HCL.HR

Call of Duty se ove godine vraća svojim korijenima

Juraj Bevandić 10.02.2017.   •   56 komentara


Glavni ljudi Activisiona ulagačima su potvrdili da se CoD ove godine vraća svojim korijenima, ali inzistiraju da to nije zbog neuspjeha Infinite Warfarea već originalna ideja.

Call of Duty se vraća

Ako se prisjetite ne toliko davne najave Call of Duty Infinite Warfarea i negativne pozornosti koju je prikupio na YouTubeu, znali smo od samog početka da bi prošla godina mogla biti teška za CoD. Iako su se iz Activisiona zadnji smijali jer je CoD na kraju bio najprodavanija igra 2016., prepoznali su da stvari ne idu u dobrom smjeru i pripremaju velike promjene.

Naime, CoD je takav serijal da čak kada izgubi 50% igrača i dalje se prodaje dobro. Direktor Activisiona Thomas Tippls priznao je ulagačima na sastanku da je Infinite Warfare podbacio te da će se idućom igrom tradicionalna borba vratiti u središte igre. A developeri ovogodišnjeg CoD-a Sledgehammer Games već su dali naznake što bi to moglo značiti.

Predsjednik Activisiona Eric Hirshberg ipak inzistira da Infinite Warfare nije bio loša igra, a nismo ga niti mi pretjerano loše ocijenili u recenziji. Tvrdi da mu je bitno timovima dozvoliti da grade svoju viziju, pa vjerojatno možemo očekivati nastavak Infinite Warfarea jednog dana. Također ističe da je ovogodišnji naslov odobren prije dvije godine, pa nije drastična reakcija na neuspjeh svemirskog settinga, već originalna vizija uzbuđenog tima.

Komentari (56)

  • Solokow

    10.02.2017 - 13:13

    Krauts incoming !

    • trulex

      @Solokow, 10.02.2017 - 19:01

      Ubi ih betlfild

  • darijoman

    10.02.2017 - 13:18

    COD je svoje ispucao 😀

    • v1r00s

      @darijoman, 10.02.2017 - 15:40

      To vec godinama pricaju ali opet je tu stalno u vrhu negdje…

    • StarFan

      @darijoman, 10.02.2017 - 19:46

      Ne znam o čemu ti govoriš,CoD i dalje svaku godinu ruši konkurente u prodajama.

  • baDarmageddoN

    10.02.2017 - 13:19

    Baš originalna ideja. Moš si misli.

    • Czar

      @baDarmageddoN, 10.02.2017 - 13:31

      Nema veze, meni su prva dva coda i volfika enemy teritory bili čudo jedno, i bio bi i red da izađe pravi cod3 u ww2 settingu nakon toliko godina.
      Nemam ništa protiv da nastave i s ovim ostalim codovima, ali neka bude jedan i za moj gušt, pa makar izlazio svake četvrte godine.

    • baDarmageddoN

      @Czar, 10.02.2017 - 13:40

      Izašao je cod3 u takvom settingu i bio je jako dobra igra. Igrao sam ga na x360

    • Czar

      @baDarmageddoN, 10.02.2017 - 14:23

      Je ali taj je izašao na svemu osim na piceku tako da ga se nisam ni sjetio a kamo li omirisao.
      Eventualno ću odigrat singl s desetak godina zakašnjenja ako se Sony odluči izbaciti ga kroz PS now…

    • StarFan

      @baDarmageddoN, 10.02.2017 - 19:48

      Cekaj,koja je tvoja zamisao originalne ideje? Počnu sa igrama u budućnosti, ne valja, vrate se u prošlost, opet nije dobro?

    • baDarmageddoN

      @StarFan, 10.02.2017 - 20:01

      KHM- “Glavni ljudi Activisiona ulagačima su potvrdili da se CoD ove godine vraća svojim korijenima, ali inzistiraju da to nije zbog neuspjeha Infinite Warfarea već originalna ideja.”

  • NemoII

    10.02.2017 - 13:35

    WW2 here we go again.

