HCL.HR

The Last of Us: Part II pokupio sedam nagrada na Game Awards 2020

Zoran Žalac 11.12.2020.   •   215 komentara   •   Industrija videoigara


Proglašeni su pobjednici najglamuroznije dodjele nagrada u svijetu videoigara. Trijumfalno je slavila Sonyjeva ekskluziva The Last of Us: Part II.

Sinoć su dodijeljene nagrade Game Awardsa za najbolje videoigre zadnjih 12 mjeseci, što tehnički obuhvaća i neke igre iz 2019. Kombinacijom glasova novinara i publike dobili smo čitav niz različitih pobjednika, ali najveći dobitnički niz imala je Sonyjeva igra The Last of Us: Part II.

Ista je na Game Awards 2020 osvojila ukupno sedam nagrada, uključujući i onu glavnu – za najbolju igru godine. The Last of Us: Part II tako je proglašen pobjednikom u kategorijama za najbolju akcijsku avanturu, najbolju priču, najbolji zvuk, najbolji smjer igre te inovaciju u pristupačnosti; dok je glumica Laura Bailey odnijela pobjedu za najbolji nastup u ulozi lika Abby. Pobjeda je igri izmakla samo u dvije od devet kategorija u kojima je bila nominirana: za vizualnu prezentaciju te originalnu glazbu.

Od ostalih dobitnika Final Fantasy 7 Remake odnio je pobjedu u dvije kategorije, jednako kao i Hades te Among Us. Po jednu pobjedu imaju Ghost of Tsushima, Animal Crossing: New Horizons, Fall Guys, Half-Life: Alyx, Microsoft Flight Simulator, Tony Hawk’s Pro Skater 1+2, Phasmophobia i Tell Me Why. Najveći gubitnik je Doom Eternal koji nije osvojio ništa, a nakon njega Ori and the Will of the Wisps, također bez ijedne nagrade.

Evo svih pobjednika po najvažnijim kategorijama:

  • Game of the Year: The Last of Us Part 2
  • Best Game Direction: The Last of Us Part 2
  • Best Art Direction: Ghost of Tsushima
  • Best Narrative: The Last of Us Part 2
  • Best Original Score: Final Fantasy VII Remake
  • Best Sound Design: The Last of Us Part 2
  • Innovation in Accessibility: The Last of Us Part 2
  • Best Community Support: Fall Guys: Ultimate Knockout
  • Best Mobile Game: Among Us
  • Best Action Game: Hades
  • Best Action/Adventure Game: The Last of Us Part 2
  • Best Role-Playing Game: Final Fantasy VII Remake
  • Best Fighting Game: Mortal Kombat 11 Ultimate
  • Best Sports/Racing Game: Tony Hawk’s Pro Skater 1+2
  • Best Multiplayer Game: Among Us
  • Best Sim/Strategy Game: Microsoft Flight Simulator
  • Best Game for Impact: Tell Me Why
  • Best Indie Game: Hades
  • Best Debut Game: Phasmophobia
  • Best Ongoing Game: No Man’s Sky
  • Best VR/AR Game: Half-Life: Alyx
  • Best Family Game: Animal Crossing: New Horizons

Označeno sa: ,

Komentari (215)

  • Okramtaker

    11.12.2020 - 10:19

    Počinje opet drama ubrzo…

    • trulex

      @Okramtaker, 11.12.2020 - 11:58

      igra koja je otvorila vrata pederima i u gaming svijetu. naravno keš je tu uložen da bude popraćena igrom godine.

    • Zoran Žalac

      @trulex, 11.12.2020 - 12:21

      Promašen i netočan argument. 2014. – Dragon Age Inquisition – imao gay likove. 2015. – The Witcher 3 imao lezbijske scene, 2017. Overwatch – jedan od likova je gay, 2017. – Zelda – u igri se doslovno oblačiš u ženu, i druga stvar – Bolson.

    • Deadshot

      @Zoran Žalac, 11.12.2020 - 12:34

      I onda se odjednom svi primili TLOU-a..

    • S a l e

      @Zoran Žalac, 11.12.2020 - 12:36

      Bravo.

    • Bojovnik_1991

      @Zoran Žalac, 11.12.2020 - 15:08

      Dosta je tih bolesti koje nam nameću pod normalno!

    • Artyom

      @Bojovnik_1991, 11.12.2020 - 15:49

      Nameću je ključna riječ, da! Apsolutno se slažem. Jer tko voli jesti govna neka jede, ali nikad ne treba dopustit da ti guraju govna u usta…

    • Vexido

      @Bojovnik_1991, 11.12.2020 - 23:14

      dok god nebudete to smatrali kao nešto ne normalno , gurati će se svugdje i nametati … , kad budete počeli to smatrati kao normalno , više neće biti potrebe da se gura i nameće igdje

    • Nur_Da

      @Bojovnik_1991, 12.12.2020 - 13:11

      Onda prestani igrati sve igre koje je @Zoran Zalac naveo i problem rijesen. Ili jos bolje, prestani gledati i televiziju i slusati radio i surfati internetom. Nedaj boze citati novine. Svuda “bolest”. Jedino ti zdrav. Ako to uspijes, tada neces biti izlozen “bolescu” (koja je inace stanje tijela-organsko ostecenje; ili uma-mrznja, zavist i nerazumjevanje, netolerancija(sto se daje naslutiti iz tvog komentara)). Ali hej, i to je ljudski tako da ipak imas moje razumjevanje i postovanje. Tvoj izbor. Pozdrav

    • personauser

      @Zoran Žalac, 11.12.2020 - 17:14

      Onda je i FFVII Remake po ovom kriteriju trebao biti GOTY posto se i Cloud oblaci u zenu

    • Emperor Ghaleon

      @personauser, 11.12.2020 - 17:23

      …i pleše sa gay likom u baru.

    • Zoran Žalac

      @personauser, 11.12.2020 - 17:31

      Nisam ja rekao da su to kriteriji za GOTY. Kažem samo da je raznoraznih seksualnih orijentacija i rodnih kategorija u hvaljenim, cijenjenim i nagrađivanim igrama bilo davno prije nego se pojavio TLOU2. Nije to sigurno ni prva ni zadnja takva igra, niti ona koja “otvara vrata” nečemu.

    • Lazy

      @Zoran Žalac, 11.12.2020 - 17:47

      …ako se dobro sjecam i Mass Effect…

    • Soldier24

      @Zoran Žalac, 11.12.2020 - 17:49

      Vidi se da je naš zoki dobro upućen u pederski svjet gaminga

    • m@rko

      @Zoran Žalac, 11.12.2020 - 18:58

      Ali ne u ovolikoj mjeri.

    • Zoran Žalac

      @m@rko, 11.12.2020 - 19:18

      Kolikoj mjeri? Igra nema ni deset minuta lezbijskih prizora na sveukupnom trajanju od 20 sati.

    • m@rko

      @Zoran Žalac, 11.12.2020 - 19:44

      Ocito nismo igrali istu igru hahaha

    • S a l e

      @Zoran Žalac, 11.12.2020 - 20:03

      Dzaba sto su ti komentari danas sve bolji od boljeg kad moras uzeti papir i olovku da nacrtas harlovinama raznoraznim. A letio si u dva navrata da mi ostavis ban jer sam slijepcima pokusavao objasniti da su samo slijepi i da je TLOUS2 to sto jeste, beton igra 😆. Mozes opet, meni je srce ko Rusija nakon sto se igra prosetala ceremonijom, tako da vise nemam sta pisati lol

    • Artyom

      @Zoran Žalac, 11.12.2020 - 20:57

      Mislim da nikoga baš puno ne zgrožavaju te lezbijske scene… al kad ovaj transvestit sa slike “primi gosta kroz stražnja vrata”, to je već drugi par opanaka. I onda igra kaže da moraš odigrat 10 sati sa tim tipom, poistovijetit se sa likom jeld, neki ljudi onda malo i osjete, pa igraju igr sa stisnutim š… žižku 😀

    • Zoran Žalac

      @Artyom, 12.12.2020 - 06:38

      Abby nije trans, krive informacje imaš, kao većinq drugih koji kritiziraju a nisu ni igrali.

    • Artyom

      @Zoran Žalac, 12.12.2020 - 15:34

      De molim te Zoky nemoj si pričat bajke i širit nebuloze! Abby je rođeni muškarac, ima ki*u među nogama i nekoliko scene u igri indirektno, ali jasno i ciljano to pokazuju. Zar ljudi to još ne kuže bogte. Cijela igra je jasno i ciljano napavljena da ide u tom smijeru.

    • Zoran Žalac

      @Artyom, 12.12.2020 - 18:24

      Tako mogu i ja tvrditi da si ti curica. Prošao sam igru i pojma nemam o kojim ti izmišljenim scenama pričaš. Njezin otac ju oslovljava kao curu, prilično nedvosmisleno i kristalno jasno. Jedini trans u igri je Lev.

