BioWare sluša vaše i naše kritike Mass Effect Andromede

Juraj Bevandić 30.03.2017.   •   17 komentara

Rekonstrukcija Mass Effect Andromede kreće 4.4., a do tada BioWare moli igrače i fanove da nastavljaju slati svoje komentare i kritike.

Andromeda kritike

Prema lavini kritika koje su zasule Mass Effect Andromedu po izlasku, najglasnije od kojih su ismijavale animacije mislili biste da se radi u najmanju ruku o najgoroj igri svih vremena. Ne radi se, ali je BioWare neiznenađujuće shvatio da nisu svi baš zadovoljni određenim stvarima u igri, pa su spremni slušati te kritike.

Već smo čuli da planiraju podržavati igru i što prije krenuti s popravcima, a sada znamo i da rekonstrukcija počinje već idućeg utorka 4.4. Na službenom Twitter profilu developera osvanula je poruka igračima u kojoj se traže kritike i komentari, jer je BioWare spreman slušati i udovoljavati našim željama… kao da nije već dovoljno problema istaknuto.

Imajte na umu da je teško razgovarati o ovakvim slučajevima, jer se loš glas u formatu pogodnom za ismijavanje internetom brzo širi i daleko čuje, pa se i svaka sitnica može napuhati izvan svih razmjera. Ako pročitate našu recenziju, znat ćete da Andromeda unatoč manama koje su tapetirale internet nudi jedno zabavno i u nekim pogledima kvalitetno iskusvo, pa nam je svima u interesu pratiti daljnji razvoj igre.

Komentari (17)

• baDarmageddoN

30.03.2017 - 13:34

Gdje je nestalo ono: “Možemo odgađati izlazak igre 6 mjeseci”? E pa trebali su to uraditi. Zar nisu znali za sve probleme igre? Bugovi, animacije i sama površnost likova je ono na čemu su trebali dodatno raditi još koji mjesec. Sa Sheppardom je nestala neka bitnost, neka važnost glavnog lika i meni je to daleko najveći problem u ovoj igri. Krenem igrati, igram pola sata, dosadi mi i odem na nešto drugo. I tako od izlaska. Jednostavno me igra ne drži, kao što me je držala prošlogodišnja GOTY igra U4.

• Duanador

@baDarmageddoN, 30.03.2017 - 17:06

Sa jedne strane si ti sa takvim stavom sa druge strane sam ja koji ima vec 65 sati igranja. Meni igra pase i drzime budnim da mi je zao ugasit. I kada sve uradim sta se u igri moze uradit. Krenit cu ispocetka sa tezim postavkama.

• baDarmageddoN

@Duanador, 30.03.2017 - 17:55

To je nešto što ne želim ali je tako, na žalost. Andromeda mi je ispod razine i to je tako.

• baDarmageddoN

@baDarmageddoN, 30.03.2017 - 18:04

Da se nadodam- meni je jako simpatično koliko se tebi sviđa ova igra a pošto sam kliknuo na tvoj link i među ostalim vidio da imaš 130+ sati u The divisionu moram ti reći da sam odmah shvatio zašto ti je Andromeda toliko dobra, makar bi svima moralo biti očito (a i sam BioWare je priznao) da je ovo igra ispod razine ME serijala u bitnim stvarima, bez obzira slagao se ti ili ne i potrošio ti deset ili milijun sati u igru 😀 Ima igara koje možeš proći za nekoliko sati ali i dalje su to igre vrijedna prolaska. Bolje kvalitetnih 10 sati nego prosječnih 100, zar ne?

• darijoman

@baDarmageddoN, 30.03.2017 - 18:54

Oprosti koliko si ti upoznat sa trilogijom ME ?

• baDarmageddoN

@darijoman, 30.03.2017 - 19:33

Iznimno dobro.

• darijoman

@baDarmageddoN, 30.03.2017 - 20:29

Super 😉

• marko1106

@baDarmageddoN, 27.04.2017 - 10:59

Igra he ok..ali nije kao prijasnje…nemam taj osjecaj a mislim da na to dosta utjece prica..jer dodjes u drugu galaksiju ne znas sto te ceka..i onda ides okolo i skeniras satelite i sreces ljude svuda..kao da nisi u drugoj galaksij..po meni to je najveci problem…

30.03.2017 - 14:25

Pametno, igra je odlična, neka ispoliraju te bagove (od kojih sam naleteo samo na jedan gde nestaje telo u nekoj manje bitnoj side misiji, ali imam nameru da je finiširam) i nema frke.