  • Negan

    10.02.2017 - 13:43

    Valjda bi ljudi bili najsretniji da jednostavno prestanu raditi nove CoD igre, jelda? Ne znam kakva bi to ideja trebala biti da se igru ne popljuje bez ikakve osnove osim ‘losih’ iskustava sa prijasnjim naslovima. Uostalom, mislim da se to danas odnosi na gaming opcenito. Nista nije kul ako ne dolazi iz glave nekog ludog ekscentrika ili prethodno hvaljenog studija. Ima i gorih igara od CoD-a i AC-a, ali njima se to ne zamjera jer nisu dio mega popularnih serijala.

    • darijoman

      @Negan, 10.02.2017 - 16:06

      Naravno da ima gorih igara, ali dosadni su više sa tim serijalom

    • Negan

      @darijoman, 10.02.2017 - 16:36

      Glupa analogija, ali evo: Odes na plac i vec godinama gledas istu bakicu kak prodaje majice i uvijek ima musterije. Tebi se te majice ne svidjaju – okej, ali bakica ima musterije kod kojih to pali. Veca je korist i tebi i bakici da odes dalje i kupis nesto na drugom standu, nego da njoj pokusavas objasniti kako se to tebi ne svidja. Mislim, nije sasvim isto, ali sa financijske strane nemaju sto izgubiti – imao serijal smisla ili ne.

    • darijoman

      @Negan, 10.02.2017 - 20:32

      Ma joj prijatelju sve to stoji, ali briga mene za njihovu financijsku dobit. Ja govorim sa svoga stajališta, kako je to postao dosadan serijal

    • darijoman

      @Negan, 10.02.2017 - 20:36

      p.s. nemoj misliti da ja sad pljujem po COD kako je to loša igra. Nije ali jednostavno mi više nije zanimljiva.

  • Haris Avdic

    10.02.2017 - 13:59

    Pravi COD se napokon vraca 🙂

    • MarthaStewart

      @Haris Avdic, 10.02.2017 - 19:00

      Nema pravog CODa

    • Haris Avdic

      @MarthaStewart, 10.02.2017 - 19:04

      Znamo da to nece bas biti kao COD prije 9-10 godina, ali svakako me raduje da se vraca u WW2 🙂

    • Darcoolio

      @MarthaStewart, 10.02.2017 - 23:57

      “Pravi” COD su 1 i 2.

    • funky0308

      @Darcoolio, 11.02.2017 - 09:28

      A igraj onda 1 i 2 , a nas ostale pustite da igramo nove i moderne igre koje nisu izasle iz nekog kalupa. Upravo to svi najcesce zamjeraju igrama, ACu i CODu pogotovo. Zanimljivo je kako nikada nista ne valja. Jucer sam slican post napisao ali eto nove prilike. 100% sam siguran da ce ista reakcija biti cim se najavi COD , kakav god da bude. Meni se novi BF nije igrao, nisam ga kupio i idemo dalje. Dobro je rekao covjek gore, nije li jednostavnije meni preskociti igru, nego uvjeravati nekoliko miliona ljudi, izdavaca i developere kako trebaju raditi nesto drugo. Ne daj Boze da dodje do toga da izdavac doktura apsolutno sve i da se developeri moraju kretati u nekoliko zadanih smjerova i tocaka. Onaj dan kada se to dogodi, ode gejming u tri krasne. Umjetnicka sloboda je super bitna u industriji zabave i bas ti vizionari, koji se nisu bojali reakcije javnosti, napravili su najvise za gejming. Po izlasku prvih dijelova GTA, majke su djecu sklanjale u podrum i vadile svetu vodu i raspela, sta mislite da se izdavac povukao i ostavio developere na vjetrometini? Mislite da bi dobili GTA V? Klasik koji ce se jos godinama igrati i gotovo sve igre u buducnosti usporedjivati s njime…

    • delight353

      @funky0308, 11.02.2017 - 10:52

      Mislim da vecina ljudi zamjera “štancanje” nastavaka, sisanje love iz potrosaca, a bez prave, kako si naveo, umjetnosti. Novi CoD izlazi svakih godinu dana, a osim scenografije, ne mijenja se puno. Doslo je do zasicenja. Da je razmak izmedu nastavaka 3-4 godine, mi danas o ovome ne bi niti raspravljali.

