HCL.HR

Najavljeno je usporavanje gameplaya u League of Legends

Zoran Žalac 03.05.2022.   •   2 komentara


Glavni dizajner gameplaya za League of Legends otkrio je kako će nadolazeća ažuriranja malo usporiti igru da bi se igrači mogli lakše snaći tijekom akcije.

Na Redditu se nedavno povela rasprava treba li u League of Legends povećati TTK (time to kill) i većinski dio sudionika u toj raspravi izrazio je želju da se stvari promijene. Raspravi se priključio i glavni dizajner gameplaya Bryan Salvatore, koji je priznao da su likovima zadnjih godina povećali štetu malo više nego što je trebalo, a posljedica toga je da igrači ponekad ne razumiju ni tko ih je eliminirao ni kako.

Salvatore je stoga najavio da će se u sezoni 12 uvesti neke promjene u gameplay koje će usporiti tempo borbe. Više detalja o tim promjenama Riot će predstaviti u nadolazećim tjednima, pa za sada ostaje samo nagađanje u kojem će obujmu te promjene biti implementirane. Navodno se priprema smanjenje štete od 20% za sve šampione, ali to nije potvrđeno.

U bilo kojem slučaju, jasno je da brz tempo igre ima svoju atraktivnost, ali da mu je posljedica to što najzanimljiviji dijelovi meča u prosjeku traju kraće nego što su trajali prethodnih godina. Ostaje za vidjeti koliko će se to promijeniti u bližoj budućnosti.

Označeno sa:

Komentari (2)

  • Agent

    03.05.2022 - 11:37

    Ma odavno je postalo i to užas da te 70% championa 1 shota iako imaš skoro 4.000 hp

  • Skycan

    04.05.2022 - 13:31

    Kad ce ono sto su rekli da ce maknuti all chat?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?