HCL.HR

Dr. Disrespect popio ban u Warzone 2.0 zbog disrespektiranja drugog igrača

Zoran Žalac 29.11.2022.   •   70 komentara   •   Zanimljivosti


Poznati streamer pod nadimkom Dr Disrespect suspendiran je u CoD: Warzone 2.0 tjedan dana prije sudjelovanja na turniru vrijednom 100 tisuća dolara.

Kad ne sudjeluje u razvoju svoje NFT igre, streamer Guy “Dr Disrespect” Beahm bavi se igranjem Call of Dutyja. Međutim, nedavno je naletio na prepreku jer mu je korisnički račun suspendiran zbog povrede pravilnika o ponašanju u Call of Duty: Modern Warfare II / Warzone 2.0.

Kako je objasnio sam Dr Disrespect, prošloga je tjedna njegov glavni korisnički račun blokiran nakon što je suparničkom igraču u Warzoneu 2.0 poručio da je “pi*kica”. S obzirom da je to sve bilo javno, netko ga je prijavio te je stigla kazna od bivših mu poslodavaca (Beahm je prije streamerske karijere radio za Activision).

Streamer navodi kako ga suspenzija ne smeta, ali se s njom nikako ne slaže. “Ti ljudi su toliko izvan svega. Dat ćeš mi ban sedam dana prije turnira vrijednog 100 tisuća dolara? Zbog je*ene snimke, to je jednostavno… ludo je koliko su ti ljudi izvan svega.” – poručio je Beahm.

Komentari (70)

  • zdravljeigaming

    29.11.2022 - 12:07

    Kad se sjetim vremena MW2, pravog MW2, the OG Cod-a (iako bi neki rekli da je to Cod2, za neke 4, obe grupe u pravu) odmah pomislim na nove generacije koje tu komentiraju na HCL-u, pa to bi bio cirkus, skičanje, prosvjedi pred saborom, politički angažmani protiv govora mržnje. Današnje generacije su mlakonje.

    • seizure91

      @zdravljeigaming, 29.11.2022 - 12:21

      baš, preosjetljive generacije, ti klinci ne bi mogli preživjeti COD MW2 lobby

    • zdravljeigaming

      @seizure91, 29.11.2022 - 13:06

      mislim da bi svi otišli u stranku Možemo i zajedno s Tomaševićem zazivali cenzuru videoigara

    • movie

      @zdravljeigaming, 30.11.2022 - 09:56

      Nisam siguran. Za zabranu video igri prije bi bili krkani s desnog spektra. Vjerojatno bi i zbog toga molili klečeći na trgu.

    • zdravljeigaming

      @movie, 30.11.2022 - 10:03

      Lol, da jer inače desnica je sklona cenzurama, povijest je to pokazala, totalno. U americi desnica blokira govore ljevičarski figura, a kod nas desnica blokira funkcioniranje filozofskog fakulteta, stalno se žale po medijima na diskriminaciju, na nasilje nad migrantima, ženama, manjinama. To je stvar koja je u spektru desnice. Totalno. Kod nas se čak i desnica aktivirala kako bi zabranila obilježja agresivnog rata, murale Vukvoara u Zagrebu i generala, desnica se također stavila na stranu zabrane raznoraznih pjevača u Puli i službeno podnjela žalbu FIFI za zabranu pjesme “Ljepa li si” nogometnoj reprezentaciji. Bravo.

    • movie

      @zdravljeigaming, 30.11.2022 - 22:34

      Samo je jednom krkanu zabranjeno pjevanje u Puli, posve opravdano a o njegovoj pjesmi koja svojata dijelove susjedne države suvišno je govoriti. Što se nasilja nad migrantima tiče, desnica ih podržava a vidjeli smo na dosta promjera iz javnog života da rado tuku i vlastite žene. Tko je locirao, uhitio i transferirao generale? O mržnji prema manjinama desnice suvišno je govoriti. Da dođe do noći dugih noževa pokazali bi svoje pravo lice. Nikad nisam volio niti desne niti lijeve ekstremiste a nažalost okruženi smo njima ma kako se pravili slijepi i tvrdili drukčije. Ovih desnih je nešto više što je i normalno ali opet…

    • zdravljeigaming

      @movie, 01.12.2022 - 09:51

      Upravo si potvrdio da sam u pravu. Ljevičari su ti koji se opravdano/neopravdano žale jadikuju i stenju te su oni ti koji bi zabranili gaming, ne desničari. To je sve što sam rekao, to što si se ti sad triggerao, not my problem. Budi faca i odi danas reci svim navijačima kak ne smiju pjevat Ljepa li si, ili još bolje reprezentativcima. Bravo.