    • Darcoolio

      @funky0308, 11.02.2017 - 13:08

      Prijatelju, ti si totalno pobrljavio i zamenio teze, nema ta priča o cenzuri GTA nikakve veze sa time što neko traži da se COD vrati makar u sadašnjost, za razliku od majki koje traže da se nešto zabrani.
      To “igraj onda 1 i 2” je malo glupo sa tvoje strane iz prostog razloga što X godina je svaka asocijacija na na COD bila ta da je u pitanju WW, a ne u realnom vremenu i tu je bio daleko ispred BF serijala.
      Napravili su pomak i bio je odlično prihvaćen sa COD MW, ali su sa futurističkom pričom totalno odlepili.
      Potpisujem da su ovaj IW prodavali kao igru sa drugim nazivom da ne bi imao prolaz kod igrača kakav su očekivali, ali sam COD je ogroman brend i nema šanse da omane sa prodajom.
      Videli su i oni da ih je BF ove godine ubio u MP delu, a sama igra je više nego odlična, WW1 se pokazao kao pravi potez, a znaš i sam da je i sam BF otišao u totalno druge vode sa Hardline, ali brzo su oporavili.
      Ono što ti je Delight odgovorio, da igra ima makar razmak od dve godine niti bi oni bili u kreatorskoj krizi, niti bi imali sada o čemu da polemišemo.
      Ima i kroz istoriju i kroz sadašnjost da se razvuče toliko tema za COD da nema potrebe da se ide u rat po drugim planetama, za to neka razviju novi IP i onda će svi biti zadovoljni.
      A to da bih bio nezadovoljan, COD ima odličnu mehaniku igre koju održava od starta, ja bih bio zadovoljan kad bi batalili makar ove lasere i trčanje po plafonu, za to postoji Titanfall recimo.
      A da bi ovaj COD mogao da bude odličan u recimo WW2 moglo se videti u Black Ops 3, ali stvar ukusa izgleda.

    • funky0308

      @Darcoolio, 11.02.2017 - 22:02

      Upravo prvi GTA i pokazuje hrabrost developera da izadju iz kutije i razmisljaju drugacije, bez obzira sto smo u to vrijeme imali ludi Road Rush, Carmagedon i sl igre. Pricalo se o hrabrosti developer da napravi nesto drugacije i ja se slazem da za to treba hrabrosti, oni su isli za svojom idejom i ponovno uspjeli, mozemo mi pricati sto god hocemo, igra se odlicno prodavala i jos je prodaje. Pricati kako je nas petorica ne volimo i kako oni trebaju drugacije, dok milioni ljudi kupuju bas taj COD je, prijatelju, malo smijesno. Da li COD treba biti drugaciji, ja mislim da treba, mislis i ti i 2, 3 miliona ljudi koji su dislajkali trejler ali puno vise miliona ljudi misli da je COD na pravom putu i kupuje i igra igre. Tko kaze da su kupci CODa nizno MP igraci? Zasto mislis da je COD izgubio utrku u MPu? Koliko ja vidim, nisu se ni natjecali. Otisli su prema remasteru koji je odlicno odradjen, ljudi igraju kampanje koje su 15 puta bolje od BFovih. Obje fransize imaju svoje kupce, ocito postoji razlog za to. A da bi neke stvari volio da su drugacije, a bih, samo, nema to veze sa CODom, kod svakog bi mogao pronaci nesto sto bih ja drugacije. Kao sto rekoh, novac diktira pravila, nivac i odbor koji prihvaca ili ne prihvaca nove ideje. Tko kaze da Activision nije razmisljao o starijem ratu? Mozda i je pa se uprava ili odbor odbila ideju… pokusavam reci da , dokle god COD ima ovakvu prodaju kakvu ima, nas dvojica nismo u pravu, a ti silni kupci jesu. Svidjalo se to nama ili ne. Sa neke osobne i sentimentalne strane ja kuzim o cemu vi pricate i slazem se ali ono “igraj onda 1 i 2 ” bi cuo i od Activisiona i svakoga drugoga koji sprema milijarede u dzep i ne slusa savjete od nas dvojice.

