Divinity: Original Sin 2 moći ćemo igrati kao gušteri
Ekipa Larian Studiosa progovorila je o sustavu kreacije likova u svojem Divinity: Original Sinu 2 te najavila otkrivanje hrpe informacija o igri tijekom ovog mjeseca.
Divinity: Original Sin 2 obećao je proširiti svoj RPG element uvođenjem rasa i priče o porijeklu likova. Do sada je to obećanje uglavnom bila samo ideja, no u novom javljanju Larian Studiosa na Kickstarteru dobili smo priliku vidjeti konkretne pomake koji su ostvareni na tom polju.
Kao što se u donjem videu može uočiti, Original Sin 2 moći će se igrati s tipičnim i netipičnim rasama. Po uzoru na Dragon Age: Origins uvedeni su scenariji u porijeklu likova, a isti se mogu i proširiti vlastito smišljenim porijeklom pomoću tagova. Zanimljivost je i to da svaki lik ima svoj odabrani glazbeni instrument, a to utječe na glazbenu podlogu. Primjerice, ako je preferirani instrument tambura, onda će se po odabiru tog lika glazbi pridružiti izvedba tambure.
Veseli Swen Vincke u svom stilu također najavljuje da ćemo tijekom ovoga mjeseca vidjeti i čuti hrpu novih detalja o samoj igri koja će biti predstavljena odabranoj publici diljem svijeta, kao i na Gamescom sajmu, gdje ćemo ga i mi imati na radaru.
Razvoj igre prema svemu sudeći teče po planu, pa ako ne bude odgoda u zadnji tren, Divinity: Original Sin 2 trebao bi se pojaviti u dvanaestom mjesecu ove godine.
vlatko2003
09.08.2016 - 20:15igretina,to se ceka
Anomaly
10.08.2016 - 01:25Teško je nadmašiti fenomenalnu igru. 😉
xFORCERx
10.08.2016 - 18:49Igra stvorena za co op. Nisam se dao nagovoriti igrati prvi dio sam nego sam smorio prijatelja da igramo svaki dan. Najbolji dani mog zivota, jedva cekam drugi dio.
Developeri imaju odlican feedback