    • movie

      @zdravljeigaming, 01.12.2022 - 13:12

      Kojim navijačima? Onima iz Livna, Duvna, Prkna i ostalih mjesta? Gle, ja sam rođen i odrastao u Zagrebu. Tu ću i umrijeti. Nisam iz tog filma a nisu niti ljudi s kojima živim cijeli život. Krkani spušteni s raznoraznih planina spustili su se u moj grad prije tridesetak godina i poseljačili ga. Osobno ne znam nikoga tko sluša marka pušku. Kome je on fora, samo naprijed. No nemojte mi tvrditi da je to domoljublje i slične fore.

    • zdravljeigaming

      @movie, 01.12.2022 - 14:00

      Jel živiš u otetom stanu? jer koliko ja znam, većina vas koji se niste spustili prije 30g, spustili ste se prije 70g i to otimačinom i masovnim ubojstvima. Što se tiče Markana, vidim da te jako smeta, mora da plačeš kad čuješ njegove pjesme kad repka igra, ovo ti je vrlo gadno razdoblje, ništa navijaj da nas Belgijci izbace, pa ćeš imat 2 tjedna mira, no onda će ti smetat Božić xD

    • movie

      @zdravljeigaming, 01.12.2022 - 14:32

      U svom životu napravio sam dvije kuće. Nitko mi ništa nije poklonio. Za razliku od utajivaća poreza marka puške koji je državi koju voli ostavio dug preko milijun kuna, ja državi koju volim nisam dužan niti lipe. Rekao sam, jeftino domoljublje je za budale. Zato marko puška dobro živi jer u ovoj zemlji previše je budala.

    • zdravljeigaming

      @movie, 01.12.2022 - 14:36

      Ti si napravio dvije kuće i komentiraš na portalu za igrice, totalno. Hey, mahni narodu iz aviona, kojeg si također sam izgradio.

    • movie

      @zdravljeigaming, 01.12.2022 - 15:18

      Nemam avion ali imam privatnu firmu 30 godina. No sve to mi ne smeta da se i dalje igram. Kad mi je sin išao u 4 razred osnovne škole rekao mi je, ti si jedini tata u razredu koji igra video igre. Danas mi sin ima 36 godina i ja još uvijek volim igrati igre. Imao sam prvi lan u naselju. Umreženo 5 računala u kući. Tada su se nabijale pucačine i strategije. Rentao sam nintendo, sega i sony igre. Cijeli moj život tehnika, film i igre bile su moja opsesija. Na to sam trošio enormne količine novca. Svaka budala ima svoje veselje.

    • movie

      @zdravljeigaming, 01.12.2022 - 13:18

      Kao pravi Hrvat trebao bi znati da se piše “Lijepa li si”
      Recimo to me smeta. Jezik je ono što nas čini narodom i poznavanje istog trebalo bi biti nešto najnormalnije. No problem je da većina onih koji slušaju marka pušku najmanje poznaju vlastiti jezik a najviše se kurče domoljubljem i sličnim forama. To mi je uvijek bilo interesantno.

    • zdravljeigaming

      @movie, 01.12.2022 - 13:58

      Znam tvoj tip, do podne mrzi sebe, poslijepodne cijeli svijet. Tješi se s gramatikom, izgubio si državu.

    • movie

      @zdravljeigaming, 01.12.2022 - 14:27

      Ne, ja sam je dobio. Nikad mi nije bilo bolje nego sada. Jedino smo izgubili onaj građanski Zagreb kakav je nekada bio. Jebi ga, ne možeš sve dobiti.

    • zdravljeigaming

      @movie, 01.12.2022 - 14:31

      Sad ti samo treba uzet oteti stan.

    • movie

      @zdravljeigaming, 01.12.2022 - 15:19

      Nažalost, nemam stan ali počinjem raditi zgradu s 8 stanova pa će ih biti za prodaju.