  • ffranz13

    10.02.2017 - 14:08

    Slažem se u potpunosti. CoD Infinite Warfare je meni barem imao dobru SP kampanju, baš sam se zabavio, naravno moglo je to još bolje ali na kraju sasvim solidna igra. Nezasluženo popljuvana igra i prije nego se pojavila na tržištu.

  • markogal

    10.02.2017 - 14:10

    pa treba njima direktni konkurent pokazat sto ljudi zele
    ali sad ce oni opet bit tvrdi i svake godine izbacivat cod u daljoj povijesti da ce i to ljudima dojadit ko i futuristicne pucacine

  • Mentor

    10.02.2017 - 14:30

    Kompanija bez mu**, kad su vidjeli da je EA napravio uspjeh sa BF1 sad ko oni se vraćaju na staro i složi šupljak da je već u izradi 2 godine.

    • funky0308

      @Mentor, 11.02.2017 - 09:31

      Kako ne shvacas da je to biznis koji se nece mjenjati rade tebe i mene? Milioni i dalje kupuju COD, da li bi ti odbacio nesto sto svake god donosi stotine miliona dolara?? Ako su i promjenili smjer radi EAa i BFa, sto je u tome lose? Pa htjeli smo to? Da nisu to napravili rekli bi da ne slisaju sto ljudi zele, ako to naprave onda kopiraju Dice? Kako zadovoljiti nikad zadovoljne ljude?

    • Mentor

      @funky0308, 11.02.2017 - 13:41

      Činjenica je da nisu imali hrabrosti da se vrate na stari sistem, ne interesuje me njihov biznis ni njihove igre od MW2. Možda mi se neće svidjeti ni ova nova što je sad u izradi, to nije poenta, poenta je da su prgava kompanija. Normalno da neće da kvare nešto što im donosi zaradu ali taj način je naporan jer svake godine dobijamo poluproizvod vrijedan ničega. Pohlepna kompanija, koja za razliku od Ubisofta koji praktikuje sličan sistem ne unapređuje ništa novo. Samo jedan te isti šablon godinama. Ubisoft izdaje svake godine nove igre ali doslovno nove, uvijek nešto eksperimentišu, dok su se ovi svezali jedne te iste igre, gameri su glupi što nasjedaju na to(Quality over Quantity uvijek bilo). Ovaj Destiny će vrlo lako biti sljedeći COD. Tolike pare imaju i nisu u stanju da uzmu pauzu 3-4 godine kao Rockstar pa da naprave igru koja će ostaviti neki trag u ovoj industriji. Valjda ti je sad jasno šta hoću da kažem a ne da sam ja nikad zadovoljan da je ne shvaćam itd itd.

    • funky0308

      @Mentor, 11.02.2017 - 21:51

      Dobra komentar.. sad te kuzim i slazem se. U pravu si, svi nesto srackaju po Ubisoftu ali Ubi ima hrabrosti napraviti novi IP makar i neuspio. Nisam ja tu neki djelitelj pravde ali ovo je obrazlozenje i normalan odgovor. Ovi stancaju jer su tu pare, kada pare odu dalje oni idu za tim istim parama. Iako, malo je studija koji rade igre jer to vole, mislim da svi osjetimo kroz igre koji su to studiji…to se bas osjeti. Ostali, na zalost vecina, idu samo za parama i nista drugo nije bitno. Bas zato i jesam rekao, ako hocemo dobru pricu i genijalnu igru, moramo pricekati TLOS2, RDR2 i DLC U4, druge, ocito nema. Jedva cekam GRW i For Honor ali ni malo se ne radujem tim pricama jer znam kakve ce biti ali OK, to su igre koje cemo igrati coop i zamjeniti pricu zezancijom sa prijateljima…

  • FOYE

    10.02.2017 - 14:56

    Sace oni vidjet sve dobro od battlefielda 1 dodat neke svoje stvari i napravit ww2 igru o kojoj ce se jos dugo pricati

  • Hazardous Material

    10.02.2017 - 15:23

    Moje osobno mišljenje je da lažu…ali vidjet ćemo
    Mada bi po meni cod trebao uzet pauzu jednu godinu

  • delight353

    10.02.2017 - 15:37

    CoD; Primal mozda?