    • Artyom

      @Zoran Žalac, 12.12.2020 - 19:39

      To kako ju je otac oslovljavao, to ne znači da nije rođen/a kao muško. Današnjoj SJW zajednici (a ova igra je upravo dio nje) je normalno da dječake oblače u suknjice i slično, i neki Holywoodski celebrty-ji su to već počeli radit. Nisam ja nikakve scene izmislio, ima ih nekoliko koje jasno i ciljano aludiraju. Neznam dali stvarno to ne primjećuješ ili jednostavno ne želiš primjetiti. Šta ćemo se sad praviti da ne vidimo jer je tako sve kao ljepše, tko želi tako njegov izbor, ali treba se bar onda zapitati “čekaj, možda ipak stvarno nisam primječivao, a očito je”, a ne slijepo tvrditi suprotno. Jedna evo od scena koja indirektno ali jasno aludira je npr. ona scena kad ju zarobe. Možeš tvrdit da sam ja curica, mogu i ja to tvrdit za tebe, no gledajući samo i čisti izgled, Abby vjerojatno izgleda više kao muško nego nas obojca zajedno. Da je developer htio staviti žensko u igru stavio bi žensko i ne bi opće sad diskutirali o tome, no ciljano su išli na trans osobu koju su 100% tako i dizajnirali, jer to je to planirano jedna od igrinih tema.

    • Zoran Žalac

      @Artyom, 12.12.2020 - 20:06

      Ne da me nisi me uvjerio nego kao dokaze nudiš “aludiranje”. Strong like an ox meni nije aludiranje na transa. Što želiš reći da su onda sve boksačice i mma borkinje transrodne jer mišići aludiraju na maskulinitet? Svašta.

    • Artyom

      @Zoran Žalac, 12.12.2020 - 20:32

      Nisam ni najmanje mislio na mišiče niti na snagu. Već sam kraj scene kad ju zavežu. No, nemoj gledat opet jer ti nećeš ništa primjetit, a ja te ni ne pokušavam uvjerit (vjerojatno to nije ni moguće). Imaš svoje viđenje, i jedan si od onih kojima Abby izgleda kao normalna žena i ne primječuje ništa “neobično” niti trans u izgledu, u ponašanju, u spomenutoj sex sceni itd. A niti ni ne pomišljaš da je developer to namjerno napravio iz zna se kojih razloga (ma gdje bi Naughty Dog tako šta). Nema veze, poštujem šefe.

    • Zoran Žalac

      @Artyom, 12.12.2020 - 21:19

      Jbg, kad moja zabava nije traženje spolovila u igrama. Umjesto da sam se fokusirao na preživljavanje u post apokaliptičnom svijetu očito sam trebao analizirati nabore na hlačama lika i tražiti obrise falusa.

    • Artyom

      @Zoran Žalac, 12.12.2020 - 22:03

      Nije samo u obrisima, lik opipa rukom i kaže “Oh shit. One hell of a catch, huh?”, scena je također odglumljena i režirana na specifičan način, i kao što rekoh ima još takvih scena. Ok ok, sad znam da tebi i mnogima to ne izgleda tako, ali… sve je to planirano da se ne primjeti baš lako. Tko ne vjeruje, sve ok, ipak nek se proba zapitat. Jer teško da je sve slučajnost. Ipak je ovo “baš takva” igra od “baš takvih” pisaca. Također, svaka čast jer si onda jedan od rijetkih koji je ostao potpuno fokusiran na preživljavanje. Nougty Dog i SJW zajednica su svakako dali sve od sebe da se gotovo uvijek diskutira o “drugim temama”. Da su napravili uobičajene gaming likove i dobru priču svi bi diskutirali o tome kako je igra epic kao prvi dio, te o odličnom dizajnu svijeta i gameplayu kakvog igra ima. No ova igra kao što vidimo je jedan poseban medij sa svojom jasnom ekstra propagandom… i sve je to jako jako dobro isplanirano.

    • Zoran Žalac

      @Artyom, 12.12.2020 - 23:19

      Lol, sad pogledao opet, jedino što vidiš u toj sceni da on “opipa” je desna ruka na njenoj glavi. Kakva priviđanja i izmišljanja, pa ja ne vjerujem! Mislim, ako tebi one hell of a catch prvo aludira na transa sori ali nemam kako drugačije da to gledam nego na transfobiju. Slaveri ulove nabildanu ženu koju će iskorištavati za rad i kažu da je dobar ulov i ti iz toga iščitaš da je trans? Jao.

    • Artyom

      @Zoran Žalac, 13.12.2020 - 00:32

      Da je samo taj jedan detalj nebi ništa ni rekao. Ali to je kao što rekoh samo jedan primjer, koji je nakon što je gotovo cijela priča već prošla ostao kao skroz očit (plus kad se uzme u obzir tko je pisao scenarij itd). Ti si sad isto tako izmislio svoju priču “ulove nabildanu ženu koju će iskorištavat…” i to je kao ono što su pisci stvarno tu zamislili, moš mislit da. Uporno sagledavaš stvari samo u jednom smijeru koji si ti zacrtao, još nisi ni pokušao razmislit da nije možda drugačije, tuđa mišljenja uvijek odpiliš, pa ne vrijedi tebi ni pokušavat išta obrazložavat, al pošto si ovdje šef pokušao sam. Toliko se uvijek aktiviraš kad je ova igra u pitanju, a nisi ju ni sagledao/analizirao kako spada i očito ti je previše toga promaklo, ili si jednostavno puno puta odlučio zažmirit. Često stvari pišu između redova ako nisi znao, pogooootovo na ovakvim primjerima. No ok, zato i postoje rasprave/komentari. I isto tako kao što ti nisi transvestit, tako ja sigurno nisam transfob, jer da mi to smeta onda bi možda i ja sebe uvjeravao da to nije trans karakter i nebi prihavaćao da mi netko govori suprotno.

    • S a l e

      @Artyom, 13.12.2020 - 04:30

      Crvene ili plave? Koju boju tableta ti je uvalio taj diler?

    • Artyom

      @S a l e, 13.12.2020 - 16:14

      Plave mi zasad, još uvijek nisu potrebne! :p

    • S a l e

      @Zoran Žalac, 13.12.2020 - 04:25

      😆😆😆😆

    • Artyom

      @Zoran Žalac, 12.12.2020 - 21:20

      Btw, MMA borkinje možemo podijelit na lijepo utrenirane žene sa prirodnom muskuluturom, često i prave ljepotice, koje u 99% slučajeva ni ne mogu nabit spomenutu mišičnu masu… i onu drugu polovinu koja ima veliku muskulaturu jer su prečesto napucane muškim hormonima tj. testosteronom (često i steroidima). Nije legalno i smatra se dopingom, al to mnoooogi Mma borci/borkinje rade kad imaju dužu pauzu između dvije borbe/testiranja, gdje se mogu prvo napucat i onda proći fazu čišćenja organizma nakon kojeg testovi više ne pokazuju.

    • personauser

      @Artyom, 12.12.2020 - 23:19

      Ja smatram da je Abby ima sindrom “superžena”

    • Nur_Da

      @Artyom, 12.12.2020 - 20:54

      Pobornik teorija zavjere. Cak i da je “zavjera”, spram onih koje trenutno teoretski kruze internetom ova je macji kasalj.

    • Artyom

      @Nur_Da, 12.12.2020 - 21:25

      Ma nema kod mene nikave teorije zavjere. S obzirom kakve boleštine imamo u svijetu, trans osobe su kao što kažeš mačiji kašalj.

    • Lazy

      @Artyom, 12.12.2020 - 19:16

      Ja ovo stvarno ne kuzim, igrao sam igru dva puta i ja nista od toga nisam primjetio, niti mi je bilo bitno, for real, dok nisam dosao na hcl i poceo citati komentare nekih usera, eto dok game of thrones (jbga uspoređujem kruske i jabuke) nisam imao zeludca pogledat do kraja,jedna od najgnjusnijih serija koju sam gledao do određenog trenutka do kad nisam vise mogao…al nisam do ovdje to uopce spominjao, nije moja salica caja i odo dalje pristup…nez mozda sam ja u krivu al tako je kako je…

    • Artyom

      @Lazy, 12.12.2020 - 20:07

      Šta? Scene koje aludiraju? Pa sve i ako ih nisi primjetio, valda imaš oči da primjetiš kako Abby lik izgleda i kako je dizajniran. I valda ti je jasno da je ovo igra u kojoj je to namjerno tako napravljeno, u suprotnom bi stavili čisto ženskog lika pa diskusije nebi ni bilo. Vidio si sex scenu, zar nije očito… pogledaj reakcije ljudi na tu scenu na youtubeu ako misliš da tu nema ništa “neobično”.

    • Lazy

      @Artyom, 12.12.2020 - 22:07

      Ok, zenska je napravljena kao neka ufc borkinja, tako je to meni izgledalo…nisam se opterecivao s tim valjda, nije mi smetalo nista jer sam uzivao u igru, a za you yube, sory, ne gledam kome se sto sviđa ili ne po tubari, od posla se nemam vremena tim opterecivati jerbo to malo vremena sto imam utrosim na igranje.Eto slozimo se da se ne slazemo, jerbo ja i dalje u toj igri samo vidim top igru koja me je rasturila na svakoj razini i koja mi je postavila ocekivanja i standarde za neke druge igre u buducnosti za koje mislim da ce se tesko dostici.A nista, sretno s drugim igrama, i ne zamjeri, to je moje misljenje i ne vidimo istim ocima tu igru, game on kolega.