    • Bakinson

      @seizure91, 30.11.2022 - 11:12

      il smo sada preosjetljivi, ili smo prije bili absolutni šupci i klinci koji nisu imali ideju šta rade. Nekako mislim da je više slučaj da smo bili retardirani klinci koji su smatrali da konstantno vrijeđanje, rasizam i sexizam su veoma ZabAvNi

    • zdravljeigaming

      @Bakinson, 01.12.2022 - 09:52

      moralisti nisu zabavni

    • Bakinson

      @zdravljeigaming, 01.12.2022 - 16:16

      Nije stvar moraliziranja, stvar je da kad tada moras odrasti i sam sebi reci “okej, ovdje sam supak” ti ak mislis da je u redu da se i dalje ponasas kao sto si se ponasao kao klinac, udri brate. Vrijedaj kolko os. Netko ce te muteat, netko reportat, al nikog na kraju krajeva nije briga za nezrele krkane. Pozzz.

    • ScoobyDooo

      @zdravljeigaming, 29.11.2022 - 12:21

      To su bila vremena,stari mw2.Danasnje mlakonje ne bi mogle 5 min u MW2 lobiju izdrzat,Dosta Cod igraca je toxic radi memova al pored ovih zajednica danas ne smijes ni imati fun ni trolati druge

    • zdravljeigaming

      @ScoobyDooo, 29.11.2022 - 13:06

      baš to, sad je “toxic” meme tik-tok cringefest pojam, pa Tyler1 što igra lol je svu slavu stekao na “toxic” načine ponašanja, odnosno glumom, ovo što smo mi proživili nije bio “toxic” ovo je bilo grubo matletiranje, vrijeđanje, opsjedanje, ismijavanje, primitivizam – sve najgore riječi za najbolju eru gaminga, a danas moderni safe space gaming – tolerancija, mir, poštenje, guidelines, respekt – najgora era gejminga.

    • Apocalypse4987

      @zdravljeigaming, 29.11.2022 - 13:04

      A kad se ja sitim vremena kad je internet bija prespor za online gaming, pa se cipalo u lanu, i pazilo se šta bi kome govorija jer si bija nadohvat ruke, i znalo se ko si i šta si. OVoga doktora bi pribilo u startu samo kad vide da bi doša u igraonu u ovakvom odijelu

    • zdravljeigaming

      @Apocalypse4987, 29.11.2022 - 13:11

      vidiš, nisam bio u tim vremenima – no bili smo tolika sirotinja da smo se nas 20 okupilo u lokalnoj knjižnici, zamisli 20 kepeca cca 4-5. osnovne, igraju NFS Undergroound 2 i seru jedni drugima kak su loši. Tučnjava svaki dan, pa nam zabrane da dođemo u knjižnicu. Era pravog toxic gaminga. Golden era.

    • ScoobyDooo

      @Apocalypse4987, 29.11.2022 - 16:41

      Price za malu djecu,al to je Balkan,pun primitivaca,zatucani ko daske 😂

    • Aldin219

      @Apocalypse4987, 29.11.2022 - 18:23

      Ne znam u kakvim ai ti lanovima igrao, ali kod nas su bike takve recenice, paovke i uvrede da je internet smijesan. Ali posto si ti ovako pravi kum sa ulice ti bi ovoga disrespecta ne sumnjam jednim prstom istukao.

    • Darac83

      @Aldin219, 29.11.2022 - 22:15

      Je, to si mogao sa svojom ekipom, ne sa starijim haharima iz kvarta…

    • Lazy

      @Apocalypse4987, 29.11.2022 - 18:34

      Hahahaha vec sam vidio kako dolazi u kvart i naglo izlece kroz zatvorena vrata igraone😂🤣😂😬

    • marko1106

      @zdravljeigaming, 29.11.2022 - 15:35

      Pa i danas je isti klinac. Ne znam šta igraš ali pucacine i Moba su i dalje puni toga. Ovo je po novom javna osoba i naravno da ce se njemu to gledati. Kakvih se gluposti na slusam i danas ne bi to mogli kazniti sve i da hoce. Pogotovo u Doti.

    • zdravljeigaming

      @marko1106, 30.11.2022 - 09:05

      Nije to to, sad je više “fora/mainstream”, prije je bilo “autentično”.

    • dTom993

      @zdravljeigaming, 29.11.2022 - 19:02

      MW2 lobiji bili su pravi cancer… cod4 promod tamo do 1.6 verzije bilo je malo kulturnije mjesto. Ali npr. S&D mod na mw2, ko je to preživio, imun je na bilo kakav online bullying. To nisi mogao vjerovat kakve su ljudi u stanju smisliti gadosti…

    • zdravljeigaming

      @dTom993, 30.11.2022 - 09:03

      Mi smo pičili klan warove na starom AlterIWnetu. Jednom igrali SWAT klan vs CMC, oba hrvatska klana preko 30+ igrača. Jedan naš SWAT-ovac je bio toliko loš da smo ga sljedećih godinu dana matletirali zbog tog. Bilo je tuče tu i tamo kad smo izašli van. Nemoš vjerovat.