  • crosolider

    10.02.2017 - 16:51

    Kako ste naporni s COD-om i BF-om i ostalim hype igrama koje imaju iza sebe milijune dolara/eura ulozenih u marketing. Imate neke polu prepisane clanke samo o tim popularnim igrama i vi sebe nazivate nekim gameing portalom? Presmjesno. Ima tone Indie developera koji rade fenomenalne igre i u ostalom i ratne tj WW1/2 ili npr Squad,moderna pucačina…Igra je malo reci fenomenalna za Indie developere,imate NWI i novi Insurgency Sandstorm objavili su nekoliko intervjua i ima nekoliko clanaka o tome a vi nista. Sta cekate da neko drugi napise pa da samo copy paste ili sta? Daj malo stvorite contenta na ovoj web stranici. Popis igri su vam srednja zalost(ne mislim iskljucivo da su igre lose ali uglavnom jesu) pricate pricu o igrama o kojima svi sve znaju i vide vjesti na drugim stranim portalim prije nego na vasim,postovi vam nekad zaostaju po nekoliko dana. Ugl silite pricu o hype igrama i content vam je dosadan. Ne mislim sad samo na ovaj clanak posebno nego opcenito na ovom portalu nema nista osim GTA,BF,COD tu i tamo dode neka pre hype-na igra od strane ubisofta. R6S je ajde okay ali 95% postova su iste kopanije. Dajte malo šarajte kako se kaze jer ovo je srednja zalost

    • TeroXCro

      @crosolider, 10.02.2017 - 20:24

      Dap,premalo ljudi na Balkanu uopće zna za igre poput Arme ili Squada,proba obe nažalost pre loš comp pa ne igram stalno,ali jasno se osjeti razlika između odraslog comunitiya koji igra simulacije i kancerogene dice koja igraju CoD i CS.Battlefield je neka zlatna sredina pa ga manje više svi igraju,ali opet nije toliko loš comunity.

    • crosolider

      @TeroXCro, 11.02.2017 - 13:04

      Ma nemam ja nista protiv igri,casual igre malo za opustanje nikad ne fali. U Squad-u moras biti svjestan gdje si,sta radis,gdje su ti ljudi iz tima itd nekad bude i naporno a s druge strane imas BF gdje pustis mozak na pasu i radis sta hoces. Igrao sam BF4 i na PS3 i kupio ga za PC,zabavna igra. Moj problem kao sto sam rekao nije s igrom iako se i o tome da pricati jer ih je pola polu skrpano,nego s kompanijama koje stoje iza te igre. Iskoristavaju nas,testiraju svoj PR i salju svoju propagandu nama na vrata koju mi danas kao moderni robovi moramo kupiti. Ma bullshit.

    • funky0308

      @crosolider, 11.02.2017 - 09:37

      Dobro kazes, trebali bi pisati o necemu sto zanima troje ljudi, tako se radi posao i privlace sponzori. Nikako sa vjestima koje zanimaju tisuce ljudi?! Pas svasta pricas. Ljudi, nitko vam ne brani da pokrenete svoj portal, blog ili nesto trece i pisete o indie igrama, zasto mislite da bi HCL trebao mjenjati politiku? Broj pretplatnika raste velikom brzinom, komentara je sve vise… Naravno da svi posu o istome, tako je u svim medijima – prate se teme koje su vecini zanimljive. Kao da vijesti u udarnom terminu ne pricaju o Trumpu, nego predsjedniku neke africke zemlje za koju nitko nikada cuo nije… Pise se ono sto ce privuci citatelje. Bez obzira sto ovo rade ljudi koji vole gejming to je i dalje posao kojega treba odraditi kako treba, dovesti kriticnu masu ljudi koja ce zadrzati ili privuci nove sponzore. Cesto pisu i o indie igrama, o manjim vijestima i svemu sto ekipa misli da treba pisati.

    • delight353

      @funky0308, 11.02.2017 - 11:05

      To je upravo problem. Ne idealiziram i ne gledam svijet kroz ruzicaste naocale, ali vecini toga sto nam se nudi kao potrosacima je neoriginalno i copy-paste mehanika. Samo da se privuku sponzori i novi korisnici je zalosno. Puno clanaka, kako ovdje, tako i na drugim portalima, je “junk news” samo da se popuni kvota i nesto “radi”. Ova kritika nije namijenjena iskljucivo HCLu, vec svima.