    • Artyom

      @Lazy, 12.12.2020 - 22:23

      Nema frke stari. Youtube sam spomenuo zato da ne ispadne da samo ja tu govorim o tome. No reakcije ljudi na tu scenu su malo za reći zanimljive, i često jako humoristične. Također, ja ovdje sad nisam ni diskutirao o tome kakva je igra kao igra (osobno smatram da je čisti prosjek, ima dosta igara ove godine koje su me daleko više impresionirale). Također, JAO se nama ako je ta igra postavila nove standarde kao što kažeš, jer sad ćemo onda dobivat brdo igara punih tih kontraverznih tematika, propagandi, politiziranja, fem-sjw-woke-lgbt-cancel-toxic itd. No, Holywood je odavno otišao u tom smijeru, pa je gaming očito sad sljedeći. I sve je to ok dok igre ostanu uistinu igre, a ne propagnda i otrov !!!! Game on također! Ja sam ti više Doomguy (bar ove godine)! 😉

    • Lazy

      @Lazy, 12.12.2020 - 22:08

      Fckn autocorrect…

    • pleto

      @Lazy, 14.12.2020 - 07:34

      I ja GoT nisam mogao gledat, baš gnjusna serija, uvijek sam mislio da sam jedini, lol.

    • Lazy

      @pleto, 14.12.2020 - 15:39

      Fck men, jesi vidio, i svima to kao ok, a u redu jbte, ok ok, ja idem dalje od tog freak festa pa sad ko voli nek izvoli.

    • PicardMT

      @Zoran Žalac, 12.12.2020 - 17:21

      To ne znamo 100%, a oni koji jako, jako i žarko žele da ima pi*ulinca uspjet će ga i vidjeti. 😉

    • Nur_Da

      @Artyom, 12.12.2020 - 20:53

      Ti si jednostavno ljubomoran sto bi te u stvarnom zivotu Abby mogla pretuci. 🙂

    • Artyom

      @Nur_Da, 12.12.2020 - 21:23

      Pa žilavi su ti ljudi iz postapokalipse svakako. Bila bi sparing partner po mjeri, tu nema dvojbe 🙂

    • Lazy

      @Artyom, 12.12.2020 - 22:26

      🙏😂😂😂Umro sam sad od smijeha…

    • gunnerst

      @Artyom, 13.12.2020 - 07:58

      Znači odigra san igru i nisam primjetio scene o kojima govoriš. Ovu na stupu na krajunigre stvarno nisan gleda ima li ku*ac, ali ona scena kad kažu what a catch se u potpunosti slažen sa zokien da su mislili na izrabljivanje ( po meni u onoj situaciji mislit išta drugo je negdi između neobrazovanog i totalno opsjednutog tim aspekton igre). Možda san ja u krivu pa ako ti se da slobodno mi ovde ili u PM pošalji još scena na koje ciljaš pa ću opet pogledat možda su mi stvarno promakle tako očite stvari.

      Sad moja logika zašto nisu:
      1.kad smo u flashbackovima di je abby dijete ona je vrlo očito curica i tako izgleda.
      2.kako su vrijeđali Lev-a vjv bi tako i nju.

    • mickolopi

      @Zoran Žalac, 11.12.2020 - 22:56

      U mjeri da je igra predstavila prvi gameplay uz gay najsočniji kiss ikada, takav poljubac niko nije naglasio u strejt pričama sa tolikim naglaskom, niko na toliko velika vrata nije ugurao gay priču. Ljudima smeta kada je akcenat toliki stavljen tu lezbo scenu, to im je služio očigledno kao promo materijal i ako to naravno nije glavna poenta priče. Ima puno filmova gdje ima gejeva i većina nema problema sa tim, ali na ovaj način publici smeta to se da vidjeti i ako nije prva igra sa gay likovima, evo i u cyberpunk možeš biti šta hoćeš i niko nema problema sa tim, ali kako ND to radi trljajući na nos, izaziva revolt većine

    • SanKa

      @trulex, 11.12.2020 - 13:08

      bas se lijepo izrazavas. obicni su ti protivnici i sami closet pederi

    • Demon90

      @trulex, 11.12.2020 - 20:31

      Da dodam na zorana mass effect, novije AC igre i mnogo drugih

    • _G4M3R_2K16_

      @trulex, 12.12.2020 - 19:57

      Kako ste vi ljudi iritantni sa plakanjem protiv TLOU2 znaci uzas. Kakva vrata crnom pederluku? Koliko igrica ima elemente “pederluka’ i to godinama i to je okej?? The Witcher – od vaseg dragog jadnog ocajnog CDRPa, Dragon Age, AC Odyssey?? Ne treba vise ni nabrajati, koliko igrica ima da mozes musko oblaciti u zensko i sta sve ne i to je sve u redu? Ma vi ste svi dobar dio odraz bolesnoga drustva ako cemo vec tako! Vas dragi novi Cyberpunk kao i mnogi RPGovi, znaci koliko bolesno, izabires dali zelis veliki ili mali menis hoce, usku ili siru vaginu kao i velike i male grudi i uz to sve mozes imat obrnute spolove na muskom i zenskom liku? Sta je to normalno?? I doslovno se seksas sa robotima ili cime vec? Uzas, pola vas sigurno u takvim igrama prave zenske likove sa velikim sisama i guzicama, a onak uzivo ko zna kakvi ste! RPGovi su postali raj za psihopate i bolesnike jer mozes svaku mastu bolesnu napraviti.. Ali eto problem je sto u igri TLOU2 imamo 2 cure sto se eto poseksale, a prikazano samo ljubljenje i odmah je igra trash??? Kod njih se barem vide neke emocije i ljubav a ne ove bolesti kao eto u Cyberu.. Ne znam cemu igri takve lose kritike, TLOU je izasao kao proizvod, a ne poluproizvod, sve se vrti graficki i mehanicki odlicno, nema bugova nenormalnih i drugih problema i to otkad je izasla! Rdr2 isto, the ghost of tsusima kako vec isto, ma hrpa drugih igrica, ali eto Cyber nakon bijednih 8 god razvoja se vrti gore nego sto pali yugic na -5.. i on ako pobjedi ikad a hoce svi ce onda bit zadovoljni i samo rijeci hvale hahah, a to sto ste igrali godinu dana kao da igrate vice city nema veze.. TLOU2 je zasluzio sve navedene nagrade! Grafika i mehanike odlicne, likovi odlicni i odlicno okaraktezirani, prica nije odlicna ali je super i uzivis se u radnju. Sta treba vise? Aha joj da plejka svima koji je nemaju.. lp.

    • Nur_Da

      @_G4M3R_2K16_, 12.12.2020 - 20:59

      Ma ne smetaju doticnima seksualne teme same igre, vec sto im je najdrazi lik skoncao kako je skoncao, jel. Uzrujani ljudi.
      Ovo im je samo ispusni ventil za tu bujicu nezadovoljstva.

    • S a l e

      @_G4M3R_2K16_, 13.12.2020 - 04:36

      😆😆😆😆 “plejka svima koji je nemaju,” hahaha, a ja, objasnio

    • Mr.Nobody

      @Okramtaker, 11.12.2020 - 13:18

      Samo me zanima zbog čega to drama pocinje ubrzo?… Po meni je ove nagrade TLOU2 zasluzio definitivno, bilo je dosta dobrih igara , ali kao što sam naveo i prije pola godine kada je TLOU2 izasao, dok su svi hate-ali igru zbog storya te onoga sa Joelom, te gay stvari i ne znam ja cega jos… ND je ponovno izvukao max iz konzole isto kao sa prvim djelom i ps3… igrica ima sve od grafike,storya , voice actinga bas sve mi se svidjelo, igrali su se previse s emocijama i zbog toga toliki hejt…evo vam primjer cyberpunk… reci mi sto mislis o njemu , super grafika ,super sve, igrica uopce nije dobro optimizirana, pogledaj na yt kako je igrati na ps4 i xb1 ovu igru, nije ni na pc-u nesto puno bolje optimizirana… ali ajde ko voli neka izvoli, neka igra igru nije toliko strasno… ali eto ti primjera igre koja ima “gresku” (igra nije istog zanra ali dajem samo primjer igre s problemom) … dok TLOU2 ima sve na mjestu… i onda ljudi hate-aju igru zbog pederluka u njoj ili necega treceg… neznam sta bih rekao!

    • Nur_Da

      @Mr.Nobody, 11.12.2020 - 15:03

      Zato se odlucis za max dvije mogucnosti a ne zapocinjati nesto sto ne mozes posteno odraditi.

    • Mr.Nobody

      @Nur_Da, 11.12.2020 - 15:23

      Nisam igrao ali eto primjer Horizon zero down … neznam kako je na pc-u , ali na ps4 je super i mislim da je moguce igrat i na ps5, nisam provjeravao ali mislim da se vrti svuda dobro… iz tog razloga moguce je na vise platformi napraviti igru i da bude dobro optimizirana… no za cp je to tuzno ali eto sto je tu je ….

    • Nur_Da

      @Mr.Nobody, 11.12.2020 - 18:19

      Vjerovatno su htjeli odgoditi opet ali su investitori rekli ne. HZD je prvo napravljen za ps4 ako se ne varam. Tek nakon duze vremena je izasao na pc-u s navodno brojnim problemima. HZD nije istovremeno izasao za 3 platforme. Zbog tog razloga vjerovatno noje imao ni toliko problema kao Cyberpunk.
      Svaka cast CDPR, ali izbaciti na trziste poluproizvod i naplatiti punu cijenu… ne znam. Prosla su davno vremena kada su igre izlazile optimizirane. Oh well, let’s move on.