  • BeLLicus

    29.11.2022 - 12:08

    Debil, stalno spominje kako je on 2x champ ovo ono, ne moze 2 minute u warzone solo prezivit, botina.

    • afaron

      @BeLLicus, 29.11.2022 - 15:59

      Omg, shvaćaš li da lik roleplaya?

    • Aldin219

      @afaron, 29.11.2022 - 18:24

      😂

  • Fenner

    29.11.2022 - 12:31

    Frajer je ljigavac. Jedanput sam ga gledao i to mi je bilo prvi i zadnji put.

  • Dick Johnson

    29.11.2022 - 12:49

    Ne kuzim cemu svo to kaznjavanje, snimanje razgovora itd. Mute gumb i svi sretni. A isto tak mislim da je prije bilo bolje dok su bili dedicated serveri, igras s istom ekipom koja dolazi i kad tad se skompate. Danas kad je matchmaking random ni nemres to.

    • zdravljeigaming

      @Dick Johnson, 29.11.2022 - 13:08

      Imaš mute, a imaš i opciju da uzvratiš, znaš, kao u golden ageu gaminga. Eh nove nekonfliktne generacije.

    • Dick Johnson

      @zdravljeigaming, 29.11.2022 - 14:21

      Ja se sam naživciram onda, neželim sudjelovat u tom opče. Ak me neko uživo uvredi stisnem mu šaljgu. Kak i dalje nemrem to prek TCP/IP protokola nije mi ok da me netko vrijeđa a nemrem fizički uzvratit.

  • GTA222

    29.11.2022 - 12:51

    Ne gledam twitch ni te streamere al u pravu je danas više ništa nikom ne smiješ reć odma su uvrijeđeni ovo ono ma daj bježi. Ak ti sve živo smeta nemoj igrat online i ugasi svu moguću komunikaciju ili bolje odi na pusti otok tamo te neće niko smetat.

  • Akull

    29.11.2022 - 13:21

    Mnogo disrespektno.

  • Iron666

    29.11.2022 - 13:21

    Kad bi bannali svakoga tko kenja na proximity chatu, izgubili bi 85% playerbase-a. Ali jbg, kad je netko toksičan javno, to je zlo, a svi ostali koji ti fukaju cijelo koljeno i pokoljenje i mrtve i žive, to je okej i report button u igri radi čuda, al jučer.

  • Payday 4 Dallas

    29.11.2022 - 14:55

    Lik je znao pravila.Zasluženo.

    • Dukie

      @Payday 4 Dallas, 29.11.2022 - 15:43

      Slazem se da nemres radit kaj oces i da zato postoje pravila. Ali ak te netko nazove pickicom?! Kakva je to uvreda? Danasnji klinci su psihicki obicne mlakonje kaj mu ne smijes nis rec jer bu te tuzil pa bus u zatvoru. Ak mu velis nes lose jadan on jer bu mu se cijeli svijet srusio. Nije sve idealno i nece te svi gladiti po guzici neovisno o cem da se radi.

    • MrVivi

      @Dukie, 29.11.2022 - 18:08

      Oces reci da su pickice😂

  • PEKYMADAFAKA

    29.11.2022 - 15:33

    Ak niste razbili sludaloce, tipkpvnicu, mis kontroler zbog nekog ko vam je je.. mater u codu, i nakon toga ga isprasili dvostruko jace i uzvrstili mu vrelim psovkama, niste osjetili tu car. Danas ne smijes nikom nista rec, odma blok, ban 😂

  • PEKYMADAFAKA

    29.11.2022 - 15:33

    slusalice, tipkovnicu*

  • Dukie

    29.11.2022 - 15:35

    Premalo su djeca na cesti pa su svi postali mlakonje. Nema vise ”ulicnog” odgoja di ak si bahat si popio udarac. Kucni odgoj ni ne treba spominjat jer ak zagalamis na klinca odmah se zove hrabri/plavi/crveni/zuti/smedji telefon i ides na razgovore radi ”maltretiranja” u obitelji. Vidi se vecina klinaca kad ides u kupovinu u centar kak se ponasaju. Sve to treba onak jednom disciplinskom pa da vidis.