    • crosolider

      @delight353, 11.02.2017 - 12:59

      slazem se

    • crosolider

      @funky0308, 11.02.2017 - 12:58

      Hah normalo da to zanima tisuce ljudi kad im je mozak silovat s tim igrama od kompanija koje boli k za tebe i hoce samo tvoj novac. Iza sebe imaju PR tim od xy ljudi. Placaju Ytubere da im govore samo najbolje o igrama,placaju razlicite portale da pisu review da čitatelji bez razmisljanja bace 120€ u njihoh dzep. Da,znam da gameing industrija zeli novac ali postoje igre koje su fenomenalne i sastoji se od ljudi kojima nije #1 priority uzeti sto vise novca od tebe. Nekoga je zapravo briga da je omjer izmedu placenog i dobivenog u redu, a ne ova sranja gdje kupis Season pass a igra mrtva nakon 3mj…Star Wars je primjer,naravno nisam kupio samo navodim primjer. Hocu reci da te komapnije iza sebe imaju PR tim koji se brine da ti dobijes svaki dan dozu novosti o COD-u i BF-u. A ako HCL nema nista za ponuditi osim COD,BF,GTA i ostalih hype igri necu se ni zamarat citati clanke vise. Lagano odustajem,vec sam ih dislajko na FB-u tako da me vjv vise nece ni biti ovdje

      Zakljucak: Mi smo samo pijuni u igri gdje se oni igraju proizvođaca a na nama testiraju koliko im je dobar PR i koliko te dugo mogu drzat zainteresiranim za njihove polu skrpane igre i na kraju koliko para mogu iz tebe izvuc. Ovo nije pisano iskljucivo za HCL nego govorim globalno.

    • zlakob

      @crosolider, 11.02.2017 - 12:51

      ali stvarno cu se slozit s ovim tvojim postom i dati kritiku HCL-u odnosno podzat tebe. znaci pre slabo odnosno skoro pa nikakvih novosti o indie igrama, i upravo to sto si nabrojo a pogotovo za Squad, odnosno mali tim koji je od moda napravio AAA MP pucacinu i za koju zapravo mali broj ljudi na ovim krajevima i za igru koju BAS BAS treba promovirat jel je igra uspijela mi od HCLa nemamo nikakve vijesti.. to mi je malo jadno ali eto tako je to…

    • crosolider

      @zlakob, 11.02.2017 - 13:19

      Samo da kazem jos jednom nije ovo hate post o HCL-u nego samo kritika od koje jedino mogu nauciti.
      Da,Squad je kako se kaze masterepiece,ljudi su iz moda stvorili igru koja je fenomenalna. Taj mod je star 10-ak godina,ljudi jos uvijek igraju tu igru sto je najbolje mod je nastao na BF2 i ni jedne rijeci o tome. Nije samo rijec o Squad-u ovjde ima jos brdo igri koje ne dobivaju nikakav medijski prostor dok ga COD i BF i da ne nabrajam hype igre dobivaju i previse

  • Apocalypse4987

    10.02.2017 - 17:22

    Ako je COD ikad ima originalnu ideju, to je bija infinite warfare, igra ima neviđen potencijal, da se dodaju RPG elementi i produži kampanja, uz malo poliranja ispala bi prokleto dobra igra

  • Dragan[MKD]

    10.02.2017 - 17:26

    Pa dobro volim Sledgehammer Games i ne sumjam da ce ovu biti dobra igra kao i IW, ne volim ja puno to starovinsko ratovanje ali hej, ako je gameplay dobar, ne smeta mi skin mape ili skin oruzje, naravno volio bih kad bi mehanike ostale iste da ima ono trckaranje po zidova kao u Titanfall 2, i onako brz gameplay, i naravno vise igraca na Steam, da ne bih morao igrati za kontrolerom na konzoli kao sto sam namjeravao kupiti Skorpio, zalosno je sto se radi na FPS igara za PC, kad vidis da CoD, BF1, Overwatch imaju vise igraca na konzoli, ugleavno ja sa mojom Pc konfom sam zavrasio ne planiram ulagati vise u njoj, sad cu samo Skorpio i dobar 4K tvom, couch gaming here I come. 🙂

  • TeroXCro

    10.02.2017 - 18:23

    Želim Vietnam sa dobrlim likovima i helihopterima koji kolju male komuniste!

