HCL.HR

Likove u Falloutu 76 gradit ćemo pomoću izmjenjivih kartica

Zoran Žalac prije 3 dana   •   9 komentara


Ekipa koja radi na novoj Fallout igri održala je opširnu prezentaciju iste na kojoj nam je, između ostaloga, objašnjeno kako će funkcionirati sustav napredovanja i razvoja lika u toj online igri.

Fallout serijal ove će godine dobiti svoju prvu igru fokusiranu na multiplayer način igranja. Velika je to promjena za serijal star više od 20 godina, ali i promjena koja zahtjeva neke preinake i detaljna objašnjenja istih. Bethesda je stoga na konvenciji QuakeCon 2018 održala panel na kojemu su pojasnili dosta stvari vezanih za Fallout 76. Krenimo redom…

Najveći je novitet drugačiji sustav napredovanja koji će se u Falloutu 76 odvijati uz pomoć kartica podijeljenih po S.P.E.C.I.A.L. kategorijama. Svaki atribut special sustava zapravo je perk kartica koja daje određenu vještinu, a može se nadograđivati na pet razina.

Iako igrači sami mogu birati koje će kartice s vještinama dodijeliti svom liku, svaka dva levela (odnosno svakih pet levela nakon desetog levela) dobiva se paketić s četiri nasumične kartice. Neke od tih kartica bit će više od igračevog levela, ali se mogu sačuvati i aktivirati kasnije. Štoviše, sustav je osmišljen tako da u bilo kojem trenutku možemo mijenjati postavu aktivnih perk kartica.

Što se tiče konkretnog gameplayja, potvrđeno je kako u igri neće biti mogućnosti ručnog snimanja pozicije nego će igra snimati samo napredak lika. Isto tako je potvrđeno da PvP neće biti uključen sve dok igrač ne dosegne peti level. Jednom kada se to dogodi, igrači svejedno ne moraju igrati jedni s drugima te mogu blokirati jedni druge tako da se uopće ne vide na mapi. Može se također uključiti opcija da se drugim igračima ne nanosi šteta.

Obračuni u PvP-u započinju napadom na protivnika (ma daj?), no oba igrača moraju prihvatiti sukob. Ako ne prihvate, onaj tko ubije igrača koji nije prihvatio obračun ne dobiva nikakvu nagradu i automatski postaje vidljiv svima na mapi te se za njegovo ubojstvo dobiva novčana nagrada.

Ako je sukob obostran, onaj tko pogine gubi samo nepotrebne predmete, ali ako osveti svoju smrt dobiva duplu nagradu. Glasovna komunikacija bit će uključena samo za članove tima, a ostali će se moći uključiti ili stišati po potrebi.

Iz Bethesde poručuju kako će igra imati privatne servere, vjerojatno ne odmah po izlasku, ali su u planu, jednako kao i podrška za modding scenu.

Komentari (9)

  • siblyx

    12.08.2018 - 15:57

    Ovo mi izgleda kao da su napravili samo zato da bi mogli forsirati mikrotransakcije, odnosno loot boxeve igračima. Jebo ih RNG gluposti u igrama.

    • nikola65478

      @siblyx, 12.08.2018 - 16:00

      Bas sam i ja htio rec da mi te kartice smrde na mikrotransakcije,

    • HAWKMOON

      @nikola65478, 12.08.2018 - 16:02

      Ko kupi 76-icu ni pakao mu nece tesko pasti.

    • siblyx

      @nikola65478, 12.08.2018 - 19:19

      Hm, kazu da se nece moci, da se kartice samo igranjem mogu dobiti.

    • nikola65478

      @siblyx, 12.08.2018 - 19:46

      Meni je svejedno ionako ne mislim igrat

  • 312AE

    12.08.2018 - 17:28

    Ovo totalno nije Fallout za mene,tak da preskačem, a i naigral se 4, pa dobr valjda se bude nekome svidjal.

  • Sackboy

    12.08.2018 - 23:45

    Da li netko zna zašto Fallout 76? Brka mi se sa Soldier 76 is overwatcha…

    • Apocalypse4987

      @Sackboy, 13.08.2018 - 11:46

      možda jer se radnja odvija 2076?

    • Umbasa

      @Sackboy, 13.08.2018 - 13:59

      Mislim da je u pitanju otvaranje vault-a 76 al nemoj me uzet za rijec

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?