  • tylerogg

    29.11.2022 - 17:14

    Nisam ga nikada gledao ali znam da je twitch pokvaren do mile volje.Kad prijavic strimere koji varaju i vrijedaju nikada ne dobiju ban.

  • zlakob

    29.11.2022 - 18:07

    lik bez dlake na jeziku i jedini kvalitetan streamer

  • halQicya

    29.11.2022 - 19:16

    Ban je trebao popit klinac koji ga je prijavio.

  • Duanador

    29.11.2022 - 19:54

    Stari moj nisi ti dobio ban zbog je*ene snimke nego zbog toksicnog izrazavanja i neka si. Ko si ti ili bilo ko drugi da svoje zivce istresas na nekog na drugom kraju svijeta?

    • Darac83

      @Duanador, 29.11.2022 - 22:24

      To je dio svakog sporta pa i e-sporta. Tkogod je igrao išta kompetitivno zna da se psuje i suigrače i protivnike i samog sebe. Đizs, sve je danas toksično, dramatično, uvredljivo, omalovažavajuće, diskriminirajuće… Za pop*zdit.

    • Duanador

      @Darac83, 30.11.2022 - 05:46

      Sve to stoji. Ali kada neki 30to godisnji lik psuje i naziva tim imenima 16 to godišnjeg nije uredu? Postoje zemlje u koima tu istu igru moze kupit i 13-14 to godisnjak. Igre nisu mjesto za toksicna sranja. Ako se nemozes kontrolirat, ostavi se multiplayer igri, igraj singleplayer sam fino ili idi cijepaj drva. To je multiplayer i neka pravila trebaju da postoje.

    • vragec25cro

      @Duanador, 30.11.2022 - 08:11

      Normalno da trebaju postojati pravila,ali da takve koji su noobovi i pi… izbace iz igre,a ne one tko ih vrijeđa.Kolko puta mi id… upropastili meč u igrama kojima ne mogu sam igrati jer su tak složene(apex,battlefield,ow,paladins).Kad si nesposobni,kako ce takvi negdje raditi kad ih šef pocne j…. kad nešto krivo naprave,ako ne mogu primiti uvredu preko neta.Wtf?

    • Duanador

      @vragec25cro, 30.11.2022 - 09:19

      Ja se nadam da ne pticas u praznu kantu nego da si pogledao bar 1 stream. Pa da vidis dali se te ljude i dijecu vrijedja jer nesto krivo urade ili jer ga je covjek ili dijete sprasilo rafalom. Pa on iz bijesa jer je ubijen vrijedja i psuje. Jer po njemu je neposteno da ga se ubije. Dalje, ako se na nekog sef istresa i taj pokrije glavu i popije to. Onda razumijem zasto se istresaju i lijece komplekse na ljude i dijecu na netu.

    • vragec25cro

      @Duanador, 30.11.2022 - 11:41

      Moja greska.Ja mislio da ga netko sje…. u meču iz njegovog tima,to podrzavam,ali kad me neko ubije pogotovo jos ako dobar onda nista ne komentiram eventualno svaka čast.Ne pratim lika niti twitch,nego se nadovezao na komemtare o vrijeđanju.Kako gore napisao.Tako da moje isprike zbog krivog timacenja ali gornji komentar i dalje podrzavam.

    • Bakinson

      @vragec25cro, 30.11.2022 - 11:24

      Šef mi je jednom psovao i uredno bio prijavljen i onda istražen, ja i dalje radim u toj firmi a šef više nikad nije psovao. Tako da poanta nije da treba trpiti vrijeđanje, nego da treba napraviti okruženja gdje tog nema. Moraš bit mentalnim pacijent da nakon teškog radnog dana dođeš igrat igrice da se opustiš i onda ideš u super toksično okruženje i tapšaš se po ramenu i u bradu si govoriš kako je to sve ok.

    • vragec25cro

      @Bakinson, 30.11.2022 - 11:44

      Ja nemam s šefom nikakvih problema,dapače jos smo si dobri pa znamo i zajedno se napiti.Objasnio mi Duandor gore,krivo ja shvatio cjelu poantu.Nego kao sto gore napisao normalno kad me neko iz mojega tima sje…. da cu mu staviti sve zivo na hrpu osim nacionalne/vjerske/boju koze ne vrijedam to nisu krivi sta su drugacin.Ja ih znam samo zbog toga sto mene sje…. u timu jer su noobovi.Sefa spenuo usput jer ako mu smeta kad ga netko na internetu vrikeda kak ce biti tek na poslu.