• Duanador

@Darcoolio, 30.03.2017 - 17:08

Ni ja nisam naletio na neke bagove. citao sam u recenziji gdje je navedeno ( ni propadanje u zemlju nije strano) Ja igram vec 65+ sati to mi se jos nije dogodilo. Ne kazem da je je u recenziji navedena laz nego da je to i ako se desava vrlo vrlo rijetko. Igra je super i radujem se tim updateovima i ako bude srece nekim DLC-ovima.

• delight353

30.03.2017 - 15:18

Super! Unatoc mnogim kritikama, igra je stvarno dobra. Moje jedine zamjerke su; kompliciran UI, nema one key in-out, nemogucnost customizacije squadmatesa od armora do oruzja. Crafting sustav je odlican, ali bez customizable squadmatesa njegova vaznost je minimalna. Liam… Taj lik… Boze me sacuvaj… Ali car ME svijeta jest upravo to – nisu ti svi likovi simpaticni. Ne svida mi se sto mozes opciti sa svime sto ima otkucaj srca, ali to je moguce ne primjecivati. Bez razloga fly in – fly out kada putujes u druge sustave, ili do drugih planeta unutar sustava. Mozda zamaskiran loading? Fora je prvih 5 puta, ali onda postane zamorno. Manji bugovi i… facijalne… animacije… d faq…

• shepard-fan

@delight353, 30.03.2017 - 15:58

Meni se sviđa i utrošio sam 57 sati u igru imam i ja zamjerki na bagove ali opet ima neku dušu u sebi dok igraš samo imam jednu veliku zamjerku na FPS jer ja imam ovu konfiguraciju Nvidia GTX 1060 6 GB OC GDDR5 predviđena je za G-syncs i za DX12 normalno za Windows 10 jer tada se iskoristi totalni pontencijal grafičke I5-6400 i 8 GB rama i opet na nekim mjestim dosta pada FPS ali opet je igrivo sada neznam do čega je dali nije dobro optinizirana ili je neki drugi vrag i to je po meni bitnije nego facijalne animacije za popraviti

• Duanador

@delight353, 30.03.2017 - 17:12

I ja kada sam poceo citati kritike jos prije neg je ugra izasla. Pa mislio sam sta je ovo. Imali ista da valja u igri. Sada kada je igram vec jako dosta. Igra je odlicna. Naravno Bagova nekih ima tu i tamo ali ne da sada o tome netko pise udarnu Vijest. Mislim da cu utrositi stotine sati u ovi igru. Ako igru budu odrzavali sadrzajem i svime.Tko zna…mozda utrosim i tisuce sati 🙂

• delight353

@Duanador, 30.03.2017 - 18:13

Sumnjam na “tisuce” sati, ali oko 120 uz citanje Codexa i lagano igranje. Sto se tice fps dropova; iskreno, mislim da je optimizacija za drek. Koliko imas RAMa? Primjetio sam da u zadnje vrijeme dosta igri ima problema s CPU usageom. Od kada sam nabavio i7 7700, nemam nikakvih problema s FPS dropovima niti u jednoj testiranoj igri (Watch dogs 2, BF 1, Dishonored 2, Deus ex Mankind divided i sada Andromeda). Medutim, dropa iskljucivo u nekim cut scenama. Tokom gameplaya nikada. Iako je igra super zabavna, iako sam ME fan, moram priznati da je ovo trebalo izaci oko ljeta. Igra bi bila daleko ispoliranija, a Bioware bi imao znatno manje “sugestija” za popravke.

@Duanador, 30.03.2017 - 19:05

Ako utrošiš tisuće sati piši BioWareu da te zaposli. Mislim da imaš pravo na to.

• Duanador

@Zoran Žalac, 30.03.2017 - 19:28

Na Mass Effect 3 imam 1200 sati. dali i to vrijedi. I ne. Nije sala.

• Wolf359

31.03.2017 - 22:39

Meni za sada najvise smeta sustav craftinga koji je ograničen samo na Rydera čemu toliko itema i rarity sustav ako i suborcima nemogu mjenjat opremu?!! Animacije likova su mi ok u movie scenama NO kad prolazm pored ljudskih likova lica izgledaju loše i neprilodno, također smeta mi što bar Nomad nije naoružan…