    • Vexido

      @TeroXCro, 10.02.2017 - 19:01

      zanimljivo kako malo fps igrica je vezano za vietnam , napamet mi pada samo vietkong , iako bi zanimljiv bio gameplay svuda sume, mine, zamke , podzemni tuneli , napalm bombe, neprijatelji zamaskirani ,u zbunju , po drvecima na granama ,i sta sve vec ne …

    • TeroXCro

      @Vexido, 10.02.2017 - 20:19

      Šta se tiče CoD-a tim razdobljem se pozabavio BO1,ali nedovoljno.
      Definitivno najbolja igra na tu temu je BFBC2 Vietnam,unatoč tome što nema SP Mp aspekt igre se savršeno uklopio u razdoblje.

  • Toka123

    10.02.2017 - 18:25

    Ma samo neka nam ostave zombije a ostalo se zna

  • rokonja

    10.02.2017 - 19:48

    To bi trebalo očito bit nešto što još nismo vidjeli. Moram uzet Bf1 kao primjer, jer između trojke i četvorke nema razlike osim u grafici. Pa probali s Bf1 i donekle uspjel to se bi trebalo dogodit i s Codom. Al u svakom slučaju dati mu šansu, konkurenkcija je tu sad joj se treba kvalitetno suprostaviti

  • Drag0nFlam3

    10.02.2017 - 20:05

    Ja jednostavno više nemam nade za CoD, što god Activision i ekipa učinila da privuče kupce i igrače. Kako su nas tretirali dosad, vjerojatno će taj CoD zatrpat supply dropovima koji će biti “cosmetic only”, pa ćemo gledati klaunove kako trčkaraju sa fluroscentnim oružjima, a zatim će početi dodavati oružja u te supply dropove. Ako su to mogli napraviti CoD: MWR-u, koji je trebao biti samo remaster originalne igre, ništa drugo, onda nemam sumnje da će od istog problema patiti ova nova, jedino ako se ne skockaju i Activision prestane samo gledati gdje može zaraditi (šanse-jako male). A ovo u vezi Infinite Warfarea, pa dokle će se oni tapšati po ramenima i govoriti kako je “sve u redu”, kada je većina CoD YouTubera digla ruke od igre, govoreći kako “ne uživaju u njoj”? CoD community doslovno ismijava tu igru gdje god stigne… Ispričavam se na malom rantu, osobno nisam igrao IW pa neću govoriti ništa o gameplayu, valja li ili ne, ali na prvi pogled mi se igra jednostavno uopće nije svidjela.

  • YeYa

    10.02.2017 - 20:31

    Tjah… Dok ne uzmu pauzu i naprave kvalitetnu igru nista od toga…

  • anicgaming

    10.02.2017 - 20:44

    ma nista nisu postigli sruio ih je batlefield a cod se ja prodaje samo zbog imena inace ja sam fan coda

  • Vailent

    11.02.2017 - 00:31

    COD serijal je nešto kao npr onaj film “sam u kući” sam u kući 1 i 2 su bili idealni,već 3 nastavka poslije nije to to tako isto i sa codom.COD 2 nije samo igra kao igra dobra već jednostavno ljude je u to vrijeme ta igra iznenadila i svi su je igrali sa strašću,malo su tu dublji neki osječaji ne samo sama kvaliteta igre,ljude je dosta vezala ta igrica druženje po igraonicama turniri itd neka nostalgija i onda kada se danas prisjetiš toga nedostaju ti ta vremena…

  • Vailent

    11.02.2017 - 00:35

    Čak i da izađe novi COD koji će bit smješten u WW2 neće više to biti to,prošla su ona zlatna vremena,nikakva grafika ni neka čudesa u novoj igrici neće vratit stari osjećaj pogotovo ljudima koji imaju sada 30 god a igrali su cod 1 i 2 kada su imali 17 18 19.

  • R3M4X

    12.02.2017 - 12:43

    Napokon!

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?