    • Darac83

      @Duanador, 30.11.2022 - 11:29

      Normalno bih rekao da, u pravu si, ali u ovom slučaju je upravo ta dobna skupina najgora i najtoksičnija u online igrama…

    • Zoran Žalac

      @Darac83, 30.11.2022 - 11:44

      U žaru borbe svašta se dogodi, ali na uređenoj natjecateljskoj razini postoje pravila i postoji sankcioniranje kad se ta pravila ne poštuju. Nitko tebi ne brani da sudcu nešto opsuješ ako to želiš, ali ne možeš prekršiti pravilo i onda prigovarati što si za to kažnjen. Ne ide to tako, pobogu. Ako ti se pravilo ne sviđa, onda ne sudjeluješ u onome gdje se to pravilo primjenjuje i gotovo.

    • Darac83

      @Zoran Žalac, 30.11.2022 - 12:46

      Nisam nigdje u tekstu pročitao da je bila riječ o turniru pa sam shvatio da se radi o običnom online meču.

    • Zoran Žalac

      @Darac83, 30.11.2022 - 13:28

      Zašto bi morao biti turnir? Ako je meč, to već znači da ima određena pravila po kojima se igra. Da ih nema, ne bi bio meč nego besciljna zajebancija. Nije igrao u privatnom meču gdje su se svi interno dogovorili da će se vrijeđati. Igrao je igru u kojoj se u startu prihvaća pravilo da se nepoželjna komunikacija sankcionira. Doslovno moraš kliknuti da se slažeš s time.

    • Darac83

      @Zoran Žalac, 30.11.2022 - 14:27

      Đizs, zvučiš zbilja generično i robotski. Ne znam zašto nekad na određenim temama uletiš kontra svega i kao da namjerno trolaš pravnim floskulama.

  • Bakinson

    30.11.2022 - 11:27

    Volim sve ove gamere koji su uredno za toksične video igre. Ma daj molim te, pa ljudi igraju igre da se opuste i uživaju, a ne da trpe sranja od skoro-pa-40-godina-a-pričam-kao-da-još-uvijek-imam-16 edgelordova. Dal je trebo ban? Nije, dovoljno ga je opomenut. Al zagovarat kako su današnje generacije osjetljive a ne uzimajući u obzir da smo svi bili mali psihotični kreteni je kretenski. Nisu oni preosjetljivi, nego smo mi debili.

    • Zoran Žalac

      @Bakinson, 30.11.2022 - 11:40

      Ajde bar tračak svijesti u komentarima ovdje. Užasnut sam tim zatucanim stavom “ja sam jeo govna u svoje doba, neka i moje dijete jede isto da se ČELIČI”.

    • Dukie

      @Zoran Žalac, 30.11.2022 - 12:20

      Nije stvar ”ja sam jeo govna”, vec je stvar u tome sto se stvaraju generacije kojima ne mozes reci apsolutno nista jer ce te ovaj prosvirat sa necim jer si ga smrtno uvrijedio. I ovako nema tolerancije medju ljudima a sa stavom ”moras paziti kome kaj govoris” taj prag tolerancije se samo smanjuje. I ovo je jebena igra di moras biti spreman prihvatiti ( do odredjene granice ) kritiku na svoj racun, pa mozda i pokoju losu rijec bez obzira na situaciju.

    • Darac83

      @Zoran Žalac, 30.11.2022 - 12:47

      Otišao si u krajnost opet.

    • Dukie

      @Bakinson, 30.11.2022 - 12:10

      Prvi sam protiv toksicnosti i nekakvog vrijedjanja i omalovazavanja, ali PICKICA? Znaci koji k? Kak tebe moze uvrijediti ako ti netko kaze pickica? To ti samo moze biti motiv da budes jos bolji. I jesu, definitivno su danasnje generacije preosjetljive. Krivo ga pogledas i frajer se uvrijedi. Nije svijet ruzicasto mjesto gdje te svi glade po guzici sa perom i to se mora nauciti prije ili kasnije. Nebudes mogao vjecno reportat ljude oko sebe jer opcija report nema u stvarnom zivotu.

    • Darac83

      @Dukie, 30.11.2022 - 12:53

      Pa baš to. Zamisli, neki random lik kojeg bi ne vidiš te nazvao pi*kicom. Tragedija.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?