    • Mr.Nobody

      @Mr.Nobody, 11.12.2020 - 15:16

      Oke , sve 5 , igra podrzava sve platforme , problem je sto optimizacija ni na jednom nije savrsena…

    • Nur_Da

      @Mr.Nobody, 11.12.2020 - 18:21

      CDPR-u ne zelim zlo. Dapace, neka uspiju. Ali opet, trebalo je odgoditi, ispolirati pa onda objaviti/izdati proizvod.

    • personauser

      @Mr.Nobody, 12.12.2020 - 23:31

      Zato nije pametno prednarucivati igre jer svaki put bude neko sranje sa nekom igrom, npr. Days Gone je u pocetku bila dosta bugovita igra kao sta je sada CP 2077

    • Cro_Maher

      @Okramtaker, 13.12.2020 - 00:41

      Sama činjenica da ova igra toliko polarizira gamere govori dovoljno, nije smisao igara da se svađamo oko politike, a ova igra je na prvom mjestu političko izdrkavanje Neila Druckamana, grafika i neke stvari su odlične, ali zbog politike nikako nije mogla biti GOTY.

  • Brun0

    11.12.2020 - 10:24

    Na ovoj vijesti bar 100 komentara… Navalite ljudi

  • BeLLicus

    11.12.2020 - 10:24

    Zasluženo.

  • S a l e

    11.12.2020 - 10:25

    Hejteri na aparatima 🙂

  • Kratosov Boy!

    11.12.2020 - 10:31

    Sramota

    • zbosec49

      @Kratosov Boy!, 11.12.2020 - 13:03

      Radi cega ?

    • Kratosov Boy!

      @zbosec49, 11.12.2020 - 16:40

      Pa najgora igra dobije nagradu za najbolju igru.

    • Zoran Žalac

      @Kratosov Boy!, 11.12.2020 - 17:12

      Sori, ali najgora igra je Fast & Furious Crossroads, tu nema rasprave.

    • Emperor Ghaleon

      @Zoran Žalac, 11.12.2020 - 17:27

      Prema Metacriticu, postoji još 7 igri koje je ove godine dobilo lošiju ocjenu od Fast & Furious.

    • Kratosov Boy!

      @Zoran Žalac, 11.12.2020 - 19:53

      Mislio sam od nominiranih.

    • Nur_Da

      @Kratosov Boy!, 11.12.2020 - 18:24

      Najgora igra tebi. Ne svima. Mislim da ako to navedes u svom komentaru, da ce te ljudi manje prozivati. Osim, naravno, ako ti je cilj potpirivati vatru i traziti malo paznje sto je opet ljudski.

    • Kratosov Boy!

      @Nur_Da, 11.12.2020 - 19:54

      1. Nitko me nije prozvao za nista.
      2.Ne trazim dramu, samo iznosim svoje mišljene.

    • Nur_Da

      @Kratosov Boy!, 11.12.2020 - 20:21

      Sve 5

    • Lazy

      @Kratosov Boy!, 12.12.2020 - 19:17

      Yep, najgora tebi…

    • Kratosov Boy!

      @Lazy, 13.12.2020 - 09:58

      I svakome tko se razumije u dobre igre. Ne kazem i zapravo ne zelim da svatko ima isto misljenje kao ja. Ali ovo je situacija u kojoj je moje misljenje objektivnije

    • Lazy

      @Kratosov Boy!, 13.12.2020 - 14:09

      …kolega na ovo nemam odgovor, zatekao si me, nez sto reci. Ugodan dan jedino i game on!!!

    • Artyom

      @Kratosov Boy!, 11.12.2020 - 15:51

      SJW Awards, rezultati se znaju već mjesecima. Ili kako je već netko ovdje napisao “zna se tko mora pobjedit” !!!

  • Dajsikeks

    11.12.2020 - 10:32

    Svatko ima svoje preferencije, netko će reći da je zasluženo, a netko ne.
    But damn, Spiritfarer je trebao zaslužiti Best Game for Impact

    • LetMeBeFrank

      @Dajsikeks, 11.12.2020 - 14:44

      Slazem se, ali zna se dobro zasto je Tell me why “morao” dobiti.

  • XLBanana

    11.12.2020 - 10:37

    Uzimam kokice. Ovde će biti 150+ komentara 🙂

  • kuky90

    11.12.2020 - 10:42

    Sve je ok, osim Best Multiplayer game. Stvarno Among Us? Pa ima tolko boljih i kvalitetnijih multiplayer igri.

  • Ranzo

    11.12.2020 - 10:49

    HCL, jedini relativno objektivan portal koji ne iznosi svoje subjektivne ili političke stavove u člancima, bar ne do sad. Rijetkost u današnjem sustavu izvještavanja. Vi ste pravi pobjednici momci.

    • Bojko

      @Ranzo, 11.12.2020 - 10:59

      🏆🏆🏆 HCL 🏆🏆🏆

    • Hadvar

      @Ranzo, 11.12.2020 - 11:48

      cekaj kada sjw kultura dodje u hrvatsku.

    • Ranzo

      @Hadvar, 11.12.2020 - 12:00

      Neki već pate od tog sindroma, ali da. Zato sam oprezno napisao ‘…do sad’. Treba nekad i pohvaliti osim same kritike.

    • Hadvar

      @Ranzo, 11.12.2020 - 12:53

      ma hcl je super. fali im malo humora kakvog je gamereport imao, ali su decki super

    • Nur_Da

      @Hadvar, 11.12.2020 - 18:28

      Vec je tu. Sto fali social justice? Drustvena pravda, ne? Svi jednaki? Da ti i tvoja djeca zajedno s drugom djecom/ljudima imaju jednaka prava. Pa vec i sada je domovina puna predrasuda. Treba to izbalansirati, pa da se pomaknemo s mrtve tocke i nesto i postignemo, zajedno, bez obzira tko/sto smo. Samo naprijed a ne nazad.

    • PicardMT

      @Nur_Da, 12.12.2020 - 17:56

      Napredna društva odavno su shvatila pa je ravnopravnost i jednakost jedini put prema društevnom blagostanju, sigurnosti i sreći. To je moguće postići samo ( između ostalog) osiguranjem da se nikoga ni zbog kakvog suštinski nebitnog obilježja s kojim se rodio ne progoni, ponižava i isključuje. Sve ostalo je put u stanje stalnog konflikta i stagnacije ili propadanja. Za ove teme potreban je stupanj edukacije, informiranosti, korištenja znanstvene metode, odbacivanja starih dogmi i predrasuda, te iznad svega istinske empatije i brige za druge ljude i njihove osjećaje i potrebe, a taj dio mozga je nekima još uvijek atrofiran i zatrovan običnom mržnjom. Potpuna je intelektualna lijenost i infantilnost ne informirati se o ovim temama već samo prosipati svoje frustracije, mržnju, bijes i ostale otrove kojima se neki truju. Sve to znak je samo emocionalne i psihičke nezrelosti. Ovdje svjedočimo ispadima zbog kojih bi se Borat 3 mogao snimati u RH i bio bi urnebesan, 🙂 a za par desetljeća ovo se više nigdje nećče moći niti čitati osim kao povijesni prikaz u kakvom stanju su neki bili početkom 21. stoljeća, povijesni atavizam kojega se društvo koje dolazi samo srami. Neki bi autoru članka zabranili i da objavi ovu najvažniju vijest u gaming industriji, pogotovo sa slikom iz same igre koja je apsolutni pobjednik. Drugima je čim je TLOS2 pobjedio ovo namještajka i prevara, treći traže muške spolne organe gdje ih nema, vide progadandu i urotu čime zapravo žele negirati pravo gej populaciji da uopće bude uključena i postoji i u igrama. Na HCL-u je samo da kopira što odavno postoji na svom stranom poznatom portalu koji većina nas čita – update uvjeta korišternja i moderiranje koje će izbaciti govor mržnje, pozivanje na nasilje i ponižavanje običnih ljudi s nebitnim razlikama.

    • Nur_Da

      @PicardMT, 12.12.2020 - 21:14

      Hvala na lijepom, elokventnom i konstruktivnom komentaru. Jos bih samo nadodao da pokusavam razumjeti “netolerantne”, jer je svatko od nas u necemu netolerantan. I to je ok. Edukacija je potrebna kao sto kazes i edukacija ce nas “osloboditi”.

      https://youtu.be/W-gUIZW7MKQ

      Video vjerovatno ne odrazava tocno sto neki od nas ovdje osjecaju ili imaju otpor prema tome, ali moze se nesto nauciti iz ove situacije.

    • PicardMT

      @Nur_Da, 12.12.2020 - 23:50

      Hvala i tebi na predivnom i vrlo poučnom videu, ugodna večer i laku noć.

    • RickBarry

      @PicardMT, 12.12.2020 - 22:44

      Kojoj jednakosti? Meni se čini da je to pitanje već riješeno. Nasilno guranje LGBTQ zajednice u svemu i svačemu dovodi do još većeg prijezira ljudi prema njoj što je potpuno logično. E i da, pošto se već ti SJW bore za “slobodu govora” ne kužim u čemu je onda problem da se neko protivi LGBTQ zajednici?

