i bez brige…

  • dubrava123

    23.10.2023 - 10:15

    Optika, GeForce NOW Ultimate i dobar sam.

  • srdjanp94

    23.10.2023 - 23:18

    Ja sam kupio PC prije mjesec i pol dana, RTX 3060 12gb OC 3xVentus MSI, 32GB ram ddr4 3200mhz , Ryzen 5 5600x , 1tb hdd mislim da bi ovo trebalo lagano da vrti na high postavkama igram na 1080p posto mi je monitor 24′ samsung odyssey 144hz curved gaming

  • Ravel

    24.10.2023 - 22:33

    Petak će bit zabavan.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?