HCL.HR

Call of Cthulhu testirat će naše duševno zdravlje 15 dugih sati

Petra Rukav 21.02.2018.   •   2 komentara


Glavni dizajner nadolazeće avanture inspirirane djelima H. P. Lovecrafta obavijestio je ljubitelje tvorca vanzemaljskog boga Cthulhua da će trajanje igre ovisiti o mentalnom stanju protagonista.

Iako je i dalje nepoznato kada ćemo točno istraživati noćne more u novoj videoigri inspiriranoj djelima poznatog američkog pisca horora, znanstvene-fantastike i fantazije H. P. Lovecrafta, developer Cyanide ipak je otkrio čemu se možemo veseliti. Zapravo, glavni dizajner Romain Wiart „izbrbljao“ se tijekom intervjua za jedan britanski magazin.

Prema njegovim riječima, Call of Cthulhu bit će videoigra čije će pustolovine lovecraftijanskom mitologijom trajati ovisno o razini mentalnog zdravlja našeg protagonista. Drugim riječima, izgubimo li zdrav razum tijekom tumaranja okultnim putevima manje su šanse da ćemo otkriti sve što zabačeni otok nudi:

„Vrlo je jednostavno. Kao što vaše duševno zdravlje pati u romanu ili pen-and-paper RPG-u tako će biti i u ovom naslovu. Dakle, jedina kontrola koju zaista posjedujete je mala pukotina ‘zdravog razuma’. Donošenjem ispravih odluka, vaše mentalno stanje će rasti, a vi ćete imati kontrolu nad završetkom – hoće li vam biti ponuđeni neki izbor ili ne i hoćete li iskusiti neke stvari ili ne. Tako to funkcionira. Na kraju igre imate nekoliko završetaka, ali raste li vaša tjeskoba [razina ludila] nudi vam se manje konačnih opcija budući da vaš lik ne može donositi racionalne odluke.“

S obzirom na to da naše odluke otvaraju neke, a zatvaraju druge putove Wiart je obznanio kako će pristup istima ovisiti o protagonistovoj izdržljivosti, vještinama te nekim ranijim izborima. Bez obzira kako se mi ponašali doživjet ćemo uvijek istu priču unutar 12 do 15 sati, no uvijek postoje nove stvari koje treba otkriti pa naša avantura može potrajati i dulje.

Naposljetku je još poručio kako će svako područje Call of Cthulhua oživjeti drugačiju fobiju te da ćemo ih sve moći doživjeti pojedinačno. „Recimo, ponekad ćete biti kao: ‘dobro, vidim ulaz – ali neću ići tamo. Izabrat ću radije ovo jer ne želim podsjetnik na ono što se dogodilo prije’“.

Označeno sa: ,

Komentari (2)

  • pleto

    22.02.2018 - 07:33

    Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth je meni bila predobra igra, iako je to bio fps. Nadam se da ce ovo biti makar približno, jedva čekam.

  • funky0308

    22.02.2018 - 11:12

    Zanimljivo…nisam ljubitelj horora, odnosno jesam ali ih izuzetno tesko igram (sto sam stariji vise me jbe tako nesto igrati)ali ovo zvuci kao nesto vise od horora, konacno se netko pozabavio malo i s drugim i novim mehanikama. Super ideja, vidjeti cemo sto ce na kraju ispasti.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!