    • PicardMT

      @RickBarry, 12.12.2020 - 22:50

      Protivljenje organizaciji, zajednici, udruzi i kritiziranje njenog djelovanja nipošto nije isto što i mržnja, diskriminacija i pozivanje na nasilje prema pojednicima, običnim ljudima, ta nazivanje bolesnima sasvim normalnih ljudi koji to ne zaslužuju i samo žele živjeti u miru.

    • Lazy

      @PicardMT, 13.12.2020 - 08:12

      Hej, nevezano za igru, hvala na komentu, jako jako lijepo napisano,sto je rijetkost u skorije vrijeme posto su ljudi nabrijani i isfrusttrirani od svega sto se trenutno u događa u svijetu…tako da, imas pljeskanje 😀

    • personauser

      @Ranzo, 12.12.2020 - 23:28

      HCL nije kao IGN, Gamespot

  • RickBarry

    11.12.2020 - 10:52

    Zašto su sportske i racing igre u istoj kategoriji?

    • Bojko

      @RickBarry, 11.12.2020 - 11:01

      Teoretski – i Tony Hawka ima kotačiće, pa je dobar mashup ispao 🙃

    • RickBarry

      @Bojko, 11.12.2020 - 13:46

      Haha a istina ali ono, ispada da se npr Need for Speed i Fifa natječu u istoj kategoriji.

    • Dajsikeks

      @RickBarry, 11.12.2020 - 14:18

      u biti mogu promijeniti naziv kategorije, Best EA/2K/Activision game

    • Artyom

      @RickBarry, 11.12.2020 - 15:54

      To mi još donekle i ima smisla. Ali kategorina “Best Sim/Strategy Game” mi ne ide u glavu…

    • Emperor Ghaleon

      @RickBarry, 11.12.2020 - 17:15

      S drugee strane, zašto su Action i Action Adventure dvije zasebne kategorije?

    • Igor Belan

      @Emperor Ghaleon, 11.12.2020 - 21:43

      A različiti su to žanrovi. Obično je najlakše ovako objasniti razliku: Devil May Cry i Ninja Gaiden su akcijske igre, a Uncharted i Tomb Raider su akcijske avanture. Ima tu preklapanja jednog i drugog žanra naravno, ali nadam se da kužiš poantu toga kako se razlikuju s ovim gornjim primjerima.

    • drazensi

      @RickBarry, 11.12.2020 - 22:24

      Zato jer je automobilizam sport? 🙂

    • Emperor Ghaleon

      @drazensi, 12.12.2020 - 06:31

      Je, ali kad guglaš po netu, Forzu i slične igre ćeš naći pod ‘racing’, a ne ‘sports’ sekcijom.

    • RickBarry

      @drazensi, 12.12.2020 - 08:09

      Da, automobilizam je sport. I to bio Indycar,F1, Nascar itd. Ali u kategoriju racing idu i igre tipa Burnout, Need for Speed a mislim da bježanje od pandura u napucanim auta nije baš sport?

  • darkness666

    11.12.2020 - 10:52

    Bas zbog ovoga game awards je samo show a ne nesto sto bi trebalo biti ozbiljno..

  • Nijam Kaj

    11.12.2020 - 10:53

    Sprdačina edition:
    Ne znam što bih rekao da je pored jednog Doom Eternal u kategoriji “Best Sound Design” pobjedu odnio tlou 2.. Jel to bilo uključivanje manjina pa su dali tu kategoriju gluhonjemim osobama?
    Among us – igra iz 2018. je dobila nagradu za najbolju mobilnu igru (ok) i najbolji MP (tf?).
    Uz toliko kategorija oni idu nabiti strategije i simulatore u jednu kategoriju, a Iron Harvest nije niti bio nominiran.
    A goty neću niti komentirati. 😶

    • Rvatina22

      @Nijam Kaj, 11.12.2020 - 13:05

      To se dogodi kad se da novinarima da glasaju

    • Fenner

      @Rvatina22, 11.12.2020 - 13:23

      Istina, kao što sam već rekao, to se je sve već znalo od kada je izašao TLOU2.

    • kebbab

      @Fenner, 11.12.2020 - 14:16

      Nevjerojatno kako volim tvoje komentare 😄😉

    • Fenner

      @kebbab, 11.12.2020 - 16:50

      🙂

    • kebbab

      @personauser, 12.12.2020 - 00:28

      Osvojio je zato što je vrhunska igra koju sam prešao tri puta i još ću sad jednom na ps5 da vidim kako leti.

    • S a l e

      @personauser, 13.12.2020 - 19:33
    • gunnerst

      @Nijam Kaj, 12.12.2020 - 08:05

      Jesi igra TLOU2? Ako jesi onda bi stvarno triba znat da koliko god je drugaciji sound u te dvi igre i u TLOU2 je sound cudo iz veceg broja razloga. Po meni u toj kategoriji da je doom odnio nagradu bilo bi ok isto kao i sto ju je odnio tlou2

  • Strange Man

    11.12.2020 - 10:54

    Kakva loša ova korona godina takve i nagrade, zezam se malo 😉 igra je dobra plantirao sam je čak, ali GoT po mom mišljenju za mene bolja igra. Ovu godinu bih nazvao remake godina jer ima više boljih remake naslova nego novih sam dokaz je da za sportsku igru godine dobiva remake igra iz doba Play stationa jedinice govori koliko sportske igre iz godine u godinu sve lošije. Da me netko ne shvati krivo Tony Hawk je fenomenalan remake, nego tu želim kritizirat Fifu, Pes, NBA i druge. Još bih dodao da mi je drago za Half-Life: Alyx, za najbolju VR igru uz koju sam proveo dobar dio ove godine.

  • Emperor Ghaleon

    11.12.2020 - 10:57

    Čestitke Naughty Dogu na nagradama koje će zasigurno boostati prodaju spomenute igre.
    Baš. 🤣

    • Rick Sanchez

      @Emperor Ghaleon, 11.12.2020 - 12:28

      Samo povremeno dođem na HCL i doslovno svaki put vidim tebe kako nešto plačeš u vezi u uspjeha The Last of Us 2. Poprilično tužno.

    • Emperor Ghaleon

      @Rick Sanchez, 11.12.2020 - 14:29

      Što je tužno? Da samo zbog mene dolaziš na HCL?
      Zar sam ti toliko drag?

    • Rick Sanchez

      @Emperor Ghaleon, 11.12.2020 - 16:55

      I evo potpuno očekivane reakcije na razini 7-godišnjaka.

    • Emperor Ghaleon

      @Rick Sanchez, 11.12.2020 - 17:09

      Drugi put bolje složi post.

    • Deadshot

      @Emperor Ghaleon, 11.12.2020 - 12:39

      U Naughty Dogu citaju svaki put tvoje komentare i brisu suze parama

    • Darac83

      @Emperor Ghaleon, 11.12.2020 - 18:59

      Pusti ti, evo kod mene za 25$ fizičko izdanje u dućanu…

    • Emperor Ghaleon

      @Darac83, 12.12.2020 - 06:33

      Pa svi znamo da je igri pala cijena nakon samo par tjedana.

    • Darac83

      @Emperor Ghaleon, 12.12.2020 - 10:55

      Ja nisam znao… 😳

  • DiVojic

    11.12.2020 - 11:11

    Osobno smatram da LoU2 nije zaslužio pobijedit u svim tim kategorijama, i prije nego me se optuži za ikakvu ksenofobiju i slično, moje kritike za LoU2 nemaju veze s lezbama ili sličnim, jednostavno smatram da je igra podbacila u određenim i bitnim segmentima. Ono što bih dao nagradu LoU2 su grafika i voice actor, ostale kategorije – teško.

  • SeLjAnCuRa94

    11.12.2020 - 11:12

    Tlou2 je sranje zato što je Eli lezba je najveća glupost koju sam ikad čuo. Narvno neki će reći kako to nema šta da traži u igri, ali kolko se ja sećam niko nije reko da je Igra Prestola najgora serija ikad iako ima pederisanje renlija i loresa.Ja nepodržavam pederčine i ostala saranja(zapravo mrzimih više nego išta), ali reći da je cela igra sranje zbog dve tri scene je tolka glupost da je to strašno. Ako nemožeš to da gledaš pokri oči ili ne kupuj igru.

    • Lazy

      @SeLjAnCuRa94, 11.12.2020 - 12:07

      Brrrr a tek incesta kolko oces, i svima je dalje najbolja ikad.

    • SanKa

      @SeLjAnCuRa94, 11.12.2020 - 13:10

      daj piši normalno btj. RENLI

    • gunnerst

      @SeLjAnCuRa94, 12.12.2020 - 08:11

      Nikad nisan razumio zašto se odjednon oko toga diže takva drama u TLOU, znači u jedinici je Bill bio peder, za Ellie smo vec u DLC doznali da je lezba, i ako ti tada nije smetalo šta se mala od 15 godina ljubi sa drugon malon otprilike istih godina kako ti onda smeta kad se cura od 19 upušta u slučne stvari. Ok SJW je posta užasno naporan u tom periodu ali ne može sd zbog toga reć da igra ne valja.

    • Kratosov Boy!

      @gunnerst, 13.12.2020 - 10:03

      Upravo tako. Nikom to nije smetalo, i nikom to ne smeta sada. Istina je da ima manjina ljudi kojima je to zasmetalo, ali većinu za to nije briga. A ljudi koji vole TLOU2 su prozvali sve koji ne vole igru homofobima. Ja sam ovo osobno iskusio svaki put kad sam rekao nesto negativno o igri prozvali bi me homfobom, ili necim slicnim.

