Da nije bilo pandemije, Dispatch ne bi bio igra nego serija
Developeri narativne avanture Dispatch otkrili su kako je projekt prije sedam godina startao kao potencijalna TV serija.
Teško je povjerovati da zbog ičega možemo biti zahvalni eri COVID-19 pandemije, ali igrom slučaja pandemija bi mogla biti zaslužna za jednu od smješnijih igara 2025.
Naime, uskoro izlazi Dispatch – epizodna avantura u svijetu superheroja, gdje ne igramo kao aktivni heroj nego tip koji raspoređuje superheroje na njihovom poslu. Igra djeluje obećavajuće, a u nedavnom je intervjuu otkrivena zanimljiva informacija. Dispatch izvorno nije bio zamišljen kao igra. Barem u punom smislu.
“Izvorno smo započeli projekt 2018. i trebala je to biti interaktivna TV serija. Puno smo vremena posvetili toj ideji, napisali čitavu sezonu, a onda je uslijedila pandemija. Hollywood se zatvorio, sve se promijenilo i partnerska tvrtka s kojom smo pripremali seriju promijenila je svoje poslovanje, tako da je naš projekt neko vrijeme bio stavljen po strani.” – objasnio je kreativni redatelj Dispatcha, Dennis Lenart.
Porijeklo Dispatcha možda ćete i sami primijetiti kad zaigrate igru – jer dijalozi u njoj nisu tipični razgovori kakve možemo čuti u superherojskim igrama. Nadamo se samo da to nećemo primijetiti i na samom gameplayu, jer na kraju dana igre ipak cijenimo po njihovoj interaktivnoj kvaliteti i ne želimo ih samo gledati, kao serije.
Komentari (0)
Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!