    • gunnerst

      @Kratosov Boy!, 13.12.2020 - 15:43

      Ma mislin vidi obozavan tlou i meninosobno najdraza igra daleko.
      Ne slazen se sa nekin stvarima u prici ali za ista od tog sta se ne slazen ne mogu rec da je losa igra. Igra je odlicna sad nekom ce se svidit vise nekom manje i to je to. Razumin i da nekima smetaju te gay scene, nisan ni ja bas ljubitelj ali jbg, ali ne razumin da mi neko kaze da je odigra tlou 1 ( i left behind) i onda kaze da mu je tlou2 smece radi gay scena…

  • gamer12345

    11.12.2020 - 11:35

    Zasluženo, iako je i GOT odlična igra. Hvala sony-u na odlične igre ove godine.

  • Leopard

    11.12.2020 - 11:41

    Ja sam razočaran pričom i nekim segmentima igre …bla bla …Ali je neosporno da je igrica brutala,uprskali su malo sa tematikom i ne traži se lijek nego se samo bore međusobno to mi smeta nema mi onučar igrica kao u prvom dijelu gdje te priča dirne u ovom drugom dijelu je samo borba zato se nadam trečem dijelu.
    Ali je neosporno da je igrica najbolja i remek dijelo a da ne govorim koliko igrica traje…nikad kraja.Resident evil 8 pređem 3 puta dok ovu jednom.

  • Darcoolio

    11.12.2020 - 11:42

    Niko nije slep da ne vidi očiglednu montažu.

    • KhorneFlake

      @Darcoolio, 11.12.2020 - 21:04

      Sreća njihove da nije bilo publike…

    • personauser

      @KhorneFlake, 12.12.2020 - 22:39

      Da je publika bila prisutna ND nebi dobro prosao

  • Duanador

    11.12.2020 - 11:47

    Od svega samo sam NO MAN SKY igrao.

  • Hadvar

    11.12.2020 - 11:47

    doom nije dobio niti jednu nagradu. Mislio sam da ce bar za glazbu dobiti

  • PicardMT

    11.12.2020 - 11:47

    Zaslužen, velik i uvjerljiv te važan trijumf vrhunske igre i tima koji je radio na njoj. Nagrada za izvrsnost, smjernica za budućnost.

  • Smike

    11.12.2020 - 11:55

    TLOU2 dobio nagradu. Ja, i. Mogu dobiti sve nagrade ipak na kraju igru kupuju i igraju igrači. Ako prodaja ove igre bude veća nego recimo GOT ili AC Valhala, onda svaka čast. Ako ne ostvari dobar finansijski rezultat može dobiti i onu nagradu što dobijaju pornici zlatni kurac..Et toliko od mene

    • Zoran Žalac

      @Smike, 11.12.2020 - 12:00

      Kakve sad veze imaju nagrade i prodaja? Hoćemo se opet vratiti na to da samo igre koje su popularne mogu biti kvalitetne? Mnogi su se prošle godine složili da je Sekiro bio najbolja igra – izglasalo ga se i na game awardsu i na hclu. Igra je u godinu dana prodala manje primjeraka nego što je TLOU2 prodao prvoga dana. Znači li to da je Sekiro manje kvalitetna igra od TLOU2? Ne znači. Znači li to da je TLOU2 kvalitetnija igra od Sekira? Ne znači.

    • S a l e

      @Zoran Žalac, 11.12.2020 - 12:38

      Hahaha oplakah

    • zbosec49

      @Zoran Žalac, 11.12.2020 - 13:10

      Vodio sam par diskusija na hclu i ffa i ne sjecam se tocno kome , ali jednom komentatoru je jedan od argumenata protiv tlou2 bio da skrivaju brojke prodaje. Mislim si , ok , kakve veze ima to ? Apsolutno nista ne znaci.

    • Zoran Žalac

      @zbosec49, 11.12.2020 - 13:55

      Nije istina. Nedavno za GoT otkrili.

    • Smike

      @Zoran Žalac, 11.12.2020 - 15:42

      Pa ima veze,jer se cijelo vrijeme forsira TLOU2 kao remek djelo i zauzima prostor na portalima i svim medijima,a sve u cilju da povećaju prodaju. Ipak cilj svega u kapitalizmu je zarada i svi znamo da su iz Doga slali recenzentima special edition pakete

    • Zoran Žalac

      @Smike, 11.12.2020 - 16:43

      Ja ti fino kažem da nagrade nemaju veze s prodajom. Da imaju, Sekiro bi se prodao u minimalno deset milja. A nije. Prošle godine je Disco Elysium pokupio daleko više nagrada nego ijedna druga igra. Koliko mi je poznato još se nije prodao ni u milju primjeraka. S druge strane, Fifa nije pokupila nijednu nagradu, a bila je najprodavanija, ili druga najprodavanija igra prošle godine. Nagrade nemaju veze s prodajom.

  • Emperor Ghaleon

    11.12.2020 - 12:14

    Je li Demon’s Souls uopće bio nominiran u kojoj kategoriji?
    Ono…
    >biramo najbolju igru godine
    >početkom prosinca
    🙄🙄🙄

    • SanKa

      @Emperor Ghaleon, 11.12.2020 - 13:11

      mislim da ps5 igre nisu uopce ulazile u razmatranje jer je konzola tek izasla itd

    • Emperor Ghaleon

      @SanKa, 11.12.2020 - 14:50

      To mi je neki čudan kriterij, ako je to kriterij. Jer igra je izašla prije ravno mjesec dana; zašto nije u izboru?
      Razumijem da, ako igra izađe 28.12., nema dovoljno vremena da ju se odigra i svrsta negdje u te izbore…
      Morat će mi netko ovo pojasniti.

  • SanKa

    11.12.2020 - 13:12

    s obzirom da ce tu bit 100+ komentara, jel itko vidio na drugom portalu, kako su popljuvali Cyberpunk 2077 za konzole ? ocekujem isto od meni drazeg portala. Znaci skandalozno je zajebao igrače CDPR, inače ne volim retoriku dotičnog portala, ali tu su u sridu pogodil. ffa portal jel

  • Fenner

    11.12.2020 - 13:21

    Najvažniju nagradu dobio je GOT.. a ove si sve nagrade može ND objesiti mačku o rep.

    • S a l e

      @Fenner, 11.12.2020 - 14:21

      Najvazniju? Koju je to dobio?

    • crolink07

      @S a l e, 11.12.2020 - 14:34

      Best Art Direction.🤣

    • S a l e

      @crolink07, 11.12.2020 - 17:20

      To na engleskom. U prevodu znaci “samo ucestvovao 😆”

    • Nur_Da

      @S a l e, 11.12.2020 - 15:05

      Mislim da je dobio i people’s choice. Igra mi je odlicna, platinum ostvario, ali mislim da je manipulacijama osvojiöa i tu nagradu, zbog “netolerantnih” jel.

    • pesfan

      @S a l e, 11.12.2020 - 15:18

      People’s choice

    • Fenner

      @S a l e, 11.12.2020 - 16:49

      Gamers Voice

    • S a l e

      @Fenner, 11.12.2020 - 17:21

      Da mi je bitan glas gejmera slusao bih vas na HCLu, kako je smece. Smece koje napravi pornjavu, 7/9 😆

    • personauser

      @S a l e, 11.12.2020 - 17:25

      Gameri barem nisu “podmiceni” kao ziri

    • S a l e

      @personauser, 11.12.2020 - 17:28

      Bolje biti podmicen nego ne igrati a kritikovati. 9 nominacija 7 nagrada. Ovo je Spasavanje vojnika Rajana u Gaming industriji 💯🔞

    • Nur_Da

      @personauser, 11.12.2020 - 18:35

      Ali ih vecina po nacinu razmisljanja zivi u 19-om stoljecu, pogotovo na nasim prostorima. Sto me cudi za tebe, s obzirom da si nintendo guy (nintendo koji propagira otvorenost prema svima).

    • Fenner

      @S a l e, 11.12.2020 - 20:51

      Stari, ja ne znam u kojem ti svijetu živiš, no glas gejmera je najvažniji…No dobro, vidim da nas trolaš, tako da se neću zamarati s tobom. Ako je tebi igra vrhunska, onda blago tebi.

    • S a l e

      @Fenner, 11.12.2020 - 23:59

      Ti sa mnom? Necu se zamarati ja sa tobom a ne ti sa mnom. Glas gejmera da, ali onih pravih, sa ukusom i stavom, ne “gejmera” pacenika sto placu k’o djeca od 4-5 god jer igre nema nigdje drugo nego na SONY platformi. A onda iz sujete kopiraju clanke jedni od drygih i pisu ovde i nandrugim portalima bez da su najbolju igru generacije uopste vidjeli u pokretu. Zao mi je sto sam ovo uopste napisao. Nema vise potrebe. Goty 2020 sto sam rekao davno. Dovidjenja prijatno, placite sta vam mogu drugo reci.

    • personauser

      @S a l e, 12.12.2020 - 23:25

      Prakticki mozes igrati TLOU Part 2 na PC ako dodje na PS Now

    • S a l e

      @personauser, 13.12.2020 - 14:35

      Prije ce Tramp postati predsjednik Rusije negocsto ces igrati TLOUS2 na PCu. Znam da bi ga volili zaigrati ali nista od te ljubavi xD

    • personauser

      @S a l e, 13.12.2020 - 16:43

      Shvati da Sony moze bez probema portati svoje ekskluzive, npr. TLOU na PC ako smatra da tako moze jos vise zaraditi. Da se Sonyjeve ekskluzive prodaju odlicno kao Nintendove onda Sony nikada ne bi razmisljao o portanju na PC, a ovako razmislja jer smatra da ce tako jos vise zaraditi ako porta na PC. Sonyju uopce nije do stalo do tebe i drugih nego samo do para

    • S a l e

      @personauser, 13.12.2020 - 19:36

      Zasto onda nisu portali LAST OF US 1, Unharted serijal, God of Wara serijal, Gran Turismo, Days Gone, Spidermana, Ghost of Tsushimu i tako dalje ako hoce dolar vise? Zato sto nece, namjerno, jer onda ne bi bili platforma broj 1 po kvalitetu naslova da prodaju sboje naslove. Prestiz je sladji od para 🙂

    • personauser

      @S a l e, 13.12.2020 - 20:53

      I da portaju na PC to ne znaci da ce pasti prodaja PS-a nego ce jos vise popularizirati svoje naslove ako portaju na PC. Zelim reci da ne vidim nikakav problem da porta na PC ako Sony smatra da moze jos vise tako zaraditi. Sta se tice ekskluziva tu je Nintendo br. 1

  • Rick Sanchez

    11.12.2020 - 13:28

    Članak se zove ”The Last of Us: Part II pokupio sedam nagrada na Game Awards 2020”. Koju su fotku trebali stavit? Tvog dnevnog boravka?

    • Rick Sanchez

      @Rick Sanchez, 11.12.2020 - 14:08

      Dobra fora, odlična čak 🙂

  • personauser

    11.12.2020 - 14:36

    Meni je najvaznije da je FFVII Remake pobijedio TLOU Part 2 u borbi za nagradu Best Score and Music jer FFVII Remake ima uvjerljivo najbolju muziku ove godine. SE uvijek napravi sjajan posao kada je u pitanju muzika

  • Donat Miletic

    11.12.2020 - 14:41

    Jedino se game awards isplatio gledati radi novog trailera za NieR Replicat, ostalo je gubitak vremena.

  • Nur_Da

    11.12.2020 - 14:51

    Mislim da igra (TLOU)nije u bas svim kategorijama trebala osvojiti nagrade. Bilo je i drugih kvalitetnih potencijalnih pobjednika. Ali i dalje mislim da je igra zasluzila pobjedu. I svaka joj cast na tome. Nakon nekog vremena ce igra vjerovatno biti cijenjena, kada se svijest naroda malo promijeni/razvije. Mnogi od nas nisu spremni otvoriti se za teme koje igra prezentira. Upravo zbog takvih medju nama i svijet jest u stanju u kakvome jest. Rat, mrznja i predrasude. Osobno mi se svidja sto se u svim medijima provlaci tema rasizma(po meni postoji samo jedna rasa-ljudska), religije(koje nisam poklonik-kontrola masa i manipulacija) i seksualne orijentacije(svakom njegovo, stvar preferenci), jer samo na taj nacin mozemo nesto i nauciti i razviti razumjevanje. Znam da je meni TLOU predocio teme koje su mi bile “neugodne” ali koje se ne moze samo “pomesti ispod tepiha” i pretvarati se da ne postoje. Potakla me na razmisljanje. Provela me kroz emocionalni “ringišpil”(ne, nisam suzu pustio, ali bilo mi je strasno zao-doduse ne toliko presudnog dogadjaja na pocetku igre -taj lik mi ni u prvom dijelu nije bas sjeo, vec mi je kraj, taj konflikt bio jalov i zalostan). U svakom slucaju, meni je igra svjetska klasa. Prije nego sto “skocite” na mene(metaforicki receno, jel), obratite pozornost da sam rekao “meni” za razliku od onih medju nama koji govore opcenito (da je igra s….e njima i samim time bi trebala biti i drugima).
    Anyway, pozdrav. Odoh igrati Call of Duty.

  • incognitoxi3

    11.12.2020 - 14:56

    Igra van svog vremena, tek za nekoliko godina će se skužiti kakvo remek djelo nam je ND ostavio, a jedina igra koja će ikada nadmašiti istu će biti part 3. Do slušanja, caps lock ratnici ograničenog uma koji se u 2020. vrijeđajun

  • Strahinja Radonjic

    11.12.2020 - 16:01

    Gde god vidim TLOU 2 odmah znam biće ### komentara. Man’te se te igre i diskusije, igrajte je ako vam se sviđa, ako vam se ne sviđa evo vam ga Cyberpunk sad, imate Metro Exodus, The Witcher, Uncharted, ima toliko igara koje traju ## sati a srž igre je velika priča. Ako igrate TLOU jer vam se sviđa tematika apokaliptičnog sveta šta vam smeta što se dve cure ljube, a realno, koji muškarac to ne voli da vidi ne? 😉 Iskreno, ako se toliko trzate na priče o pederima i lezbejkama i ne možete izbaciti tu misao iz glave dok se vozite kolima, dok pijete kafu ili igrate je**nu video igru pa i vi ste onda pripadnik te grupe, samo vas to zanima u životu toliko da ni ne razmišljate o igranju igre, grafici, priči, muzici, koliko igra traje itd. TLOU je pružio nezaboravno iskustvo kakav ni jedna igra ili film nije pružio i ponovili su to i sa TLOU 2 i ponoviće i sa TLOU 3. Meni je jedino krivo što nije Joel uz nas kao u TLOU, mislim da će nas TLOU 3 zapravo vratiti u period pre nego što je nastao haos kako bi ponovo imali Joel-a i igri a zatim otići u period gde je TLOU 2 stao. I vidim niko ne spominje No Man’s Sky, dobio je nagradu za Best Ongoing game, zaslužuju velike pohvale jer, mogli su samo prekinuti rad na igri što bi pola developer studia na svetu uradilo.

    • S a l e

      @Strahinja Radonjic, 11.12.2020 - 17:23

      Majstore, svaka tebi cast za ovaj komentar samo cu to reci

    • MultiTerkoiz

      @Strahinja Radonjic, 12.12.2020 - 09:55

      Lajkam

  • SanKa

    11.12.2020 - 16:27

    ne kuzim, clanak se zove TLOU II… ergo slika odgovara ? I poharao je vecinu nagrada, ergo slika odgovara…kao kad neki film pobere 8 oscara, odmah ss iz tog filma stave u naslov…ne kuzim

  • Antex

    11.12.2020 - 16:54

    Zasluženo.

  • undisputed_kiki

    11.12.2020 - 20:02

    Najveci kriticari ped*ra su zapravi prikriveni homoseksualci koji se boje okoline, tzv. latentni😂 sto smo vidjeli na primjeru orbanovog zamjenika u bruxellesu😂 veliki borac protiv homoseksualnosti, a sudjeluje na muskimorgijama sa 25 tipova😂😂

    • Emperor Ghaleon

      @undisputed_kiki, 11.12.2020 - 20:08

      Zlobnici bi rekli da na najboljem primjeru – svom – zna što je dobro, a što ne i što bi trebalo zabraniti.
      Jesu nosili maske?

  • KhorneFlake

    11.12.2020 - 20:40

    Vau, koliko iznenađenja na dodjeli. Samo mi nije jasno kako TLOu2 ne pokupi nagrade i za best sym, i best VR igru, a za best family game je već teška namještaljka.

    • S a l e

      @KhorneFlake, 12.12.2020 - 00:02

      Javi se kad sidjes sa aparata kao i ostali hejteri. Ne mogu to opisati koliko uzivam dok citam ove komentare i gledam kako placete. Prosto divsn osjecaj. Game of the Year 2020. Druga PS igra godine u poslednje 3. Demoliranje.

    • KhorneFlake

      @S a l e, 12.12.2020 - 00:18

      Al si jadan. Nemoj mi reći da zamišljaš da se svi valjamo od muke po podu i držimo za stomak da nam iznutrice ne ispadnu. Eto koliko ti je život ispunjen s kakvim se mislima zadovoljavaš. Svaki fan igre trebao bi se distancirati od tvojih gluposti jer samo još više okrećeš većinu drugih protiv nje. U realnosti samo si ne banovan nego ravno ismijan sa ovog portala više puta nego što je zdravo, i čekaš kad će naići nešto da poentiraš, i zamišljaš da je konačno svanuo dan. Ono, baš smo sve svi šokirali kad smo vidjeli, mislili smo da će Miles Morales definitivno pomesti, ali eto nije se dalo… Prodaja igre zamrla je odavno, ovo joj je poslijednji put da se uopšte i spominje značajno, a i prije ovoga uopšte nije bila relevantna.

    • S a l e

      @KhorneFlake, 12.12.2020 - 00:44

      Zajebao si se malo druskane, tacnije debelo si se zajebao. Pricace se o ovom dragulju za sva vremena dok je gaminga. Idi upali komp lovi bitkoine, mani se komentarisanja. Ti i vecina ste dovoljno komentarisali, bolje bi bilo da ste slusali nas koji imamo ukusa za igre i koji se razumijemo. Goty 2020. Pozdrav

    • KhorneFlake

      @S a l e, 12.12.2020 - 01:31

      Ti ćeš pričati možda, malo ko drugi, u tome je razlika. A što se tiče komentarisanja proveo si više ovdje ubjeđujući druge da je igra dobra, i u pisanju poruka, nego u igranju iste. Svak je znao šta će biti, toliko ti je muka bila što igru s tvoje nove omiljene platforme svi blate da si vjerovatno mjesecima smišljao šta ćeš pisati posle dodjele, i čuvao u notesu da počneš lijepiti unaokolo.
      Šteta što je propao dio za pobjedu u glasanju publike, vjerovatno bi to bio još jedan šamar mrskim hejterima, al ovako to su sve glupani. I tako čitav život, od svih zahtjevnih igara baš kome se ne sviđa Crysis je jadnik bez dobrog kompa pa pljuje igru. Od svih popularnih igara baš kome se ne sviđa Bioshock Infinite je jadnik koji voli pažnju pa pljuje popularne igre. Od svih PS ekskluziva baš ko ima nešto protiv TLOU2 je ljubomorni jadnik koji pati što nema PS4. On and on, the band was playing. Ljudi ili se slažu s tobom, ili su jadnici, nema trećeg. Prosto ne možeš ništa drugo nego da osjećaš sažaljevanje.

    • RickBarry

      @S a l e, 12.12.2020 - 08:14

      Ta Goty nagrada je velika i važna otprilike negdje kao prvak bikijade u Radošiću.

    • S a l e

      @RickBarry, 12.12.2020 - 10:00

      Ta Goty nagrada je nevazna isto kao sto ste ti i tvoj komentar vazni.

    • RickBarry

      @S a l e, 12.12.2020 - 10:37

      Kad pogledaš realno, čak je i moj komentar relevantniji od te nagrade lol

    • personauser

      @S a l e, 12.12.2020 - 10:10

      TLOU Part 2 nije najbolja igra svih vremena jer ima i boljih igara od TLOU Part 2

    • S a l e

      @personauser, 12.12.2020 - 11:21

      Mislim da nikada i nisam napisao da je najbolja imada. Ako se ne varam, govorio sam da je u nekim aspektima najbolja ikada i da je medju 10 najboljih 🙂. Sto opet nije ni bitno, bitno je da je igra fenomenalna a moji, tvoji i ostali komentari su totalno nebitni.

    • personauser

      @S a l e, 12.12.2020 - 23:13

      Ja sam bio uvjerenja da je po tebi TLOU Part 2 najbolja igra svih vremena posto je toliko branis

    • S a l e

      @personauser, 13.12.2020 - 00:47

      Sta ja i ti mislimo za TLOUS2 vise nije vazno, sta bilo ko drugi misli. Igra je dragulj, igra godine i svakako jedna od onih igara koju ce na spomen svi svrstavati medju najbolje svih vremena, bila ona najbolja ili ni medju 20 nije uopste vazno. Sa istim zarom ce se o ovoj igri govoriti kao sto se i dan danas govori za Half-Life 2, Bioshock, GTAV, Arkham City i tako dalje. To, sto neki duduci ovde imaju kusa isto kao sto ja imam PS6 je za neku drugu temu. To oni moraju da vide sa sobom 😆. TLOUS2 je raskomadao i ocitao bukvicu ostalim igrama, pokazavsi kako jedna fantasticna igra treba da izgleda. Pozz

  • TITANXIS

    12.12.2020 - 14:15

    TGA započeo je dodjeljivati nagrade 2014, dakle nakon prvog TLOU-a. Možda je upravo ta igra bila idejni pokretač da se ide osnovat takvo dodjeljivanje nagrada u svijetu gejminga. Ako je tome tako onda se 6 godina čekalo da ND-u i Sonyju daju priznanje kakvo zbilja zaslužuje sa aspekta jedne videoigre i što su napravili kroz godine u istoj industriji. Mnogi se ne slažu sa nekim stvarima u drugoj igri pa tako i ja ali ne treba biti toliko glasan jer upravo to negodovanje segmenata iz igre daje na snazi da TLOU 3 bude još žešći po tom pitanju.

  • Smith

    12.12.2020 - 14:56

    Ja bi prije svega htio čestitati naughty dogu na svim nagradama koje su ove godine dobili. Pogotovo na nagradama koje su dobili na GOTY. Naughty dog uvijek napravi odličnu igru. I ja mislim da Naughty dog zaslužuje nagrade koje je dobio za TLOU2,jer igrica je remek djelo,a svi hejteri koji se ne slažu sa time neka prestanu tu pisati ružne komentare . Jer Naugty dog nezaslužuje da se priča tako o njegovoj igrici i to samo zašto Vam se nesviđaju neki dijelovi u igrici kao npr. lezbijski dijelovi ( kojih uopće nema puno) i drugo jer Joul umre na način da ga Abby prvo upuca šotkom, a onda ga izmlati golf palicom. To sve uopće nebi trebalo utjecati na kritiziranje ove igrice i na njezinu kvalitetu. A to hejterima ništo ne znači jer oni ili mrze igru samo da se ispala na nekome ili zato što neznaju kako izgleda kvalitetna igrica.

    • Smith

      @Smith, 12.12.2020 - 15:11

      Oprosti te što sam onako reagirao na kraju ,jednostavno ne podnosim hejtere.

    • Nur_Da

      @Smith, 12.12.2020 - 21:22

      I bez spoilera molim.

    • personauser

      @Smith, 12.12.2020 - 23:16

      Imamo pravo mrziti igru ako smatramo da je igra otisla u krivi smjer ili ako nam se ne svidja prica, likovi…..

  • personauser

    12.12.2020 - 22:47

    Slazem se sa tobom da ne treba vise o ovome pricati. Najbolje bi bilo da zakljucaju ovu temu kao sta su zakljucali temu koja govori da je Neil Druckmann postao potpredsjednik jer je svaki put pisemo jedno te isto, tj. sa jedne strane mi kriticari igre, a na drugoj branitelji same igre

    • Smith

      @personauser, 12.12.2020 - 23:02

      Nitko tu ne brani igru nego gledamo kvalitetu igre , priču i glazbu, a to što vi hejteri (“kritičari igra”) neznate prepoznati odličnu igru to je vaš problem.

    • personauser

      @Smith, 12.12.2020 - 23:11

      Vecina igraca smatra da je igra otišla u krivi smjer nakon prvog dijela. Neil Druckmann da nije slusao Anitu igra bi otisla u pravi smjer, a ovako nije i to su igraci prepoznali da je otisla u krivi smjer.

    • Nur_Da

      @personauser, 13.12.2020 - 00:39

      Zar ne vidis da upravo oni koji ne vole igru i jesu zapoceli diskusije na clanke, videe i druge izvore informacija o igri. Strana koja je igru prihvatila kao nesto vrijedno paznje je branila svoje misljenje. i onda se otvorila pandorina kutija. Svaka ti cast sto zelis prekinuti diskusiju, ali vec ovim komentarom prema @personauser-u ukazujes na to da oni kojima se igra ne svidja uvijek iznova nastavljaju s diskusijom.
      I, sto je upravo interesantno, bas ova situacija pokazuje i ono sto igra na kraju pokazuje. Moralnu poruku da netko treba jednostavno prekinuti taj jalovi, zacarani krug nasilja. Naravno, ovo sto se ovdje dogadja nije nasilje u toj mjeri, vec puke provokacije, ali princip je isti, ne?

      I samim time sto je igra ukazala upravo na ovo sto ti pokusavas (zaustaviti daljnji konflikt) dokazuje njezinu univerzalnost (barem u mojim ocima) spram proslih, sadasnjih i potencijalnih buducih drustava. Genijalno, ne? 🙂

      Ali hvala ti na Tvojoj molbi svim igracima. Pokazao si da ipak gledas malo dalje prema horizontu. 🙂 Hvala Ti na tome. 🙂 Pozdrav i Postovanje. 🙂

  • Kratosov Boy!

    13.12.2020 - 10:12

    Cini se da nakon igranja TLOU2 igraci imaju simptome gluhoce i zatvaranja mozga. Koliko god nesto bilo istinito oni nece to cut i pravit ce se da objektivne greske sa igrom pogotovo pricom ne postoje. No posto su shvatili da ne mogu zauvijek izbjegavati kritike, odlucili su izdati izvjavu koja kaze : Ako ti se ne sviđa igra ti si homofob, zenomrzac i jednostavno retardiran i treba te izbrisati sa lica zemlje. Naravno ima i onih koji nisu takvi i jednostavno uzivaju u igri bez ikakvih prozivanja i takvima se zahvaljujem.

  • S a l e

    13.12.2020 - 19:25

    Mjesecima ovde pisu i kenjaju kako igra gura nekakva bolesna opredjeljenja, kako namece ovo ili ono. Ni jednom nisu pomislili sta oni guraju i namecu, a to su idiotski komentari 😆. Fortnitr, Lol, Pubg, Company of Heroes i slicne nizerazredne igre su narod totalno zaglupile

  • Kmica180

    14.12.2020 - 17:39

    Da prestanu? Druže nemoj pričat gluposti… Zbog ovoga mi jutranja kava prođe za sekund. Da samo znaš kakv je gušt kada si neutralan oko svih ovih pizdarija i pregledavaš ove prepirke 😁

    Samo rokajte braćo/sestre!

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?